Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

pie pakaļas, kā tu sevi sauc!

26.06.2021. 19:21

»

Viktors Kinne

Ar nožēlu attiecos pre šāda rakursā domājošiem cilvēkiem,kuriem par vēsturi,Krieviju un Krimu,ir zināšanas ka ""melns aiz naga"",bet ""uztaisa sevi par ""pasaules cietēju""...Nomierinies,sāc domāt par savas tautas likteni,un,ko,tu,vari darīt tās labā


Tieši, domājot par savas tautas likteni, mani satrauc manas zemes drausmīgais demogrāfiskais piesārņojums, ar tavas sugas un saprāta brāļiem un tevi, to asinskāro lopu līdzskrējēju.
Es netaisos par pasaules cietēju, es tik domāju, kad pienāks diena un tu nolādēsi savu māti, ka tevi neizaudzināja par krietnu latvieti.
Ja par vēsturi, tad līdz pat Livonijai un Lietuvas Lielkņazistei, bija Orda un bez neviena krieva un tā lai arī būtu turpmāk.

Atbildēt

Viktors Kinne

26.06.2021. 17:12

»

to VNO

87% vatņiku - krimnašistu, kā reiz sanāks 99% krievu. Nedomā taču, ka kaukāzieši, tatāri, vai jakuti priecājas, ka Krima, kas pirms kara bija iecienīts Krievijas iedzīvotāju kūrorts, ir pārvērsts par kara bāzi, ar piedzērušiem nomīzušiem un novēmušiem krievu militāristiem - pederastiem, kur vēl nedaudzās...


Ar nožēlu attiecos pre šāda rakursā domājošiem cilvēkiem,kuriem par vēsturi,Krieviju un Krimu,ir zināšanas ka ""melns aiz naga"",bet ""uztaisa sevi par ""pasaules cietēju""...Nomierinies,sāc domāt par savas tautas likteni,un,ko,tu,vari darīt tās labā!

Atbildēt

to VNO

23.06.2021. 17:04

»

VNO

Nē nav. Starp citu visi krievi jau arī nemaz nav vienoti uzskatos


87% vatņiku - krimnašistu, kā reiz sanāks 99% krievu. Nedomā taču, ka kaukāzieši, tatāri, vai jakuti priecājas, ka Krima, kas pirms kara bija iecienīts Krievijas iedzīvotāju kūrorts, ir pārvērsts par kara bāzi, ar piedzērušiem nomīzušiem un novēmušiem krievu militāristiem - pederastiem, kur vēl nedaudzās vietās, kur ir pieeja jūrai, peldoties var iekosties fekālijā, ko tur iepludina kanalizācija.

Atbildēt

badžoo

22.06.2021. 21:42

»

:):):):):):)

Bet Jūs jau pat neesat mēģinājis diskutēt, tikai uzreiz piekarat birkas - kā padomju laikos


Mihals Linials ir bioķīmijas un bioinformātikas profesors Jeruzalemes Ebreju universitātē.
RNS vakcīna — Vikipēdijā var iepazīties ar viņa izteikumiem par šo eksperimentālo līdzekli.
[Mihals Linial teica: "Es to nelietošu uzreiz - iespējams, vismaz ne nākamo gadu", un "Mums ir jāgaida un jāpārliecinās, vai tas patiešām darbojas". Linials arī piebilda: "Klasisko vakcīnu izstrāde ir paredzēta 10 gadu laikā. Es nedomāju, ka pasaule var gaidīt klasisko vakcīnu".]

Atbildēt

Jautājums

21.06.2021. 17:51

»

Hi hi

Man nekas nav jāizdomā, es uzticos ārstiem un zinātniekiem. Bet tu vari turpināt ticēt sazvērestības teorijām un laika pareģim, kurš laiku nosaka pēc tā, kā suns paceļ kāju no rīta


Vai varat precizēt, tieši kuriem ārstiem un tieši kuriem zinātniekiem uzticaties? Jo starp viņiem arī ir dažādu viedokļu paudēji:)

Atbildēt

:):):):):):)

21.06.2021. 17:50

»

hi hi

Jā, par viedokli ir šis tas sakāms. Kārtējais plakanzemietis un folijcepure. Ar tādiem diskutēt ir bezjēdzīgi. Var tikai pasmieties


Bet Jūs jau pat neesat mēģinājis diskutēt, tikai uzreiz piekarat birkas - kā padomju laikos.

Atbildēt

VNO

20.06.2021. 12:18

»

to kašķīgā bāba

Tas ir normāls, kritiki domāt spējīga cilvēka raksts. Vai uzskati, ka mums, līdzīgi krieviem, būtu jāiet vienā solī un jāblēj vienā balsī. Ja vakcīnu mums par visu varu grib iestumt morāls kroplis, kuru ekonomikas ministra amatam bija izvirzījusi Putina slampas, Zatlera, banda, kurš pārstāv Pederastu...


Nē nav. Starp citu visi krievi jau arī nemaz nav vienoti uzskatos.
Bet tāpat kā jebkurqm muļķim ir tiesības savu muļķību rādīt viai pasaulei, tā arī citiem sabiedrības locekļiem ir tiesības muļķi nosaukt par muļķi.

Atbildēt

to kašķīgā bāba

20.06.2021. 10:45

»

Vilis - tas, kurš nemitīgi viļas

Vilis Bukšs- nu nespēja pabeigt augstskolu - bija dzeja jāraksta; gadiem nespēj pareizi pareģot laiku, lai gan viņam ir klažu klades ar vērojumu pierakstiem. Nav zināms, vai vēl spēj apskriet apkārt ezeram (pensionārs taču, tāds pasvaigs gan...). Toties to, ka viņam strauji tuvojas demence - to gan ...


Tas ir normāls, kritiki domāt spējīga cilvēka raksts. Vai uzskati, ka mums, līdzīgi krieviem, būtu jāiet vienā solī un jāblēj vienā balsī. Ja vakcīnu mums par visu varu grib iestumt morāls kroplis, kuru ekonomikas ministra amatam bija izvirzījusi Putina slampas, Zatlera, banda, kurš pārstāv Pederastu partiju, kurš noziedznieku firmām ir notirgojis vislielāko skaitu OIK atļauju, kurš par tik trūcīgā VM budžeta naudu taisa sev kabatas miojonu dārgo Vakcinēšanas biroju, līdz kuram nebija spējīgas aizdomāties pat bagātas valstis, tad ir tikai loģiski apšaubīt tāda mēsla vārdu patiesumu.

Atbildēt

vecais nīgrais onkulis

20.06.2021. 10:06

»

?

Tikai nez kāpēc simtiem miljonu $ vērtas šļirču ražõšanas kompānijas vadītājs saka, ka viņiem jau ir čipi, kurus ievadīt kopā ar vakcīnu


Tipisks stulaba antivaksera posts. Saki vai tu angļu valodā vēl kādu vārdu bez chip un fuck arī zini?
Īss sižeta pārstāsts tiem, kam slinkums skatīties vai neprot angļu valodu:
Sižetā ir intervija ar ražotāju par jauna veida vakcīnu iepakojumiem. Pie iepakojuma tik tiešām paredzēts pievienot mikročipu ar informāciju par šo iepakojumu (ražotājs, derīguma termiņš utt. utjpr.). Šis čips ir pievienots pie iepakojuma, izmērs aptuveni cilvēka naga lielumā, ko ļoti labi var redzēt sižetā. Pat muļķim vajadzētu saptast, ka šādu čipu pārvietot kopā ar pašu vakcīnu (NEVIS IEPAKOJUMU)nav iespējams.
Redz tāda nu mums ir tie antivakseru "eksperi".

Atbildēt

neskaidras cillmes cilvēks

19.06.2021. 16:32

ne vis ieies Jaunajā Pasaulē, varbūt arī vīruss priekš tam////////////

Atbildēt

Vilis - tas, kurš nemitīgi viļas

19.06.2021. 15:17

Vilis Bukšs- nu nespēja pabeigt augstskolu - bija dzeja jāraksta; gadiem nespēj pareizi pareģot laiku, lai gan viņam ir klažu klades ar vērojumu pierakstiem. Nav zināms, vai vēl spēj apskriet apkārt ezeram (pensionārs taču, tāds pasvaigs gan...). Toties to, ka viņam strauji tuvojas demence - to gan var redzēt pa gabalu.
Par ko tad īsti ir raksts? Kas viņam pašam ir skaidrs? Atbilde: nekas viņam nav skaidrs un neko viņš nesaprot. Tikai vāvuļo. Viņam ir paveicies nesaslimt un tagad atgiezies pie neveiksmīgajām prognozēm, tikai citā lauciņā un prognozē šķībi, ka tas jau nekas nav (lai gan esot dzirdējis arī , ka labi nav saslimt)., tikai valdība stulba un 30% mirstības palielinājums ir tīrās blēņas, pasakas. Vilis savos pāķos jūtas apspiests, nomākts ar masku nēsāšanu. Tiklab Robinsonam uz savas salas arī vajadzētu šūmēties.
Bet taču Vilim par katru cenu tomēr gribas piedirst internetu (viņš sapratīs šo vārdu pareizi). Piedirst ar nesaprotamu žēlošanos un pļurkstēšanu. Škiet, ka viņs pārvēršas par bābu no sādžas, kura tikvien redzēsusi un tikvien sapratusi, kā skābus kāpostus ieskābēt, bet sēž uz soliņa ar citām tādām ieprogrammētā ūdens idiotēm un spriež par pasaules politiku, par vīrusiem, vai tie ir kaitīgi, vai nē un ik pa laicinam paceļ svērku malu un palaiž smaciņu, jo tas ir dabiski.
Vili, beidz ākstīties, neesi bāba, un lai Tev prāts noskaidrojas! Tavspensionāra statuss neraisa cieņu, jo tikko tik pārkāpi slieksni un esi vēl tīri brašs. Tikai kas Tev galvā notiek - tam gan vajadzētu steigšus ārsta padomu meklēt.

Atbildēt

nu un

19.06.2021. 12:30

»

?

Tikai nez kāpēc simtiem miljonu $ vērtas šļirču ražõšanas kompānijas vadītājs saka, ka viņiem jau ir čipi, kurus ievadīt kopā ar vakcīnu


Kur zvanīts, ka angliski runājošie visi ir gudrāki, kā krievu zombiji? Ar šļirci tiešām ievada čipu, jo tā ir mazāka iespēja reizē ar to ievadīt infekciju, tikai tur adata ir kā ziloņa šļircei, bet ne vakcinēšanai vai jebkādu zāļu ievadīšanai.

Atbildēt

?

19.06.2021. 11:36

»

Uldis

Nav tādu čipu, ko varētu ievadīt ar vakcīnu. Par tādiem vēl nesapņo pat ASV, Izraēlā, Japānā un Korejā, nemaz nerunājot par Zimbabvi un līdzīgām atpalikušām valstelēm. 5G dod iespēju būtiski samazināt starojuma jaudas, tai pašā laikā palielinot sakaru ātrumu. Čipu var ievadīt zem ādas, bet kontaktu ...


Tikai nez kāpēc simtiem miljonu $ vērtas šļirču ražõšanas kompānijas vadītājs saka, ka viņiem jau ir čipi, kurus ievadīt kopā ar vakcīnu

Jūs neesat tik gudrs kā jums šķiet

RFID Chip May Be Tied to the New Coronavirus Vaccine
https://youtu.be/mhcjlddfO7U

Atbildēt

Uldis

19.06.2021. 10:41

»

?

tavuprāt, viedoklis, ka ar vakcīnām mums ievadīs čipus un pieslēgs 5G tīklam un Soross un Geitss mūs kontrolēs, ir vērā ņemams viedoklis? Tie ir slima suņa murgi. Diemžēl šī teorija ir visas antivakseru kustības pamatā. Es to nesauktu par sazvērestības teoriju, bet drīzāk par to, ka divām trešdaļām ...


Nav tādu čipu, ko varētu ievadīt ar vakcīnu. Par tādiem vēl nesapņo pat ASV, Izraēlā, Japānā un Korejā, nemaz nerunājot par Zimbabvi un līdzīgām atpalikušām valstelēm. 5G dod iespēju būtiski samazināt starojuma jaudas, tai pašā laikā palielinot sakaru ātrumu. Čipu var ievadīt zem ādas, bet kontaktu ar to panākt tikai tiešā tuvumā, līdzīgi, kā ar transporta biļeti, bet nekādi no kosmosa, vai par vairāku metru attāluma.
Ja par Sorosu un Geitsu, tie, tāpat, kā Cukerbergs, ir cilvēces ienaidnieki un pelnījuši visbaisākos publiskos nāvessodus, lai tuvāko desmitu gadu laikā, atturētu sabiedrības padibenes no ļaunprātībām.

Atbildēt

Uldis

19.06.2021. 10:28

Covid 19 nevar noliegt, tikai tā nodarīto postu daudzkārt pastiprina mākslīgi izraisītās panikas pandēmija, kad katrs tās upuris kļūst ļoti uzņēmīgs ne tikai pret SARS, bet arī pret citām kaitēm. Masku, kas neaiztur vīrusu, piespiedu nēsāšanu rada ne tikai fizisku, bet arī garīgu nogurumu, kas noteikti saīsina cilvēka mūžu un padara to uzņēmīgāku pret visām slimībām un pastiprina jau esošo iedarbību. Nevienas vakcīnas, tai skaitā, jādomā visnekaitīgākās, Pfizer, blaknes nav līdz galam izpētītas, jo laika ir bijis par maz, tāpēc piespiedu vakcinēšana ir noziegums pret personu. Tai jābūt brīvprātīgai, līdzīgi vakcinēšanai pret gripu un par valsts medicīnas budžeta līdzekļiem tikai riska grupām. Kā visiem skolā ir mācīts, ikviens izslimojušais, jau ir dabīgi vakcinēts, tāpēc ir neizprotama dažu valdošo grupu vēlme, par visu varu ikvienam iedurt špricīti. Kā rāda pieredze, laicīga slimības atklāšana un ārstēšana, piemēram nebūt ne spriganiem jaunekļiem: Trampa un Džuliani kungiem, pacienti tiek ātri izārstēti un, kā redzams, bez paliekošām sekām. Tas pats bija arī ar Britu premjeru Džonsonu un pat tādu riska grupas pacientu, kā homoseksuālists Trudo.
Nesen tika pieņemts lēmums 13 miljoniem Vjetnamas pilsētas, Saigonas, iedzīvotājiem veikt Covid testus, kas ir viens no saprātīgākiem lēmumiem visā pasaulē. Pieņemsim, ka 4 no 13 jau ir saskārušies ar slimību un to pārcietuši un viņu asinīs ir antigēni, tātad atsijājami. Pieņemsim, diviem miljoniem tiek atklāts vīruss. Pēc vajadzības daļu ārstē, pārējos izolē uz trīs nedēļām, lai viņi neaplipinātu citus. Rezultātā, vēl divus miljonus var atsijāt. Ja pēc pus gada visiem atlikušiem veikt testus, tā varēs atsijāt vēl kādus 3 miljonus un ja vēl pēc pusgada to atkārtos, tad jau varēs apgalvot, ka Saigonas iedzīvotājiem ir pūļa imunitāte. Tā rīkojas valstī, kuras ekonomika ir visātrāk augošā pasaulē.
ASV republikāņu pārvaldītos štatos, kur bija vismazāk ierobežojumu, no Covid mirušo skaits nepārsniedz mirušo skaitu demokrātu štatos, kur bija pieņemti visdrakoniskākie mēri. Tur pat dabas parkos, kur staigājot, stundas laikā var sastapt labi ja 10 cilvēkus, bija jālieto maskas. Daudzās vietās pat tika pieprasīts, nēsāt dubultas maskas. Rezultāts: republikāņu štatos nav sagrauta ekonomika, ir nesalīdzināmi mazāka noziedzība, mazāk izjukušu ģimeņu un pašnāvību. Pie viņiem pārceļas bizness no Kalifornijas un Ņujorkas, uz turieni ir pārmukuši tik daudz demokrātu nomocīto pilsoņi, ka Floridā un Dalasā ir vairākkārt pieaugušas nekustamo īpašumu cenas, tai pašā laikā Filadelfija, Čikāga, Atlanta paliek līdzīgas Detroitai, kur valda nēģeru bandas. Floridā un Teksasā un jau vairākos citos štatos ir kategoriski aizliegts darba devējiem, veikalu un sabiedrisko vietu īpašniekiem, kādu piespiest valkāt masku, vai pieprasīt apliecinājumu par vakcināciju. Gribi valkā, negribi nevalkā.
No 1. jūlija Minesotā (tas ir reakcionāro demokrātu štats, kur no narkotikām nosprāga bandīts, Floids), tiek atcelti visi ierobežojumi. Tas ir apbrīnojami, ka demokrātu nometnē ir sākusies šķelšanās, kas var novest pie Trampa, kurš nepārprotami uzvarēja vēlēšanās, atgriešanās Baltā namā un ASV atkaļ kļūšanu par normālu, visu cienītu pasaules līderi.

Atbildēt

Precīzi!

19.06.2021. 09:44

»

Kaža

Cik vakcinēšanas rekordisti saņem? Ja slimība būtu tik bīstama, maznodrošinātie tiktu apgādāti ar bezmaksas maskām,tas nenotiek


Šīs visas lielās valdības rūpes par cilvēku veselību, šobrīd ir lielākais liekulības teātris visas valsts pastāvēšanas vēsturē. Bet ir fascinējoši, cik liels ir ticīgo pulks šai valdībai!

Atbildēt

sanāca kļūda

19.06.2021. 05:00

Saturam atbilstošais virsraksts ir
Tāda cilvēka viedoklis, kuram neskaidras cilmes vīruss ir ļoti pieņemams un kurš to gatavs ņemt iekšā 24/7 režīmā.

Atbildēt

Haralds Kalns

18.06.2021. 21:49

HI-HI(ha-ha)Es arī ticu ārstiem un zinātniekiem(neuzpirktiem),kuri ir tīri,kā bērna asara.Un vēl diletantu vadītā PVO,kura barojas no farmācijas,Zukerberga un Geitsa grantiem! Paldies Vilim Bukšam,kurš nekad nav stāstījis muļķības,bet savu dabas vērotāja un izzinātāja pieredzi!!!

Atbildēt

18.06.2021. 16:48

»

PIETIEK

Vispār mēs laikam esam pēdējais medijs Latvijā, kas tiešām publicē visdažādākos viedokļus, lai ko mēs arī par tiem domātu


un rezultātā pārvēršaties par miskasti, kur kāds nolicis apnikušās kurpes, bet cits izgāzis izkārnījumu spaini.

Atbildēt

Žulis

18.06.2021. 16:20

»

Nika

Nepiekrītu. Tā NAV piesardzība, bet gan bailes. Piesardzība ir dabiska - fiziska un intuītīva rīcība, kura rodas ikdienas situācijā. Piesardzība uz ūdens, no uguns, uz ielas - elementāri sargājot sevi no braucoša transporta utt. Šai piesardzībai ir racionāls izskaidrojums. Šeit ir tikai un vienīgi bailes...


Tur jau tā lieta, ka Jūs "neesiet pētījusi", kur tiem "antivakseriem" rodas viņu pārliecība. Bet šāda pārliecība rodas no to ārstu un zinātnieku (biologu, virusologu) izteiktajiem argumentiem un brīdinājumiem, kurus šodien ar visiem iespējamiem līdzekļiem cenšas slēpt no plašākas publicitātes. Es jau varētu šeit sakopēt avotus, bet zinu, ka tam nav jēgas. Jo cilvēks saprot tikai to, ko viņš grib saprast. Palieciet pie savām domām. Man nav ne mazākās intereses Jūs pārliecināt. Vakcinācija iespējams ir mākslīgi veidota dabīgā izlase. Domāju ka jau pēc kāda pus gada viss būs redzams un vairs nevienam neko nevajadzēs pierādīt. Starp citu, es ļoti vēlētos, lai man un tiem zinātniekiem, kas brīdina par vakcīnu kaitīgumu, nebūtu taisnība.

Atbildēt

?

18.06.2021. 15:59

Pirms 11 gadiem LTV atklāti par cūku gripas pandēmijas afēru.
https://youtu.be/Mi6rliPiutw

"Tā sauktās cūku gripas pandēmija var izrādīties līdz šim grandiozākā korupcijas afēra. Tā secinājuši dāņu žurnālisti, kuri izpētījuši Pasaules veselības organizācijas ekspertu sakarus ar vadošajām zāļu ražošanas firmām. Organizācijas padomnieki, kuri aģitēja vakcinēties pret gripu, saņēmuši algas farmācijas kompānijās."

Atbildēt

?

18.06.2021. 15:57

»

Zbigņevs

VAkcinētais Zbigņevs nevienu neapdraud (izsaki iebildumus, ja spēj kaut ko sakarīgu izdomāt), bet, visticamāk, nevakcinētais "cirvis", "lauķis" un citi antivakseri apdraud tādus pašus citus nevakcinētos. Tas var novest pie kārtējā COVID uzliesmojuma, un secīgi jauniem ierobežojumiem,. Tad antivakseri...


Kāpēc man jāuzticas vakcīnu ražotājiem, kuri ir samaksājuši n-tos miljardus, lai nesēdēt cietumā par savu uzņēmumu pazstrādātajiem noziegumiem? Tai skaitā ir mediķu, amatspersonu kukuļošanas gadījumi?

Piemēram, j&j ir slavena tiesas prāva, kurā tika pierādīts, ka J&J zināja par vēzi izraisošas vielas klātbūtni produktā, bet noklusēja to.

faizeris vispār ir noziedzinieku kompānija, kā kautkas, miljardus samaksā un krimināllieta tiek izbeigta.

Atbildēt

Zbigņevs

18.06.2021. 13:23

»

cirvim

perfekti tu sevi noraksturoji


VAkcinētais Zbigņevs nevienu neapdraud (izsaki iebildumus, ja spēj kaut ko sakarīgu izdomāt), bet, visticamāk, nevakcinētais "cirvis", "lauķis" un citi antivakseri apdraud tādus pašus citus nevakcinētos. Tas var novest pie kārtējā COVID uzliesmojuma, un secīgi jauniem ierobežojumiem,. Tad antivakseri brēks, ka valdība ir stulba, un ka antivakseriem pienākas no valsts visādi atbalsta maksājumi. Bet tu vienreiz paskaties, kā ar COVID slims cilvēks tver pēc gaisa, jo nespēj normāli paelpot, jo COVID ir "izēdis" plaušas tiktāl, ka tās nav spējīgas normāli funkcionēt. Un ja arī tad "cirvis" teiktu, ka vakcinēšanās nav vajadzīga, bet COVID ir izdomājums, tad tas tikai apstiprinātu, ka gan "cirvis", gan "lauķis" ir izvēlējušies īstos segvārdus šajā komentāru sadaļā.

P.S. Piedēvējot segvārdam "lauķis" nievājošu nozīmi, ar to nedomāju visu laucinieku raksturojumu, bet tikai minētā vārda nozīmi žargonvalodā.

Atbildēt

andreiko

18.06.2021. 11:15

Diezgan saprātīgs teksts. Turklāt no cilvēka, kura laika prognozes lielākoties, ir izrādījušās, nu drusciņ, drusciņ baisi nepatiesas.

Atbildēt

Nika

18.06.2021. 11:13

»

Žulis

Te dažas lietas, ko Jūs neesiet pamanījusi. Šīs nav nekādas sazvērestību teorijas. Tā ir reāla sazvērestība un šīs sazvērestības mērķus attiecīgās sazvērnieku aprindas ir publiski izpaudušas jau daudzus gadus atpakaļ. Tas, ka Jūs neko tādu neesiet lasījusi vai dzirdējusi, lietas būtību nemaina. Jums...


Nepiekrītu. Tā NAV piesardzība, bet gan bailes. Piesardzība ir dabiska - fiziska un intuītīva rīcība, kura rodas ikdienas situācijā. Piesardzība uz ūdens, no uguns, uz ielas - elementāri sargājot sevi no braucoša transporta utt. Šai piesardzībai ir racionāls izskaidrojums. Šeit ir tikai un vienīgi bailes, un, pilnīgi dabiski, rodas nākošais jautājums - kam izdevīgi ar dažadām teorijām sēt šīs bailes nedrošajiem? Kāds tam ir mērķis? Pie tam (neesmu dziļi petījusi, bet tomēr šādi tādi secinājumi ir radušies) - antivakceri dalās dažādu teoriju piekritējos. Ir, kuri uzskata, ka tāda Covid nav vispār, ka ta ir parasta gripa. Ir tādi, kuri piekrīt, ka Covid ir, bet pieturas pie viedokļa, ka tā ir pārslimojama ka jebkura cita slimība - bez vakcinēsanās. Un ir grupa, kura ir vienkārši pret vskcinām kā tādām, jo: pirmie uzskata, ka vakcīnas ir bīstamas, otrie - ka vakcīnas sačipo, no tām rodas slimības, menešreizes utt. Ta ka antivakceri pieslējušies katrs savai teorijai, bet vienota bariņā ir sauklis: "vakcinācijai nē!" Un, ko nozīme Jūsu teiktais, ka ASV, Lielbritanijai un Izraēlai vakcinēšanās nav nesusi uzvaru pār Covid? Jau krietni pasen tapa skaidrs, ka Covid ir un būs, un vakcinācija ir domāta, lai maksimāli ierobežotu so slimību, un, lai cilvēki ātrāk atgriežas normālaja dzīvē, ka tas notiek augstākminētajās valstīs, kur visi (vai gandrīz visi) ierobežojumi ir atcelti. Par kaut kādu uzvaru runāt nav nekādas jēgas.

Atbildēt

vexers

18.06.2021. 10:38

Tikai pirms pusgadam uz tiem kuri teica, ka vakcīna būs piespiedu kārtībā, rādija ar pirkstu pie deniņiem. Pusgads pagāja, nu jau redzam kur tur brīvprātība....

Atbildēt

Žulis

18.06.2021. 10:30

»

Nika

Man nav izprotams, kāpēc daļa sabiedrības akli pieķērušies sazvērestības teorijai un ir imūni pret jebkādu citu viedokli? Varbūt antivakseri par maz strādā, darbojas, attīstas, un - aiz nekā darīt - viņiem ir pārpāris liekā laika, lai 1) normāla, darbīga dzīve būtu neaktuāla, 2) ir laiks sēdēt internetā...


Te dažas lietas, ko Jūs neesiet pamanījusi. Šīs nav nekādas sazvērestību teorijas. Tā ir reāla sazvērestība un šīs sazvērestības mērķus attiecīgās sazvērnieku aprindas ir publiski izpaudušas jau daudzus gadus atpakaļ. Tas, ka Jūs neko tādu neesiet lasījusi vai dzirdējusi, lietas būtību nemaina. Jums nav taisnība, ka cilvēki tikai “aiz nekā darīt”sēž internet un meklē informāciju. Domājošam cilvēkam vajag skaidrību par visu, kas viņu skar vistiešākajā veidā. Šaubos, vai arī Jūs esiet gatava ēst visu, ko noliek priekšā, nepainteresējoties, kas īstenībā tajā maltītē ir ielikts. Jūs noteikti izvairīsieties no ēstuvēm, kur valda netīrība un nelabi smako. Līdzīga domājošiem cilvēkiem ir attieksme gan pret to kroņa vīrusu, gan vakcīnu. Un ja valdība nespēj sakarīgi paskaidrot vai pat tiek pieķerta melos, tad šī valdības piekoptā vakcinēšanās kampaņa “sāk nelabi smakot” un cilvēki no tās izvairās.
Tālāk Jūs savā komentārā vienkārši atkārtojat valdošās propagandas apgalvojumus, jo neko citu negribiet dzirdēt. Diemžēl, Jūsu pieminētajām ASV , Izraēlai un Lielbritānijai tā “vakcinēšanās” nekādu uzvaru pār kovidu nav atnesusi. Kas ar vakcinētajiem būs nākotnē, to redzēsim itin drīz. Nevajag lielīties arī ar savu bezbailību. Un nevajag jaukt bailes ar saprātīgu piesardzību.

Atbildēt

patiesībā

18.06.2021. 09:55

var mūžīgi skatīties uz 4 (četrām) lietām - uz ūdeni, uz uguni un uz debesīm, kā arī uz to, kā plēšas kovidioti un kovidzombiji - gan savstarpēji, gan ar visiem citiem "nepareizajiem".

Atbildēt

"Tā saucamie „vakcinētie” būtu privileģēta neaizskaramo grupa..."

18.06.2021. 09:45

...līdz brīdim (2-4 gadus), kamēr šī grupa būs "dabīgi" samazinājusies par ~ 80%...

Atbildēt

Zbigņevs

18.06.2021. 09:45

»

lauķis

Ir jābūt CILVĒKAM lai saprastu šo viedokli un pieņemtu to


Šādas (lauķis, papildinājums, ) atbildes tika parāda, ja, kāda ..) parāda, cik daudz Latvijā ir "cirvju", kas ar savu muļķību gatavi apdraudēt sevi, savus tuviniekus, sabiedrību un arī valsti kopumā

Atbildēt

ieteikums

18.06.2021. 09:42

»

Čiekurs Egles dēls

Pievienojos autoram. Visu cieņu


citam uzrakstam:
"Debilai valdībai - debili lēmumi"
vai arī
"Kangaru valdības genocīda izpausmes"

Atbildēt

Nika

18.06.2021. 09:41

Man nav izprotams, kāpēc daļa sabiedrības akli pieķērušies sazvērestības teorijai un ir imūni pret jebkādu citu viedokli? Varbūt antivakseri par maz strādā, darbojas, attīstas, un - aiz nekā darīt - viņiem ir pārpāris liekā laika, lai 1) normāla, darbīga dzīve būtu neaktuāla, 2) ir laiks sēdēt internetā, rakāties malu malās un meklēt informāciju, kura tā vai citādi apstiprina viņu viedokli. Autor! Nu kāda šobrīd ir tik vitāli un primāri nepieciešama informācija, lai konkrēti noskaidrotu, no kurienes Covid cēlies? Vai tiešām no tā kas mainīsies, ja būs skaidrs - palaists no laboratorijas vai sikspārņi ainesuši? Nu ir tā slimība. Ja visa pasaule gaidīs atbildi uz šo jautājumu, tad skaidrs, ka piepildīsies Jūsu teksta minētais, ka cilvēki nomirs, tikai ne no apzināti radītās idejas nogalināt cilvēci, bet gan no slimības, tā arī nesagaidījuši atbildi uz šo jautajumu. Jūs rakstat, ka, ja cilvēkiem iesētas bailes, tad vini klūst viegli manipulējami. Tikai jautājums, kam ir bailes? Man, piemēram, nē. Ja man būtu bailes, tad laikam sēdētu un sacerētu tamlīdzīgu šausmu stāstus, bet man nav bail no vakcīnas, bet ir bailes palikt par šizofrēniski personu, kura ar pārdabisku centību meklē sazvērestības teoriju. Tapat Jūs rakstat, ka sabiedrība tiek dalīta, un kādas iespējams ir vieniem, un, cik maz otriem. Nu bet tad vakcinējieties un nečīkstiet! Un būs jums arī kāzas un tusiņi, kā vakcinētajiem (lai gan te gan nav skaidrs, kādas kāzas, ja iepriekšējā rindkopā autors min, ka vakcinētie nomirs???). Tāpat autors raksta par miljoniem nogaidošo visa pasaulē. Nē, autor, tā nav vis. Latvija kā allaž visur un vienmēr atkal velkas astē - arī vakcinācijas ziņā. Ja tādās attīstītās valstīs kā ASV, Izraela, Lielbritānija u.c. droši vien ir kāds saujiņa "nogaidošo," bet lielais vairums vairs neko negaida, bet turpina ierasto dzīvi, ka pirms Covid, tad Latvijā kaut ko, nesaprotamu gaida un gaida lielākais vairākums. Un tā gaida visu laiku, visus gadus, jo prāts tikai aizņemts ar ienaidnieka meklēšanu, lai gan labāk šo laiku būtu lietderīgi tērējuši un vismaz kaut ko derīgu izdarījuši. Un, runājot par globālu, vispasaules cilvēku resursu iznīcināsanu, tad nesaprotu, kā tas iet kopā ar pasaulē divām tik aktuālām lietām: darbaspēka trūkums attīstītajās valstīs un zemo dzimstību?

Atbildēt

Kaža

18.06.2021. 09:26

Cik vakcinēšanas rekordisti saņem? Ja slimība būtu tik bīstama, maznodrošinātie tiktu apgādāti ar bezmaksas maskām,tas nenotiek.

Atbildēt

?

18.06.2021. 09:02

»

Nopietni?

Dīvaini, ka šobrīd ikviens cits viedoklis, kas nav tieši tāds pats kā valdības viedoklis, tiek uzskatīts par nepieņemamu un šodien tā moderni - par sazvērestības teoriju! Tas ļoti atgādina laikus līdz 90 jiem, kad bija tikai viens pareizais - partijas viedoklis! Vai ne


tavuprāt, viedoklis, ka ar vakcīnām mums ievadīs čipus un pieslēgs 5G tīklam un Soross un Geitss mūs kontrolēs, ir vērā ņemams viedoklis? Tie ir slima suņa murgi. Diemžēl šī teorija ir visas antivakseru kustības pamatā. Es to nesauktu par sazvērestības teoriju, bet drīzāk par to, ka divām trešdaļām iedzīvotāju galvā ir sviests. Paklausoties jūsu antivakseru murgus, mati ceļas stāvus, jo šādi cilvēki ikdienā dzīvo mums blakus. Tad jūs čipot grib, tad iznīcināt grib(kas pats par sevi jau runā pretī viens otram. Kāda velna pēc čipot, ja grib iznīcināt), tad magnētiņi līp vakcinētajiem pie pleciem, tad sievietēm pēkšņi mēnešreizes sākas vakcinēto tuvumā... Pēdējais jaunums, ka telefons caur bluetooth grib savienoties ar čipu plecā, vispār ir pērle. Kas, jūs debili esat, vai citus par tādiem uzskatāt?

Atbildēt

Nopietni?

18.06.2021. 08:19

»

Zbigņevs

Vēl viens pensionārs savācis no visa pa druskai un uzbūvējis savu sazvērestības teoriju...


Dīvaini, ka šobrīd ikviens cits viedoklis, kas nav tieši tāds pats kā valdības viedoklis, tiek uzskatīts par nepieņemamu un šodien tā moderni - par sazvērestības teoriju! Tas ļoti atgādina laikus līdz 90 jiem, kad bija tikai viens pareizais - partijas viedoklis! Vai ne?

Atbildēt

Bēdīgi!

18.06.2021. 08:15

Šobrīd jau tā sen vairs nav teoroja, bet prakse. Gadus 10 atpakaļ to varēja saukt par teoriju, bet tagad tas viss jau tiek praktizēts. Lasīju interesantu stāstu: Kāpēc vardi var mierīgi katlā izvārīt un tā nelec ārā! Ja vardi ieliek remdenā ūdenī katlā un pakurina apakšā uguni tad varde atslābst un kaifo, kamēr ūdens lēnām sāk uzkarst. Kad ūdens jau ir uzkarsis tuvu vārīšanās temperatūrai un kad varde sāk saprast, ka nu gan laiks lekt laukā, tā vienkārši to vairs nespēj, jo muskuļu darbība jau ir traucēta un varde uzvārās! Tikai viela pārdomām!

Atbildēt

Uģis

18.06.2021. 07:51

Man "patīk", ka valsts par vakcīnu kvalitāti un vakcinēšanās sekām uzņemas tikpat lielu atbildību kā par indiešu viagras lietošanu. Augstākā pilotāža svešas naudas tērēšanā.

Atbildēt

...

18.06.2021. 07:15

»

PIETIEK

Vispār mēs laikam esam pēdējais medijs Latvijā, kas tiešām publicē visdažādākos viedokļus, lai ko mēs arī par tiem domātu


Par ko jums liels paldies!Arī par to ka neizsakat savas domas,cilvēkam tam ir galva lai domātu.

Atbildēt

PIETIEK

18.06.2021. 05:57

»

Zbigņevs

Vēl viens pensionārs savācis no visa pa druskai un uzbūvējis savu sazvērestības teoriju...


Vispār mēs laikam esam pēdējais medijs Latvijā, kas tiešām publicē visdažādākos viedokļus, lai ko mēs arī par tiem domātu.

Atbildēt

lauķis

18.06.2021. 04:36

»

Hi hi

Man nekas nav jāizdomā, es uzticos ārstiem un zinātniekiem. Bet tu vari turpināt ticēt sazvērestības teorijām un laika pareģim, kurš laiku nosaka pēc tā, kā suns paceļ kāju no rīta


Kur nu var turēt pretī Bila & Merilindas fonda uzpirktajiem "zinātniekiem" un vēk Klausa Švābes restartam.Ak,ja,vēl vietejie spīdekļi Uga,Perejezšķikovs un Zavadska,kura aizmirsa spricei noņemt korķīti vai vienkarši vakcinēja neiedurot adatu,bet ne visiem.
Nav nekādu sazvērestības teoriju,ir noteiktu aprindu plāns kas konsekventi tiek realizēts.

Atbildēt

!

18.06.2021. 01:42

bukss ir planpratins.

Atbildēt

opis

17.06.2021. 22:32

»

Čiekurs Egles dēls

Pievienojos autoram. Visu cieņu


noziedzīgas varas, dēls! Varbūt arī stulbums tur būt ir obligāta prasība, bet tas ir plašāk sastopams un mazāk kaitīgs.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: