Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

aivarsz

13.08.2019. 06:42

Levits izskolojies "kapitālismā",kur kā zināms,VISU nosaka NAUDA !Par kādu "MORĀLI"te varētu būt runa???

Atbildēt

no malas

27.07.2019. 10:58

»

???

Vai varat nosaukt vismaz 3 no tiem pagrīdē iedzītajiem? Un tieši kas tai pagrīdē viņus iedzina un spēj noturēt


Vai varat nosaukt vismaz 3 no tiem pagrīdē iedzītajiem? Un tieši kas tai pagrīdē viņus iedzina un spēj noturēt???

Tēlo nezinīti, nezini ne L.Grantiņu, ne DDD izdevējus, ne Pilsoņu Kongresa aktīvistus A.Mikosu, ne Z.Strīki, ne nelokāmos latviskuma un mūsu neatkarības aizstāvjus B.Javoišu, I.Drulli, A.Andersonu, A.Rudzīti, A.Baltu, M.Markusu, I.Saprovsku un vēl daudzus citus patriotus. Kas reizēm dzirdami tikai J.Lapinska vad. privātradio "Merkūrā" un kas ir 4.maija režīma bloķēti un darbojas kā pagrīdē, nekad un ne reizi neesot pat pieminēti valsts mēdijos (kaut sastāv ofic. sab.organizācijās un gadiem darbojas pilsoņu vārdā un interesēs), nerunājot par fantastisko domu, tiem ļaujot kaut reizi izteikties 4.maija "demokrātijas" ietvaros 30.gadu garumā!

Atbildēt

udo a. priedīts

27.07.2019. 10:52

»

AG

Vājprātīgais trollis atkal pietaisījis portālu


Lieliski un precīzi raksta cienijamais Žulis! Nav brīnums,ka pretlatviskie smerdeļi - kremļa vergi un cionistu pakalpiņi mēģina viņu visādi nopulgot.Tas liecina,ka Žuļa teksti tiem bīstami patiesi,kas lasītājiem tikai ceļ interesi un vēlmi
vienmēr tieši Žuļa un tam līdzīgo patriotu komentārus meklēt un lasīt.

Atbildēt

no malas skatoties

25.07.2019. 00:04

Rubesa ir alkatīga uz naudu, bet šķēle ir vislielākais, beskaunīgākais kampējs.

Atbildēt

oik

17.07.2019. 23:14

aiz kājām uz augšu...
kā tiem tur...
pēc visa...
tad...

Atbildēt

Norča

17.07.2019. 06:42

»

ome

Precīzi teikts


Piekrītu

Atbildēt

Ņormunds

17.07.2019. 06:38

»

kulefāna celīte

Vinovat sanķehņik Moiša


Vipiļi židi?

Atbildēt

džošua

15.07.2019. 17:46

vēl nav nācis prezidents, kas spētu aizstāvēt valsti kaut vārdos..Nosaukt lietas īstajos vārdos.Nosaukt galvenos ienaidniekus- tos,kas zog mūsu bankas un mūsu nākotni, spiežot piedalīties ne savos karos.ASV un ES ir mūsu ienaidnieki, bet gunāru astru, kas to skaļi pateiktu, ir labi ja ducis

Atbildēt

Viesis

14.07.2019. 21:47

»

JR

...


Tāds darbs Lapsas kungam.....rakstīt patiesību....

Atbildēt

kulefāna celīte

14.07.2019. 10:57

»

V. Visockis

Jesļi v kraņe ņet vodi


Vinovat sanķehņik Moiša

Atbildēt

Leo

13.07.2019. 20:07

Jā, bet tomēr novērtēsim- bez slavenā dueta- ameriks un šķēle, mūsu valsts prezidents tomēr neuzdrošinājās uzaicināt Ivanu Haritonovu- reketa karali! Bet, viņš šai ballītē baigi piestāvētu....

Atbildēt

Hmmmmm L.Grantiņam H86

11.07.2019. 21:59

»

L.Grantiņš LRTT & H-86

"Es vēl varu saprast, kā jaunais valsts galva var, piemēram, savā runā līdz ar demokrātiski, likumīgi ievēlētiem valsts prezidentiem slavēt arī vienu ministru prezidentu, kurš Latvijas valsts vēsturē iegājis ar valsts apvērsumu un pēc tam šīs valsts atdošanu krieviem bez viena valstiski sankcionēta ...


Vajadzētu varbūt vairāk draudzēties ar galvu?

Tēlainās izteiksmes līdzekļi

Perifrāze


Netiešs, aprakstošs apzīmējums, izteikums ar citiem vārdiem.
„Raiņa” vietā – „Uguns un nakts autors”.

Salīdzinājums
Divu parādību saistījums, satuvinājums, balstoties uz to līdzību.
-----------------
L L : "Es vēl varu saprast, kā jaunais valsts galva var, piemēram, savā runā līdz ar demokrātiski, likumīgi ievēlētiem valsts prezidentiem slavēt arī vienu ministru prezidentu, kurš Latvijas valsts vēsturē iegājis ar valsts apvērsumu un pēc tam šīs valsts atdošanu krieviem bez viena valstiski sankcionēta šāviena. Politika, ziniet, tauta pieprasa, ko nu nabaga prezidents tur var darīt, lai kā arī viņam patiktu sevi dēvēt par konstitucionālo tiesību ekspertu."

Ko gan L L mums pasaka ar šīm rindām? Viņš šajā rindkopā izmanto tēlainās izteiksmes līdzekļus - salīdzinājumu un perifrāzi, salīdzinot divus valsts vadītājus kā armijas virspavēlniekus, ka arī E. Levits var nodot tautas intereses kā savulaik K. Ulmanis. K. Ulmanis nebija nekāds "konstitucionālo tiesību eksperts", kā visi zinām. Izmantojot perifrāzi, LL E. Levita vārda vietā min aprakstošu azīmējumu "konstitucionālo tiesību eksperts", par kādu sevi arī uzdod pats E. Levits.

Atbildēt

Sirmis

11.07.2019. 13:22

No inaugurācijas brīža es paliku bez prezidenta, kā lai dzīvo?

Atbildēt

hfhfh

11.07.2019. 12:27

»

Sirmis

Pirmajā dienā pievīla visu parasto cilvēku cerības. Nožēlojami


Nu kā tu savus korišus neaicināsi Cik jau gadu tusēts kopā . Spriests kā sakārtot štelles lai krejumu nosmeltu
Skatās vēl ka par padomnieku andžu neielek .

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT & H-86

11.07.2019. 07:23

"Es vēl varu saprast, kā jaunais valsts galva var, piemēram, savā runā līdz ar demokrātiski, likumīgi ievēlētiem valsts prezidentiem slavēt arī vienu ministru prezidentu, kurš Latvijas valsts vēsturē iegājis ar valsts apvērsumu un pēc tam šīs valsts atdošanu krieviem bez viena valstiski sankcionēta šāviena. Politika, ziniet, tauta pieprasa, ko nu nabaga prezidents tur var darīt, lai kā arī viņam patiktu sevi dēvēt par konstitucionālo tiesību ekspertu."-----------Šī rindkopa parāda,ka biedrs Lapsa ir šīs pašas Levita sistēmas medaļas otra puse- nožēlojams Ciānas pakalpiņš ! Šalom, Levit/Lapsa !!!

Atbildēt

Comintern

10.07.2019. 22:35

»

JR

...


Diezgan nožēlojams tas avangards. Un daudziem arī galvas problēmas.

Atbildēt

Sirmis

10.07.2019. 18:19

Pirmajā dienā pievīla visu parasto cilvēku cerības. Nožēlojami.

Atbildēt

Pensionārs > Levita k-gam

10.07.2019. 17:48

Levita k-ga doma: Ar slotu izmēst mēslus... Ja ar to būtu domāts pārraut organizētās noziedzības ķēdi, kas kā rijīgs astoņkājis apvij valsts ekonomiku, un sastāv no - politiķiem, tiesībsargājošo un uzraugošo institūciju pārstāvjiem, OIK biznesmeņiem un viņu ziedojumu saņēmējiem, un vēl vesela pulka dažādu konsultantu, administratoru, padomnieku - tad varētu cerēt uz valsts pārvaldes atveseļošanos no noziedzības murga, kurā tā iegrimusi un gremdē valsti.

Atbildēt

Škele ir no židem

10.07.2019. 17:25

»

Šķēle cienījams?

Škēle ir ļoti viltīgs, tāpēc arī bagāts, savukārt Latvijā ietekme par naudu ir brīvi pērkama, bet cieņa jau nu gan viņam nepienākas - to par naudu nepērk, ja nu vienīgi no apkalpojošā personāla puses, kur ietilpst arī politiķi, bet arī tikai tik ilgi, kamēr viņš šiem maksā...


Škele ir no židem! Kāds tur Šķēle? Mēs , tak, redzam! Sūc viš ir! Pārdodas uz visām pusēm židmasonu cionismā- uz austrumiem, rietumiem, kā vajag. Kā Ki ki kad vajag - uz lūpu, starpenē un tūplī pēc visiem zinātnes atzinumiem. Nobeigs to lohi Andri, kurš kritis žīdu alkatībā.

Atbildēt

aina

10.07.2019. 17:06

Šķēle durvpriekšu slaucīja,Levits tīrīs māju...

Atbildēt

Lasītājs

10.07.2019. 17:05

»

Ja ballējas klāt lielākais kretīns - HANA Latvijai

Latvija ir mana valsts, bet vara man riebjas, pērkama, nodevīga un bezatbildīga par tautas interesēm...


Pilnīgi pareizi! Vienīgi, varbūt, ka vēl ''hana'' nav, bet neko labu tas arī nesola valstij, ja šāda līmeņa bezgoži grozījās šajā saietā.

Atbildēt

Šķēle cienījams?

10.07.2019. 16:51

»

jaajaa

...viss jau ir pareizi, bet...Šķēle pamanījās laikā notīties(atšķirībā no Lemberga)...un šodien Šķēle oficiāli formāli ir(un, domāju, arī paliks) bagāts, ietekmīgs, cienījams Latvijas pilsonis, bijušais premjers utt...kāds būtu oficiālais iemesls viņu neaicināt


Škēle ir ļoti viltīgs, tāpēc arī bagāts, savukārt Latvijā ietekme par naudu ir brīvi pērkama, bet cieņa jau nu gan viņam nepienākas - to par naudu nepērk, ja nu vienīgi no apkalpojošā personāla puses, kur ietilpst arī politiķi, bet arī tikai tik ilgi, kamēr viņš šiem maksā.

Atbildēt

Mīļais cilvēk!

10.07.2019. 14:16

»

augļotāju sistēma >>

Vai ārpustiesas piedziņas murgs, gadījumā, nav Bordāna laika produkts? Vai kārtība, kad pa priekšu tiek izsūkti n-to sodu xxx uzrēķini, tikai tad ir iespēja nomaksāt pamatsummu - patiesībā nav augļošana, kas vērsta nevis uz ražošanu un uzņēmējiem, bet drošu peļņu no izpārdošanas...


Izlasi internetā pieejamos ebreju impērijas trīs standartus latviešu valodā. Tur skaidri teikts - finansu sistēmas uzdevums iznīcināt valsts ekonomiku. Ekonomika nav zinātne, ekonomika ir "katrs darījums", kuri summējas zināmā laika nogrieznī.

Atbildēt

Lolifants

10.07.2019. 11:19

Piekrītu Lapsam. Izcils piemērs tam kā izskatās liekulība. Paskatieties Šķēles pēdējo iesniegto amatpersonas deklarāciju, izsniegtos aizdevumus. Skaidrs ar ko daudzus gadus nodarbojās cilvēks, kuram ķipa bija jāstrādā tautas labā. Levits manās acīs ir zaudējis jebkādu cieņu.

Atbildēt

augļotāju sistēma >>

10.07.2019. 11:12

»

Pilsonis

Pilnīgi murgi. Pa šiem gadiem, piemēram, kopš 2004. gada, atstarpe starp mūsu IKP uz vienu cilvēku un Vācijas tikai pieaug. Mēs nevis tuvojamies, bet atpaliekam. Pluss mūsu parādi aug, pluss pamazām tiek iznīcinātas nozares kas deva pienesumu, viena pēc otras. Pluss cilvēki izmirst vai aizbrauc...


Vai ārpustiesas piedziņas murgs, gadījumā, nav Bordāna laika produkts? Vai kārtība, kad pa priekšu tiek izsūkti n-to sodu xxx uzrēķini, tikai tad ir iespēja nomaksāt pamatsummu - patiesībā nav augļošana, kas vērsta nevis uz ražošanu un uzņēmējiem, bet drošu peļņu no izpārdošanas!

Atbildēt

FKK

10.07.2019. 09:49

»

JR

...


Spriežot pēc rezultātiem visai vājš, nespējīgs avangards.

Atbildēt

Jums ļoti pareizs vērtējums

10.07.2019. 09:15

»

Pilsonis

Pilnīgi murgi. Pa šiem gadiem, piemēram, kopš 2004. gada, atstarpe starp mūsu IKP uz vienu cilvēku un Vācijas tikai pieaug. Mēs nevis tuvojamies, bet atpaliekam. Pluss mūsu parādi aug, pluss pamazām tiek iznīcinātas nozares kas deva pienesumu, viena pēc otras. Pluss cilvēki izmirst vai aizbrauc...


par patreizējo situāciju. Pēc G20 Tramps twiterī pieteicis valūtas karu ES euro un Ķīnas juaņai. Mēs jau varam prognozēt, ka situācija LV pasliktināsies- tiks samazināta ierēdņu armija no tautas aklo vidus, kuri akli sekoja ASV židmasonu politikai. Tā realizē tikai vienu - Romas kluba zelta miljarda politiku. Pārējiem jāiet bojā. Tā vai citādi. Izdzīvos tikai tie, kas atpazīs ienaidnieka politiku trīs soļus uz priekšu - informētie.

Atbildēt

Pilsonis

10.07.2019. 09:07

»

Edge

E.Levits pamatoti spiež roku A.Šķēlem, jo tieši A.Šķēle deva lielu ieguldījumu LV ātrajai iekļaušanai Eiropas Savienībā...


Pilnīgi murgi. Pa šiem gadiem, piemēram, kopš 2004. gada, atstarpe starp mūsu IKP uz vienu cilvēku un Vācijas tikai pieaug. Mēs nevis tuvojamies, bet atpaliekam. Pluss mūsu parādi aug, pluss pamazām tiek iznīcinātas nozares kas deva pienesumu, viena pēc otras. Pluss cilvēki izmirst vai aizbrauc.
Mēs nevienu nepanāksim. Var runāt tukai par to, kad pienāks visaptverošs krahs, kad palikusī tauta ar kangariem priekšgalā vairs nespēs uzturēt infrastruktūru pat lielpilsētās. Tas jau ir sācies

Atbildēt

Precīzi! Žīdu un masonu garā sacīts

10.07.2019. 09:03

»

lēti smieklīgi

Kad gribas sagrozīt faktus un padarīt visu vēl NOSLĒPUMAINĀKU... wow wow wow... :D Lēti gan pielikt klāt dažas rindiņas...


" Personīgi uzskatu, ka brīvmūrniecība tikai iegūtu, ja Egils Levits būtu Brīvmūrnieks". Netieši norādīts, ka E. Levits nav židmasonu ložā, bet, iespējams, ka varētu nākotnē būt, kas būtu pozitīvi! Tāds ir domas konteksts. Bet pats E. Levits atsakās atbildēt, vai ir, vai nav židmasonu ložā. Ko no tā secinām? Prastam, lētticīgam lasītājam jāsecina, ka E. Levits šobrīd nevarētu būt židmasonu ložā. Iesētas šaubas lētticīgā domās. Tādēļ pareizi ir sacīts, ka brīvmūrniecība iegūtu, ja E. Levits būtu židmasonu ložā, tomēr tas nenozīmē, ka viņš tajā šobrīd nevarētu jau būt. Tāda ir loģika, kas nemaldina žīdu garā.

Atbildēt

?

10.07.2019. 08:54

https://www.youtube.com/watch?v XK7zfmrRx4M

Atbildēt

lēti smieklīgi

10.07.2019. 08:48

»

A. Šķēle masons?

Elmārs Barkāns (Jauns.lv...


Kad gribas sagrozīt faktus un padarīt visu vēl NOSLĒPUMAINĀKU... wow wow wow... :D Lēti gan pielikt klāt dažas rindiņas...

ORĢINĀLS - Skuja Jauns.lv teica: „Brīvmūrnieki nerunā par citiem dzīviem esošiem Brāļiem un Māsām, ja nav dota piekrišana vai viņš pats sevi nav publiski iezīmējis. Personīgi uzskatu, ka brīvmūrniecība tikai iegūtu, ja Egils Levits būtu Brīvmūrnieks”.

PIELIKTAIS - "...tomēr tas nenozīmē, ka E. Levits varētu nebūt masonu ložas biedrs."

Atbildēt

Kā tad ar A. Šķēli?

10.07.2019. 07:41

Ja ja lielzaglis, kas nāk no LPSR. Ne muļķis. No sākuma šķita, ka nemelo un ari ticēja Latvijai, runas par bezdeficīta budžetu utt. Kas tad notika? To atklāj LL grāmata par A. Šķēli. Izmainījās dienas laikā, kad ar viņu uz kuģa parunāja "gudrie un informētie" no ASV. Tad viņš saprata, kas noteiks LV likteni un sāka kampt, jo saprata, ka to, ko nokamps amatos, tas būs. Pārējie būs nabaga kolonijas vergi. To pašu realizēja ari A. Kalvītis, tumbočku mehanizators, pievācot katoļu Cirīšu HES. Domāju, ka Šķēle ir masonu ložā, citādi neuzaicinātu uz inaugurāciju.

Atbildēt

Latviešu valodā par žīdmasonu cionistiem

10.07.2019. 06:15

»

Tu esi aprobežots lops,

jo neredzi, ka Latvijas prezidentus un ES un citus vadītājus ieceļ židmasonu loža. Ari Levits kā Zatlers utt. tika iecelti žīdu "zoodārzā". Tāpat ar žīdu naudu, USD, Latvijai nav savas ekonomikas un naudas. Neko uzcelt nevar. Tie, kas stāv malā ir gudri un nevēlas, ka viņus vada žīdu salašņas.E. Levits...


raksta un stāsta pasaku līmenī kā maziem bērniem - tad runā par "sazvērestības teorijām". Stāstus par "sazvērestības teorijām" izplata paši židmasoni - brīvmūrnieki. Viss notiek slepeni. Arī specdienestus pārvalda židmasoni, citādi nevarētu realizēt intrigas, pakļaut valsts amatpersonas ar līgumiem, kredītiem, safabricētiem tiesu procesiem utt. Cionisti - židmasoni ir ieviesuši teroru tautas vidū starp aklo tautas daļu, kura kā aitas seko mediju un žīdu varas norādēm un tautas gudrajiem - tautas radošiem gariem, kuri ir brīvi, bet negrib būt pakļauti no židmasonu cionistiem ar līgumiem, kredītiem, safabricētiem tiesas procesiem desmitiem gadu garumā...

Atbildēt

Bet nolādētā žīdu kontrolētā LETA

10.07.2019. 05:53

»

Tu esi aprobežots lops,

jo neredzi, ka Latvijas prezidentus un ES un citus vadītājus ieceļ židmasonu loža. Ari Levits kā Zatlers utt. tika iecelti žīdu "zoodārzā". Tāpat ar žīdu naudu, USD, Latvijai nav savas ekonomikas un naudas. Neko uzcelt nevar. Tie, kas stāv malā ir gudri un nevēlas, ka viņus vada žīdu salašņas.E. Levits...


nekad nepieskarsies ekonomikas un finansu jautājumiem, kas skar Latviju tieši līdz kaulam. La Garda, kura pašlaik ir SVF vad. tiek virzīta uz Eiropas centr. bankas vad. amatu. Viņa ir paklausīga ASV Fesd. rezervju sistēmes marionete. Iepr. SVF vad. izteicās brīvi un pret viņu safabricēja sex skandālu... La Garda bija Francijas finansu ministre un pret viņu safabricēja krimināllietu par 400 milj. nozagšanu. Žīdi safabracēja - židu masoni - tā saucamie "brīvmūrnieki", kādi ir arri Latvijas varas gaiteņos.. Kā tu domā, vai krimināllieta pret La Gardu ir izbeigta? Neuzminēji - nav izbeigta, lai viņa būtu paklausīga marionete. Ko cionisu Gudro stratēģija un taktika māca? "Mēs visu sajauksim ar intrigām - tiesām, kreditiem, līgumiem utt."

Atbildēt

bet

10.07.2019. 05:44

»

sarkanais dzīvsudrabs

Andris bija,Aivars nē...tas nozīmē Aivars sēdēs?mainīsies ietekmes sfēras Latvijas politmafijā


Aivara labi barotās preses dāmas bija. Metīs kažokus otrādi, vai?

Atbildēt

lauķis

10.07.2019. 04:44

»

JR

...


Nevajag jaukt CILVĒKUS ar kosmosa atkritumiem.

Atbildēt

Tu esi aprobežots lops,

10.07.2019. 01:29

»

JR

...


jo neredzi, ka Latvijas prezidentus un ES un citus vadītājus ieceļ židmasonu loža. Ari Levits kā Zatlers utt. tika iecelti žīdu "zoodārzā". Tāpat ar žīdu naudu, USD, Latvijai nav savas ekonomikas un naudas. Neko uzcelt nevar. Tie, kas stāv malā ir gudri un nevēlas, ka viņus vada žīdu salašņas.E. Levits žurnālistiem neatbild uz jautājumu, vai ir masons. Masonu virsotne ir žīdu B'nai B' rith, kas izraisīja divus pasaules karus. Tev, lops, jādomā tikai par to, ko publicē žīdiem piederošie mediiji. Jo esi aprobežots un lētticīgs dzīvnieks bez savas domāšanas. Visi meli par "brīmūrniekiem" ir domāti tev, cik viņi ir kārtigi un progresīvi. Tie ir meli. Jo masonu ložu piramīdas apakšā ir dažādu tautu masoni, bet piramīdas birsotnē pēc 33. pakāpes ir tikai ebreji un žīdi. Latviešu valodā par šīm tēmām informācijas vispār nav.

Atbildēt

sarkanais dzīvsudrabs

10.07.2019. 01:20

Andris bija,Aivars nē...tas nozīmē Aivars sēdēs?mainīsies ietekmes sfēras Latvijas politmafijā?

Atbildēt

sarkanais dzīvsudrabs

10.07.2019. 01:17

»

JR

...


prieks,ka biji,cerams Tev uzvalks labi ''sēdēja'',atšķirībā no lielākā vairuma,kas bildēs izskatās,ka no zemnieka par labu stučīšanu nu iecelti par vagariem...bet par Lapsu,viņš dara savu darbu,to kuru prot...kad citi izliekas neredzam,ka karalis ir ap...sorry pliks,viņš to pasaka...protams,ka viņam ir sava interese,bet tas tak ir dabiski,ne?

Atbildēt

Ja ballējas klāt lielākais kretīns - HANA Latvijai

09.07.2019. 23:59

Latvija ir mana valsts, bet vara man riebjas, pērkama, nodevīga un bezatbildīga par tautas interesēm.

Šodien ir "demokrātija", nokratīta svešā okupācija vara. Kas stājās vietā? Valsts izlaupīšana un tautas pazemošana, piesmiešana ar likumiem. Kā likums, kas skar vairākumu, tautu, tā tajā nav atbildības panta, šie likumi taisīti uz pasūtījuma pamata, pirkti un apmaksāti, nekaunīgi. Un kas tos izdod - NA ministrs un Jautrās Vienotības (JV) ministrs - labāko, latviskājo ministru ministrijas un latviešu ierēdņi 100 %. Un ko dara deputāti? Kauns viņus klausīties un dzirdēt, to starp, kā viņi strādā komisijās. Tur, komisijās pieaicina tos pašus, kuri pirkuši vai taisījuši uz pasūtījuma likumus, kuri muld vienu un to pašu. Domājiet ko gribiet Egīls LEVITS būs labāks prezidents par visiem, bet viņš, kā jau teica - aizgāju no politikas, jo redzēju, apmēram tā - ka tā ir netīra - prettautiska, bet es viens, neko nevarēju izdarīt un aizgāju projām no tās!? Arī šodien Egīls LEVITS kā Valsts prezidents ir, bija un būs VIENS, aizies bez uzvaras. Viņš NEbūs tas, kurš cels skandālu, ncels "damokla zobenu" kā Valdis Zatlers, jo Valdi šie naudas maisi (arī tauta pavilkās līdzi) ēda nost bez maizes. Par ko? Par taisnību! Tāpat kā ēd nost Jāni BORDĀNU vai Ekonomikas minsistru Ralfu NEMIRO, kuri mēģina celt gaismā godīgumu. Vai, kādļ noēda Kārli Šadurski - jo viņš izdarīja to skolu latviskošanā, ko latviešu korognesēji NA ar savu TB/LNNK nespēja 30 gados. Ēd nost darītājus, visus, ne tikai pieminētos, arī Juri Bojāru. Kas? Latvijas mafija, skandina tik tālu, ka "tauta pavelkas līdzi", sāk noticēt, ka tas tā - darītāji ir sliktie, tāpat kā Hitlers kad teica - vajag lielus melu atgādināt ik uz soļa un lieliem meliem tauta noticēs.

Egils LEVITS neizturēs, negribēs karot kā izcilākai Valsts prezidents Valdis Zatlers. Vaira? Nelga, tautu, kura dzūvoja Latvijā, "kalpoja" okupācijas varas laikā un uzturēja latvietību, uzskatīja par muļķiem. Viņa "nopelnīja", ka aizejot pēc diviem termiņiem amatā viņai kā sievietei nepateica "paldies" pat ar ziedu pušķi. Viņa plātījās, ka labi strādājusi, bet - plātīties pa pasauli prata, bet neko labu neizdarīja. NATO un ES - arī bez viņas, Vairas aktivitātēm būtu tas pats.

Papēties vai Egīls LEVITS pēdējos 15-20 gadus ienāca Latvijā ar redzējumu, ko valdība un Saeima dara aplami - neko tādu neatradīsiet. Neticu, ka nu tagad dos vaļā pa visu pagastu un centīsies ieviest kārtību.

Pirmais - skatīsimies vai Egīls LEVITS parakstīs Saeimas antikonstitucionālos likumus, kā pašlaik skata Saeimā - TAS BŪS SLĒDZIENS, kā strādās Egils LEVITS

Paldies Lato LAPSAM par rakstu - pamanīja laikā un ļoti precīzi - ja jau vislielākais kretīns tiek pieaicināts uz balli uz valsts rēķina un uz tik milzīgu izšķērdību - Latvijas tiesiskumam - HANA. Ar to izteikts viss.

Atbildēt

JR

09.07.2019. 23:34


Biju tur, redzēju, un piedzīvoju ļoti dažādas izjūtas...
Bet, būtu svarīgi latviešiem apjaust galveno - tie 800 E.Levita sapulcētie ir mūsu šodienas aktīvā inteliģence. Reālais tautas avangards.
UN CITS NAV, NEEKSISTĒ, UN NEBŪS.
Tā inteliģences daļa, kas stāv malā, izbauda to, ka nekur nav "sasmērējušies", nevienā partijā nav bijuši, nevienā valdībā, ne Saeimā - un tēlo enģeļus, tie nav tautas avangards. Jo avangards ir tas, kas iet un vada, risina, piedalās un... sasmērējas.
Lato Lapsa ir viens tāds Enģelis. Nekur nepiedalās, nav savu "nesalaužamo godprātību" nodemonstrējis nevienā Saeimā, ne valdībā, pat ne partijā. Nekur. Stāv malā, gudri visu izsmej un saņem par to lielu naudu...
Diemžēl, daļa LL minēto faktu, droši vien ir patiesība. Bet nelaime tikai viena - visu un visus bez mitas gānot, var daudz ko sagraut, bet NEVAR NEKO UZCELT. Un tā ir tā nelaime.

Atbildēt

!!

09.07.2019. 22:54

»

10/10



O/OO

Atbildēt

Par citu Latviju.

09.07.2019. 22:50

Padzīsim LC, TP un pārejos politiskos nodevējus un valsts izzadzējus.

Atbildēt

Lapas:    4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: