Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Kāds

02.11.2021. 12:06

Lasu pa nodaļai, lēnām - izbaudu. :)

Atbildēt

esiet apzinīgi

01.11.2021. 23:52

nesiet uz clean r konteineriem dzeltenā krāsā

Atbildēt

Riebums

01.11.2021. 23:37

»

Tālavas taurētājs

Nezinu kā lai pareizāk tev paskaidro, bet ASV mums nav tuvumā bijusi. ASV paši nesen saprata, cik kremļa rokas bijušas garas. Sagrābjot totālu ietekmi Vācijā un Francijā caur korumpētiem politiķiem un ietekmes aģentiem, bet pašā ASV no tādiem mudž visaugstākajos varas ešelonos, kas pamatā sastāv no ...


pret ASV ir jāiedzen? Tiešām? Puspasaules izdemolēta, dučiem karu un revolūlūciju.Līķu kalni. Visi ASV pakalpiņi ir jāizskaitļo un jānoformē. Pasākums jāaizber ar sorosītiem no mass media un parlamenta.

Atbildēt

Autoriem

01.11.2021. 09:47

Grāmata laba, izlasīju. Gaidu par blēdīgo žīdu. Mazāk vajadzētu to cilvēku izskata noķengāšanu. Paši jau arī neesiet nekādi izskatā solīdie!

Atbildēt

Atim

01.11.2021. 06:54

»

Atis Priedītis

Esmu izdevis jau 17 grāmatas. Internetā tās var atrast


Iebāz to ko tu sauc par savām grāmatām sev ūkstā. Neviens tos murgus un tavu mūžīgo žēlošanos nelasa.

Atbildēt

turpinājums

31.10.2021. 21:41

»

podsēde

Okupācijas laika slavenības te jau grib nolikt dziļos plauktos? No passaran. Okupācijas slavenības simbolizē okupācijas apstākļos pagājušos jaunības gadus. Atņemt okupācijas slavenības būtu tas pats kas atņemt kādreizējo jaunību


Okupācijas laika slavenības bija 2 veidu - republikāniskās un Vissavienības. Republikāniskās bija daudz, bet vissavienības maz, varbūt ka tikai viena. Tādas kas stučīja bija vairāk nekā tādas kas tika vajātas vai represētas.

Atbildēt

Lai jau paliek

31.10.2021. 21:04

»

podsēde

Okupācijas laika slavenības te jau grib nolikt dziļos plauktos? No passaran. Okupācijas slavenības simbolizē okupācijas apstākļos pagājušos jaunības gadus. Atņemt okupācijas slavenības būtu tas pats kas atņemt kādreizējo jaunību


Viņu daiļrade jau nekur nepazudīs. Bet bija jau arī citi, kuri tika vajāti un aizliegti un par kuriem arī pašlaik lielajiem masu medijiem rakstīt ir aizliegts. Un tā tomēr ir ļoti liela cūcība.
Paklausieties kaut vai komponista Ivara Žinduļa interviju sākot no 11.minūtes ir par VDK un dziesmu aizliegumiem.
https://youtu.be/kMQgyXqmFik

Atbildēt

podsēde

31.10.2021. 19:38

Okupācijas laika slavenības te jau grib nolikt dziļos plauktos? No passaran. Okupācijas slavenības simbolizē okupācijas apstākļos pagājušos jaunības gadus. Atņemt okupācijas slavenības būtu tas pats kas atņemt kādreizējo jaunību.

Atbildēt

Tālavas taurētājs

31.10.2021. 11:23

»

Slavenības

Okupācijas laika slavenības arī pašlaik ir slavenības un nedod dies' uzdrīkstēties kādu aiztikt


Te jau viens uzdeva jautājumu, kāpēc K.Ulmanis neiebāza arī sociāldemokrātu Raini cietumā. Atbilde vienkārša, viņš jau bija miris 1929. gada 12. septembrī. Toties 50.okupācijas gadus Rainis celts godā un zinot kāda bija čekas attieksme pret nejaušu zilbi, tad visi jautājumi atkrīt.
Ar šo nevēlos nevienu sist krustā, bet tādi pēc iespējas jātur tālāk no varas grožiem, jo vienīgais ko tie prot ir noplenderēt svešus darba augļus.

Atbildēt

Slavenības

31.10.2021. 11:00

»

Tālavas taurētājs

Ne tev spriest par manu vērtību, tāpat kā visdižākais jūsu stukačs man nenorādīs kā izturēties pret tiem, kas kūļājušies kopā ar krievu okupantiem


Okupācijas laika slavenības arī pašlaik ir slavenības un nedod dies' uzdrīkstēties kādu aiztikt.

Atbildēt

Tālavas taurētājs

31.10.2021. 10:28

»

Patriotiskais gars

arī tev speciāli,lai ne vārda par RAIMONDU,farštein,saprati,viņa pirksta vērts neesi


Ne tev spriest par manu vērtību, tāpat kā visdižākais jūsu stukačs man nenorādīs kā izturēties pret tiem, kas kūļājušies kopā ar krievu okupantiem ?

Atbildēt

jautājums

31.10.2021. 09:25

vai par korumpēto nelieti no jkp, vienu no vislielākajiem sabiedrības kūdītājiem juri rancānu grāmatā arī varēs ko lasīt?

Atbildēt

Tālavas taurētājs

31.10.2021. 09:02

»

Songmi

asv okupacijas advokats ,ka pats izteicas ar 8 klasu izglitibu


Nu redz kā viss ir piefiksēts, bet tagad lai pārdomā tie, kam augstākās izglītības un tādējādi ir izgājuši caur čekas sietu. Tieši augstskolās tiek atlasīti derīgie kadri, kurus drīkst pielaist pie varas un nederīgajos, kas var kaitēt sistēmai un tātad nolemti šampinjonu lasīšanai, pašiem to neapzinoties.
Nekas nav mainījies kopš tiem laikiem, kad viens ūsains gruzīns teica, galvenais ir kadri.

Atbildēt

Tālavas taurētājs

31.10.2021. 08:06

»

lauķis

Tikai LV netika atjaunota,tika nodibināts pavisam jauns veidojums ar koloniāls režīms.Lielāko palīdzību šī režīma veidošanā sniedza tieši ASV.Par tiem pretvalstiskajiem lēmumiem pilnīgi piekrītu


Nezinu kā lai pareizāk tev paskaidro, bet ASV mums nav tuvumā bijusi. ASV paši nesen saprata, cik kremļa rokas bijušas garas. Sagrābjot totālu ietekmi Vācijā un Francijā caur korumpētiem politiķiem un ietekmes aģentiem, bet pašā ASV no tādiem mudž visaugstākajos varas ešelonos, kas pamatā sastāv no kontingenta, kuri izbrauca no PSRS 70.tajos gados. Nu pats saprati par ko ir stāsts. Aizbrauc tagadiņ mūsu jaunskungs, a citreiz biedrs no Latvijas uz ASV stažēties, bet tur biedri iz maisiem šo apmāca un dod vēl norādījumus. Protams no malas tas izskatās kā ASV mums ienaidnieks, mērķis ir sasniegts. Piedevām vēl Latvija izlaupīta, bet biedriem un kungiem noformēti ārzonu konti. Ar vienu šāvienu divi zaķi, iedzīts riebums pret ASV un piestūķētas kabatas.

Atbildēt

lauķis

31.10.2021. 06:28

»

Tālavas taurētājs

Kāda starpība Jānis, Peteris, Anatolijs vai Raimonds, ja sadarbojās ar okupantu režīmu tad sadarbojās. Bet ja tādi vēl vairumā ielīda atjaunotās Latvijas politikā, tad tādas politikas lēmumi anulējami kā pretvalstiski un neleģitīmi, no to pieņemšanas brīža


Tikai LV netika atjaunota,tika nodibināts pavisam jauns veidojums ar koloniāls režīms.Lielāko palīdzību šī režīma veidošanā sniedza tieši ASV.Par tiem pretvalstiskajiem lēmumiem pilnīgi piekrītu.

Atbildēt

Tālavas taurētājs

31.10.2021. 00:08

»

Patriotiskais gars

Paklau,liec mierā Raimondu,nu jau pietiek


Kāda starpība Jānis, Peteris, Anatolijs vai Raimonds, ja sadarbojās ar okupantu režīmu tad sadarbojās. Bet ja tādi vēl vairumā ielīda atjaunotās Latvijas politikā, tad tādas politikas lēmumi anulējami kā pretvalstiski un neleģitīmi, no to pieņemšanas brīža.

Atbildēt

Atis Priedītis

30.10.2021. 19:43

»

Patriotiskais gars

Paklau,liec mierā Raimondu,nu jau pietiek


Manuprāt jebkurš cilvēks var lepoties ar to, ka ir bijis pazīstams ar R.Paulu. Skaidrs, ka es šīs savas atmiņas esmu iekļāvis savā autobiogrāfiskajā atmiņu grāmatā. Grāmata šobrīd rada cilvēkos ļoti lielu interesi (tūlīt pēc Latvijas Nacionālās Bibliotēkas lūguma tiks izdots grāmatas "Gan jau rīts mūs atradīs" atkārtotais izdevums) un viens no iemesliem ir tieši tas, ka esmu bijis pazīstams un ticies ar vairākiem ļoti slaveniem cilvēkiem.

Atbildēt

blondīne

30.10.2021. 19:22

Paldies autoriem !

Atbildēt

Atis Priedītis

30.10.2021. 17:27

»

Atim

Krievu gados būtu ielikuši Tvaika ielas izolatorā. Tagad te raksta murgus katru dienu un sapņo, ka kāds lasa viņa grāmatas. Nelasa


Tāpēc jau neieliek, ka aprakstītie notikumi ir patiesi. Jūs domājat, ka ir iespējams samelot par dziesmu ierakstiem Latvijas Radio, par piedalīšanos Mikrofona Aptaujā, par vairākkārtēju tikšanos ar R.Paulu. Šiem notikumiem ir gan aculiecinieku gan dokumentālas liecības. Pievienoju saiti uz dziesmu ar kuru piedalījos 1980.gada Mikrofona Aptaujā.
https://youtu.be/Gl3EVhYPYeY

Atbildēt

Utei

30.10.2021. 17:09

»

ute

Es nepieteikšu un nepirkšu šos "bestsellerus",ļoti slikta gaume---izdomājumi un pieņēmumi(tomēr kāds kazačoks LL tiesībsargu rindās ir),pavid 10% reālā


Kad parādīsies čekas uzdevums žīdam iefiltrēties Minsteres letiņu vidē, tad būs tuvu pie 100%.

Atbildēt

Sigulis

30.10.2021. 14:59

»

Blondīne

Nopirku un jau ar interesi lasu


Es arī tikko sāku.
Bļin! Kurš izdomāja to briesmīgo burtu ''fontu''! Nu manuprāt nav veiksmīgs.

Atbildēt

Blondīne

30.10.2021. 14:34

Nopirku un jau ar interesi lasu.

Atbildēt

ute

30.10.2021. 12:41

»

kode

Tikko veicu grāmatas iegādes pasūtījumu


Es nepieteikšu un nepirkšu šos "bestsellerus",ļoti slikta gaume---izdomājumi un pieņēmumi(tomēr kāds kazačoks LL tiesībsargu rindās ir),pavid 10% reālā.

Atbildēt

kode

30.10.2021. 10:38

Tikko veicu grāmatas iegādes pasūtījumu.
Ar nepacietību gaidīšu piegādi

Atbildēt

Paklau ,

29.10.2021. 17:41

»

vnkEx

citāts...


lasi kas jauns , vai tvnetu , vai tualetes papīru ,beigu beigās! Tev ko darīt nav ? Ej un potējies un tt...:D

Atbildēt

Atis Priedītis

29.10.2021. 17:33

»

vnkEx

citāts...


Un kāpēc jums šķiet, ka tie ir meli. !980 gadā ar vienu savu dziesmu piedalījos Mikrofona Aptaujā, ierakstīju tolaik četras un tas viss notika ar Paula līdzdalību. Arī tā rokas paspiešana ir patiess fakts un tolaik es to uztvēru kā Paula atvainošanos man par 15 gadu aizliegumu ierakstīt Latvijas Radio savas dziesmas. Es pat prognozēju ko Pauls varētu pateikt - "Nu bija tam Priedītim kaut kādi konflikti ar VDK un mūs palūdza vairāk viņa dziesmas Latvijas Radio neierakstīt". Šāda Paula teikums priekš manis nozīmētu ļoti daudz.

Atbildēt

Atis Priedītis

29.10.2021. 17:28

»

vnkEx

citāts


Es notikumus aprakstīju tik maigi cik vien iespējams. Cerēju, ka šie cilvēki atradīs spēku ar mani par visu atklāti izrunāties. Esmu vairākas reizes mēģinājis sazināties ar R.Paulu, pat nosūtīju savu atmiņu fragmentus I.Godmanim, viņš feisbukā manu vēstuli atvēra un acīmredzot izlasīja. Līdzīgi esmu mēģinājis sazināties arī ar citiem manās grāmatās minētajiem cilvēkiem. Diemžēl, viņi turpina dzīvot ar apziņu, ka viss tā arī paliks nezināms. Piemērs ar komponistu Mārci Kalniņu jau tagad pierāda, ka pamazām tiks izpētīts un noskaidrots viss līdz pat pēdējam sīkumam. Tāds ir visu slaveno cilvēku liktenis un kāpēc lai ar mūsu slavenībām notiktu kaut kas cits? Tas ko es daru nav apsūdzēšana, bet gan patiesības noskaidrošana. Pieļauju, ka pēc daudziem gadiem viss notiks daudz nežēlīgākā variantā.

Atbildēt

vnkEx

29.10.2021. 17:24

»

vnkEx

citāts


citāts:
...ar dažiem esmu ticies.
Ar Raimondu Paulu – vairākkārt. Esam pat nedaudz parunājušies. Jā, un, kā jau stāstīts, reiz viņš man pats pienāca klāt un paspieda roku. Tas notika pēc koncerta Rīgas kongresu namā. Es pēc ilgāka pārtraukuma ar Mālpils bērnu grupu “Tiki Taki Kukū” iznācu no pagrīdes. Tas bija 90-to gadu sākumā...
(no Priedīša grāmatas)
...tas arī viss, kas jāzina par p1rdīša sarakstiem, plika pīlīšu pūšana.

Atbildēt

vnkEx

29.10.2021. 17:16

»

vnkEx

Kādus vārdus? I.Godmani, ar kuru, jūs pats atzināt kādā savā pietiek.com kometārā, jums esot bijis neklātienes strīds, un neesat viņu nekad klātienē saticis? Vai citi piesauktie vārdi arī ir no neklātienes strīdiem


citāts:
...Politiķis Valdis Birkavs. Nedaudz ar humoru. Es viņam Doma laukumā nodevu ārkārtīgi slepenu dokumentu. Ja viņš to atceras, ir OK! Ja ir aizmirsis – arī ir OK! Mēs tikāmies kaut
kad 90-to gadu sākumā...
(no Priedīša grāmatas)

Atbildēt

vnkEx

29.10.2021. 17:04

»

Atis Priedītis

Es taču tikko tos vārdus nosaucu. Visus notikumus esmu aprakstījis savās divās grāmatās. Viena no tām pēc Latvijas Nacionālās bibliotēkas lūguma tiks izdota atkārtoti jo par grāmatu "Gan jau rīt mūs atradīs" šobrīd lielu interesi izrāda citas Latvijas bibliotēkas. Jūsuprāt tie cilvēki ir pilnīgi muļķi...


Kādus vārdus? I.Godmani, ar kuru, jūs pats atzināt kādā savā pietiek.com kometārā, jums esot bijis neklātienes strīds, un neesat viņu nekad klātienē saticis? Vai citi piesauktie vārdi arī ir no neklātienes strīdiem?

Atbildēt

Priedītis - Priedītis - Priedītis. Un atkal Priedītis...

29.10.2021. 17:01

»

viedoklis

Piedodiet atvainojiet, bet palasot jūsu komentārus, jums taču nav ne mazākās sajēgas par politiku vai pārvaldi. Kādas grāmatas jums var būt? Kā baura grāmatas var kādam traucēt? Bija Priedītis, kurš šeit rakstīja sakarīgus rakstus, tas ir jūsu tēvs? Esmu pamanījis, bieži krietniem vecākiem neizdodas...


Nē.
Tas nav.
Mans Tēvs...
... mans vecvecvectēvs gan
tas
varbūt ir.
Priekš tevis,
Ziņkārīgais draugs.
Tas - manu tekstu autors.
Ēd ļaudis piparmētru konfektes
un pūš jums sejā tās!
Vairs maskas nepalīdz?
Tad kam gan domāts spainis?!?!?
Velc galvā to
un būsi pasargāts
no svešu ļaužu skatiem
no domām savām...
no maniem tekstiem arī.
Lai rīts tev ataust
rīt
jo rīt būs atkal jauna diena!

Atbildēt

Atis Priedītis

29.10.2021. 17:00

»

vnkEx

Jums īsa atmiņa, te būs mans vakardienas kometārs...


Es taču tikko tos vārdus nosaucu. Visus notikumus esmu aprakstījis savās divās grāmatās. Viena no tām pēc Latvijas Nacionālās bibliotēkas lūguma tiks izdota atkārtoti jo par grāmatu "Gan jau rīt mūs atradīs" šobrīd lielu interesi izrāda citas Latvijas bibliotēkas. Jūsuprāt tie cilvēki ir pilnīgi muļķi vai pat idioti?

Atbildēt

vnkEx

29.10.2021. 16:53

»

Atis Priedītis

Agri vai vēlu viss uzzies gaisā. Kāpēc jūs uzskatat, ka variants par visu klusēt ir tas labākais. Arī šis portāls visu laiku kacina cilvēkus, kuri "dara sliktas lietas". Un tam ko es rakstu ir arī sekas. Pavisam nesen portālā lsm_lv tika publicēta informācija par komponista Mārča Kalniņa dziesmu aizliegšanu...


Jums īsa atmiņa, te būs mans vakardienas kometārs:
...ja baidies nosaukt vārdus, tad neraksti vispār, vai pagaidi vēl dažus gadu desmitus - gala rezultā gan tu, gan tie, kurus baidies nosaukt vārdā, nomirs, un problēma pati no sevis izzudīs!...
Manā skatījumā, uzvedaties kā balodis no pasakas: protu, protu, čušš.
Dažiem 50-60gadniekiem vēl varētu būt interesanti nosauktie vārdi, bet 20-30gadniekiem tāds Priedītis un 30 gadus seni notikumi vispār neimteresē.

Atbildēt

Atis Priedītis

29.10.2021. 16:53

Raksts par komponista Mārča Kalniņa dziesmu aizliegšanu un garīgu iznīcināšanu.

Vainīgā cilvēka vārds nosaukts netiek, bet mūziķi ļoti labi zina, kurš par to parūpējās.
https://www.lsm.lv/raksts/kultura/muzika/mana-pateiciba-viniem--daiga-mazversite-ar-gramatu-cel-pieminekli-20-gadsimta-estrades-muzikiem.a420430/

Atbildēt

Atis Priedītis

29.10.2021. 16:46

»

vnkEx

Piekrītu katram Jūsu komentāram! Plika d1ršana no Priedīša puses, gan par personām, kas viņam darījuši pāri, gan par to, ka "visu ļoti labi zina R.Pauls, V.Birkavs, R.Labaonovskis un I.Godmanis...


Agri vai vēlu viss uzzies gaisā. Kāpēc jūs uzskatat, ka variants par visu klusēt ir tas labākais. Arī šis portāls visu laiku kacina cilvēkus, kuri "dara sliktas lietas". Un tam ko es rakstu ir arī sekas. Pavisam nesen portālā lsm_lv tika publicēta informācija par komponista Mārča Kalniņa dziesmu aizliegšanu un viņa garīgu iznīcināšanu. Un tas ir tikai sākums.

Atbildēt

vnkEx

29.10.2021. 16:33

»

Хм

Факт только один- вы упорно не желаете называть эти фамилии. Все остальное-лирика


Piekrītu katram Jūsu komentāram! Plika d1ršana no Priedīša puses, gan par personām, kas viņam darījuši pāri, gan par to, ka "visu ļoti labi zina R.Pauls, V.Birkavs, R.Labaonovskis un I.Godmanis."
Un tā jau gadiem ilgi, tūkstošiem komentāru zem dažādiem nesaistītiem rakstiem - tieši tāpat kā savulaik spamoja Mikrop1sāna brigāde, tipa "partizānu marketings", jeb atklāti sakot - cilvēku izbesīšana.
Nezinu par dzejas izdevumiem, iespējams, ka A.Martam tas padodas, bet, intereses pēc atvilktās un pārlasītās šīs 2 augstāk minētas neizraisa vēlmi tērēt laiku/naudu pārējām.

Atbildēt

RTU goda doktors 2014

29.10.2021. 16:21

Āris Švīkurs saka autoriem paldies.

Atbildēt

Atis Priedītis

29.10.2021. 15:23

»

Хм

ага, чтобы они сказали "все знает Atis Piedītis, у него и спрашивайте


Tas ko jūs rakstat ir tipiska Zersetzung metode un es nevēlos šādā procesā vairāk piedalīties. Jūs jau tā man atklājāt ļoti daudz par ko Latvijā tiek pilnībā noklusēts. Diskusiju ar jums neturpināšu.

Atbildēt

Atis Priedītis

29.10.2021. 15:11

»

Хм

Факт только один- вы упорно не желаете называть эти фамилии. Все остальное-лирика


Ja jau jūs tik ļoti gribat - par visu ļoti labi zina R.Pauls, V.Birkavs, R.Labaonovskis un I.Godmanis. Esmu pat mēģinājis sazināties ar viņiem, bet bezcerīgi. Tikai lasiet uzmanīgi - ZINA. Un viņi varētu pastāstīt ļoti daudz, tikai ir iestājies 30 gadu noilgums un viņi itin mierīgi var turpināt klusēt.

Atbildēt

Хм

29.10.2021. 15:07

»

Atis Priedītis

Izrādās šiem notikumiem ir iestājies 30 gadu noilgums. Tādu atbildi es saņēmu pēc oficiāla iesnieguma uzrakstīšanas. Tātad viss ko es varu - publicēt savas atmiņas


Факт только один- вы упорно не желаете называть эти фамилии. Все остальное-лирика.

Atbildēt

Atis Priedītis

29.10.2021. 15:01

»

Хм

странно, тут же ниже вы утверждали, что нет смысла их называть, потому что не доказать, и они будут отрицать...


Izrādās šiem notikumiem ir iestājies 30 gadu noilgums. Tādu atbildi es saņēmu pēc oficiāla iesnieguma uzrakstīšanas. Tātad viss ko es varu - publicēt savas atmiņas.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: