Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

?

28.05.2019. 19:10

Nu ja šitas pusjukušais čekists ir pret, tad tas ir tikai plusiņš Levita kandidatūrai. Argumentācija kā kaut kādam dzeltenās preces skribentam, nevis tiesību zinātņu doktoram, ko šeit cenšas uzsvērt. Tātad principā ir Levits nav gana labs, jo ir žīds (Levita tēvs ir ebrejs, kam ar ģimeni ļāva PSRS laikos izbraukt un to Levits, cik zinu, nekad nav noliedzis, bet māte ir latviete, tā kā pēc ebreju likumiem viņš par ebreju nekvalificējas) un budzis - pieder vairāk kā koferis un cauras zeķes:) turklāt Levits nav izcils jurists (to gan neesmu dzirdējs, ka pats Levits būtu kādreiz teics, viņa atbalstītāji gan). Kāpēc prezidentam būtu jābūt juristam? Un vai prakse, viedokļi, raksti vairs neskaitās jurista darbs? Ja prezidents ir jurists un politologs, tas varbūt par ir vēl labāk? Vārdu sakot, čekas skolu Bojārs nav aizmirsis, kaut ko izdomāt, kaut ko sagrozīt un pagriezt tā, lai izskatās slikti, visu pozitīvo pasniegt, kā nesvarīgu. Piesaukt autoritātes, lai gūtu atzinību, redz es visus nenolieku, tikai šito. Atrodiet cilvēku, Bojārs viņu nomētās ar sū.iem bez piepūles. Padomju profesors, ibio.
P.S. Tiesību zinātņu doktors ir tik kvalificēts un izcils jurists (ar PSRS laikā iegūtu grādu, pamēģiniet čekistam neiedot grādu:)), ka savā lauciņā - Starptautiskās publiskās tiesības (kas ir vairāk politika, kā tiesību zinātne)ir tāda autoritāte, ka mūsu pasniedzējs starptautiskajās tiesībās LU ieteica Bojāra "monogrāfijas" labāk nelasīt, bet ja ir vēlme lasīt, tad uztvert to kā publicistiku. Es nezinu, kura fakultātē šis ir izcilais jurists pasniedz no 1981 līdz šodienai, bet juridiskā fakultātē pirms 10+ gadiem viņa nebija. Levitu gan ir sanācis izmantot studijās un praksē.

Atbildēt

jautaajums

28.05.2019. 18:41

»

Aga

Kāda starpība, pēc čekistu plāna viņš tāpat būs pēdējais prezidents


Un kā būs pēc cionistu plāna?

Atbildēt

Aga

28.05.2019. 18:37

Kāda starpība, pēc čekistu plāna viņš tāpat būs pēdējais prezidents!

Atbildēt

JUA

28.05.2019. 18:32

Cienījams Bojāra kungs, paldies par vēstures atgādināšu un patiesību. Kāpēc šo rakstu publicē avīzēs un citi interneta resursi? Vai EL neatcerās, kā viņš bez Saeimas Juridiskās komisijas priekšsēdētāja zināšanas kļuva par pirmo ECT tiesas tiesneša kandidātu? Kā vēlāk pateicoties draugiem Tieslietu ministrijas kabinetos ļoti viegli viņa laiKS Strasbūrā bija pagarināts. Visās lietās pret Latviju tiesnesis EL sevi atstādināja, lai iztaptu saviem draugiem pie varas, viņu aizvietot vajadzēja tiesnesim ECT no Igaunijas. Kad Latvijā iestājās ES, EL tikpat viegli un ātri kļuva par pirmo tiesneši ES, tādā pašā veidā viņa termiņš bija neskaitāmās reizēs pagarināts, kaut gan mums šajā laikā jau bija izauguši gudri jānās paaudzes juristi. Kāpēc viņš neatgriezās Latvijā, lai palīdzēt sakārtot mūsu tieslietas un citās jomās? Viņa ieguldījums Satversmes preambulas izmaiņām ir apšaubams, jo beigu beigās presidents Bērziņš likvidēja šo Juridisko komisiju, jo tās locekļi  ( piem. Ziemele, Kusiņš, Neimane, tagad Satversmes tiesas tiesneši) aizņemtības dēļ nevarēja piedalīties sēdēs... Un tagad vēl tā murgu ideja par Valsts padomi, ko EL kopā ar Ziemeli virza uz  priekšu? EL ir atvērti visi kabineti Satversmes tiesā, Tieslietu ministrijā (draugi bijušais TIeslietu ministrs  Rasnačs un tagadējais Bordāns pagātnē no LC), viņi ir viņa kabatā, tāpat daudzi politiķi no Saeimas un ārpus tās. Viņš bieži viesojās Latvijā, lai par sevi atgādinātu, lai viņu neaizmirstu. Visi redz, ka viņš sniedz nepatiesas ziņas par sevi un klusē. Tie kas viņu pazīst ilgu laiku zina, ka, jā sākumā bija interesanti viņu klausīties, tad pēc dažiem gadiem varējām saprast, ka EL atkārtojas dažātās variācijās, nesaka neko jaunu. Jā EL neiesaistītos politikā Latvijā, viņam būtu pieticīga karjera Vācijā. EL neētiski izmanto Latviju savās negatīvās interesēs. Tas ir šausmīgi un sāpīgi

