Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    8   7   6   5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Zigis

22.11.2013. 17:23

»

hmm

Lato Lapsa ir vienkārši pretīgs tips, kas pat citu cilvēku traģēdiju izmanto savam melnajam PR


Lato Lapsa ir vienkārši patiess cilvēks kurš sauc lietas ;istajos vārdos, bet Vemjotības vepriem pēdu laizītājiem tas kremt. Vai tad Vemjotības konsolidovskis nenolikvidēja būvinspekciju kura uzraudzīja tieši šādas celtniecības. Bet Konsolidovskim jau pie kājas 50 cilvēki ja viņš no valsts ir izsūtijis 300 000 cilvēku.

Atbildēt

Janka

22.11.2013. 17:19

»

Lapsas kritizētājiem

Nebārstaties ar tukšiem apvainojumiem bet uzrakstiet kaut vienu Lapsas frāzi,kura neatbilst patiesībai


Lūdzu, kaut vai šis "bet tā arī neatradās 140 tūkstoši glābēju dzīvības apdrošināšanai".

Kompensācijas bojāgājušo VUGD darbinieku ģimenēm un medicīniskie pakalpojumi cietušajiem tiek segti no valsts budžeta - tā ir VUGD un arī citu Iekšlietu ministrijas dienestu, piemēram policijas, sociālā garantija!

Lapsa sava rakstā vienkārši atgremo nekompetentu Saeimas opozīcijas deputātu murgus!

Atbildēt

LoL

22.11.2013. 17:18

Diemžēl precīzi. Bet vaina ir tā pati vecā, par kuru jau gadiem daudzi cilvēki brīdina, satraucas un lamā valdību. Budžeta naudas sadalījums, kas acīmredzami neatbilst sabiedrības interesēm!

Daži miljoni jaunajām māmiņām nav, pāris miljoni slimiem bērniem - naudas nav. Apdrošināšana glabējiem - 120'000 ir par daudz. Aprīkojums un glābēju apmācība - līdzekļi nav pietiekoši ...

600'000 ex-prezidenta dzīvoklim - lūdzu. Algas palielinājums un prēmijas Finanšu ministrijas ierēdņiem - naudas pietiek. 60 mlj. itāļu bankai - nauda atrodas dažās stundās ...

Tāda ir attieksme lēmumu pieņēmējiem pret saviem pienākumiem un valsts iedzīvotājiem.

Atbildēt

Lapsas kritizētājiem

22.11.2013. 17:08

»

PR

hmm22.11.2013. 16:46 ir vienkārši pretīgs tips, kas pat citu cilvēku traģēdiju izmanto savam melnajam PR


Nebārstaties ar tukšiem apvainojumiem bet uzrakstiet kaut vienu Lapsas frāzi,kura neatbilst patiesībai....
Viena no valsts nelaimēm ir arī šo bezsmadziņaino komentētaju pulks,kuri tikpat stulbi balso,kad pienāk laiks.Loti žēl,ka tāds Lapsa ir tikai viens.....

Atbildēt

///

22.11.2013. 17:04

»

aigi

Linču tiesa tagad nav vajadzīga, vispirms jānoskaidro, kas notika un tiak itad var sākt tupināt un apvainot. Sūdi notiek visur ne tikai LV, es pat domāju, ka uz 1 cilv. LV ir vēl ļoti zems rādītājs. nav mums to lielo traģēdiju tik daudz un paldies Dievam, ka nav


Jā, jā - tehno kāda tur katastrofa ir normāla aprādībā, patiesi - vai normāli ir, ka veikals šādi sagāžās, ka betons uz kartona sastutēts un skaitās droši.

Un, prtoams, skaidrosim, lemsim, taisīsim sanāksmes, varbūt visi aizmirsīs. Šo nevar aizmirst.

Atbildēt

ddd

22.11.2013. 17:01

»

Janka

Ko, patiesība par SC vadīto Rīgas pašvadības būvvaldi, kas saskaņoja celtniecības darbus uz lielveikala jumta kož acīs


Ušakovs esot pa radio Putinu tēlojis, liekot visiem dienestiem atskaitīties un ko tik vēl ne, lai tikai parādītu, ka darbojas, kauna nav galīgi.

Diez kurā brīdī plāno paziņot par Amerika un tā būvvaldes vadītāja atkāpšanos, vai arī velti gaidīt?

Atbildēt

PR

22.11.2013. 16:52

»

hmm

Lato Lapsa ir vienkārši pretīgs tips, kas pat citu cilvēku traģēdiju izmanto savam melnajam PR


hmm22.11.2013. 16:46 ir vienkārši pretīgs tips, kas pat citu cilvēku traģēdiju izmanto savam melnajam PR!!!

Atbildēt

hmm

22.11.2013. 16:46

Lato Lapsa ir vienkārši pretīgs tips, kas pat citu cilvēku traģēdiju izmanto savam melnajam PR!!!

Atbildēt

Janka

22.11.2013. 16:39

»


Ko, patiesība par SC vadīto Rīgas pašvadības būvvaldi, kas saskaņoja celtniecības darbus uz lielveikala jumta kož acīs?!

Atbildēt

Janka

22.11.2013. 16:34

Pērkamais skribents Lapsa vismaz šoreiz varēja paklusēt, bļ...
Un meklējot vainīgos, par SC vadīto Rīgas pašvadības būvvaldi, kas saskaņoja celtniecības darbus uz lielveikala jumta, Lapsa, kā parasti "piemirsis"?!

Atbildēt

Igors

22.11.2013. 16:29

»

kas būtu šaubījies - par to, ka sāks

... būtu tikai, ar ko ... bet par to, kā izgrozīties, pat jādomā nebūs - viss ir sakārtots


Domāju,ka arī Circenes kundzei būtu laiks aiziet,veselības ministrei uzreiz vajadzēja paziņot,ka jārūpējas par visiem nelaimē cietušaiem un tas būtu jādara par valsts naudu,nevis pēc 20 h. attapties,ka izrakstīti reiķini cietušajiem,labi jau,ka nesāka šķirot ,kurš maksājis nodokļus,kurš nē.

Atbildēt

ss

22.11.2013. 16:28

Gan jau atkal Prudentija par pāris desmitiem tūkstošu uzrakstīs atzinumu, un vainīgs būs apsargs,kurš nelika visiem iet ārā no veikala

Atbildēt

aigi

22.11.2013. 16:28

Linču tiesa tagad nav vajadzīga, vispirms jānoskaidro, kas notika un tiak itad var sākt tupināt un apvainot. Sūdi notiek visur ne tikai LV, es pat domāju, ka uz 1 cilv. LV ir vēl ļoti zems rādītājs. nav mums to lielo traģēdiju tik daudz un paldies Dievam, ka nav.

Atbildēt

Sjū

22.11.2013. 16:06

»

šobrīd

Šobrīd Vemjotība ir uztaisījusi haosu visur un visos līmeņos. Piedevām Vemjotības priekšstāvis personīgi likvidēja būvinspekciju - iestādi kas kontrolē šādas būves


Un ar ko tad "Latvijas ceļš" TP utt. bija labāki,tā ir bijis no šīs atjaunotās republikas pirmsākumiem.Kamēr būs šāda vēlēšanu sistēma,tikmēr nekas te nemainīsies.

Atbildēt

hjkl

22.11.2013. 16:00

Tūlīt ar saviem paziņojumiem nāks klajā "nozare" - lasīt lobistu grupas, asociācijas, kas pašas raksta likumus ar saukļiem "visu uzņēmējiem" un "darbinieki visi slinki un dzērāji" un klāstīs, ka viņi jau neko, pie visa vainīgi tie neprašas darbinieki, izglītības sistēma un kas tik vēl ne. Tikai ne pašu būvnieks un viens no galvenajiem biedriem, kas no LNB vien spēj kā pīle tajā multenē naudā mazgāties.

Atbildēt

Betija

22.11.2013. 15:52

Sāpīgi. Ļoti ļoti. Mums visiem: gan bojāgājušo tuviniekiem, gan visiem pārējiem. Sāpīgi par bojāgājušiem un sāpīgi par nevērīgo attieksmi- pret darbu, pret cilvēkiem. Gan darba kolektīva vidū, gan valsts līmenī. Valdība, arī Saeima tikai redz ciparus, bet aiz visiem viņu lēmumiem ir dzīvi cilvēki. Ei jūs tur! Sāciet domāt par tautu nevis par sevi. Un vēl- kas ar Rīgas pils degšanas iemeslu? Klusums. Domā atkal kārtējo reizi norakt (=nepateikt īsto iemeslu) velkot garumā. Cik ilgi tā var, ka neviens neatbild? Bojā gājušo nebija, tad jau kaut kā izgrozīsies.

Atbildēt

Nu

22.11.2013. 15:49

»

nebija jau gan

tie ar pietiekami platajiem, nepiedalās tml. pasākumos, un šitais uzbrauciens ir neloģisks pēc būtības - ja vien būtība nav IZGUDRI Lapsu noķēzīt


glābšanas darbos gājuši bojā Rīgas reģiona pārvaldes 5.daļas komandieris, kapteinis Vilnis Šteinītis, 1.daļas vada komandieris, virsleitnants Edgars Reinfelds, 1.daļas glābējs, kaprālis Sergejs Ižiks. Lai vieglas smiltis CILVĒKIEM,.

Atbildēt

Biruta

22.11.2013. 15:47

»


+100

Atbildēt

vēlētājs

22.11.2013. 15:42

bet, mīlie cilvēki, ko Nils Ušakovs laikā, kad Rīgā daudzi sēro, cilvēki izmisumā, noguruši gaidot un raudot, bāc, ko viņš dara facebook? Nost Nilu Ušakovu!

Atbildēt

Dagnija

22.11.2013. 15:41

L.Lapsas raksts - kā naglai uz galvas! Varbūt (varbūt) beidzot pēc šīs katastrofas kaut ko sāks domāt tie, kas uzņēmušies būt atbildīgi. Pareizi, Lato, kur ir atbildīgie par Parex? Par Krājbanku? Par airbaltic? Sēž savos krēslos, no jauna pārvēlēti, vai iesprukuši eiroparlamentārieša krēslā. Tagad nu būs sēras un visvisādi sēru pasākumi, uz ko mēs esam patiešām talantīgi, bet pietrūka vien nieka 140 tūkstošu, lai glābēju dzīvības apdrošinātu. Mērkaķi!

Atbildēt

Biruta

22.11.2013. 15:36

»

Nu

varētu teikt, ka daudz kam te varētu piekrist. Tomēr neesmu pārliecināts, vai lapsas "operativitāte" šeit bija īsti vietā. Nu nez vai vairs kādreiz spēšu cienīt lapsu par glābējiem veltītajām rindām. Glābēji lēmumus pieņem uz vietas.Un paši. Un vienam no bojā gājušajiem glābējiem uzpleči bija pietiekami...


diemžēl Lapsam TOMĒR IR TAISNĪBA!
Tas ir KORUPCIJAS (ierēdņi)
ALKATĪBAS (uzņēmēji)
VIENALDZĪBAS (mūsu katra)
R E Z U L T Ā T S:
*man tā politika neinteresē...*
*ko tad es varu mainīt...*
*kas tad manī klausīsies...*
Šeit nu vienreiz BŪTU iemesls PIEPRASĪT ATBILDĪBU...jo cietušo ir daudz
un mēs visi liecinieki.
BET- ja tālāk par datoru neiesim- nu nākošie būs kāds no mums...

Atbildēt

jautājums

22.11.2013. 15:30

Taisnība. pilnīga taisnība.
Bojāgājušo glābēju skaits ir daudz par lielu. Tas vairs nav nelaimes gadījums. Tā ir neatbilstoša sagatavotība.
Glābējiem nav jāmirst varoņa nāvē, viņiem ir jādzīvo varoņu dzīve. Sabiedrības interesēs!
Un par ekipējumu taisnība, un par apdrošināšanu, un par pārējo arī Lato ir pilnīga taisnība....

Atbildēt

jautājums, kāpēc vēl sēž postenī Kozlovskis un Godmane?

22.11.2013. 15:29

kāpēc šorīt Iekšlietu ministrs Kozlovskis vēl ir ministra postenī? Kāpēc tur sēž vēl Ivara Godmaņa sieva Ilze Pētersone Godmane? Lai varētu "turpināt strādāt" un paspēt iepirkt "pareizās" rācijas?

Atbildēt

ii

22.11.2013. 15:29

»


+

Atbildēt

Из пьесы «Ревизор» .........

22.11.2013. 15:10

"Šis veids ir - iespējami ātri, efektīvi un precīzi noskaidrot vainīgos visos līmeņos un beidzot sodīt viņus kārtīgi un pa īstam, nevis aprobežoties ar pārdesmit darba grupu izveidošanu un dažādu prudentiju piesaistīšanu."

Nu, ja ............ īsāk sakot,
piedabūt vienreiz unteroficiera atraitni-LV,
lai PATI TAK SEVI TĀ KĀRTĪGI IZPER !

Tas nav reāli - lieta ir iekš tā, ka debiloidi PAŠI iespēj tikai uz publiku strādāt, vāvuļot dienām ( un gadiem ) par tukšiem, bezsmadzeņu tematiem,
bet par ko DZIĻĀKU un SPECIFISKU viņiem ... - tad nu sistema ir tāda, ka katri runči paši par savām lietām sagatavo likumus no sērijas "lai man viss būtu un NEKAS PAR TO NEBŪTU"-gadījumā, ja kas...
un runasvīri tik padmahņī .....

Tas pats traģiNEkomiskais "Somiņa ar pasi un naudu - gruvešos, bet cietušajai slimnīcā prasa 13 latus" - valstei ir nauda NEPAREDZĒTIEM GADĪJUMIEM,
a forsmažors, kā var saprast, ir paredzēts un standarta - neparedzēti ir Dziesmusvētki utml..

Un šitie tgd paši sevi ...:PPP - pārmijnieku jau tā kā atraduši bija - smalkjūtīgi tā ziņoja, ka pats esot reanimācijā ...nu, ko ta tad .....

Atbildēt

Nācijas traģēdija

22.11.2013. 15:10

Tā ir nācijas traģēdija un varbūt ka mums VISIEM kuriem nav vienalga vajadzētu svētdien (svētā dienā) aiziet un kautvai nolikt ziedus pie traģēdijas vietas un aizlūgt par bojā gājušiem - izsakot vismaz šādi līdzjūtību bojāgājušajiem un to radiniekiem.

Atbildēt

Nu

22.11.2013. 15:07

varētu teikt, ka daudz kam te varētu piekrist. Tomēr neesmu pārliecināts, vai lapsas "operativitāte" šeit bija īsti vietā. Nu nez vai vairs kādreiz spēšu cienīt lapsu par glābējiem veltītajām rindām. Glābēji lēmumus pieņem uz vietas.Un paši. Un vienam no bojā gājušajiem glābējiem uzpleči bija pietiekami lieli un plati. Nez, ko lapsa teiktu, ja glābēji vienkārši stāvētu ārpusē un gaidītu, līdz ēka sabruks pavisam. Manuprāt, lapsam būtu publiski jāatvainojas bojā gājušo glābēju ģimenēm. Nedomāju, ka viņam pietiks vīrišķības to izdarīt. Tad niku lapsa vajadzētu mainīt pret niku cūka.

Atbildēt

laukis

22.11.2013. 15:06

Skaudri, bet tā tas ir. Kamēr būs čomu būšana, uzpirkšana, vienaldzība un galvenais 'pa lēto', tikmēr būs bardaks ar jau zināmu rezultātu !!!
Kvalitāte attiecīgi maksā.

Atbildēt

sss

22.11.2013. 15:06

Ziņās teica būvnieki paziņojuši visi dokumenti kārtībā visas atļaujas bijušas un nekas neticis pārkāpts. Lūk tā, tā ir Latvijā neviens neparko neatbildēs arī šajā gadījumā vainīgo nebūs.

Atbildēt

...

22.11.2013. 15:02

»

Roncis

Vaina ir JĀPIRĀDA !!!! Vai to var izdarīt diennkats vai divu laikā...?! p.s. aizturēts drīxt uz 48 stundām, tad jālemj par drošības līdzekli


Ja sakiet, ka vaina ir jāpierāda, vai kāds Latvijā vispār ir spējīgs pierādīt? Neko, pēdējos gados par korupciju un bezatbildību sodītie ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi. Neko nevar ne pierādīt, ne sodīt, tāda ir realitāte. Lembergs un Co. ņirdz par visiem, tāpat kā ņirgs visa šī atbildīgie - neskaitāmie kūrētāji ar būv- sākumā.

Atbildēt

Juris J.

22.11.2013. 14:57

»

N.Māstrihts

Man sevi ir bīstami atklāt, jo domāju pretēji ASV un Briseles, Krievijas nostādnēm. Maz ticams, ka pienāks laiki, kad vairākums latviešu domās līdzīgi man - t.i. latviešu tautā pamodīsies saprāts un drosme..tad arī tādiem, kā man, kādu nav mazums, atrastos vieta valsts pārvaldē, kurā neiesaistos, lai...


Ir latviešu tautas paruna:"nāks lielāki s--i,šitie aizmirsīsies!"
???????????? -> Talsu traģēdija,
Notikumi no Ventspils tilta -> Deg Rīgas pils,
Draudi Liepājai kļūt par "rēgu pilsētu"(LM krahs) -> "Maximas" traģēduja.
Kas tālāk? Kādu "dūmu aizsegu" vēl radīs,lai izbeigtu tās runas par varai neērtām lietām?(Tā pati ķīnieša "Kara māksla"...)
Kāpēc bija Dvīņu torņu traģēdija 11.09.?
Kāpēc aizdedzināja Reihstāgu?
P.S.:Jā,jā,man ir paranoja,vajāšanas mānija,es atbalstu visādas sazvērestības teorijas.
"Kaut kas tāds nav iespējams,jo vienkārši kaut kas tāds nav iespējams".
P.S.S.:Tik tiešām jūtu līdz nevainīgi cietušo tuviniekiem!!!

Atbildēt

Udisejs

22.11.2013. 14:52

Daudzinātā Karamāksla, kas sarakstīta Ķīnā ap 2000 gadu pirms mūsu ēras, māca, ka valstī, lai tā pareizi funkcionētu, valsts amatos jāvirza paši labākie no labākajiem, tostarp politiskajos amatos. No minētā izriet, ka šie arī ir nosacījumi, kas būtu jāpilda, lai nenotiktu Zolitūdes traģēdijas un citas eventuālas.
Sīkumaini cepties par notikušo, līdz ar to nav iemesla, jo LV nebīda labākos varas posteņos, bet tādus, kas akli piekrīt valdošajām valsts un tai uzspietajām ASV un Briseles nostādnēm – eirozonas attīstība dibināta uz katastrofām – katastrofu kapitālisma (valstu katasrofālie parādi PB, SVF), kas kopā ar globalizāciju soļo pa pasauli. ES un eirozona kastrofāli iznīcina valstu suverenitātes, nacionālos maksāšanas līdzekļus, 120 cilvēku dienā pamet Latviju, Latvija tiek pārkrievota..No katastrofu kapitālisma, kā redzams, nevar izvairīties, tādēļ starptautiskās sabiedriskās domas uzstādījumi paliek pie atziņas, ka labāk sīkas katastrofas, nevis kari, kādēļ arī dibināts ANO, NATO, ES, ASV, tiek slēgti starptautiskie līgumi, parakstītas konvencijas.
No iepriekšminētā izriet, ka šādos aptākļos, kad valsts amatpersonas un politiskie līderi nav labākie no sabiedrības un nav ieinteresēti valsts un sabiedrības attīstībā un labklājībā, tad arī tiek kultivēta bezatbildība, nolaidība, valsts un sabiedrības apzagšana (Lembergs ar ofšoriem) atbildību noveļot uz padomēm, domēm, kur atbild kolektīvi, rīko sēdes, seminārus utt., lai pie kriminālstbildības nevarētu saukt atsevišķas personas, kā to noteic Krimināllikums un Kriminālprocesa likums.
No kastrofu kapitālisma uzstādījuma viedokļa var paskatīties uz notikumu tā, kā to redz politiķi un amatpersonas – vienaldzīgi un izsakot teicienus- „tā bija laba mācība, lai neatkārtotos”. Kā Seržans no ZZS ilgstoši murgoja TV raidījumā – „Mēs jums parādīisim, lai tas vairs neatkārtotos” – tādi seržanti ir arī Saeimā. Kā redzams tie ir meli un izlikšanās „ar rūpēm un atbildību par valsts un tautas labklājību”– sākot ar banku Baltiju un beidzot ar banku Krājbanka, Rīgas pils nosvilināšanu,Liepājas metalurgu, Zolitūdi..
„Vakar vakarā, kad sāka iezīmēties patiesie Zolitūdes traģēdijas apmēri, par vienu no populārākajiem saukļiem sociālajos tīklos kļuva aicinājums - nav ko uzreiz meklēt vainīgos, labāk visi korī domāsim labas domas!”
Šos saukļus publicē valsts amatpersonas no Drošības policijas, SAB un citām iestādēm, kas vada sabiedrību kā aunu baru, jo..nav jau zināms, vai Zolitūdē nebija teroristu sprādziena.. Pat šo iespējamo sprādzienu nesteidzās atklāt policija, jo savlaicīgi netika pieaicināti kinologi, kas ar suņiem nosaka sprāgstvielu klātbūtni..bet sprādziens notika ļaužu pārpildītā laikā universālveikalā, mārketā, drupas steigšus pa nakti tiek novāktas, slēpjot iespējamās sprādziena pēdas, liekot pieļaut domu, ka sprādzienā varētu būt iesaistītas valsts struktūras.. ja jau netika savlaicīgi pieaicināti kinologi ar suņiem, lai noteiktu sprādziena iespējamibu..,ko atklāt tāpat būtu apgrūtinoši.. Jebkurā gadījumā, ja būtu bijis sprādziens, to sabiedrībai neatklātu..
No „gaišās puses”, kā aicina paskatīties politiķi un amatpersonas, redzams, ka notikums ir ar attīstības pazīmēm (kārtējais Latvijas veiksmes stāsts) – daudz darba dažādiem dienestiem, kas apguvuši un apgūst jaunu pieredzi. To nevarētu apgūt, ja nebūtu šī notikuma, ko mācībās nevar realizēt.
Visbeidzot daudz darba medijiem.. Komentētāji, izsakot viedokļus, kļūst nozīmīgi, cer ar saviem komentāriem gūt atzinību.. Visi kļūst nozīmīgi un novērtēti, ļaujot tiem brīvi izteikties un komentēt.. līdz nākošajām katastrofām!

Atbildēt

Roncis

22.11.2013. 14:43

»

....

Un Jūs gribiet teikt, ka 40 cilvēku bojāeja, kur desmiti vēl var būt iekšā nav nekas un Latvijas un Eiropas likumi pasaka, ka neviens nav vainīgs, tikai mirušie un ievainotie paši, ka tur uzturējās


Vaina ir JĀPIRĀDA !!!! Vai to var izdarīt diennkats vai divu laikā...?! p.s. aizturēts drīxt uz 48 stundām, tad jālemj par drošības līdzekli

Atbildēt

sss

22.11.2013. 14:43

Kārtējo reizi pasargāsim kādu miljonāru no soda. Par piemēru prezidenta pils teica 15 dienu laikā būs slēdziens gatavs, šodien nav vēl, cik jau pagāja.Un kad būs vainīgie arestēti par šo???

Atbildēt

Dace

22.11.2013. 14:43

»

Jānis

Piekrītu Lapsam, bezatbildība ir tas, kas raksturo visu situāciju. Būtu jābūt, ka, jo lielāks priekšnieks, jo lielāka atbildība. Ja mazais cilvēks kļūdās, tad lielajam par to jāsaņem sods, jo lielais nekontrolēja mazo...


Taisnība rakstā ir,ka tas notiek visos līmeņos. V.Dombrovskis ir bijis visu šo laiku premjers,kad notikušas valsts izlaupīšanas, valsts pārvaldē valda visatļautība un bezatbildība. Starp citu Circene nemaz nav Latvijā, lai pārliecinātos,ka nauda netiek iekasēta vēl no kāda cietušā, kaut tas nav nekāds brīnums par izrakstītiem čekiem uzņemšanā

Atbildēt

Lote

22.11.2013. 14:42

»

aaa

nu moš no sākuma tomēr vajadzētu noskaidrot KAS notika? jo no sākuma bija "kaut kāds sprādziens", tad pastaigas zonas ierīkošanas būvdarbi, pagaidām mazliet ilgāk un noskaidrojam FAKTUS, pirms cokā ielikt un sad*rst reputācijas cilvēkiem kas ne pie kā nav vainīgi varbūt? Pateikt ka pie visa vainīga ...


Noskaidrot, kas notika ...
Tas jau vakar vakarā bija skaidri redzams, sākot ar Ameriku, kurš tik ļoti pārliecināti murgoja par sprādzienu, jautājums, kuru sprādzienu nepavada ugunsgrēks? Tas jau bija pirmais signāls par to, ka BŪVNIEKI NAV vainīgi. Jautājums, kāpēc tik strikti aizstāvēt būvniekus un projektētājus? Šorīt Radzēvičs - Maxima nepareizi ekspluatēja telpas, - nu pilnīgs sviests. Tajā pat laikā ziņās parādās, ka Latvijā ir rekordmazs kukuļošanā notiesāto personu skaits. Lūk, uzreiz jau ir divi, kuri skaidri zina, ko ēduši...Žēl, tikai, ka nevainīgi cilvēki cieta....Līdzjūitība....Ušakovs - apzaļumošanas firma pie vainas, bet vai tad apzaļumošanas firma aprēķina slodzes un veido projektus???? Kāpēc šie kungi tik strikti nostājas par aizsargiem būvniekiem? Vai arī varbūt, cer tagad nopelnīt jahtu, lidmašīnu utt, par šo saskaņoto aizstāvību? jo villas jau viņiem vairs nav vajadzīgas. Tikai žēl, ka viņi neaizdomājas, ka tad, kad pāries veļu upi, viņu ķermeņiem vajadzēs vien tik pat daudz zemees pēdu, cik šodienas un arī citu - nākošo - traģēdiju upuriem, diemžēl....

Atbildēt

....

22.11.2013. 14:37

»

Roncis

.... un ja kādu ātri un bez pietiekamiem pierādījumiem nosoda, jo vajdzēja taču ātri, tad izrādās, ka Diez nedod neīstais tiek nosodīts, tas pieprasa no Cilvēktiesību tiesas apaļu kompensāciju un ta nu visi še atkal bļauj, ka kā tā varēja nevainīgu cilvēku nosodīt, amatpersonām jārauj galvas nost...


Un Jūs gribiet teikt, ka 40 cilvēku bojāeja, kur desmiti vēl var būt iekšā nav nekas un Latvijas un Eiropas likumi pasaka, ka neviens nav vainīgs, tikai mirušie un ievainotie paši, ka tur uzturējās???

Atbildēt

Jānis

22.11.2013. 14:36

Piekrītu Lapsam, bezatbildība ir tas, kas raksturo visu situāciju. Būtu jābūt, ka, jo lielāks priekšnieks, jo lielāka atbildība. Ja mazais cilvēks kļūdās, tad lielajam par to jāsaņem sods, jo lielais nekontrolēja mazo.

Es ļoti ceru, ka no šīs traģēdijas mācīsies, tā būtu vislabākā šo cilvēku piemiņa...

Atbildēt

Roncis

22.11.2013. 14:29

»

Muļķu zeme

Muļķu zemē neviens neparko neatbild un neatbildēs. Tāpēc jau tā ir Muļķu zeme, ka Muļķu zemē valda cinisms, bezatbildība un liekulība. Vainīgos meklē un ātri soda tikai autoritārās nedemokrātiskās valstīs. Muļķu zeme ir demokrātiska valsts. Muļķu zemē katra amatpersona var darīt, ko ģrib, un neparko...


.... un ja kādu ātri un bez pietiekamiem pierādījumiem nosoda, jo vajdzēja taču ātri, tad izrādās, ka Diez nedod neīstais tiek nosodīts, tas pieprasa no Cilvēktiesību tiesas apaļu kompensāciju un ta nu visi še atkal bļauj, ka kā tā varēja nevainīgu cilvēku nosodīt, amatpersonām jārauj galvas nost

Atbildēt

Lapas:    8   7   6   5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: