Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

necilības kakta nesaturēts saturs

14.12.2022. 20:15

Tiesību atņemšana par ātruma pārsniegšanu virs 30 km/h ir LUMPEN-populisms, jo kaut kādam sodam protams vajadzētu būt, bet tiesību atņemšana ir par traku. Tie 30 km/h paši par sevi neko neizsaka, jo svarīgāk ir par cik % atļautais ātrums ir pārsniegts. Tā ir liela starpība, vai 30 vietā braukt ar 60, vai 70 vietā ar 100. Tātad - ja kaut kur ārpus apdzīvotas vietas nogulēsiet 70 zīmi, tiesības nost. Enjoy.

Atbildēt

Pārkāpējs

14.12.2022. 19:52

»

Labais

Idiotiska ideja.... Nereti uz ceļa savācas "domubiedru" pulciņš (penši, plikriepji u.tml.), kādi 4 gb. un pie atļautajiem 90 laiž 70-80-75-80-70-75 km/h u.t.t..... Vai nu velcies aiz tādiem vai apdzen .... Dzenot 120 km/h būs mierīgi.. Tā kā vispirms vajag sodīt kretīnus, kuri nespēj ievērot atļauto...


pilnigi precīzi. Es dabūju 3 punktus par to ka dzinu garām uz 137 kolonnai(12 auto), kurai pa priekšu šamajs uz 85 brauca. Nemarķētais Škodinieks bija kolonnas vidū. Kad sāku diskutēt par provocēšanu,ka viņam bija pieklājīgi "brigadieris" jānoved malā un vienkārši jāapskaidro šamajam utt, tad vienīgā atbilde bija: "jūs pārsniedzāt ātrumu " Absolūta DEREVŅJA!Priekšniek, lasi un domā un vienkārši paskaties Oiropas pieredzi. Lēnām jau nāk Oiropa, bet ļoti jau nu lēnām...

Atbildēt

kolonna

14.12.2022. 18:44

»

Labais

Tikai nevajag....Pabrauc aiz tiem lēnajiem kādus 70-100 kilometrus un tad raksti... Ir gadījies, ka ap 40 auto kolonna izveidojas aiz tādiem


Ak, kolonna, saki? Nu tad ja pati kolonna pārkāpj noteikumus, lai tad pati par to ar atbild. Citi pie tā tak nav vainīgi.

Atbildēt

piedošanu:

14.12.2022. 18:43

»

Labais

Tikai nevajag....Pabrauc aiz tiem lēnajiem kādus 70-100 kilometrus un tad raksti... Ir gadījies, ka ap 40 auto kolonna izveidojas aiz tādiem


Tu skaties no savu interešu viedokļa-es no valsts un citu braucēju interešu viedokļa. Mūsu intereses nekad nesaskanēs, kā darba ņēmēju un devēju intereses.

Atbildēt

жо.а

14.12.2022. 16:33

Iekšlietu struktūras jau sen ir "sakārtotas". Visdažādākie "sakārtotāji" ir tik cītīgi ķēruši "piecīšu" un ne tikai ņēmējus, ka pilnīgi aizmirsuši par satiksmes drošību. Tagad izrādās ka nav kam to satiksmes drošību nodrošināt. Tad nu arī jāizdomā visādas blēņas, bet kas strādā jau vairāk nepaliks. Las atliek? Tikai māksīgais intelekts, droni, roboti u.c. tehnoloģijas.

Atbildēt

Labais

14.12.2022. 16:22

»

bet manuprāt

Vispirms vajag sodīt krosistus, kā tevi-kas ir galvenie CSN izraisītāji


Tikai nevajag....Pabrauc aiz tiem lēnajiem kādus 70-100 kilometrus un tad raksti... Ir gadījies, ka ap 40 auto kolonna izveidojas aiz tādiem....

Atbildēt

tml

14.12.2022. 15:49

Vēl 90-tajos policija uz ceļa aizturēja, ja brauc pārāk lēni. To zinu, jo gaidījām firmas pārstāvi no Igaunijas, kurš kavējās. Izrādās mūsu policija pārbaudīja, jo varētu būt pārāk noguris satiksmei vai cita vaina.
Domāju, ka pārāk daudz ir braucēju, kuri uzskata, ka var braukt 75, 80km/h, kaut mūsu ceļi ir šauri un līkumoti. Ir maz vietu, kur var apsteigt vai apdzīt.
Ja nevarī braukt plūsmā, nobrauc malā un palaid.
Pagriezienu rādīšana ir ļoti zemā līmenī, pagriežas un tad parāda.
Tālāsgaismas lampas saliek šofera pusē un spīdina acīs pretībraucošajiem
Un vēl, un vēl.
Nav policistu uz ceļiem, nav kas profilaksi veic

Atbildēt

nu

14.12.2022. 15:15

»

patiesībā

Priekšlikums pat ļoti labs: Reiz tak ar trakajiem krosistiem kas apdraud citu dzīvības galā kaut kā jātiek, vai tad nē


tas ir atkal vecu vecais jautājums par ruskii mir: Te daudziem patīk dzīvot ruskii mir...kad katrs pats sev priekšnieks un likumdevējs....

Atbildēt

patiesībā

14.12.2022. 15:14

»

Robis

Ir brīži, ka valsti var graut un tautu tracināt ierosinot šādus neapdomātus priekšlikumus. Nu neradās tas ministra galvā no plika gaisa. Te laikam darbs drošības dienestiem


Priekšlikums pat ļoti labs: Reiz tak ar trakajiem krosistiem kas apdraud citu dzīvības galā kaut kā jātiek, vai tad nē?

Atbildēt

Muļķības

14.12.2022. 15:12

»

Pirātu partija

Zilo partija, Alkatībai/Par, grib ieriebt visai sabiedrībai par neievēlšanu...


Tieši nepareizi izvēlēts ātrums ir avarīju galvenais cēlonis, bez tam te ir vēl viena lieta: Likumības ievērošana. Ja kāds grib dzīvot ruskii mir, kur katrs dara ko un kā grib, tad tam labāk dzīvot rodina...ne LV.

Atbildēt

Pirātu partija

14.12.2022. 15:05

Zilo partija, Alkatībai/Par, grib ieriebt visai sabiedrībai par neievēlšanu.
Ātrums nav avāriju cēlonis !
Sodīšana par ātrumu ir siles biedru kases papildināšanas mehānisms.
Tāpēc sākumam, lai apmierinātu zilo alkatību, tādu likumu varētu pieņemt, bet viņš darbotos tikai uz visiem Valsts ierēdņiem, VAS valdes locekļiem, vēl nāktu klāt sods, 10% no nodokļu deklarācijā norādītiem ienākomiem par pagājušo gadu.
Dauni birokrāti ir jāsoda ar tādiem pašiem daunu likumiem.

Atbildēt

nekā jauna

14.12.2022. 15:02

Ik pusgadu tāda pērle ierobežošanā ir ieviesta. Nez ko izsūks no sūdaina pirksta nākošreiz.

Atbildēt

Gints

14.12.2022. 14:50

»

Robis

Ir brīži, ka valsti var graut un tautu tracināt ierosinot šādus neapdomātus priekšlikumus. Nu neradās tas ministra galvā no plika gaisa. Te laikam darbs drošības dienestiem


Te der atcerēties, ka De facto LV pastāv ruskii mir-te vairumā gadījumu dzīvo pēc nerakstītiem ruskii mir noteikumiem...kā cietumos dzīvo pēc cietumnieku nerakstītiem noteikumiem...
Šādos apstākļos jeb kāda doma par kārtības ieviešanu neizbēgami lielai daļai nepatiks, kuriem kārtība ir dzīvot un darīt kā paši grib, uz visu citu nospļaujoties...

Atbildēt

Robis

14.12.2022. 14:42

Ir brīži, ka valsti var graut un tautu tracināt ierosinot šādus neapdomātus priekšlikumus. Nu neradās tas ministra galvā no plika gaisa. Te laikam darbs drošības dienestiem...

Atbildēt

tomēr

14.12.2022. 14:19

nebiju domajis ka tas Freimanis tik savtīgs un stulbs.It kā pats nezinātu,ka ātruma pārsniegšana ir lielākās daļas CSN iemesls...Un motociklisti ir tie kas tos ātrumus pārsniedz praktiski 99% gadījumu, bet ne tikai ātrumus pārkāp-bet pa lielam ignorē pamat ceļu satiskmes noteikumu prasības...Vienīgais ko motociklisti vēl ievēro ir gaismas luksoforos..Liekas, ka vairāk neko neievēro.

Atbildēt

Podumpum

14.12.2022. 13:26

Ministru kabineta pilnvaras jau ir beigušās līdz ar jaunievēlētās saeimas pirmo sēdi. Kas ir šis eklons?

Atbildēt

Huilo

14.12.2022. 13:05

Kārtejais klauns grib izcelties. Cirks turpinās.

Atbildēt

Aleksandrs Poika

14.12.2022. 12:55

..daudzi grib izceties..Staķis ar stabiņiem, šamais ar ātruma pārsniegšnu..Kariņš ar ministriju pavairošanu Latvijā...kur palicis 1,5 milj. iedzīvotāju, kā nelielā Ķīnas pisētā...ko te var sacīt ..idiotisms...

Atbildēt

Ha ha haaa

14.12.2022. 12:52

Populismam ar idiotismu sakara ir ļoti maz, vai tā nav vispār!!

Atbildēt

Хм

14.12.2022. 12:48

»

Labais

Idiotiska ideja.... Nereti uz ceļa savācas "domubiedru" pulciņš (penši, plikriepji u.tml.), kādi 4 gb. un pie atļautajiem 90 laiž 70-80-75-80-70-75 km/h u.t.t..... Vai nu velcies aiz tādiem vai apdzen .... Dzenot 120 km/h būs mierīgi.. Tā kā vispirms vajag sodīt kretīnus, kuri nespēj ievērot atļauto...


Согласен, такие на 70-80 сильно раздражают. Но они ничего и не нарушают. 90 км/час означает максимально разрешенную, а не обязательную. Право штрафовать за слишком малую скорость явно с меньшим порогом. И в целом такие вялоедущие менее опасны, чем торопыга, летящий на 130, обгоняющий всех неглядя, уверенный, что его должны в случае чего впустить.
И какую в итоге экономию времени этот 130 км/часный получает при наших весьма небольших расстояниях? 10 минут, 20 максимум, если едет до какой Лудзы. И это при условии, что он и населенные пункты будет проезжать не на допустимые негласные 60 км/час, а на какие 80 км/час.

Но почему именно мотоциклисты возмущены таким предложением, понятно.

Atbildēt

Karaļa MINDAUGA dzimta

14.12.2022. 12:33

Humāns cilvēks ,vēlas pasargāt kādu cilvēku dzīvības ,kuriem prātiņa mazāk ,lai paši sevi sargātu .
Vēl statistiku detalizēti der uzradīt ,cik cietušo ,cik smagas traumas ,mirušo ,pa vecuma kategorijām ,novadiem,pa menešiem .
Kādās autoskolās ieguvuši braukšanas tiesības ,jo tajās māca braukt ātri( tempā) ,,,,lai neizkristu no kopējās spolētāju straumes .
Vai ir mācību stuindas autoskolās ar statistiku par bojāgajušajiem ,traumām ,ar fotouzskates materiāliem ?
Interesanti ,kura autoskola būtu statistikas augšgalā ,par vadītāju sodiem,PĀRKĀPUMIEM.

Atbildēt

Es

14.12.2022. 12:32

Slēptā veidā ar to gribēts pateikt, ka gribēdams vairs neapdzīsi nevienu, pat lēni braucošu uz trases. Praksē tas nozīmēs haosu.

Atbildēt

85

14.12.2022. 12:01

Pilsētvide kā parazītu attīstīta daba un mākslīgi veidots sociums, zaudē savu nozīmi un jēgu.
Ir laiks jaunai laicīgai dzīvdabas virzībai bez velna bērnu paliekām.

Atbildēt

85

14.12.2022. 11:53

»

ASV protektorāts Latvija

Pilnībā piekrītu, ta šāds prieklikums jeb likumdošanas iniciatīva ir populisms un darba imitācija


Darba imitācija, kā īstenības viltošanas sastāvdaļa - kaitniecība pret būtību, ir jālikvidē. Un jālikvidē arī kapvalstu parazīti Latvijā.

Atbildēt

Attīstībai, jā!

14.12.2022. 11:49

»

85

Nē. Parazītmehānismam zūdot nebūtībā, korupcija nav un nebūs norma. Korumpanti, dzīvotāju apzadzēji (zemes u.c. elementu - resursu virspretlikumīga piesavināšanās, tautas negūtā negūtā peļņa no būtības, "nodokļi" un tt) tiek likvidēti, lai neturpinātos sociumā un dabā. Tā ir normāla, ierasta prakse ...


Parazīdisms tikai sāk uzplaukt un veidoties, balstoties uz LGBT apvienību kā sātanismu, ar nac-sociālisma pieskaņu. No padomijas laika, te nav nekā.
Tā ka korupcijai būt, ja nu vienīgi--- nac-sociālisti, tad būs atļauta tikai izredzētajiem.

Atbildēt

Labais

14.12.2022. 11:49

Idiotiska ideja.... Nereti uz ceļa savācas "domubiedru" pulciņš (penši, plikriepji u.tml.), kādi 4 gb. un pie atļautajiem 90 laiž 70-80-75-80-70-75 km/h u.t.t..... Vai nu velcies aiz tādiem vai apdzen .... Dzenot 120 km/h būs mierīgi.. Tā kā vispirms vajag sodīt kretīnus, kuri nespēj ievērot atļauto ātrumu.....

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

14.12.2022. 11:18

Pilnībā piekrītu, ta šāds prieklikums jeb likumdošanas iniciatīva ir populisms un darba imitācija.

Atbildēt

85

14.12.2022. 10:56

»

Attīstībai, jā!

Nav nekāds tas populisms, tas ir korupciju veicinošs lēmums


Nē. Parazītmehānismam zūdot nebūtībā, korupcija nav un nebūs norma. Korumpanti, dzīvotāju apzadzēji (zemes u.c. elementu - resursu virspretlikumīga piesavināšanās, tautas negūtā negūtā peļņa no būtības, "nodokļi" un tt) tiek likvidēti, lai neturpinātos sociumā un dabā. Tā ir normāla, ierasta prakse padomju savienības deokupācijas laikā (laikos)

Atbildēt

es.

14.12.2022. 10:55

Jā, jā - turpmāk pa Rīgu (u.c. pilsētām) ar velosipēdiem vai kājām, tālākos braucienos tiks izmantoti zirgi ar ratiem! Būs jauki - nebūs piesārņojuma, nebūs ātruma pārsniegšanas un visi dzīvosim laimīgi!

Atbildēt

Guberņas mentalitāte

14.12.2022. 10:26

»

WMB

Kārtējais debīlizms, ko var izdomāt dauni. Sanāk tad visi brauks ,kā aitas barā. Tagad jau pilni ceļi ar lohiem, raustās no katras miskastes


Protams nedrīkst sodīt par nieka 30km/h, ja būtu vēl 30km/min. tad cita lieta. Un vispār sodiem jābūt adekvātiem braucamrīkam, jo dārgāks braucamais, jo cilvim mazāk naudas atliek sodiem un lielākas ambīcijas pret apkārtējiem nelgām.

Atbildēt

Attīstībai, jā!

14.12.2022. 10:21

Nav nekāds tas populisms, tas ir korupciju veicinošs lēmums!

Atbildēt

85

14.12.2022. 09:24

Vai raksts ir nebūtībā zūdošā parazītmehānisma stulbreklāma, stulbreklamējot cilvēkiem pieņemt kolektīvo jēgas uzbūvi no iekšdedzes (vai kādu citu tmldz) dzinēju ražošanas un ceļubūves piesārņojuma sociumā un dabā attīstīt gribošiem virspretlikumīgu veicēju skatpunktiem?
ATTĪSTĪBAI PRET.
Augsti profesionāli kadri ir kinofilmās (tiesa, kinofilmas pārsvarā kvalificējas kā virspretlikumīga manipulācija pret bērnu, neapzinātu un vel procesā, cilvēku vēli, uz to vissaprotami pašsaprotamām, veselīgām un laimīgām dzīvildzēm bez nebūtībā zūdošā parazītmehānisma kaitniekpsiholoģijas sērgas programmām, tā pēc to organizācija tiek nosodīta tādā mērā, lai neturpinātos sociumā un dabā) nevis īstenībā.

Atbildēt

ciniķis

14.12.2022. 08:40

Vienas pretīgas caurkritušas liberastu partijas caurkritis ministriņš pirms nokļūšanas politikas mēslainē grib vismaz ar kaut ko ieiet tautas atmiņā, kaut vai ar pilnīgi debīlu un ne ar ko nepamatotu priekšlikumu!

Atbildēt

Motociklistiem CSN nav rakstīti

14.12.2022. 08:22

Motociklistiem atņemt tiesības par +10km/h.

Atbildēt

Haralds Kalns

14.12.2022. 07:59

Ja ir iespēja, pavērojiet kā kontaktēja Kariņš ar Eklonu MK sēdē, saistībā ar austrumu robežas izbūvi. Īstens Purmsātu absolvents! Eklon: Ņe možeš sraķ, ņe mučaj žopu!

Atbildēt

WMB

14.12.2022. 07:18

Kārtējais debīlizms, ko var izdomāt dauni. Sanāk tad visi brauks ,kā aitas barā. Tagad jau pilni ceļi ar lohiem, raustās no katras miskastes.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: