Menu
Pilnā versija
Foto

Totalitārās pagātnes atspulgi

Ģirts Valdis Kristovskis · 01.02.2018. · Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    6   5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Ta a atpalicība ir ne tikai

05.02.2018. 14:51

»

Citāts

Es nesekoju Karamākslas kanoniem . ir citi ,ne mazāk efektīvi paņēmieni. Ilgu laiku esmu praktizējis DAO pēc Manteka Čia sistēmas un Falungunu. Man ir pavisam cits skats uz visu nekā tev.Un tas iet virs intelekta...


traģiska, bet pat noziedzīga, ja atbalsti Antiņu un viņa diletantismu, ja provokāciju rezultātā cilvēki dotos ar kailām rokām revolucionārā pārliecībā pret 4. maija melno sotņu, kura tā vien gaida, k a atkal varētu kā 200. g. 13. janvārī latviešu tautai nolaist asinis, cionismam triumfējot.

Atbildēt

Tieši tā!

05.02.2018. 14:46

»

Un kamēr taisa karamākslu ,tikmēr...

Organizētās valstiskās noziedzības astoņkājis ir pārņēmis visu Latvijas valsts pārvaldi...


Skaudra realitāte. Ja seko vēstures attīstībai, tās ir Latvijas boļševizācijas 1940.-1941. g. un VDK noziedzīgās darbības sekas, iznīcinot un terorizējot latviešu inteliģenci, iznīcinot jebkādus latviešu nacionālistu centienus, melīgi žīdu garā tos pielīdzinot vācu nacismam, vietā dodot cionistisku un internacionāli starptautisku boļševizāciju, laupot, slepkavojot un izzogot, pakļaujot ar parādu verdzību. Iznīcinot saknē jebkādus tautu brīvības centienus. Latvijā tā ir Krievijas FSB cionistiskā pārvalde ar metastāzēm Latvijā - Savickis, Godmanis, Borovkovs, Maizītis, Elerte, Āboltiņa ..

Atbildēt

Tava atpalicība ir traģiska.

05.02.2018. 14:38

»

Citāts

Es nesekoju Karamākslas kanoniem . ir citi ,ne mazāk efektīvi paņēmieni. Ilgu laiku esmu praktizējis DAO pēc Manteka Čia sistēmas un Falungunu. Man ir pavisam cits skats uz visu nekā tev.Un tas iet virs intelekta...


Suņdzi Karamākslu un, izmantojot modernos visaptverošas kvalitātes principus, to kritērijus, ir šodienas ralitāte. Redzams esat par vecu, lai mainītos līdzi laikam. Tieši šī Karamāksla ir ASV biznesa un karaskolu pamats, kā Krievijas karaskolās un VDK attīstībā. Ķīnā Karamākslas visu principu izpratne vidusskolās ir obligātais mācību priekšmets. Latvija pirmo reizi tulkota un izdota vien 2011. gadā, tādēļ ar ienaidnieku VDK, Krievijas FSB - SAB-DP jārunā viņu - Karamākslas valodā, ja grib taisīt savu politiku. Kas tad ir politika? Ne tā - Zatlera, nodevēja, definīcija - kompromisu māksla, bet tā ir māksla panākt vēlamo - sev, latviešu tautai visos līmeņos.

Atbildēt

Un kamēr taisa karamākslu ,tikmēr...

05.02.2018. 14:09

Organizētās valstiskās noziedzības astoņkājis ir pārņēmis visu Latvijas valsts pārvaldi.
Šajā astoņkājī ir gan Finanšu policijas un Valsts ieņēmumu dienesta, gan Satversmes aizsardzības biroja un Drošības policijas, gan Valsts policijas un Militārās izlūkošanas un drošības dienesta, gan prokuratūras un Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja darbinieki.
Vieni noziedznieki valsts amatos piesedz citus – un otrādi. Viņi taisa savu lielo un mazo biznesu uz valsts un uz visu jūsu rēķina.
Viņi cītīgi izpilda politiskos pasūtījumus, lai šis „jumts” viņiem netraucētu kārtot pašiem savas štelles, iznīcināt uzņēmējus, kuri nemaksā, un atbalstīt tos, kuri savukārt ir dāsni maksātāji un kuriem ir tīrais nieks – samaksāt pa 100 000 eiro ārlietu ministram un īpaši korumpētam Satversmes aizsardzības biroja darbiniekam.
Sava „biznesa” interesēs – lai pietiktu naudas braucienam uz Taizemi, brillēm un cepurēm par tūkstošiem eiro, uz radiniekiem noformētām lepnām automašīnām un štellēm, kuras tiek legalizētas, saņemot „mantojumu” no mātes skolotājas – viņi ir gatavi uz visu, arī uz sadarbību ar Krievijas FSB un starptautiskām kontrabandas ķēdēm.
Viņus piesedz vai „nepamana” gan ekskluzīvās medībās piebarota lupata, kas izrādījusies pietiekami ērta, lai atkārtoti tiktu ielikta ģenerālprokurora amatā, gan iekšlietu ministrs, kas savulaik kā Drošības policijas darbinieks piepelnījies, kaktu tiesās „pārstāvot” viņa pakalpojumus apmaksājošo intereses.
Kamēr šis organizētās valstiskās noziedzības astoņkājis netiks iznīcināts līdz pēdējam tausteklim un kamēr jūs ticēsiet, ka kaut kas var mainīties, vienu taustekli „aizrotējot” uz otra vietu, Latvijas valstī viss kļūs tikai sliktāk un sliktāk.
…Info avots: http://astonkajis.info/

Atbildēt

Uldis

05.02.2018. 13:34

»

Ļoti atgādina

mūsdienu valsts varu. Izzog Valsts kasi- budžetu, ar VID terorizē visus, kam vien kādi ieņēmumi un Krievijas mākleris kriminālnoziedznieks Lembergs ar savu bandu - Brigmani, Reiznieci, Cīruli stāsta, ka pie vainas mistiski sorosidi un ASV, kas okupājusi Latviju...


Man jau arī sāk likties, ka aiz daudzu miljardu zaudējumiem ko valstij nesusi Vienotības sešu gadu valdīšana un Ušmerika saimniekošana RD, noteikti stāv Lembergs un Brigmanis ar Reiznieci. To visu dabūt gatavu Dombrovskim, Straujumai, Matīsam, Kamparam, Pavļutam, Ašerādenam, Zaķim un pārējiem Vienotības un SC darboņiem prātiņa būtu par maz.

Atbildēt

Citāts

05.02.2018. 13:30

»

Poikāns uzrāda prāta potenci,

nevar meklēt pilnību izziņu ceļā...


Es nesekoju Karamākslas kanoniem . ir citi ,ne mazāk efektīvi paņēmieni. Ilgu laiku esmu praktizējis DAO pēc Manteka Čia sistēmas un Falungunu. Man ir pavisam cits skats uz visu nekā tev.Un tas iet virs intelekta.
Grantiņa tēzēm pilnībā piekrītu. Cita runa ,ka būs ar realizāciju ...
Starp citu ,4. maija režīms tikai ierēc par to Karamākslu ...:))) ir jau 21. gadsimts un ir citas iespējas. Bez tam , tev nav vajadzīgais potenciāls ... lai to realizētu plašā mērogā.

Atbildēt

Janna d'Ark

05.02.2018. 13:19

»

Poikāns uzrāda prāta potenci,

nevar meklēt pilnību izziņu ceļā...


Vai Jūs gadījumā neesiet raksta autors?

Atbildēt

Poikāns uzrāda prāta potenci,

05.02.2018. 12:41

»

Citāts

Sveiks Karamākslas adept...


nevar meklēt pilnību izziņu ceļā.

Politiskā situācija jāvērtē ne tikai pēc personību potenciāla, bet jāvērtē apstākļu kopumā, izvērtējot visus kritērijus, labvēlīgos un ne tik labvēlīgus.

Visi minētie kritēriji jāvērtē visaptverošas kvalitātes principos, kas ir tikai process. Un šis proces, savukārt, jāvērtē pret citiem principiem - Karamākslas deviņu zemju principu likumiem, stratēģijas un takstikas principiem.

Ja visu augsminēto piemēro Antiņa deklaratīvi utopiskajām 11 tēzēm, tur nepaliek pat izžuvušu pupu pākšu. Un, ja šādas pākstis met pretim noziedzīgajam, izglītotajam, līdz zobiem bruņotam 4. maija režīmam, tur pat pēdas no šādas pārprastas varonības nepaliktu.

Atbildēt

Esi gudrāks un mācies,

05.02.2018. 12:33

»

Citāts

Sveiks Karamākslas adept...


nevis, goja muļķi, reklamē cionistus, respektējot, nepretojoties, popularizējot, kalpa dvēsele, cionist nolādētais!

Atbildēt

Citāts

05.02.2018. 11:40

»

Skoloājs Suņdzi

Par Grantiņa 11 deklaratīvajām tēzēm. To, ko viņš dara ar visu savu pieredzi, revolucionāra pieredzi, ja tam, kas ir viņš un ko viņš dara var ticēt, tad pa šiem 26 gadiem viņš nav audzis ne par milimetru. Viņa deklaratīvie draudi ir destruktīvi. Viņš nemācās, neattīstās un dzīvo ulmaņlaiku priekšstatu...


Sveiks Karamākslas adept !
Kad Poikānam reiz uzrakstīju draugos ,ko domāju par Sudrabu , tad viņa atbilde man lika saprast , ka viņš ir naivs , jeb arī skatās austrumu virzienā.
Daudzpartiju sistēma ir ierocis ar kuru nācijas sašķelt un pārvaldīt. Paņem un izlasi cionas protokolus , tad redzēsi ,ka tur aprakstītais notiek tagad visu acu priekšā.
http://holywar.org/Cianas_gudro_protokoli.htm

Atbildēt

Skoloājs Suņdzi

05.02.2018. 11:21

»

Citāts

Redzu , ka tu arī domā šablonos. Visu redzi caur partejisko prizmu . Kurā partija tad pats esi...


Par Grantiņa 11 deklaratīvajām tēzēm. To, ko viņš dara ar visu savu pieredzi, revolucionāra pieredzi, ja tam, kas ir viņš un ko viņš dara var ticēt, tad pa šiem 26 gadiem viņš nav audzis ne par milimetru. Viņa deklaratīvie draudi ir destruktīvi. Viņš nemācās, neattīstās un dzīvo ulmaņlaiku priekšstatu pasaulē.

Daudzpartiju sistēma dod priekšrocības izveidot savu partiju un izkonkurēt citas.

Rietumi arī ir pārmaiņās. Visi esam tajās. Izsverot labumu, ko dod mūsu dalība NATO, ES, ASV atbalsts, ieguvumu būtu daudz vairāk, ja pati latviešu tauta spētu pretoties Krievijas specdienestu, Latvijas bijušo komunistu, čekistu, vdkašņiku ietekmei. Preasības, lai latviešu nacionālisti pārvaldītu valsti, atbrīvojoties no bijušo ietekmes, ir ārkārtīgi augstas. Pagaidām redzu tikai vienu personu I. Poikānu, kurš savā raksturā atbilst šīm prasībām. Bet ar to ir par maz, arī viņš ir tikai meklējumos.

Atbildēt

Ļoti atgādina

05.02.2018. 11:09

»

Uldim

Nu ja. Kādā daudzdzīvokļu namā iekārtoja sociālo dzīvokli galīgi trakam alkoholiķu pārim. Viņi tiranizē pārējos iedzīvotājus, zvanot pie durvīm un satiekot pa ceļam, aizņemoties naudu. Pie viņiem nāk tādi paši ciemini, biedējot citus iedz. Paši kaujas savā starpā, staigā zilumos, viņus bieži apciemo...


mūsdienu valsts varu. Izzog Valsts kasi- budžetu, ar VID terorizē visus, kam vien kādi ieņēmumi un Krievijas mākleris kriminālnoziedznieks Lembergs ar savu bandu - Brigmani, Reiznieci, Cīruli stāsta, ka pie vainas mistiski sorosidi un ASV, kas okupājusi Latviju.

Ķuzis katru dienu pārbauda ūdensmetēju gatavību izklīdināt latviešu nacionālistu pūļus. NKVD- KGB- VDK- SAB-DP internacionālistu brigēdes veic preventīvu darbu, lai atmaskotu latviešu nacionālistu centienus, okšķerējot VDK arhīvus Latvijā un Krievijā. Tie, kuri uzzin vairāk, nekā vajadzīgs, mistiskā kārtā paši izdara pašnāvības pakaroties, nošaujoties, paskrienot zem vilcieniem. Katram pēc vajadzības.

Atbildēt

Citāts

05.02.2018. 10:03

»

Uldis

Es neaizstāvu, tikai uzskatu, ka aiz viņiem nedrīkst slēpt tos, kuri ir daudz nopietnāks drauds latviešu valstij, kā to dara pie varas esošās kremļa slampas un čeku apkalpojošās žurnaļjugas. Ar sarakstu vismaz iepazinies, jeb tev pietiek ar tavu partejisko pārliecību


Redzu , ka tu arī domā šablonos. Visu redzi caur partejisko prizmu . Kurā partija tad pats esi ?
Es mūžam neesmu bijis nevienā partijā un man jau ir aiz 60. :)
Lai tev vienreiz būtu skaidra bilde ,ko domāju , tad pateikšu , ka daudzpartiju sistēma ir jānojauc un tās vietā jāveido , kas jauns .Pilsoņu kongress ,piemēram , vai ,kas cits . Nekas nav granītā iekalts . Grantiņam ir labi priekšlikumi arī ...,kurus te kāds pustraks Ķinas sistēmas atbalstītajs aprej. :D Un ir taču arī citas idejas ,piemēram ,rakstā - 10 iemesli pārvaldīt savu valsti un komentāros zem tā ...
Un vēl ,tu redzi tikai čekistus ,bet tev būtu jāredz arī rietumu postošā iedarbība un tas , ka Eiropas varas struktūrās ir cilvēki,kuriem čeka nav sveša ,Tusks ,piemēram ... Šrēders (bijušais kanclers Vācijas) , Merkeles pagātne Austrumvacijā arī ir interesanta ... :))) tā kā ... :))) un tie ir tikai daži piemēri ..

Atbildēt

Uldim

05.02.2018. 09:30

»

Uldis

Es neaizstāvu, tikai uzskatu, ka aiz viņiem nedrīkst slēpt tos, kuri ir daudz nopietnāks drauds latviešu valstij, kā to dara pie varas esošās kremļa slampas un čeku apkalpojošās žurnaļjugas. Ar sarakstu vismaz iepazinies, jeb tev pietiek ar tavu partejisko pārliecību


Nu ja. Kādā daudzdzīvokļu namā iekārtoja sociālo dzīvokli galīgi trakam alkoholiķu pārim. Viņi tiranizē pārējos iedzīvotājus, zvanot pie durvīm un satiekot pa ceļam, aizņemoties naudu. Pie viņiem nāk tādi paši ciemini, biedējot citus iedz. Paši kaujas savā starpā, staigā zilumos, viņus bieži apciemo ātrā palīdzība un policija.
Mājas iedzīvotāji rakstīja iesniegumu pašvaldībai, bet viss velti. Ir viens āķis - šiem trakajiem ir pazīstams mākleris (nekust. īpaš.), kurš viņus reizēm pabalsta...
Viena kaimiņiene jau pārvācās, teica, arī to trako dēļ, citi vēl domā, vai un kur pārvākties... Varbūt tā sagadīšanās?

Atbildēt

Ko tev Grantiņš izēdis?

05.02.2018. 09:05

»

Lunārie antiņi, grantiņi

Arī senos laikos pirms lielajām pārmaiņām aktivizējās daudz dzīves apdalīto, visādi kroplīši cirkos par naudu izrādīja savu kroplību. Bet kad tie cirki klejoja, tie āksti un kroplīši tam vienmēr pa priekšu tecēja, saukdami vientiesīšus...


Priekšā redzami pavisam citi. Ko tik neredz TV un glancētos žurnālos... Reiz Tv runāja kāds vīrs ar sanbernāra seju, runāja acis izplētis, nodomaju - ak Dievs, kas gan vada valsti...slimnieki...

Atbildēt

Uldis

05.02.2018. 02:14

»

Citāts

Beidz pats te aizstāvēt 3A intereses. Tevis pieminētie nu nekādi nevar būt te ĪSTIE saimnieki , jo tie ir CITI , par kuriem laikam pat dzirdējis neesi ,jeb tie tev ir tabu


Es neaizstāvu, tikai uzskatu, ka aiz viņiem nedrīkst slēpt tos, kuri ir daudz nopietnāks drauds latviešu valstij, kā to dara pie varas esošās kremļa slampas un čeku apkalpojošās žurnaļjugas. Ar sarakstu vismaz iepazinies, jeb tev pietiek ar tavu partejisko pārliecību?

Atbildēt

Lunārie antiņi, grantiņi

05.02.2018. 01:51

Arī senos laikos pirms lielajām pārmaiņām aktivizējās daudz dzīves apdalīto, visādi kroplīši cirkos par naudu izrādīja savu kroplību. Bet kad tie cirki klejoja, tie āksti un kroplīši tam vienmēr pa priekšu tecēja, saukdami vientiesīšus..
Mūsdienās krolīšiem tik daudz jaunu iespēju izpausties, bezgalīga iespēju dažādība.
Šie komentāri ir lasāmi pa diagonāli.

Atbildēt

Suņ Hui Včai

04.02.2018. 18:50

Mācībās divi kareivji iemaldās vientuļā lauku sētā. Pēkšņi no malkas šķūņa izlien milzīgs suns un metas virsū vienam no kareivjiem. Abi kareivji metas bēgt, bet sunim izdodas iekost vienam no viņiem.

-Pēteri, ja suns ir traks,tad Tu arī tāds paliksi? Ko Tu tagad darīsi?

-Paņemšu papīra lapu un pildspalvu.

-Rakstīsi testamentu?

-Nē, sastādīšu to seržantu un oficieru sarakstu, kurus sakodīšu pirmos...

Atbildēt

ŠAITANS

04.02.2018. 17:33

»


judaš,kāpēc aizmirsi savus drauģēļus nacistus savā preambulā,es zinu nerātnais grantin,ko darīji aizvakar!?

Atbildēt

Turpini vien melot!

04.02.2018. 16:47

»

L.G.

Parādi man to vietu manā lāpā, kur es saku, ka esmu ticies ar tevi ? Ka esi VDK uzdevumā piestellēts Biteniekam, sacīji pats, protams, ar piebildi, ka neesi klausījis čekistu norādījumiem... . Tu pat esi tik neatīstīts, ka neapjēdz, kāpēc es diskutēju ar tevi


Kad tev piedraudēju čekas suns, tad to izņēmi no LRTT lapas. Nekad ar tevi neesmu ticies. Labāk turies no manis pa gabalu. Ja gribi izkļūt sveikā! Tāpat jau esmu par tevi lēmumu, kā solīju, par trešo reizi pieņēmis. Par tevi, čekas provokator, man šaubu vairs nav.. Tā arī pasaki Biteniekam!

Atbildēt

L.G.

04.02.2018. 16:23

»

Tādēļ papildus skaidrībai.

Nepazīstu LGrantiņu personīgi, nekad neesam tikušies. Un paldies Dievam. Neklātienē kaut kādos kontaktos ne pēc manas inciatības ar šo melīgo personu mani ieveda R. Bitenieks no H86. Tas tā. Pilnīgai skaidrībai. Nu jau ir nonācis tiktāl, ka L. Grantiņš, lai R. Bitenieku atmaskotu kontaktos ar VDK, meloja...


Parādi man to vietu manā lāpā, kur es saku, ka esmu ticies ar tevi ? Ka esi VDK uzdevumā piestellēts Biteniekam, sacīji pats, protams, ar piebildi, ka neesi klausījis čekistu norādījumiem... . Tu pat esi tik neatīstīts, ka neapjēdz, kāpēc es diskutēju ar tevi... .

Atbildēt

:)))

04.02.2018. 16:11

http://lazarev.org/ru/interesting/full_news/rossijskaya_armiya_vtiharya_komplektuetsya_izrailskimi_oficerami/

Atbildēt

Tādēļ sāc ārstēties, provokator Grantiņ!

04.02.2018. 15:49

»

Tādēļ papildus skaidrībai.

Nepazīstu LGrantiņu personīgi, nekad neesam tikušies. Un paldies Dievam. Neklātienē kaut kādos kontaktos ne pēc manas inciatības ar šo melīgo personu mani ieveda R. Bitenieks no H86. Tas tā. Pilnīgai skaidrībai. Nu jau ir nonācis tiktāl, ka L. Grantiņš, lai R. Bitenieku atmaskotu kontaktos ar VDK, meloja...


Ja publicējat savā LRTT lapā kādu informāciju, ikvienam ir tiesības to kritizēt, bet jums saskaņā ar likumdošanu nav tiesību tur publicēt privātpersonu datus bez šo personu atļaujas. Es neesmu devis Jums tiesības publicēt manus personu datus. Un brīdinu Jūs to nedarīt turpmāk!

Atbildēt

Tādēļ papildus skaidrībai.

04.02.2018. 15:45

»


Nepazīstu LGrantiņu personīgi, nekad neesam tikušies. Un paldies Dievam. Neklātienē kaut kādos kontaktos ne pēc manas inciatības ar šo melīgo personu mani ieveda R. Bitenieks no H86. Tas tā. Pilnīgai skaidrībai. Nu jau ir nonācis tiktāl, ka L. Grantiņš, lai R. Bitenieku atmaskotu kontaktos ar VDK, meloja savā lapā LRTT, ka ar mani ir ticies un ka esmu VDK aģents. Tagad jau tieku apvainots sadarbībā ar DP. Kaut kādi pilnīgi murgi! Visīstāko VDK un DP provokāciju stilā!

Atbildēt

:)))

04.02.2018. 15:41

»

Nelūdzu tev mani

popularizēt...


Un pats tu esi garīgi vesels ? :)))
Tev ir psihiskas novirzes , citās aprindās to dēvē par okulto drudzi.

Atbildēt

Nelūdzu tev mani

04.02.2018. 15:35

»


popularizēt.

Tikai slima suņa murgos kādam var piedēvēt sadarbību ar čeku un nu jau ar DP.

11 tēzes ir murgi, deklarācija. Neatbilst ne Karamākslas deviņu zemju principu likuiem, ne stratēģijas, ne taktikas principiem.

Tāpēc nekur neved. Vienīgi uz strupceļu, kur atrodas, un sakāvi, kas paredzama, ja pretosies fiziski.

Runā jau sen, ka H 86 sagrva Antiņa aizdomu dēļ. Ja mani var bez iemesla apvainot sadarbībā ar VDK un tagad jau ar DP, tad vairs neticu , ka Antiņš ir garīgi vesels. Iedzer tabletīti un saceri jaunas tēzes!

Atbildēt

Uldis

04.02.2018. 13:48

»

Citāts

Tā višš i...


Paskaties miljonāru sarakstu http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/632001-bagatakie_cilveki_latvija_patiesa_labuma_guveji un beidz murgot par (3 X A), kuri īstiem oligarhiem var tikai kafiju pienest! Tur saraksta augšgalā ir personas, kurām ir nodrošināts valsts pasūtījumu monopols, ekskluzīvas tiesības atmazgāt naudu un tirgot uzturēšanās atļaujas. Viņus apteksnē Vienotība un daļēji SC, par viņiem nerunā IR un LR1 žurnālisti un novirza no tiem uzmanību, barojot sabiedrību ar uzsildītu veco "Rīdzenes sarunu" zupu. Viņi ir īstie saimnieki.

Atbildēt

Citāts

04.02.2018. 13:25

Tā višš i !

skats no malas 04.02.2018 11:43
NU jā - dimžēl Latvijai tāda bēdīga izvēle:
1) vieni kalpo vietējiem oligarhiem (3 X A) Venstpils -Valmieras grupējumiem (ZZS) ;
2) citi gatavi kalpot starptautiskajam globālajam un spekulatīvajam kapitālam - Sorosistiem un Rotšildiešiem, kuru pakalpiņi ir " Vienotība" - Pūces-Žagara liberastsu partija un žurnālīts "Ir" un Pavļuta-Viņķeles Judina grupē’jums
3) trešie konsekventi ietur Kremļa Putina pozīciju (Saskaņa)
> Gandrīz neviens neiestājas par NACIONĀLAS valsts un savas tautas interesēm!
Bet inteliģence tik plēšas sava starpā

Atbildēt

Enu, eju,

04.02.2018. 13:05

»

:)))

Tu esi ķerts mazliet


Kremļa trolli!

Atbildēt

:)))

04.02.2018. 12:50

»

Ukraiņi ir cita lieta.

Tur ietekmes visdažādākās. Izskatās, ka esi Kremļa trollis? Ukrainā Eiromaidans, Krievijas agresija. Krimas okupācija, ignorējot starptautiskos nolīgumus. Putina - cionista politika, līgumi ar Ķīnu. Latvijai nav jājaucas Ukrainas lietās


Tu esi ķerts mazliet .
Paranoja .
Piesardzīgam jābūt , bet tomēr bilde jāredz plašāk un drēbe jāpazīst .
Grantiņu tu noliki ,bet tagad pats karini birkas .
Ej ka tu ... st .

Atbildēt

Ukraiņi ir cita lieta.

04.02.2018. 12:41

»

:)))

Un vēl ,pēc zināma laika tika noorganizēts Ukrainas maidans , kur patrieca Janukoviču . Tas arī vdkašņiku organizēts šovs ??? KO


Tur ietekmes visdažādākās. Izskatās, ka esi Kremļa trollis? Ukrainā Eiromaidans, Krievijas agresija. Krimas okupācija, ignorējot starptautiskos nolīgumus. Putina - cionista politika, līgumi ar Ķīnu. Latvijai nav jājaucas Ukrainas lietās.

Atbildēt

:)))

04.02.2018. 12:28

»

Tieši pretēji!

Kāda sakritība! Visās trīs Baltijas valstīs! Tie visi bija Maskavas un vietējo pakalpiņu vdkašņiku, čekistu, komunistu organizēti masu nemieri. Lai prokuratūra, SAB, DP, tiesa - visa izpildvara var nostiprināties pa veco līniju Cara Nikolaja II ohranka- NKVD- KGB- VDK - SAB - DP, apspiežot un kontrolējot...


Un vēl ,pēc zināma laika tika noorganizēts Ukrainas maidans , kur patrieca Janukoviču . Tas arī vdkašņiku organizēts šovs ??? KO ?? :)))
Un ,kas mainījās ? Ukraiņus turpina ne mazāk sekmīgi apzagt rietumu peisaki ! :)))

Atbildēt

Saeimā ievācās čekiste S. Āboltiņa,

04.02.2018. 12:27

»

:)))

Es to redzu savādāk.Tu aizmirsi ,ka Saeimā pēc tam notika izmaiņas


kļuva par spīkeri, organizēja Valodu likuma referendumu, lai gan bija jau likums. Referenduma iespaida rezultātā ieviesa preambulu - ko viegli var mainīt ar Saeimas balsojumu. Āboltiņa publiski nobučoja Ušakovu, R. Dzintars spieda roku ušakovam - publiski. Ieviešot preambulu, apmānīja latviešus, jo tūlīt izmainīja likumu par parakstu daudzumu likumu rosināšanai un grozišanai Saeimā - prasība 155 000 parakstu. Kāds mērķis tam bija, redzam tagad - lai tauta nevar iespaidot ar parakstiem čekas maisu atvēršanu. Kad čekiste S. Āboltiņa nenonāca Saeimā otrreiz, tur viņu ieveda ar SAB un DP starpniecību - kļuva par Saeimas drošības komisijas vaditāju- kopā ar SAB un DP pie viena galda apspriež slepeno drošības informāciju - kā zvanītāju uz Luņa t. Nr. uzvārdu sarakstu utt.

Kad savu melno darbu Āboltiņa izdarīja, atgriezās konsulārajā dienestā, pirms tam uz vīzām latviešiem štempelēja ņeceļesoobrazno .

Atbildēt

:)))

04.02.2018. 12:16

»

Tieši pretēji!

Kāda sakritība! Visās trīs Baltijas valstīs! Tie visi bija Maskavas un vietējo pakalpiņu vdkašņiku, čekistu, komunistu organizēti masu nemieri. Lai prokuratūra, SAB, DP, tiesa - visa izpildvara var nostiprināties pa veco līniju Cara Nikolaja II ohranka- NKVD- KGB- VDK - SAB - DP, apspiežot un kontrolējot...


Es to redzu savādāk.Tu aizmirsi ,ka Saeimā pēc tam notika izmaiņas.
Un vēl ,ir pilnīgi skaidrs , ka ne austrumiem ,ne rietumiem mūsu uzplaukums nav vajadzīgs.
Ak jā , un kāpēc rietumi klusē par Polijas prezidenta un elites novākšanu Smoļenskā ?

Atbildēt

Tieši pretēji!

04.02.2018. 12:07

»

:)))

Es toreiz biju tajā sapulcē. Kad beidzās tas mītiņš , Pabriks brīdināja lai nebūtu nekārtības , bet starp cilvēkiem bija tādi ,kuri provocēja uz to. Es aizbraucu mājās...


Kāda sakritība! Visās trīs Baltijas valstīs! Tie visi bija Maskavas un vietējo pakalpiņu vdkašņiku, čekistu, komunistu organizēti masu nemieri. Lai prokuratūra, SAB, DP, tiesa - visa izpildvara var nostiprināties pa veco līniju Cara Nikolaja II ohranka- NKVD- KGB- VDK - SAB - DP, apspiežot un kontrolējot tieši latviešu tautu, identificējot to stihiskos nacionālos līderus.Ansis joprojām smok vieninieka kamerā Čehijas cietumā ar safabricētu lietu par uzbrukumu cietuma apsargam. Latviešu nacionālisms tiek kontrolēts starptautiskā cionisma un internacionslisma interesēs.Pa laikam, lat latviešu tautu nomierinātu, rīko māņu akcijas - žīda Levita preambula, NA rosinājums latviešu valodu visās skolās un ne jau no šodienas, bet tā, lai par NA vēlētu Saeimas vēlēšanās.

Atbildēt

Precīzi!

04.02.2018. 11:58

»

nedomājiet

ka par "mutes aizvēršanas" projektu zin tikai projekta izstrādātāji un izstrādes objekti. Informācijas noplūde ir liela...


Lunis pat t. Nr. publicējis. Ikviena t. Nr. -viss saraksts būs uz galda Drošības policijā, grib vai zin, vai negrib, nezin to Lunis. Jo aiinājums ar pagaidu valdību ir valsts iekārtas graušanas- apvērsuma mēginājums. Lēti un vnk - paš piezvana un sevi kā potenciālie valsts ienaidnieki identificē. Nav čekistēm Ēlertei, Āboltiņai un tml provokatoriem jāirganizē dārgs pasākums.

Atbildēt

:)))

04.02.2018. 11:24

»

Nav lielākas muļķības,

kā gaidīt, ka kāds kaut ko darīs mūsu vietā. Kalpu un sliņķu sapņi...


Es toreiz biju tajā sapulcē. Kad beidzās tas mītiņš , Pabriks brīdināja lai nebūtu nekārtības , bet starp cilvēkiem bija tādi ,kuri provocēja uz to. Es aizbraucu mājās.
Pēc tam tādi mītiņi un vēlāk bruģa lidināšana atkārtojās gan Lietuvā ,gan Igaunijā. Tas nozīmē ,ka rīkojumi nāca no rietumiem un kā sekas bija krievijas ietekmes mazināšana . Bet kā redzam , pie mums , tad izmesti pa durvīm ,viņi ar uzviju ielīda atpakaļ pa logu.... :)))

Atbildēt

nedomājiet

04.02.2018. 11:12

»

Par tādiem tikai

pats Antiš LRTT runā


ka par "mutes aizvēršanas" projektu zin tikai projekta izstrādātāji un izstrādes objekti. Informācijas noplūde ir liela.
Zadornovam bija anekdote.
Šeferis ved busiņā trakos uz slimnīcu. Kamēr viņš piestāj un izkāpj pie kioska, trakie izbēg. Ko darīt? Šoferis piebrauc pie autobusu pietuas un saka gaidītājiem - kāpiet iekšā, es aizvedīšu pa maršrutu. Šie sakāpj, šoferis noslēdz durvis, aizved šos uz psiheni un saka -Es jums te trakos atvedu. Viņiem katram savs stāsts.-
Laiki mainās, bet tikumi ne.

Atbildēt

Nav lielākas muļķības,

04.02.2018. 10:56

»

:)))

Es pieļauju , ka mēs visu nezinām par tās sapulces organizatorisko pusi...


kā gaidīt, ka kāds kaut ko darīs mūsu vietā. Kalpu un sliņķu sapņi.

Par to sapulci. Tīra DP provokācija, ilgi nav bijusi profilakse. Pēd. reizi 2009. g. 13. janvārī čekistes S. Ēlerte un S. Āboltiņa noorganizēja masu nekārtības, lai vara var ar policiju, prokuratūru, tiesu, gumijas lodēm policija apvienoties pret tautu, sajust varu, spēku un gumijas steku dancināšanas prieku. Identificējot, terorizējot ilgstoši mokot ar tiesas procesiem, nostiprināties.

Ne Lunis, ne Antiņš bez DP nav spējīgi organizēt legāli šādu miermīlīgu un legālu Sapulci. Viņiem pat na saprašanas, kas ir stratēģija, taktika utt.

Piekrītu, ka jābūt gudrākiem par varu. Un, patiesi, daudz gudrākiem! Pretošanās kustībai jānotiek, ņemot vērā Katalonijas pieredzi. Formai jābūt evolucionārai, saturam pārmaiņās revolucionāram un adekvātām apstākļiem. Bet jāsāk no pamatiem, izprotot mērķus. Tas nav dienas jautājums. Tur inteliģences spicei jābūt priekšgalā. Es tādu neredzu.

Atbildēt

:)))

04.02.2018. 10:37

»

Protams, ka nevar aizliegt!

Neviens nevar! Bet te mēs ar Luni redzam provokāciju! Skaidru provokāciju. Sapulce, pikets, notikums, lai pret tiem netiktu vērstas represijas, ir jāreģistrē. Lunis nemin, ka Rīgas domē tādā un tādā datumā pietekta un saņemta atļauja sapulcei...


Es pieļauju , ka mēs visu nezinām par tās sapulces organizatorisko pusi .
Otrs ,ko vajadzētu saprast ir tas , ka revolūcija ir vienmēr postoša . Tās vietā jāveic evolūcija un valsts jāsakārto civilizētā veidā . Jāievēro tikai Satversme sākotnējā ... :)
Un pasaules sabiedrības atbalsts arī būtu jāpiesaista ...

Atbildēt

Lapas:    6   5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: