Tautai, kura sagājusi matos par tēmu “vajag dzemdēt bērnus vai nē”, nevar būt nākotnes
Alvis Hermanis · 06.01.2025. · Komentāri (149)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
juris bogdanovs
13.01.2025. 22:01Hermanim nav taisnība! Regresīvi progresīvos interesē latviešu tautas nākotne. Viņi tīri libertiskā garā jau gatavo augsni Latvijas un Latviešu islamizācijai...
Хм
09.01.2025. 16:39»
edis
Mana butiba jau ir sakroplota.Pateicoties septindesmit ''velikije gada komunizma''.Mani izglabt nevar.Es butu vinus visus sametis sahtas un udeni nolaidis.Es to izdaritu.Labi,ka ir vel tie,kas to neizdara
Ты уже 30 лет живешь в другой стране. И вряд ли тебе 80 лет. Если в человеке есть стержень, он останется человеком, если нет-то ему всегда будет удобно "это не я, это меня заставили". Поэтому и бегают профессиональные патриоты, которые с одинаковым успехом любой власти жопу лижут, лишь бы самим выжить. И при этом страшно ненавидят тех, кто это не делал. Не зря же сейчас самые ярые патриоты-бывшие коммунисты или отпрыски коммунистов, нужно свое прошлое старательно закрашивать. И да, ужасная правда-никто силой в КПСС не заставлял вступать или выслуживаться так, чтобы взяли 1 секретарем в организации
edis
09.01.2025. 16:05»
nu nē
Pat ja ukraiņi visus Donbasa mazos krieveļus būtu sametuši ogļu šahtās, tā būtu tikai savas teritoriālās integritātes atjaunošana, bet viņi tikai negribēja, lai to pēcnācēji būtu ar tik pat atbaidošiem krievu jebaļņikiem, kā tev
Mana butiba jau ir sakroplota.Pateicoties septindesmit ''velikije gada komunizma''.Mani izglabt nevar.Es butu vinus visus sametis sahtas un udeni nolaidis.Es to izdaritu.Labi,ka ir vel tie,kas to neizdara.
edis
09.01.2025. 16:00»
nu nē
Pat ja ukraiņi visus Donbasa mazos krieveļus būtu sametuši ogļu šahtās, tā būtu tikai savas teritoriālās integritātes atjaunošana, bet viņi tikai negribēja, lai to pēcnācēji būtu ar tik pat atbaidošiem krievu jebaļņikiem, kā tev
Tiesi ta.Vini negribeja but tadi pasi necilveki.Vini negribeja,lai vinu berni butu morali kropli,vini megina savu Tevzemi nosargat savadak.Ar ierociem-pret uzbruceju.
edis
09.01.2025. 15:47»
to ?
Pateicoties jums, pediņiem, Hermaņa kungam sieviešu pietiks
Tiesi ta.Pediniem sieviesu nevajag,viss notiek ''viriesu'' tualetes.Forsi!Gan Hermanim,gan man,gan parejiem vairak paliks!Viss kartiba.Ne jau no ''stakiem un briskeniem ''sievietes bernus dzemdes...
Хм
09.01.2025. 13:23»
patiesībā
ar tiem LV osvoboditeliem bija un ir ļoti savādas lietas: Viņi paši pēc savas brīvas gribas aizbēga no krievijas ģerevnām kur cēla savu kommunizm uz baltiju, kur pēc viņu vārdiem dzīvoja naciki-fašisti....Tak nebēga pie saviem komunistiem uz Kaliningrad-bet tie pie nacikiem-fašistiem, kurus te lamāja...
Это, конечно, уже немного пугает, когда человек сам с собой под разными никами общается))
Но повторю свой вопрос
Освободители никак не представлены в коалиции вот уже как 30 лет. Почему компрометируешь латышские партии в коалиции, называя их партиями освободителей и коллаборантов?
Твоя цель дискредитировать политический строй в Латвии? Почему льешь воду на мельницу врагов Латвии?
patiesībā
09.01.2025. 11:39»
pag, pag
Tad jau iznāk-pie vainas ir arī LV osvoboditeli, kas ar putām uz lūpām te aģitēja Za pobedu kommunizma vo vsjom mire'' un par CCCP un viņu boļševiku partiju
ar tiem LV osvoboditeliem bija un ir ļoti savādas lietas: Viņi paši pēc savas brīvas gribas aizbēga no krievijas ģerevnām kur cēla savu kommunizm uz baltiju, kur pēc viņu vārdiem dzīvoja naciki-fašisti....Tak nebēga pie saviem komunistiem uz Kaliningrad-bet tie pie nacikiem-fašistiem, kurus te lamāja kā vien spēja...un ''karoja'' par viņu likvidāciju-tātad par savu ruskii mir baltijā...Tātad-par to no kā paši aizbēga (no ruskii mir krievija)....Tā vien liekās, ka lielākāa daļa krievu tautas salašņu aizbēga no Krievijas uz baltiju..ukrainu..kazahiju...utt..
pag, pag
09.01.2025. 11:35»
bet>akers
Tur pie vainas nav tik daudz KGB, cik boļševiku partija, kas vadīja KGB
Tad jau iznāk-pie vainas ir arī LV osvoboditeli, kas ar putām uz lūpām te aģitēja Za pobedu kommunizma vo vsjom mire'' un par CCCP un viņu boļševiku partiju..
tas tad kas
08.01.2025. 23:44»
kas tad tas
par nespējnieka perdunu
veseļojies sirdzēja, bezsmadzeņu zombijblozga hehe
kas tad tas
08.01.2025. 19:30»
pati vairs nesaproti ko saperdunējusi deģenerāte hehe
kāpēc neizmantoji ekskluzīvo iespēju un neuzdāvināji sev smadzenes uz jaungadu
par nespējnieka perdunu
pati vairs nesaproti ko saperdunējusi deģenerāte hehe
08.01.2025. 18:43»
pats vairs
nesaprot ko saperdunējis
kāpēc neizmantoji ekskluzīvo iespēju un neuzdāvināji sev smadzenes uz jaungadu
veseļojies sirdzēja, bezsmadzeņu zombijblozga hehe
bet>akers
08.01.2025. 13:34»
akers
kamēr vien šādi idiņi turpinās totalitārās tautas jēdzienu, kuru ir inspirējis VDK savām privātām vajadzībām, takš ne jau tautas, tikmēr viss būs maucība un pilnīgā dirsā... antagonisms ontoloģiski ir svarīgāks par organisko harmoniju - latvieši nmaz nepamanīja, ka dugins un ko attīsta to pašu sū..., ...
Tur pie vainas nav tik daudz KGB, cik boļševiku partija, kas vadīja KGB....
akers
08.01.2025. 12:18čoto mata kudasai - jums privatizācijā piedalījās autonomās sabiedrības pārstāvji?
akers
08.01.2025. 12:16kamēr vien šādi idiņi turpinās totalitārās tautas jēdzienu, kuru ir inspirējis VDK savām privātām vajadzībām, takš ne jau tautas, tikmēr viss būs maucība un pilnīgā dirsā... antagonisms ontoloģiski ir svarīgāks par organisko harmoniju - latvieši nmaz nepamanīja, ka dugins un ko attīsta to pašu sū..., ko godmanis - katrs savā vietā....
akers
08.01.2025. 11:55atkal viens mērkaķis grābstās ap tautu - kas tad tā tauta tāda ir - padomju nomenklatūras saviem mērķiem izmantots pūlis? Neredzu te nekādu starpību starp krieviju un latviju. Visur piesauc tautu, dzimteni.... es redzu vienas vienīgas VDK maukas, nevis tautu.
nu nē
08.01.2025. 11:40»
arčers
Pilsoņu karš Ukrainā notika Donbasā, kad Kijevas nacionālistu rēžīms stāka ar armiju un aviāciju apspiest Donbasā dzīvojošos krievus. Nemaz nebija tik sen, kad Kijevas režīms ar aviāciju bobardēja Luganskas domes ēku. Pilsoņu karš beidzās ar Minskas vienošanām, kas paredzēja Donbasa krieviem autonomiju...
Pat ja ukraiņi visus Donbasa mazos krieveļus būtu sametuši ogļu šahtās, tā būtu tikai savas teritoriālās integritātes atjaunošana, bet viņi tikai negribēja, lai to pēcnācēji būtu ar tik pat atbaidošiem krievu jebaļņikiem, kā tev.
to ?
08.01.2025. 11:33»
?
Nu šķiet, ka Hermanim teātri sieviešu par maz: Šim vajadzētu kādu harēmu ar vismaz 100 sievietēm kuras apaugļot. Tad šis būtu mierīgs
Pateicoties jums, pediņiem, Hermaņa kungam sieviešu pietiks
VB
08.01.2025. 11:09»
arčers
Pilsoņu karš Ukrainā notika Donbasā, kad Kijevas nacionālistu rēžīms stāka ar armiju un aviāciju apspiest Donbasā dzīvojošos krievus. Nemaz nebija tik sen, kad Kijevas režīms ar aviāciju bobardēja Luganskas domes ēku. Pilsoņu karš beidzās ar Minskas vienošanām, kas paredzēja Donbasa krieviem autonomiju...
Sevišķi tas sāka atbilst patiesībai, kad par Donbasa vadoņiem tika Krievijas pilsoņi un tiem palīgā ieradās bandas no Krievijas visādi kazaki, Girkina vienība etc:)
jautājums
08.01.2025. 11:06»
arčers
Pilsoņu karš Ukrainā notika Donbasā, kad Kijevas nacionālistu rēžīms stāka ar armiju un aviāciju apspiest Donbasā dzīvojošos krievus. Nemaz nebija tik sen, kad Kijevas režīms ar aviāciju bobardēja Luganskas domes ēku. Pilsoņu karš beidzās ar Minskas vienošanām, kas paredzēja Donbasa krieviem autonomiju...
Biedri: Vai jūs maz pats zināt-ko apzīmē jēdziens pilsoņu karš? Tas ir karš starp kādas valsts pilsoņiem, ne starp pilsoņiem un imigratiem, kādi vairumā ir Ukrainā.
arčers
08.01.2025. 09:43»
akers
Kačiāri stāsta - Ukrainā notiekot pilsoņu karš, jā, notika arī slaktiņi 20. gs. sākumā - bet tas nav pilsoņu karš - ukraiņi karo pret Krievijas impērijas iedzīvotājiem, nevis Ukrainas iedzīvotājiem, ecco, e chiaro, c'e una differenza netta. Ukrainā un Latvijā dzīvo daļa Ukrainas un Latvijas krievu, ...
Pilsoņu karš Ukrainā notika Donbasā, kad Kijevas nacionālistu rēžīms stāka ar armiju un aviāciju apspiest Donbasā dzīvojošos krievus. Nemaz nebija tik sen, kad Kijevas režīms ar aviāciju bobardēja Luganskas domes ēku. Pilsoņu karš beidzās ar Minskas vienošanām, kas paredzēja Donbasa krieviem autonomiju, paliekot Ukrainas sastāvā. Kijevai vaajadzēja amnestēt visus pilsoņu kara dalībniekus un pieškirt Donbasam autonomiju. ES vēl ieviesa pret Krieviju sankcijas ar pamatojumu: Kamēr netiks izpildītas Minskas vienošanās. Bet Kijevas nacionālistu režīms Minskas vienošanas nepildīja un pildīt netaisījās, turpināja Donabasa blokādi un militāras operācijas pret nemierniekiem. Pašreiz šis pilsoņu karš jau ir pāraudzis karā starp Krieviju un NATO.
Akers
08.01.2025. 09:40mēs esam ievainoti esamībā - nu, nekā šis aspekts vecās Eiropas filosofiem nekrāmējas - visādas muļķības par eiropeizāciju, modernizāciu - bet šī te merabniskā notiņa izpalika. Nu, nodibinājām, neototalitāerismu, nu, kā teica Bekets - next time fail better.
akers
08.01.2025. 09:36starp godmani un briseli notika DZIMUMPAKTS. Tā bija tikai priekšspēle nākamajam - putins merkeles klātbūtnē lietoja neslēptus seksuālus INUENDO.
he, he
08.01.2025. 09:32»
Līga
Cilvēkam, kurš maina sievas, sievietes (arī aktrises teātrī, kuru valsts viņam laikam uz mūžu piešķīrusi) kā automašīnas - uz arvien jaunāku modeli, varētu jau atrasties kāda kripatiņa godaprāta par šo tēmu neizteikties
Gulēt ar aktrisēt taču ir režisora darbs tāpat kā direktoriem ar sekretārēm.
akers
08.01.2025. 09:29Kačiāri stāsta - Ukrainā notiekot pilsoņu karš, jā, notika arī slaktiņi 20. gs. sākumā - bet tas nav pilsoņu karš - ukraiņi karo pret Krievijas impērijas iedzīvotājiem, nevis Ukrainas iedzīvotājiem, ecco, e chiaro, c'e una differenza netta. Ukrainā un Latvijā dzīvo daļa Ukrainas un Latvijas krievu, bet tur dzīvo arī revanšisti....
akers
08.01.2025. 09:27pret veco Eiropu ir jāvēršas kā pret nodevējiem - 1. ģeopolitiskiem nodevējiem, 2. reakcionāriem iekšpolitiski - Meraba doma nav iespējama MONOPOLA ietvsros.Šo monopolu sponsorē vecā Eiropa.
VB
08.01.2025. 05:09»
ASV protektorāts Latvija
Tauta nav nekādos matos sagājusi, tauta pielagojas apkārtējiem apstākļiem, kas neveiciena vairošanos. Un pa lielam tās ir sekas no valsts politikas. Visvairāk latviešu tauta vairojās Krievijas cara laikos 19.gadsimtā un 20.gadsimta sākumā līdz 1.pasaules karam. Iedzīvotāju skaits Latvijā pirms pirmā...
"toreiz bija tautas attīstībai vislabvēlīgākais laiks" : Tā tas ir visur, kur valsts ekonomiskais modelis neprasa strādāt arī sievietēm, lai nodrošinātu ģimeni, bērnus. Lasiet K. Marksu arī!
pats vairs
08.01.2025. 03:05»
Sirdzējiem (t.sk. zombijtroļļiem u.c.taml. deģenetrātiem)
Cilvēki, kuri nevar ieviest kārtību savā dzīvē, bieži kļūst par maniakāliem "kritiķiem" (t.i ap*irsējiem / nospārdītājiem / linčotājiem trulu necilvēku barā...
nesaprot ko saperdunējis
Sirdzējiem (t.sk. zombijtroļļiem u.c.taml. deģenetrātiem)
08.01.2025. 00:45»
Piekrītu
Nav ko portālā darīt deģenerējušam greideristam ar alkoholismu slimam
Cilvēki, kuri nevar ieviest kārtību savā dzīvē, bieži kļūst par maniakāliem "kritiķiem" (t.i ap*irsējiem / nospārdītājiem / linčotājiem trulu necilvēku barā).
Cilvēki, kuri nespēj iet savu dzīves ceļu, parasti stāv malā un apmētā citus ar akmeņiem (un, arvien biežāk, ar saviem mēsliem / vēmekļiem). Tas (šādiem NE"cilvēkiem") ir ļoti sāpīgs (un, visbiežāk, jau pat kritisks) mentālās veselības stāvoklis.
Kad tavā prātā rodas vēlme kādu tiesāt, zini, ka arī tu slimo (t.sk.) ar to pašu slimību. Vesels cilvēks nekad nevienu netiesā (vismaz - BEZ pietiekama OBJEKTĪVA pamatojuma).
Veseļojieties, sirdzēji! ;)
Piekrītu
07.01.2025. 21:24»
to PIETIEK
P.S...
Nav ko portālā darīt deģenerējušam greideristam ar alkoholismu slimam.
to PIETIEK
07.01.2025. 18:25»
to PIETIEK
Kārtējo reizi aicinu portālu pamosties no ziemas miega un pievērst uzmanību šizofrēniskajām rīmēm. Vai tiešām esiet apmierināti ar notiekošo komentāru sadaļā? Ja tā, gribētos zināt kāpēc tā
P.S.
Kad portāls vai kāds cits deģenerātu centra propagandonu zombij.fans atbalsta mūsu deģenerātu centra plānprātiņu zombij.troļļu provokācijas, tas nolaižas līdz mūsu idiotu - Pēterisa Karlovsa©aurejsa, tas kurš Пётр Алексеевич Карлов (дебил из дурки) un deģenerātes zombijblozgas hehes - deģenerātu līmenim.
Jūs neko nedzēšat un nebloķējat, kas mums šizofrēniķiem - Pēterisam Karlovsama©aurejsam, tas kurš Пётр Алексеевич Карлов (дебил из дурки) un deģenerātei zombijblozgai hehei - rada visatļautības sajūtu. Lūdzu sakārtojiet šo jautājumu, lai Jauno gadu varam sagaidīt tīrā un nepiesārņotā portālā.
Bet - tā ir deģenerātu atbalstītāju izvēle un problēma, TIKAI un VIENĪGI!!!!
neguļ un pļ.ut.ki.nē
07.01.2025. 18:23»
pacients naktī
neguļ un pļ.ut.ki.nē
6.palātas paciente naktī - 07.01.2025., 03:22
?
07.01.2025. 17:44Nu šķiet, ka Hermanim teātri sieviešu par maz: Šim vajadzētu kādu harēmu ar vismaz 100 sievietēm kuras apaugļot. Tad šis būtu mierīgs.
biedrs
07.01.2025. 17:42»
ASV protektorāts Latvija
Tauta nav nekādos matos sagājusi, tauta pielagojas apkārtējiem apstākļiem, kas neveiciena vairošanos. Un pa lielam tās ir sekas no valsts politikas. Visvairāk latviešu tauta vairojās Krievijas cara laikos 19.gadsimtā un 20.gadsimta sākumā līdz 1.pasaules karam. Iedzīvotāju skaits Latvijā pirms pirmā...
Rossija-oplot mira vo vsjom mire! Stalin-naš ucitel, Putin-naš rulevoi!
LGLB
07.01.2025. 16:51»
nu tad secinājums:
likvidēt tādus perdeļus kā Rinkeičšss! un LGBT lopiņus
Rinkevičene ir neķemmēta žurka!
bet
07.01.2025. 10:49»
Lūdzu tā neapsaukāties
ka Rinkevičš un LGLB ir perdeļi un lopiņi! Viņi ir nekaitīgi un naivi fekāliju stumdītāji
naš Predident Putin-pedofiil-osvoboditel !
Deržis tovarišc
07.01.2025. 10:47»
ASV protektorāts Latvija
Tauta nav nekādos matos sagājusi, tauta pielagojas apkārtējiem apstākļiem, kas neveiciena vairošanos. Un pa lielam tās ir sekas no valsts politikas. Visvairāk latviešu tauta vairojās Krievijas cara laikos 19.gadsimtā un 20.gadsimta sākumā līdz 1.pasaules karam. Iedzīvotāju skaits Latvijā pirms pirmā...
Dobjom fašistkogo zverja v jego logove!
Guntis
07.01.2025. 10:46»
tas ir
labi, ka vismaz viens kultūras darbinieks raizējas par demogrāfiju. Ja paskatās filmu "Melnais samts", tur redzama gan paaudzes, gan kultūras degradācija. Bet dažā recenzijā tas tiek slavēts, kā feminisma paraugs
Varbūt tapēc tiek slavēts, ka tāda ir varas valdošā ideoloģija, ko vara cenšas iepotēt citiem...
Atis Priedītis
07.01.2025. 08:48»
Atis Priedītis
Gribu piemetināt,šo atziņu par Dievu es apguvu sava personīga ārsta Oskara Krumholca virsvadībā.Mums te Strenčos ir ļoti labi speciālisti.Visiem iesaku.Apstākļi šeit ir lieliski.Silti, 3reizēja maltīte.Uzskatu,ka šajos geopolitiskajos laikos,visiem ir nepieciešams vismaz 8 mēnešus gadā uzturēties tādās...
Kārtējais mana "klona" raksts. Neņemiet lūdzu to "galvā'!
Kultūras darbinieks
07.01.2025. 08:42»
tas ir
labi, ka vismaz viens kultūras darbinieks raizējas par demogrāfiju. Ja paskatās filmu "Melnais samts", tur redzama gan paaudzes, gan kultūras degradācija. Bet dažā recenzijā tas tiek slavēts, kā feminisma paraugs
Vai no vārda kule,kules turētāja darbinieks?
tas ir
07.01.2025. 07:02labi, ka vismaz viens kultūras darbinieks raizējas par demogrāfiju. Ja paskatās filmu "Melnais samts", tur redzama gan paaudzes, gan kultūras degradācija. Bet dažā recenzijā tas tiek slavēts, kā feminisma paraugs.
to PIETIEK
07.01.2025. 06:29»
CENZŪRAS bloķēts (un politiski represēts)
...
Kārtējo reizi aicinu portālu pamosties no ziemas miega un pievērst uzmanību šizofrēniskajām rīmēm. Vai tiešām esiet apmierināti ar notiekošo komentāru sadaļā? Ja tā, gribētos zināt kāpēc tā?
Caps
07.01.2025. 06:27»
Līga
Cilvēkam, kurš maina sievas, sievietes (arī aktrises teātrī, kuru valsts viņam laikam uz mūžu piešķīrusi) kā automašīnas - uz arvien jaunāku modeli, varētu jau atrasties kāda kripatiņa godaprāta par šo tēmu neizteikties
Viņš pūlas uzlabot demogrāfiju, lai neiežūst, Cik viņs audzina bērnus??
CENZŪRAS bloķēts (un politiski represēts)
07.01.2025. 00:20»
ASV protektorāts Latvija
Tauta nav nekādos matos sagājusi, tauta pielagojas apkārtējiem apstākļiem, kas neveiciena vairošanos. Un pa lielam tās ir sekas no valsts politikas. Visvairāk latviešu tauta vairojās Krievijas cara laikos 19.gadsimtā un 20.gadsimta sākumā līdz 1.pasaules karam. Iedzīvotāju skaits Latvijā pirms pirmā...
...
"Jo vairāk lump.ensabiedrība attālinās no patiesības, jo vairāk (un lop!ski trulāk) tā neieredz tos (normālos cilvēkus), kuri to vēsta."
/ apt.cit.aut. - Džordžs Orvels /
"Es ticu, ka šis laiks izgaisīs kā ļauns murgs. Tas dod spē.ku šeit būt un elpot."
/ Gunārs Astra, Brīvības cīnītājs un politiski represēts disidents /
… Rādīt visu
ASV protektorāts Latvija
07.01.2025. 00:09Tauta nav nekādos matos sagājusi, tauta pielagojas apkārtējiem apstākļiem, kas neveiciena vairošanos. Un pa lielam tās ir sekas no valsts politikas. Visvairāk latviešu tauta vairojās Krievijas cara laikos 19.gadsimtā un 20.gadsimta sākumā līdz 1.pasaules karam. Iedzīvotāju skaits Latvijā pirms pirmā pasaules kara sasniedza 2,6 miljonus un katru gadu vidēji Latvijā toreiz dzima 30-40 tūkstoši bērni. Tas nozīmē to, ka toreiz bija tautas attīstībai vislabvēlīgākais laiks. Laukos visa zeme bija apstrādāta, nebija bezdarba, katra ģimene varēja atļauties vairākus bērnus. Lai arī propagandoni karina mums makaronus, ka tagad mēs dzīvojot labāk kā jebkad iepriekš, tas realitātē tā nebūt nav. Vairākus bērnus var atļauties tikai ļoti bagāti cilvēki, vai arī tie, kam bērnu audzināšana nerūt jeb tā saucamās nelabvēlīgās ģimenes. Vidusmēra cilvēki vairākus bērnus nevar atļauties, tam nepietiek līdzekļi. Var atļauties vienu vai divus bērnus, ne vairāk. ASV, piemēram, katrās prezidenta vēlēšanās kandidāti kāpj uz skatuves ar visu savu ģimeni, lai visi vēlētāji redzētu, ka kandidātam ir sieva un bērni, tad Latvijā valsts prezidents ir publisks gejs, kuram bērni nav un nebūs, un ministru prezidente ir izbijusi pornoaktrise. Tas jau visu par valsti pasaka. Nekādi komentāri pēc tā vairs nav vajadzīgi.
6. palātas sanitārs
07.01.2025. 00:05»
Justs
Šito labi pateici. Žetons. Tikai muļķis jau neko nesapratīs
Šito tu labi nokēzīji. Kā jau mūsējais pacients. Bonusā papildus hlora klizma tev. Savējiem muļķi visu sapratīs.
Atis Priedītis
06.01.2025. 23:18Gribu piemetināt,šo atziņu par Dievu es apguvu sava personīga ārsta Oskara Krumholca virsvadībā.Mums te Strenčos ir ļoti labi speciālisti.Visiem iesaku.Apstākļi šeit ir lieliski.Silti, 3reizēja maltīte.Uzskatu,ka šajos geopolitiskajos laikos,visiem ir nepieciešams vismaz 8 mēnešus gadā uzturēties tādās profilaktiskajās iestādēs kā manējā.Ja jūs, iestājoties pie mums Strenčos,teiksiet,ka esiet mani kolēgi no pietiek,es apņemos parūpēties par jūsu drošību šeit pirmos 7 mēnešus.Visi laipni gaidīti.Nenokavējiet,akcijas laiks ierobežots!
Justs
06.01.2025. 22:35»
6. palātas
literārie vakari
Šito labi pateici. Žetons. Tikai muļķis jau neko nesapratīs.
tev u.c. 6. palātas pacientam
06.01.2025. 22:33»
6. palātas
literārie vakari
ar hlora klizmu, visticamāk dubulto, kā parasti.