Vai Brīvības cīņās kritušie ziedoja dzīvību birokrātijai?
Egils Helmanis · 04.11.2024. · Komentāri (155)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Jukums
09.11.2024. 21:35Es teiktu, ka tā ir sabotāža! Ar vienkāršu stulbumu to vairs izskaidrot nevar. Tāpēc mēģina visu sačakarēt līdz pilnīgai bezjēdzībai.
jautājums
08.11.2024. 19:20»
he, he
Tie, kas te publiski slavē Hitleru un fašismu, tie ir neofašisti un tādi latviešiem nav vajadzīgi. Nav nekādas nozīmes tam, vai uz fašistiem ar pirkstu parāda latvietis vai krievs. Tie tāpat ir un paliek fašisti
bet osvoboditeliem gan nepatīk ka uz viņiem rāda, lai ar fašisti-viņu labākie draugi...
Jukums
08.11.2024. 19:20»
he, he
Es arī no tevis ne reizi neesmu dzirdējis, ka tu kaut reizi nosodītu Hitleru un fašismu. Tā vietā, lai nosodītu Hitleru un fašismu, tu atkal sāc izlocīties, ka Staļins bija sliktāks par Hitleru. TSecinājums tās, ka tu esi Hitlera un fašisma ideoloģijas atbalstītājs- neofašists
Un ko es nepareizi tev uzrakstīju? Tā tiešam bija...Tas ka tev tas nepatīk-tās ir tavas problēmas..
he, he
08.11.2024. 15:09»
Jukums
un es no tevis ne reizes neesmu lasijis, ka nosodi CCCP okupaciju te baltija, ka Stalinas bija trakaks par Hitleru,ka pats te ieradies neviena neaicinats par spītu veselai tautai
Es arī no tevis ne reizi neesmu dzirdējis, ka tu kaut reizi nosodītu Hitleru un fašismu. Tā vietā, lai nosodītu Hitleru un fašismu, tu atkal sāc izlocīties, ka Staļins bija sliktāks par Hitleru. TSecinājums tās, ka tu esi Hitlera un fašisma ideoloģijas atbalstītājs- neofašists.
he, he
08.11.2024. 15:04»
he-hee
Kas tev-citas tautas imigrantam-svešā zemē par daļu-ko te cita tauta slavē
Tie, kas te publiski slavē Hitleru un fašismu, tie ir neofašisti un tādi latviešiem nav vajadzīgi. Nav nekādas nozīmes tam, vai uz fašistiem ar pirkstu parāda latvietis vai krievs. Tie tāpat ir un paliek fašisti.
1905
08.11.2024. 06:29»
jautājums Helmanim
Kā banka var zināt, ka tas ir ukraiņu karavīrs nevis kāds krievu okupants
Cilveks ir cilveks
Хм
06.11.2024. 17:39»
Jukums
un es no tevis ne reizes neesmu lasijis, ka nosodi CCCP okupaciju te baltija, ka Stalinas bija trakaks par Hitleru,ka pats te ieradies neviena neaicinats par spītu veselai tautai
Брехло Анатолий Геббельсович Геббельсов-Путин, даже не знаю, как тебе так ответить, чтобы ты в следующий раз снова как дурачек не бегал с тем же ответом.
Я обычно стараюсь писать комментарии по теме статьи. Будет статья про советскую оккупацию-там и напишу.
Касательно Сталина-а почему ты так стараешься Гитлера более хорошим выставить? двух людоедов трудно сравнивать "лучше, хуже", но показательно, что ты решил Гитлера получше сделать. С чего это вдруг?
pats te ieradies neviena neaicinats par spītu veselai tautai...
Ревность приехавшего первым за котлетой заедает?))
… Rādīt visu
nu jā
06.11.2024. 16:49»
interesanti gan
Kāpēc tas mēsls pats nebrauc, kad lai novilcinātu viņam mīļo krievu galu, Putinam jau jāpērk ziemeļkorejas vergi
XM ir izvēlējies taktiku jaukt gaisu Latvijas ienaidnieka krieva valodā. Saprot savu sociālā atkrituma būtību, negrib latviskoties, atsakās nogalināt sevī krievu. Zinot, ka komunismu vedoja no žīdu smadzenēm ar latviešu durkļiem un uz krievu durakiem.
Jukums
06.11.2024. 14:48»
Хм
Скажи, Анатолий Геббельсович Геббельсов-Путин, ты же ничего не имеешь против прославления Гитлера и Менгеле, верно? Поддерживаешь их "славные дела", верно...
un es no tevis ne reizes neesmu lasijis, ka nosodi CCCP okupaciju te baltija, ka Stalinas bija trakaks par Hitleru,ka pats te ieradies neviena neaicinats par spītu veselai tautai...
Хм
06.11.2024. 12:12»
Jukums
Tu traks, vai? Tagad osvoboditeli tevi te apsaukās par nacik, fašist, benderovec
Скажи, Анатолий Геббельсович Геббельсов-Путин, ты же ничего не имеешь против прославления Гитлера и Менгеле, верно? Поддерживаешь их "славные дела", верно?
Я ни разу не видел, чтобы ты возмутился подобными комментариями.
Хм
06.11.2024. 12:11»
Quo vadis?
Jā, tieši tas mani arī pārsteidz, ka sašutumu tas izraisa ļoti maz cilvēkiem...
Да, есть такая версия: VVD провоцирует, кто-то в ответ "разгорается" и... читаем новости, как VDD нашли очередного обелителя советской оккупации и поклонника Путина.
Точнее, больше хочется верить в такую версию.
Ну или это и есть настоящий кремлин-хвалит, никаких претензий. Потом остается только приложить принтскрины и их переводы и "разгонять" по российским СМИ "смотрите, там призывают всех русских уничтожить, Гитлера и Менгеле обеляют, и ничего им за это нет".
Но против этой версии говорит абсолютное молчание со стороны VDD. А ведь было бы логично, что ради защиты имиджа Латвии такие комментаторы находились бы на раз-два.
Хм
06.11.2024. 12:07»
nevajag liet!
Staļina un krievu necilvēku zvērību slavinātājus neviens nemeklē, jo savādāk tie neatļautos tādas vakhanālijas
Гугл вам в помощь
https://www.google.lv/search?q par+Putina+slavin%C4%81%C5%A1anu&sca_esv 718ef8e26346b19d&source hp&ei gD8rZ5_LPI7dwPAP6PXzyQ8&iflsig AL9hbdgAAAAAZytNkYpn0EB4zErVUftwkiCx2ZffOC6i&ved 0ahUKEwifi_jNuseJAxWOLhAIHej6PPkQ4dUDCA0&uact 5&oq par+Putina+slavin%C4%81%C5%A1anu&gs_lp Egdnd3Mtd2l6IhhwYXIgUHV0aW5hIHNsYXZpbsSBxaFhbnUyBRAhGKABSOg1UABY6TNwAngAkAEAmAGeAaAB6BaqAQQyLjIyuAEDyAEA-AEBmAIYoALoFsICCxAAGIAEGLEDGIMBwgIUEC4YgAQYsQMYgwEYxwEYigUYrwHCAg4QABiABBixAxiDARiKBcICFBAuGIAEGLEDGNEDGIMBGMcBGIoFwgIFEAAYgATCAggQABiABBixA8ICDhAuGIAEGLEDGNEDGMcBwgIREC4YgAQYsQMYgwEYxwEYrwHCAgUQLhiABMICCxAuGIAEGMcBGK8BwgIGEAAYFhgewgINEAAYFhjHAxgKGB4YD8ICCBAAGBYYHhgPwgIIEAAYgAQYogTCAggQABiiBBiJBcICBRAhGJ8FwgIHECEYoAEYCpgDAJIHBDEuMjOgB6Js&sclient gws-wiz
Quo vadis?
06.11.2024. 11:57»
Хм
Да, это большой вопрос...
Jā, tieši tas mani arī pārsteidz, ka sašutumu tas izraisa ļoti maz cilvēkiem.
Protams, ka drošībnieki priecīgi berzē rociņas un cer, ka šajā pīļu dīķī kaut kas vērtīgs beidzot parādīsies, un varēs kādu pakarināt pie kaunu staba un kādu zīmi pierē iededzināt.
Vai arī šie rakstītāji arī ir paši drošībnieki.
Un tas vienkārši ir viņu darbs.
Nu
06.11.2024. 10:31»
biedri Helmani
Tieciet galā vispirms ar birokrātiju savā novadā, tad kritizējiet citus
Ļoti labi un pareizi uzrakstīts!
Jukums
06.11.2024. 10:27»
IM
Starp citu "gādāt pašam", tas pilnībā arī uz Latviju kā valsti attiecas. Pārāk daudz Latvijas nākotne tiek dažādos nereālos un maldinošos līgumos iepīta un it kā garantēta. Paļaušanās uz tiem ir vienkārši akla. Paši par sevi nemaz nerūpējamies. Ja pēc līguma mums liek zāģēt zaru uz kura paši sēžam tad...
Tu traks, vai? Tagad osvoboditeli tevi te apsaukās par nacik, fašist, benderovec...
he-hee
06.11.2024. 10:25»
Хм
Да, это большой вопрос...
Kas tev-citas tautas imigrantam-svešā zemē par daļu-ko te cita tauta slavē?
nevajag liet!
06.11.2024. 08:51»
Хм
Да, это большой вопрос...
Staļina un krievu necilvēku zvērību slavinātājus neviens nemeklē, jo savādāk tie neatļautos tādas vakhanālijas.
Хм
06.11.2024. 08:41»
Quo vadis?
Atliek cerēt, ka savu mengeli jūs satiksiet vēl dzīvs esot. Nesaprotu, kā vispār var ko tādu attaisnot un salīdzināt
Да, это большой вопрос...
Тут недавно один товарищ Путина в комментариях похвалил. Нашли за пару дней.
А этот господин годами хвалит Гитлера и Менгеле-и...ничего.
Хотя если открыть закон, то статья одинаковая за отрицание преступлений что советского режима, что нацистского.
Возникают вопросы..
… Rādīt visu
nu nē
06.11.2024. 07:35»
IM
Nu bet, kā lai saprot kurš uz kura rēķina dzīvo? Pie tā ka ar tankiem iekarot brauc kā krievi pie ukraiņiem tā ukraiņi pie krieviem
Pie krieviem nav uz kurieni braukt, jo tā ir mākslīga starpetniska subkultūra, kas ne tikai veģetē, bet pat cenšas dominēt humānu tautu zemēs. Nestum, ka musulmaņi tev uzspiež nevest mošejā iekšā cūku, vienkārši tur ir tāda kārtība. Ukraiņu zemēs, ieskaitot Kubaņu, saprotams, ir ukraiņu kārtība.
Jautājums
05.11.2024. 23:28»
IM
Nu bet, kā lai saprot kurš uz kura rēķina dzīvo? Pie tā ka ar tankiem iekarot brauc kā krievi pie ukraiņiem tā ukraiņi pie krieviem
Varat precizēt, tieši kad un kur ukraiņi ar tankiem brauca iekarot krievus?
Precizējums
05.11.2024. 23:25»
ASV protektorāts Latvija
Kāpēc tu vēl neesi Ukrainā? Vai arī gaidīsi, kamēr karš sāksies te pat, lai varētu pirmais pieteikties soda vienībās, kas šaus vietējos, kam nepatīk ASV okupācija
Nevienu manu senci ASV nav nedz nošāvusi, nedz iznīcinājusi. Otrādi - deva patvērumu, kad bija jābēg no orku bandas, tāpēc - jā - es vienmēr došu priekšroku ASV nevis vietējām orku bandām un viņu pēctečiem.
nu nu
05.11.2024. 22:18»
Quo vadis?
Atliek cerēt, ka savu mengeli jūs satiksiet vēl dzīvs esot. Nesaprotu, kā vispār var ko tādu attaisnot un salīdzināt
Ar krievu necilvēku zvērībām neko nevar salīdzināt.
Quo vadis?
05.11.2024. 17:53»
nu nu
Ja M.D. Mengele veica izmēģinājumus ar uz nāvi sodītiem ieslodzītiem, tad, lai radītu zāles, kas glābtu miljonus, bet tavi senči, NKVDešņiki, spīdzināja Staļina nāves nometņu ieslodzītos, kuriem nebija pat nojautas, kāpēc viņi tur nokļuvuši, tīri sava prieka pēc
Atliek cerēt, ka savu mengeli jūs satiksiet vēl dzīvs esot. Nesaprotu, kā vispār var ko tādu attaisnot un salīdzināt.
Хм
05.11.2024. 15:51»
nu nu
Ja mani senči būtu piedalījušies vismaz 60 miljonu savas sugas brāļu nogalināšanā, es noteikti censtos izlikties neredzams un nedzirdams un nemeklētu tiem visādus idiotiskus attaisnojumus
А так как, похоже, твои предки приложили руку к делам нацистов, ты им и ищешь упорно различные оправдания.
ХОтя не исключаю, что твои и нацистам и чекистам помогали. Достаточно посмотреть, сколько идейных было среди создателей ЧК и кто придумал ГУЛАГ.
Vienotības žopņikam
05.11.2024. 15:01»
Tu, Heļmanni,
cik tu no saviem valstij nozagttajiem miljoniem esi pārskaitījis Ukrainai? Žmogs tu esi
Vai Helmaņa kungs ir izrijis no tavas municipālās zupas, jeb nolasījis tev no deguna priekšas treknus izsmēķus?
nu nu
05.11.2024. 14:56»
Хм
Да уж, такое оправдание я еще не слышал)) А то, что это были согнаны на смерть "расово неполноценные", тебя как оправдателя, конечно, не смущает? Ничего, что там дети, женщины были? То есть, по-твоему, теория расовой неполноценности имеет право быть и было достаточно быть "неправильным", чтобы обеспечить...
Ja mani senči būtu piedalījušies vismaz 60 miljonu savas sugas brāļu nogalināšanā, es noteikti censtos izlikties neredzams un nedzirdams un nemeklētu tiem visādus idiotiskus attaisnojumus.
Хм
05.11.2024. 14:46»
nu nu
Ja M.D. Mengele veica izmēģinājumus ar uz nāvi sodītiem ieslodzītiem, tad, lai radītu zāles, kas glābtu miljonus, bet tavi senči, NKVDešņiki, spīdzināja Staļina nāves nometņu ieslodzītos, kuriem nebija pat nojautas, kāpēc viņi tur nokļuvuši, tīri sava prieka pēc
Да уж, такое оправдание я еще не слышал)) А то, что это были согнаны на смерть "расово неполноценные", тебя как оправдателя, конечно, не смущает? Ничего, что там дети, женщины были? То есть, по-твоему, теория расовой неполноценности имеет право быть и было достаточно быть "неправильным", чтобы обеспечить Менгеле "работой"?
Tu, Heļmanni,
05.11.2024. 14:25»
yes
mulku zemei nevergosim nekad,nekad
cik tu no saviem valstij nozagttajiem miljoniem esi pārskaitījis Ukrainai? Žmogs tu esi!
krievu kroplim
05.11.2024. 14:25»
real
banderu izdzimteni 8 gadus apsaudija austrum ukrainu civilistus katru dienu ar artileriju un raketem ,sakot no 2014 gada,pec asv veikta valsts apversuma ukraina
Krieviem nebija jābūt ne Austrumukrainā, ne arī kur citur uz Cilvēku planētas, bet pēc 2022. gada 24. februāra, tu, rašistiskais necilvēk, jau esi legāls mērķis, pat ja Antarktīdā paslēptos. Atradīs tevi un nobeigs kā žurku vai tarakānu.
nu nu
05.11.2024. 14:20»
Хм
Если ты nosoda krievu zvērības, но зато оправдываешь зверства нацистов, включая доктора Менгеле, с чего ты решил, что ты уже белый и пушистый
Ja M.D. Mengele veica izmēģinājumus ar uz nāvi sodītiem ieslodzītiem, tad, lai radītu zāles, kas glābtu miljonus, bet tavi senči, NKVDešņiki, spīdzināja Staļina nāves nometņu ieslodzītos, kuriem nebija pat nojautas, kāpēc viņi tur nokļuvuši, tīri sava prieka pēc.
real
05.11.2024. 14:20»
interesanti gan
Tādam izdzimtenim, kurš iestājas par krievu necilvēku privilēģiju nogalināt Ukrainas sievietes un bērnus, derēja arī pašam savas rokas nosmērēt ar asinīm
banderu izdzimteni 8 gadus apsaudija austrum ukrainu civilistus katru dienu ar artileriju un raketem ,sakot no 2014 gada,pec asv veikta valsts apversuma ukraina.
yes
05.11.2024. 14:16»
ha ha ha
Mēs sitīsim tos utainos arvien, arvien...
mulku zemei nevergosim nekad,nekad
vidam nemaksasim,nekad,nekad.
Quo vadis?
05.11.2024. 14:15Nu patiesībā tas notiek jau cik gadus (vismaz manus maksājumus Luminor nobloķēja jau 2022.gada martā).
Nākas secināt, ka Helmanis tikai tagad sācis ziedot.
:)
Хм
05.11.2024. 14:06»
interesanti gan
Kuces bērns, kurš uzbrūkt tiem, kuri nosoda krievu zvērības. Tātad atbalsta
Если ты nosoda krievu zvērības, но зато оправдываешь зверства нацистов, включая доктора Менгеле, с чего ты решил, что ты уже белый и пушистый?
interesanti gan
05.11.2024. 13:48»
Хм
Непонятно, кто тут выступает за право русских убивать украинцев. Но по твоим призывам к оправданию Гитлера и доктора Менгеле вопросов нет. Вопросы только, почему не следуешь своим призывам...
Kuces bērns, kurš uzbrūkt tiem, kuri nosoda krievu zvērības. Tātad atbalsta.
Хм
05.11.2024. 13:16»
interesanti gan
Tādam izdzimtenim, kurš iestājas par krievu necilvēku privilēģiju nogalināt Ukrainas sievietes un bērnus, derēja arī pašam savas rokas nosmērēt ar asinīm
Непонятно, кто тут выступает за право русских убивать украинцев. Но по твоим призывам к оправданию Гитлера и доктора Менгеле вопросов нет. Вопросы только, почему не следуешь своим призывам.
Потому что провокатор VDD, чтобы провоцировать и те брали бы тех, кто не выдержит и в ответ начнет свое?
Чуется в тебе опыт прошлых лет..Небось разводил на анекдоты про Брежнева, а потом сдавал, клеймя на собраниях предателей социалистической родины?
Уж очень слог такой..тренированный в плане использования различных эпитетов и фраз.
biedri Helmani
05.11.2024. 12:29Tieciet galā vispirms ar birokrātiju savā novadā, tad kritizējiet citus.
JKL
05.11.2024. 12:28»
Nu
to jau paspēja viņu dedi, kas te ienāca ar savu armiju
un šīs viņu ''vērtības'' -nogalināt, kā redzam tagad Ukrainā un citur-nav viņiem nekur zudušas....
Nu
05.11.2024. 12:26»
interesanti gan
Tādam izdzimtenim, kurš iestājas par krievu necilvēku privilēģiju nogalināt Ukrainas sievietes un bērnus, derēja arī pašam savas rokas nosmērēt ar asinīm
to jau paspēja viņu dedi, kas te ienāca ar savu armiju...
interesanti gan
05.11.2024. 12:21»
Хм
Очень странная реакция-так призывать к уничтожению русских, и тут же убегать в кусты от вопроса "а что сам не едешь, других только подбиваешь...
Tādam izdzimtenim, kurš iestājas par krievu necilvēku privilēģiju nogalināt Ukrainas sievietes un bērnus, derēja arī pašam savas rokas nosmērēt ar asinīm.
Хм
05.11.2024. 11:51»
interesanti gan
Kāpēc tas mēsls pats nebrauc, kad lai novilcinātu viņam mīļo krievu galu, Putinam jau jāpērk ziemeļkorejas vergi
Очень странная реакция-так призывать к уничтожению русских, и тут же убегать в кусты от вопроса "а что сам не едешь, других только подбиваешь".
Наверно, это уже адаптация исторического опыта и понимание, что потом будет уже тяжелее оправдаться "меня заставили, я не сам". А так, чуть что, в кусты "а что я, я ничего, я только словами"))
deģenerātam
05.11.2024. 11:37»
iz tautas dziesmas
Labāk manu dupsi ņēma nekā manu tēvu zemi
Mazāk tusē ar saviem debiliem krievu draudziņiem, varbūt bez dupšiem vēl kādas domas ienāks galvā!
Namejs
05.11.2024. 11:24»
iz tautas dziesmas
Labāk manu dupsi ņēma nekā manu tēvu zemi
Tavu tēvu zemi jau paņēma un dupsē tevi ik dienas. Un tu jau sāc pierast un nespēj iztēloties, ka var būt citādi.
JKL
05.11.2024. 10:42»
interesanti gan
Kāpēc tas mēsls pats nebrauc, kad lai novilcinātu viņam mīļo krievu galu, Putinam jau jāpērk ziemeļkorejas vergi
pajautā tam ''meslam''-vai viņs pats jūt kādu atbildību un vainas apziņu, par ko ko viņa valsts un tautieši te sastrādāja, ienākot ar saviem tankiem? Vai viņs jūtās līdzvainīgs savas valsts paveiktajos noziegumos?????
interesanti gan
05.11.2024. 09:28»
Хм
Персонаж однажды уже выдал шикарный ответ: у него тут дети, он их охраняет от злых русских, поэтому не может уехать
Kāpēc tas mēsls pats nebrauc, kad lai novilcinātu viņam mīļo krievu galu, Putinam jau jāpērk ziemeļkorejas vergi?
Хм
05.11.2024. 09:19»
Arvids
Atkal esi klāt ar saviem šausmīgiem lāstiem un lamām!Palīgskolas absolvent-tiešām, kāpēc tu neveic varoņdarbus Ukrainā, bet te vemsties? Vai TĀ TU IZVAIRIES NO ATBILDĪBAS? vai esi tik pārliecināts, te visiem draudēdams, ka īstajā brīdī tev pietiks vietas uz pēdējās aizlidojošās Air-Baltic lidmašīnas...
Персонаж однажды уже выдал шикарный ответ: у него тут дети, он их охраняет от злых русских, поэтому не может уехать.
he, he
05.11.2024. 08:37»
interesanti gan
Kas ir TM, salīdzinājumā ar ĀM, IeM, SM, kas vienmēr ir bijušas tikai krievus mīlošo pederastu pārziņa? Naglu cehs pret gaļas kombinātu
EM un SM arī naciki dabūja pasaimniekot, piedalījās gan pie gejropas naudu apguves, gan pie RailBaltic un airBaltic afērām. Sauklis- mēs nē naciku gadījumā nestrādā. Ir piedalījušies pie visām afērām un zādzībām kādas pēdējos 20 gadus vispār ir Latviijā bijušas. Ar Helmani varbūt naciku vadoņi nav padalījušies, bet tā jau ir viņu partijas iekšēja lieta.
he, he
05.11.2024. 08:32»
Egīls 1007.
Bija jau viens ASV pilsonis Doņeckā , ar iesaku Tekaso, piedzerusies krievu zaldāti šo noturēja par spiegu un noslaepkavoja
Tikai atšķirībā no korumpētā zeļas režīma tur visus vainīgos noķēra un tiesā, bet Doņeckā tiesa dod reālus srokus.