Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
pie mums
16.01.2019. 02:12»
nemuldi vecais,
pie mums tā nav
ir tantuks, ir onka, ir dzērājs fedja ar plinti, ir konservi un šņabis, ir viss pa maliņu
nemuldi vecais,
16.01.2019. 02:08»
He-he
Tu esi atpalicis no dzīves - lauku tantuku vairs sen tur nav (vai tikpat kā nav) - ir vai nu zemes lielīpašnieki vai lielapstrādātāji (tad tev jāvienojas ar abiem diviem), kas savu paprasīt neaizmirsīs, pie tam arī reāli pieprasīs no tevis "apsargāt" laukus vai tīrīt grāvjus no bebriem vairāk, nekā ...
pie mums tā nav
He-he
16.01.2019. 01:51»
nemuldi vecais,
licence uz vienalga kādu medījamo dzīvnieciņu, Latvijā maksā 1.42 eur! Nu, ektremāli dārgi!:)) Un lauku tantukam to līgumu tu dabū izkrāpkot un abolūti neko nekaksājot! Varbūt aiznes pa retam pērnos cūkas konservus, kurus tāpat jāatdod suņiem labākajā gadījumā. Sliktākajā turpat grāvmalā izgāz vārnām...
Tu esi atpalicis no dzīves - lauku tantuku vairs sen tur nav (vai tikpat kā nav) - ir vai nu zemes lielīpašnieki vai lielapstrādātāji (tad tev jāvienojas ar abiem diviem), kas savu paprasīt neaizmirsīs, pie tam arī reāli pieprasīs no tevis "apsargāt" laukus vai tīrīt grāvjus no bebriem vairāk, nekā tu gribētu.
atbilde
16.01.2019. 01:38»
:)))
Beidz muldēt !un es mežā neieju tikai pamīzt
Protams, ka tu arī padirs, atstāj savas izdzertās alus pudeles un izēstās čipsu pakas... Par to nešaubos ne mirkli!
nemuldi vecais,
16.01.2019. 01:07»
He-he
Tev ir nojausma, cik izmaksā medījums? Tev šķiet, ka visas izmaksas ir tikai šaujamais un patronas...
licence uz vienalga kādu medījamo dzīvnieciņu, Latvijā maksā 1.42 eur! Nu, ektremāli dārgi!:)) Un lauku tantukam to līgumu tu dabū izkrāpkot un abolūti neko nekaksājot! Varbūt aiznes pa retam pērnos cūkas konservus, kurus tāpat jāatdod suņiem labākajā gadījumā. Sliktākajā turpat grāvmalā izgāz vārnām un lapsām.
:)))
16.01.2019. 01:01»
atbilde
Tu esi nekorekts savā iedalījumā, jo atšķirībā no zālēdājiem nav gaļēdāju kategorijas, ir visēdāji...
Beidz muldēt !un es mežā neieju tikai pamīzt !!! ;)
Uhhh
16.01.2019. 00:57»
:)))
Tu pārspīlē , vienmēr var atrast labas kvalitātes gaļu.Beigu beigās neēd gaļu! Tikai tāpēc , ka tev šķiet tirgotāju gaļa neēdama , tāpēc tev nav jāiet šaut dzīvniekus mežā. Ēd soju !!! Uzmanies !!!! nepērc ģenētiski modificēto
Tu pārzini lopu audzēšanas tehnoloģijas? Vai gaļas apstrādes tehnoloģijas? Es zinu diezgan daudz, mani vecāki un paziņas vēl vairāk (ir nodarbojušies vai nodarbojas).
Tu vari veikalā nopirkt garšīgu gaļu, tam es piekrītu, bet tā nebūs ekoloģiski tīra. Kā jau iepriekš teicu - tīra ir mājās audzēta cūka, kas barota ar kartupeļiem graudiem, nezālēm, pienu vai vājpienu (ja vienlaicīgi ir sava govs).
Attiecībā par soju, ja tu esi vīriešu dzimtes pārstāvis (kā es), tad es tev ieteiktu būt piesardzīgam ar šā produkta cītigu lietošanu (protams, ja neesi seksuāli moderns). Soja satur sievišķos hormonus, kuru iedarbība ir redzama, piemēram Indijā (kur daudz lieto soju) - vīriešu figūras sāk līdzināties sieviešu -sašaurinās pleci, paplašinās gurni... (ja netici, ieguglē un atradīsi info...)
atbilde
16.01.2019. 00:40»
jautājums
Mums zālēdājiem nesaprast Jūs līķēdājus. Vienīgi man ir jautājums: Kāpēc jūs mednieki nevarētu likt mierā dzīvniekus, jo dzīvnieki tak liek jums mieru, bet ja medniekiem ir tik liela vēlme medīt - tak medījiet viens otru un viss būs pa godīgo, gan plintes visiem ir, gan iespējas vienādas...
Tu esi nekorekts savā iedalījumā, jo atšķirībā no zālēdājiem nav gaļēdāju kategorijas, ir visēdāji.
Ja Latvijā nebūtu mednieku, tad šaubos, ka tev būtu vietējie graudi vai kartupeļi, ko ēst, arī augļu koki būtu apdraudēti. Protams, var kaut ko iežogot, bet, lai apturētu mežacūku, žogu jāierok vismaz pusmetra dziļumā (vēlams metra), lai apturētu briedi, var nepietikt ar 3m augstumu. Bet tās ir milzu izmaksas.
Arī mežu, par kuriem tev līdzīgie iestājas, liktenis būtu bēdīgs - brieži, stirnas un aļņi no vienas puses un bebri no otras rīkotu mačus par vairāk nonīciātajiem hektāriem.
He-he
16.01.2019. 00:25»
Aicis
Nekā personīga, tas vienkārši ir milzīgs bizness, aiziet uz mežu un nošaut dzīvnieku. Ne tev ir jākopj, ne jābaro, un beigās protams šī gaļa ir daudz veselīgāka par antibiotiku pilno cūkgaļu. Un mednieki šo savu rūpalu aizstāvēs visiem spēkiem. Kāds ir pareķinājis šo tūkstošu mednieku kopīgi nomedīto...
Tev ir nojausma, cik izmaksā medījums? Tev šķiet, ka visas izmaksas ir tikai šaujamais un patronas?
Par medību platību nomu jāmaksā. Valsts mežos nedaudz mazāk, bet privātajos jau krietni vairāk. Tāpat jāmaksā ar par ne meža teritoriju izmantošanu medībām.
Par katru licenci (par tiesībām medīt limitētos dzīvniekus) arī ir jāmaksā.
Tad ir jāuztur medību infrastruktūra - jāsabūvē torņi un tornīši, jāizcērt "vārnu kājas" (it īpaši krūmājos), jāpatīra stigas.
Vēl ir jāapstrādā, jāapsēj piebarošanas lauciņi, jānodrošina zvēri ar laizāmo sāli, ziemā vēlams tos piebarot ar kartupeļiem, graudiem , bietēm, sienu, skābsienu.
Visas šīs aktivitātes tiek kontrolētas no valsts dienestu puses. Arī medījamo dzīvnieku skaitu katram kolektīvam nosaka valsts pēc noteiktas metodoloģijas, ar kuras palīdzību cenšas nodrošināt līdzsvaru starp dzīvnieku sugām, kā arī starp savvaļas dzīvnieku populācijas uzturēšanu, mežu īpašnieku un lauksaimnieku interesēm.
Reto
16.01.2019. 00:22Latvijā ir jāaizliedz medības.
Es domāju, ka Baltijai, jo viena Latvija ir par mazu, vajadzētu iesaistīties globālajā tīģeru glābšanas, pavairošanas programmā un brīvā dabā palaist kādus 10 tīģerus uz visu Baltiju, lai viņi te pilda mednieku pienākumus, izķer vilkus, meža cūkas, vairojās. Reizi gadā vai divos noķert sadzimušos , un aizvest uz vēsturiskajām mītnes zemēm.
:)))
16.01.2019. 00:13»
Uhhh
Tu esi painteresējies, cik dabiska ir veikalos nopērkamā gaļa? Kāda tik ķīmija tajos lopiņos nav sabāzta iekšā - sākot ar antibiotikām un beidzot ar hormoniem. Starp citu, hormoni vēl krietnu laiku pēc lopiņa nokaušanas saglabā savu aktivitāti un var iedarboties uz šīs gaļas patērētāju (kas ir viens...
Tu pārspīlē , vienmēr var atrast labas kvalitātes gaļu.Beigu beigās neēd gaļu! Tikai tāpēc , ka tev šķiet tirgotāju gaļa neēdama , tāpēc tev nav jāiet šaut dzīvniekus mežā. Ēd soju !!! Uzmanies !!!! nepērc ģenētiski modificēto.:)))
Hug
16.01.2019. 00:07»
deģenerātu atraugas
Mednieki pamatā ir deģenerāti, kuriem jāārstējas psihiatriskajā slimnīcā, bet viņiem, jebkuram no šiem asinskārajiem tipiem, gluži otrādi, valsts ļauj iegādāties, glabāt un lietot šaujamieročus, kas pārspēj pat nacinonālo brunoto spēku kareivju ekipējumu: snaiperšautenes un gludstobru. Abi šie veidi...
Vai tu nebūtu tik laipns un nepadalītos ar tev zināmo statistiku, kas varētu pamatot tavus murgus: cik slepkavības gada laikā Latvijā tiek izdarītas, izmantojot bisi; cik no tām ir atklātas; cik no atklātajām ir izdarījuši mednieki.
Starp citu, mednieki regulāri iziet ārstu komisiju, tai skaitā arī psihiatra pārbaudi.
Esi pārliecināts, ka tevi neizbrāķētu?
Uhhh
15.01.2019. 23:58»
:)))
Bet tev pašam ēst nav ko ?? Pilni veikali ar gaļu !! Ko tu lien mežā savus kompleksus mierināt
Tu esi painteresējies, cik dabiska ir veikalos nopērkamā gaļa? Kāda tik ķīmija tajos lopiņos nav sabāzta iekšā - sākot ar antibiotikām un beidzot ar hormoniem. Starp citu, hormoni vēl krietnu laiku pēc lopiņa nokaušanas saglabā savu aktivitāti un var iedarboties uz šīs gaļas patērētāju (kas ir viens no resnēšanas cēloņiem)...
Jā, dažās vietās Latvijā, pārsvarā Latgales pusē vēl ir iespējams pa blatu un krietnu samaksu dabūt kādu gabalu ar dabisku pārtiku barota lopiņa gaļu, bet šīs iespējas visu laiku sarūk, piekāpjoties dāņu, turku un citu Latvijas lielfermu īpašnieku širpotreba lētākās produkcijas priekšā...
oi
15.01.2019. 23:29kā vajadzētu tos ilgi no valsts mežu naudas nobarotos medību ideologus paņemt priekša!
:)
15.01.2019. 23:22»
apk
National Geographic bija raidījums veltīts zondei, kura lido uz Sauli. Tā starp citu pieminēja Saules vētras, kuras var nodarīt zināmu postu sakariem, elektrības pārvadei utt., pēc tam iestāsies pilnīga pakaļa. Kaut vai uz nedēļu, tad redzētu, kas grib apsaukāties, kam rūp daba, kurš ies medīt, bet...
tas fakts, viss notiktu orāli
arī medības:))))
apk
15.01.2019. 22:25National Geographic bija raidījums veltīts zondei, kura lido uz Sauli. Tā starp citu pieminēja Saules vētras, kuras var nodarīt zināmu postu sakariem, elektrības pārvadei utt., pēc tam iestāsies pilnīga pakaļa. Kaut vai uz nedēļu, tad redzētu, kas grib apsaukāties, kam rūp daba, kurš ies medīt, bet par to mēs varētu uzzināt tikai mutiski nododot informāciju.
:)
15.01.2019. 22:16»
švammem
Ielīdi mežā audzēt ginejas vistiņas un pāvus?! Traucē lapsas un oposumi? Tu ar galvu draudzēties vai tikai ar naudu
švamme draudzējas ar bernardu
jautājums
15.01.2019. 22:14Nu nav mednieki psihiski veseli cilvēki. Nu nav! Nogalināt prieka pēc ir perversija. Un tāpēc tas arī iet kopā ar neprātīgu alkohola lietošanu un seksuālo izlaidību. Slaktēšana, dzeršana un maucība-tas nu ir klasiskās Latvijas medības. Orģijas.
Tikai zvēru žēl.
Principā mednieki ir degradētas personības.
.
15.01.2019. 22:12Visiem Latvijas iedzīvotājiem ir tiesības uz vienlīdzīgu dabas resursu sadali un mednieku biedrības pārstāv sabiedrības mazākumu, lai drukātu šādu rakstu ar pamācošu toni.
Medniekiem ir pienākumi - jāatšauj vilksuņi, jenoti un citas invazīvās un kaitīgās sugas(arī kolibri un gvinejas vistas) kas pārmērīgi savairojušās un ja labi dara vajadzīgu darbu, tad var pieciest ka nošauj kādu plēsīgo zvēru, nevis šauj nost lūšus vai vilkus, kuri nespēj vairs atrast partnerus un meklējas pie suņiem.
švammem
15.01.2019. 22:02»
švamme
Tas, kur jūs aicināt pastaigāties, paklausīties, ir mana dzīves vieta. Jā, es dzīvoju neskartās dabas pleķītī no dažiem hektāriem, ar visu tai piederīgo, pat dabīgu ūdenskritumu. Gan stirnas nāk pie mājas, gan meža kaķi ir redzēti, putnu vispār pat sugas nespēju saskaitīt, no cardinal un kolibri līdz...
Ielīdi mežā audzēt ginejas vistiņas un pāvus?! Traucē lapsas un oposumi? Tu ar galvu draudzēties vai tikai ar naudu?
par slepkavošanas biznesu
15.01.2019. 21:59Lai koeksistence un pielāgošanās būtu iespējama, kopienas iedzīvotājiem ir jāizprot ieguvums, par ko viņi maksā, ciezdami kādus zaudējumus no mednieku klātbūtnes.
...
15.01.2019. 21:59»
:)))
Tu maldies , tu neesi mednieks . Tā ir tava viena no sociālajām maskām.Pēc idejas tev vajadzētu būt ... varbūt cilvēkam , ko ? iespējams maldos . Tagad ļoti daudzi staigā uz pakaļkājām
mednieki ir daudz vairāk cilvēki nekā agresīvie zālēdāji un "dabas aizstāvji" kuri dabu ir redzējuši tikai pa TV
to švammei
15.01.2019. 21:56»
švamme
Tas, kur jūs aicināt pastaigāties, paklausīties, ir mana dzīves vieta. Jā, es dzīvoju neskartās dabas pleķītī no dažiem hektāriem, ar visu tai piederīgo, pat dabīgu ūdenskritumu. Gan stirnas nāk pie mājas, gan meža kaķi ir redzēti, putnu vispār pat sugas nespēju saskaitīt, no cardinal un kolibri līdz...
Ne par Jums ir runa. Te cilvēki uzstājas pret medniekiem - hobijistiem!
:)))
15.01.2019. 21:46»
...
Tāpēc, ka es esmu mednieks, man patīk medīt, es to esmu darījis visu mūžu, esmu saviem bērniem iemācījis un viņi savukārt iemācīs saviem. Es varētu izdzīvot arī tad, ja veikalā nebūtu gaļa, bet tu ātri vien atstieptu kājas. Un tu esi lielāks slepkava nekā jebkurš mednieks, jo tam mājlopam nav nekādu...
Tu maldies , tu neesi mednieks . Tā ir tava viena no sociālajām maskām.Pēc idejas tev vajadzētu būt ... varbūt cilvēkam , ko ? iespējams maldos . Tagad ļoti daudzi staigā uz pakaļkājām.
Morāle
15.01.2019. 21:45»
saudzējiet dabu un daba saudzēs Jūs
Dzīvnieki miljoniem gadu ir mierīgi pastāvējuši un lieliski iztikuši bez cilvēka iejaukšanās. Šobrīd cilvēks aiz savas alkatības ir pieradis postīt un pieķēzīt visu gan uz zemes gan zem zemes. Visam kas traucē mums izcirst mežus lai uzbūvētu kādu savu stikla būdu un pārvērst dabu par miskasti visam ...
Šo morāli mednieks nav spējīgs saprast...Viņam kaut kas pietrūkst...
nu vai zin
15.01.2019. 21:41»
kurš
to ir pierādījis? Kāds vegāns vai veģetārietis
Cik debilam ir jābūt , lai ticētu farmmafijai???Bioroboti.
...
15.01.2019. 21:41»
:)))
Bet tev pašam ēst nav ko ?? Pilni veikali ar gaļu !! Ko tu lien mežā savus kompleksus mierināt
Tāpēc, ka es esmu mednieks, man patīk medīt, es to esmu darījis visu mūžu, esmu saviem bērniem iemācījis un viņi savukārt iemācīs saviem. Es varētu izdzīvot arī tad, ja veikalā nebūtu gaļa, bet tu ātri vien atstieptu kājas. Un tu esi lielāks slepkava nekā jebkurš mednieks, jo tam mājlopam nav nekādu iespēju izvairīties no nokaušanas(ja nu vienīgi viņš ņem un nosprāgst), tā kā nelasi man te morāli. Medības Latvijā ir legāla nodarbošanās, kad jūs vienreiz to sapratīsiet?
:)))
15.01.2019. 21:32»
...
un tam mājlopam, ko tu pats esi audzējis, barojis un skatījies acīs, tu pats pārgriez rīkli un novelc ādu? Visticamāk ne, jo tu tam esi par mīkstu. Bet gaļu tev gribas, tāpēc tu to lopu nodod kautuvē, kur kāds cits to izdarīs tavā vietā, bet pats nopirksi veikalā karbonādi, aprīsi un pēc tam uzrakstīsi...
Bet tev pašam ēst nav ko ?? Pilni veikali ar gaļu !! Ko tu lien mežā savus kompleksus mierināt ?
kurš
15.01.2019. 21:32»
vispār
Vispār jau zinātniski ir pierādīts (un arī redzams), ka veģetārieši ir ievērojami veselāki, izturīgāki un ar daudz skaidrāku galvu nekā līķēdāji, kur katram otram ja ne katram ir liekais svars, liels vēders un aizdusa
to ir pierādījis? Kāds vegāns vai veģetārietis?
Daži jau ir pierādījuši arī, ka vakcīnas ir kaitīgas, nepotē bērnu, kamēr ņem un nomirst.
...
15.01.2019. 21:28»
tentiņš
taisnojieties nu kā gribat, arī nagu maucēji sev meklēja attaisnojumu un "cēlus mērķus". Kas gan var būt par prieku, baudu un izklaidēm atņemt otram dzīvību?? Mūsu esībā svarīga ir paša izdzīvošana, bet tam ir domāti mājlopi, tos mēs izaudzējam paši un kopjam. Lieciet dabai mieru, ļaujiet tai būt...
un tam mājlopam, ko tu pats esi audzējis, barojis un skatījies acīs, tu pats pārgriez rīkli un novelc ādu? Visticamāk ne, jo tu tam esi par mīkstu. Bet gaļu tev gribas, tāpēc tu to lopu nodod kautuvē, kur kāds cits to izdarīs tavā vietā, bet pats nopirksi veikalā karbonādi, aprīsi un pēc tam uzrakstīsi kādu komentāru, ka visi mednieki ir slepkavas. Pretīgais divkosis.
švamme
15.01.2019. 21:27»
hmm
ja pie jums lido uz mājām kolibri un cardinal putni un mieru neliek opusumi.... Vainu lietojat ko aizliegtu vainu esat no Papua jaungvinejas mūžamežiem
Taisnība, nav Latvija, bet nav arī Jaungvineja. Noteikti uz dienvidiem no Latvijas un citā kontinentā.
Bet ne jau par to ir runa, bet par principu. Ja dzīvo ar dabu, bez šaujamā ikdienā nevar iztikt, lai cik ļoti mēs mīlam un lolojam visu, kas pie neskartās dabas piederīgs. Bet ja dzīvo betona džungļos, tad jau visi pirmsākumā cilvēkā ieliktie instinkti ir izmainīti uz pilnīgi perversiem un priekšstati par dabas likumiem ir tikpat perversi, pakārtoti betonam un plastmasai.
Medniece
15.01.2019. 21:21Tikai mednieks lepojas pats ar sevi! Labi būtu, ja pārējā sabiedrība arī lepotos ar šiem medniekiem....
Apfelhaims
15.01.2019. 21:00»
Potapovs
Visos laikos ir bijuši izdzimteņi. Piemēram, Eiropā pat ir laikmets, kas tiek saukts "dark ages...
Aiz ko ne staliņa armeja ,ko? Tur tu varētu puseiropu izvarot .
Potapovs
15.01.2019. 20:55Visos laikos ir bijuši izdzimteņi. Piemēram, Eiropā pat ir laikmets, kas tiek saukts "dark ages".
Šobrīd sabiedrībā netiek cienīts sadisms, kanibālisms, vai drūmākās cilvēku spīdzināšanas metodes, ko agrāk visādi izdzimteņi veica pret citiem tāpat vien. Vismaz atklāti nē, tas nav pieņemts. Tāpēc izdzimteņi apmierina savu tieksmi šādā veidā. Un izdomāt visādus iegastus, "argumentus" var vienmēr. Būtu 40 gadi, skrietu stāties hitlera armijā, ķertu ēbrejus, slepkavotu, izvarotu
hmm
15.01.2019. 20:49»
švamme
Tas, kur jūs aicināt pastaigāties, paklausīties, ir mana dzīves vieta. Jā, es dzīvoju neskartās dabas pleķītī no dažiem hektāriem, ar visu tai piederīgo, pat dabīgu ūdenskritumu. Gan stirnas nāk pie mājas, gan meža kaķi ir redzēti, putnu vispār pat sugas nespēju saskaitīt, no cardinal un kolibri līdz...
ja pie jums lido uz mājām kolibri un cardinal putni un mieru neliek opusumi.... Vainu lietojat ko aizliegtu vainu esat no Papua jaungvinejas mūžamežiem.
okuroks
15.01.2019. 20:47»
švamme
Tas, kur jūs aicināt pastaigāties, paklausīties, ir mana dzīves vieta. Jā, es dzīvoju neskartās dabas pleķītī no dažiem hektāriem, ar visu tai piederīgo, pat dabīgu ūdenskritumu. Gan stirnas nāk pie mājas, gan meža kaķi ir redzēti, putnu vispār pat sugas nespēju saskaitīt, no cardinal un kolibri līdz...
Piekrītu! man pagāšš nedēļ viens degunradzis durvis siltumnīcai izgāza pa nakti , labi ,ka pieradinātais tīģeris paguva viņam ciskā gabalu izplēst . nezinu , ko bez viņa iesāktu! Laikam pirkšu kādu berdanku .
švamme
15.01.2019. 20:28»
saudzējiet dabu un daba saudzēs Jūs
Dzīvnieki miljoniem gadu ir mierīgi pastāvējuši un lieliski iztikuši bez cilvēka iejaukšanās. Šobrīd cilvēks aiz savas alkatības ir pieradis postīt un pieķēzīt visu gan uz zemes gan zem zemes. Visam kas traucē mums izcirst mežus lai uzbūvētu kādu savu stikla būdu un pārvērst dabu par miskasti visam ...
Tas, kur jūs aicināt pastaigāties, paklausīties, ir mana dzīves vieta. Jā, es dzīvoju neskartās dabas pleķītī no dažiem hektāriem, ar visu tai piederīgo, pat dabīgu ūdenskritumu. Gan stirnas nāk pie mājas, gan meža kaķi ir redzēti, putnu vispār pat sugas nespēju saskaitīt, no cardinal un kolibri līdz vanagam un dūjām. Bet jūs pat iedomāties nespējat, cik bieži nākas lietot šaujamo laukos. Ne prieka vai perversu izklaižu dēļ. Oposumi un lapsas ir ļoti nekaunīgi. Lapsas un meža kaķi ir noēduši neskaitāmas ginejas vistiņas un pāvus no manas saimniecības. Un ja ir jāizvēlas - vai nu tava veselība (jo pārnēsātās infekcijas) vai viņu..??
Autoram taisnība. Kliedz visskaļāk tie, kas paši uz mežu atnāk pastaigāties, kā uz dabas muzeju. Saprašana par meža likumiem arī nav nekāda.
antons mikoss
15.01.2019. 20:27Taā neviens cilvēks nav uzradies. Tāpēc rakstīšu botiem un nikiem.
Mednieku noliedzējiem!
Žigli uz Saeimu un mainiet Civillikumu. Tur tokš medības atļautas. Medības nav aizliegtas likumos un normatīvos aktos legālas un stingri regulētas.
Bet tagad ejiet čučēt un sapnojiet par paradīzi, kur dārzā aiz augstas sētas(tulkojums no persu valodas) staigājat starp dzīvniekiem un ļaudīm. Ak šī paradīze- vieta aiz augsta mūra!
Kļava
15.01.2019. 19:54Interesanti vai mednieki arī klaiņo pa vegānu un veģetāriešu vietnēm, ņem no tām visādus naivus kadrus un pēc tam aprej? Jeb tā ir tikai kāda pašpasludināta vienīgās taisnības pulciņa (zālēdāju) prioritāte?
viedais
15.01.2019. 19:40Mednieku no maniaka atšķir tikai tas, ko viņi nogalina. Izjūtas ir tās pašas - prieks, bauda, vēlme nodarīt sāpes un gūt no tā baudu. Cilvēks nepiedzimst ar šīm patoloģijām. Tās tiek dzīves laikā iemācītas. Tie, kuriem vecāki nav mednieki neizklaidējas nogalinot meža dzīvniekus. Nogalināšanas tieksme ir ieaudzināta. Šāda rīcība tiek stimulēta un slavēta. Mūsu senči medīja, lai izdzīvotu. Viņus var saprast. Tagadējie mednieki badu nemirst, tāpēc vienīgais iemesls, kāpēc viņi medī ir, lai vienkārši izklaidētos un gūtu prieku no šī hobija. Tāpēc tagadējos medniekus nevar saprast, nevar viņiem piedot ieaudzināto asinskārību. Ja jau viņi tā raujas "attīstīt fiziski" savus pusaudžus, tad vajadzētu principiāli aizliegt medībās izmantot šaujamieročus. Lai medī ar lokiem un bultām, kā mūsu senči, lai paskraida pakaļ tam medījumam, lai pasvīst. Dzīvniekiem būs lielākas iespējas izdzīvot, bet mednieki varēs palielīties ar fizisko formu, pat, ja medības būs neveiksmīgas.
kad Latvijā būs likums?
15.01.2019. 19:21pašlaik nekontrolēta bruņota banda nekontrolēti posta Latvijas faunu un rada miljonos zaudējumus .
saudzējiet dabu un daba saudzēs Jūs
15.01.2019. 19:17Dzīvnieki miljoniem gadu ir mierīgi pastāvējuši un lieliski iztikuši bez cilvēka iejaukšanās. Šobrīd cilvēks aiz savas alkatības ir pieradis postīt un pieķēzīt visu gan uz zemes gan zem zemes. Visam kas traucē mums izcirst mežus lai uzbūvētu kādu savu stikla būdu un pārvērst dabu par miskasti visam nav tiesības dzīvot. Kādam lapsa traucē uz ceļa, kādam bebrs kurš ceļ aizsprostu, kādam lūšu ģimene ar lūsēniem, kuriem vairs nav kur atkāpties, jo visur apkārtne ir pārvērsta betona celtnēs utt...un atomātiski ne lapsai ne bebram, ne lūsim vairs nav tiesības dzīvot, jo viņi mums traucē. Bet nevajadzētu aizmirst ka arī cilvēks KĀDREIZ bija dabas sastāvdaļa, kamēr aiz savas alkatības un neremdināmās vēlmes iegūt to, ko viņam pat varbūt nevajag lai tikai izceltos citu priekšā un ir pārvērties no dabas bērna par vēzi kas nogalina savu māti dabu. Šobrīd arvien vairāk tiek runāts, ka dabai vairs nepatīk tāda lietu kārtība un tiek uzsūtīti lieli sausumi, zemestrīces, cunami, viesuļi un citas dabas katastrofas, kuru rezultātā kāda piekraste ar bariņu tautas tiek noslaucīta no zemes virsas. Kautkur lasiju, ka ja pazustu bites tad planēta ietu bojā, bet ja pazustu cilvēks - kas notiktu.... nekas nenotiktu, planēta atdzīvotos. Tāpēc iesaku to ko daru es, kad vienkārši aiziet pastaigāties uz mežu un nevis lai nogalinātu, bet lai paklausītos dabu, lai apskatītos to skaistumu ko daba dod, lai paklausītos uzmanīgi vēja šalkoņā, vai apskatītos skaistajos dabas skatos un cilvēks sajutīs kā daba dziedē viņa dvēseli un atpūtina ķermeni un padara tīrāku dvēseli un sakārto domas simtkārt labāk kā jebkurš psihoterapeits. Tāpēc morāle ir viena: SAUDZĒJIET DABU UN DABA SAUDZĒS JŪS.......
Polnij Odeskij variant
15.01.2019. 18:59Раз пошли на дело, выпить захотелось,
Мы зашли в шикарный ресторан.
Там сидела Мурка в кожаной тужурке,
А из-под полы торчал наган.
Мурка, ты мой Мурёночек,
Мурка, ты мой котёночек,
Мурка, Маруся Климова,
Прости любимого.
tentiņš
15.01.2019. 18:53taisnojieties nu kā gribat, arī nagu maucēji sev meklēja attaisnojumu un "cēlus mērķus". Kas gan var būt par prieku, baudu un izklaidēm atņemt otram dzīvību?? Mūsu esībā svarīga ir paša izdzīvošana, bet tam ir domāti mājlopi, tos mēs izaudzējam paši un kopjam. Lieciet dabai mieru, ļaujiet tai būt.....
vispār
15.01.2019. 18:50»
...
Tavs skribelējums tikai vēlreiz apliecina to, ka zālēdājiem ar galvu viss nav kārtībā. Steidzīgi pie ārsta dodies
Vispār jau zinātniski ir pierādīts (un arī redzams), ka veģetārieši ir ievērojami veselāki, izturīgāki un ar daudz skaidrāku galvu nekā līķēdāji, kur katram otram ja ne katram ir liekais svars, liels vēders un aizdusa.
...
15.01.2019. 18:41»
jautājums
Mums zālēdājiem nesaprast Jūs līķēdājus. Vienīgi man ir jautājums: Kāpēc jūs mednieki nevarētu likt mierā dzīvniekus, jo dzīvnieki tak liek jums mieru, bet ja medniekiem ir tik liela vēlme medīt - tak medījiet viens otru un viss būs pa godīgo, gan plintes visiem ir, gan iespējas vienādas...
Tavs skribelējums tikai vēlreiz apliecina to, ka zālēdājiem ar galvu viss nav kārtībā. Steidzīgi pie ārsta dodies.
Ērgļa ace
15.01.2019. 18:38»
kgb
Īstam medniekam vajadzīga meistarība un risks. Piemēram, pēc pēdām mastā lencot medījumu vai izsekojot ievainotu, bīstamu mežakuili. Par nelaimi Latvijā netrūkst t.s. mednieku-deģenerātu, kuri plātās ar dārgām asajām karabīnēm, atšauj zvērus pie barotavām, lieto nakts redzamības optiku utt. Varbūt arī...
Jā , nav īstu medinieku vairs... es jauneibā vorēju mežakuiļu saost cauri trīs kvartaliem ...bet šitie jefiņi pat no šķūņa pļavā nnivar trāpit.
Purnavas muižas stāsti. Kramenīca
15.01.2019. 18:34Lieta bija dīvaina. Allaž mundrie mīļumdari no padomes šoreiz neiejaucās. Nāve, saņēmusi uzdevumu noskaidrot, kāpēc rīkots ķerties pie vēl atlikušajiem vilkiem, savā ceļā piesēda uz celma. Lieta patiešām bija dīvaina.
jautājums
15.01.2019. 18:34»
koijotam
mednieki to arī dara likuma ietvaros un bildes izvieto medniekiem domātos portālos, bet jūs, zālēdāji, nez kapēc tur lienat, velkat tās bildes ārā un publicējat, lai pēc tam varētu ķēzīties. Paši gan no sulīgas karbonādes neatsakāties bet medniekus apdirst-svēta lieta
Mums zālēdājiem nesaprast Jūs līķēdājus. Vienīgi man ir jautājums: Kāpēc jūs mednieki nevarētu likt mierā dzīvniekus, jo dzīvnieki tak liek jums mieru, bet ja medniekiem ir tik liela vēlme medīt - tak medījiet viens otru un viss būs pa godīgo, gan plintes visiem ir, gan iespējas vienādas.