Mūsu kultūrtelpas deokupācija jāturpina
Krista Petrauska, mākslas vēsturniece · 17.12.2024. · Komentāri (201)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
patiesībā
24.12.2024. 19:17»
biedri
Iedzeriet tak savu nacionalnij napitok-vodku un nomierinieties
Ir sacīts: "Nesakiet, kas man ir (vai nav) jādara, kāds es esmu (vai neesmu) u.t.t., un - es neteikšu (t.i. "nepasūtīšu"), kur jums jāiet!" ;)
urkšķētājiem
24.12.2024. 14:34Celiet vien vlasovam pieminekli maskavā, urkšķētāji. Citādi būs dubultstandartiņi :)
biedram urkšķētājam-karotājam
24.12.2024. 14:05»
urkšķētājiem
Neurkšķi, ja nezini. Tu pat nezināji, ka viņš bija nodevējs. Tagad pārsteigums, ne? Dusmiņa uznāca. Saprotu
Lai tavā dvēselē reiz dzīvē ieplūst miers. Jaukus Zienassvētkus.
urkšķētājiem
24.12.2024. 03:54»
jautājums
Vai tev pašam nekad nav ienācis prātā, ka esi par sliktu izglītots, lai par šādām lietām publisku izteiktos
Neurkšķi, ja nezini. Tu pat nezināji, ka viņš bija nodevējs. Tagad pārsteigums, ne? Dusmiņa uznāca. Saprotu.
biedri
23.12.2024. 23:25»
patiesībā
izrādās, ka tev joprojām ir problēmas ar oriģinālidentitāti - tu pat sev nosaukumu (jeb tā dēvēto "niku") neesi spējīgs izdomāt. Tāpēc tev nākas nozagt citu izmantotos pseidonīmus - kā jau tipiskam deģenerātam...
Iedzeriet tak savu nacionalnij napitok-vodku un nomierinieties.
patiesībā
23.12.2024. 13:25»
patiesībā
tas jau biji tu kas te gudri visus apsaukāja par deģenerātiem....Tad jau pats vien esi vainīgs, ja tev visi tādi
izrādās, ka tev joprojām ir problēmas ar oriģinālidentitāti - tu pat sev nosaukumu (jeb tā dēvēto "niku") neesi spējīgs izdomāt. Tāpēc tev nākas nozagt citu izmantotos pseidonīmus - kā jau tipiskam deģenerātam.
Tas pats attiecas arī uz tavu nožēlojamam deģenerātam tipiski raksturīgo nespēju pienācīgi apgūt savu dzimto(?) valodu - normāli cilvēki nekad neatļautos kropļot savu dzimto(?) valodu, pie tam vēl demonstrējot savu šādu tipiska deģenerāta "kvalitāti" publiski.
Cita starpā - kas arī bija jāpierāda: dermoliberastu lumpenpropagandas nozombētie bioizstrādājumi parasti ir arī analfabēti - mentāli nepietiekami attīstītiem personāžiem tipiski raksturīgās problēmas ar valodas apguvi un lietošanu ir tieši proporcionālas NEspējai pretoties jebkādam zombējumam.
tu sevi precīzi novērtēji, kārtējo reizi - "tad jau pats vien esi vainīgs", TIKAI un VIENĪGI.
Veseļojies, mentālais kroplīt! ;)
Jukums
23.12.2024. 11:52Manuprat kāartējā tuksmuldēšana, pašai nejēdzot-kas ir okupācija, kas ir deokupācija, kā to veikt, un kurā vietā tā jāveic.
patiesībā
23.12.2024. 11:51»
patiesībā
tā ir tava izvēle - attiecināt uz sevi deģenerāta statusu, TIKAI un VIENĪGI. Atbilstoši, visticamāk...
tas jau biji tu kas te gudri visus apsaukāja par deģenerātiem....Tad jau pats vien esi vainīgs, ja tev visi tādi.
jautājums
23.12.2024. 11:50»
urkšķētājiem
Upīts tautu nodeva DIVAS reizes. Tādiem pieminekļus neceļ nekur pasaulē. Aizstāvēt viņu var ienākt prātā tikai tādiem deģenerātiem, kas aizstāv hitleru, ka bijis labs gleznotājs, tāpēc godājams
Vai tev pašam nekad nav ienācis prātā, ka esi par sliktu izglītots, lai par šādām lietām publisku izteiktos????
nu nē
23.12.2024. 11:18»
urkšķētājiem
Upīts tautu nodeva DIVAS reizes. Tādiem pieminekļus neceļ nekur pasaulē. Aizstāvēt viņu var ienākt prātā tikai tādiem deģenerātiem, kas aizstāv hitleru, ka bijis labs gleznotājs, tāpēc godājams
Hitlers paredzot Staļina un Rūzvelta gatavoto karu konsolidēja vācu tautu un izglāba Eiropas civilizāciju no Staļina aziātiem-cilvēkēdājiem
urkšķētājiem
23.12.2024. 01:53Upīts tautu nodeva DIVAS reizes. Tādiem pieminekļus neceļ nekur pasaulē. Aizstāvēt viņu var ienākt prātā tikai tādiem deģenerātiem, kas aizstāv hitleru, ka bijis labs gleznotājs, tāpēc godājams!
kremliniem
23.12.2024. 01:50»
karburators
Jā, jāsāk dedzināt grāmatas krievu valodā, tad mūsu ekonomika piedzīvos strauju izaugsmi
Nē, jāsāk krāmēt putleram pieminekļi, tad mūsu ekonomika piedzīvos strauju izaugsmi!
hehe
22.12.2024. 21:46»
he-heee
Biedri-tikai mieru! Iedzeriet vodku, uzkodiet siļotku un nomierinieties. Mir-družba, Mir-družba, Lis bi nebilo voini
tava izvēle un problēma tā ir. TIKAI un VIENĪGI, tieši tāpat kā iepriekš.
patiesībā
22.12.2024. 21:45»
JKL
Ja tev visi ir deģenerati, tad ko tu te vēl dari? kapēc neesi rodina
tā ir tava izvēle - attiecināt uz sevi deģenerāta statusu, TIKAI un VIENĪGI. Atbilstoši, visticamāk.
Tieši tāpat, kā uz tevi u.c. deģenerātiem (kā noskaidrojām) vari attiecināt savus deģenerāta jautājumus. Uz kuriem, elementāri (paš)saprotami, normāliem cilvēkiem NAV jāatbild. Jo, kā ir sacīts - "1 muļķis (tas, kurš deģenerāts, konkrētajā gadījumā) var atļauties uzdot tādus (tik glupus un taml. neadekvātus) jautājumus, uz kuriem pat 100 gudrie (normāli cilvēki) neatbildēs.
Cita starpā, normāliem cilvēkiem nebūt NAV jādodas projām no savas Tēvzemes tikai tāpēc, ka to PAŠREIZ(!!!) ir apsēduši un piegānījuši "ŗietumdeŗmokŗātiski orientētu popagandonu" totāli nozombēti deģenerāti - drīzāk gan tieši pretēji.
patiesībā
22.12.2024. 21:37»
tomēr
lai kā tev tas nepatiktu-valodas zināšanai vai nezināšanai nav tieša sakara ar valstisko apziņu-tātad -patriotismu
interesanti - kā tu to zini un kāpēc tu tā uzskati?
JKL
22.12.2024. 20:53»
patiesībā
šajos deģenerācijas / deģenerātu "triumfa" laikos un šajā pašreizējā krampjaini agonējošajā "brīvvalstī" visaktuālākais jautājums ir - kā vairums "muļķuzemes eurolatvānijas titulnācijas" izstrādājumu var atļauties dēvēt sevi par savas zemes "patriotiem", truli nejēgdami, nožēlojami nebūdami spējīgi ...
Ja tev visi ir deģenerati, tad ko tu te vēl dari? kapēc neesi rodina?
he-heee
22.12.2024. 20:52»
patiesībā
šajos deģenerācijas / deģenerātu "triumfa" laikos un šajā pašreizējā krampjaini agonējošajā "brīvvalstī" visaktuālākais jautājums ir - kā vairums "muļķuzemes eurolatvānijas titulnācijas" izstrādājumu var atļauties dēvēt sevi par savas zemes "patriotiem", truli nejēgdami, nožēlojami nebūdami spējīgi ...
Biedri-tikai mieru! Iedzeriet vodku, uzkodiet siļotku un nomierinieties. Mir-družba, Mir-družba, Lis bi nebilo voini!
tomēr
22.12.2024. 20:50»
patiesībā
šajos deģenerācijas / deģenerātu "triumfa" laikos un šajā pašreizējā krampjaini agonējošajā "brīvvalstī" visaktuālākais jautājums ir - kā vairums "muļķuzemes eurolatvānijas titulnācijas" izstrādājumu var atļauties dēvēt sevi par savas zemes "patriotiem", truli nejēgdami, nožēlojami nebūdami spējīgi ...
lai kā tev tas nepatiktu-valodas zināšanai vai nezināšanai nav tieša sakara ar valstisko apziņu-tātad -patriotismu...
patiesībā
22.12.2024. 19:08»
patiesībā
Tomēr laikam būs tā,ka ja vara neaudzinās patriotus, tad tādu ar nebūs....Pieminekļi okupācijas varai nav tik kaitīgi tautai, kā varas internacionālā pozīcija
šajos deģenerācijas / deģenerātu "triumfa" laikos un šajā pašreizējā krampjaini agonējošajā "brīvvalstī" visaktuālākais jautājums ir - kā vairums "muļķuzemes eurolatvānijas titulnācijas" izstrādājumu var atļauties dēvēt sevi par savas zemes "patriotiem", truli nejēgdami, nožēlojami nebūdami spējīgi vai pat demonstratīvi stulbi negribēdami pienācīgi apgūt savu dzimto(?) latviešu valodu?
Jukums
22.12.2024. 18:22»
JKL
Piekrītu: Varbūt ir laiks sākt saprast, ka bez plašu sabiedrības slāņu apziņas kā deokupācija ir viena no galvenajām LV lietām, nebūs nekāda rezultāta. Viss jau tomēr atkarīgs no tā ko domā vairums
Tas gan reiz pareizi uzrakstīts.
JKL
22.12.2024. 11:16»
patiesībā
Tomēr laikam būs tā,ka ja vara neaudzinās patriotus, tad tādu ar nebūs....Pieminekļi okupācijas varai nav tik kaitīgi tautai, kā varas internacionālā pozīcija
Piekrītu: Varbūt ir laiks sākt saprast, ka bez plašu sabiedrības slāņu apziņas kā deokupācija ir viena no galvenajām LV lietām, nebūs nekāda rezultāta. Viss jau tomēr atkarīgs no tā ko domā vairums...
patiesībā
22.12.2024. 11:11»
Tie nav pieminekļi
Kara apstākļos, turklāt situācijā, kad neesam pārvarējuši okupācijas sekas, okupācijas propagandas objektus atļauties vērtēt tikai kā vēstures faktus, ir liela greznība, varētu teikt muļķība vai pat kaitniecība. Vēlamies kolekcionēt šos vēstures lieciniekus, to var darīt specializētās kolekcijās. Atstājot...
Tomēr laikam būs tā,ka ja vara neaudzinās patriotus, tad tādu ar nebūs....Pieminekļi okupācijas varai nav tik kaitīgi tautai, kā varas internacionālā pozīcija...
Deokupācija
22.12.2024. 05:19
Attīrīt no visiem okuptskijiem svoločiem,
lai pat smakas nebūtu no tiem naida izraisītājiem nācija-pederast
patiesībā
21.12.2024. 23:58»
patiesībā
te tev atkal taisnība
tev atkal problēmas ar oriģinālidentitāti.
nu nu
21.12.2024. 17:28»
pag, pag
Cik tad mums tagad ir to deokupantu? L.Langa, R.Zeltits, V.Birze, A.Hermanis,R.Dzintars un tagad šī Krista....Jāaa-nav ko teikt: Varen daudz gan
Uz pasaules ir vismaz miljards krietnu cilvēku, kas rašistiskos necilvēkus un to līdzskrējējus zārkā baltās čībiņās redzēja. Ar katru nogalināto ukraiņu bērnu tava pēdējā stundiņa aizvien vairāk atgādinās elli un tu nolādēsi savu māti kuci, ka tevi par cilvēku neizaudzināja.
Tie nav pieminekļi
21.12.2024. 15:58»
Ivars
Protams ka nav pieminekļi. Tā ir vēsture. Tautai kura iznīcina vēsturi jeb tautai bez savas vēstures nav nākotnes.Tāpat grāmatas, kuras tika iznīcinātas visās valsts bibliotēkās tikai tāpēc ka tās sarakstījis nepareizais cilvēks, arī ir vēsture. Autore pareizi piemin ,ka pieminekļus nojauc un grāmatas...
Kara apstākļos, turklāt situācijā, kad neesam pārvarējuši okupācijas sekas, okupācijas propagandas objektus atļauties vērtēt tikai kā vēstures faktus, ir liela greznība, varētu teikt muļķība vai pat kaitniecība. Vēlamies kolekcionēt šos vēstures lieciniekus, to var darīt specializētās kolekcijās. Atstājot propagandas objektus publiskā telpā, jārēķinās, ka tie turpinās savu darbu, ietekmēs, audzinās un veidos esošās un nākošās paaudzes, normalizējot, uzturot okupācijas vērtības, idejas.
pag, pag
21.12.2024. 14:17Cik tad mums tagad ir to deokupantu? L.Langa, R.Zeltits, V.Birze, A.Hermanis,R.Dzintars un tagad šī Krista....Jāaa-nav ko teikt: Varen daudz gan...
Jukums
21.12.2024. 14:15»
patiesībā
te tev atkal taisnība
Te jau tukšmuldētava-te nav cilvēku kas spēj ko padarīt, tā kā nebrīnies pats...
patiesībā
21.12.2024. 10:32»
JKL
Piekrītu: Muļķīgs raksts, jo pēc autores domām-deokupācija sākās un beidzās ar kultūras telpu..Tās ir pilnīgas muļķības
te tev atkal taisnība...
patiesībā
20.12.2024. 20:16»
patiesībā
Kamēr Krievijas imperija nesabruks-kaimiņiem miera nebūs
Ir sacīts: "Muša sēdēja zirgam uz auss un lepni džinkstēja: "Re, kā MĒS pa smuko aram, ecējam, vāģus velkam un taml. iekļaujoši izpildāmies!"" ;)
he-heee
20.12.2024. 14:56»
JKL
Piekrītu: Muļķīgs raksts, jo pēc autores domām-deokupācija sākās un beidzās ar kultūras telpu..Tās ir pilnīgas muļķības
Kāda raksta autore-tāds viņas raksts.. Tā notiek, kad cilvēki jaucās lietās, no kurām paši neko nesaprot...
Nu
20.12.2024. 14:55»
nu nē
Krievs ir Pētera I izdomāta mākslīga starpetniska vergu nācija, kas sarunājoties lieto mākslīgu feņu, tātad loģiski tiem savas zemes nekur nav un tāpēc visās baltu, slāvu, somugru, tjurku un mongoļu zemēs tā pēc cilvēku asinīm izslāpusī substance nav vairāk leģitīma kā žurkas un tarakāni...
Vai patiess viss ko tu raksti atbilst patiesībai?
nu nē
20.12.2024. 12:07»
Nu
Es teiktu-osvoboditeli soviets nav nekādi krievi..Krievi dzīvo sava rodina. Šie vazājas apkārt pa pasauli kotletes meklējumos....Tie ir klaidoņi-stepju klaidoņi-ne ražotāji vai strādnieki...
Krievs ir Pētera I izdomāta mākslīga starpetniska vergu nācija, kas sarunājoties lieto mākslīgu feņu, tātad loģiski tiem savas zemes nekur nav un tāpēc visās baltu, slāvu, somugru, tjurku un mongoļu zemēs tā pēc cilvēku asinīm izslāpusī substance nav vairāk leģitīma kā žurkas un tarakāni.
JKL
20.12.2024. 11:23»
pag
Nu nav no tās Kristas raksta liela jēga: Tukša propoganda, aģitācija, sen zināmu domu atkārtojums. Nav tur nekā jauna: nav nekas pateikts-kā veikt deokupāciju realitātē,kādus instrumentus izmantot, cik tālu tā jāveic, kas ir okupanti, utt..Ir tikai raksts pilns ar sen zināmām lietām, tapēc tas ir tukšs...
Piekrītu: Muļķīgs raksts, jo pēc autores domām-deokupācija sākās un beidzās ar kultūras telpu..Tās ir pilnīgas muļķības.
pag
20.12.2024. 11:14»
Tieši tā Krista Petrauska
Visas sekas ir OKUPĀCIJA un ne mazāk. Okupanti mums pietaisīja s... du tik daudz, ka neizsmelt gadsimta laikā...
Nu nav no tās Kristas raksta liela jēga: Tukša propoganda, aģitācija, sen zināmu domu atkārtojums. Nav tur nekā jauna: nav nekas pateikts-kā veikt deokupāciju realitātē,kādus instrumentus izmantot, cik tālu tā jāveic, kas ir okupanti, utt..Ir tikai raksts pilns ar sen zināmām lietām, tapēc tas ir tukšs raksts...Nekā jauna tas nespēj lasītājiem sniegt, kā tikai kurināt pilnīgi nevajadzīgas etniskas emocijas, jo tās pašas par sevi neko nerisina...
Nu
20.12.2024. 11:11»
krievu kroplim
Jūs, nolādētais planētas demogrāfiskais un bioloģiskais piesārņojums neesiet nekāda vēsture, bet traģiska kļūda, kas ir jāizlabo un lai liecības par to, ka uz planētas ir bijuši tādi asinskāri tumsonīgi radījumi varētu sameklēt tikai arhīvos
Es teiktu-osvoboditeli soviets nav nekādi krievi..Krievi dzīvo sava rodina. Šie vazājas apkārt pa pasauli kotletes meklējumos....Tie ir klaidoņi-stepju klaidoņi-ne ražotāji vai strādnieki..
To viņi sauc par internacionalizm...: Ienākt pie citām tautām, apzagt-lamāties, uzvesties kā savās mājās....Un tad braukt apzagt citas tautas...
krievu kroplim
20.12.2024. 10:20»
Ivars
Protams ka nav pieminekļi. Tā ir vēsture. Tautai kura iznīcina vēsturi jeb tautai bez savas vēstures nav nākotnes.Tāpat grāmatas, kuras tika iznīcinātas visās valsts bibliotēkās tikai tāpēc ka tās sarakstījis nepareizais cilvēks, arī ir vēsture. Autore pareizi piemin ,ka pieminekļus nojauc un grāmatas...
Jūs, nolādētais planētas demogrāfiskais un bioloģiskais piesārņojums neesiet nekāda vēsture, bet traģiska kļūda, kas ir jāizlabo un lai liecības par to, ka uz planētas ir bijuši tādi asinskāri tumsonīgi radījumi varētu sameklēt tikai arhīvos.
Tieši tā Krista Petrauska
20.12.2024. 00:33Visas sekas ir OKUPĀCIJA un ne mazāk. Okupanti mums pietaisīja s... du tik daudz, ka neizsmelt gadsimta laikā.
Palīdzi izskaust okupantu valodas kultūrpiem8nekļus no Latvijas sarunu un rakstu valodas kā tas: "KRIEVVALODĪGIE, kas šķeļ Latviju - jūs latvieši un mēs - krievvalodīgie (visi viņi ir kolaboranti, nodevēji, tikai slēpjas ...). Cits okupantu kultūrvalodas piemineklis ir vārds "PADOMJU", jo ja mēs mauja šo vārdu, atzīstam, ka paši sevi okupējām, paši sūtījā uz "padomju Sibīriju "trimdā savu tautu, ukraiņi paši organizēja savas tautas GOLODOMORU utt. Tātad, nekādas okupācijas nebija. Padomju valoda bija "KRIEVU", Visa eiropa tika pārkrievota un pārpludināta ar "KRIEVVALODĪGAJIEM"Pajautājiet kremlim, kādēl viņi baidās no vārda "krievs", KRIEVI? Tāpēc ka pietaisījuši daudz s ... du u un zvērību un paši saprot - NADS NE UVAŽAJUT, Tas ir galvenais motīvs karot Ukrainā un prātā iekarot Baltijas valstis, ja Rietumu būs glumi un neatbalstī Ukarinu tik, cik vajag, la okupantus padzītu.
formula
19.12.2024. 23:55Viss autorei vienā putrā .Viens karavīrs, kara vīrs nevis karo pret okupantiem ,bet ņem un nošaujas, esot baigi labais piemērs Dzimtenes mīlestībai, ko? Un atdarināšanas cienīgs? Nav jau brīnums ,ka šī gļēvuļa virspriekšnieks ,kas sacerēja rīkojumu nepretoties okupantiem arī joprojām par sevi omulīgi atgādina netālu no savu nedarbu vietas.Šīs kutūrtelpas zīmes taču ir neaizskaramas.
Ivars
19.12.2024. 22:27»
Tie nav pieminekļi
Tie nav pieminekļi to klasiskajā nozīmē. Objekti, kurus aicina izņemt no pilsētvides, publiskās telpas ir okupācijas režīma propagandas simboli, maigās varas ieroči
Protams ka nav pieminekļi. Tā ir vēsture. Tautai kura iznīcina vēsturi jeb tautai bez savas vēstures nav nākotnes.Tāpat grāmatas, kuras tika iznīcinātas visās valsts bibliotēkās tikai tāpēc ka tās sarakstījis nepareizais cilvēks, arī ir vēsture. Autore pareizi piemin ,ka pieminekļus nojauc un grāmatas iznīcina tikai totalitārie režīmi. Izdariet bsecinājumu paši.
krievam
19.12.2024. 22:07»
Ivars
Kamēr jūs pindosu propogandoni riesiet uz kaimiņiem tikmēr miera nebūs
Rej vai nerej, jums, planētas bīstamam demogrāfiskam un bioloģiskam piesaŗņojumam ilgi vairs nav atlicis.
Ivars
19.12.2024. 21:57»
patiesībā
Kamēr Krievijas imperija nesabruks-kaimiņiem miera nebūs
Kamēr jūs pindosu propogandoni riesiet uz kaimiņiem tikmēr miera nebūs.
debilības centra zombijam
19.12.2024. 20:25»
tā ir
Kamēr jūs, nolādētie necilvēki nebijāt iebrukuši Latvijā visiem bija kur dzīvot un strādāt un visi bija pārtikuši. Kādu "sakāpt atpakaļ kokos", ka ja latvieši jūs, Cilvēku planētas atkritumus, nebūtu iemācījuši stāvus mīzt, jūs to joprojām darītu kā kuces
pederastam sadistam marodierim koprofilam troļļa dežūra turpinās bez pārtraukuma un bez iespējām apmierināt dabiskās vajadzības normāli, padzerties un pačurāt var tikai izmantojot vienu un to pašu plastmasas pudeli.
debilības centra zombijtrollim
19.12.2024. 20:24»
tā ir
Kamēr jūs, nolādētie necilvēki nebijāt iebrukuši Latvijā visiem bija kur dzīvot un strādāt un visi bija pārtikuši. Kādu "sakāpt atpakaļ kokos", ka ja latvieši jūs, Cilvēku planētas atkritumus, nebūtu iemācījuši stāvus mīzt, jūs to joprojām darītu kā kuces
Visa civilizētā pasaule par tādiem sadistiem un pederastiem kā tu, kam vispār nav vietas uz Cilvēku planētas, ar prieku un atvieglojumu aizmirsīs tad, kad pēdējais rietumdermoliberastu skapja pidars būs aizdevies tikties ar savu radītāju ellē, kur mūžīgi vārīsies vienā katlā ar tevi un pārējiem saviem sugas biedriem, cits citam neļaudami izrāpties ārā no viņiem rezervētā specapkalpošanas tovera.
Хм
19.12.2024. 19:28»
tā ir
Kamēr jūs, nolādētie necilvēki nebijāt iebrukuši Latvijā visiem bija kur dzīvot un strādāt un visi bija pārtikuši. Kādu "sakāpt atpakaļ kokos", ka ja latvieši jūs, Cilvēku planētas atkritumus, nebūtu iemācījuši stāvus mīzt, jūs to joprojām darītu kā kuces
Вы имеете ввиду времена еще до Петра 1, когда еще некоторые области нынешней Латвии не были в составе Российской империи?
tā ir
19.12.2024. 19:10»
"jūsu viedoklis ir svarīgs"
¿..visiem Latvijā bija kur dzīvot un strādāt un visi bija pārtikuši? Vai ilustrācija tam būtu pašu Rīgas kinostudijas mākslas filma Pie bagātās kundzes, kur Emma un Kurmis ilgstoši nesekmīgi meklē darbu
Kad Emma un Kurmis meklēja darbu, tava saprāta brāļi raškā-paraškā no bada sprāga kā mušas.
"jūsu viedoklis ir svarīgs"
19.12.2024. 18:59»
tā ir
Kamēr jūs, nolādētie necilvēki nebijāt iebrukuši Latvijā visiem bija kur dzīvot un strādāt un visi bija pārtikuši. Kādu "sakāpt atpakaļ kokos", ka ja latvieši jūs, Cilvēku planētas atkritumus, nebūtu iemācījuši stāvus mīzt, jūs to joprojām darītu kā kuces
¿..visiem Latvijā bija kur dzīvot un strādāt un visi bija pārtikuši? Vai ilustrācija tam būtu pašu Rīgas kinostudijas mākslas filma Pie bagātās kundzes, kur Emma un Kurmis ilgstoši nesekmīgi meklē darbu?
tā ir
19.12.2024. 18:48»
Jaja, dasistfantastiš!
Un nevajag arī aizmirst vienu no galvenajām Krievijas (PSRS) nelietībām - sliktajos padomjlaikos uzbūvētās apmēram 40.000 daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas (neskaitot vēl daudz vairāk citu ēku, tostarp skolas un bērnudārzus, rūpnīcas u.c. ražošanas ēkas, kultūras un sporta būves, veikalus un sabiedriskās...
Kamēr jūs, nolādētie necilvēki nebijāt iebrukuši Latvijā visiem bija kur dzīvot un strādāt un visi bija pārtikuši. Kādu "sakāpt atpakaļ kokos", ka ja latvieši jūs, Cilvēku planētas atkritumus, nebūtu iemācījuši stāvus mīzt, jūs to joprojām darītu kā kuces.
Хм
19.12.2024. 18:40»
Vajag
gan, bet tad, kad aizbrauks visi tie, kuriem tas tika būvēts:). Tautas skaitīšana Latvijas PSR atsākta tika tikai 1950.gadu otrā pusē, kad pēc izsūtīšanas, iznīcināšanas un karā zaudētajiem, iepludināja vairākus simtus tūkstošus iebraucēju no psrs badainajām teritorijām. Sākot no pēckara gadiem LV,Rīgā...
И дальше могли бы строить, после 1991. Но..выбрали другой путь. Итог
https://www.apollo.lv/8155788/latvija-menesa-laika-jaundzimuso-skaits-pirmo-reizi-ir-mazaks-par-tukstoti
И русских меньше, и русские школы практически закрыты, и русских партий все меньше, и Ушакова нет. А вот..все не так..все меньше рожают, все пустее села и деревеньки.
Попробуйте русские фамилии запретить как символ имперскости. А вдруг поможет?
Vajag
19.12.2024. 18:10»
Jaja, dasistfantastiš!
Un nevajag arī aizmirst vienu no galvenajām Krievijas (PSRS) nelietībām - sliktajos padomjlaikos uzbūvētās apmēram 40.000 daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas (neskaitot vēl daudz vairāk citu ēku, tostarp skolas un bērnudārzus, rūpnīcas u.c. ražošanas ēkas, kultūras un sporta būves, veikalus un sabiedriskās...
gan, bet tad, kad aizbrauks visi tie, kuriem tas tika būvēts:). Tautas skaitīšana Latvijas PSR atsākta tika tikai 1950.gadu otrā pusē, kad pēc izsūtīšanas, iznīcināšanas un karā zaudētajiem, iepludināja vairākus simtus tūkstošus iebraucēju no psrs badainajām teritorijām. Sākot no pēckara gadiem LV,Rīgā, kā Baltijas kara apgabala centrā tika nometināti karavīri, virsnieki ar ģimenēm, lielākā daļa kā Igaunijā un Lietuvā, kā arī visus gadus līdz pat 1990.gadam plūda uz Latviju padomju migrantu masas.Vēl 1985.gadā Omskas dz.stacijā stāvēja paziņojums ar aicinājumu doties uz Rīgu, jo tur uzreiz piešķirs dzīvokli un darbu, vietējiem gan vajadzēja stāvēt uz dzīvokli rindā 15-20 gadus.Vēl joprojām Rīgas mikrorajonos 80% ir šie iebraucēji vai viņu pēcteči.Komentētājs dasistfantastish laikam domā, ka bez padomju varas LV nekas netiktu uzcelts. Maldīties ir cilvēcīgi - nepilnu 17 gadu laikā(būvniecība reāli varēja atjaunoties tikai ap 1924/25 gadu),starpkaru LV tika uzceltas apt. 400 skolas,apt. 300 atjaunotas, sanatorijas, tuberkulozes ārstēšanai,uc, kultūras/tautas/biedrību nami katrā provinces pilsētā, nereti ciemā, uzcelts modernākais tirgus Eiropā, mazās hidroelektr.stacijas, piem.Aiviekstes, kopā ar zviedru inženieriem Ķeguma būve uttt.