Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Zilais

22.04.2022. 18:59

»

Pilsonis

Nu un? kāda starpība cik tur geju? Ne jau pret gejiem ir cilvēki, bet pret to puvekļu idioloģiju, kuru bīda pret mums un īpaši mūsu bērniem, piesedzoties ar gejiem


“pret to puvekļu idioloģiju, kuru bīda pret mums un īpaši mūsu bērniem”

Par kādu ideoloģiju Tu runa?

No ka Tu baidies?

Tev ir kaut kādi murgi galvā?

Atbildēt

Zilais

22.04.2022. 18:52

»

Secinājums

Vai nu provokators vai tāds pat psihiski slimais kā homseksuāļi.Slimniekiem ir jāārstējas


Vai Tu zini kas ir “psihiska slimība”?

Kāpēc Tu nonāci pie secinājuma, ka homoseksuaļie cilvēki ir psihiski slimie?

Kas Tev lika tā domāt?

No kurienes Tev tas Tava galva parādās?

Tu murgo?

Un tagad mēs atgriežamies pie Tavas psihiskas slimības. Tu zini taču, ka psihiska slimība, tas ir tad kad cilvēks murgo?

Atbildēt

Zilais

22.04.2022. 18:44

»

viss ir vienkārši

Kur gribi, tikai netraucē normāliem cilvēkiem


Vai Tev kāds izdeva dokumentu, kas apliecina ka esi “normāls(-a)” vai pats(-i) sev uzzīmēja?

Spriežot pēc tiem murgainiem dzīves pārliecībām ko Tu paudi šeit, Tev ir ļoti tālu līdz normālam. Ka ar kājām līdz mēnesim :)

Vai Tu zini, ka psihiska slimība, tas ir tad kad cilvēkam ir murgainas dzīves pārliecības, kas neatbilst realitātei un kuram cilvēks akli tic?

Ārstējies!

Atbildēt

Zilais

22.04.2022. 18:26

»

Piekrītu

visiem tiem, kuri nosoda tos pretīgos radījumus, kuri cenšas panākt, lai mūsu bērni un mazbērni ķļūtu par bezdzimuma būtnēm. Ceru, ka savāksim parakstus, bet neceru panākt pretdabisku personu vairošanos, jau tagad ar valdības atļauju vienīgais lielais publiskais pasākums Latvijā ir praids, tādēļ rīdzinieki...


Vai jūs zināt kas nozīme “psihiskie traucējumi”? Tas ir tad, kad cilvēks pats izdoma kaut kādus murgus savā galvā un pēc tam visiem tiem murgiem tic. Piemēram sazvērestības teorijas par vispasaules valdību utt. Jūsu gadījumā šis ir jūsu murgi: “tos pretīgos radījumus, kuri cenšas panākt, lai mūsu bērni un mazbērni ķļūtu par bezdzimuma būtnēm.”

No kurienes jums tas galva rādās?
Ka jūs nācāt pie šāda secinājuma?
Vai jūs lietojat kaut kādas aizliegtas vielas lai nonāktu pie šāda secinājuma?

Atbildēt

Centra partija

30.07.2021. 14:22

Centra partija aicina parakstīt visas trīs referendumu iniciatīvas www.latvija.lv/pv

Visas ļoti labas un steidzami vajadzīgas.
Turklāt, tās visas trīs var nobalsot ar vienu referendumu - būs optimāli, mazi tehniskie izdevumi 🚀🚀🚀
Rīkojamies, lai liktu varai sākt cienīt tautu! ✅
Padalies ar šo info, lai pārvarētu Latvijas melu mēdiju blokādi!

Atbildēt

Piekrītu

29.07.2021. 12:36

visiem tiem, kuri nosoda tos pretīgos radījumus, kuri cenšas panākt, lai mūsu bērni un mazbērni ķļūtu par bezdzimuma būtnēm. Ceru, ka savāksim parakstus, bet neceru panākt pretdabisku personu vairošanos, jau tagad ar valdības atļauju vienīgais lielais publiskais pasākums Latvijā ir praids, tādēļ rīdzinieki krājat vecas olas............... Nedrīkstam vairs ne Dziesmu ne ne Deju svētkus rīkot - tie lūk neesot droši!

Atbildēt

kasjauns

25.07.2021. 17:01

Vai tiešam neviens negrib parbaudit no kurienes varaviksnei ir tik daudz naudas? Nu nevar taa piārot un taisit tadus pasakumus bez finansiāla atbalsta

Atbildēt

otvechayu, Uasya...

25.07.2021. 10:54

referendums tieshaam nepiecieshams... Par tėmu:
Politisko partiju darbība Latvijā ir aizliegta... Un mees to panaaksim...

Atbildēt

VNO

24.07.2021. 12:21

Vai tik šitā ŗudevska nav tā pati kaza, kurai "līgavaiņa skapja" turētājs Rasnačš samaksāja par kaut kādu nejēdzīgu savervēlējumu vairākus tīkstošus nodokļu maksātāju naudas???

Atbildēt

www.govlawyer.lv

23.07.2021. 15:10

tikai info -

https://echrso.blogspot.com/

https://echrso.blogspot.com/2021/07/russia-must-legally-recognise-same-sex.html#more

in implementing their positive obligations under Article 8 the States enjoy a certain margin of appreciation and a number of factors must be taken into account when determining the breadth of that margin.

The Court reiterated that Article 8 enshrines the right to respect for private and family life and, as such, does not explicitly impose on the Contracting States an obligation to formally acknowledge same-sex unions.

Government has a margin of appreciation to choose the most appropriate form of registration of same-sex unions, taking into account its specific social and cultural context (for example, civil partnership, civil union, or civil solidarity act) but that the Government had overstepped that margin because no legal framework capable of protecting the applicants’ relationships as same-sex couples was available.

of the 47 Contracting States, as of June 2021, 16 States legally recognise and perform same-sex marriages, and 14 States legally recognise some form of civil union for same-sex couples).

Atbildēt

Labrīt...

23.07.2021. 13:07

»

Kollēga

Baibiņ, slimo cilvēciņ, dzīvo savu dzīvi un nenoraksti uz citiem savas neveiksmes! Ne LGBT kopiena tevi aiztiek, ne traucē. Tas, ka tu gadiem nevari nokārtot savu privāto dzīvi, nenozīmē, ka jāčakarē tā citiem. Geji/lezbietes ir, bija un būs un viņiem ir tiesības dzīvot ģimenes dzīvi, kas tev pašai ...


Piekrītu, viņiem ir tiesības dzīvot tā kā uzskata par pareizu, bet viņiem nav nekādu tiesību ar to uzbāzties pārējiem un uzdot to par kaut ko normālu. Ir cilvēki, kas kopojas ar dzīvniekiem, ir kas ar miroņiem utt. un ko - rīkosim viņiem arī gājienus, pasludināsim to par normu. Vai visas novirzes ir obligāti jāievieš sabiedrībā kā norma?

Atbildēt

Prieks....

23.07.2021. 13:04

Prieks par tādiem vīriem un šādu grupu kas organizējas! Šobrīd paskatoties Rīgā uz ielas paliek skumji par jaunekļiem - nāk pretī un nesaproti - jauna meitene vai puisis. Žēl ka paši ļaujam savus dēlus pataisīt par bezdzimuma būtnēm un uzskatam to par modes lietu. Mātes - audzināsim sev blakus vīriešus un neļausim ieskalot, ka tas ir moderni!

Atbildēt

IM

23.07.2021. 11:32

Parakstīšanās protams laba lieta, varbūt pat Satversmes izmaiņas kādam dos kādu papildus drošības izjūtu.
Jāsaprot ir viens - lai ko ar nerakstītu Satversmē slimie turpinās uzbrukt, turpinās uzbrukt vienalga kas tur tai Satversmē rakstīts, jo slimības ir tāda ka nepārtraukti ir jāuzbrūk. Uzbrukums ir slimības narkoze, slimības morfijs kas mazina slimības sāpes. Uzbrukums ir vainas pārnešana no slimajiem pie veselajiem. Nav uzbrukuma - vaina ir pie slimajiem un ir vainas sāpes. Uzbrukumā vainu uzliek uzbrūkamajiem un nav vairs arī slimības sāpes.
Jau 30 gadus notiek nepārtraukts uzbrukums, nemitīga cīņa. Tas pats būs vēl 30 gadus. Tas pats būs visu laiku kamēr vien to vardarbīgi nepārtrauks, nav ko lolot ilūzijas ka jautājumu var nokārtot. Jautājuma kā tāda vispār nav, ir tikai lietu nesakārtotība un bardaks.

Atbildēt

Secinājums

23.07.2021. 11:28

»

Hitlers

Nu tik būs manā garā. Visus, kas nav tradicionālā ģimene pakārsim, ja nepietiks šņores, tad šausim nost, indēsim un dedzināsim. Rases tīrība ir pāri visam


Vai nu provokators vai tāds pat psihiski slimais kā homseksuāļi.Slimniekiem ir jāārstējas.

Atbildēt

Nav divu domu

23.07.2021. 10:11

Pret osipovu jau sen ir jāsāk kriminālprocess

Atbildēt

Pilsonis

23.07.2021. 10:08

»

autorei

Kā ties.zin.doktore var būt tik tendencioza


Nu un? kāda starpība cik tur geju? Ne jau pret gejiem ir cilvēki, bet pret to puvekļu idioloģiju, kuru bīda pret mums un īpaši mūsu bērniem, piesedzoties ar gejiem.

Atbildēt

Beidzot laba iniciatīva

23.07.2021. 09:41

Es iešu balsot un visus sev apkārt pierunāšu to darīt. Neesiet slinki, ir jāiet balsot par tradicionālu ģimeni. Mēs esam krietnā vairākumā

Atbildēt

autorei

23.07.2021. 09:25

Kā ties.zin.doktore var būt tik tendencioza?
Cik tajā "vīru" biedrībā geju? Baidoties no lielākās sabiedrības daļas, viņi taču slēpjas aiz šādām biedrībām. Vai atceraties, ka šis ungāru deputāts izstrādāja likumprojektu pret gejiem, bet pats tusēja geju ballītēs?

Atbildēt

Hitlers

23.07.2021. 08:54

Nu tik būs manā garā. Visus, kas nav tradicionālā ģimene pakārsim, ja nepietiks šņores, tad šausim nost, indēsim un dedzināsim. Rases tīrība ir pāri visam!

Atbildēt

Kukū

23.07.2021. 08:50

Ir nu gan Latvijas eksistences problēma, kuras dēļ jāgrābstās ap Satversmi. Būtu jāiesaka palasīt Gulivera ceļojumus. Izglītība un tautsaimniecība iet uz grunti - nepaspēj apmierināt ātrāk pieaugošās prasības, bet šie idioti līdz putām uz lūpām strīdas par to no kura gala olu pārsist.

Atbildēt

lauķis

23.07.2021. 05:12

»

Nē, geji un lezbietes nebūs

Pienāks pavisam drīz tas laiks, kad visus gejus un lezbietes nometinās kolonijā uz salas Klusajā okeānā bez palmām un laivām.Vismaz visus LGTB karojošā spārna biedrus noteikti.Jo tā ir sērga, trakāka par lepru, tā ir sērga, kas agrsīvāka par Covid un arī nāvējošāka sabiedrībai kā Covid - tā drupina ...


Ja cilvēks nāk ar koku rokā tad stulbs suns metas virsū kokam,gudrs suns ķersies pie rīkles koka turētājam.
Nu liekat mierā tos deģenerātiņus,tie paši nosprāgs un nevairosies.
Jāvēršas pret tiem kas pieņem šos noziedzīgos un pretcilvēciskos likumus.

Atbildēt

lauķis

23.07.2021. 05:09

»

Palīdzība referenduma rīkošanai

Iniciatoriem vajadzētu atvērt ziedojumu kontu notāru algošanai, citādi būs grūti savākt 150 000 parakstu


Tieši uz to jau kolonijas pārvaldnieki liek cerības,cilvēki nesavāksies,toties viens otrs būs uzspodrinājis savu slapjo asti.
Es gan ierosinu refererendumu par kolonijas parvaldnieku saukšanu pie kriminālatbildības.Noziegumu saraksts ir gigantisks.

Atbildēt

Palīdzība referenduma rīkošanai

22.07.2021. 23:39

Iniciatoriem vajadzētu atvērt ziedojumu kontu notāru algošanai, citādi būs grūti savākt 150 000 parakstu.

Atbildēt

Nē, geji un lezbietes nebūs

22.07.2021. 23:28

Pienāks pavisam drīz tas laiks, kad visus gejus un lezbietes nometinās kolonijā uz salas Klusajā okeānā bez palmām un laivām.Vismaz visus LGTB karojošā spārna biedrus noteikti.Jo tā ir sērga, trakāka par lepru, tā ir sērga, kas agrsīvāka par Covid un arī nāvējošāka sabiedrībai kā Covid - tā drupina un iznīcina civilizāciju kā vēzis.

Atbildēt

Osipova vēl tiks sodīta

22.07.2021. 23:23

Osipova, šis Krievijas hibrīdkara instruments, krievene bez kauna un goda, uzpirktā mamzele un valts noziedzniece tiks vēl tiesāta un cerams, pakārta (pirms tam gan būs jāizbeidz šis nāvessodu moratorijs, bet arī līdz tam nonāks). Par Satversmes izķēmošanu pienākas nāves sods.

Atbildēt

IM

22.07.2021. 22:53

»

Zilgma

Lai Dievs piedod tavu tumsonību un atpestī tevi no ļauna


Gaismone Zilgma atnāca, nosmirdēja, un aizgāja pat ne stariņu neastāja, viltniece.

Atbildēt

norma

22.07.2021. 22:40

»

Poēc

Vīrieši maigojas, klāt tūlīt eju


Beizot Latvijā arī viens normāls dzejnieks.Citādi ir vesels bars,kas iegrimuši sava garīgā peģisma apcerē.

Atbildēt

Zinot komunistu/stukaču mīlestību pret PSRS okupantiem

22.07.2021. 21:52

Jūs ko, par kādu tautas nobalsošanu runājat, ja vara ir 100% krievu okupantu kontrolēta un no Latvijas nav repatriēti simtiem tūkstoši šeit mītošie PSRS kolonisti un militāristi.
Šajā situācijā pilnīgi reāli var nobalsot par pievienošanos krievija vai arī krievu karaspēka izvietošanu Latvijā.

Atbildēt

Zilgma

22.07.2021. 21:51

»

Poēc

Vīrieši maigojas, klāt tūlīt eju


Ārstējies!

Atbildēt

viss ir vienkārši

22.07.2021. 21:07

»

hmm

Kur balsot pret


Kur gribi, tikai netraucē normāliem cilvēkiem.

Atbildēt

Svētais Vazelīns

22.07.2021. 20:57

Cik sīkumaini, grozīt pa vienam pantam. Kāds sprogains viesstrādnieks veselu preambulu piestiķēja Satversmei un nekādu referendumu nevajadzēja.

Atbildēt

hmm

22.07.2021. 20:53

Kur balsot pret?

Atbildēt

Poēc

22.07.2021. 20:07

Vīrieši maigojas, klāt tūlīt eju
Beidzot es redzēšu darbībā gejus !
Pieeju tuvāk - viss ir tik prasti:
Tie tak tie paši pederasti !

Atbildēt

'tiesa'

22.07.2021. 19:10

pārraksta Satversmi bez referenduma. LU juristi.

Atbildēt

IM

22.07.2021. 19:04

»

Kollēga

Baibiņ, slimo cilvēciņ, dzīvo savu dzīvi un nenoraksti uz citiem savas neveiksmes! Ne LGBT kopiena tevi aiztiek, ne traucē. Tas, ka tu gadiem nevari nokārtot savu privāto dzīvi, nenozīmē, ka jāčakarē tā citiem. Geji/lezbietes ir, bija un būs un viņiem ir tiesības dzīvot ģimenes dzīvi, kas tev pašai ...


Nu jā, ar papīriem vai bez papīriem bet vienalga tā jūsu gejiskā un lezbiskā ģimenes dzīve tāpat viens izsmiekls vien būs. Un lai nu Dievs dod ka Latvijā jums tas papīrs ar netiks dots. Paši esat sačakarējuši savu dzīvi tā ka neviena Baibiņa neko nemaz nevar vairs klāt pielikt.

Atbildēt

999

22.07.2021. 18:49

»

666

Vpizdu tos pedjikus


Čtob ti zdoh!

Atbildēt

Baložu Marija(47)

22.07.2021. 18:49

Augustā Rīgā notiks Baltijas praida pasākumi un uz jautājumu, kādus riskus viņa saredz, iekšlietu ministre norāda: “Riski pastāv vienmēr, bet tas no kā gribētos izvairīties, ir agresijas, vardarbības un naida pieaugums sabiedrībā. Tieši tāpēc es uzskatu, ka ir nepieciešams savlaicīgi sagatavot policiju tam, lai atpazītu, ka pastāv reāls naida noziegumu risks.”

Atbildēt

Kollēga

22.07.2021. 18:48

Baibiņ, slimo cilvēciņ, dzīvo savu dzīvi un nenoraksti uz citiem savas neveiksmes! Ne LGBT kopiena tevi aiztiek, ne traucē. Tas, ka tu gadiem nevari nokārtot savu privāto dzīvi, nenozīmē, ka jāčakarē tā citiem. Geji/lezbietes ir, bija un būs un viņiem ir tiesības dzīvot ģimenes dzīvi, kas tev pašai tā arī neizdevās ar n-tajiem piegājieniem.

Atbildēt

IM

22.07.2021. 18:38

Skumji ka tik gari, plaši un smagi jāaizsargājas. Pret ko? Pret meliem un maldināšanu. Labāks būtu uzbrukums. LGTB un tādas organizācijas Latvijā aizliegt. Par sadzīves lietu kārtības jaukšanu, un par meliem un maldināšanu par diskrimināciju, no kuras realitātē nav ne tik cik melns aiz naga.

Atbildēt

666

22.07.2021. 17:52

Vpizdu tos pedjikus

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: