Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

real

21.04.2016. 13:13

»

stulbs

Tik stulbs,kā edge,nav neviens komentārs


vesturisku dokumentu kopija nav komentars !

Atbildēt

stulbs

19.04.2016. 08:58

Tik stulbs,kā edge,nav neviens komentārs.....

Atbildēt

zoja

18.04.2016. 19:01

Kādas prāta spējas ir pašrizejiem vadoņiem piērāda tas ka Latvija,UKRAINA ,Krievija visas tika novestas līdz bankrotam.

Atbildēt

!

18.04.2016. 18:09

»

zoja

Šī liberālā plānprāta sērga uzkrita netikai Latvijai tiēši tas pat notiēk Ukrainā un Kriēvijā.Ukrainā viēns olgarks otru oligarku nogāza un naivie ļautiņi gaida ka dzīve uzlabosies.Kriēvijā situācija ir vēl traģiskaka Jeļcins izdarīja valsts saujot no tankiem pa parlament nodzēra sagrva un pārdeva valsti...


Krievija jelcina laika pienema asv 1993 gada sarakstito Krievijas konstituciju.baltijas valstis asv parvalda ar pensionaru no asv-kanadas ievestu emigrantu palidzibu.ukraina asv izdarija brunotu valsts apversumu ar maidana palidzibu,jo lidmasina ieprecinata juscenko asv valsts departamenta ligava situaciju pilniba nekontroleja,tiesi tapat ka gruzija liddmasina ieprecinata saakasavili asv valsts departamenta ligava.nu bet pulim bijusaja PSRS teritorija,kuras valstiskumu sagrava asv agents gorbacovs tagad lauj apmeklet makdonalda,,restoranus,, un maksat nodevas asv caur 15 ,,neatkarigo centralo banku ,,institucijam,kuram ar likumu ir aizliegts finanset savu zemju tautsaimniecibu.

Atbildēt

zoja

18.04.2016. 16:16

Šī liberālā plānprāta sērga uzkrita netikai Latvijai tiēši tas pat notiēk Ukrainā un Kriēvijā.Ukrainā viēns olgarks otru oligarku nogāza un naivie ļautiņi gaida ka dzīve uzlabosies.Kriēvijā situācija ir vēl traģiskaka Jeļcins izdarīja valsts saujot no tankiem pa parlament nodzēra sagrva un pārdeva valsti .Trāgēdija slēpjas tai apstāklī ka varas mantiniēka to atzina par labu un uzcēla memorālu 8hektāru platībā Jeļcina Centru

Atbildēt

kkk

18.04.2016. 14:58

Ko tu priedīt murgo? Kas tad pats esi - krievs, žīds, amerikānis? Kuras tad ir tās "pareizās" nācijas kam varu "drīkst dot"? Pašam kauns nav par savu "baura" izcelsmi?
Tev dirsā spicu mietu iestellēt un aiztransportēt līdz Zilupei - tur robežas otrā pusē arī smirdi, un nes savu padomju demagoģiju.
Latviešu valsts viņam slikta - debīlajam pideram...

Atbildēt

usa

18.04.2016. 12:07

Pašreizējā propaganda tautu pārvērta aitu barā,kad tautai atnēma ipašumus izlika 100.000 no dzivoķļiem bankas atņēma visu naudu aitu bars neizdarīja neviēnu bļāvienu,pareiza ir tautas paruna kur ir aitas būs arī cirpēji.

Atbildēt

usa

18.04.2016. 11:49

Viss sakas ar propagandu Gorbačavs savā laikāpiēļāva rupju kļūdu kad sāka reformu ar pļāpāšanu nevis relāru isteņošanu.Latvijā Labvakar puišeli vārēja netraucēti pļāpāt Kriēvijā Vsgļat,bet šie cilvēki nav nevīēnu domu sakarīgu izteikuši,ja tagat televīzija nonāktu kreso valdimu rokas šī sistēma izjuktu gada laikā.