Atbildēt

NON

28.05.2019. 18:31

žēlīgā debess, kas ir Sandra Briķe? Uzvāriet baldriānu tējiņu, tā nedrīkst uztraukties...

Atbildēt

Pretjautājums

28.05.2019. 18:24

»

jautājums

Šur tur var Bojāram piekrist, šur tur pastrīdēties... Mani apsvērumi...


Laba argumentācija. Es varētu mēģināt piekrist. Par Bojāra rakstu man nav ilūziju- kur viņš bija kan izvirzīja Vējoni? Tātad šis viņa "vēmiens" ir labi apmaksāts. Un vēl vairāk manī raisa neizpratni vecā čekista naids pret Levitu- tikai tāpēc, ka pats LV profesors , bet uz ES Cilvēktiesību tiesu par tiesnesi ar labo atalgojumu nav ticis un jāvergo LV par grašiem?
Bet kas būtiskāks gan man nav paslīdējis garām- lai arī daži te saka, ka par tēva grēkiem nav jāatbild- ļoti nesmuki tie fakti par viņa senci izskatās. Nesmukāk par Vējoņa gultas biedrenēm. Un ja man būtu jābalso- tad labāk šoreiz par ZZS izvirzīto Jansonu- par kuru runā darbi , nevis par juristu ? jeb tulku ar politologa izglītību Levitu. Bet par ZZS kandidātu jau šoreiz vairākums nebalsos. Tāds, redz, šoreiz ir dīls.

Atbildēt

Kika

28.05.2019. 18:08

Murgains raksts. Un vel murgainăki psihiski slimu cilvēku konentări. ZZS un SASKAŅA trako, ka nevar dabūt par prezidentu savējo.

Atbildēt

Nja

28.05.2019. 18:05

Vienmēr domāju, ka Bojārs - dēls ir lielāks draņķis par tēvu. Tomēr rādās,ka zirgs ir tāds pats kā ābols.

Atbildēt

Sandra Briķe

28.05.2019. 17:34

»

VK - Sandrai

Jums vajadzētu publicēt tās lietas par kurām Jūs vajāja, tai skaitā tās prasības, ko sniedzāt ECT


Laba doma, bet tā ir vesela grāmata vairākos sējumos, iesniegumi, atbildes, pieteikumi, lēmumi, spriedumi utt.kas pierāda varas korupciju un manipulācijas, kur tad, lai es to publicēju?

Atbildēt

autoram

28.05.2019. 16:38

un jūs pieļausiet, ka vp būs Latvijas ceļam reiz piederīgs...

Atbildēt

Sandra Briķe

28.05.2019. 16:37

»

Cerība, ka deputātiem...

cerība, ka deputatiem "salūzīs" mašīna vai viņi aizkavēsies " korķī


Es arī ceru, ka tautas kalpi nāks pie prāta tautas interesēs, jo man ir pamatotas aizdomas, ka E.Levitu NA izvirzīja ne jau tāpēc, lai aizsargātu Latvijas tautas cilvēktiesībvas, bet lai aizsargātu NA, kuras Tieslietu ministri bija Dz.Rasnačs, G.Bērziņš, kuri ir līdzvainīgi tiesu sistēmas (ne)darbos, un šis atklātā deputātu vienošanās ir , lai pasargātu sevi. Tautai - neskati vīru no cepures, bet pēc darbiem, bet es nedzirdēju nevienu kritiku par tiesu sistēmu, tiesu varu un bijušajiem tieslietu ministriem, vai tad šis kungs neredzēja, kas te notiek?

Atbildēt

Patriotiskais gars

28.05.2019. 16:30

Kaut kāds savārstījums.Pavid visur ES ES ES.Kas skar VULFSONA KUNGU un JURKĀNA KUNGU,bojāram vajag AIZVĒRTIES,farštein!VALSTS VADONIS BŪS JANSONA KUNGS----sorosistiem un nazikiem nav citas izvēles!bojāra vārsmas NE PAR KO.HAU!

Atbildēt

jautājums autoram

28.05.2019. 16:29

vai šis VP kandidāts pieder Latvijas masonu jeb citai masonu ložai ?

Atbildēt

www.govlawyer.lv

28.05.2019. 16:15

ILMA

nevis

VILMA Čepāne!

Atbildēt

Sandra Briķe

28.05.2019. 16:15

»

Jautājums

briķe, vai taisnība, ka tevi joprojām finansē Mortensona firma Dižozols


Kas tie par murgiem, vai kāds advokātu draugs pamodies, pēc kura cietums raud?

Atbildēt

Paija - S.Briķei

28.05.2019. 16:10

Esmu šokā no Jūsu pēdējās ziņas.... 16:05

Tad jau Rīgas tiesās ir vēl trakāk...
Man arī tādas aizdomas jau sen, ka advokātiem katram ir savs tiesnesis, tas ir briesmīgi.

Tad jasakontaktējas ar pietiek.com redakciju, lai pieņem publicēšanai dazus šausmu stāstus no sērijas " Tiesāšanās kā ķēķis ", 2.daļa ... no Rīgas tiesu hronikas...

Atbildēt

Yes

28.05.2019. 16:06

Labi nolika žīdu

Atbildēt

Sandra Briķe

28.05.2019. 16:05

»

Paija - S.Briķei

(1) Jūs esiet ilgu laiku strādājusi Liepājas pilsētas tiesā...


Un ir redzama konkrētas lietas, kur pie konkrētiem advokātiem bija konkrēti tiesneši, bija laiks, kad skata pēc loterijas - lietas lozējām tiesā, bet tad tā sistēma par lozēšanu, man teica, ka arī ar to var manipulēt, bet neviens augstāks pie varas esošs uz šiem korupcijas signāliem nav reaģējis, bet mani nosaukuši par traku. Lai tiesnesis rakstītu kādam uzņēmumam par labu spriedumus, uzņēmums tam iedeva datoru, tas bija tad ,kad tiesnešiem vēl datoru nebija, apsaimniekošanas uzņēmums civillietu tiesnešiem uz Ziemassvētkiem salika kukuļus kancelejā tiesnešu kastītēs, ja bija tiesnesis kā es, ar kuru nevar manipulēt, man izņēma no izskatīšanas lietu utt.

Atbildēt

Paija - S.Briķei

28.05.2019. 16:03

Paldies Jums par informāciju.

Patīkami kontaktēties ar cilvēku, kuram ir praktiska pieredze par tiesas aizkulišu negācijām.

Es Jums novēlu cīnīties par savām lietām un , ja ir vēlēšanās, novēlu Jums atjaunināties tiesneses amatā vai kādā citā stratēģiski nozīmīgā amatā, kur noderīga būtu Jūsu pieredze.

Atbildēt

JUA

28.05.2019. 15:57

Kāpēc jūs nepublicējāt manu komentāru?

Atbildēt

Sandra Briķe

28.05.2019. 15:53

»

Paija - S.Briķei

(1) Jūs esiet ilgu laiku strādājusi Liepājas pilsētas tiesā...


Par ģimeni man ir pavisam slikts iespaids, jo vienā lietā uz pilnvaras pamata pārstāvot pusi, es redzēju, ka strādā otrās puses interesēs, un konkrēti iesniedza izlīgumu ar grafiku uz vairākām lapām, kur piekrīt, ka savam klientam parādu atmaksā par santīmiem, cik atceros vai pat gadus desmit, un kad es jautāju, vai klients to zina, man atcirta, ka viņam ir pilnvara, kas visu atļauj. Un ir jau arī citi mani paziņas stāstījuši nepatīkamas lietas.
Advokātu kolēģijai nav vērts sūdzēties un tiesai arī ne. Par to, ka advokāts tīši novilcina lietas izskatīšanu uzliku 25 latus naudas sodu, bet par to mani disciplināri sodīja, ka esmu pārkāpusi ētiku utt.

Atbildēt

:(

28.05.2019. 15:50

Bojārs- kā vienmēr- orators un demagogs..... Tikai viens jautājums: es ļoti gribētu zināt, kā tāds augstās morāles cīnītājs kā Jūs izaudzināja tādu nelieti un zagli dēlu????? Ar to Jūs esat nodarījis daudz lielāku skādi Latvijai nekā Levits ar savu izdzīvošanas un iekārtošanās instinktu!!!!!

Atbildēt

Paija - S.Briķei

28.05.2019. 15:30

(1) Jūs esiet ilgu laiku strādājusi Liepājas pilsētas tiesā.
Kādas atsauksmes vai priekšstats jums radies par advokātu Kreiču ģimeni, jo kādā lietā viens no viņiem (viņa) ir apzinīgi melīgs un šo melu rezultātā cilvēkam nodarīti lieli zaudējumi un liels morāls kaitējums un iesniegta blakus sūdzība.

un (2) vai Jūsuprāt advokātu kolēģija ir īstā vieta, kur meklēt taisnīgumu?
Jo, lai gan advokātu kolēģijā pastāv Disciplinārlietu komisija un Ētikas komisija, domāju, ka tās izveidotas tikai skata pēc, diemžēl.

Atbildēt

Sandra Briķe

28.05.2019. 15:23

»

Paija - S.Briķei

Runājot par civilprocesu, tad tas nabadzīgajai tautas daļai IR SLĒGTS valsts nodevu dēļ...


Tā valsts cenšas samazināt lietu skaitu un nopelnīt naudu uz citu nelaimes rēķina, bet lietu skaits būtu jāregulē ar blakus lēmumiem, jo, ja tik daudz lietu bija, tātad, kaut kas nav kārtībā ar likumdošanu un cilvēku pamattiesībām, bet pelnīt naudu uz tā rēķina, kad cilvēks vēlas iegūt taisnīgumu, ir vairāk kā ciniski, pat noziedzīgi. Tādēļ jau arī valsts beidza uzrādīt tādu rādītāju kā iztikas minimumu uz cilvēku, arī bērnu, uz ko es pamatojos, atbrīvojot no valsts nodevas, bet tagad atbrīvo tikai tos, kam pašvaldība noteikusi maznodrošināto statusu, kas katrā pašvaldībā ir citāds un, kas pielīdzināms nabaga maizei, kas remdina tikai izsalkumu. Tie visi ir valsts meli un ciniska manipulācija ar cilvēkiem. Tāpēc jau tiesnešiem palielināja algas, lai viņi cilvēkus neatbrīvotu no valsts nodevām.

Atbildēt

Paija - S.Briķei

28.05.2019. 15:14

Runājot par civilprocesu, tad tas nabadzīgajai tautas daļai IR SLĒGTS valsts nodevu dēļ.

Es piekrītu Jums daudz kam, kad Jūs sakāt, ja cilvēks parastais domā, ka viņu aizstāvēs policijā, prokuratūrā,tiesā - viņš maldas. Tur Jums 100 % taisnība.

Un tādēļ man ir dusmas uz pseido- zinātnieku grāmatām, tadām kā " Valstsgriba", jo tur teorija ir kilometriem talu no prakses un tālu no realitātes. "Valsts gribas" grāmatu es uzskatu kā priekšvēlēšanu bukletu.

Pat ja taisnība ir nabagam, pat ja viņam ir uzrakstīta prasība, tiesa viņu cinski neatbrīvos no valsts nodevas.
Tautas nabadzīgajai daļai un tada ir vairums civilprocess nav pieejams.
Bet kriminālprocess - tas ir loterijas jautājums, ja gadās sakarīgs izmeklētājs bez korupcijas riskiem.

Atbildēt

ha-ha

28.05.2019. 15:14

»

hfhfh

Ušakova- Ņilovna bliež pa 24 H kā PARTKOMA priekšnieks Burijs teica das ist normaļiš KĀ KRIEVI SAKA


vakar Kremļa mediji aizrautīgi līksmoja par savu eksupuru absurdo izvēli nosūtot uz Briseli bijušos savas okupācijas aktīvistus palīga labējiem ekstrēmistiem ES uzspridznāšanā.

Atbildēt

Sandra Briķe

28.05.2019. 15:07

»

Paija - S.Briķei

Tas ir ļoti loģiski un saprotami, ka cilvēki vispirms domā kā paēst un apģērbties...


Jums taisnība, es to teicu labā nozīmē par šiem cilvēkiem, ka valstij ar tādiem cilvēkiem vieglāk manipulēt, kur nu vēl tiesāties pret kādu, tādēļ arī mūsu cilvēkus tur uz nabadzības līmeņa.

Atbildēt

Cerība, ka deputātiem...

28.05.2019. 15:06

cerība, ka deputatiem "salūzīs" mašīna vai viņi aizkavēsies " korķī"

Atbildēt

caca

28.05.2019. 15:02

Paldies, Bojāra kungs, par patiesību. Tā ir aktuāla pirms rītdienas balsojuma!

Atbildēt

Paija - S.Briķei

28.05.2019. 15:02

Tas ir ļoti loģiski un saprotami, ka cilvēki vispirms domā kā paēst un apģērbties.

Ja cilvēkam nav ēdiena, viņš nevar uzrakstīt pat prasības pieteikumu tiesā aiz nespēka un enerģijas trūkuma.
Māte vispirms pabaros savu bērnu un tikai tad pievērsīsies idejiskam lietām, ja tām atliks laika.

Cilvēki dzīvo no rokas mutē un, ja nekas nemainījās 28 gadus kopš 1991.gada, tad nemainīsies arī turpmāk, jo tautas lielākā daļa slīgst aizvien dziļākā nabadzībā un viņu intereses aizvien sašaurinās domājot par iztiku un rēķinu apmaksu.

Valsts prezidents būs miljardieris (neskauž; , vara viņam nodrošināja vislabāk apmaksātos amatus ECT un ES tiesā), kā raksta J.Bojārs, viņam ir 7 nekustamie īpašumi un viņam kā VP nekad nesaprast tos, kuri dzīvo no minimālās algas un īrē dzīvokļus un kuru dzīves apstākļi nekad neuzlabosies.

Paskatieties tiesu kalendāros uz skatāmo lietu tēmām : 3/4 lietu ir par parādu piedziņu: secinājums: ar šo valsti kaut kas nav kārtībā pēc būtības , jo neticami, ka 3/4 cilvēku ir parādnieki kā apzināti nemaksātāji.

Atbildēt

Sandra Briķe

28.05.2019. 14:59

»

Bojārs ir vecs VDK virsnieks, pagātne

Apzināti klusē par to, ka E. Levitu virza cionisti saskaņā ar cionistu Gudro stratēģiju un taktiku. Bojārs ir pat tik atpalicis, ka nepiemin, ka varas korporokrātija LV ir pāraugusi varas koroprācijā, ejot ASV pēdās. Bojārs neredz vairs labi - viņš nesaskata, ka varas koroprācijas mērķis ir ar E. Levita...


Virsniekam ir virsnieka gods un domāju, ka J.Bojārs tomēr ir lielāks Latvijas patriots nekā pie varas esošie, bet vairāk ir jāuztraucas par slēptajiem stukačiem, kas ir pašlabuma meklētāji nododot un apmelojot citus nevis par atklātiem taisnības cīnītājiem , jo ''tā klusā cūka to dziļo bedri rok'', ko esmu izjutusi uz savas ādas.

Atbildēt

zane

28.05.2019. 14:56

Šausmas, es jūtos apvemta, kaut rīt nebūtu kvoruma

Atbildēt

hfhfh

28.05.2019. 14:55

JURIS bOJĀRS ir tas pats čekas MAJORS vai kas ? Rakstu nemaz nelasiju jo ja čekist cert tad nav .....

Atbildēt

Labs raksts

28.05.2019. 14:54

Diemžēl labāku pretendentu nav. Mainies uz augšu Lāčplēsi!

Atbildēt

Sandra Briķe

28.05.2019. 14:50

»

Labiem,

jo neesmu sagaidījis Jusu komentāru par varas korporāciju. Tā šodien arī ES valstīs ir jauns fenomens. Kā pret to cīnīties, ja visi resursi ir varas pusē un to intereses aizsargā slepenie specdienesti kopā ar ārvalstu specdienestiem? Globālā pasaule virzās uz politiskajiem anklāviem. Tāds anklāvs ir...


Kā jau reiz teicu, arī bagātie raud. Vara saaugusi ar naudu, bet ir nauda, kas gluži nav valsts varas pārziņā un bandītu pārziņā, kas varētu būt nosacīti godīgi nopelnītā nauda, nu vismaz ne brutālā veidā nolaupīta vai izkrāpta vai nozagta no valsts, lai gan pilnīgi tīra nauda diez vai Latvijā ir iespējama. Mēdz taču būt arī izņēmumi - ideālisti. Varētu runāt ar šīs naudas īpašniekiem, jo šādā haosā arī viņi var pazaudēt naudu vai nokļūt cietumā uz safabricētu lietu pamata, lai gan viņiem noteikti ir īpašumi citās valstīs. Tad vēl jābūt cilvēkiem, kam jānotic tiesiskuma un taisnīguma iespējamībai. Ja kāda lielvalsts no malas gribētu nostiprināt Latviju kā valsti, tas ir iespējams tikai ar ekonomiskajiem līdzekļiem, kas rastu iespēju Latvijas tautai dzīvot labklājībā, kas ir vienīgais neatkarības un patriotisma garants, bet es ļoti baidos, ka lielo spēlētāju nesaskaņu dēļ, mēs atkal tiksim uzmesti, jo pamatiedzīvotāji paliek arvien nabagāki, aizbrauc, un tie, kas ir pie varas jau gadus desmitus melo un tukši pūderē smadzenes. Pašlaik es tā īsti neredzu, ka kāds grib stiprināt mūsu valsti un pamatiedzīvotāju intereses, bet cilvēki ir nodarbināti ar to, lai piepildītu savu vēderu, kas ir īslaicīga eksistence līdz nākošam izsalkumam. Mēs gudri spriežam par citiem, bet savu māju nespējam sakārtot, bet kaimiņiem ir dažādas savas intereses. Bet tomēr uzskatu, ka paši ar sevi diez vai vairs spēsim tikt galā.

Atbildēt

Barba

28.05.2019. 14:40

»

Atbrivotajs

Nepiekritu Bojaram nekur. Atgadinasu ,ka nav "bijuso" . Ja tiek lamats prorietumnieciskais Egils ,tas nozime ,ka ar vinu viss ir kartiba


Tas ir svarīgs atgādinājums - nav bijušo čekistu. Un vēl Levita māte ir latviete, un līdz ar to pēc ebreju likumiem, viņš nav ebrejs.

Atbildēt

Valsts ir nozagta ar varas korporāciju

28.05.2019. 14:32

»

Neatbildējāt,

ko tad darīsit līdzīgi cietušie, domājošie? Klubiņš būs, vai partija


Cionistu kontrolētā Saeima ar likumgrozījumiem piešķīra pielaidi valsts noslēpumiem CVK pr-jam, aizbildinoties ar vēlēšanu norišu drošumu. Faktiski tika galīgi nostiprināta varas korporācija slependienestu varas realizācijā un kontrolē. Balsu rezultātus skaitīs saskaņā ar valsts noslēpumu, izvēloties cionistu atbalstītājus ASV liberālisma politikā, Personas, kuras pašas gatavas nepieņemt savus lēmumus, bet izpildīs dotos uzdevumus par zināmu algu.

Atbildēt

VK - Sandrai

28.05.2019. 14:30

Jums vajadzētu publicēt tās lietas par kurām Jūs vajāja, tai skaitā tās prasības, ko sniedzāt ECT.

Atbildēt

Labiem,

28.05.2019. 14:26

»

Sandra Briķe

Kā sanāks, kā liktenis lems, viss, kam jānotiek, notiks, kur Jūs tāds ziņkārīgs- vai tas aiz labiem vai ļauniem nolūkiem


jo neesmu sagaidījis Jusu komentāru par varas korporāciju. Tā šodien arī ES valstīs ir jauns fenomens. Kā pret to cīnīties, ja visi resursi ir varas pusē un to intereses aizsargā slepenie specdienesti kopā ar ārvalstu specdienestiem? Globālā pasaule virzās uz politiskajiem anklāviem. Tāds anklāvs ir arī Eiropas pilsētu rajoni, kur policija nekad neiebrauc, arī tāpēc, ka bail. Latvija kaut kur virzās. Tikai ne uz valsts varas nostiprināšanu, jo valsts simbols ir arī sava nauda.

Atbildēt

Sandra Briķe

28.05.2019. 14:19

»

Sandrai Briķei

Kā jūs cīnīsities par tiesu sistēmas sakāartošanu, ja jums nav tieslietu ministra atbalsts un ja visi jūs raida prom? Parrunasiet tēmas ar līdzīgiem cietušiem? Un viss


Pirmkārt, nav ko vispārināt, otrkārt, es neuzskatu sevi par cietušo, bet gan par sistēmu atmaskotāju, lai cilvēki saprastu, kas patiesībā notiek, jo tie, kas nav saskārušies ar konkrētām iestādēm, dzīvo kā ezīši miglā. Treškārt, viņi uzskata, ka viņu aizskartās tiesības valsts personā aizstāvēs policija, prokuratūra tiesa, kam nav iespējams notikt to gara spēka un zināšanu trūkuma dēļ, bet citi privātie juristi domās kā tikai vieglāk un vairāk nopelnīt, jo izcīnīt patiešām savas tiesības, viegli un ātri nav iespējams. Gribu likt cilvēkiem domāt par to, kas notiek, kā melo un kas viņus sagaida, ja viņi tik vienaldzīgi attieksies pret notiekošo.

Atbildēt

Sandra Briķe

28.05.2019. 14:12

»

Paija - S.Briķei

paldies, ka pastāstījāt, ka ar tiesu varu nav vērts " lauzties


Tā pa lielam pēc būtības un satura nav tiesu vara, kur cilvēks var griezties pēc taisnīguma atbilstoši LR Satversmei un cilvēktiesībām, tā vairāk līdzinās izpildvarai un piedzinējvarai kāda spēcīgākā interesēs, un pati tiesu sistēma nav atbalstījusi un devusi tiesnesim iespēju lemt taisnīgu tiesu atbilstoši tiesību principiem. Zem neatkarības viņi domā sistēmas - savas grupas neatkarību nevis lietas lemšanas neatkarību, jo viņi sagrozīja manu motivēto nolēmumu būtību un rezultātu un rosināja man disciplinārlietas, lai gan es joprojām uzskatu, ka es darīju pareizi un pēc savas pārliecības atbilstoši tiesību principiem. Tā ir viena problēma, bet otra ir kompetences un zināšanu trūkums, jo aizvien rodas tādi tiesneši, kas pēc būtības nav studējuši jurisprudenci, līdz ar to, nav spējīgi patstāvīgi saprast un lemt, līdz ar to kaut ko kopē bez jēgas un izpratnes, vai ''skatās kādam mutē'', kā liek tā dara.

Atbildēt

Tikai minējumi

28.05.2019. 14:09

Vai Sarmīte Ēlerte būs Levita kā VP konsultante ?

Atbildēt

Lapas:    5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: