Menu
Pilnā versija
Foto

Nākotnes konjunktūra

Arturs Priedītis · 23.06.2017. · Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Žulis

26.06.2017. 08:38

Mani neviens neizmācīs! Biju trollis un būšu trollis. Noteikti turpināšu pievemt komentārus, jo esmu īsts latvietis. Tātad stulbs un nekaunīgs. Esmu arī īsts deģenerāts, jo mani vecāki ir latviešu deģenerāti - dzer, nestrādā, nemazgājās, māte ar tēvu visu laiku lamājās un kaujās, mani sauc par lopu, jo patiešām pēc lopa izskatos - plāna maza galviņa, izstīdzējis augums, līkas kājas, mazs daikts, izvalbītas acis. Skolā neesmu gājis, visu, ko zinu, esmu iemācījies no rakstiem portālā, kuru nepārtraukti apcūkoju ar saviem latvieša mēsliem.Es esmu visgudrākais latviešu trollis. Mani sauc ŽULIS, kad taisu lielo vēmienu. Mani neviens neizmācīs. Tikai ar mietu pa galvu, tad gan pieklustu kādu minūti. Esmu īsts latvietis vārdā ŽULIS un citos "nikos" izplūdis vemjot šajā portālā.

Atbildēt

Ha ha

25.06.2017. 09:45

Pie jaunajiem latviešiem apzīmējumi „trollis” un „trollings” neder. Pie jaunajiem latviešiem ir vajadzīgi citi apzīmējumi. Iespējams, iederās „tašķis” un „tašķīšanās”. Bet varbūt „vēmeklis” un „vemšana”. Var piedāvāt „smirdoņa” un „smirdēšana”, „pļūtītājs” un „pļūtīšana”. Skandināvu folklorā trollis ir pārdabiska mežu un kalnu būtne milža vai pundura izskatā. Mūsdienās troļļa tēls Skandināvijā tiek interpretēts romantiski simpātiskā veidā. Arī internetā „trollings” asociējās ar patīkamu čalošanu. Taču pie jaunajiem latviešiem „trollings” nav patīkama čalošana. Jaunais latvietis, pateicoties savai vispārējai neattīstībai, mežonībai, neinteliģencei, neizglītotībai, literāri radošajam trulumam, lingvistiskajai kroplībai, bezizmēra stulbumam un bezizmēra nekaunībai, naidam pret zināšanām un talantu, kā parasti citur izdomātu un citur ieviestu garīgo formātu savā sētā ir pārvērtis par mēslu čupu, savā darbībā atkal panākot kaut ko pretīgu, atbaidošu, smirdošu, bezjēdzīgu, nekulturālu. Jaunais latvietis „trollingu” ir transformējis atbilstoši savām cilvēciski nevērtīgajām smadzenēm un atbilstoši sava gara un dvēseles primitīvismam, vulgaritātei, amorāliskumam, kā arī atbilstoši pēcpadomju laika izglītības, audzināšanas, zinātnes, garīgās kultūras grandiozajai devalvācijai un degradācijai.

Atbildēt

Vectētiņš

25.06.2017. 09:00

»

Haris.

Mēs mukām no lāča,bet ieskrējām rīklēs hiēnām...Piekrītu Priedīša viedoklim


Tikai neaizmirsti nokonstatēt, ka sūdīgi ir abi gadījumi.
Priediņš to parasti "aizmirst".

Atbildēt

Haris.

24.06.2017. 20:26

Mēs mukām no lāča,bet ieskrējām rīklēs hiēnām...Piekrītu Priedīša viedoklim.

Atbildēt

derdz

24.06.2017. 20:08

1. Manā skatījumā Baltās rases tautām jābūt vienotām neskatoties uz vēstures notikumiem. Man joprojām jautājums kā radās tik dažādas tautas baltai rasei vai agrāk nebija viena valoda viena valsts, utml. visai baltās rases cilvēkiem. Bet no otras puses liela vērtība un kultūra ir arī ka esam tik dažādas tautas baltai rasei. Ja ticēt ko raksta zinātnieki, tad baltā rase izmirst un degradējas.
2. par krieviem .. hm, kāpēc jānomelno visi krievi ja daļa no krieviem bija slikti cilvēki, tas tāpat kā katrā tautā ir labi un slikti cilvēki. Varbūt sākumā būtu noskaidrot apstākļus ko paši krievi domā par tiem notikumiem kuri notikuši viņu zemē tūkstošiem gadu .. grāmatu ir daudz sarakstītu, utt., tajā skaitā ir vērts arī pastudēt citu valstu un to tautu notikumus ..
3. vai var ticēt tam, ka vairākās valstīs tūkstošgadu gaitās attīstības ceļi, utml., ir vienlīdzīgi līdz mūsdienām, kur šobaltdien kapitālisms sit augstu vilni un nevienlīdzība ar vien lielāka kļūst .. piemēram, ir cilvēku grupa uz pasaules, kura viena vienota, katrā valstī bīda atbilstoši viņu politikai atbilstošus cilvēkus ar konkrētu dabu. Ja lasiet daudz vēsturi, tad var manīt ka lielākā daļas valstīs vienkāršā cilvēku masa vienmēr bijusi cietēja gandrīz jebkurā laikā !!!

Atbildēt

Vectētiņš

24.06.2017. 19:21

Tad vēl, Priediņ!
No kurienes šeit tie bezmorāles tipi radās? Tak ne no Mēness nokrita, vai ne? Pareizi, viņi nāk no tās pašas Tevis slavētās LPSR! Tie ir gan viņi paši, gan viņu bērni, kas audzināti vecāku bezmorāles garā.

Ierauj labāk Jāņu aliņu!
Man jāiet mazdēlam vakara pasaku stāstīt.

Atbildēt

Vectētiņš

24.06.2017. 18:39

»


Priediņ, taču pats raksti, ka "vairums iedzīvotāju Latvijā satraucas par naudu, nevis morāli ...".

Atvaino, Gara Spīdekli Dižais, bet - cik tad no tiem aptaujātajiem "iedzīvotājiem" bija valstī jau tuvu mazākumam esošie latvieši, kurus te apķēzi? Kur ir statistika, ka aptaujātie vismaz vairumā bija latvieši - ja jau pret tiem vērsies?

Priediņ, man nav nekādu ilūziju par pašreizējo šeit mājojošo cilvēkbērnu morāli - tā ir vidēja ... starp zemu un ļoti zemu. Taču nekas nemainīs manis paša pieredzēto, kad te sabraukušie okupanti bija vispār bez morāles.

Atbildēt

Vectētiņš

24.06.2017. 18:02

»

Arturs Nagliņš

Vairums iedzīvotāju Latvijā satraucas par naudu, nevis morāli, liecina pētījumu aģentūras SKDS veiktās aptaujas dati.Aptaujas rezultāts apstiprina sen zināmu patiesību: neattīstītas tautas masām ar deģeneratīvu "inteliģenci" morāli tikumiskā sfēra ir ļoti margināla sfēra populācijas veģetēšanā...


Priediņ, lai būtu morāle, jābūt morāli nobriedušiem iedzīvotājiem. Tādu toreiz vairs te nebija (vietējie, kam bija mugurkauls, tika izkauti un izsūtīti, iebraukušie okupanti piederēja, kā pats saki, pie "neattīstītas tautas masām).

Morāli uzspiest ar vardarbīgām metodēm nav iespējams - lai kā to vilku baro, viņš tik un tā uz mežu skatās.

Atbildēt

Sorry

24.06.2017. 17:07

»

Vectētiņš

Nedzen, vecen, zosis...


Lai un ne tikai pret PSRS tika noñemta zelta piesaiste 70. gados US dolàram, pazeminot naftas cenu, ko eksportèja Krievija..

Atbildēt

Arturs Nagliņš

24.06.2017. 16:49

Vairums iedzīvotāju Latvijā satraucas par naudu, nevis morāli, liecina pētījumu aģentūras SKDS veiktās aptaujas dati.Aptaujas rezultāts apstiprina sen zināmu patiesību: neattīstītas tautas masām ar deģeneratīvu "inteliģenci" morāli tikumiskā sfēra ir ļoti margināla sfēra populācijas veģetēšanā.

Atbildēt

Vectētiņš

24.06.2017. 16:40

»

Vecmāmiņa

Jā bija laiks, kad arī manam vectēvam atņēma zirgus, zemi utt...


Nedzen, vecen, zosis!
Tā relatīvā labklājība bija īsi pirms kolapsa - kad tika dzīvots pāri saviem līdzekļiem.

Tur vēl mēģināja kādus nebūt saimnieciskos aprēķinus ieviest, lai beidzot darītu acīmredzami darāmas lietas. Taču zagšana un sistēmas funkcionālā impotence nekur nepazuda.

Ar perestroiku vai bez - tai sistēmai bija viena taka. Tā, kas skuju.

Atbildēt

Vecmāmiņa

24.06.2017. 15:49

»

piektdiena, priedītes, piedirsts

Es pajautāju, cik salda dzīve bija latvju bauriem psrsā. No kūts izveda visas govis un atdeva kolchozam, atstājot bērnus bez piena. No arodiem izveda graudus un apsēja kolchoza laukus. 14gadu vecumā jaunai meitenei vajadzēja kļūt par slaucēju - dzīvot atsevišķi no ģimenes, slaukt 16 govis, barot, lauzt...


Jā bija laiks, kad arī manam vectēvam atņēma zirgus, zemi utt.
Taču tie PSRS laiki bija dažādi- viena dzīve bija 40tajos gados, cita 50tajos, cita 60tajos, cita 70tajos un cita 80tajos. Septiņdesmitajos gados bija izveidojušies kolhozi, kuros cilvēki dzīvoja pat ļoti pārticīgi.Pēc 1985.gada kļuva stipri sliktāk, jo viss sāka brukt.

Atbildēt

Sorry

24.06.2017. 12:46

»

Re kā

Lai piedāvātu plānu valsts, tautas, šķiras, sociālās grupas attīstībai, vajadzīga stratēģija, kura savukārt nav iespējama bez noteiktas ideoloģiskās programmas. Tātad vispirms ir nepieciešama ideoloģija, fiksējot idejiskos uzskatus, idejiskos mērķus un savas ideoloģijas sociālo vērtību vispār. Piemēram...


Pagrieziens uz kultûru, Dzîvojam kultûras kapitàlismà. Sosnovkijs kujs pàrdod savu sovjietisma piepirstos palagus. Cilvèki uzkeras uz izkàrtni, kas virsrakstà, un iesûc ar acîm tos mèslus savàs smadzenès, kur tie turpina rûgśanu. Pareizo izvèli nosaka lasîtàja izglîtîbas lîmenis un erudîcija, es nelasu vispàr tos sosnovkija krieviskà kuja tekstus. Cits, kurś sadomazo cer, ka śorei sosnovkijs mainîsies, viemèr maldàs.

Atbildēt

piektdiena, priedītes, piedirsts

24.06.2017. 11:22

»

A.R.

Pajautā mātei un tēvam, vecmātei un vectēvam, ja viņi tev nav dzērāji debili, ko var just no tava stulbā komentāra,ko viņi saka par dzīvi LPSR


Es pajautāju, cik salda dzīve bija latvju bauriem psrsā. No kūts izveda visas govis un atdeva kolchozam, atstājot bērnus bez piena. No arodiem izveda graudus un apsēja kolchoza laukus. 14gadu vecumā jaunai meitenei vajadzēja kļūt par slaucēju - dzīvot atsevišķi no ģimenes, slaukt 16 govis, barot, lauzt sienu no sasalušas siena gubas. Nedēļā - kukulis rupjmaizes. Un par litra piena paņemšanu varēja aizsūtīt uz sibīriju!
Vēl pajautāju - inženieris saņem 99 rubļus mēnesī un staigā salāpītās biksēs, jo tās ir vienīgās, īrē dzīvokli pie tantiņām, jo dzīvokļus jaunajās mājās dod tikai okupantu migrantu varzai.
Tu, priedīšveida bidla, par saldo dzīvi lpsrsā var stāstīt tādi huji kā hūte un bārda, un līdēji kā tu. Iedodiet kāds sosnovskim trulajā jebalā, lai aizver žaunas! Ko savā dzīvē šis staigājošais rācenis ir izdarījis? Ko uzcēlis? Ko izaudzējis un izveidojis? Neko! Tukšpirdis! Par kapeikām gatavs piepļūtīt visu pasauli ar saviem sovjetu murgiem!

Atbildēt

Eseju mērķis

24.06.2017. 10:20

Aprakstītais mehānisms, cēloņi - trāpīgi, precīzi, pamatoti. Bet, kas raksturīgi A.P. apcerējumiem, mērķis - par 180 grādiem pretējs. Latvijas neatkarību nevar skatīt kā nozieguma sekas, tā ir tautas griba. Kļūda parādās tajā apstāklī, ka netika pārtraukts, novērsts mantojuma radītais posts.

Atbildēt

Re kā

24.06.2017. 09:15

Lai piedāvātu plānu valsts, tautas, šķiras, sociālās grupas attīstībai, vajadzīga stratēģija, kura savukārt nav iespējama bez noteiktas ideoloģiskās programmas. Tātad vispirms ir nepieciešama ideoloģija, fiksējot idejiskos uzskatus, idejiskos mērķus un savas ideoloģijas sociālo vērtību vispār. Piemēram, sociālo taisnīgumu nenodrošina sociālā sistēma. Nodrošina gēni, audzināšana, izglītība, ideoloģija. Ne velti Aleksandrs Bloks teica, ka „boļševisms ir krievu dvēseles īpašība, bet nevis frakcija Valsts domē”. Milzīga nozīme ir izglītībai un tās vispārējai ievirzei – antropoloģiski garīgajiem uzdevumiem. XIX gs. augstākā izglītība bija koncentrēta ap „praktiskumu” un „pozitīvām zināšanām”. XX gs. savas tiesības pieteica fundamentālās zinātnes un humanitārās zinātnes, gadsimta beigās – sociālās zinātnes, kā arī notika „pagrieziens uz kultūru”, kad kulturoloģija tika pasludināta par kognitīvo bāzi Nr.1. XXI gs. pagaidām tiekamies galvenokārt tikai ar „diploma pirkšanu”. Patiesi izglītoti cilvēki kaitina. Tā tas bija arī agrāk, - spēcīgais vienmēr ir kaitinājis. Šodien tā ir masveida izpausme.

Atbildēt

A.R.

24.06.2017. 07:42

»

LV pilsonis

Daudz kam var piekrist, bet pateikt, ka mēs laimīgi dzīvotu eirāzijas savienībā kur valdītu tiesiskums !!! var tikai rūdīts komunists, idiots vai čekas denšciks. Izvēlieties pats, biedr A.P. kuru titulu sev iegravēt pierē


Pajautā mātei un tēvam, vecmātei un vectēvam, ja viņi tev nav dzērāji debili, ko var just no tava stulbā komentāra,ko viņi saka par dzīvi LPSR?

Atbildēt

Arnis

24.06.2017. 07:33

»


Tagad saprotu, kāpēc mūsu jaunieši tik kāri uz rietumu blēņām. Vainīga ir neattīstība. Tā tas ir.Jauniešiem nav nekādas dusmas par politiķu zagšanām, likumu bezjēdzību un netaisnību tiesās. Arī tas no neattīstības. Tagad saprotu, kad izlasīju šo.Jaunieši lamā krievus bez jēgas un vajadzības. Arī tas no neattīstības. Bet kā viņus attīstīt?

Atbildēt

Fēlis

24.06.2017. 07:25

Gribētos dzirdēt autora viedokli par ,,krievu pasaules"dogmām un savas valodas uzspiešanu citām tautām, ne tikai savas tautas noķēzīšanu.

Atbildēt

a.p.+

24.06.2017. 06:40

Latvju valodu labi apguvušiem retorikas sūdubrāļiem un verbatronikas mēsliem no viņu sacerējumiem tomēr izlien kāda lingvistiski nešķīsta āža kāja. Tā ir redzama visiem. Šajā gadījumā tā slēpjas jaunvārdā
ALKĀTĪBA.

Atbildēt

LV pilsonis

24.06.2017. 02:18

Daudz kam var piekrist, bet pateikt, ka mēs laimīgi dzīvotu eirāzijas savienībā kur valdītu tiesiskums !!! var tikai rūdīts komunists, idiots vai čekas denšciks. Izvēlieties pats, biedr A.P. kuru titulu sev iegravēt pierē.
P.S. varbūt pārpratu kas domāts zem vārda "mēs"

Atbildēt

A.K.

23.06.2017. 19:00

Paldies par rakstu! Autoram ir talants precīzi formulēt to, ko daudzi apjauš, redz un jūt.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: