Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Agris

02.03.2018. 07:33

»

traucēklis

tieši tas arī autoriem nepatīk


Totirs šiem patīk mazi zēni!!!

Atbildēt

Yes

02.03.2018. 07:33

Konfekšonkuļa purns

Atbildēt

!

28.02.2018. 11:20

Kas tad nu, baznīctēvi nevar sadalīt draudžu saziedoto naudu,un aizmirsuši Kristus bausli, netiesā ,lai pats netiktu tiesāts!Pagaidām vienīgais ko baznīca izdarījusi sabiedrības labā ir p!derastu ideoloģijas nepieņemšana!

Atbildēt

švamme

28.02.2018. 02:14

Es neesmu fanātiķe, bet pieturos pie uzskata, ka Dievs nav baznīcā, bet katrā cilvēkā un tas ir jāspēj atrast katram pašam, bez gida, jo, it īpaši pēd. laikā tie savairojušies tik daudz, ka ne nospļauties, lai kādam netrāpītu.
Atslēgas vārdi, ko autori neiztirzā plašāk ir: "Tā pamazām, apkārtējai sabiedrībai pat nemanot, tiek novirzīta no Rietumu protestantiskajai kristietībai tik tuvās un saprotamās tradīcijas, kas pārstāv skata plašumu."
Vispār es domāju,ka Latvijas baznīca nekad pa īstam nemaz akli nesekoja Rietumu baznīcas tradīcijām un "attīstībai", un kādā virzienā attīstījās "Rietumu" baznīca, tas gan plašākai publikai ir redzams daudzās izpausmēs, praidos, streipos, grēka liberalizācijā un pat atbalstīšanā...utt
Pēc atslēgas vārdu atrašanas, skaidrs arī tas, ko autori nav vēlējušies darīt zināmu publiski un kāpēc.
Tagad absolūti piekrītu J.Vanagam.

Atbildēt

Redzi, Luters

27.02.2018. 19:12

»

cits variants

Bet ir taču iespēja kļūt par reformātoriem līdzīgi kā M.Luters. Dajoš jaunu baznīcu


sacēlēas ar savām reformām pret baznīcu, jo tā taisīja biznesu ar grēku izpirkšanas brīvlaišanu no grēka, to piedodot utt.

Bet šie grēcinieki grib ar grēku pašu sacelties pret tikumību un Dieva svētumu un nolikto cilvēkam. Lai viņi slavē savu netiklību, kur vēlas, viņi ir atkritēji. Dievs nav mazais bērns. Rubenis pats atkrita. Šie 15 autori ir uz maldus ceļa, jo Vanags, lai as nebūtu viņu vietā, postulē tikumību. Un Dieva noteikto kārtību.Šie 15 autori ir augoņi uz Kristus miesas, ja izsakāmies tēlaini.

Atbildēt

cits variants

27.02.2018. 18:48

Bet ir taču iespēja kļūt par reformātoriem līdzīgi kā M.Luters. Dajoš jaunu baznīcu.

Atbildēt

Inesei

27.02.2018. 18:33

Jums neviens neliedz skatīties mutē ne Cālītim,ne Rubenim,Ne Elijas namā,ne Anglikāņu baznīcā,ja viņi ir tādas autoritātes.Katram savs hobijs.

Atbildēt

lauķis

27.02.2018. 12:50

»

Inese

Paldies, ka ir vismaz daži mācītāji, kuri neskatās Vanagam mutē un nedzied vienā toņkārtā...


Pilnīgi piekrītu , jebkurai reliģijai nav vieta saprātīga cilvēka galvā , tāpat kā baznīcā nav Dieva.

Atbildēt

Žanis

27.02.2018. 12:48

»

Inese

Paldies, ka ir vismaz daži mācītāji, kuri neskatās Vanagam mutē un nedzied vienā toņkārtā...


Cālītis nodeva Baznīcu, baudot mūnistu sakrammentu.
Rubenis pats pārtrauca mācītāja darbu un sāka pelnīt ar meditāciām Lūžņā. Kokins sarakstīja pētījumu par Kurzees vilkačiem utt.

Atbildēt

VB

27.02.2018. 12:29

Tukšas runas, scholastika.
Par kādu, kurš jau gandrīz 10 gadus neko nevienam nemāca un tagad to atsakās darīt arī vispār.
Lai dzīvo, kā Diogens mucā etc, ko vēl?

Atbildēt

:)))

27.02.2018. 12:16

Gadsimtiem ilgi tie tumsoņas ir akli pātarus skaitījuši un naudu. Beidzot būtu laiks jums nākt pie Lietu Patiesās izpratnes . Tādi kā Rubenis ir celmlauži šajā virzienā !

https://www.newmessage.org/ru/the-message/volume-1

Atbildēt

Vienkārši jautājumi.

27.02.2018. 12:03

Ja jau šī vēstule ir domāta „visai kristīgai sabiedrībai Latvijā”, tad vajadzētu runāt par konkrētām lietām tā, lai visi varētu saprast, nevis bārstīt vispārējas frāzes.
Tātad J. Rubenim nav vietas baznīcā „tādēļ, ka viņš raugās uz dzīvi plašāk nekā daudzi viņa amatbrāļi.” Kādā ziņā viņš raugās plašāk? Kā izpaužas šis viņa plašums un ar ko tas atšķiras? Kāpēc vēstules autori uzskata, ka LELB vadībai ir „deformēta izpratne par evaņģēliju un kristietības būtību”? Un vai tiešām LELB vadība uzskata, ka J. Rubenim „nav vietas baznīcā” un viņš no tās ir pilnībā padzīts bez tiesībām piedalīties dievkalpojumos?
Kādā veidā Dieva mīlestības vietā Latvijas Lutera baznīcā „tiek kurināts naids, meklēti ienaidnieki, kritizēti, sāpināti un tiesāti tie, kuru viedokļi nav izprotami un nepatīk”? Kādā veidā baznīca tiek novirzīta no teoloģiskās tradīcijas?
Kāds ir pamatojums apgalvojumam ka baznīca ir nozagta un to cenšas „ okupēt klusi lienoša sektantiska teoloģija”?
Ja raksta autori apgalvo ka viņi tic, ka „Kristus neizvirza mums formālus kritērijus, lai mēs kļūtu par Viņa sekotājiem”, vai tas nozīmē, ka viņi uzskata ka Kristus sekotājiem arī nebūtu jāievēro nekādi formālie kritēriji?
Kas ir tās daudzveidīgās iespējas, forma un saturs, kā arī „veselīgās attiecības ar sevi un citiem”,kas šobrīd luterāņu baznīcā nav, bet ko raksta autori apņemas paust un īstenot savos vārdos un darbos?

Atbildēt

kode

27.02.2018. 10:25

Jūs izklausaties nožēlojami.
Es saklausīju Vanaga teiktajā pilnīgi ko citu.
Šķeļat vien un pataisiet sevi par apsmieklu. Pēc laika sapratīsiet, bet būs jau par vēlu

Atbildēt

Piecpadsmit augoņi

27.02.2018. 09:48

uz Jēzus Kristus miesas.

Atbildēt

Inese

27.02.2018. 09:39

Paldies, ka ir vismaz daži mācītāji, kuri neskatās Vanagam mutē un nedzied vienā toņkārtā.
Ir tikai skaidrs, kāpēc daudzi domājoši cilvēki neiesaistās draudzēs un neatbalsta Latvijas luterisko baznīcu. Ja šai baznīcai bija lieki Cālītis un Rubenis, tad man ir lieka Latvijas luteriskā baznīca...

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: