Menu
Pilnā versija
Foto

Rektores filosofiskā instalācija

Arturs Priedītis · 31.08.2018. · Komentāri (21)

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

hu

17.09.2018. 09:59

kapec autors nav izanalizējis citu rektoru - vīriešu šabloniskās frāzes, piemēram, tāds auziņš pēdējā laikā bieži redzams TV un runā pilnīgi "neko"...Viduvējības vīrieši var muldēt glupības cik patīk? Katrs teikums viņam sākas ar "man ir tāda sajūta"!!! Kāpēc tv skatītājiem jāzin par auziņa sajūtām?

Atbildēt

Rinkijs

03.09.2018. 16:54

Rektālā instalācija

Atbildēt

Veltiņa

03.09.2018. 13:17

Priedīša raksts sū_s, Priedīša komentāri arī sū_s. Vien aplika demagoģija, bet rodas aizdomas, ka ar galvu cilvēkam nav kār'tibā.

Atbildēt

muahaha

02.09.2018. 20:23

Tūlīt pēc Zolitūdes traģēdijas w-bedres piecirst-com īpašniece un pieķēzītāja lažo lapsa par 1000 latiem (1420 euro) notirgoja savus "mediju treniņa" jeb "konsultāciju" pakalpojumus "maxima" vadības locekļiem, lai atbalstītu par šo masu slepkavību iespējami līdzatbildīgos un palīdzētu saviem angažētājiem sagatavoties iespējami "optimālākai" komunikācijai ar masu informācijas līdzekļu pārstāvjiem.

Informācija par šo maitēdājas lapsas kārtējo necilvēcīgo alkatību un šīs divkosīgās izdzimtenes nepārvaramo iedzīvošanās kāri pat uz bojā gājušu cilvēku dzīvību rēķina ir brīvi pieejama visiem interesentiem, t.sk. izmantojot "Google" meklētāju. Kā zināms, PATIESĪBU noslēpt NAV iespējams. Pat nožēlojami gļēvai lupatlapsai tas "nespīd".

tev jūdasa grašu asinsnauda nesmird kārtējo reizi, pseido "žurKAnāliste" līķulapsa??

Atbildēt

ČEKAS stukača grēksūdze

02.09.2018. 20:22

Man ir kauns nosaukt savu vārdu un ir paniskas bailes atklāt savu vārdu!
Jo esu VDK čekas stukačs un daudzus esu nostučījis savos danosos..

Neesmu tikai ģenētisks nelietis. Kā tā var apvainot! Esu nelietis pa dzimšanu un ari pa dzīvi.

Es vienmēr biju naudas badā. Tāpat kā tagad esu. Mani publicēja tikai vienu vai divas reizes. Sādžas izpildkomitejas sienasavīzēs "Komjavniešu starmetis" un "Prožektor perestroiki". Mani vienreiz atzina par perspektīvu. Bet kā VDK aģenta vai ziņotāja kandidātu, nevis par radošo orientāciju. Biju pat radošās jaunatnes stukaču nometnē ar komunistiski ideoloģisko novirzienu, kur bija komjaunatnes līderi. Kad pie galda visi biedri cits citu iepazīstināja ar sevi, 70 procentu tekstiem bija klāt komjaunatnes vārds. Tāpat rīkojos arī es, parasts čekas ziņotājs, par ko man tagad ir kauns. Bet pārējie 30 procenti normālo cilvēku to nedarīja, kā Pēteris Brūveris, Māris Melngalvs, kuru nodzirdīj vara līdz pašnāvībai un citi - TV, balets utt.

Kad biju sagatavojis savu pirmo dzejas daiļdarbu krājumu, par mani interesējās VDK, kur tiku izsaukts, kompromitējot ar apstākli, ka tajā laikā nestrādāju valsts darbu. Jo mani nekur neņēma, vienmēr atgādināja ka esu par dumu. Sākumā itkā atteicos sadarboties ar VDK un ziņot par H86 R. Bitenieku, bet tad mans VDK aģentu kurators mani iekārtoja valsts darbā un savervēja par savu ziņotāju. Tikai nepatīk ka mani sauc par čekas stukaču, kautgan tā ir taisnība. VDK aģents vai ziņotājs tomēr kaukā zolīdāk izklausās.

Protams, manu dzejolīšu grāmatu neizdeva, jo laikam slikti pildīju VDK aģenta pienākumus. Pēc tam sāku pārāk aizrauties ar alkaholu un pārstāju iesniegt publicēšanai savus garadarbus. Jo sapratu, ka nebūs vairs perspektīves kā beiktam alkaholiķim.

Atbildēt

sagrūduši visiem savējiem diplomus

02.09.2018. 19:27

pat kultūras vairs nav. Tā jau tā, kura R1 teica: kam tad dosi, ja ne savējiem.......................

Atbildēt

Slimais idiots

02.09.2018. 18:59

»

muahaha

Izrādās, ka Rīgas lapsām garšo kaķi...


Indulis Duka no Dikļiem.

Atbildēt

Tereza Mendoza

02.09.2018. 16:19

Neattīstītai tautai izglītības jautājumi neinteresē.

Atbildēt

Archivs

02.09.2018. 14:00

Laikam tā r. tam p. Nav devuse p. Un tagad šis d.

Atbildēt

muahaha

01.09.2018. 14:33

Izrādās, ka Rīgas lapsām garšo kaķi.
jauns.lv, nra.lv, 08.2018.

Arvien biežāk Rīgā var sastapt lapsas. Kā pareizi rīkoties, tiekoties ar šiem četrkājaiņiem? Lapsām klāt labāk neiet un vienkārši iet garām, bet, ja dzīvnieks traucē, to var aizdzīt – lēni tuvoties tai un radīt troksni.

Lapsas pilsētā neienāk no meža – tās šeit dzīvo, jo pilsētās mēdz būt šiem zvēriem piemēroti apstākļi, lai veidotu alu, raddītu un audzinātu pēcnācējus. Izsalkuma apmiedrināšanai lapsa var noķert kādu grauzēju vai citu sīkāku dzīvnieku, turklāt arī atkritumu tvertnēs var atrast ēdamo.

Lapsas mīt tur, kur tām ir piemēroti dzīves apstākļi, šiem dzīvniekiem nepastāv stingri noteiktas robežas, kur ir viņu apdzīvotā vide, bet kur – cilvēku teritorija. Pilsētas kapi un parki lapsas pilnībā apmierina. Tāpat ir zināmi gadījumi, kad lapsas ierīkojušas mitekļus zem siltumtrasēm, kā arī daudzdzīvokļu māju pagalmos vai pat iekštelpās, pagrabos.

Visbiežāk, dzimušas kā "rīdzinieces", lapsas tādas arī paliek līdz dzīves beigām – ēdiena pietiek, ir diezgan kokiem un krūmiem apaugušu teritoriju. Kopumā lapsu populācija Rīgā nekļūst ne lielāka, ne mazāka. Jau sen ir zināms termins "urbanizētas lapsas", attiecībā uz pilsētām tas nav nekas neparasts.

Tikai pasakās lapsas pārtiek vienīgi no zaķiem. Patiesībā tās ir visēdājas, kaut arī šo plēsoņu uzturā priekšroka ir gaļai. Brīvā dabā lapsas medī putnus, grauzējus, mēdz izpostīt ligzdas, bet lapsas "pilsētnieces" labprāt izēdīs kaķiem nolikto barību un ne tikai – tām garšo arī paši kaķi. Veselīgu runci lapsa nespēj pieveikt, taču ar slimu, vecu kaķi vai mazu kaķēnu šai plēsoņai nav problēmu izrēķināties.

Ja lapsa droši tuvojas cilvēkam, rodas pamatotas bažas, ka kaut kas nav kārtībā – jārēķinās, ka šis dzīvnieks nereti slimo ar trakumsērgu. Tāpat arī, ja lapsa sakodusi kaķi vai citu mājdzīvnieku, būtu jāpārbauda, vai tas pēc lapsas uzbrukuma nav saslimis ar trakumsērgu. Tāpēc nevajag mēģināt noķert vai pieradināt lapsu, jo šis dzīvnieks var sāpīgi iekost, kā arī mēdz slimot ar trakumsērgu, ar ko var inficēt arī cilvēkus.

Atbildēt

Maija G.

01.09.2018. 14:05

»

Edge

Lai tak' trollē tas "Žulis"- tik un tā tirgotāju civilizācijas tikumus un likumus tas neietekmēs...


Man nepatīk ar latviešiem tikties. Viņi parasti ir padumji, bet iedomīgi, nekaunīgi, nelietīgi. Es izvairos no latviešiem, kuri nav labi cilvēki kādi ir krievi, visvairāk pie mums baltkrievi. Man nav grūti netikties ar latviešiem, jo dzīvoju Latgalē un pat Rēzeknē nedzīvoju. Šo saitu ieteica mans draugs, kurš studēja Rīgā, kad tur strādāja docents Priedītis. Tas bija sen pirms gadiem 20 un vairāk.Te tas trollis arī man atgādina nepatīkamos latviešus, jo viņš raksta negudrības, kam nav nekāda noderība priekš manis. To saka arī mans draugs, kurš lasa saitu sen.

Atbildēt

Edge

01.09.2018. 12:50

»

Muktupāva un Priedītis

muļķo sevi un citus. Jo nav jēgas apsriest lietas, ko mēs nespējam izmainīt. Pat mācoties no kļūdām, neatkarīga sociālā un ekonomikas formācija diktē savu ietekmi savstarpējā saspēlē un miniedarbībā. Turklāt, pat nav nekādas jēgas pat zināt un izprast patieso lietu būtību, ja to nespējam ietekmēt. Tukša...


Tieši tā arī vajag rīkoties pašreizējā hibrīdkara apstākļos!
„Karš ir maldināšanas māksla. Maldini, un Tu uzvarēsi,” tā jau pirms aptv. 3000 gadiem savā "Kara māksla" rakstīja saka Sun Dzi. „Tas, kurš pārzina kara mākslu, pakļauj svešas armijas bez kaujām, ieņem svešus nocietinājumus bez uzbrukumiem un iekaro svešas valstis bez ilgstošiem kariem.”

Atbildēt

Edge

01.09.2018. 12:46

»

Maija G.

Ar asprātīgiem vilcieniem uzrakstīts labs darbs. Par mietpilsoņiem labi, par vēdera iziešanu labi, par troļļiem kā muļķākajiem viriešiem labi. Te iekš šī saita arī trollē kāds lielākais muļķis, to redzu pie visiem rakstiem, ka tas trollis ir pilnīgs debīliķis


Lai tak' trollē tas "Žulis"- tik un tā tirgotāju civilizācijas tikumus un likumus tas neietekmēs!
Red Light District Amsterdam
"Amsterdam prides itself, and rightly so, on its wholly liberal and tolerant attitude, embracing the fact that people may be into prostitution, soft drugs and pornography. And that it is only human. So instead of criminalizing everything, they enjoy the honesty of it all."

Atbildēt

Maija G.

01.09.2018. 12:30

Ar asprātīgiem vilcieniem uzrakstīts labs darbs. Par mietpilsoņiem labi, par vēdera iziešanu labi, par troļļiem kā muļķākajiem viriešiem labi. Te iekš šī saita arī trollē kāds lielākais muļķis, to redzu pie visiem rakstiem, ka tas trollis ir pilnīgs debīliķis.

Atbildēt

Muktupāva un Priedītis

01.09.2018. 11:56

muļķo sevi un citus. Jo nav jēgas apsriest lietas, ko mēs nespējam izmainīt. Pat mācoties no kļūdām, neatkarīga sociālā un ekonomikas formācija diktē savu ietekmi savstarpējā saspēlē un miniedarbībā. Turklāt, pat nav nekādas jēgas pat zināt un izprast patieso lietu būtību, ja to nespējam ietekmēt. Tukša ezotērika, skatoties ūdenī.

Bet, kas attiecas uz mākslu, tajā izpausties ir katra brīvība. Ne jau kritiķu interpretācijas par mākslas veidiem var izmainīt mākslas attīstības procesus. Līdz smiekligumam naivi ir Muktupāvelas un Priedīša sprediķojumi.

Atbildēt

kkk

01.09.2018. 11:01

Slima suņa (priedīša) murgi...
Varbūt vajag publicēt visu Tvaika ielas pacientu viedokļus? Šeit regulāri tikai vienu pašu priedīti publicē...

Atbildēt

Fēlis

01.09.2018. 08:58

,,latviešu tautas izcelsme ir klasiskas zemkopju tautas izcelsme", atšķirībā no praidīša dievinātajiem ,,krieviem, kuriem ir klejotāju- laupītāju un slepkavu izcelsme.

Atbildēt

Edge

31.08.2018. 23:39

»

A.P.

Tautas garīgā pagrimuma vai attīstības vājā līmeņa pārvarēšana nav iespējama bez intellectuals strata palīdzības. Pie mums terminoloģiski tradicionāli tas skan – bez inteliģences palīdzības. Ja tautas garīgais pagrimums vai attīstības vājais līmenis ir tik liels, ka inteliģences konstruktīva klātbūtne...


"Acīmredzot var noderēt vēsturiskā pieredze...."
Var gan, tikai jāņem vērā - tie svešzemju speciālisti otrreiz nekļūdīsies.
Vija Daukšte, LNB Letonikas un Baltijas centra vadītāja, Latviešu-vācbaltiešu biedrības Domus Rigensis valdes priekšsēdētāja:"Man nāk prātā viens piemērs. 19. gs. 40. gados sinodēs un landtāgos notika diskusija par tautskolu politiku un zemnieku izglītošanu — vai mācīt latviski vai vāciski, ko un cik plaši, un kam, galu galā, šī izglītība kalpos. Viena raksturīga tēze tad bija: «Man ir gluži vienalga, kādā valodā runā zemnieks, iedams aiz arkla, un vai viņš ir vai nav lasījis Ciceronu.» Vienaldzība pret to, kā runā un ko domā zemnieks, savā veidā bija tas domāšanas fons, kas ļāva saglabāties latviskumam. Un tad Vidzemes skolu padomnieks Kārlis Kristiāns Ulmanis rakstīja Vidzemes ģenerālsuperintendantam Ferdinandam Valteram: «Gribējām izaudzēt ābolus, izauga firziķi.» Tie firziķi bija Cimzes semināra absolventi — vienas paaudzes laikā tikuši no skala uguns līdz frakām. No vācbaltiešu puses tad izskanēja novēlotais jautājums — varbūt būsim baltieši?"
Vācbaltieši - no vēstures izsvītrotie? (TvNet)

Atbildēt

janis

31.08.2018. 22:42

Diemžēl frankfurtietim šoreiz ir taisnība,arī par viņķeļrūtīgām.Domāju,ka viņa ir drusku kaut kas labāks.Apkauno uzvārdu un bērnus.

Atbildēt

Edge

31.08.2018. 22:38

"...Tāds apgalvojums ir pilnīgi aplams. Tā var teikt šarlatāns – nelietpratējs, kas, izmantodams cilvēku uzticību, sevi uzdod par speciālistu." Postmodernismā nav svarīgas zināšanas, bet gan apjēga. Cilvēks, kurš sāktu apgalvot, ka "„Dzimumu nevienlīdzība ir tirgotāju sabiedrības mantojums” (Amsterdamas Sarkano lukturu rajons) - par Latvijas Kultūras akadēmijas rektoru nevarētu kļūt.

Atbildēt

A.P.

31.08.2018. 17:40

Tautas garīgā pagrimuma vai attīstības vājā līmeņa pārvarēšana nav iespējama bez intellectuals strata palīdzības. Pie mums terminoloģiski tradicionāli tas skan – bez inteliģences palīdzības. Ja tautas garīgais pagrimums vai attīstības vājais līmenis ir tik liels, ka inteliģences konstruktīva klātbūtne nav konstatējama un konstatējama ir vienīgi kaut kādas nacionāli reakcionāras pseidointeliģences klātbūtne, tad vispirms ir jāveicina īsta nacionāli svētīga šī strata rašanās. Tas nav vienkāršs uzdevums, jo nav saistīts ar kaut kādu elitāro privilēģiju nodrošināšanu, bet lielā mērā ir atkarīgs no ģenētiskā procesa – cilvēciskās kvalitātes mantošanas ģenētiskā ceļā. Milzīga problēma ir tā, ka nav skaidrs, kas izglītos īstu nacionāli svētīgu inteliģenci. Ja nav nacionāli svētīgas inteliģences, tad nevar būt normāla izglītība, jo izglītības iestādēs rosās neadekvāti kadri. Tātad nacionāli svētīgas inteliģences strata izveidošana ir saistīta ar zināma „burvju loka” pārvarēšanu. Jārada ir sākuma potenciāls, bet nav saprotams, kā to izdarīt. Acīmredzot var noderēt vēsturiskā pieredze, kad inteliģences izveidošanai pieaicina svešzemju kadrus, kuri sāk izglītot vietējos cilvēkus un ar laiku no viņiem formējas vietējās inteliģences slānis. Praktiski tādu slāni var izveidot vienas paaudzes laikā [Starp citu, K. P. savā laikā piedalījās tāda slāņa veidošanā Kubā]. Inteliģence sociumā vienmēr ir augstāko ideju un ideālu ģenerētāja un reprezentētāja. Inteliģencei ir refleksijas augstākā pakāpe, spējas radīt zināšanas un spējas zināšanas realizēt praksē. Vienmēr pastāv inteliģences egalitārā brālība – ļoti stabila solidaritāte, konsolidācija. Tautas antropoloģiskais izrāviens nav iespējams bez intelektuālās elites, proti, inteliģences. Nākas to vēlreiz atkārtot. Intelektuālās elites izveidē svarīgs faktors ir cilvēcisko spēju pašrealizācija. Svarīgi, lai cilvēks varētu kaut ko saņemt dzīvē, pateicoties savam prātam, erudīcijai, talantam, bet nevis dzīves labumus gūt ar spēku – partejisko piederību, naudu, intrigām, konformistiskām un karjeriskām mahinācijām. Apdāvināti cilvēki viens otru papildina. Ja inteliģences blīvums attiecīgajā vidē ir liels, tad tas var dot sinerģisma efektu – līdzdarbošanās efektu, savstarpējās papildināšanās efektu. Latviešu tauta tagad ir noslīdējusi līdz tādai pakāpei, ka īstas inteliģences izveidošanai ir nepieciešams svešzemju izglītības un zinātnes potenciāls. Zinātne ir sagrauta, un augstākā izglītība ir nonākusi mietpilsoņu, šarlatānu, alkātīgu „biznesmeņu”, neoliberālisma un postmodernisma nozombētu aprobežotu un nekaunīgu tipu pārziņā. Pie tam stāvoklis ir tik drūms, ka tautā nav jūtams sociālais pieprasījums pēc īstas nacionāli svētīgas inteliģences. Bet tā varētu būt. Nekur nav teikts, ka cilvēku kāda daļa nedrīkstētu transformēties postcilvēkos. Tāpat nekur nav teikts, ka postcilvēkiem nedrīkstētu būt viņiem piemērota postizglītība, kuru kurbulē postinteliģence. Un nekādā ziņā nekur nav teikts, ka visiem etnosiem ir jāpārvar attīstības vājais līmenis vai jāpārvar garīgais pagrimums. Ne velti cilvēces liela bagātība ir etniskā daudzveidība. Daudzveidības parametri var būt dažādi. Tajā skaitā arī attīstības jomā.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: