Menu
Pilnā versija
Foto

Sprīdītis laimes zemē

Andris Jākobsons · 25.01.2015. · Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

no

01.02.2015. 09:24

Latvijas nelaime ir iedzīvotāju vairums no 60-80gadu vecumā ar plānprātības pazīmēm uz cerību par vecajiem socialisma laikiem, kad varēja neko nedarīt un tik un tā saņemt alagu un spriedelēt. Tālajos 70-89 gadiem neviens viņos neklausijās un viņu viedoklis nevienam neinteresēja, taču tagad, kad basām kājām, neēduši iesoļoja demokrātijā, tagad kliedz , ka vēlas pagātnes labumus un balso par kropļiem, kuru ceļš jau sen ved uz centrālcietumā ieslodzīto amatpersonu korpusu.
Tieši slimo, lētticīgo veco omīšu, opīšu ievēlēto silto krēslu sēdētāji saeimā noved darbaspējīgos cilvēkus līdz domai, ka šeit Latvijā ekonomika un kopējā sistēma ir pret viņiem un nav citas izejas kā vnk doties uz valstīm, kuras ne tikai uzstāda iedzīvotājiem noteikumus, bet arī reālajā dzīvē pildās noteikumi kurus valsts ir uzņēmusies par katru nodokļu maksātāju.

Atbildēt

dergpmis

01.02.2015. 03:14

precizējot situācijas tēmas rakstīts tekstos pareizi tikai sprīdītis šajā gadījumā mitinās nevis laimes bet muļķu zemē drīzāk fascinējoši ...

Atbildēt

dergpmis

01.02.2015. 03:14

»

Aivars2

Velti vainot pie visa vienkāršos cilvēkus, ja viņiem nav pieejama objektīva informācija par notiiekošo valstī...


precizējot situācijas tēmas rakstīts tekstos pareizi tikai sprīdītis šajā gadījumā mitinās nevis laimes bet muļķu zemē drīzāk fascinējoši ...

Atbildēt

Stroncijs

28.01.2015. 19:32

»

skumji

Krietnie cilveeki muuslaikos ir apjukushi. Un taa laikam ir visur pasaulee


Šodien, 2015. gada 28. janvārī, kaut arī kultūras ministre Melbārde, tieslietu ministrs Rasnačs, Saeimas spīkere Mūrniece ir no NA/VL, LTV 7 O.Ignatjeva vadītajam raidījumam „Točki nad i” iztrūkst ar likumu noregulēto un realizēto titru latviešu valodā, kas neliegtu tiesības saprast valsts valodā šī raidījuma saturu..atstājot iespaidu, it kā šis LTV7 O.Ignatjeva vadītais raidījums „Točki nad i” būtu Krievijas mediju propogandas atvasinājums..

LTV 7 O.Ignatjeva vadītajā raidījumā „Točki nad i” jau ilgstoši uzaicinātie latvieši savā starpā sarunājas krievu valodā..Arī 28. janvāra raidījumā, kas ir pilnīgs izsmiekls valsts valodai, latviešiem un latviešu valodai kopumā..

28. janvāra O.Ignatjeva raidījumā piedalijās veselības ministrs Guntis Belēvičs, Iluta Lāce, Saeimas deputāti M.Šics, A.Barča, pieaicinātās personas Ilze Viberga, Dace Rozenberga, Aija Rotberga. Un neviena krievvalodīgā.

Tādējādi krievvalodīgajam O.Ignatjevam LTV 7 raidījumā „Točki nad i” tika piešķirtas īpašas privilēģijas kā šī raidījuma vadītājam izsmiet šajā krievvalodīgajiem veltītajā raidījumā latviešu valodu kā valsts valodu un pašus latviešus, kas šajā savā starpā sarunājas krievu valodā un vien tikai tādēļ, lai vienīgi iztaptu šiem krievvalodīgajam domātā raidījuma skatītājiem un pašam O.Ignatjevam.

Atcerieties šos iztapīgos sulaiņus un pakalpiņus, kas velta laiku krievvalodīgajiem, kuri nevēlas mācīties un saprast valsts valodu!

Atbildēt

skumji

27.01.2015. 17:13

»

piemirsās, kā sauc

apgalvojumu, kas satur divus pilnīgi pretējus apgalvojumus...


Krietnie cilveeki muuslaikos ir apjukushi. Un taa laikam ir visur pasaulee.

Atbildēt

Dabas puņķis-Dabas bērnam

27.01.2015. 08:36

»

zīkstulis

tomēr āber mums taču vēl ir tik daudz jauku un gaišu diženi autiraitatīvu cilvēku kurus sabrukuma gadījumā mūsu briseles draugiem uzstutēt...


Viepli Žuli/Dabas bērns, vāji vemj pēdējā laikā laikam esi noguris. Latvietis bez vemšanas nav latvietis. To tu vecīt ņem vērā un sadušojies uz lielākiem vēmieniem intelekta pietaisītais Dabas bērn.

Atbildēt

www.countrymeters.info

27.01.2015. 01:59

2015 gada latvija tikpat daudz iedzivotaju ka 1960 gada. ievadiet meklataja valsti ,,latvia,,ur redzesiet iedzivotaju skaitu reala laika un demografijas likni kopuma.ievadie mekletaja vardu ,,ecanomic,, redzesiet latvijas kopejos paradus un katrs savus paradus reala laika katru dienu.

Atbildēt

zīkstulis

26.01.2015. 22:31

tomēr āber mums taču vēl ir tik daudz jauku un gaišu diženi autiraitatīvu cilvēku kurus sabrukuma gadījumā mūsu briseles draugiem uzstutēt ...


visādi dimiteri kaimiņi raimondi pauli pisenieces plēpji ...

ārkārti gaiši un latviski domājoši norūpējušies par mums visiem ...


būtu pirmkārt jāslēdz jāiznīcina latviskie mēdiji kas visus šos idiotus smirdošo latvisko drazu promoutē ...


slēgt nekavējoties prom prom prom vācietie pazūdiet bezdibenī ...

Atbildēt

temgrus

26.01.2015. 22:28

normāli latvieši vietā izvēlas braukt uz īriju un tad apliecināt savu lojalitāti balsojot debīlos lindermaņu veidemaņu organizētos valodas referendumos ...


piedevām atbalstot idiotiskas preambulas levitus kaimiņus rungaiņus un citus pamuļķus un zagļus ...

Atbildēt

temgrus

26.01.2015. 22:27

»

Fēlis

Vienkāršais cilvēks pats vainīgs, jo jau sen vajadzēja nolinčot pāridarītājus un ja viņiem visu paskaidrotu, tad policija un armija diez vai stātos ceļā, jo viņi arī taču no parastās tautas nāk, bet par vadības resnajiem runčiem nerunāsim. Tiem tāpat astes kakainas un atliktu laisties tālēs zilajās ...


normāli latvieši vietā izvēlas braukt uz īriju un tad apliecināt savu lojalitāti balsojot debīlos lindermaņu veidemaņu organizētos valodas referendumos ...


piedevām atbalstot idiotiskas preambulas levitus kaimiņus rungaiņus un citus pamuļķus un zagļus ...

Atbildēt

kiprets

26.01.2015. 22:23

vismaz use iedzīvotāju jau nebalsoja par esošo partiju šļuru un to piedāvājumu ...


vienīgi kādi desmit procenti atbalsta esošo koalīciju ar tās estabilšmentu ...


kurus arī tad mēdiji lepni dēvē par latviešu tautu un kalpo šo idiotu labsajūtai ...

Atbildēt

kiprets

26.01.2015. 22:23

»

ha

"vienkāršajam cilvēkam" valstī "lv" nekādas teikšanas un ietekmes uz notiekošo NAV...


vismaz use iedzīvotāju jau nebalsoja par esošo partiju šļuru un to piedāvājumu ...


vienīgi kādi desmit procenti atbalsta esošo koalīciju ar tās estabilšmentu ...


kurus arī tad mēdiji lepni dēvē par latviešu tautu un kalpo šo idiotu labsajūtai ...

Atbildēt

herams

26.01.2015. 22:20

kārtīgi bauri atdos parādus arī grieķijas vietā kād tā izstāsies no eirozonas ...


tikai ja vien tā nesabrauks tad pārmetīs kažoku un bučos kājas putina kungam ...

Atbildēt

herams

26.01.2015. 22:20

»

Latviešiem nākotne nespīd

Latviešiem ir vergiem piemītošas īpašības, ar izteiktu mazvērtības kompleksu. Lūk tās...


kārtīgi bauri atdos parādus arī grieķijas vietā kād tā izstāsies no eirozonas ...


tikai ja vien tā nesabrauks tad pārmetīs kažoku un bučos kājas putina kungam ...

Atbildēt

parizinijs

26.01.2015. 18:45

tiešām apsveicu dabas ērmi kārtējo reizi novēmušies kārtējo reizi ļoti latviski iznācis ...


vienozīmīgi apsveicu portāla redakciju ar kārtējiem latviešu dabas idiotu vemekļiem komentāros reitings augs noteikti progresijā ...

Atbildēt

parizinijs

26.01.2015. 18:44

»

opelis

O, tas ir labs! Ir vēl tāds teiciens: Nekad nestrīdieties ar idiotu. Viņš jūs novedīs līdz savam līmenim un sagraus ar pieredzi


tiešām apsveicu dabas ērmi kārtējo reizi novēmušies kārtējo reizi ļoti latviski iznācis ...


vienozīmīgi apsveicu portāla redakciju ar kārtējiem latviešu dabas idiotu vemekļiem komentāros reitings augs noteikti progresijā ...

Atbildēt

opelis

26.01.2015. 18:11

»

Žulis

Visiem, kuri ir sašutuši par to dažu ( dažā) debiliķu ālēšanos, kas šajā portālā komentos notiek


O, tas ir labs! Ir vēl tāds teiciens: Nekad nestrīdieties ar idiotu. Viņš jūs novedīs līdz savam līmenim un sagraus ar pieredzi.

Atbildēt

Žulis

26.01.2015. 17:19

Visiem, kuri ir sašutuši par to dažu ( dažā) debiliķu ālēšanos, kas šajā portālā komentos notiek.
-----
Nepievērsiet viņiem ( viņam) uzmanību!
Ir tāds teiciens: "Nekad neej cīkstēties ar cūku. Jūs abi būsiet nojaukušies ar sūdiem un cūkai tas patiks."

Atbildēt

paga paga

26.01.2015. 16:51

»


pats esi tads! vaciesi man to pasi vairakkart stastijusi. Taa kaa nedirs pats!

Atbildēt

zīkstulis

26.01.2015. 16:37

tomēr āber mums taču vēl ir tik daudz jauku un gaišu diženi autiraitatīvu cilvēku kurus sabrukuma gadījumā mūsu briseles draugiem uzstutēt ...


visādi dimiteri kaimiņi raimondi pauli pisenieces plēpji ...

ārkārti gaiši un latviski domājoši norūpējušies par mums visiem ...


būtu pirmkārt jāslēdz jāiznīcina latviskie mēdiji kas visus šos idiotus smirdošo latvisko drazu promoutē ...


slēgt nekavējoties prom prom prom vācietie pazūdiet bezdibenī ...

Atbildēt

zīkstulis

26.01.2015. 16:37

»

patiesībā

man šķiet, ka ir tikai viens veids, kā iespējamas radikālas pārmaiņas gan varā, gan valstī...


tomēr āber mums taču vēl ir tik daudz jauku un gaišu diženi autiraitatīvu cilvēku kurus sabrukuma gadījumā mūsu briseles draugiem uzstutēt ...


visādi dimiteri kaimiņi raimondi pauli pisenieces plēpji ...

ārkārti gaiši un latviski domājoši norūpējušies par mums visiem ...


būtu pirmkārt jāslēdz jāiznīcina latviskie mēdiji kas visus šos idiotus smirdošo latvisko drazu promoutē ...


slēgt nekavējoties prom prom prom vācietie pazūdiet bezdibenī ...

Atbildēt

paga paga

26.01.2015. 16:28

»

Latviešiem nākotne nespīd

Latviešiem ir vergiem piemītošas īpašības, ar izteiktu mazvērtības kompleksu. Lūk tās...


Un tagad to pasu uzraksti par DDR vaciesiem! Jo rietumvaciesi saka, ka austrumvaciesi nav isti vaciesi vairs. Un ar viniem ir pastavigas problemas (mazaks darba tikums, krapsanas, negodigums) Kapec? Tapec, ka vini ari bija padomju tauta. Tapec zaakaat un sadi raksturot visus latviesus ir negodigi. Latviju kaa valsti iznicina un izzog padomju latviesi un padomju krievi. Un tie nav ne latviesi, ne krievi. Padomju cilveks ir pavisam kas cits kaaa cilveks. Un to radija PSRS. Taa ir jauna suga, kas valda Latvijaa joprojam.

Atbildēt

Dabas bērns

26.01.2015. 15:59

»

patiesībā

man šķiet, ka ir tikai viens veids, kā iespējamas radikālas pārmaiņas gan varā, gan valstī...


Droši vien.
Šajā situācijā vecajam ir totāli jānobeidzas, lai varētu rasties kas jauns.

Atbildēt

Dabas bērns

26.01.2015. 15:56

»

Uldis Sēne

Pilnībā piekrītu autora viedoklim, taču tanī pat laikā arī visiem tiem, kuri saka, ka tauta pati ir vainīga pie savām nedienām. Visu iespējams ļoti strauji mainīt, ja varas groži nonāktu krietnu, gudru, tikumisku cilvēku rokās, kuri līdz nepazīšanai reformētu pilnīgi visu, vēlēšanu sistēmu ieskaitot...


Tie, kas sēž un "izpildās" augšā, ir atspulgs no tiem, kas dzīvo un "izpildās" apakšā. Spogulis var parādīt tikai to, kas ir. Līdz ar to, lai kaut ko mainītu augšā, primāri ir jāmainās masai apakšā.

Svēti ticu, ka tad, kad apakšā būs vairāk "krietnu, gudru tikumisku cilvēku ...", to būs vairāk arī augšā un sasniedzot "kritisko masu", pārmaiņas ir neizbēgamas.

Cita lieta, palieku pesimists attiecībā uz to, ka tas varētu notikt. Dažāda veida padomiskas un dermoliberastiskas pseidovērtības sabiedrības apziņā ir ieaugušas pārāk dziļi.

Atbildēt

patiesībā

26.01.2015. 15:44

»

Uldis Sēne

Pilnībā piekrītu autora viedoklim, taču tanī pat laikā arī visiem tiem, kuri saka, ka tauta pati ir vainīga pie savām nedienām. Visu iespējams ļoti strauji mainīt, ja varas groži nonāktu krietnu, gudru, tikumisku cilvēku rokās, kuri līdz nepazīšanai reformētu pilnīgi visu, vēlēšanu sistēmu ieskaitot...


man šķiet, ka ir tikai viens veids, kā iespējamas radikālas pārmaiņas gan varā, gan valstī :
Kautkāda jebkāda iemesla dēļ valsts nonāk pakaļā. Tādā pakaļā, ka 2008/2009 gadu krīze liksies uzplaukums.
Iestājas ekonomiskais kolapss, kam seko varas kolapss.
"Elite" veicīgi "notin makšķeres".
Iestājas varas vakuums.
Valstī nepaliek neviena pietiekami /vienlaikus/ pazīstama, autoritatīva un spējīga radīt varu "no augšas".
"Piespiedu kārtā" nākas radīt PAŠU valdības - "no apakšas".
Un te nu - "godīgo, gudro, krietno..." uznāciens.
Varbūt.
Jācer...

Atbildēt

Dabas bērns

26.01.2015. 15:40

»

ha

Vai "dvēseles attīstība" tavuprāt būtu bezcerīgā cīņa ar vidiem, saniem un pārējām inspekcijām, ikdienas kreņķi uz ielām, regulārā nodokļu, likumu u.c. "spēles noteikumu" mainīšana...


Saprotu, ko tu vēlies pateikt.

Mazliet iebildu / papildināju tikai tāpēc, ka zinu daudzus cilvēkus, kas pie šīs Tevis aprakstītās opcijas
******************************************
"Komforts sadzīvē, pietiekami ienākumi un drošības sajūta gan par šodienu, gan par rītdienu
Mierīgs, interesants darbs ar regulārām brīvdienām, atvaļinājumiem, gadiem ilgi bez domas "un ja rīt nebūs darba?!"
*******************************************
vecumdienās ir atskārtuši: "Bezjēdzīgi nodzīvota dzīve!"

Taču tas ir cits stāsts.
Jā, lai veicas arī Tev!

Atbildēt

Latviešiem nākotne nespīd

26.01.2015. 15:34

Latviešiem ir vergiem piemītošas īpašības, ar izteiktu mazvērtības kompleksu. Lūk tās:

1. Iegūt pēc iespējas vairāk savā īpašumā un pēc tam par šo īpašumu nerūpēties(par to liecina Latvijā privatizētās ēkas un zemes platības)
2. Pirmkārt visu saraust sev.
3. Visu pārdot, lai naudu iegūtu tūlīt, par nākotni nedomājot.
4. Apskaust un nodot savu tautieti, ja tas kaut ko sasniedzis vairāk.
(izsūtīšanā uz Sibīriju, pirmām kārtām, vainojami paši latvieši, kas savējos nodeva un pat stādīja izsūtāmo sarakstus, lai balvā par to saņemtu ne tikai padomju poļitruku uzslavu, bet arī izsūtāmā mantu.)
5. Latvieši necieš, ka viņu valstī dzīvo krievi, bet uzskata, ka viņiem pašiem ir tiesības dzīvot jebkurā valstī.
6. Latviešu mazvērtības komplekss izpaužas tajā, ka viņi par sevi sacer leģendas (cik mēs labi, gudri, neatkārtojami, kāda mums kultūra un vēsture) un apvainojas, ja kāds tās cenšas apgāzt.
Šīs leģendas robežos pat ar mazohismu. Latvieši dievina ciešanas (piemēram, izsūtīšanu uz Sibīriju), tā ceļot savu pašvērtību. Tas nozīmē, ja nākotnei viņi nekad neko nespēs dot, tad pagātne ir latviešu lielākā bagātība.
7. Latvieši izdabā visiem, kas ir varenākie, bagātākie un galvenie tā brīža noteicēji. Noteicējiem mainoties, līdzi mainās arī latvieša locīšanās.
8. Latvieši labprātīgi savā valstī iznīcinās visu, ja to prasīs varenie tā brīža noteicēji. Latvietis dzīvo eiforijā ar domu, ka viss, ko uzskata un saka varenākais, ir neapgāžama patiesība un kalpo viņa labumam.
9. Tā kā latvietis padevīgi izpilda visus, tā brīža varenāko rīkojumus, tad latvietis neatteiksies ne no kļūšanas par geju, ne no savas valsts iznīcības. Lai tikai varenākie tam uzsit uz pleca un paslavē. Šī uzslava latvietim nozīmē daudz vairāk nekā viņa tautas nākotne.



Atbildēt

piemirsās, kā sauc

26.01.2015. 15:34

»

Uldis Sēne

Pilnībā piekrītu autora viedoklim, taču tanī pat laikā arī visiem tiem, kuri saka, ka tauta pati ir vainīga pie savām nedienām. Visu iespējams ļoti strauji mainīt, ja varas groži nonāktu krietnu, gudru, tikumisku cilvēku rokās, kuri līdz nepazīšanai reformētu pilnīgi visu, vēlēšanu sistēmu ieskaitot...


apgalvojumu, kas satur divus pilnīgi pretējus apgalvojumus?
"...Visu iespējams ļoti strauji mainīt,
ja
varas groži nonāktu krietnu, gudru, tikumisku cilvēku rokās..."
---
Vari saukt mani par pesimistu, bet man šķiet, ka tādai varai, kas lv "ruļī" šodien, "krietnie, gudrie, tikumiskie" met platu līkumu.
Apburtais loks, vai zinies - lai varu izmainītu, tajā jānonāk "krietniem, gudriem, tikumiskiem", kuri no tā izvairās paši, kurus arī vara pati "neņem pretī" - tātad viņi tur nenonāks, tātad vara nemainīsies, tātad "krietno, gudro, tikumisko" tur nebūs...

Atbildēt

ha

26.01.2015. 15:10

»

Dabas bērns

Tas viss ir lieliski...


Vai "dvēseles attīstība" tavuprāt būtu bezcerīgā cīņa ar vidiem, saniem un pārējām inspekcijām, ikdienas kreņķi uz ielām, regulārā nodokļu, likumu u.c. "spēles noteikumu" mainīšana ...?
Manuprāt - otrādi.
Komforts sadzīvē, pietiekami ienākumi un drošības sajūta gan par šodienu, gan par rītdienu
Mierīgs, interesants darbs ar regulārām brīvdienām, atvaļinājumiem, gadiem ilgi bez domas "un ja rīt nebūs darba?!"
Tas kā reiz rada vai visus priekšnoteikumus attīstībai, nevis veicina "dvēseli brēkt"...
Galu galā "spiesta lieta" - ikdienā runāt piecās valodās arī nav sliktākais attīstībai, vai ne?
---
Esmu izmēģinājis gan lv, gan šeit - man ir ko salīdzināt. Un izvēlēties.
Lai tev veicas.

Atbildēt

Uldis Sēne

26.01.2015. 14:27

Pilnībā piekrītu autora viedoklim, taču tanī pat laikā arī visiem tiem, kuri saka, ka tauta pati ir vainīga pie savām nedienām. Visu iespējams ļoti strauji mainīt, ja varas groži nonāktu krietnu, gudru, tikumisku cilvēku rokās, kuri līdz nepazīšanai reformētu pilnīgi visu, vēlēšanu sistēmu ieskaitot. Mums ir tādi cilvēki, tikai tie netiek pie vārda, jo tos vienkārši noignorē vai arī nepelnīti sauc par naivuļiem, komunistiem, kremliniem, putinasosiem utt.

Atbildēt

Ontūns Mazpusāns© (lit.pseid.)

26.01.2015. 12:54

»

varānes

tā nu sanāca ka pēdējās divas dienas nācās paklausīties latvijas radio ko parasti es nekad normāli nederītu...


Skat. iepr.: ...un taml. drazas - NEINTERSĒ, absolūti.

Atbildēt

varānes

26.01.2015. 12:31

tā nu sanāca ka pēdējās divas dienas nācās paklausīties latvijas radio ko parasti es nekad normāli nederītu ...


tajā skaitā divas vakara pasaciņas bērniem ...


viena bija par to kāpēc čigāniem simts gadus nebūs savas baznīcas ...


otrā ar dzērāju plēpi un citiem ušakova rīgas domes sponsorētājā bija kaut kas par moriem kuri ir melli un dzīvo āfrikā ...


mūsējais personāžs dabas vēmiens žullis acīmredzami klausās šos sviestus jau kopš bērnības un vēlāk dalās ar mums savā vēmienā arī šajā necilajā portālā ...

Atbildēt

varānes

26.01.2015. 12:31

»

Ontūns Mazpusāns© (lit.pseid.)

...


tā nu sanāca ka pēdējās divas dienas nācās paklausīties latvijas radio ko parasti es nekad normāli nederītu ...


tajā skaitā divas vakara pasaciņas bērniem ...


viena bija par to kāpēc čigāniem simts gadus nebūs savas baznīcas ...


otrā ar dzērāju plēpi un citiem ušakova rīgas domes sponsorētājā bija kaut kas par moriem kuri ir melli un dzīvo āfrikā ...


mūsējais personāžs dabas vēmiens žullis acīmredzami klausās šos sviestus jau kopš bērnības un vēlāk dalās ar mums savā vēmienā arī šajā necilajā portālā ...

Atbildēt

Ontūns Mazpusāns© (lit.pseid.)

26.01.2015. 11:54

»

Žulis

Jūs savā dzejolī samērā labi esiet atttēlojis padomju cilvēku. Taču padomju cilvēkiem ( tāpat kā mūsdienās globālisma pielūdzējiem) nav tautības. Šādus padomju cilvēkus veidoja ne tikai no latviešiem, bet arī lietuviešiem, igauņiem u.c. tautību cilvēkiem. Galvenā šo "padomju tautības" cilvēku atšķirība...


;)))))

Šādas klaji "postsovjetiski" rasistiskas un truli nacistiski tendētas "tēvišķīgas pamācības" un taml. drazas - NEINTERSĒ, absolūti.

"Tas tā pavisam īsi" - galvenokārt dēļ nemainīgi konsekventas nevēlēšanās neizbēgami nelitderīgi šķerdēt laika u.c. resursus totāli bezjēdzīgās "komunikācijās" ar attiecīgi zombētiem personāžiem, t.sk. - apsiekalojot nekad nebijušo, pašreiz neesošo un jebkad turpmāk neiespējamo "latviešu tautas = izredzētās supernācijas" zombējuma tematiku.

Atbildēt

Dabas bērns

26.01.2015. 11:22

»

ha

Ar to novērtēšanu ir tā kā ir...


Tas viss ir lieliski.
Taču atslēgas jautājums paliek tas pats - vai tur dzīvodams, Tu spēj realizēt sevi un būt laimīgs?

Ja jā - viss kārtībā! Šajā brīdī Tev ir jābūt tur. Taču rēķinies, ka var pienākt brīdis, kad Tava dvēsele sāks brēkt, piemēram, par pārlieku lielu komfortu. Dvēselei jebkurā gadījumā nepieciešama attīstība.

Atbildēt

Stroncijs

26.01.2015. 11:14

No raksta vējo naftalīns, atpalicība domāšanā un proletariāta pareiza nenovērtēšana pārejā no industriālā laikmeta uz piekļuves laikmetu, kas jau iestājas ar katru dienu aizvien attīstītākā formā..novelkot stingru robežu starp autoru un tam līdzīgi domājošiem un informētajiem..kas jau veiksmīgi realizē savas iespējas, izmantojot komplicētas zināšanas. Šos cilvēkus vairs nedēvē par iespēju cilvēkiem, kā tos sauca industriālā laikmetā, bet par mainīgo cilvēku..

Atbildēt

Stroncijs

26.01.2015. 11:12

No raksta vējo naftalīns, atpalicība domāšanā un proletariāta pareiza nenovērtēšana pāŗejā no industriālā liakmeta uz piekļuves laikmetu, kas jau iestājas ar katru dienu aizvien attīstātākā formā..novelkot stingru robežu starp autoru un tam līdzīgi domājošiem un informētajiem..kas jau veiksmīgi realizē savas iespējas, izmantojot komplicētas zināšanas. Šos cilvēkus vairs nedēvē par iespēju cilvēkiem, kā tos sauca industriālā laikmetā, bet par mainīgo cilvēku..

Atbildēt

ha

26.01.2015. 11:07

»

Dabas bērns

"Tāpēc - tīru sirdzapziņu censoņiem iesaku - brauciet prom, realizējiet sevi, sasniedziet savus sapņus, tērējiet savu dzīvi un enerģiju tur, kur to novērtēs...


Ar to novērtēšanu ir tā kā ir...
Es vairāk biju domājis TA, kā ir TE.
Bezdarbs jau trešo gadu zem 4%.
Neviens darba devējs nevienam darbiniekam nedrīkst maksāt mazāk par ~8 EUR stundā. Neatkarīgi no darba kvalifikācijas un amata.
Zemniekiem un zvejniekiem ir līgumi par valsts garantēto produkcijas iepirkumu.
Bizvesa uzsākšanas formālā puse esot stipri liberālāka nekā Eiropā, ASV vai Kanādā...
UIN - 15%
IIN - no 37% līdz 42%.
Soc nodokļa - nav.
Ja tu strādā, maksā nodokļus, tu nevienam /valsts orgānam/ neesi vajadzīgs. Dzīvo, strādā un pelni gadiem pat nezinot, ka un vai maz pastāv kautkādas inspekcijas...
Nodokļi ir mazāki, nekā lv un tos maksāt ir izdevīgi !
Izdevīgi gan privātpersonai, gan darba ņēmējam, gan darba devējam.
Izdevīgumu pamatot varu, bet tas būs gari un jums lv, arī neinteresanti, jo tajā jomā atšķirīgs ir viss.

Atbildēt

Dabas bērns

26.01.2015. 10:50

»

ha

"vienkāršajam cilvēkam" valstī "lv" nekādas teikšanas un ietekmes uz notiekošo NAV...


"Tāpēc - tīru sirdzapziņu censoņiem iesaku - brauciet prom, realizējiet sevi, sasniedziet savus sapņus, tērējiet savu dzīvi un enerģiju tur, kur to novērtēs."

Šajā uzskatā ir viena būtiska kļūda - "... kur to novērtēs". Gaidot vērtējumus no malas, cilvēks zaudē būtisku daļu savas brīvības. Ja nemaldos, tas bija Pikaso, kas savas dzīves laikā nepārdeva nevienu savu gleznu, taču neskatoties uz to, laikam taču dzīvoja piepildītu dzīvi.

Taču par pārējo - diemžēl tas tā ir. Neredzu šai "sistēmai" nākotni. Cita lieta - šī "sistēma" lieliski spēj novest pie sakrāla secinājuma, ka laimi arējos apstākļos diezin vai vispār ir jēga meklēt.

Atbildēt

ha

26.01.2015. 10:25

"vienkāršajam cilvēkam" valstī "lv" nekādas teikšanas un ietekmes uz notiekošo NAV.
Nebija un nebūs.
Toties - "vienkāršajam cilvēkam" ir atbildība par sevi, bērniem, vecākiem.
"Lielā" politika līdz ar "makro" ekonomiku "vienkāršajam cilvēkam" ir "garām", tādēļ nekas cits neatliek, kā - "mazā politika" un "mikro" ekonomika.
Un te nu katrs cik un kā spēj :
- cits cīnās, vaimanā, mēģina "izslīdēt" starp vid-iem, bankām un likumiem;
- cits /apdedzinājies/ atmet ar roku un aizbrauc ...
---
Es arī - cīnījos, laipoju, apdedzinājos, vairs neticu ... un aizbraucu.
No šejienes varu apliecināt - darba - "pāri acīm", cilvēku trūkst, algas labas pat pie ļoti dārgās dzīves.
Nožēloju tikai vienu - pārdesmit gadus zaudēju cīnoties pa lv.
Vajadzēja aizbraukt ātrāk.
---
Tāpēc - tīru sirdzapziņu censoņiem iesaku - brauciet prom, realizējiet sevi, sasniedziet savus sapņus, tērējiet savu dzīvi un enerģiju tur, kur to novērtēs. Arī naudā.
Galu galā - nāks nākamā krīze - agri vai vēlu.
Un tad lv "elite" jūs "uzmetīs". Tāpat kā visas iepriekšējās reizes ...

Atbildēt

Dabas bērns

26.01.2015. 10:04

»

Dens

Dabas bērna svaigākais vēmeins. Dabas bērns ir Žulis un citi kropli niki, jo tikai kroplības nāk ārā no šī tipiņa latvieša tukšās mutes, kas jau alkoholu iezīda reizē ar mātes pienu, kas latvietēm ir alkoholizets


Klau, "kroplās iezīšanas" skartais "tipiskais tukšais" muļķlopiņ!

Nezinu, ko, cik, no kā un caur kurieni tu esi iezīdis vai atzīdis. Iespējams, tu kādam atzīd nemitīgi, jo veselā saprātā esošs cilvēks nespētu bez mitas ģenerēt attiecīgos idiotismus.

Tad nu beidzot ievēro, lai pielec - personāžam ar niku "Dabas bērns" nav NEKĀDA sakara ar personāžu ar niku "Žulis".

Atbildēt

Dens

26.01.2015. 09:12

»

Žulis

Jūs savā dzejolī samērā labi esiet atttēlojis padomju cilvēku. Taču padomju cilvēkiem ( tāpat kā mūsdienās globālisma pielūdzējiem) nav tautības. Šādus padomju cilvēkus veidoja ne tikai no latviešiem, bet arī lietuviešiem, igauņiem u.c. tautību cilvēkiem. Galvenā šo "padomju tautības" cilvēku atšķirība...


Dabas bērna svaigākais vēmeins. Dabas bērns ir Žulis un citi kropli niki, jo tikai kroplības nāk ārā no šī tipiņa latvieša tukšās mutes, kas jau alkoholu iezīda reizē ar mātes pienu, kas latvietēm ir alkoholizets.

Atbildēt

Aivars2

26.01.2015. 09:06

Velti vainot pie visa vienkāršos cilvēkus, ja viņiem nav pieejama objektīva informācija par notiiekošo valstī.
Nav mums tā dēvētās ceturtās varas. Ir tikai tās imitācija, izklaižu organizētāji un esošās kārtības slavētāji.
Kāpēc nav mums analītiskās žurnālistikas? Tāpēc, ka tā var kaitēt ierēdņu mafijai, jo atklās tās nekompetenci, bezdarbību un korumpētību!
Pirms vēlēšanām tiek publicēti vienīgi kompromati, bet objektīva informācija tikai pēc vēlēšanām (lai neietekmētu vēlēšanu rezultātus).
Tātad tiek veikts vienas vai otras struktūras pasūtījums, kam nav nekā kopēja ar objektivitāti un brīvu un neatkarīgu mediju.
Naudas maigā vara ir daudz iedarbīgāka par plaši piesaukto Krievijas maigo varu un nodara daudz lielāku postu Latvijai.
Ir, protams, arī izņēmumi, bet tik reti, ka vienkāršais cilvēks tos vai nu nepamana, vai arī nenotic atsevišķajiem izņēmumiem.

Atbildēt

Fēlis

26.01.2015. 07:21

Vienkāršais cilvēks pats vainīgs, jo jau sen vajadzēja nolinčot pāridarītājus un ja viņiem visu paskaidrotu, tad policija un armija diez vai stātos ceļā, jo viņi arī taču no parastās tautas nāk, bet par vadības resnajiem runčiem nerunāsim. Tiem tāpat astes kakainas un atliktu laisties tālēs zilajās vai uz ceļiem sūdzēt grēkus. Kaut kam pasaulē jānotiek, lai visi atmostos no letarģijas. Laiks.

Atbildēt

Žulis

26.01.2015. 07:05

»


Jūs savā dzejolī samērā labi esiet atttēlojis padomju cilvēku. Taču padomju cilvēkiem ( tāpat kā mūsdienās globālisma pielūdzējiem) nav tautības. Šādus padomju cilvēkus veidoja ne tikai no latviešiem, bet arī lietuviešiem, igauņiem u.c. tautību cilvēkiem. Galvenā šo "padomju tautības" cilvēku atšķirība ir ateisms un materiālisms viņu pasaules uzskatā. Materialistiem nekas nav svēts (tāds jēdziens viņu apziņā nepastāv)Viņu dzīves mērķis ir nauda, vara, bauda ar jebkādiem līdzekļiem un paņēmieniem. Šo savu mērķu sasniegšanai viņi gatavi notēlot jebkuru lomu - gan dedzīgus komunistus, gan fanātiskus kristiešus, gan nacionālistus ( kā mēs redzam TB/LNNK/VL piemērā)Taču tas nebūt nenozīmē, ka viņi tādi ir. Viņi šo savu lomu uzskata tikai kā LĪDZEKLI savu materialistisko mērķu sasniegšanai. Arī padomju laikos - cik tad bija tādu komunistu, kuri pa īstam ticēja tai pasaciņai par gaišo nākotni un turēja svētus un dārgus komunisma ideālus?!99% no viņiem partijas biedra karte bija tikai ceļazīme uz privilēģijām, amatiem un varu. Tā kompartijas atteikšanās no komunisma ideoloģijas arī daļēji notika tikai tādēļ, ka komunista tēls zināmā mērā apgrūtināja to dzīves ( kapitalisma labumu) baudīšanu. Nav korekti latviešu tautu (tāpat kā jebkuru citu tautu, ieskaitot krievus) pielīdzināt šiem padomju cilvēkiem. Tā ir atsevišķa "suga", kura nekur nav iznīkusi, bet dzīvo tepat vien mums blakus. Un ne tikai dzīvo, bet valda Latvijā. Tas, ka viņi runā latviešu valodā un kompartijas biedra karšu vietā nēsā Saeimas deputātu apliecības viņus nepadara par latviešiem. Viņus ir jāvērtē pēc darbiem, nevis vārdiem. Un pēc darbiem viņi ir kosmopolīti, cilvēki bez savas tautības un Tēvzemes. Cilvēki, kam nekas nav ne svēts, ne dārgs. Ne Latvijas valsts, ne latviešu tauta. Tātad ar Latviju un latviešiem viņiem faktiski nav nekā kopīga.Un tāpēc nav korekti viņus dēvēt par latviešiem, vai vēl trakāk - viņu sastrādātos noziegumus, nejēdzības un rakstura īpašības piedēvēt latviešu tautai.
Tas tā pavisam īsi.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: