Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

He,

21.07.2020. 07:19

ienāca prātā - kā būtu ja par Izraēlas prezidentu ieceltu latviešu izcelsmes čekistu ? Vai žīdi būtu priecīgi ? Ko viņi izdarītu nākamās stundas laikā ?

Atbildēt

mango

18.07.2020. 10:19

»

Pomeranču Vainadziņš

Ne vella


Tas ir acīmredzami.

Atbildēt

Nu kas tur sevišķš

16.07.2020. 22:12

Katram taču ir izsūtīti vectēvi,kas adoptējuši māsas vīra māsīcas vecmāmiņas ārlaulības meitas vīra tēva bērnus..:-)

Atbildēt

nu re

16.07.2020. 20:17

»

tās nevar noklausīties

bet var izlasīt nra.lv.Intervētājs Viktors Avotiņš,kurš vairākas reizes intervēja Levita kungu


Tātad tā ir tikai Avotiņa versija par to, ko viņš sapratis no Levita teiktā, kur mierīgi var pazust gan konteksts, gan atsevišķi vārdi.

Atbildēt

tās nevar noklausīties

16.07.2020. 18:41

»

un

Kur var noklausīties tās intervijas


bet var izlasīt nra.lv.Intervētājs Viktors Avotiņš,kurš vairākas reizes intervēja Levita kungu.

Atbildēt

kas tev neiet kopā?

16.07.2020. 18:36

»

Liene

Šie pēdējie Levita pieminētie radu raksti neiet kopā ar agrāk minētajiem par mātes baltvācu izcelsmi un Vācijā mirušo vecmāmiņu un vectētiņu


Tavuprāt Karolīnai fon Maijerei nav nekāda sakara ar baltvācu izcelsmi?

Atbildēt

Sanita- gramatikas un valodu zinātāja

16.07.2020. 18:14

»

par kādiem žīdiem

un kādām bedrēm murgo?Pati esi bedrē!Tiem,kas adoptēja bērnu,nebija pilnīgi nekāda sakara ar žīdiem.Valodu pārzinātāja atradusies


Uztraukumā esat gramatiku sajaucis. Tajā, kuru viņš rok citiem, vēsturniek.

Atbildēt

fakts

16.07.2020. 18:05

»

...

P.s. Vai tad 21 gada vecumā ulmanlaikos bērnus atsavināja, ka bija jaadoptē? Un vai šitā versija arī VDK bija iesniegta


Ja palasa baznīcu grāmatas, tad tajos laikos ārlaulības bērnus vienkārši nosita pret sienu. Maza lauku pagasta grāmatā desmitiem tādu gadījumu.

Atbildēt

fakts

16.07.2020. 17:58

»

fakts

Lūk šis jau ir arhīva dokuments,izcilības centra troļļiem te nu nebūs ko teikt


Precīzi tāds pats "arhīva dokuments" kā Latvijas avīzes kserokopija ar levita interviju.

Atbildēt

kuckmal

16.07.2020. 17:46

»

vispār

Tas viss jau sen bija zināms, tikai bezsmadzeņu lapsas nav spējīgas saprast ne tikai dzīvi pagājušā gadsimta sākumā, bet arī Vācijas izglītības sistēmu


Vācijas izglītības sistēmā Hamburgā 1986. gadā uz diplomiem lika tintes štempeļus un atšifrēja parakstītāju !

Atbildēt

vispār

16.07.2020. 17:39

»

jaajaa

...es tikai vienu nesapratu...par izglītību...vai tad nevarēja to visu ātrāk pastāstīt ?...a to, piemēram, es arī līdz šim visās tajās tenkās ieklausījos...lai Lapsa raksta nākošo grāmatu !...viss nostājas savās vietās


Tas viss jau sen bija zināms, tikai bezsmadzeņu lapsas nav spējīgas saprast ne tikai dzīvi pagājušā gadsimta sākumā, bet arī Vācijas izglītības sistēmu.

Atbildēt

Vecais

16.07.2020. 16:50

»

kāds ar

Lību sakars?Auguste dzemdēja Ingeborgu,Karolīna adoptēja.Kā Auguste var būt 'deklarācijā",ja māte un tēvs uz papīra ir Karolina un Jānis Bargi.??Auguste ir māte de facto nevis de jure.To var pat no Lapsas garadarba secināt


Mani gan tagad vairāk interesē tie amati ES institūcijās, pēc Lapsas grāmatas izriet, ka viņš, Levits visu safabricējis un Lapsa tagad līdz ar Levitu noraks arī visu ES jurisdikcijas un sanāk ka ES pārvalda brutāli, rupji LAPSAS.

Atbildēt

Lapsam

16.07.2020. 16:26

vajag sākt lietot ginko bilobu un iegādāties brilles lasīšanai.Rakstīšanai arī derēs.jo kungs nespēj saskatīt un izlasīt adopcijas apliecību,bet joprojām adopcijas faktu dēvē par Levita versiju.Vai tad nemaz nav spējīgs nopelniīt maizīti kaut cik godīgā veidā?

Atbildēt

Klavs

16.07.2020. 16:00

»

jide

Vai kāds vēl vispār ņem par pilnu pašpasludināto prezidenta kandidātu Kramiņu


Kramiņš nekādi nevar "norīt", ka viņam neviens prezidenta krēslu nepiedāvāja. Tad nu regulāri met dubļus iedomātā oponenta virzienā, lai gan Kramiņam nekādi oponenti nemaz nav nebijuši, jo viņš nekad nav bijis prezidenta amata kandidāts. Piedevām Kramiņš kāri ķer Kremļa propogandu no attiecīgiem saitiem

Atbildēt

Egīla bērnības atmiņas

16.07.2020. 15:52

Ebreju puisēns ieiet veikalā un uzliek uz letes burku:
- "Man lūdzu 3 litrus medus."
Pārdevēja piepilda burku ar medu, puisēns:
- "Tētis atnāks rīt un samaksās."
Pārdevēja:
- "Nē, nē, tā neies cauri..." Paņem un izlej medu no burkas.
Puisēns paņem burku, iziet no veikala un nosaka:
- "Tētim bija taisnība, divām medusmaizēm pietiks!"

Atbildēt

vai ukraina krita 2 ,,igauni,,?

16.07.2020. 15:20

kritusais ,,igaunis,, ukraina izradas bija asv algotnis ,ko gribeja izvilkt otrs ,,igaunis,, sanitars bet ari krita.

Atbildēt

pirmā intervija

16.07.2020. 15:18

»

hm

kaut kas nav riktīgi....feisbukā kramina kunga lapā var redzet nopublicētas divas intervijas,kur levita kungs atbild uz zurnalistu jautajumu par savu pilsonību.Intervijas levita kungs sniedzis ar dažu mēnešu starpību.Vienā intervijā viņs skaidri un gaisi pasaka,ka nav bijis vacijas pilsonis,bet otra...


bija pārpratums.Bija domāts,ka nav bijis Vācijas pavalstnieks atjaunotās Latvijas laikā.Tas ir pēdējos 30 gadus.Viņš visās pārējās intervijās vienmēr ir stāstījis par savu Vācijas pilsonību no 1985.gada līdz 1991.gadam,kura bija jāpieņem,lai varētu strādāt tiesā.

Atbildēt

hm

16.07.2020. 14:58

»

...

vienu gadījumu,kur Levits teicis taisnību


kaut kas nav riktīgi....feisbukā kramina kunga lapā var redzet nopublicētas divas intervijas,kur levita kungs atbild uz zurnalistu jautajumu par savu pilsonību.Intervijas levita kungs sniedzis ar dažu mēnešu starpību.Vienā intervijā viņs skaidri un gaisi pasaka,ka nav bijis vacijas pilsonis,bet otra saka,ka ir bijis vacijas pilsonis.

Atbildēt

Pomeranču Vainadziņš

16.07.2020. 14:23

»

nenosmieties, pārlasot viedokļus! :)))

Laot viedokļus, rodas iespaids, ka pie datoriem ir sēdušiās slimas dvēselītes, kuras neieredz Latviju un Latvijas Prezidentu (beidzot "Prezidents", bet nevis "prezidenta izstrādājums" zagleru, vājoņu un berziņšu izskatā!) . ... lielākai daļai no viedokļu rakstītājiem smadzeņu struktūra pilnīgi noteikti...


Ne vella!
Atbalstīja finansējuma palielinājumu partijām laikā, kad nebija ne ekonomisku, ne morālu argumentu to darīt.

Līdz ar to arī šis ir izstrādājums - ar minēto atbalstu "nopircis" attiecīgo krēslu.

Atbildēt

lsfLKF

16.07.2020. 14:11

»

...

Kremļa troļļi taču Levita līdztautieši,kādas pretenzijas


Zaglis brēc - "ķeriet zagli!". Lielā kaimiņbrāļa iecienītā taktika

Atbildēt

Хм

16.07.2020. 14:11

Про адоптацию уж очень как-то..навороченно и непонятно. Да, тогда к матерям одиночкам так себе относились, типа нагуляла. И в этом плане адоптация ничего по сути не меняла. Все всё равно знали, что это ребенок этой женщины, хоть его и удочерила другая. Все же знали, что не та другая родила этого ребенка.

Atbildēt

un tu?

16.07.2020. 14:03

»

Austris

Hronoloģija vienkārša...


Ja būtu I.L vietā un gribētu tikt ārā no sovietu lēģera,deklarētu savu māti kā māsu vai kā māti,ja dokumentos māte ir Karlīne?Es ne.Un vispār interfrontietim un antifašistam Giļmanam ir taisnība,ka Lapsa neko nejēdz par tēmu.Es teiktu,ka viņš ir pārāk jauns,lai rakstītu par šo visu.Giļmana raksts pat ir krietni sakarīgāks.

Atbildēt

nenosmieties, pārlasot viedokļus! :)))

16.07.2020. 13:58

Laot viedokļus, rodas iespaids, ka pie datoriem ir sēdušiās slimas dvēselītes, kuras neieredz Latviju un Latvijas Prezidentu (beidzot "Prezidents", bet nevis "prezidenta izstrādājums" zagleru, vājoņu un berziņšu izskatā!) . ... lielākai daļai no viedokļu rakstītājiem smadzeņu struktūra pilnīgi noteikti ir mazattīstīta. ... interesanti, vai Latvijas drošības dienesti seko šo viedokļu izcelsmei?

Atbildēt

Andris

16.07.2020. 13:55


Levits “uz tāda cilvēka jautājumiem, par kuru ir tiesas spriedums, ka viņš vēlas iegūt informāciju negodprātīgos nolūkos, nevienam nav pienākums atbildēt.” Jautājumi izlec paši! Pirmkārt, tam cilvēkam nav vārda, uzvārda? Otrkārt, no konteksta jāizloba, ka viņš ir Lato Lapsa? Treškārt, par kuru personu ir pieminētais TIESAS SPRIEDUMS? Ceturtkārt, kura tiesa to spriedusi un kāds ir tiesas verdikts? Piektkārt, vai tiesa ir tiesīga tā apzīmogot cilvēku - "viņš vēlas iegūt informāciju negodprātīgos nolūkos"???

Atbildēt

Austris

16.07.2020. 13:44

»

kāds ar

Lību sakars?Auguste dzemdēja Ingeborgu,Karolīna adoptēja.Kā Auguste var būt 'deklarācijā",ja māte un tēvs uz papīra ir Karolina un Jānis Bargi.??Auguste ir māte de facto nevis de jure.To var pat no Lapsas garadarba secināt


Ja vecvecāki (Augustes vecāki) adoptēja mazmeitu Ingeborgu kā savu meitu, tad Ingeborgas deklarācijā Augustei bija jābūt pieminētai kā Ingeborgas māsai, bet nekā tāda nav. Ingeborga savā deklarācijā, ko ar savu roku ir aizpildījis E.Levits, ir norādījusi kā māti ir norādījusi 1875.gadā dzimušo Karolīnu Bargs, dzimušu fon Maijeri, un māsu 1916.gadā dzimušu Martu Ercenu, dzimušu Bārgs. Augusti izdomāja VDK?

Atbildēt

...

16.07.2020. 13:42

»

Liepa

Kremļa troļļi ārdās, nu nespēj nekādi sagremot, ka Latvijai ir lielisks prezidents, kas ir par latvisku Latviju


Kremļa troļļi taču Levita līdztautieši,kādas pretenzijas.

Atbildēt

Liepa

16.07.2020. 13:38

Kremļa troļļi ārdās, nu nespēj nekādi sagremot, ka Latvijai ir lielisks prezidents, kas ir par latvisku Latviju

Atbildēt

...

16.07.2020. 13:34

»

nosauc

vienu gadījumu,kur Levits "pieķerts kā melis


vienu gadījumu,kur Levits teicis taisnību.

Atbildēt

kāds ar

16.07.2020. 13:30

»

Austris

Hronoloģija vienkārša...


Lību sakars?Auguste dzemdēja Ingeborgu,Karolīna adoptēja.Kā Auguste var būt 'deklarācijā",ja māte un tēvs uz papīra ir Karolina un Jānis Bargi.??Auguste ir māte de facto nevis de jure.To var pat no Lapsas garadarba secināt.

Atbildēt

Austris

16.07.2020. 13:09

»

tie nav nekādi kloni

Tie ir Levita vecmāmiņa un vecvecmāmiņa un divas viņa mātes māsas.Kas gan te tik "sarežģīts


Hronoloģija vienkārša:
Levita māte Ingeborga dzimusi 1926.gadā;
Ingeborgas māte Karolīna dzimusi 1872. vai 1875.gadā;
Karolīnes māte Lība dzimusi 1822.gadā;
Levita pieminētā ārlaulības vecmamiņa Auguste dzimusi 1904.gadā un viņas nav nevienā Levitu deklarācijā ne kā mātes ne kā mātes māsas.
Nav šaubu, ka viltvārdis atkal samelojies, jo skaiti kā gribi vecmāmiņa vai vecvecmāmiņa Lība nenodzīvoja pat līdz 1940.gadam, kaut arī 1936.gadā tika atzīta par vecāko sievieti Latvijā.
Saskaitiet arī šīm sievietēm gadu skaitļus- Lība 1822.gads un meita Karlīna 1872.gads. Tur arī kāds ārlaulības bērns tika legalizēts?

Atbildēt

Habarovskā turpinās krievu tautas pret genocīdu nemieri

16.07.2020. 13:02

»

mja

Piekrītu, laiks pievērsties 1994. gada līgumam par Okupantu armijas virsnieku un viņu ģimeņu legalizaciju Latvijā, gaidam skaidrojumus no brīvības un kommunitisko pretinieku aktīvistiem par darbību de jure un de facto


Latvijas iedzīvotāji vairs nepretojas žīdu cionistu politikai kopš 2009. gada 13. janvāra.

Atbildēt

mja

16.07.2020. 12:58

»

Kāda jēga iedziļināties VVF, Levita un citu biogrāfijās

Mums VP jāvērtē pēc darbiem, nevis vārdiem! Vārdos E. Levits ir vairākreiz pieķerts melis kā VP. Vai ar to nepietiek


Piekrītu, laiks pievērsties 1994. gada līgumam par Okupantu armijas virsnieku un viņu ģimeņu legalizaciju Latvijā, gaidam skaidrojumus no brīvības un kommunitisko pretinieku aktīvistiem par darbību de jure un de facto....

Atbildēt

nu netiek galā

16.07.2020. 12:53

»

paardomas

Latvijas mēslu vabole,tas Lapsam ir kā pagodinājums.Kādam taču tie mēsli jāceļ gaismā,un Lapsa lieliski ar to tiek galā


Nu nemaz netiek.Un kopš kura laika izsūtie senči ir ''kaut kādi mēsli"?Tikai okupantiem un utuvanagiem izsūtītie ir "mēsli".

Atbildēt

Kāda jēga iedziļināties VVF, Levita un citu biogrāfijās

16.07.2020. 12:53

»

mja

Brivi pieejamos publiskotajos Izsūtīto sarakstos liecina, ka kāda Auguste E Jāņa m.(1904) kopā ar Jāni E (1894), Karolinu Bārgu (1872) un 2 meitenem (1934) bija izsutiti lidz 1956 gadam...Vai tie ir kloni vai nepatiesi dati vai vnk ģeniāla sakritïba


Mums VP jāvērtē pēc darbiem, nevis vārdiem! Vārdos E. Levits ir vairākreiz pieķerts melis kā VP. Vai ar to nepietiek?

Neredzu pilnīgi nevienu E. Levita darbu VP amatā. Nevienu! Pilnīgi nevienu nabaga latviešu tautas labā!

Atbildēt

ha-ha

16.07.2020. 12:52

»

jaajaa

...kāds sakars faktiem ar demagoģiju


Tieši šie viltvārži -visa kolaborantu banda,kura ir piesavinājusies pat neatkarības cīnītāju nosaukumu,tā apmērām kā SS un gestāpo būtu izsludinātā par fašisma iznīcinātāju Vācijā,kas groteski ir patiesība,jo bez SS un gestāpo nebūtu fašisma,tāpat kā bez komunistiem un kolaborantiem nebūtu Latvijas okupācijas,ir patiesā ļaunuma sakne.

Atbildēt

zecinājums iz visa

16.07.2020. 12:47

Vnk bravo, rakstnieku talanti nepārspējami, turklāt visiem ! ...:))

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: