Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    7   6   5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Edmons Dantess

05.07.2020. 21:12

»

Grāfs Monte Kristo

:)))))))))))))) Un cik ilgā laikā tādu kolekciju var savākt


:D:D Šajā lapsas administrētajā speckantoru kūrētajā i-lapā to var izdarīt pārdesmit minūšu laikā.

Atbildēt

Grāfs Monte Kristo

05.07.2020. 20:50

»


:)))))))))))))) Un cik ilgā laikā tādu kolekciju var savākt ?

Atbildēt

Moris

05.07.2020. 20:36

»

padomju

Tas ir sinonīms "krievu", bet nekas sliktāks par krievu uz mūsu mīļās planētas nekad nav bijis


Žēl bērniņ ka tu nedzīvoji Padomju laikā.Tev smadzenes būtu tīrākas un saprāts veselīgāks.Vai tikai tu neesi Šlesers,kurš pat savu tēvu neieredz.

Atbildēt

Zaiga

05.07.2020. 19:04

»

veterāns

Ja jau bija tik labi , tad kāpēc bija Baltijas ceļš un Barikādes un Tautas vienotība ?Autors nerunā visu. Ja pie varas nebūtu palikuši tie paši pidari , tad ,iespējams, mēs dzīvotu daudz labāk...


Atbalstāma doma. Vīruss,kas radīts laboratorijās vai dabīgā ceļā ļoti efektīvi parādīja sistēmas vājumu visā pasaulē. Tagad esam milzu parādnieku valsts vairākās paaudzēs, kur darba tauta nes visu parādu slogu uz saviem pleciem ,nopelnot grašus,bet Valdības,padomju blēži, ierēdņi skaitās n-tos darbos, kur saņem naudu par to,ka ir šajos partiju
sarakstos par politiku, kas neveicina Valsts pilsoņu attīstību, bet strīdu un bezatbildības rezultātā grauj to.

Atbildēt

...

05.07.2020. 18:30

»

aha

Zāles bija un arī tagad pilnas aptiekas, bet tas, ka tagad nevari bez maksas dabūt pašas pašas jaunākās un modernākās zāles, tad tajos laikos tu par tādu eksistenci pat nenojauti. Un ne jau tāpēc, ka tās sāka ražot pēc 30 gadiem, bet tāpēc, ka padolijā tu par tādām vienkārši nevarēji uzzināt, jo interneta...


a ko tu man piesējies, ne jau es slavēju padomju laikus. Man tajā laikā no zālēm vajadzēja pretklepus sīrupu Pektusīns un viss. Tajā laikā katrās mājās bija analgīns, oletetrīns, amidopirīns un tetraciklīns. Ja gribēja modernākas zāles, tad bija vajadzīgi blati pie ārstiem vai arī jūrnieki no ārzemēm veda. Un arī cīņu es tajā laikā nelasīju, man bija pasūtīts Pionieris un Draugs

Atbildēt

varbūt

05.07.2020. 18:20

»

prasta

rietumdemokrātiski orientēta padumja lumpenpropaganda, par ko nekas sliktāks uz mūsu mīļās planētas nekad nav bijis


Padomju deģenerātiem, kas jau daļēji ir degradējušies līdz krieviem, ar visām no tā izejošām sekām.
Paskaidrojiet man, civilizācijas atkritumi un tiem pietuvotie, kāpēc krievu augstmaņi pērk savām atvasēm iespēju dzīvot un mācīties rietumos, bet bidļjaķinu piespiež mīlēt piesmakušo Krieviju, ar tās āra atejām, vajadzību nest ūdeni uz 5. stāvu, bez iespējām ārstēt vēzi, AIDS, tuberkulozi un citas kaites, vajadzību rīt palmu taukus, nosprāgt, nesasniedzot pensijas vecumu un citiem "labumiem", kas pieejami vēl tikai dažām Āfrikas valstīm.

Atbildēt

aha

05.07.2020. 18:14

»

...

visu nevarēja dabūt. Veikalos bija maize, piens mūžīgi pilošajās pakās, krējums. Bija laiks, kad pat sviestu nevarēja nopirkt. Badā protams neviens nemira, bet nopirkt to, ko kārojās, arī nevarēja. Zāles bija, gandrīz visu varēja bez receptēm nopirkt. Un pirka arī. Kad nomira kāda veca tantīte, tad ...


Zāles bija un arī tagad pilnas aptiekas, bet tas, ka tagad nevari bez maksas dabūt pašas pašas jaunākās un modernākās zāles, tad tajos laikos tu par tādu eksistenci pat nenojauti. Un ne jau tāpēc, ka tās sāka ražot pēc 30 gadiem, bet tāpēc, ka padolijā tu par tādām vienkārši nevarēji uzzināt, jo interneta nebija, bet "Cīņa" par to nerakstīja.

Atbildēt

nu ja

05.07.2020. 18:09

»

Dace

Muļķības


ВЯТКА dabūšanai nevajadzēja blatu, tās katrs padomju pilsonis varēja nopirkt par nieka pusgada minimālo algu.

Atbildēt

prasta

05.07.2020. 18:07

»

padomju

Tas ir sinonīms "krievu", bet nekas sliktāks par krievu uz mūsu mīļās planētas nekad nav bijis


rietumdemokrātiski orientēta padumja lumpenpropaganda, par ko nekas sliktāks uz mūsu mīļās planētas nekad nav bijis.

Atbildēt

padomju

05.07.2020. 18:01

Tas ir sinonīms "krievu", bet nekas sliktāks par krievu uz mūsu mīļās planētas nekad nav bijis.

Atbildēt

...

05.07.2020. 17:55

»

Dace

Vispār jau dabūt varēja visu. Zāles bija un badā neviens nemira. Ledusskapji visiem bija pilni


visu nevarēja dabūt. Veikalos bija maize, piens mūžīgi pilošajās pakās, krējums. Bija laiks, kad pat sviestu nevarēja nopirkt. Badā protams neviens nemira, bet nopirkt to, ko kārojās, arī nevarēja. Zāles bija, gandrīz visu varēja bez receptēm nopirkt. Un pirka arī. Kad nomira kāda veca tantīte, tad parasti viņai bija pus skapis pilns ar dažādām zālēm, jo pirka un dzēra bez jēgas, tāpēc ka kaimiņiene ieteica

Atbildēt

cionisms

05.07.2020. 17:54

»

fakts

Nacionālsociālisms ir viena no cionisma dažādajām sejām,tāpat kā komunisms un visi pārējie -ismi


Tāpat, kā komunisms, krievu izdzimteņu šovinisms - rusisms un nēģeru rasisms ir fašisma veidi.

Atbildēt

aitai

05.07.2020. 17:50

»

aunam

komunisms nekad neviena valsti nav bijis,ja tev nav paticis PSRS attistitais socialisms ,tad ta ir tavas slimas galvas slimibas lieta


Kompartijas funkcionāri visi dzīvoja komunismā. Ne jau priekš vergiem tas bija domāts.

Atbildēt

...

05.07.2020. 17:48

par labo un kvalitatīvo pārtiku runājot - paziņa strādāja desu cehā, kur ražoja žāvētās desas pa deviņi rubļi kilogramā. Viņš stāstīja, ka no rīta, palaižot aparātus, žurkas pīkstēdamas mukušas uz visām pusēm. Pats viņš šīs desas neēda. Vēl bija tāda desa "suņaprieks", sastāvēja no spalvām, skrimšļiem un dzīslām. Atceros, mūsu ciema veikalā bija pa vidu milzīgs garš plaukts, pilns ar konserviem, apakšā stāvēja gumijas zābaki un spaiņi, bet pārdevējai aiz muguras plaša izvēle ar alkoholu.

Atbildēt

Dace

05.07.2020. 17:47

»

tiešām

Ar izvēli nebija jānopūlas. Pirka to, ko tobrīd varēja dabūt


Vispār jau dabūt varēja visu. Zāles bija un badā neviens nemira. Ledusskapji visiem bija pilni.

Atbildēt

Vecis

05.07.2020. 17:37

»

nacionālsociālisms

Izglāba civilizāciju no tādiem staļiniskiem sadistiem un pederastiem, kā tu


deflorētais pisloni , fakts jau izsmeļoši atbildēja manā vietā ! Saudzē savu khmm....

Atbildēt

tad nu

05.07.2020. 17:34

»

nu tad

iemācies lasīt - jautājums tika uzdots par tiem, kas IR pašreiz, nevis par tiem kas bija tolaik


Tie, kuri ar putām uz lūpām slavē padumjo režīmu, degradējas par krieviem.

Atbildēt

tiešām

05.07.2020. 17:30

»

Tā ir

Pilnīgi piekrītu.Un agrāk pensionāriem nebija jāizvēlas , pirkt ārsta izrakstītās zāles vai ikdienas pārtiku


Ar izvēli nebija jānopūlas. Pirka to, ko tobrīd varēja dabūt.

Atbildēt

...

05.07.2020. 17:25

autors apjūsmojis padomju bezmaksas medicīnu un garām ejot pieminējis arī to , ka psihiatrijas pacientus meklēja pa mājam un veica piespiedu stacionēšanu. Kāpēc tad nerunāt līdz galam un neteikt ka psihiatrija tika izmantota disidentu piespiedu ārstēšanai un padarīšanai par dārzeņiem? Arī viens no padomju laika jaukumiem-daudz muldēji pretī, iespundēja trakomājā. Ja tu, kadiš, būtu šitā muldējis padomju laikā, būtu izbaudījis visus piespiedu ārstēšanas jaukumus, bet tagad, pateicoties tevis nīstajai demokrātijai, tu vari rakstīt ko gribi, jo labi apzinies, ka nekas par to nebūs..

Atbildēt

Ha,

05.07.2020. 17:21

»

nu

Tagad stacionāros ārstējas,bet tad gulēja


laikam raksti no stacionāra, kurā pacienti paši nav spējīgi atšķirt ārstēšanos no gulēšanas. Vēlu izveseļoties! Šo diskusiju neturpināšu.

Atbildēt

ha ha ha

05.07.2020. 17:19

Par saplēstajiem džinsiem, autors gluži kā Mirttante no slavenās filmas.

Atbildēt

nu protams

05.07.2020. 17:17

»

muldi muldi

ar 26 rubļu pensiju nekādu žiguli nevarēja nopirkt, žigulis(lietots) maksāja 7-10 tūkstošus, jaunu varēja nopirkt tikai gadiem stāvot rindā. Ar 26 rubļu pensiju arī lētajos padomju laikos izdzīvošanai knapi pietika


Ne jau es to apgalvoju, bet kādā komentārā padomijas apjūsmotājs. Citāts- "alga 120 rubļu.Vecmammas pensija 26 rubļi, bet mums bija žigulis."

Atbildēt

fakts

05.07.2020. 17:13

»

nacionālsociālisms

Izglāba civilizāciju no tādiem staļiniskiem sadistiem un pederastiem, kā tu


Nacionālsociālisms ir viena no cionisma dažādajām sejām,tāpat kā komunisms un visi pārējie -ismi.
Reiha vadībā lielākā daļa bija žīdi,visa SS vadība sastāvēja no žīdiem.

Atbildēt

nu

05.07.2020. 17:10

»

Ha,

vispār stacionāros ārstējas, gulēt vari mājās


Tagad stacionāros ārstējas,bet tad gulēja!

Atbildēt

fakts

05.07.2020. 17:09

Tātad – ilustrācijai mazliet par sabiedrībā pieņemtajām uzvedības normām “toreiz”.
https://lv.fehrplay.com/images/obrazovanie/interesnie-fakti-pro-znamenitij-poceluj-brezhneva_2.jpg

Atbildēt

muldi muldi

05.07.2020. 17:07

»

nu protams

Padomijas laikos ar 26 rubļu pensiju cilvēki pat žiguļus pirka


ar 26 rubļu pensiju nekādu žiguli nevarēja nopirkt, žigulis(lietots) maksāja 7-10 tūkstošus, jaunu varēja nopirkt tikai gadiem stāvot rindā. Ar 26 rubļu pensiju arī lētajos padomju laikos izdzīvošanai knapi pietika

Atbildēt

Tik liels muļķis vē nav redzēts, kā tu "eks"

05.07.2020. 17:05

»

eks-tālaika-persona

Raksts izsmeļošs un saprotams.Raksta noslēgumā redzama doma-sabrūk tādas sistēmas,kuras nav bāzētas uz ekonomikas pamatprincipiem.Sabruka iepriekšējā iekārta kā loģisks noslēgums nepareizai saimniekošanas un valsts pārvaldes sistēmai.Nav nevienam noslēpums atziņa ----vai var izdzīvot visa sabiedrība...


"Nav nevienam noslēpums atziņa ----vai var izdzīvot visa sabiedrība ja tās eksistenci ar savu uzņēmējdarbību un pievienotās vērtības radīšanu nodrošina tikai ap 20% uzņēmēji bet pārējie 80% sabiedrības tikai patērē ..."- ar tādu atziņu vari iet tikai tualetē uz poda. Nesmīdini tauu ar savām "gudrībām", kuras nesniedzas tālāk par 5 klasi no palīgskolas. Gudrība ir citur - 80% ražo vērtības par 100%, bet peļņu 80 % sagrābj tie 20 %, kuri uzņēmušies darba devēja "varenību" (darbu dod tie 80 %). Tavi "patērētāji" dabū labi ja 20 % no sava darba augļiem, no pivieotās vērtības.

Atbildēt

iemācies redzēt visu spēles laukumu, nevis tikai bumbu ko spārdi

05.07.2020. 16:58

»

iemācies sajēgt

Kāds sakars PSRS okupācijas laika pārkrievošanas politikai ar to cik pašlaik, 30 gadu pēc neatkarības atjaunošanas, ir pārkrievoto latviešu


Tieši tāpēc arī tika uzdots jautājums SĀKOTNĒJI - iemācies sajēgt konkrētās diskusijas kopsakarību, nevis atļaujies savā bezjēgā izpildīties ar prastu lumpendemagoģiju.

Atbildēt

latvānijas konstitūcijā

05.07.2020. 16:48

»

PSRS konstitūcijā

bija ierakstīts viss, bet realitātē


tieši tas pats, rakstos sludinātajam nav nekāda sakara ar to kas notiek realitātē...

Atbildēt

aunam

05.07.2020. 16:39

»

Atbrivotajs

Lai noladets komunisms ! Autors nekaunigi melo par to laiku partiku un citiem vergu sarazotajiem luzniem .Fui


komunisms nekad neviena valsti nav bijis,ja tev nav paticis PSRS attistitais socialisms ,tad ta ir tavas slimas galvas slimibas lieta.

Atbildēt

Apsveicu Krieviju ar neatkarigas konstitucijas pienemsanu !

05.07.2020. 16:35

»

to Žulis

Muhomors Kadafi bija viens no necilvēciskākiem kremļa draudziņiem un par to arī beidza savu dzīvi ar resnu lāpstas kātu dirsā. Tas sagaida arī visus pārējos...


vieniga nelaime ,ka pie Kadafi bija daudz augstaks dzives limenis neka asv! Bet Kadafi nesaprata ,ka bez aromierociem nosargat savu valsti pret asv agresiju nevares,ja meginas atteikties nos usd! Ta ari bija vina vieniga un lielaka kluda.

Atbildēt

nu protams

05.07.2020. 16:16

»

Tā ir

Pilnīgi piekrītu.Un agrāk pensionāriem nebija jāizvēlas , pirkt ārsta izrakstītās zāles vai ikdienas pārtiku


Padomijas laikos ar 26 rubļu pensiju cilvēki pat žiguļus pirka.
Skatīt komentāru zemāk.

Atbildēt

:)))

05.07.2020. 16:13

»

***

Viens rupjš un jēls murgojums


Ir sacīts: "Kā mežā sauc - tā atskan."

Atbildēt

Buržujs

05.07.2020. 16:13

Demogoģija no raksta sākumā līdz beigām, "nebija automātiskās veļas mašīnas", PSRS tādas ražoja, saucās ВЯТКА, pa blatu varēja dabūt.
Labi dzīvoju Brežņeva laikos, mamma strādāja restorānā, pārtika bija pietiekami un augstas klases, melnie ikri bija uz katriem svētkiem, balika arī. Restorānā apgrozījās pārsvarā spekulanti, valsts īpašumā izlaupītāji, cehoviki, obhs darbinieki, tā, kā kas jādara, lai labi dzīvotu man bija skaidrs jau pioniera vecumā.
Kā dzīvoja tie, kuri dzīvoja tikai no algas un kuru darbos nebija nekādu blatu? Nu sūdīgi dzīvoja, nesaku trūcīgi, bet tieši sūdīgi, jo, ja cilvēkam nav vērtības blatu sistēmā, tad deficītu nopirkt par valsts cenu nav iespējams, savukārt par spekulatīvo nav naudas.
Maize tika dotēta, ar to baroja lopus, protams tikai tie, kuri ne baroja ar kolhozā nozagto kombikormu.
No autora slavētajām pienotavām tonnām krējuma aizgāja uz veikaliem kā "kreisā prece", tas pats ar gaļas cehiem, dārzniecībām.
Dzīvot varēja labi, risks jau bija, bet lielais vairums dalījās ar obhs, tiem arī dzīvot gribējās, tā kā masveidā PSRS izzagšana notika līdz pilnām sabrukumam.

Atbildēt

nu

05.07.2020. 16:13

»

Nemels

Strādāju medicīnā 42 gadus un droši varu apgalvot, ka nekas jāmaksā nebija.Protams kukuļņēmēji ir bijuši un ir visās profesijās.Bet tikt pie ārstiem un uz izmeklējumiem, kā arī iespējām ārstēties stacinārā problēmu nebija. Medicīna attīstās un tāpēc tagad daudzas slimības ārstējas ātrāk...


Ja tu strādāji medicīnā, tad nebija jāmaksā, jo no savējiem naudu neņēma, norēķinājās barterā. Pie ārstiem tikt varēja. Uz izmeklējumiem, jā rentgens ar aparātiem, ko taisījis pats Rentgens un kardigramma bija, bet pārējais pat sapņos nerādījās.
Gulēt stacionārā arī nebija problēmu - varēji gulēt mēnešiem.

Atbildēt

iemācies sajēgt

05.07.2020. 16:07

»

nu tad

iemācies lasīt - jautājums tika uzdots par tiem, kas IR pašreiz, nevis par tiem kas bija tolaik


Kāds sakars PSRS okupācijas laika pārkrievošanas politikai ar to cik pašlaik, 30 gadu pēc neatkarības atjaunošanas, ir pārkrievoto latviešu?

Atbildēt

Pensionāre

05.07.2020. 15:54

»

nu jau gan

Medicīna bija daudz sliktākā līmenī, lietas, ko tagad ārstē dažu stundu laikā, tad nozīmēja nedēļas slimnīcā un mēnešus uz slimības lapas. Arstiem bija jāmaksā, tāpat arī māšiņām un sanitārēm


Nav taisnība! Nevajag melot! Medicīnā nebija situācija ka tagad. Tagad pie ģimenes ārsta gaidu nedēļu pēc pieraksta, ar nosūtījumu pierakstos pie ārsta speciālista pēc 3 mēnešiem (pa maksu arī), aizeju pie ārsta - nozīmē izmeklēšanu, uz kuru varu tikt pēc 3 mēnešiem, pēc tam atkal peierakstos pie ārsta, pie kura varu tikt, labākajā gadījumā, pēc 3 mēnešiem. Rezultatā vairāk pa pusgadu neārstēju slimību. Nevajag rakstīt, ja esi vesels.

Atbildēt

nu tad

05.07.2020. 15:53

»

fakts

Visa kompartijas vadība sākot ar Pelši, Vosu un Pugo


iemācies lasīt - jautājums tika uzdots par tiem, kas IR pašreiz, nevis par tiem kas bija tolaik.

Atbildēt

Nemels

05.07.2020. 15:51

»

nu jau gan

Medicīna bija daudz sliktākā līmenī, lietas, ko tagad ārstē dažu stundu laikā, tad nozīmēja nedēļas slimnīcā un mēnešus uz slimības lapas. Arstiem bija jāmaksā, tāpat arī māšiņām un sanitārēm


Strādāju medicīnā 42 gadus un droši varu apgalvot, ka nekas jāmaksā nebija.Protams kukuļņēmēji ir bijuši un ir visās profesijās.Bet tikt pie ārstiem un uz izmeklējumiem, kā arī iespējām ārstēties stacinārā problēmu nebija. Medicīna attīstās un tāpēc tagad daudzas slimības ārstējas ātrāk.

Atbildēt

nu jau gan

05.07.2020. 15:31

»

Pensionāre

Brežņeva laikā mācījos, dzīvoju, strādāju. Kas attiecās uz medicīnu, protams bija labāk, ārstu atbildība un zināšanas bija labākas. Arī varēja tikt pie ārstiem. Pašlaik tikt pie ārsta, kad slims, tik pat nav iespējams. Kas attiecās uz augstāko izglītību, bijā spēcīgāki pasniedzēji un prasības bija lielākas...


Medicīna bija daudz sliktākā līmenī, lietas, ko tagad ārstē dažu stundu laikā, tad nozīmēja nedēļas slimnīcā un mēnešus uz slimības lapas. Arstiem bija jāmaksā, tāpat arī māšiņām un sanitārēm.
Vecākiem par bērniem nekāda atbalsta nebija, ja nesadzemdēja veselu baru.

Atbildēt

Lapas:    7   6   5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: