Menu
Pilnā versija
Foto

Teātris nav „Rimčiks”: atklātā vēstule teātra sabiedrībai

Alvis Hermanis, Jaunā Rīgas teātra (JRT) mākslinieciskais vadītājs · 26.10.2019. · Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

TT

30.10.2019. 09:50

un kas ir šie mēdiji, kuri pievērsuši šo lielo uzmanību?? "Teātra vakars", "Pastaiga pa teātri", "es un krēsls", "skatuves dzīve"??? nevajag mazu sīku mušu uzpūst par kaut kādu ziloni...laiki mainās un tiem ir jamainās līdzi un ja to nespēj, tad liaks slēgt to bodi ciet.

Atbildēt

Bezzāģis

30.10.2019. 08:12

Precīzi teātris nav rimčiks, bet rimčiks un citas super megahiper tirgotavas ir kļuvušas par teātri.
Vai Alvis nav domājis par lieluzvedumu kādā supermegahiper rimčikā? Alvim laiks ir doties uz brodveju kļūt par hipermega lielmeistaru.

Atbildēt

motorhead

28.10.2019. 08:19

»

Udo Ulbergs

Šo melno putnu vajag uzmanīt. Viņš pēcpadomju vaļības laikā teātros iegāza seksuālās perversijas, jo cita nekā neprot. Tekstā ir meli: Šapiro, Smiļģis, Kroders, Jaunušans visi bija režisori/galvenie režisori, bet nevis jocīgi mākslinieciskie vadītāji, kas patiešām ir liels nonsenss...


Tad jau jānoskaidro, kas, teiksim, Smiļģa laikā, bija mākslinieciskais vadītājs, vai ne? Un jābūt tak tādam. Varbūt saucās savādāk, gan jau kāds zamģirektora po kuļturnoj časķi, bet tomēr.

Atbildēt

janis

28.10.2019. 00:06

Tiešām,tas tips ir perversiju špikotājmeistars,bet čekas maisu sakarā,kopā ar jauno smurguļu kopu,nelietis.

Atbildēt

Teds

27.10.2019. 21:38

»

ha-ha

Tieši šī spēcīgā personība valsti spēja pārvaldīt tikai ar karastāvokļa palīdzību un ir tad atdeva valsti okupācijai


Tev okupant neviens neko neprasīja, atbrīvojies no komunistu piešķirtās pilsonības un vālē uz roģinu.

Atbildēt

Edge

27.10.2019. 21:31

»

Atis Priedītis

Tieši šī sajūta, ka sliktos darbus noslēpt kļūst aizvien grūtāk manuprāt, arī pamazām pavērsīs visu uz labo pusi. Ja lielos masu medijus ir iespējams pakļaut un iegrožot, tad komentāru rakstīšanā ir daudz lielāka brīvības pakāpe


Tieši skaidrā domāšana, ka tikai labie darbi pamazām pavērsis vismaz kaut ko uz labo pusi!
Paldies par labajiem darbiem."Komponista Ata Priedīša grāmata par čekas vajāšanām okupācijas laikā - Gan jau rīts mūs atradīs" (You Tube)
P.S. Lūdzu a.god. beigt liet ūdeni uz "bāreņu tautas" izplatītāju un "cietēju identitātes" dzirnām.

Atbildēt

Blondīne

27.10.2019. 15:02

Es gan piekrītu Hermaņa viedoklim, ka teātri pārbūvēt nevajag, bet citu māksliniecisko enerģiju gan tur derētu... Citādi reizēm škiet, ka tur spēlē nevis personības, bet robotiņi.

Atbildēt

Tikai maza nianse -

27.10.2019. 14:42

»

Atis Priedītis

Gluži tā nav. Šobrīd pastāv iespēja savas domas publicēt kaut vai kā interneta komentārus. Un tie, kas šos komentārus ignorē tā arī nav sapratuši, ka visi komentāri tiek saglabāti un kaut kad vēlāk būs unikāls pētnieciskais materiāls. Manuprāt, nākotnes vēsturniekus daudz vairāk interesēs tieši šie ...


visi komentāri arī pēc raksta aiziešanas no sākumlapām arhīvā tiek cenzēti un veidojas saimniekiem vēlamais "sabiedrības viedoklis" - pirms pāris dienām delfinārija komentāros bija minēts piemērs, kur pie ralsta no ~ 800 komentāriem pēc gada palikuši vairs tikai ~ 200.

Atbildēt

nutanugan

26.10.2019. 22:16

»

Atis Priedītis

Tieši šī sajūta, ka sliktos darbus noslēpt kļūst aizvien grūtāk manuprāt, arī pamazām pavērsīs visu uz labo pusi. Ja lielos masu medijus ir iespējams pakļaut un iegrožot, tad komentāru rakstīšanā ir daudz lielāka brīvības pakāpe


kā var atļauties muldēt pilnīgas muļķības saistībā ar lietām, par kurām acīmredzami nav nekādas sajēgas?! ja nu vienīgi - muldētājam, kā "ietekmes aģentam", šādi izpildīties ir pavēlējis viņa saimnieks vai kurators...

Atbildēt

Valdim

26.10.2019. 21:18

»

valdis

Tikko jaunizceptais Nācijas tēvs Ulmani pieskaitīja pučistu kārtā,kam neesot vieta Prezidentu galerijā.Kur tad tagad nacionāļiem pulcēties pirms gadskartējā lāpu gajiena


Gadskārtējais lāpu gājiens visdrīzāk pārvērtīsies par haosu, jo pēc poļitruka dēla, Dirstgribas jēdziena sludinātāja iebīdīšanas amatā tagad saprātīgie latvieši ir sapratuši, ka Nacionālā apvienība ir nevis latviešu, bet līkdegunīgu nelatviešu nacionālā apvienība/Visu Izraēlai!

Atbildēt

valdis

26.10.2019. 20:52

Dailes teātri piepildīt nebūtu problēmu ja vairāk aicinātu Krievijas dažādu teātru viesizrādes.Tāpat koncertus var rīkot.Salauzt visu jau viegli,bet vai jaundzimušais būs dzīvotspējīgs ir ļoti apšaubāmi tāpat prasīs atkal miljonus ieguldīt,laikā kad nevar ne JRT pabeigt ne Operu līdz galam restaurēt.

Atbildēt

Sadists

26.10.2019. 20:39

»

Sadists

Jā, viņš tajā izrādē šo tēmu ir pārvērtis par farsu. Tai izrādei par čekas maisiem bija jābūt viņa monoizrādei - kā viņš kā komunista un čekas stukača dēls ir uztaisījis tādu karjeru Latvijā, un kāds tajā ir nopelns viņa papuča galiem. Bet viņam krāniņš raustās runāt atklātu valodu, tāpēc to vien spēj...


Un vēl - tie aktieri, kas tēlo tajā izrādē par čekas maisiem, ir reāli maukas - pat LR1 intervijā viņi par šo izrādi izteicās tā, it kā tas viss būtu joks, par ko pasnieties. Šī smirdīgā izrāde laikam ir saņēmusi arī "Spēlmaņu nakts" balvas. Vajadzēju uztaisīt izrādi par šo režisoru un šiem aktieriem, kas tā ir atļāvušies izņirgāties par tādu tēmu.

Atbildēt

Sadists

26.10.2019. 20:28

»

Atis Priedītis

Pastāv arī tāds jēdziens kā mākslinieka godīgums. Lai vai kā Hermanis to negrib atzīt, bet viņa uzvestā luga par "čekas maisu" problēmu, patiesībā ir ņirgāšanās par tiem, kas tika vajāti un cieta ļoti smagi. Pārvērst par komēdiju vai farsu notikumus kas ļoti bieži beidzās ar pašnāvību vai sajukšanu ...


Jā, viņš tajā izrādē šo tēmu ir pārvērtis par farsu. Tai izrādei par čekas maisiem bija jābūt viņa monoizrādei - kā viņš kā komunista un čekas stukača dēls ir uztaisījis tādu karjeru Latvijā, un kāds tajā ir nopelns viņa papuča galiem. Bet viņam krāniņš raustās runāt atklātu valodu, tāpēc to vien spēj kā pārvērst šo tēmu par komēdiju.

Atbildēt

Atis Priedītis

26.10.2019. 20:18

»

Edge

"No viņu augļiem jums tos būs pazīt." Mateja ev.7:16


Tieši šī sajūta, ka sliktos darbus noslēpt kļūst aizvien grūtāk manuprāt, arī pamazām pavērsīs visu uz labo pusi. Ja lielos masu medijus ir iespējams pakļaut un iegrožot, tad komentāru rakstīšanā ir daudz lielāka brīvības pakāpe.

Atbildēt

Edge

26.10.2019. 20:11

»

Atis Priedītis

Gluži tā nav. Šobrīd pastāv iespēja savas domas publicēt kaut vai kā interneta komentārus. Un tie, kas šos komentārus ignorē tā arī nav sapratuši, ka visi komentāri tiek saglabāti un kaut kad vēlāk būs unikāls pētnieciskais materiāls. Manuprāt, nākotnes vēsturniekus daudz vairāk interesēs tieši šie ...


"No viņu augļiem jums tos būs pazīt." Mateja ev.7:16.
Vakardienas, šodienas un rītdienas vēsturniekus interesēs darbi - un šo darbu izraisītās sekas.
"Man klintsakmeni neveļat, / Man pieminekli neceļat: / No latvju dainām tas jau celts,
Un nerūsēs šis tautas zelts." Kr. Barons.

Atbildēt

Atis Priedītis

26.10.2019. 19:43

»

varētu padomāt, ka

kaut kas ir mainījies tagad šajā pašreizējā "valstī"? nekā tamlīdzīga, viss ir tikai vēl daudz sliktāk


Gluži tā nav. Šobrīd pastāv iespēja savas domas publicēt kaut vai kā interneta komentārus. Un tie, kas šos komentārus ignorē tā arī nav sapratuši, ka visi komentāri tiek saglabāti un kaut kad vēlāk būs unikāls pētnieciskais materiāls. Manuprāt, nākotnes vēsturniekus daudz vairāk interesēs tieši šie komentāri nekā melīgie lielo masu mediju raksti. Jau šobrīd izmantojot interneta vidē atrodamo informāciju ir iespējams uzrakstīt unikālas un patiesas grāmatas par visām mūsu slavenībām. Bez izskaistinātiem meliem un pārslavēšanas. Pieļauju, ka dažas jau ir uzrakstītas un piemērotā brīdī tiks iespiestas. Tās būs informatīvas "atombumbas".

Atbildēt

muļķu zeme rullē

26.10.2019. 18:25

eurolatvānijas siles lumpendemokrātijā viss pa smuko- pat kaut kāds novazājies neapkopies bomzis var izmantot tiesības publiski atvemt savu "mākslenieka viedokli"..

Atbildēt

enchante

26.10.2019. 17:19

par ko tracis? Teātrī direktoram ir savas funkcijas un mākslinieciskajam vadītājam vai galvenajam režisoram pavisam citas. Režisors teātrī vienmēr ir primārs un viņš nekad nejauksies bojātas kanalizācijas labošanā. Ja Žagaram ir idejas, tas ir labi, bet ir arī pārbūves noliedzēji, kuri pastāv uz Staņas būvprojekta neaizskaramību.

Atbildēt

Pomeranču Vainadziņš

26.10.2019. 14:57

»

Udo Ulbergs

Šo melno putnu vajag uzmanīt. Viņš pēcpadomju vaļības laikā teātros iegāza seksuālās perversijas, jo cita nekā neprot. Tekstā ir meli: Šapiro, Smiļģis, Kroders, Jaunušans visi bija režisori/galvenie režisori, bet nevis jocīgi mākslinieciskie vadītāji, kas patiešām ir liels nonsenss...


Priedīšpap, kāda ir principiāla atšķirība starp māksliniecisko vadītāju un galveno režisoru - īpaši jau pēc Hermaņa sacītā, ka viss top uz skatuves nevis kabinetā?

Atbildēt

Atis Priedītis

26.10.2019. 12:17

»

...

Vai esi ko dzirdējis par Overtona logu principu?Hermanis pilda patiesības ministrijas rokvadošos norādījumus


Manuprāt, pie mums viss ir daudz primitīvāk. Visi cilvēki, kuri okupācijas laikā kļuva populāri vai slaveni par tādiem kļuva pateicoties draudzībai ar VDK. Pat tie, kuri it kā protestēja un nepakļāvās, bet tomēr bija slaveni un populāri, patiesībā paklausīgi spēlēja pēc VDK scenārija iestudētu lugu. Tāpēc arī ir tāds klusums par tiem, kuri tiešām tika aizliegti un vajāti. Lielie masu mediji joprojām kategoriski atsakās par šādiem cilvēkiem rakstīt. Tikai un vienīgi par "stukačiem" un viņu gudrību muļķojot čekistus ir pilni pierakstīti visi masu mediji.

Atbildēt

Atis Priedītis

26.10.2019. 11:47

Pastāv arī tāds jēdziens kā mākslinieka godīgums. Lai vai kā Hermanis to negrib atzīt, bet viņa uzvestā luga par "čekas maisu" problēmu, patiesībā ir ņirgāšanās par tiem, kas tika vajāti un cieta ļoti smagi. Pārvērst par komēdiju vai farsu notikumus kas ļoti bieži beidzās ar pašnāvību vai sajukšanu prātā, manuprāt, ir ļoti zemiski. Protams, ka režisoram ir savs skatījums uz visu, bet manuprāt, tas ir necilvēcīgi. Būtu vismaz pats personīgi ticies ar tiem, kuri izgāja caur vajāšanām. Varbūt tad šāda luga nebūtu uzvesta.

Atbildēt

lauķis

26.10.2019. 11:13

»

Udo Ulbergs

Šo melno putnu vajag uzmanīt. Viņš pēcpadomju vaļības laikā teātros iegāza seksuālās perversijas, jo cita nekā neprot. Tekstā ir meli: Šapiro, Smiļģis, Kroders, Jaunušans visi bija režisori/galvenie režisori, bet nevis jocīgi mākslinieciskie vadītāji, kas patiešām ir liels nonsenss...


Priedīt,šoreiz pilnīgi piekrītu tavam viedoklim,tikai maskēties nevajag.Nekad neaizmirsīšu ka Alvītis ar Nezālīti,ar putām uz lūpām,aģitēja par Vienotību.Tagad repertuārā stukaču attaisnošana un pederastu propaganda.
Tedam.Stipra personība ar savu redzējumu netiks laista pat pie runāšanas,kur nu vēl pie darīšanas,biedri partijnieki to nepieļaus.

Atbildēt

Teds

26.10.2019. 11:02

Alvim taisnība un tāpat ir arī ar valsti, ja priekšgalā ir stipra personība ar redzējumu, tad tauta dzīvo labklājībā kā tas bija Kārļa Ulmaņa laikā. Noziedzmieki, zagļi un krāpnieki sēž cietumos, bet pārējie var mierīgi dzīvot savu dzīvi. Ja priekšgalā ir pašpasludinātu noziedznieku banda, kur neviens neparko neatbild, tad visa valsts ir pakaļā un izveidots vēl milzu parāds.

Atbildēt

Udo Ulbergs

26.10.2019. 08:54

Šo melno putnu vajag uzmanīt. Viņš pēcpadomju vaļības laikā teātros iegāza seksuālās perversijas, jo cita nekā neprot. Tekstā ir meli: Šapiro, Smiļģis, Kroders, Jaunušans visi bija režisori/galvenie režisori, bet nevis jocīgi mākslinieciskie vadītāji, kas patiešām ir liels nonsenss.

Atbildēt

tur jau sliktāk kā romčikā

26.10.2019. 06:51

popkuļtura, kur daile?????????????? viss par pabirām, priekš pabirām. Ir taču arī daudz skaista, gudra šajā pasaulē.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: