Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Skaisti

09.05.2017. 15:16

Skaisti sacerēts pasūtījuma raksts, lai palaistu brīvībā psihiski slimu cilvēku. Pietiek.lv varēja vispirms noskaidrot, ka cilvēka ievietošanas slimnīcā nav sodīšana, līdz ar to salīdzināt ārstēšanas ilgumu ar likumā noteikto sodu ir apzināta melu izplatīšana.

Atbildēt

kaimiņiene

08.05.2017. 12:52

»

Pirmdiena

Slepkava ne slepkava, bet esam taču tiesiska valsts un likumus tā kā prasītos ievērot


Nu manā namā tieši tāds pusisis bija, vienreiz nosita cilvēku, pēc 5 gadiem šo izlaida, pēc trim gadiem vēl viens slepkavības mēģinājums labi ka upuris palika dzīvs. Vai upuriem nav nekādu tiesību?

Atbildēt

ome

08.05.2017. 12:49

»

Kārtējais pierādījums noziedzībai Augstākajā tiesā


Sieviete veica slepkavību vainu pastiprinošos apstākļos- visi te paši ku kū, slepakava kura vēl pie tam par savu rīcību netabild būtu jālaiž ārā paldies tiesnesei. Kas pasargās sabiedrību no šitās

Atbildēt

atmoda

08.05.2017. 09:01

vajag publicēt sarakstā visas tās lietas, kuras zaudētas cilvēktiesību tiesā, ar tiesnešu uzvārdiem, kuri pēdējie par to lēmuši, un paskatīties, vai par to ir disciplinārsodīti vai tas viss ir notušēts kā norma. Kādu grēkāzi atrod un tad tam jāatbild par visu grēkiem vai ir par ko vai arī nav par ko!!!

Atbildēt

puķe

08.05.2017. 08:57

Augstākajai tiesai cilvēktiesības ir sveša lieta, tādēļ jau tik daudz lietu cilvēktiesību tiesā, izskatās, ka atmostas Staļina režīms un tas slēptā veidā, kad vajag iznīcināt kādu cilvēku, tiek piemērots visplašākajos veidos. Visi, kuri traucē ''savējiem'', tiek pazemoti, izdzīti,apmeloti un uztaisīti par ''trakiem''

Atbildēt

Aka

04.05.2017. 08:00

»

Debiliķi autori

Labāk būtu cepušies par to ka par slepkavību pastiprinošōs apstākļos pēc 8 gadiem jau var tikt mājās


Kam interesē sabiedrības drošība?Ja slimniece būtu kādam no cilvēktiesību aizstāvjiem kaimiņiene,tad droši vien aizstāvētu atturīgāk...

Atbildēt

Lauku tante

02.05.2017. 12:13

»

Pirmdiena

Slepkava ne slepkava, bet esam taču tiesiska valsts un likumus tā kā prasītos ievērot


Nepretendeju uz cilvēktiesību (Rietumu izpratnē) perfektu zināšanu, taču man šķiet, ka vairākuma iedzīvotāju, ieskaitot kaimiņus, radus u.c. "kontaktpersonas", drošība ir vairāk vērta, nekā tās vienas šizofrēniķes t.s. cilvēktiesības. Vai tuvinieki varēs nodrošināt, ka viņa vēl kādu neapdraud?!

Atbildēt

iks

02.05.2017. 12:11

Tā kā personas prettiesiska turēšana ārstniecības iestādē ir cilvēktiesību pārkāpums, par šo tiesneses rīcību iespējams sūdzēties arī Eiropas Cilvēktiesību tiesā.

-------------

Vai kāds šaubās, ka sieviete ECT vinnēs?Tikai kāpēc gan nodokļu maksātājiem būtu jāmaksā kompensācija, nevis tiesnesei un tiesas priekšsēdētājam Bičkovičam?

Atbildēt

to ect

02.05.2017. 11:59

»

ect

Kā ceturtdien, 2017.gada 27.aprīlī informēja Ārlietu ministrijā, Eiropas Cilvēktiesību tiesa 2017.gada 27.aprīlī pasludināja spriedumu lietā Šmite pret Latviju, vienbalsīgi atzīstot, ka ir pārkāptas Heides Lidijas Frīdeles Šmites tiesības uz taisnīgu tiesu, ko garantē Eiropas Cilvēka tiesību un pamatbrīvību...


Jautājums, kā Latvijas likumdevējs pieļauj tādus likumus, kas atļauj tiesnešiem būt amatā uz mūžu un ņirgāties par cietušajiem? Manuprāt, tiesnešu iecelšana uz mūžu kavē tiesu tālāku attīstību un apdraud demokrātiju Latvijā. Tā, piemēram, Administrtatīvā rajona tiesā ir tāda A.Juškeviča, kas piesedza Valsts zemes dienesta amatpersonu prettiesisko rīcību, parakstu viltošanu, tiesas spriedumu nepildīšanu, bet tieslietu ministrs Dzintars Rasnačs nepakustina pat pirkstu, lai sauktu negodīgus tiesnešus pie disciplinārās atbildības.

Atbildēt

ect

02.05.2017. 11:57

Kā ceturtdien, 2017.gada 27.aprīlī informēja Ārlietu ministrijā, Eiropas Cilvēktiesību tiesa 2017.gada 27.aprīlī pasludināja spriedumu lietā Šmite pret Latviju, vienbalsīgi atzīstot, ka ir pārkāptas Heides Lidijas Frīdeles Šmites tiesības uz taisnīgu tiesu, ko garantē Eiropas Cilvēka tiesību un pamatbrīvību aizsardzības konvencija. ECT par labu iesniedzējai no Latvijas piedzina 5000 eiro par morālo kaitējumu un 1000 eiro kā atlīdzinājumu par tiesāšanās izdevumiem saistībā ar tiesībām uz taisnīgu tiesu pārkāpšanu.

Atbildēt

Ziņa no "kēķa" tiesas

02.05.2017. 10:13

»

Marseļa

Augstākās tiesas tiesneši pēdējos gados ir palikuši izteikti ciniski, nedod atbildes uz konkrētiem jautājumiem, izvairās no taisnības un likumības ievērošanas lietu izskatīšanas gaitā, paši apzināti pārkāpj likumus, piemēram, Aja Branta, P.Dzalbe un vēl daži citi. Kamēr nemainīsies tiesiskuma izpratne...


Tiesāšanās kā ķēķī - šis princips - "Tiesāšnās kā ķēķī" ir mūsu visu tiesu darbības pamatā, jo pat ECT spriedumi viņus neietekmēja un neietekmē. Latvija nav augstākas varas, ka tiesnešus pievestu pie prāta un likumības. Protams, nav visi tādi tiesneši un ne vairākums, bet tādu korumpantu un nekauņu ir pārpārēm. Tādēļ smird visas tiesas no lielām darvas karotēm. to "mucā".

Atbildēt

Marseļa

02.05.2017. 08:54

Augstākās tiesas tiesneši pēdējos gados ir palikuši izteikti ciniski, nedod atbildes uz konkrētiem jautājumiem, izvairās no taisnības un likumības ievērošanas lietu izskatīšanas gaitā, paši apzināti pārkāpj likumus, piemēram, Aja Branta, P.Dzalbe un vēl daži citi. Kamēr nemainīsies tiesiskuma izpratne mūsu valstī,tikmēr likumi na rakstīti nabagajiem !

Atbildēt

Jēkaba ielā 11

02.05.2017. 07:58

Beidzot skaidrība, kāpēc tik ilgi mums jāgaida uz palātas brīvām gultām.

Atbildēt

Debiliķi autori

02.05.2017. 07:50

Labāk būtu cepušies par to ka par slepkavību pastiprinošōs apstākļos pēc 8 gadiem jau var tikt mājās.......

Atbildēt

Ēdelweiss

02.05.2017. 07:44

Latvijas tainie tiesneši...

Atbildēt

un

02.05.2017. 05:14

»

Nav noticis tas, ka atbilstoši pirmās instances tiesas lēmumam, pieņemu, nav atcelti mrpl


Kāds tam sakars ar rakstā apgalvoto, ka tiesnese neievērojot likumu?

Atbildēt

01.05.2017. 22:01

»

Kāds varētu vispirms izlasīt likumu un tad dragāt pasūtījuma rakstus...


Nav noticis tas, ka atbilstoši pirmās instances tiesas lēmumam, pieņemu, nav atcelti mrpl.

Atbildēt

Neiedziļinoties detaļās

01.05.2017. 21:35

»

švamme

pilnīgi piekrītu , ka Latvijā nevar būt cilvektiesību un taisnību tiesā nav ko meklēt, BET par šo gadījumu: šizofrēnija NAV izārstējama, tikai (ja paveicas) var apārstēt, lai daudz maz iespēj neapdraudēt sabiedrību un sevi, bet kā te var saprast no teksta, šī persona nekad nav izrādījusi vēlmi tikt ...


Tu vispār saproti ko runā? apjēdz kāda ir tiesneša būtība, pienākumi? kādēļ vispār tiesneši vajadzīgi. Tu taču nedomā, ka "bēgļi" salaisti iekšā, lai palīzētu nabaga cilvēkiem?

Atbildēt

švamme

01.05.2017. 20:47

»

Kā jau Pirmdiena norādīja, te runa ir par to, ka Augstākās tiesas "tiesnešiem" likumi nav rakstīti. Viņi tos pārkāpj apzināti un ciniski, nebaidās. Un šī nav vienīgā tāda "tiesnese


pilnīgi piekrītu , ka Latvijā nevar būt cilvektiesību un taisnību tiesā nav ko meklēt, BET par šo gadījumu: šizofrēnija NAV izārstējama, tikai (ja paveicas) var apārstēt, lai daudz maz iespēj neapdraudēt sabiedrību un sevi, bet kā te var saprast no teksta, šī persona nekad nav izrādījusi vēlmi tikt apārstētai, tad par ko cepiens? Tāpat kā WELCOME-isti ar "nabaga" bēgļiem, šie āģitātori nevēlētos dzīvot pat vienā kāpņu telpā ar tik garīgi slimu personu, bet paģēr viņu izmest no institūcijas sabiedrībai -lielā tauvā kaklarota.

Atbildēt

01.05.2017. 20:43

Kāds varētu vispirms izlasīt likumu un tad dragāt pasūtījuma rakstus!

608.pants. Medicīniska rakstura piespiedu līdzekļu atcelšanas vai grozīšanas kārtība

(1) Jautājumu par medicīniska rakstura piespiedu līdzekļa atcelšanu vai grozīšanu 14 dienu laikā no ārsta speciālista vai ārstu konsilija, vai tiesu psihiatrijas eksperta atzinuma saņemšanas dienas izlemj pirmās instances tiesa, kuras kontrolē ir lēmuma izpilde.

Kur rakstā ir kaut viens fakts, ka tas nav noticis?

Atbildēt

Robis

01.05.2017. 20:29

ja cietums aizstāts ar slimnīcu, tad starpība nav liela, kur jāatrodas ar šizofrēniju slimajai noziedzniece ...

Atbildēt

01.05.2017. 18:23

»

Nabaga

Slepkava. Protams vajag ātrāk laist ārā


Kā jau Pirmdiena norādīja, te runa ir par to, ka Augstākās tiesas "tiesnešiem" likumi nav rakstīti. Viņi tos pārkāpj apzināti un ciniski, nebaidās. Un šī nav vienīgā tāda "tiesnese".

Atbildēt

Pirmdiena

01.05.2017. 18:01

»

Nabaga

Slepkava. Protams vajag ātrāk laist ārā


Slepkava ne slepkava, bet esam taču tiesiska valsts un likumus tā kā prasītos ievērot.

Atbildēt

Nabaga

01.05.2017. 17:57

Slepkava. Protams vajag ātrāk laist ārā.

Atbildēt

01.05.2017. 17:51

Kārtējais pierādījums noziedzībai Augstākajā tiesā.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: