Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Inese Medne

29.12.2017. 17:49

»

Ko mēs katrs

saprotam ar sātanismu


arī ir bots?

Atbildēt

Inese Medne

29.12.2017. 17:35

»

Par tiem Jūsu tukšajiem solījumiem,

ko solāt LRTT pēc kaut kāda mistiska Tiesiskuma atjaunošanas, absolūti neadekvāti novērtējot Latvijas stāvokli. Tie atgādina komunistu solījumus Utopiskajā nākotnē, zinātniskā komunisma attīstības dialektikas un latviešu tautasdziesmu gaismā. Pilnīgi atrauti no realitātes, Vācijas miera ezotērika...


Kas nu kuram ir utopija. Man, piemēram, ar utopiju saistās tas fakts, ka pāris desmit gadus atpakał Neatkarīgās Latvijas valdībā palika komunisti, un to apmācītas atvases joprojām valda un skalda.
Bet varbūt man nav taisnība? Varbūt čekisti un kangari vienā dienā izmira???
L.Grantińam vismaz piesaista ezotērika, bet Jums, acīm redzot -SĀTANISMS?

Atbildēt

Ja Edge ir bots

29.12.2017. 17:28

»

emm

ē... kā lai vēl to pasaka, lai pielec pilnīgi un līdz galam - pietiek.com nav nekāds iepazīšanās portāls


Tad tas ir fantastiski. Tad te jebkuru var uzdot par botu. Unikāli. Atbildības nekādas! Kā ar ieročiem, kurus šobrīd var izmantot boti, jo likumdošana pasaulē nav noregulēta. Tad arī šim botam nav.

Atbildēt

Inese Medne

29.12.2017. 17:25

»

God. Grantiņa kungs!

Jūsu privilēģija ir citus nolamāt kā Vācijas pilsonim...


Atvainojos, ka iejaucos, bet pēc komentāra skaidri redzu to, ka bailes, klusēšana un komunisms ir "Nearkarīgās" Latvijas spožā nākotne.

PS. Es atbalstu Tautas Tribunāla patieso garu, izńemot pārlieku k'engāšanos un savas ticības pārmērīgu uzspiešanu. Jo, Dieva priekšā būsim tikai paši mēs un tur padomdevējs nepalīdzēs. Ticība ir tik nopietna lieta, ka to nedrīkst ne mazākajā mērā uzspiest.
Ja tautastribunāls.eu stils mazliet pamainītos, tad esmu pārliecināta, ka šīs pārmaińas piesaistītu daudz vairāk sekotāju.
Esmu regulāra šīs vietnes lasītāja un uzskatu, ka tā atklāj PATIESĪBU bez izpušk'ojumiem.

Atbildēt

Čabraņiem

29.12.2017. 17:21

Neticu, ka pa visu Latviju var sameklēt tikai 583 māksliniekus-stukačus. Es ticētu ciparam 58300... Latvija ir daudz vairāk mēslu nekā grib iestāstīt.

Atbildēt

Tas jau bija pirmajā tavā

29.12.2017. 17:09

»

emm

ē... kā lai vēl to pasaka, lai pielec pilnīgi un līdz galam - pietiek.com nav nekāds iepazīšanās portāls


komentārā skaidrs! Ja šis būtu iepazīšanās portāls, tad būtu jau portāla partija ar programmu - Vislatvijas glābšanas programa ar Luni un Mazpisancu goda pr-jos!

Atbildēt

Nevar būt!

29.12.2017. 17:05

»

emm

ē... kā lai vēl to pasaka, lai pielec pilnīgi un līdz galam - pietiek.com nav nekāds iepazīšanās portāls


Te visi trakie satiekas un cits citu pilnībā iepazīst uz visiem šī trakonama laikiem! Lapsa tikai piemet skalus jaunai komjauniešu uguntiņai un atkal iet vaļā. Katram atkarīgajam no portāla savs stāsts. Visi savu kārtējo stāstu sāk tā :Esmu atkarīgais no komentēšanas Pietiek. Apsolu, ka uzvedīšos labi, lai mani nenobano! Viss, ko domāju, teikšu no tīras sirds, milnīgu patiesību, bez noklusēšanas un kampšanas. Saprotu, ka drīz būsim svētie. Bet es tam neticu. Ticu tikai Pietiek patiesībai, kura ir bezgalīga, neskatoties uz citu trako viedokļiem!

Atbildēt

emm

29.12.2017. 16:57

»

Viš i bote

ar sarūsējušu padomju nagļu no VDK plauktiem. DP trollis. "Meistars meistaru no tālienes atpazīst!" Margarita no Potapovas harēma viš i! Bet, kas esi pac


ē... kā lai vēl to pasaka, lai pielec pilnīgi un līdz galam - pietiek.com nav nekāds iepazīšanās portāls.

Atbildēt

80. gadu jaunietis

29.12.2017. 16:38

»

Slims izskaties!

Ārstējies un palasi, muļķi, kas jauns, vnk sakrīt manas domas ar Kangeru - nejauši, muļķi! Kangers saka, Rokpelnim likuši atzīties. Lai redz, kas notiks, ja sāks atzīties! Tu esi tik stulbs, ka tev nekas nevar līdzēt! Atpisies, idiņ


Pat vēl neesmu sācis piepisties. :D Bet tiešām uzlabojat noskaņojumu, par to paldies.
Kangeris lāga vīrs izskatās, bet čeku savā dzīvē nav tieši pieredzējis, tas drīzāk ir trūkums.
Lieta, kurai jānotiek, ja viens sāk atzīties, ir uzstājīgs aicinājums: "Nākošais!" Nevis draudi, ka no šā kabineta visus iznesot ar kājām pa priekšu.
Labi, likšu Jums mieru. Šķiet, ka tāpat jau nav viegla dzīve. ;)

Atbildēt

Slims izskaties!

29.12.2017. 16:27

»

80. gadu jaunietis

Paldies, ķīniešu stratēģiju cienītāj, pēc šā ieraksta tā lieta kļūst pavisam skaidra. Maksimāla iebaidīšana visiem, kas vien vēlētos paši izbāzt degunu no maisiem. Aizmuguriski, protams, rūpes, lai maisus tā arī neatver. :D...


Ārstējies un palasi, muļķi, kas jauns, vnk sakrīt manas domas ar Kangeru - nejauši, muļķi! Kangers saka, Rokpelnim likuši atzīties. Lai redz, kas notiks, ja sāks atzīties! Tu esi tik stulbs, ka tev nekas nevar līdzēt! Atpisies, idiņ!

Atbildēt

Viš i bote

29.12.2017. 16:22

»

emm

Edge nav trollis, bet bots ar ļoti sliktu AI, kura publicētie citāti ļoti retu reizi atbilst tēmai, kaut ļoti precīzi reaģē uz atslēgas vārdiem


ar sarūsējušu padomju nagļu no VDK plauktiem. DP trollis. "Meistars meistaru no tālienes atpazīst!" Margarita no Potapovas harēma viš i! Bet, kas esi pac?

Atbildēt

Ko Mazpisancam

29.12.2017. 16:19

»

emm

Atpisies - man tavs caurums nemaz neinteresē


arī vajadzēja pierādît! Ir sacīts : Dikļos klāra debess, dzeltens sniegs pie mājas, rasa, kas to sētu piemīzis, mujābels Mazpisāns pagasta tiesā prasa.

Atbildēt

emm

29.12.2017. 16:13

»

interesanti

Vai Lapsa tāpat attiecas pret tiem, kuri stučī viņam personīgi


Apgaismo vai Lapsas dēļ kāds ir izsūtīts un ielikts cietumā?

Atbildēt

emm

29.12.2017. 16:12

»

Ko ari, Mazpisān,

vajadzēja pierādīt. Debess Dikļos klāra


Atpisies - man tavs caurums nemaz neinteresē!

Atbildēt

80. gadu jaunietis

29.12.2017. 16:03

»

Sapratu

ar ķieģeli azotē. Pareizi, sods jāsaņem. Es Grantiņa vietā Borovkovu nosistu, jo Borovkovs neko nenožēlo un reāli nosūtīja Grantiņu, politieslodzīto kā VDK virsnieks uz kriminālo zonu nosišanai. Tā būtu vīra cienīga rīcība. Saprotama, attaisnojama. Ar plikām rokām nosist par spīdzināšanu. Normāli. Mūs...


Paldies, ķīniešu stratēģiju cienītāj, pēc šā ieraksta tā lieta kļūst pavisam skaidra. Maksimāla iebaidīšana visiem, kas vien vēlētos paši izbāzt degunu no maisiem. Aizmuguriski, protams, rūpes, lai maisus tā arī neatver. :D
Izskatās, ka arī Jūsu pēcpuse pamazām sāk svilt...

Atbildēt

Sapratu

29.12.2017. 15:41

»

80. gadu jaunietis

Maldāties. Vēl vismaz nākamajiem dažiem desmitiem ir tikpat teicamas iespējas "būt pirmajiem". Jo vairāk tad, ja popularitāte lielāka nekā Rokpelnim. Kad atklāties nāks tautas vairāk mīlēts, slavenāks un bagātāks dižgars, šis "pirmais numurs" visiem aizmirsīsies. Tos, kuri paliks nākamajos simtos vai...


ar ķieģeli azotē. Pareizi, sods jāsaņem. Es Grantiņa vietā Borovkovu nosistu, jo Borovkovs neko nenožēlo un reāli nosūtīja Grantiņu, politieslodzīto kā VDK virsnieks uz kriminālo zonu nosišanai. Tā būtu vīra cienīga rīcība. Saprotama, attaisnojama. Ar plikām rokām nosist par spīdzināšanu. Normāli. Mūs māca žēlot un piedot. Tas gan nav normāli.

Atbildēt

80. gadu jaunietis

29.12.2017. 15:22

»

Nav pretrunu

Jo Rokpelnis pirmais paspēja nostučīt sevi, pārējie būs otrie numuri un tagad to zin. Viņiem tāpat nav citas nepieciešamības vai labuma atzīties. Profesionālis, analītiķis čekists - stukačs Rokpelnis pirmais pasteidzās sevi nostučīt...


Maldāties. Vēl vismaz nākamajiem dažiem desmitiem ir tikpat teicamas iespējas "būt pirmajiem". Jo vairāk tad, ja popularitāte lielāka nekā Rokpelnim. Kad atklāties nāks tautas vairāk mīlēts, slavenāks un bagātāks dižgars, šis "pirmais numurs" visiem aizmirsīsies. Tos, kuri paliks nākamajos simtos vai tiks celti aiz ausīm ārā no kartotēkas tūkstošiem, gan uz intervijām vairs neaicinās. Bet žēl, to ļaužu uzvārdi, kuri klauvēja par kolēģiem, draugiem un paziņām vienkāršākās darbavietās nekā rakstnieku un mākslinieku vide, mani interesē daudz vairāk. Priecātos uzzināt, kuram labvēlim varu pateikties par nemitīgajiem sūdiem "ģimenes dēļ" skolas laikā. Visticamāk, viņa vairs nebūs šajā saulē, bet tāpat gribu pārliecināties, vai neesmu ļauni domājis par cilvēkiem, kas to nebija pelnījuši.

Atbildēt

Nav pretrunu

29.12.2017. 15:05

»

80. gadu jaunietis

Pats runājat sev pretī. Vispirms sakāt, ka stukačiem nav nepieciešamības atklāties, pēc tam minat Rokpelni kā piemēru, kad stukačs tomēr atklājas, gribēdams celt sev labumu. Nu tak brīnišķīgi, labuma celšana var būt motivācija vēl kādam citam - lai tik taisa sev PR un piesakās uz interviju pie Veidemanes...


Jo Rokpelnis pirmais paspēja nostučīt sevi, pārējie būs otrie numuri un tagad to zin. Viņiem tāpat nav citas nepieciešamības vai labuma atzīties. Profesionālis, analītiķis čekists - stukačs Rokpelnis pirmais pasteidzās sevi nostučīt.

Vai tik kāds nav piespiedis Rokpelni atzīties? Jo, ja pats būtu gribējis atzīties, atzīšanās būtu ar nožēlu komplektā. Nožēlas nav, jo neko nenožēlo, ka stučījis! Aizdomīgi!!!

Atbildēt

80. gadu jaunietis

29.12.2017. 14:52

»

Visam piekrītu,

bet Suņ dzi Karamākslu neesat lasījis, arī Karamākslu menedžeriem, jo nepareizi interpretējat manis minēto empātiju. Karamākslas stratēģija bez trim principiem ietver arī iejušanos pretinieka ādā, izprotot viņa domu gājienus esošajā situācijā. No tā izriet, ka es ar bez mazākās līdzjūtības pret draņķa...


Pats runājat sev pretī. Vispirms sakāt, ka stukačiem nav nepieciešamības atklāties, pēc tam minat Rokpelni kā piemēru, kad stukačs tomēr atklājas, gribēdams celt sev labumu. Nu tak brīnišķīgi, labuma celšana var būt motivācija vēl kādam citam - lai tik taisa sev PR un piesakās uz interviju pie Veidemanes. Galvenais jau ir pats atklāšanās fakts.

Atbildēt

Visam piekrītu,

29.12.2017. 14:31

»

80. gadu jaunietis

Man ir vienalga, vai nožēlo (ar to - pie mācītāja, tiesneša vai kurš speciālists nu katram tuvāks), bet nav vienalga, vai atzīstas. Ar to arī atšķiramies. Empātiju mēdzu izjust pret cilvēkiem, kam netaisni dara pāri. Čekas maisu gadījumā tādi ir, pirmkārt, klauvēšanas upuri, otrkārt, cilvēki, kurus ...


bet Suņ dzi Karamākslu neesat lasījis, arī Karamākslu menedžeriem, jo nepareizi interpretējat manis minēto empātiju. Karamākslas stratēģija bez trim principiem ietver arī iejušanos pretinieka ādā, izprotot viņa domu gājienus esošajā situācijā. No tā izriet, ka es ar bez mazākās līdzjūtības pret draņķa stukačiem, izprotot empātiski viņu domas - redzu, ka viņiem nav nepieciešamības ne atklāties, ne nožēlot. Ne mazākās. Tāpēc sevi nemaldinu ar cerībām, ka tā varētu notikt vispār. Bet, kā teicu, Rokpelnis padteidzās pirmais, ceļot sev labumu kā čekas laikos, kā īsts čekists- stukačs.

Atbildēt

80. gadu jaunietis

29.12.2017. 14:22

»

Man ir pilnīgi vienalgs, vai

viņi atzīstas un nožēlo, vai nē. Es vnk vērtēju no loģikas viedokļa un empātiski, ka nav pamata ne vienam, ne otram, jo viņiem nav nepieciešamības to darīt


Man ir vienalga, vai nožēlo (ar to - pie mācītāja, tiesneša vai kurš speciālists nu katram tuvāks), bet nav vienalga, vai atzīstas. Ar to arī atšķiramies. Empātiju mēdzu izjust pret cilvēkiem, kam netaisni dara pāri. Čekas maisu gadījumā tādi ir, pirmkārt, klauvēšanas upuri, otrkārt, cilvēki, kurus netaisni tur aizdomās. Katrs, kurš atzīstas, palīdz mazināt šo netaisnību - viss viens, ar kādiem personiskajiem motīviem.
Par trim dzīvajām nosauktajām slavenībām - uz divām cerību nav nekādu. Peters bija augstāka lidojuma putns, ne velti "pirmais vēstnieks Krievijā". Pirms tam viņš bija LKP CK loceklis, kas var nozīmēt, ka no maisiem aizvākts, pirms tie pameta čekas māju. Ja nu pētnieki galīgi nemurgo, tik augsta līmeņa funkcionārus maisos vairs neturēja. Tas rangs neatzīstas. Spriežot pēc citām Kanādas kundzes aktivitātēm, viņa paturēs pārliecību, ka visu darījusi pareizi un Latvijas labā, arī ja kādam ko vēstījusi. Velti mīlēts. Bet trešā - "Sieviete Latvija '89" - gan varētu saņemties, lai būtu skaidrība: vai mājsaimniecības kopšanai pietika ar "omulību klubiņa" vedējtēva ārzemju braucieniem un atskaitēm, vai arī pašai bija sava artava jāpieliek kopējam labumam. No šādas saņemšanās visi būtu tikai ieguvēji.

Atbildēt

Kā jau teicu, man nav nekādas

29.12.2017. 14:02

»

L.Grantiņš LRTT

Vai sevi mierini


nepiesašamības, vainas vai baiļu sajūtas. Ir lietas, ko mēs varam ietekmēt, ir lietas, ko nevaram. Gudrie lūdz visuaugsto dot tiem spējas saskatīt un atšķirt vienu no otras. Komentēšanas mērķis man ir tukša izklaide.

Jo cilvēks vairāk mācās, jo vairāk saprot. Un vairāk spēj būt brīvs savā izvēlē, nepakļaujoties citiem un nepakļaujot citus.

Strupceļā vieni pakaras, citi pasmejas un atrod risinājumus un idejas. Izskatās, atvainojos, ka Jūs Grantiņ, vēlēdamies tikai kārt citus vien, patiesībā karājaties pats savos stagnējošos priekšstatos, kuri sen novecojuši, jo Jūsu centieni realitātē ir neefektīvi. Šīs pašas likumības attiecas arī uz tautām.

Atbildēt

80. gadu jaunietis

29.12.2017. 13:22

»

Kāda jēga?

Viņi neko nenožēlos un nav ko cerēt! Viņiem nav ko nožēlot. Viņi vienīgi nožēlo, ka jaukais privilēģiju laiks LPSR ir beidzies, bet priecājas, ka bijuši gudri un nav palikuši lūzeros! Viņu darbi ir tūkstošos eksemplāros


Jau teicu, ka man tas pie vienas vietas. Mani neinteresē viņu nožēla, tā ir katra privāta darīšana. Interesē, lai viņi uzrādītu sevi kā klauvētājus un tiem, kuri bez vainas, būtu mazliet vieglāk. Un vienalga - lai taisa sevi par svētmocekļiem vai sit dūri pie krūtīm, vai pieprasa Trīs dzeņu ordeni par savu varoņdarbu, ka nu beidzot pastāstījuši, kas ir. Galvenais, lai pasaka - jā, es sadarbojos, biju viens no tiem, kuri pienesa ziņas.
P.S. Ja vēl domājat turpināt šādā garā, uzskatīšu par trolli, kura patiesais mērķis - aģitēt pret turpmāku atzīšanos.

Atbildēt

Kāda jēga?

29.12.2017. 13:14

»

80. gadu jaunietis

Man par Rokpelni ir pilnīgs po... nekrata viņa motīvi un nožēlas īstums, dvēselēs nelienu. Svarīgi, ka viņš to ir pateicis. Ziedonis un Čaklais vairs neko nepateiks, par tiem uzzinās tikai tad, ja tūdaliņi nenoraks kartotēkas publicēšanu. Pārējie nosauktie vēl to var izdarīt. Ja nedarīs, tad Rokpelnis...


Viņi neko nenožēlos un nav ko cerēt! Viņiem nav ko nožēlot. Viņi vienīgi nožēlo, ka jaukais privilēģiju laiks LPSR ir beidzies, bet priecājas, ka bijuši gudri un nav palikuši lūzeros! Viņu darbi ir tūkstošos eksemplāros!

Atbildēt

Saglabājiet vismaz savu pašcieņu,

29.12.2017. 13:11

»

L.Grantiņš LRTT

No kura laika apmelošana ir VOEDOKĻU PAUŠANA ? Īsta VDK darbinieka izpausme


ja spējat, un pārtrauciet putrot, visu padarot vēl ļaunāku! Paldies. Lai Jums vecas pašam nonākt pie savas apskaidrības!

Atbildēt

80. gadu jaunietis

29.12.2017. 13:08

»

Muļķības gan.

Jo Rokpelnis izmanto situāciju sava reitinga celšanai, nekas viņam 26 gadus to neliedza darīt, bet tad neviens to pat nepamanītu. Rokpelnis gan čeku izmantoja savā labā, čeka viņu un tagad atkal Rokpelnis izmanto sabiedrību ar savu "atklāsmi". Ja vēl kāds atklāsies, tas būs tkai otrais. Baigā "nožēla...


Man par Rokpelni ir pilnīgs po... nekrata viņa motīvi un nožēlas īstums, dvēselēs nelienu. Svarīgi, ka viņš to ir pateicis. Ziedonis un Čaklais vairs neko nepateiks, par tiem uzzinās tikai tad, ja tūdaliņi nenoraks kartotēkas publicēšanu. Pārējie nosauktie vēl to var izdarīt. Ja nedarīs, tad Rokpelnis ar visiem saviem "reitingiem" būs labāks par viņiem. Var pagūt izdarīt vēl daudzi, kuri daudz mazāk slaveni un kuru vārdi nekādos "aizdomīgo sarakstos" nav parādījušies.

Atbildēt

Muļķības gan.

29.12.2017. 13:00

»

80. gadu jaunietis

Rokpelnim un viņam līdzīgajiem nav jāizrāda nekāda cieņa. Taču izvēle atzīties, pat ja tikai pēc ilgiem gadiem, tikai daļēji un kaut ko noblēdot, pēc būtības ir pareiza. Iemesli vairāki, nosaukšu vienu svarīgu. Daudzi no čekas cietušie kādu tur aizdomās par klauvēšanu. Ne vienmēr īsto. Cilvēkam, kurš...


Jo Rokpelnis izmanto situāciju sava reitinga celšanai, nekas viņam 26 gadus to neliedza darīt, bet tad neviens to pat nepamanītu. Rokpelnis gan čeku izmantoja savā labā, čeka viņu un tagad atkal Rokpelnis izmanto sabiedrību ar savu "atklāsmi". Ja vēl kāds atklāsies, tas būs tkai otrais. Baigā "nožēla"! Viņš savos tekstos taisnojas, nevis kaut ko nožēlo! Ne grama! Būsim reālisti!Tā ir tā spekulatīvā kolaboracionistu daba. Tieši tādi bija Ziedonis, Čaklais, Peters, Zālīte, VVF.

Atbildēt

Par tiem Jūsu tukšajiem solījumiem,

29.12.2017. 12:53

»

L.Grantiņš LRTT

Runa nav par to, ka "neuzrādies", bet, ka centies, sagrozot īstenību, nomelnot mani. Es tevi esmu brīdinājis, ka pēc Tiesiskuma atjaunošanas par visu atbildēsi un tavu vārdu atlikšu tapakaļ tekstā.... .Bet nodevējaum jau nodevēja daba, bez nodevības iztikt nevar, tāpat kā vilks bez gaļas...


ko solāt LRTT pēc kaut kāda mistiska Tiesiskuma atjaunošanas, absolūti neadekvāti novērtējot Latvijas stāvokli. Tie atgādina komunistu solījumus Utopiskajā nākotnē, zinātniskā komunisma attīstības dialektikas un latviešu tautasdziesmu gaismā. Pilnīgi atrauti no realitātes, Vācijas miera ezotērika.

Tas nav nopietni, tas ir smieklīgi, jo tādā garā to visu var turpināt nākošos simts gadus bez pārmaiņām.

Atbildēt

80. gadu jaunietis

29.12.2017. 12:50

Rokpelnim un viņam līdzīgajiem nav jāizrāda nekāda cieņa. Taču izvēle atzīties, pat ja tikai pēc ilgiem gadiem, tikai daļēji un kaut ko noblēdot, pēc būtības ir pareiza. Iemesli vairāki, nosaukšu vienu svarīgu. Daudzi no čekas cietušie kādu tur aizdomās par klauvēšanu. Ne vienmēr īsto. Cilvēkam, kurš neklauvēja, bet zina, ka viņu tur aizdomās, ir sūdīgi ap dūšu. Pat baigi sūdīgi, ja tur aizdomās kāds no draugiem. Var jau aiziet un dabūt to izziņu, ka neesi nekādās kartotēkās, daži tā arī darījuši, bet arī tas ir pazemojoši un izziņai tāpat daudzi nenotic. Izklausās apmēram tā. - Vecīt, toreiz mēs bijām tikai trīs: es, tu un Jānis. Mūs ar Jāni vazāja pa čeku, tevi neaiztika. Skaidrs, kurš vainīgs, ir tev tā izziņa vai nav.
Un pierādīt neko nevar. Tad vienā dienā Jānis saņem savu zaķadvēseli rokās un pasaka: - Ziniet, es toreiz stučīju. Un mani pa čeku pavazāja tikai tāpēc, lai vēlāk neturētu aizdomās, bet turētu aizdomās tevi. Es varēju stučīt tālāk par citiem, biju pat varonis un cietējs.
To cilvēku dēļ, kuri ne pie kā nav vainīgi, bet nevar pierādīt savu nevainīgumu, es priecāšos par katru "rokpelni". Necienīšu un neslavēšu, bet zināšu, ka vismaz kādam šajā pasaulē no tā var kļūt mazliet labāk un taisnīgāk.

Atbildēt

Ja par represijām.

29.12.2017. 12:28

»

Tiešii ,Jūsu Grantiņ,

manis apmelošana LRTT, papildus bez manas kā privātpersonas atļaujas manu vārdu un uzvārdu nopublicējot savā portālā LRTT, man radīja nepatikšanas, jo mana vārda publicēšana radīja kādas nezināmas līdz galam represijas pret mani, no kurām laimīgi esmu izkūlies. Bet tieši man var būt pret Jums pretenzijas...


Mani kāds operatīvais dienests izsekoja veselu mēnesi, no sākuma slepeni, ko ātri atklāju, kad viņiem piedraudēju, mani sāka ar novērošanu un izsekošanu terorizēt atklāti, cerot, ka stresa apstākļos atklāšu personas ar kurām kontaktējos. Iespējams. Tieši mēnesi. Apmuļķojot sekotājus, es pat atklāju viņu konspiratīvo dzīvokli, kas viņus vēl vairāk satracināja. Nu jau pietiek! Tā ka turieties no manis pa gabalu, jo esmu individuālists. Un man nav un nevar būt autoritāšu. Komentēšana ir mana izklaide.

Atbildēt

Tiešii ,Jūsu Grantiņ,

29.12.2017. 12:20

»

L.Grantiņš LRTT

Runa nav par to, ka "neuzrādies", bet, ka centies, sagrozot īstenību, nomelnot mani. Es tevi esmu brīdinājis, ka pēc Tiesiskuma atjaunošanas par visu atbildēsi un tavu vārdu atlikšu tapakaļ tekstā.... .Bet nodevējaum jau nodevēja daba, bez nodevības iztikt nevar, tāpat kā vilks bez gaļas...


manis apmelošana LRTT, papildus bez manas kā privātpersonas atļaujas manu vārdu un uzvārdu nopublicējot savā portālā LRTT, man radīja nepatikšanas, jo mana vārda publicēšana radīja kādas nezināmas līdz galam represijas pret mani, no kurām laimīgi esmu izkūlies. Bet tieši man var būt pret Jums pretenzijas. Paldies tam augstajam, ka Jums pietika prāta pēc mana lūguma izņemt manu vārdu. Atvainojies man joprojām neesiet, bet lai tas paliek uz Jūsu sirdsapziņas, jo man tā nav jālūdz, ja tā nav Jūsu iekšējā nepieciešamība.

Atšķirībā no Jums mana privilēģija ir tā, ka Jūs personīgi nepazīstu un varu brīvi paust savus viedokļus gan tādus, kas Jums patīk, vai nepatīk. Otrkārt, nepazīstot Jūs personīgi,valsts varai nav nekāda pamata mani iepīt apsūdzībās pret Jums.

Lai tas augstais Jūs vada pa pareiziem ceļiem!

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

29.12.2017. 11:53

»

God. Grantiņa kungs!

Jūsu privilēģija ir citus nolamāt kā Vācijas pilsonim...


Runa nav par to, ka "neuzrādies", bet, ka centies, sagrozot īstenību, nomelnot mani. Es tevi esmu brīdinājis, ka pēc Tiesiskuma atjaunošanas par visu atbildēsi un tavu vārdu atlikšu tapakaļ tekstā.... .Bet nodevējaum jau nodevēja daba, bez nodevības iztikt nevar, tāpat kā vilks bez gaļas... .

Atbildēt

Jakubāns un Hānbergs

29.12.2017. 11:49

»

Edge

Galvenais ir process, nevis personālijas. Process turpinās, jo veiksmīgi tiek īstenota maldināšanas akcija "čekas maisi". Rej, sunīt, rej...


no mana dzejoļa, to dzirdot no manas mute, nozaga rindu un ar to uztaisīja Neatkarīgo avīzi. Mana dzejoļa rindas bija - Jo rīts ir neatkarīgs kā bērna smaids, Kā rīta vējš rudzu druvā..

Uztaisīto avīzi viņi pārdeva Lembergam, pateicībā burtiski uz vēdera līzdami.

Atbildēt

Vai pašam tev

29.12.2017. 11:45

»

Edge

Galvenais ir process, nevis personālijas. Process turpinās, jo veiksmīgi tiek īstenota maldināšanas akcija "čekas maisi". Rej, sunīt, rej...


tevis rakstîtais nešķiet smieklīgs. Un citētais? Atgādini kaut kādu DP trolli, kura uzdevums iemidzināt sabiedrību ar savām tēzēm, gudri izmantojot psiholoģiju kā to darīja VDK, katram potenciālajam stukačam ar sadarbības piedāvāšanu ceļot viņa nozīmību savās un "valsts interesēs", veicinot prokfesionālo izaugsmi štučīšanā. "Meistars mestaru atpazīst no attāluma!" Taisni jāapraudas! Mēs ar tevi nekad nebūsim, VDK sunīt, vienos ierakumos un ar tevi izlūkos neietu, jo tev nekad nav samu domu.

Bet process - tukša tiršana par ES kodolu ir miglas pūšana, uzmanību piesaistot miglai.

Atbildēt

Edge

29.12.2017. 11:35

»

Zālīte no savas ādas līda LPSR

laikos uz vēdera I. Ziedoņa, Čaklā, Vācieša, Petera priekšā uz vēdera, bija savējā čekiste. Pilnīgi savējā, kas deva viņai iespējas attīstīties uz citu rēķina. Viņa to darīja profesionāli un pārliecinoši, kompnsējot Vācieša, Ziedoņa, Čaklā, Petera, Rokpeļņa līšanu uz vēdera M. Ķempes priekšā. Mirkļu...


Galvenais ir process, nevis personālijas. Process turpinās, jo veiksmīgi tiek īstenota maldināšanas akcija "čekas maisi". Rej, sunīt, rej!
Ziņojums: Latvijai jābūt ES kodolā, nevis tās perifērijā
"Latvijai ir jābūt Eiropas Savienības (ES) kodolā, nevis tās perifērijā, teikts ārlietu ministra Edgara Rinkēviča (Vienotība) ikgadējā ziņojumā par paveikto un iecerēto darbību valsts ārpolitikā un ES jautājumos 2017.gadā.' (diena.lv)

Atbildēt

God. Grantiņa kungs!

29.12.2017. 11:28

»

L.Grantiņš LRTT

Personīgi Grantiņu nepazīstu, bet:"H86 darbības sākumā H86 man piedāvāja rakstīt publikācijas pret komunistiem A. Gorbunovu utt. Oponēt." -----------Žēl, ka man tas video ieraksts nav, noteikti to publicētu savā vietnē. Ieraksts noteikti ir valsts arhīvos. Jautājums: Kāpēc tas netiek parādīts, lai mani...


Jūsu privilēģija ir citus nolamāt kā Vācijas pilsonim.

Acīmredzot neizprotat situāciju Latvijā, kas nav labvēlīga vārda brīvībai. Izlasiet Indriķa Latvieša Bailes. Arī Jūs tur esat minēts.

Gudrie mācās no citu kļūdām un neatklāj savu vārdu, jo negrib nonākt tur, kur nokļuva I. Ronis. Jūs pietiekoši labi to saprotat. Pietiek pašlaik ir vienīgais daudzmaz atklāts portāls, lai gan nepievieno daudzus uzrakstītos komentārus.

Ja paanalizē Lapsu, tad Lapsa vārda brīvības dēļ gatavs publicēt visu, arī vēmienus no Priedīša, maldinot visus, bet sausais atlikums ir vārda brīvība.

Pārstājiet draudēt, tas nav smieklīgi. Vai ir. Jums nav ideju Latvijas labā, jo nemācāties, citos neieklausāties un Jums nav strupceļa, bet izklaide un sevis slavināšana ar LRTT. Dariet kaut ko vismaz jēdzīgu!

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

29.12.2017. 10:33

»

Lai cik dīvaini, man

H86 darbības sākumā H86 man piedāvāja rakstīt publikācijas pret komunistiem A. Gorbunovu utt. Oponēt. Es atteicos, jo jau tad mana intuīcija teica, ka ar mani grib uzsākt spēles VDK. Personīgi L. Grantiņu nepazīstu. Tādēļ man var būt par viņu tikai spriedumi un viedoklis, par viņa publikāciju daļu. ...


Personīgi Grantiņu nepazīstu, bet:"H86 darbības sākumā H86 man piedāvāja rakstīt publikācijas pret komunistiem A. Gorbunovu utt. Oponēt." -----------Žēl, ka man tas video ieraksts nav, noteikti to publicētu savā vietnē. Ieraksts noteikti ir valsts arhīvos. Jautājums: Kāpēc tas netiek parādīts, lai mani nomelnotu(protams, tajā tika daudz kas izgriezts un tāpēc skanēja ar provokatīvu pieskaņu, bet būtība tomēr bija pasacīta) ? Otrs jautājums: Kāpēc nerunā savā īstajā vārdā ? Kāpēc necitē manis sacīto ? Tātad,- tu esi tas, kurš strādā šīs sātaniskās sistēmas labā, kurš paliek kā žurka tumsā un gvelž "pieņēmumus". Es varu savā īstajā vārdā par video pausto atskaitīties, bet tu nē, jo esi žurka, kurš mīt pagrīdē... .

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

29.12.2017. 10:08

»

Šodien izseko!

izseko gan, tie ir Krievijas FSB un DP uz vienu roku. Daudziem pēc šo izdzimteņu draudiem no padlaikiem vēl paranojas un bailes, redzot vien, kā nogalina joprojām šodien šie rīkļurāvēji sarkanie, asiņainie. Romāns Bailes...


" Savickis, Godmanis, Borovkovs, Āboltiņa, Guļāns, Maizītis, Lembergs, Kreituse, Zīle, VVF.. " Šo izdzimteņu vieta ir stobra galā. Gan jau apstākļi, kurus viņi paši ir radījuši, viņus arī nostādīs šī stobra priekšā. Tas ir Karmas Likums un apiet to nav iespējams.----------Kāmēr šie slepkavas būs pie teikšanas, nekas nemainīsies... .

Atbildēt

Edge

29.12.2017. 10:07

»

L.Grantiņš LRTT

Lakoniski un 100% pareizi. Tādi komentāri ir lasāmi ar baudu


Meistars meistaru no attāluma atpazīst!:):):):

Atbildēt

Lapas:    5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: