Neizbēgamā politiskā loģika: Reira bīdīšana norāda, ka nekādu pārmaiņu nebūs, visu turpinās diriģēt vecie vēži
Pietiek lasītājs · 04.01.2019. · Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Atbilde >> Žulis
07.01.2019. 14:16»
Žulis
Izskatās, ka Jūs īpaši nepiedomājiet pie tā, ko es rakstu savos komentāros, ja jau uzdodiet šādu jautājumu. Tad nu atbildēšu pavisam īsi. Es vēlos, lai Latvija būtu demokrātiska valsts.Jēdziena "demokrātija" pamatnozīme ir tautas, jeb vairākuma vara. Lai tautai būtu reāla vara valstī, tai no sava vidus...
Paldies par atbildi. "Es vēlos, lai Latvija būtu demokrātiska valsts"(Ž). - Tas pasaka pietiekami, lai saprastu, kādēļ Jūs aicināt boikotēt vēlēšanas un iespēju demokrātiskā ceļā, soli pa solim attīstīt savu valsti. Jūsu valsts modelim iztrūkst nacionālas, latviskas valsts elements, kas man nav pieņemami, kādēļ nevaru atbalstīt Jūsu idejas. Ejot Jūsu piedāvāto ceļu, iespējams sasniegsit sevi apmierinošo ideālās tautas demokrātiju, bet tā vairs nebūs Latvija.
Žulis
06.01.2019. 12:45»
Atbilde >>
Žuļa kungs, uz kādu Latviju Jūs aicināt, kas ir Jūsu ideālā Latvija? Lai izteiktu tik kardinālu aicinājumu, kā boikotēt vēlēšanas ir jābūt kam vairāk, kā tikai noliegumam. Vai liekot roku uz sirds un ar skaidru galvu spējat atbildēt par sava aicinājuma sekām
Izskatās, ka Jūs īpaši nepiedomājiet pie tā, ko es rakstu savos komentāros, ja jau uzdodiet šādu jautājumu. Tad nu atbildēšu pavisam īsi. Es vēlos, lai Latvija būtu demokrātiska valsts.Jēdziena "demokrātija" pamatnozīme ir tautas, jeb vairākuma vara. Lai tautai būtu reāla vara valstī, tai no sava vidus uz valsts pārvaldi ir jāvirza labākie no labākajiem, gudrākie no gudrākajiem un godprātīgākie no godprātīgākajiem. Vai šodien tas ir iespējams? Nav! Šādu iespēju tautai laupa antidemokrātiskais vēlēšanu likums, kas deputātu kandidātu izvirzīšanā monopolu piešķir sevi par partijām nodēvējušiem mafioziem ekonomiskiem grupējumiem. Lai šādu nejēdzību novērstu, ir jāmaina Vēlēšanu likums.(Jā arī daži citi pārkārtojumi likumdošanā vēl ir vajadzīgi) Vienīgā iespēja, kā piespiest "partijas" mainīt Vēlēšanu likumu ir šī vēlēšanu farsa boikots no vēlētāju puses. Var jau gari un plaši debatēt, cik šāds boikots ir reāls, it īpaši, ja likumdošanā patreiz nav noteikts minimālais vēlētāju procents. Bet jāsaprot, ka turpinot savu dalību šajā vēlēšanu farsā, mēs paši kļūstam par savas valsts izlaupītāju un izsaimniekotāju atbalstītājiem un ar savu rīcību radam apstākļus, lai šāda situācija nekad nebeigtos.
Atbilde >>
06.01.2019. 11:16»
Žulis
Par kādu demokrātiju jūs runājat? Būšu ļoti pateicīgs, ja Jūs man paskaidrosiet, kā Latvijā pastāvošās partokrātijas apstākļos balsojot par partiju sastādītajiem blēžu, zagļu un noderīgo kretīnu sarakstiem var ietekmēt "politiskos procesus" valstī. Tikai nevajag stāstīt brīnumpasakas par to, ka jārada...
Žuļa kungs, uz kādu Latviju Jūs aicināt, kas ir Jūsu ideālā Latvija? Lai izteiktu tik kardinālu aicinājumu, kā boikotēt vēlēšanas ir jābūt kam vairāk, kā tikai noliegumam. Vai liekot roku uz sirds un ar skaidru galvu spējat atbildēt par sava aicinājuma sekām?
Vietējais
05.01.2019. 12:23»
Līdumnieks
Latvietim ir tas viss kā pīlei ūdens. Lai cīnītos, viņš kā žurka pamet grimstošu kuģi... Un apzināt sevi par Suverēnu Cilvēku, kuram Dievs ir devis varu, ir neaizskarams, tas Latvietim nepielec. Tam visam ir sekas tie 50 + 25 75 gadi- trīs paaudzes. Laikam jau ir vajadzīgi vēl 200 gadu lai saprastu, ...
Ko nozīmē Latvijā protestēt - tas redzams no A.Bērziņa neapskaužamā likteņa.
Neesmu pārliecināts, vai daudzi brīvprātīgi gribēs izvēlēties šādu notikumu gaitu.
Ja deputāti nevēlas sakārtot likumus tā, kā tiem būtu jābūt, tad nav jābrīnas, ka vēlētāji balso ar kājām.
Žulis
05.01.2019. 11:41»
Atbilde >>
Žuļa kungs, nepārliecina! Uzskatu, ka stāvēšana malā un noskatīšanās kā tiek nocirsta "ziedošā" ābele ir noziegums, tā ir līdzatbildība, bet aicinājums norobežoties arī citiem ir provokatīvs, maigi izsakoties. It īpaši, ja iemesls ir saglabāt tīru tēlu, tas arī cirtējos neraisa pozitīvas pārmaiņas un...
Par kādu demokrātiju jūs runājat? Būšu ļoti pateicīgs, ja Jūs man paskaidrosiet, kā Latvijā pastāvošās partokrātijas apstākļos balsojot par partiju sastādītajiem blēžu, zagļu un noderīgo kretīnu sarakstiem var ietekmēt "politiskos procesus" valstī. Tikai nevajag stāstīt brīnumpasakas par to, ka jārada pareizā partija no kristalsakidriem cilvēkiem, kura tad Saeimā dabūs 51 vietu un varēs šeit kaut ko mainīt. Vai arī, ka mums visiem jāstājas šajās valdošā režīma kabatas partijās, lai mainītu šo partiju "politiku" no iekšienes. Pa šo vairāk kā ceturtdaļgadsimta ilgajā laikā iegūto pieredzi jau nu gan vajadzēja saprast, ka pastāvošais vēlēšanu farss nav nekādas vēlēšanas, bet gan akts, kas demonstrē kārtējo tautas atbalstu valdošajam valsts izlaupītāju un izsaimniekotāju režīmam.
lauķis
05.01.2019. 11:30»
Atbilde >>
Žuļa kungs, nepārliecina! Uzskatu, ka stāvēšana malā un noskatīšanās kā tiek nocirsta "ziedošā" ābele ir noziegums, tā ir līdzatbildība, bet aicinājums norobežoties arī citiem ir provokatīvs, maigi izsakoties. It īpaši, ja iemesls ir saglabāt tīru tēlu, tas arī cirtējos neraisa pozitīvas pārmaiņas un...
Nekādu politiku vēlētājs neveido un veidot nevar , pēc definīcijas,ilūzija gan tiek radīta.Visas politiskas partijas ir kriminālnoziedznieku grupas kas uzurpē tautas varu.
Ļaunuma atbalstīšana boja karmu , ka indivīdam tā tautai,un partijnieku/augļotāju sistēma ir ļaunums.
Atbilde >>
05.01.2019. 11:16»
Žulis
Salīdzināsim valsti ar ziedošu ābeli, kuru viens bariņš ļaužu ar postpadomju domāšanu ir nolēmuši nocirst. Un viņi šo pārliecību nemainīs. Tātad Jūs uzskatiet, ka atteikšanās piedalīties šīs ābeles nociršanā ir absurda un utopiska un no tās nav iespējams norobežoties...
Žuļa kungs, nepārliecina! Uzskatu, ka stāvēšana malā un noskatīšanās kā tiek nocirsta "ziedošā" ābele ir noziegums, tā ir līdzatbildība, bet aicinājums norobežoties arī citiem ir provokatīvs, maigi izsakoties. It īpaši, ja iemesls ir saglabāt tīru tēlu, tas arī cirtējos neraisa pozitīvas pārmaiņas un cieņu. Demokrātija dod iespēju ietekmēt politisko procesu balsojot, piedaloties politikas veidošanā, tas nav vieglākais ceļš, bet ir īstais.
pshnh
05.01.2019. 10:43»
ZZ
Reirs, protams, nav simpatizējošs politiķis, bet, ja mēs paskatāmies uz dažiem tipiem no Attīstībai/Par, tad vispār paliek pretīgi ap dūšu...
Bez iesnieguma,ar faktiniem nekā nebūs,tikai komenti ar izsaukuma zīmēm.Iedomājies sevi par anonīmo influences nesēju,Zuzīt?
godīgais %
05.01.2019. 10:36»
lauķis
Sāksim ar to ,ka visas partijas ir noziedzīgas un darbojas ciešā simbiozē ar augļotājiem
God.lauķi,vai pats točkā uz krīta neesi šmigojis?
Janka
05.01.2019. 09:35"Postpadomju domāšana" - no 1990 un līdz mūsdienām. Tas ir padomju domāšanas un rietumu domāšanas sajaukums, trananzītstāvoklis domāšanā, kad nav vēl izkristalizējies kādu ceļu ejam, kāpēc, un ko vēlamies. Iespējams, ka tā ir cīņa/vēlēšanās izmainīt latviesu domāšanas identitāti, mainot vērtību sistēmu, morales orientierus utt..p.s.ja autors bija ar "postpadomju" domājis "padomju", tas ir aplams viedoklis, jo "padomju" tīrā formā noliedz mūsdienu sabiedrībā kultivētās vērtības, orientierus un uzvedības modeļus (nejaukt ar PSRS pēdējās desmitgades orientieriem, jo tie bija jau paspējuši satrūdēt)
Žulis
05.01.2019. 08:47»
Atbilde >>
Cien. Žuli, piekrītu, robežšķirtne nav pēc tautībām. Realitāte ir tāda, ka mūsu valstī ir kritiski liels skaits vēlētāju ar postpadomju domāšanu un pārliecību, dažādu iemeslu dēļ, kas nav labvēlīgi latviskai nacionālai valstij. Šie cilvēki savu pārliecību nemainīs dēļ Jūsu un vēl kādu nodoma atteikties...
Salīdzināsim valsti ar ziedošu ābeli, kuru viens bariņš ļaužu ar postpadomju domāšanu ir nolēmuši nocirst. Un viņi šo pārliecību nemainīs. Tātad Jūs uzskatiet, ka atteikšanās piedalīties šīs ābeles nociršanā ir absurda un utopiska un no tās nav iespējams norobežoties?!
Tad tik uz priekšu! Tikai nebrīnieties, ka tie ļaudis ar "postpadomju domāšanu" tajā ciršanas procesā tā nemanot būs pagājuši malā un beigās vainīgais tās ābeles nociršanā paliksiet tieši Jūs. Un tikai tad Jūs sapratīsiet, ka nocirsta ir nevis kaut kādu postpadomju ļaudīm piederoša ābele, bet tieši JŪSU ābele, kas ziedēja un varēja nest augļus priekš Jums un Jūsu ģimenei.
Tad nu redziet, mans uzskats ir tāds, ka, pat, ja es tās ābeles nociršanu nevaru novērst, tad es vismaz tajā nepiedalos un ar savu dalību nerādu visai pasaulei, ka es piekrītu un atbalstu šo ļauno darbu. Par mani nevarēs teikt, ka "viņš pats ir nocirtis savu ābeli". Kā šodien cittautieši saka par latviešiem, ka "viņi ir izzaguši savu valsti", "viņi nav spējīgi pārvaldīt savu valsti", "viņi ir zagļu tauta", "viņi ir... u.t.t."
Janka
05.01.2019. 07:54Liberasti turpinās vadīt. Izmaiņas politiskajā/ekonomiskajā kursā nebūs! Muļķības triumfa gājiens turpinās.
aina
05.01.2019. 01:14Cik naudas,izmantojot dienesta stāvokli,Jaunups ir izkrāpis,sportista prēmijas? Viņa pazinas atsaucās,ka esot profesionālis...
un
04.01.2019. 23:48»
to :)))
Un tev prātā nav ienākusi doms, ka tu tiem 300 000 slavjanoarijciem un ierēdņu armijai varētu arī nepiebiedroties? Jeb tomēr arī tu gribi pielikt savu roku pie mūsu valsts un tautas izpostīšanas? Nevar taču pieļaut, ka to izdara citi, bez tavas līdzdalības, vai ne
Tev nav ienākusi prātā doma, ka tu būsi tas, kurš ēdīs viņu sūdus, publiski slavēsi cik tie gardi? Tad varēsi apmierināties ar domu, ka sēdēji mājās, kad kāds izvēlējās tavu ēdienkarti!
A. K.
04.01.2019. 22:43»
Žulis
Pastāvošo vēlēšanu farsa boikots ir VIENĪGAIS veids, kā piespiest partokrātisko kliķi izmainīt antidemokrātisko Vēlēšanu likumu. Cita ceļa vienkārši nav. Latvijā nav notikusi starptautiski reglamentētā deokupācijas un dekolonizācijas procedūra un tieši tādēļ sabiedrība ir sašķelta. Šāds stāvoklis tiek...
Kāds naivums, vai pareizāk, noderīgais idiotisms - viss uzlabosies, ja mainīs Vēlēšanu likumu! Vai vēl ir daudz tādi idioti?
Atbilde >>
04.01.2019. 22:25»
Žulis
Pastāvošo vēlēšanu farsa boikots ir VIENĪGAIS veids, kā piespiest partokrātisko kliķi izmainīt antidemokrātisko Vēlēšanu likumu. Cita ceļa vienkārši nav. Latvijā nav notikusi starptautiski reglamentētā deokupācijas un dekolonizācijas procedūra un tieši tādēļ sabiedrība ir sašķelta. Šāds stāvoklis tiek...
Cien. Žuli, piekrītu, robežšķirtne nav pēc tautībām. Realitāte ir tāda, ka mūsu valstī ir kritiski liels skaits vēlētāju ar postpadomju domāšanu un pārliecību, dažādu iemeslu dēļ, kas nav labvēlīgi latviskai nacionālai valstij. Šie cilvēki savu pārliecību nemainīs dēļ Jūsu un vēl kādu nodoma atteikties balsot. Jūsu piedāvājums ir absurds vai utopisks. Liberālisms ir nākošais solis, bet no tā Jūs neizvairīsities, Jūs nevarat norobežoties no pasaules, ar to ir jāmācās sadzīvot, jāveido dialogs.
to :)))
04.01.2019. 22:04»
:)))
Nu , boikotēsim(pēc 4 gadiem), kas notiks pa to laiku
Un tev prātā nav ienākusi doms, ka tu tiem 300 000 slavjanoarijciem un ierēdņu armijai varētu arī nepiebiedroties? Jeb tomēr arī tu gribi pielikt savu roku pie mūsu valsts un tautas izpostīšanas? Nevar taču pieļaut, ka to izdara citi, bez tavas līdzdalības, vai ne?
Lecam pa vecam
04.01.2019. 19:41vienotības Kariņš - premjers, Reirs finanšu min., Āboliņa - VP kandidāte.
Tās jaunuļu partijas pat nezin KĀ tikt pie tautas deleģētās varas.... jaunizceptās partijas ar mandatu parsvaru padodas un piekrīt Kariņam, Reiram, āboliņai, jaunupam, pūcem uttt
Fantastika...
lauķis
04.01.2019. 18:38»
aivarsz
Sāksim ar to ,ka VISA LATVIJAS VADĪBA IR KORUMPĒTA ! Ko tas nozīmē? Tas nozīmē to,ka ,ja esi ticis "pie siles",tad tur būsi uz mūžu,TIKAI ja kauksi līdzi tiem ,kas tevi neizstums no "bara"-pirmais piemērs -Solvita Aboltiņa -tautas izmesta "mēslainē"-tagad VĒSTNIECE ITĀLIJĀ,tā desmitos un simtos tiek...
Sāksim ar to ,ka visas partijas ir noziedzīgas un darbojas ciešā simbiozē ar augļotājiem.
aivarsz
04.01.2019. 18:35Sāksim ar to ,ka VISA LATVIJAS VADĪBA IR KORUMPĒTA ! Ko tas nozīmē? Tas nozīmē to,ka ,ja esi ticis "pie siles",tad tur būsi uz mūžu,TIKAI ja kauksi līdzi tiem ,kas tevi neizstums no "bara"-pirmais piemērs -Solvita Aboltiņa -tautas izmesta "mēslainē"-tagad VĒSTNIECE ITĀLIJĀ,tā desmitos un simtos tiek "nodrošnāti materiāli" ar augstiem posteņiem "SAVĒJIE'-tas pats gļēvais ,bet pakalpīgais MAIZĪTIS-no ģenerālprokurora uz SAB priekšnieka amatu,vai "zemākas kategorijas"-"mūžīgais" vēlēšanu vadītājs -CIMDARS-kas tā ir ,ja ne KORUPCIJA- AMATU PIEŠĶIRŠANA par labu "kalpošanu" UN NE JAU TAUTAS INTERESĒS,bet gan valdošās Latvijas mafijas interesēs.
galvenie korumpanti:
04.01.2019. 18:07»
ZZ
Reirs, protams, nav simpatizējošs politiķis, bet, ja mēs paskatāmies uz dažiem tipiem no Attīstībai/Par, tad vispār paliek pretīgi ap dūšu...
Pilnīgi piekrītu, ka visizcilākajiem kretīniem - Jaunupam, Pūcem un Bondaram vajadzēja sēdēt kopā ar Martinsonu un vēl dziļāk pagrabā, jo
1) Jaunups ilgus gadus ir viens no Jaunā laika un Vienotības kasieriem, galvenais shēmotājs pie VID ēkas uzcelšanas uz krievu miljardiera zemes par ko Latvija maksā dārgu naudu!
2) Pūce ar EM dažiem ierēdņiem ir galvenais žuļiks pie OIK!
3) Bondars par kukuļiem lika parakstus uz Antonova Krājbankas izzagšanas shēmām. Notiesāts ar 2milj. atmaksāšanas prasību. Absurds ir, ka tāds blēdis un pamuļķis sēž Saeimā!
jons
04.01.2019. 17:06»
jaunajiem krabjiem
Reira prasmes ir daudkārt labākas nekā, piemēram, KPV pajoliņu kandidāte labklājības ministra amatam (policijas sekretāre ar bērnudārza audzinātājas izglītību) vai JKP policista Juraša kandidēšana uz veselības ministra amatu
Hitlers un co pēc nacistu sagrāves nošāvas,aizmuka,paslēpāsT.s.komunisti un co pēc totalitārā režīma un okupācijas sagrāves nokļuva paradīzē zemes virsū paturēja varu,izzaga un izlaupīja visu zem Kremļa pātāgas sarūpēto,aizdzina svešumā lielu daļu potenciāli savai varai bīstamo latviešu jaunatni,neaizmirstot sevišķi ciniski,publiski paust rūpes par slikto demogrāfiju.Katrs bijušais komunists-kolaboracionists,čekas aģents valsts vai sabiedriski ietekmīgā amatā ir cinisks noziedznieks,tāpat katrs,kurš publiski akcepte vai mēģina pamatot šādus noziegumus pret valsts pamatiem,morāli,latvisko pašapziņu lai arī cik pompozi un efektīvi tas tiktu darīts.
:)))
04.01.2019. 16:36»
Žulis
Pastāvošo vēlēšanu farsa boikots ir VIENĪGAIS veids, kā piespiest partokrātisko kliķi izmainīt antidemokrātisko Vēlēšanu likumu. Cita ceļa vienkārši nav. Latvijā nav notikusi starptautiski reglamentētā deokupācijas un dekolonizācijas procedūra un tieši tādēļ sabiedrība ir sašķelta. Šāds stāvoklis tiek...
Nu , boikotēsim(pēc 4 gadiem), kas notiks pa to laiku ?
Tu aizmirsti , ka vismaz 300 000 tūkstoši slavjanoarijci un ierēdņu armija nekad neboikotēs vēlēšanas.
NAV TIESA
04.01.2019. 15:51TOS DIVUS MILJARDUS NEATDOD.................NEVIS NAV...............
Žulis
04.01.2019. 15:49Pastāvošo vēlēšanu farsa boikots ir VIENĪGAIS veids, kā piespiest partokrātisko kliķi izmainīt antidemokrātisko Vēlēšanu likumu. Cita ceļa vienkārši nav. Latvijā nav notikusi starptautiski reglamentētā deokupācijas un dekolonizācijas procedūra un tieši tādēļ sabiedrība ir sašķelta. Šāds stāvoklis tiek mākslīgi uzturēts pretstatot latviski un krieviski runājošos. Šis pretnostatījums ir mākslīgi radīts ar mērķi slēpt īsto pretstatījumu, kas ir starp Latvijas valstiskuma piekritējiem un Latvijas valstiskuma pretiniekiem. Jāsaprot, ka Latvijas valstiskuma pretinieki nav tikai tie, kuri runā krieviski un aicina Latviju pievienot Krievijai vai izveidot šeit Krievijas filiāli. Latvijas valstiskuma pretinieki ir arī tie, kuri nodod Latvijas valstiskumu Rietumu virzienā, slēdzot valstij un tautai neizdevīgus, pat kaitējošus līgumus un vienošanās, pieņemot likumus un citus normatīvos aktus ārvalstu vai tā saucamā starptautiskā kapitāla interesēs. Pārliecinoša mūsu sabiedrības daļa ir par Latvijas valstiskumu. Tikai neliels skaits ir pretvalstiski noskaņoto. Bet mākslīgi radītais pretnostatījums starp krievvalodīgajiem un latviešiem ļauj šai nelielajai ļaužu grupai nu jau vairāk kā ceturtdaļgadsimtu ilgi netraucēti plosīt Latviju. Viņi ir radījuši sistēmu, kas viņu varu padara likumīgu. Un šīs sistēmas pamatā ir viņu pieņemtais Vēlēšanu likums. Kamēr vien krievvalodīgie un latvieši viens otru apkarodami skries mest urnās tos partiju biļetenus, nekas nemainīsies. Mums visiem tiem, kas ir par Latvijas valstiskumu (gan krievvalodīgajiem, gan latviešiem)ir jāapvienojas pret Latvijas valstiskuma ienaidniekiem. Īstenībā ir tikai divi varianti - vai nu mēs piedalāmies šajā vēlēšanu farsā un ar savu dalību turpinām atbalstīt savas valsts izlaupīšanu un valstiskuma graušanu, vienlaikus visas pasaules priekšā ar savu dalību apliecinot, ka mēs atzīstam šīs "vēlēšanas" par godīgām un demokrātiskām. Vai arī mēs boikotējam šīs vēlēšanas, neatbalstām savas valsts izlaupīšanu un valstiskuma graušanu, vienlaikus ar savu boikotu visai starptautiskajai sabiedrībai parādot, ka mēs šis "vēlēšanas" neuzskatām par godīgām un demokrātiskām.
ciniķis
04.01.2019. 15:36»
Kas tie par murgiem?
Bet tie 51% reāli ir tikai ~25-30
Tie, kuri negāja balsot ir tā saucamā klusējošā daļa, kurai ir vienalga, kāda būs valdība. Faktiski, tas ir akcepts jebkurai kombinācijai. Tāpēc nebalsojušos droši var pieskaitīt pie tiem, kuri atbalsta Kariņu, Pūci, Vinķeli un pašu velnu.
jaajaa
04.01.2019. 14:25...par Reiru nezinu, bet pieļauju, ka ar OIK vēl var jokus sadarīt...atcelt izmaksas OIK saņēmējiem var vienā dienā...un tad "cietušie"(bet galvenais cietušie būs finansētāji, bankas) lai vēršas kaut kur Eiropas tiesās, zinot, ka zaudēs...:)
lauķis
04.01.2019. 14:16»
Rīcība>Domas
Vispirms ir jāatceļ partiju monopols deputātu kandidātu izvirzīšanā un jāievieš mažoritāras vēlēšanas,lai katrs vēlētājs zinātu,kurš ir viņa izvirzītais kandidāts,lai deputāti atskaitītos vēlētāju priekšā par paveikto un būtu atsaucāmi
Un jāatjauno atbildība.Politiskā atbildība ir kolektīvā bezatbildība.
Rīcība>Domas
04.01.2019. 14:02Vispirms ir jāatceļ partiju monopols deputātu kandidātu izvirzīšanā un jāievieš mažoritāras vēlēšanas,lai katrs vēlētājs zinātu,kurš ir viņa izvirzītais kandidāts,lai deputāti atskaitītos vēlētāju priekšā par paveikto un būtu atsaucāmi!
Nepiekrītu
04.01.2019. 13:52Nevis"nevarēja,neprata",bet netika ļauts! Ņemot palīgā gandrīz visus Latvijas"neatkarīgos"laikrakstus un ziņu portālus! Un,vai tad supernoslēpumainās pielaižu sistēmas izpildītāji ir jauno partiju virzīti? Un pēc kādiem kritērijiem tie vadās,cik neatkarīgi ir paši??
nepiekrītu secinājumam
04.01.2019. 13:29"dīvaini jau tas, ka valdības veidošanu uzņemas Saeimā vismazākā frakcija. Tie, kuriem bija lielāks skaits, nevarēja, neprata". Tas, ka pie siles... atvainojiet.. portfeļa... atvainojiet..valdības grožiem metas vismazākā no ievēlētajām (faktiski- ar vēlētāju ne-balsīm apkaunotā) partija, tas tiešām ir stulbums un nejēdzība. Bet tā frāze par "tiem, kas nevēlējās vai neprata" ir vienkārši maldināšana . Šādu domu atkārtojot vēl un vēlreiz , pamazām tas iespiežas ļaužu prātos un drīz jau neviens neatcerēsies, "kā tad tur īsti bija". Bet patiesībā tas, kurš "nevēlējās/ neprata", ir prezidents, kuram bija jāliek "uz balsošanu" piedāvātās valdības sastāvi. Jāļauj nobalsot par sarakstu, ko sastādījis viens vai otrs "uzrunātais" (er to es domāju A.G.), un tad Saeimā notiek Balsošana, balsojot katrs ievēlētais deputāts ir brīvs savā izvēlē (pat ja partija viņam dod citādas norādes). Tad arī būtu redzams, kā Realitātē tiek vērtēts katras piedāvātais ministra kandidāts. (Balsojot "pa blokiem", tiešām nekad partijas līdz galam nevienosies un kā "vārdā nepieminamais, bet telpā atrodošais zilonis" , vārdā Saskaņa, ar savu uzvarētāja balsu skaitu vienmēr nomāks saprātīgu lemšanu frakcijās. bet balsojot "normāli", katras atsevišķais no 100 ievēlētajiem cilvēkiem - te tad parādītos, vai par cienījamu ministra kandidātu balsotu arī "labs cilvēks no sliktas partijas", vai pret viņu balsotu "savu interešu aizstāvis cilvēks no labas partijas" :) .
lauķis
04.01.2019. 13:23»
to Lato
Vai Cimdars ir čekas maisos
Čekas maisos varbūt arī ka nav bet CIP izcilības centra maisos noteikti.
domas
04.01.2019. 13:01Nepieciešamas jaunas vēlēšanas. tad vecie vispār vairs netiks iekšā un ari daži jaunie. Bet par to viņiem ir bail, tāpēc jau vājoklis nekad neatlaidīs saeimu, bet uztaisīs saeimu, kas laupīs tālāk visu no vecajiem zagļiem.
jaunajiem krabjiem
04.01.2019. 12:42Reira prasmes ir daudkārt labākas nekā, piemēram, KPV pajoliņu kandidāte labklājības ministra amatam (policijas sekretāre ar bērnudārza audzinātājas izglītību) vai JKP policista Juraša kandidēšana uz veselības ministra amatu...
Līdumnieks
04.01.2019. 11:45Latvietim ir tas viss kā pīlei ūdens. Lai cīnītos, viņš kā žurka pamet grimstošu kuģi... Un apzināt sevi par Suverēnu Cilvēku, kuram Dievs ir devis varu, ir neaizskarams, tas Latvietim nepielec. Tam visam ir sekas tie 50 + 25 75 gadi- trīs paaudzes. Laikam jau ir vajadzīgi vēl 200 gadu lai saprastu, ka esi Balts-Latvietis un beidzot liktu cietumos tos "Bioloģiskos Mutantus". Kaut vai, autobus ieslīd grāvī un glābēji no Lietuvas to izvelk un tavu brīnumu: divreiz lētāk tas izmaksā kā Latvijas glābējiem.. Un ar to ir jāsāk...
>>
04.01.2019. 10:36»
Žulis
Ak, naivie, pārmaiņas alkstošie vēlētāji! Jūs par tām "pārmaiņām" jau balsojiet vairāk kā ceturtdaļgadsimtu. Vai tiešām vēl neesat sapratuši, ka ar balsošanu nekādas pārmaiņas nav iespējamas. Pārmaiņas ir iespējamas tikai un vienīgi ar šī antidemokrātiskā vēlēšanu farsa boikotu. Kamēr par politiskajām...
Cien. Žuli, kā lai saprot aicinājumu boikotēt vēlēšanas situācijā, kad sabiedrība ir sadalīta, nav pārvarējusi okupācijas sekas un vērā ņemama vēlētāju daļa pārstāv postpadomju mantojumu?
Demokrātija
04.01.2019. 10:22Apzināti jau iedeva iespēju jaunajiem zaļknābjiem veidot pirmās divas valdības. Kā jau bija gaidīts - aplauzās un izgāzās. Tagad lai samierinās ar to, ko dod. Mēs par vecajiem, kam ir saprašana un pieredze. Tomēr mūsu ir vairāk!
Kas tie par murgiem?
04.01.2019. 09:49»
Demokrātija
Ja tikai tie ~30% (KPV lv un JKP) ir "sabiedrība", kas nobalsoja par pārmaiņām, tad mēs pārējie neesam sabiedrība??? Kad tie 30% kļūs par 51%, tad viņi varēs kaut ko gribēt. Pagaidām lai pieņem to, ko dod. Mēs pārējie esam divreiz vairāk
Bet tie 51% reāli ir tikai ~25-30%.
Nobalsojušie: 844925 (54,56%)
Demokrātija
04.01.2019. 08:51Ja tikai tie ~30% (KPV lv un JKP) ir "sabiedrība", kas nobalsoja par pārmaiņām, tad mēs pārējie neesam sabiedrība??? Kad tie 30% kļūs par 51%, tad viņi varēs kaut ko gribēt. Pagaidām lai pieņem to, ko dod. Mēs pārējie esam divreiz vairāk!!!
Žulis
04.01.2019. 08:36Ak, naivie, pārmaiņas alkstošie vēlētāji! Jūs par tām "pārmaiņām" jau balsojiet vairāk kā ceturtdaļgadsimtu. Vai tiešām vēl neesat sapratuši, ka ar balsošanu nekādas pārmaiņas nav iespējamas. Pārmaiņas ir iespējamas tikai un vienīgi ar šī antidemokrātiskā vēlēšanu farsa boikotu. Kamēr par politiskajām partijām sevi nosaukušajiem ekonomiskajiem grupējumiem netiks atņemts monopols uz deputātu kandidātu izvirzīšanu, mūsu valsts pārvaldē nemainīgi sēdēs blēži, āksti un noderīgie kretīni. Un nevajag te vainu meklēt atsevišķos personāžos. Vaina ir iedibinātajā sistēmā! Katrā valstī pietiek savu blēžu, ākstu un noderīgo kretīnu, kas labprāt gribētu sēdēt valsts varas krēslos. Bet tāpēc jau valstī pastāv sistēma, kas to nepieļauj. Un ja pastāvošā sistēma to pieļauj, tad vaina ir nevis tajos blēžos, ākstos un noderīgajos kretīnos, bet SISTĒMĀ! Un mūsu valstī šī sistēma ir iemiesota vispirms jau Vēlēšanu likumā, kurš būtu nekavējoties jāmaina. Bet neviena "partija" jau neies "zāģēt zaru, uz kura pati sēž".
jautaajums
04.01.2019. 08:23Ar ko jaunie vēži atšķiras no vecajiem vēžiem?Partiju spicēs ir tikai vēži.Jebkura partija ir kriminālnoziedznieku grupa.
ZZ
04.01.2019. 08:20Reirs, protams, nav simpatizējošs politiķis, bet, ja mēs paskatāmies uz dažiem tipiem no Attīstībai/Par, tad vispār paliek pretīgi ap dūšu.
Visizcilākie kretīni šajā partijā ir Jaunups, Pūce un Bondars - šiem vajadzētu sēdēt kopā ar Mārtinsonu.
Brīnums, ka KNAB viņus vēl nav arestējis, bet vajadzētu !
Muļķi dodas vēlēt
04.01.2019. 07:45un ievēl sev simts cionistiem noderīgus idiotus. Vēlētājam no solītās barankas par to caurums. Hahaha!:)
Beerdrinkers
04.01.2019. 07:09Pilnīgi aplam, ka finanšu ministrs nedrīkstētu būt no citas partijas. Var būt un ir bijis. Bet Vācijas parlamentā ir tradīcija budžeta komisiju uzticēt opozīcijai. Vara ir jadiversificē, tā mēs iegūstam vairāk demokrātijas un mazinām valdošajiem iespēju šmugulēties.
Vienotībai vispār premjers + divi lielie ministri ir parāk daudz, nav viņi to pelnījuši, ne ar iepriekš paveikto, ne ar vēlēšanu rezultātiem.
Viņi ir zaudējuši tautas uzticību.
Q
04.01.2019. 06:47Latvijā politiskā mafija ir privatizējusi varu, kā vēzis pēdējā stadijā veido metastāzes, tā vairojas Vienotības kloni, kuri ir tikai marionetes Briseles un Fašingtonas rokās! Tautieši var aizmirst par Latvijas interesēm, vara tās nepārstāv, tur ir tikai svešu pakaļu laizīšana un milzīga alkatība piestūķēt savas kabatas!