Atbildēt

Edge

18.04.2016. 11:48

»

Žulis

Guntis Ulmanis nav nekāds nacionālists, tāpat kā šobrīd valdošā koalīcija. Tas, ka viņi ik pa laikam savas popularitātes uzturēšanai izmanto nacionālu retoriku, nenozīmē, ka viņi ir nacionālisti. Ja āksts uzvelk ģenerāļa mundieri, viņš nekļūst par ģenerāli.Pēc darbiem ir jāvērtē viņu būtība, nevis pēc...


Pūli par tautu jāveido, tad arī veselīgs nacionālisma parādīsies. Īstais brīdis atcerēties Baložu Dāvida, Kr.Valdemāra, A.Pumpura un J.Raiņa padomus:
"....Mēs paši septiņus gadsimtus esam nesuši šis reakcionārās muižnieku kliķes jūgu, kura, kaut arī skaitā pavisam niecīga - 1% no visiem iedzīvotājiem, - ar savu organizētību pratusi līdz šim laikam saglabāt īsti viduslaicīgas privilēģijas. Šī vācu-baltu muižniecība un tās vadītā vācu pilsonība (vācu-baltu zemniecības nav), kopā tikai 150000 cilvēku jeb 3% no iedzīvotāju kopskaita, ir tie, kas sevi dēvē par baltiešiem un kurus valstskanclers maldīgi apzīmē par tautu.
Mēs, latvieši, atbrīvošanu prasām ne kā atraušanu no Krievijas, bet gan kā brīvu nacionālu attīstību uz latviešu valodas un īpatnību pamatiem, kāda mums iespējama visas Latvijas (Kurzemes un Vidzemes, un Vitebskas latviešu daļas) politiskas autonomijas ietvaros un krievu valsts savienībā.
Latvijai atraušana no Krievijas nozīmētu atraušanu no ekonomiskās dzīves nosacījumiem. No modernā attīstībā ierautas, kulturāli un saimnieciski augstu stāvošas zemes Latvija tiktu nospiesta līdz agrāram novadam, ko Vācija tikai ekspluatētu un kas turklāt vēl būtu pakļauts varmācīgai vācu kolonizācijai un latviešu zemes atsavināšanai.
Krievijai Latvijas atraušana nozīmētu atgriešanu no jūras, t. i., Krievijas patstāvīgās saimnieciskās dzīves apslapēšanu.
Eiropai tā nozīmētu ilgstošus kara draudus, jo nākošā, brīvā Krievija neļaus sevi noslāpēt.
Ar visiem demokrātiskajiem elementiem vienoti brālīgā cīņā par šo nākošo, brīvo Krieviju, mēs, latvieši, jau 1905. g. panesām visas vācu-baltu muižnieku vadītās kontrrevolūcijas šausmas; un tagad, kad vācu valdība šīs, kā arī reakcionārās prūšu muižniecības centienus atzinusi par savējiem, mēs šo cīņu turpinām. No šīs cīņas, nevis no vienas vai otras valdības mēs ceram atbrīvošanu - brīvu Latviju brīvā Krievijā."
PROTESTA REZOLŪCIJA PRET NODOMĀTO LATVIJAS PIEVIENOŠANU VĀCIJAI. 1916. g. aprīlī.

Atbildēt

ili

18.04.2016. 11:35

Ļeņins teica ka latvietis nekad nevar būt par valsts prezidentu,jo viņš ir pavēļu izpildītājs,vienīgi bija Kārlis Ulmanis,kuru atbalstīja tauta.G.Ulmanis bija čekas ieliktenis,tā arī pārejie bijušie,NA ir čekistu partija.

Atbildēt

skots

18.04.2016. 10:32

»

rezultats likumsakarigs

ja valsti ielaiz sorosa fondu,paraksta slepenus protokolus ar svf,pielauj asv reitingu agenturu darbibu un ievies ,,neatkarigas centralas bankas, instituciju,kurai ar likumu aizliegts finanset Latvijas tautsaimniecibu un kuras ipasnieki nav zinami pec 25 gadu darbibas,kops 2003 gada okupe Iraku un Afganistanu...


Sorositi arī ir kolaborantu pasākums.Kolaboracionisms ir noziegums pret valsti,bet kolaboranti ir valsts noziedznieki,kuru rokās atstāt varu bija nepārvērtejama kļūda.Tā nebija tautas izvēle,bet ar bruņotu spēku vai tā pielietošanas draudiem uzspiesta vara.Okupācijas karaspēks valsti atstāja tikai pēc tam,kad kolaborantu vara bija pietiekami nostiprinata.Pašlaik notiek kolaborantu varas paaudžu maiņa un pastāv šīs varas zaudēšanas risks.Apriet visu tautu šai sakarā nav racionāli.

Atbildēt

Žulis

18.04.2016. 09:52

»

e talons

Ideāla taisnīguma etalons G.Ulmanis arī nebija īsti apmierināts ar latviešu tautu. Viņam labāk patika ķīnieši, kas strādā par 20$ mēnesī un nežēlojas...


Guntis Ulmanis nav nekāds nacionālists, tāpat kā šobrīd valdošā koalīcija. Tas, ka viņi ik pa laikam savas popularitātes uzturēšanai izmanto nacionālu retoriku, nenozīmē, ka viņi ir nacionālisti. Ja āksts uzvelk ģenerāļa mundieri, viņš nekļūst par ģenerāli.Pēc darbiem ir jāvērtē viņu būtība, nevis pēc viņu vārdiem!
Bet par to "pliko nacionālismu", ko jūs minējāt es šeit tālāk iekopēšu jau agrāk rakstītu savu komentu: Kas notiktu, ja kādam cilvēkam pilnībā atņemtu pašsaglabāšanās instinktu? Nepaietu ilgs laiks un šis cilvēks būtu miris. Un tas, kādā veidā šis cilvēks būtu dabūjis galu jau ir visai mazsvarīgs jautājums. Viņa neapdomīgo, pārgalvīgo, vai, gluži vienkārši muļķīgo rīcību varētu kritizēt un nosodīt bezgalīgi.
Pašsaglabāšanās instinkts ir ne tikai atsevišķiem cilvēkiem, bet arī tautām. Tautas pašsaglabāšanās instinkts ir iemiesots nacionālisma ideoloģijā. Iznīcinot nacionālismu tautā, tiek iznīcināts tautas pašsaglabāšanās instinkts. Tauta iet bojā. Un tas, kādā veidā notiek šī bojāeja jau ir visai mazsvarīgs jautājums. Var bezgalīgi nosodīt un kritizēt nacionālismu zaudējušas tautas rīcību un uzvedību vienā vai otrā gadījumā. Tas neko nedos un nemainīs. VIENĪGĀ iespēja tautai izdzīvot ir atgriezties pie zaudētā nacionālisma!
Latviešu tautai ir atņemts tās nacionālisms.Un tāpēc no rīta līdz vakaram, visos iespējamos veidos var aicināt nacionālismu zaudējušos latviešus uz valstisku domāšanu, patriotisku rīcību, apzinīgu kopdarbu - nekādus rezultātus tas nedos.
Tautā ir jāatjauno nacionālisms!Tikai tad parādīsies gan patriotisms, gan valstiska domāšana un apzinīgs darbs kopības labā. Taču šim nacionālismam ir jābūt patiesam, nevis tādam, kādu to sludina Saeimā sēdošie, nacionālistu lomas tēlojošie āksti pēc principa "klausies manos vārdos, bet neskaties uz maniem darbiem".

Atbildēt

Kreisais huks

18.04.2016. 09:06

»

Žulis

Visiem tiem (ieskaitot šī raksta autoru), kuri tik ļoti nepiekrīt manam iepriekšējam komentam un turpina latviešu tautas nozākāšanu...


Tu vēl aizmirsi pieminēt partiju Tēvzemei un Brīvībai, kuras biedri valdībās atrodas vēl līdz šim brīdim, tikai tagad protams zem citas izkārtnes.
Dziesmotā revolūcija? Atceros kā pa krievu kanālu parādīja raidījumu par notikumiem Lietuvā, kur liecinieki pastāstīja no kurienes patiesībā šāva snaiperi un uz kuru vēstniecību pēc tam "evakuējās". Tā vietā lai nopratinātu šos lieciniekus, tika aizliegts šis kanāls.

Atbildēt

feiss

18.04.2016. 09:05

Par latvieti var būt kurš katrs...Tagad latvietis ir jau dzeltenā rase....

Atbildēt

e talons

18.04.2016. 08:59

Ideāla taisnīguma etalons G.Ulmanis arī nebija īsti apmierināts ar latviešu tautu. Viņam labāk patika ķīnieši, kas strādā par 20$ mēnesī un nežēlojas.
Žulim - ar pliku nacionālismu nebūs līdzēts, ja ir kapitālisms...Valdošā koalīcija jau it kā ir nacionāla, labējās partijas...Bet deokupācija būtu murgs, ko tad darītu ar jauktām ģimenēm?

Atbildēt

Žulis

18.04.2016. 07:57

Visiem tiem (ieskaitot šī raksta autoru), kuri tik ļoti nepiekrīt manam iepriekšējam komentam un turpina latviešu tautas nozākāšanu.
Cik sapratu no jūsu emocionālajiem izteikumiem (argumentu jums trūkst), tad jūs esiet pret nacionālismu, bet deokupācijas un dekolonizācijas procedūra jūsu prātā izsauc sašutumu.Savukārt latviešus kā tautu jūs uzskatiet par muļķiem, bet sevi par gudrajiem, ja jau spējat novērtēt latviešu "muļķību".
Tad nu man ir priekš jums divi vienkārši jautājumi, uz kuriem jums, kā gudrākiem un zinošākiem cilvēkiem nebūs grūti atbildēt.
1. Kā jūsuprāt vajadzēja rīkoties latviešiem pēc "dziesmotās revolūcijas", lai jūs šo latviešu rīcību atzītu par gudru?
( Tikai savā atbildē pieturieties pie tā laika realitātes, t.i. ņemiet vērā, ka toreiz visus naudas un informatīvos resursus savās rokās paturēja tie paši iepriekšējā režīma darboņi, kuri izveidoja tādas labi finansētas un izreklamētas partijas kā "Latvijas ceļš". "Saimnieks" u.c. no kurām šodien ir attīstījies tas jūsu pieminētais "Lielās Bandas astoņkājis".)
2. Kas, jūsuprāt, šodien būtu jādara latviešiem, lai jūs latviešus uzskatītu par gudru tautu?
(Tikai nevajag operēt ar tādiem vispārinājumiem, kā "jāievēl Saeimā gudrākie un apzinīgākie", bet konkretizējiet, kā to šīs "LIelās Bandas astoņkāja" apstākļos izdarīt. Tāpat nefantazējiet par tēmu, ko pareizi vajadzētu darīt patreiz Saeimā ievēlētajiem partiju deputātiem, jo viņi visu dara tieši atbilstoši savai būtībai un saturam. Citu neko darīt viņi vienkārši nav spējīgi.)
Tad nu, lūdzu, paspīdiet "muļķa Žuļa" priekšā ar savu gudrību un pie viena ar faktiem pierādiet, ka latviešu tauta tiešām ir dumja. Tikai atcerieties, ka jūs esiet noraidījuši gan nacionālismu, gan deokupāciju un dekolonizāciju. Tātad šīs lietas jūs savā atbildē izmantot nevariet.

Atbildēt

Simsons

18.04.2016. 07:48

»

Rūdis

Vai kā uzprasies feisā


Tu laikam arī esi no tā bara, kas patiesības sludinātājus labāk redzētu cietumā, lai meli varētu uzdzīvivot. Tev par apbēdinājumu, pasaulē ir tā iekārtos, ka meli ilgi pastāvēt nevar, un patiesība uzvar vienmēr! Tāds nu ir Dieva iekārtojums!

Atbildēt

lauķis

18.04.2016. 07:27

»

Dievs ,tava zeme deg !

kam pieder ,,latvijas banka,, ar rimsevicu kabata


Latvijai nav nevienas bankas un nav savas ekonomikas , toties ir Rinkevičs ,karogs himna un praids.

Atbildēt

Dievs ,tava zeme deg !

18.04.2016. 05:21

»

Eduards Lunis--

---Teicams, kārtējais Priedīša kunga , raksts!Man nav ko piebilst, vai atņemt! Un tomēr...


kam pieder ,,latvijas banka,, ar rimsevicu kabata ?

Atbildēt

Betānija

17.04.2016. 21:24

»


Vari šo savu palagu izdrukāt un pakārt atejā uz nagliņas.Salasījie esi nacionālistu Latvijas vēstures piepaceltos, uzspodrinātos viltojumus! Viss kas notiek Latvijā ir acīm redzams un te var parakstīties zem katra A. Priedīša kunga rakstītā vāŗda! Nacionālu valsti viņam sagribējies! Kur tad Tu, gudriniek biji, kad notika referendums par Latvijas iestāšanos ES? Kāpēc ar šādiem palagiem neaģitēji pret un par nacionālu valsti? Diemžēl arī nacionāla valsts mums nesanāktu, jo visi šie nacionālisti prot tikai bļaustīties un pēc tam izpārdot Latvijas labumus ārzemju afēristiem. Saskaiti, cik uzņēmumi nav pāŗdoti tiem pašiem krieviem, ko nacionālisti tik ļoti nieredz. Bet komplimentu gan tev pateikšu - Tu simbolizē to pašu latviešu tautas daļu, kura lielās ar firmas zīmi uz bikšu pakaļas, kad pašas bikses jau tā novalkātas,ka nav pat vairs kur ielāpus uzlikt.

Atbildēt

rezultats likumsakarigs

17.04.2016. 20:09

»

Jānis Sesks

Es nepiekrītu, ka var kaut ko glābt no ārpuses kāds cits. Muļķus neviens nevar glābt. Tikai kaps var glābt


ja valsti ielaiz sorosa fondu,paraksta slepenus protokolus ar svf,pielauj asv reitingu agenturu darbibu un ievies ,,neatkarigas centralas bankas, instituciju,kurai ar likumu aizliegts finanset Latvijas tautsaimniecibu un kuras ipasnieki nav zinami pec 25 gadu darbibas,kops 2003 gada okupe Iraku un Afganistanu,demagogiski klaigajot par PSRS ,,okupaciju,,Adazos izvietojot asv tankus ,TAD SAVADAKS REZULTAS NEVAR BUT,ka nepartraukts iedzivotaju skaita samazinajums,slegtas skolas un slegtas slimnicas.

Atbildēt

13 janvara merena opozicija

17.04.2016. 20:01

Malacis Prieditis.Labs raksts.

Atbildēt

!

17.04.2016. 20:00

»


Keguma HES uzbuveja zviedri ,nevis pastalnieki.Rupniecibu Latvija radija un veidoja vaciesi,krievi un ebreji.latviesi bija laukstradnieki.un ari pec 1991 gada pienema pamulko dzordztaunas universitates 2 pasaules kara latviesu emigrantu mulkibu,ka likvidejot rupniecibu Latvija ,krievi aizbrauks uz Krieviju ,ka dogmu !sodien redzams ,kas no ta ir iznacis,pec dombrovska parakstito slepeno svf protokolu realizacijas:slegtas skolas,slegtas slimnicas,sagrauta Latvijas tautsaimnieciba un asv tanki Adazos !bet vikitorija nulande piefrontes josla sola ari latviesus cienat ar cepumiem.

Atbildēt

Edge

17.04.2016. 19:57

»

Re re

Bon sauvage...


Tikai mieru, bez panikas un matu plēšanas! Jo vairāk bēgļu no Āfrikas un Tuvajiem Austrumiem ieradīsies Latvijā, jo labsirdīgāki kļūs latvieši.
Skat', kā mainās vācieši, zviedri, itāļi u.c. civilizētās Eiropas tautas, kas izturas adekvāti savam intelektuālajam un morālajam līmenim. Tas nekas, ja šauj un slepkavo Parīze un Briselē, bet Vācijā tiek dedzinātas bēgļu patversmes - tik un tā latvietis R-Eiropieša acīs kā bija, tā paliek "mežonis". Tādās reizēs es personiski uzdziedu:
"...lai mani nīst, lai mani nievā - pie d...man, pie d... man."

Atbildēt

Neiedziļinoties detaļās

17.04.2016. 19:20

»


Atļaušos uzrakstīt - tu esi dumjš muļķis.
Ja tagad veikt tevis piesaukto deokupāciju kas būs tālāk?
1) Ja man ir tuvi cilvēki kuri iekļūst tajos deokupācijas sarakstos un kuri negrib braukt prom no zemes kurā nodzīvoja vismaz 4/5 no savas dzīves. Kas notiks tālāk? Tas viss notiktu ar spēku? Un ko man darīt? Noskatīties kā ar spēku deportē cilvēkus kurus es mīlu?
2) Kas te strādās ja vēl 300 000 cilvēku aizbrauktu no valsts? Tu vispār apjēdz kādas tam būs sekas?

Tu esi latviešu bende. Pateicoties tādiem kā tu kangari iznīcina mūsu tēvzemi!

Atbildēt

S.V.

17.04.2016. 19:16

Laba bilde - latvieši kaili savu karaļu priekšā! Tā ir taisnība, jo neko nevaram izdarīt, lai tā nebūtu.

Atbildēt

D.

17.04.2016. 18:16

»


Tādu žuļu dēļ cieš visi - krievi, ebreji, poļi, ukraiņi, baltie krievi un citi, kuri dzīvo Latvijā. Priekš žuļiem ir tā varas mafija.Ja nebūtu neizglītotu žuļu nebūtu mafija Latvijā.

Atbildēt

Idiots

17.04.2016. 18:05

»


Idiota murgi: Nu kā var, piemēram, teikt ka „Kā zināms, mūsdienās tauta iegūst varu pēc valsts izveidošanas.” Tie ir klaji meli! Tauta varu iegūst tikai tad, ja ir izveidota NACIONĀLA valsts! Ja nav izveidota nacionāla valsts, tauta nekādu varu neiegūst! Žuli, no kuras mežoņu šlakas tu esi izlīdis tik neizglītots latviešu āksts? Cik klases esi beidzis? Vai esi pieskaitāms?

Atbildēt

Eduards Lunis--

17.04.2016. 17:55

---Teicams, kārtējais Priedīša kunga , raksts!Man nav ko piebilst, vai atņemt! Un tomēr-
---2016.G. 4.MAIJĀ, RĪGĀ, PL.14-OS, PREWTIM OKUPĀCIJAS MUZEJAM, NOTIKS-
----LATVIJAS GLĀBŠANAS SAPULCE.
SAPULCES MĒRĶIS-PAGAIDĀM NEVARDARBĪGA, ESOŠĀS NELIKUMĪGĀS , NOZIEGUMU BRĪVĪBAS UN NESODAMĪBAS PĀRŅEMTĀS , SATVERSMEI NEATBILSTOŠĀS , KOMOMISTU UN ČEKISTU VARAS NOMAIŅA UZ LATVIJAS GLĀBŠANAS SAPULCES IZVĒLĒTO PAGAIDU VALDĪBU!
AICINĀTI VISI , IZŅEMOT LATVIJAS IZZAGŠANĀ UN NOZAGŠANĀ IESAISTĪTOS! Latvijas glābšanas komisija. tel 65038743

Atbildēt

Re re

17.04.2016. 17:25

Bon sauvage

Tā franču valodā sauc „labsirdīgos mežoņus”. Apgaismības laikmetā labsirdīgais mežonis bija populārs literārais tēls. Par labsirdīgajiem mežoņiem faktiski jūsmoja vienmēr. Homērs jūsmoja par ganiem, Horācijs jūsmoja par skitiem, Tacits jūsmoja par ģermāņiem, Montēns jūsmoja par Amerikas indiāņiem. Nav manīts, ka baltvācieši būtu jūsmojuši par baltu ciltīm kā labsirdīgajiem mežoņiem. Tā nenotika arī Rietumu ceļotāju ceļojumu aprakstos, kurus savā laikā apskatīja Arnolds Spekke savā grāmatā. Rietumu ceļotāji vietējos zemniekus raksturoja ļoti drūmās krāsās, uzsverot netīrību, nekārtību, dzeršanu, kaušanos, zemnieku mežonīgo uzvedību un mežonīgo ārieni. Arī Merķelis latviešus neapraksta kā labsirdīgos mežoņus. Nav ticams, ka arī šodien Rietumu cilvēku apziņā latvieši figurē kā labsirdīgie mežoņi. Figurē kā mežoņi (tas ir daudzkārt sastapts ārzemnieku reakcijā), bet nevis kā labsirdīgie mežoņi. Kāpēc tā notiek? Domājams, tāpēc, ka latviešiem pietrūkst labsirdības. Mežonība nav sintezēta ar dvēselisko labsirdību. Toties ir sintezēta ar aprobežotu uzpūtību, pašpārliecinātu agresivitāti, paškritikas trūkumu, attieksmes vulgaritāti. Latvietis izturās neadekvāti savam intelektuālajam un morālajam līmenim. Izturās neadekvāti savam sasniegtās kultūras līmenim, civilizētības līmenim. Latvietis labsirdīgi neizvēlās savu reālo vietu dzīvē. Latvieša ambīcijās nav labsirdīga pašcieņa, kas noteikti ir labsirdīgo mežoņu patīkamākā un cienījamākā īpašība.

Atbildēt

Jānis Sesks

17.04.2016. 17:17

Es nepiekrītu, ka var kaut ko glābt no ārpuses kāds cits. Muļķus neviens nevar glābt. Tikai kaps var glābt.

Atbildēt

Lēzups no Latgales

17.04.2016. 17:15

Kolosāli uzrakstīta taisnība, jo viss ir kā no dzīves pateikts. Latgale ir beigta pirmā Latvijā.

Atbildēt

sociāli atstumtais

17.04.2016. 17:06

nu kad jau tā , tad jau tā !
- kāda tur ,, tauta,, ; kāda tur ,, republika ,, ; kāda tur ,, state ,, ; kāda tur ,, valsts ,, .
Laikam jādzied ( vai ,, vispirms jāierauj ,, ) - di--ā mēs esam un ārā netiekam , stipram vaj'g būt , uzvaru gūt ! ! !
Un atkal : - tā jau ir ' - ko lai dar' - jauna valsts - neko jau nevar gribēt ... turpināsim kā līdz šim ? ? ?
Vai gaidīsim FINKA pareģojumu ? un neko nedarīsim kā 1940. gadā , kad krievi BALTIJU noplūca kā skābeni ?

Atbildēt

Seja

17.04.2016. 17:06

»

Feiss

Nebeigšu apgalvot, ka dēļ šitā vīra (priedīša) jau sen latviešu cietumi ilgojas, kad gan tik tas laiks pienāks, kad dienestiem beidzot piegriezīsies priedīša ķengas


Latviešu cietumi tie ir cietumi, kuros jūs Vienotības mēsli gatavojaties sēdināt latviešus? Kas gan būtu šaubījies.

Atbildēt

Feiss

17.04.2016. 16:59

Nebeigšu apgalvot, ka dēļ šitā vīra (priedīša) jau sen latviešu cietumi ilgojas, kad gan tik tas laiks pienāks, kad dienestiem beidzot piegriezīsies priedīša ķengas!

Atbildēt

dalia

17.04.2016. 16:25

ir kaut kāda baisa putrošanas muļķa definīcijas . Lai būtu lielāka skaidrība un saprašana , ludzu ( !!!) , sistemātiski, vismaz reizi mēnesī , pārlasīt sekojošu rakstu :
http://www.adme.ru/articles/5-zakonov-gluposti-596405/

Atbildēt

še

17.04.2016. 14:59

»

mio

"Arī tagadējais valsts hibrīdapvērsums no 2016.gada 3.marta turpinās bez šaušanas


Saeima 2016. gada 3.martā pēkšņi mainīja sēdes darba kārtību, un steidzamības kārtībā balsoja izmaiņas Krimināllikumā – grozīti 80., 80.1 , 81., 85.panti, ieviesti jauni 81.1 un 95.1 panti.

Atbildēt

Pareizi

17.04.2016. 14:44

»

mio

"Arī tagadējais valsts hibrīdapvērsums no 2016.gada 3.marta turpinās bez šaušanas


Arī 3.martā tevi neviens netraucēja zagt, vai ne, dārgais latvieti bez ausīm, acīm un prātiņa! Raksts ir par tevi un tavu pseidovalsti, ja esi spējīgs to aptvert! Šaubas, ka esi spējīgs!

Atbildēt

Vietējais

17.04.2016. 14:04

Raksts skarbs, bet patiess. Šodien vari iet uz kuru valsts iestādi vien gribi - visur tikai šoferu dēli un meitas, kuri bīda savas lietas nevis kārto lietas pēc to būtības un loģiskā satura.
Pašlaik mokos pa Rīgas Būvvaldi un attīstbas departamentu. Tas ir vienkārši muļķības kalngals, absolūti atbilst raksta ievadam.

Atbildēt

mio

17.04.2016. 14:01

"Arī tagadējais valsts hibrīdapvērsums no 2016.gada 3.marta turpinās bez šaušanas."

Kaut kā nebiju pamanījis, ka 3. marts ar kaut ko atšķiras no visām pārējām dienām.

Atbildēt

17.04.2016. 13:27

Simts vecie Saeimas muļķi jāatlaiž, lai var ievēlēt simtu jauno muļķu, jo vecie jau pierādījuši, ka tiešām ir muļķi.

Jādod iespēja jaunajiem simts muļķiem Saeimā parādīt sevi līdz galam.

Atbildēt

DENISS

17.04.2016. 12:56

No Stikla Kalna: "Valsts intelektuālais apjoms
Kas ir valsts intelektuālais apjoms? Atbilde ir zināma. Valsts intelektuālais apjoms ir valsts rīcībā esošais intelektuālais potenciāls – intelektuāļu un inteliģences zināšanu un prasmju kopums. Tas ir kopums, kuru valsts eventuāli var izmantot savā darbībā. No valsts intelektuālā apjoma ir atkarīga visu valstisko procesu kvalitāte. Ja valsts nevar lepoties ar savu intelektuālo apjomu, tad valstiskajos procesos ātri ieviešās nekompetence, neprofesionālisms, aplamības. Valsts intelektuālā apjoma problemātikā noteikti atsevišķs aspekts ir valsts aparāta prasme izmantot vietējo intelektuālo apjomu. Šis aspekts vienmēr ir bijis aktuāls valstiskajos procesos. Tas tāpēc, ka valstisko procesu vadības attieksme pret intelektuālo apjomu var svārstīties no velmes maksimāli izmantot vietējos intelektuālos spēkus līdz politiķu augstprātīgai iedomai atsacīties no vietējo intelektuālo spēku izmantošanas un pašiem tikt galā ar visiem jautājumiem. Neapšaubāmi atsevišķs aspekts ir valsts intelektuālā apjoma ģenerēšana kā speciāls valstisks projekts ar dziļu perspektīvas apziņu. Praktiski tas nozīmē, ka valsts aparāta darbībā ietilpst mērķis iesaistīties intelektuāļu un inteliģences spēku apzinātā formēšanā, veidojot specializētas mācību iestādes, atlasot un atbalstot spējīgus jauniešus, atbalstot zinātniskos pētījumus utt. Valsts intelektuālā apjoma kāpināšana ir tāds pats valstiskais pienākums kā visi citi valstiskie pienākumi izglītībā, audzināšanā, zinātnē."

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: