Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    6   5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

he-hee>VNO

26.03.2024. 10:01

»

VNO

Galvenā jūsu problēma, cienītais, ir tāda pati kā krievam...


Laikam pārāk daudz gribat no osvoboditeliem: Tie nekad neatzīs ka ir te tikai okupanti kas te ienāca tikai pateicoties saviem tankiem.

Atbildēt

AG

25.03.2024. 15:54

VAI TAD "VEROČKAS" CITĀDUS APKOPOT NEBŪTU BIJIS LIETDERĪGĀK, KAS LETIŅIEM TĀDS MERI ??:))

Atbildēt

Хм

25.03.2024. 08:52

»

VNO

Galvenā jūsu problēma, cienītais, ir tāda pati kā krievam...


Не смущает, что между 14 июня и операцией Wintersauber уже были такие события?
https://www.vestnesis.lv/ta/id/93908
Vācu režīms ar lielām aizdomām izturējās pret latviešu inteliģenci, paredzot tās izsūtīšanu kara beigās uz Krievijas apgabaliem. 1941. gada 5. jūnija memorandā tiek atzīmēts, ka izsūtīšanai vajadzētu pakļaut kādus 30 – 40 tūkstošus cilvēku. Latviešu inteliģence tika uzskatīta par šovinistisku, anglofilu, galveno latviešu nacionālās un neatkarības idejas paudēju, līdz ar to bīstamu okupācijas režīmam.
Jau 1941. gada 18. augusta rīkojumā Ostlandes reihskomisārs H. Loze norādīja, ka oficiālā dienesta valoda valsts iestādēs ir vācu valoda. Speciāls Austrumu ministrijas apkārtraksts noteica, ka vācu okupācijas iestāžu darbiniekiem nav jāmācās Baltijas tautu valodas, jo paredzams, ka drīz visi šo teritoriju iedzīvotāji runās vācu valodā.

Atbildēt

VNO

24.03.2024. 12:12

»

Nu

It sevišķi to gandrīz 1M aizmukušo, pēc Dievzemītes pievienošanās ES. Redz, nebūtu okupācijas, no šīs laimes zemes neviens nemuktu, jo nebūtu atvērtas robežas un darba tirgus. Uz kuru gan muka jau pirms ES, vismaz Īriju. Un viņi nekad vairs nebrauks atpakaļ


Galvenā jūsu problēma, cienītais, ir tāda pati kā krievam.
Gluži kā krievs nespēj izprast, ka 17.jūnijs un 14.jūnijs bija pirms "Wintersauber", tā jums nekādi neizdodas saprast, ka 1M aizbraukušo (turklāt 1M ir melots) ir tiešas sekas tam ekonomikas kolapsam, kas savukārt ir tiešas sekas 17. jūnijam un 14. jūnijam.
Atvainojos par tēlaino izteiksmes veidu, bet, ja ir vairāk kā viena rieva no furažkas, vajadzētu saprast.

Atbildēt

Gustavs

23.03.2024. 11:57

»

Nu>Nu

Tad jau tautu sajaukšanas internacionala bolseviku idekas zivjot i pobezdajet. Urrraaa, tovarisci! Skoro ves mir budet naš


Piekrītu: Tie ir LV osvoboditeli-bolseviku kas te visus okupācijas laikus sauca sevi par internacionalist, bet latviešu par gansi, fašisti...

Atbildēt

Хм

22.03.2024. 09:31

»

Nu>Nu

Tad jau tautu sajaukšanas internacionala bolseviku idekas zivjot i pobezdajet. Urrraaa, tovarisci! Skoro ves mir budet naš


Уже настолько тупо троллишь, что даже начинаешь за тебя испытывать испанский стыд. Если, конечно, ты знаешь, что это такое

Atbildēt

Nu>Nu

22.03.2024. 09:12

»

Nu

Es kaut ko esmu palaidis garām? Manuprāt, pasaulē ir tāds juceklis, kāds nav bijis kopš 2. pasaules kara. Ja tev apkārt ir sakārtota pasaule, tad atliek tikai apsveikt, ka esi atradis palātu Tvaika ielā 2


Tad jau tautu sajaukšanas internacionala bolseviku idekas zivjot i pobezdajet. Urrraaa, tovarisci! Skoro ves mir budet naš.

Atbildēt

Nu

21.03.2024. 17:32

»

nu jā

Lielos vilcienos pasaule ir sakārtota. Isakusakārtot savu personisko aksiomātisko karkasu, kur nekas vairs nebbūtu jāpierāda. Kartāga ir iznīcināta. Tas ir fakts, kas ir. Punkts


Es kaut ko esmu palaidis garām? Manuprāt, pasaulē ir tāds juceklis, kāds nav bijis kopš 2. pasaules kara. Ja tev apkārt ir sakārtota pasaule, tad atliek tikai apsveikt, ka esi atradis palātu Tvaika ielā 2.

Atbildēt

Хм

21.03.2024. 16:38

Если уж фантазировать хоть с небольшой вероятностью реализации, то единственный более менее реальный вариант: это просто все поставить на паузу. Не придумывать ничего нового в плане ограничения русского языка. Кто его не хочет учить-уже не заставишь. МОлодежь более менее уже знает. Кто не захочет-ну и х.. с ним, просто не найдет нормальную работу, сам себя накажет.

Больше рассказывать позитивных историй, как русские переходят в латышские школы, как там хорошо учатся. Как в русских школах на уровне латышских сдают экзамены. То есть показать, что молодежь знает язык.
А не клиниться "как нам прижать незнающих".
Но..выборы в 2026 году.
И можно весь 2024 и 2025 это делать, а потом предвыборные предожения.. боязнь уступить место латышской партии, боязнь показаться меньшими латышами чем другие, и все ..все откатится назад.

Atbildēt

Хм

21.03.2024. 16:33

»

nu jā

Jāizprot pmatorientieri (verstu stabi): nožēla par notikušo, no vienas puses, un piedošana, no otras puses. Ja maldos, pielabojiet, izklāstiet , un domu nesīsim tālāk katrs savā burbulī.Mums izdosies. IR ĪSTAIS LAIKS. Latvija - mūsu mājas. VAI TAS DER


Формально и морально логика любых изменений и процессов понятна, никто даже спорить не будет.
А потом начнутся детали
1. а кто первый должен сделать шаг? Первые попросить прощение, потом простить? Ну вроде как логично, да?
А если в итоге не простят, а скажут "ну раз вы признали себя оккупантами, так и валите".

То есть как обычно-дьявол кроется в деталях. А как некоторым русским, кто отказался вступать в КПСС, извиняться перед теми латышами, кто активно служил в КПСС, а теперь стали вдруг патриотами?
В итоге столько "если", что такая формально красивая идея становится просто нереальной.

Можно легко помириться, когда сосед Янис с соседом Иваном поругались. Вдвоем поругались, вдвоем помирились, чарку дернули. А когда с одной стороны сотни тысяч и с другой тоже сотни-не представляю.

Пример Германии не подходит. Там было четкое деление "победители/побежденные", разные страны. А тут все время вместе, но с 1991 сильно поменялись условия.

Atbildēt

Aivika

21.03.2024. 14:07

"Vai esi gatavs pievienoties MeriDemokrātiem?"

Nē.

Atbildēt

Хм

21.03.2024. 10:55

»

Nu

Tātad fakti, par kuriem māca skolā ir vispārzināmi? Un nekas nav jāpierāda? Viss par ko māca skolā ir fakti? Kurā skolā? Latvijas, ASV, Krievijas, Zimbabves? Pēdējo 30 gadu laikā tie tiek mainīti kā nu ienāk prātā. Fakts vai nu ir vai nav. Lai kāds apgalvojums vai hipotēze kļūtu par faktu, tas ir jāpierāda...


Есть такая старая, но очень мудрая поговорка/выражение: историю пишут победители. Ну или можно сказать "текущая власть".
Далеко ходить не нужно. До 1991 красные партизаны были как один герои, которые не трогали мирных жителей, а нациоальные партизаны-все как один бандиты, грабили и мирных. Сейчас наоборот-красные партизаны бандиты и грабили, национальные партизаны герои и не грабили.
А как "не под запись" говорили и тогда и сейчас помнящие те времена: были разные и красные и национальные. Были и там и там идейные, а были и просто бандиты, которые от текущей власти прятались и не гнушались и мирных грабить.
И как до 1991 попробуй заикнись "были среди красных бандиты", так и сейчас попробуй скажи "были среди национальных бандиты". Ну может сейчас только в тюрьму не посадят. Хотя тоже не факт

Atbildēt

Nu

21.03.2024. 10:16

»

nu jā

To māca skolā. Fakti, kas ir vispārzināmi, nav jāpierāda. Paprasi savam advokātam


Tātad fakti, par kuriem māca skolā ir vispārzināmi? Un nekas nav jāpierāda? Viss par ko māca skolā ir fakti? Kurā skolā? Latvijas, ASV, Krievijas, Zimbabves? Pēdējo 30 gadu laikā tie tiek mainīti kā nu ienāk prātā. Fakts vai nu ir vai nav. Lai kāds apgalvojums vai hipotēze kļūtu par faktu, tas ir jāpierāda. Paši apgalvojumi nav fakti. Fakts ir, piemēram, ka Krievijas impērijas tautas skaitīšanā, līdz pat PSRS, ukraiņi kā tauta, atšķirībā no latviešiem, nav minēta. To var redzēt iepazīstoties ar dokumentiem. Bet stāsts par vareno ukraiņu tautu, kas radīja Kijevas krievzemi ir mīts. Skolu programmas, kas ir tikai vēsturisko notikumu politiska interpretācija, atbilstoši tā brīža uzstādījumiem. Kas ir Res ipsa loquitur tur gan laikam nemāca, vai stāsta kaut ko par "vispārzināmiem faktiem", kas "nav jāpierāda". Izglītības līmenis skaidrs.

Atbildēt

Хм

21.03.2024. 09:52

»

nu jā

Jau piedāvāju, pārrunāju, pirmā reakcija bija pozitīva


А, и еще один момент. Уже были некие попытки начать дискуссию "ну давайте как-то найдем общее, как нам объединиться, на каких моральных категориях, чтобы вот прям единая политическая нация". И так как тут оккупация центральный момент, кто-то из политиков предложил "оккупация без оккупантов". На что ему тут же ответили "как не бывает изнасилование без насильника, так не бывает и оккупации без оккупантов". Перешли в плоскость "вот пусть покаются, извинятся, тогда подумаем". В ответ "почему мы должны извиняться за то, что не делали, почему должны отвечать за прошлое, сделанное не нами". На этом все и закончилось. И теперь если и говорят "они наши", то все равно подразумевается-оккупанты. Так как..не бывает оккупации без оккупантов..
А как тогда можно объединить насильника и жертву?

И в этот раз все упрется все равно в этот момент. И остановится.

Atbildēt

Хм

21.03.2024. 09:38

»

nu jā

Lai kas viņi bija vai kas viņus izdomāja, bet tagad ir Ukrainas valsts, ukraiņu valoda un ukraiņu patriotu nācija, kura sekmīgi karo ar Moskovītiem, kuri nolaupīja Kijivas Ruses un visu Ruses pilsētu mātes slavu un vārdu, un ļaužus apsaukāja par nomaļiem vai mazkrieviem...


Но даже и сейчас находятся настоящие патриоты Украины, которые недовольны тем, что в рядах Украины воют местные, разговаривающие на русском между собой. Небезызвестная Фарион так заявила. Сейчас вроде как ее мнение не встретило поддержки. А после войны?
У нас тоже в 89-90 тых на митингах выступающие говорили "мы все будем равны, мы все вместе". А потом: спасибо, но теперь вы никто (3-4 года юридической пустоты статуса), а потом неграждане с окнами натурализации. И пока окна отменили, пока условия экзамена на гражданство из запретительного упростили до адекватного, многие уже потеряли всякий интерес.
Да, молодежь берет гражданство. Но сугубо по практическим причинам. А сколько настоящие патриоты упирались против права на получение гражданства автоматически родившимся после 1991...

Atbildēt

Хм

21.03.2024. 09:34

»

nu jā

Jau piedāvāju, pārrunāju, pirmā reakcija bija pozitīva


На кухне или в маленьком кружке единомышленников можно обсуждать что угодно. Предложите на уровне хотя заметной общественной дискуссии. Это касательно записи в паспорте. Но я отлично помню общий тон большинства комментариев латышей в 2016 году, когда было такое предложение. А уж сейчас, в контексте событий после 24.02.2024..

Но вот касательно "русские и латыши, давайте объединимся в достижении общей цели "Москва должна быть разрушена". Я даже не понимаю, что именно вы предлагаете и как именно. В чем суть? Давайте нападем на Россию? Давайте убедим НАТО напасть на Россию?
Завтра Путина победили и снова по своим углам-потому что попросту пропал уже стержень объединения.
Да и как показывает история, "дружить против" всегда хуже, чем "дружить за".

Atbildēt

jautājums

21.03.2024. 08:38

»

jautājums

Kā tu to zini


Un ko nepareizi uzrakstīja nu jā?

Atbildēt

nu jā

20.03.2024. 22:41

»

Хм

Предложите. Кто ж запрещает...


Jau piedāvāju, pārrunāju, pirmā reakcija bija pozitīva.

Piedāvāju turpināt ar Jums uzsākto sadarbību, atteikties no ,,savācošajiem vispārinājumiem",
un neliekuļot. Un, noticiet, izdosies.







Atbildēt

nu jā

20.03.2024. 22:28

»

jautājums

Kā tu to zini


To māca skolā. Fakti, kas ir vispārzināmi, nav jāpierāda. Paprasi savam advokātam.

Atbildēt

nu jā

20.03.2024. 22:25

»

jaajaa

...tu arī tāds pats debiloīds...,vai vienkārši pidars parastaiss


lai arī kāds, bet skolā jāiet un vēsture jāmācās -jāa jāa.

Atbildēt

Хм

20.03.2024. 16:57

»

nu jā

Imigranti visur ir imigranti, un iedzimtajiem nekur viņi īpaši nepatīk. Man gan nav savas īpašas pieredzes


šie māli ir vieglāk mīcāmi.
Откуда такая уверенность? Типа из чувства благодарности? Ну да, кто-то и учит латышский и выучил. Как и многие русские в свое время. А кто-то до сих пор в магазине на кассе прикрыт флажком и отвечает на русском. Главное, что у патритов тогда не "подгорает" на русский язык и все счастливы.
Что только доказывает, что дело вовсе не в языке как таковом.

Atbildēt

Хм

20.03.2024. 16:56

»

nu jā

Поэтому это уже какой-то двойной сюр начинается, когда латыши начинают попрекать "вы, русские, держитесь за свою русскость, нет чтобы стать латышами...


Предложите. Кто ж запрещает.
Будет любопытно посмотреть на реакцию настоящих партиотов латышей.
Надеюсь, сейчас они уже умнее стали. Не будут так смешно прокалываться как с переводом школ на латышский. Когда их "говорящие головы" на ТВ поясняли, что они даже прям на самом деле за интересы русских детей, не хотят, чтобы была сегрегация по школам. А на своем сайте открыто и честно отвечали "Не будет никаких общих школ, не волнуйтесь. просто в русских школах будет все на латышском. Не хотим мы, чтобы правильная нация с неправильной в одной школе училась"

Сейчас уже будут как-то грамотнее отвечать))

Atbildēt

Latvijā nav tiesiskuma

20.03.2024. 16:39

un nebūs....MUMS NAV GUDRAS INTELIĢENCES...

Atbildēt

nu jā

20.03.2024. 16:02

»

Gustavs

Piedodiet-negribu nevienu te aizvainot, bet redzot kā daudzi ukraiņu imigranti uzvedās LV, teikšu-ka tur nav lielas atšķirības no krievu imigrantiem


Imigranti visur ir imigranti, un iedzimtajiem nekur viņi īpaši nepatīk. Man gan nav savas īpašas pieredzes.

Bet ja viņi paliks Latvijā ... arī negribu nevienu aizvainot... šie māli ir vieglāk mīcāmi. IR ĪSTAIS LAIKS.

Atbildēt

nu jā

20.03.2024. 15:23

»

Nu

Viss jau būtu labi, bet tautība "ukrainis" ir tāda pati "tautība" kā "amerikānis". Var to saukt par "nāciju", gan ar zināmu piespiešanos, ņemot vērā ukraiņu savstarpējās attiecības, bet ne par tautību. Tautības ir gucuļi, hazāri, tatāri, poļi, ungāri, rumāņi un kas nu vēl tur ir. Šobrīd tiek postulēts...


Lai kas viņi bija vai kas viņus izdomāja, bet tagad ir Ukrainas valsts, ukraiņu valoda un ukraiņu patriotu nācija, kura sekmīgi karo ar Moskovītiem, kuri nolaupīja Kijivas Ruses un visu Ruses pilsētu mātes slavu un vārdu, un ļaužus apsaukāja par nomaļiem vai mazkrieviem.

Bet Latvijā ir atkrieviskojams cilvēkkapitāls(!), kas ir izglītojams un izmantojams Latvijas Republikas kā nacionālas valsts un visu tās pilsoņu interesēs. IR ĪSTAIS LAIKS. Moscovia delende est.

Atbildēt

Nu

20.03.2024. 14:24

»

nu jā

Поэтому это уже какой-то двойной сюр начинается, когда латыши начинают попрекать "вы, русские, держитесь за свою русскость, нет чтобы стать латышами...


Viss jau būtu labi, bet tautība "ukrainis" ir tāda pati "tautība" kā "amerikānis". Var to saukt par "nāciju", gan ar zināmu piespiešanos, ņemot vērā ukraiņu savstarpējās attiecības, bet ne par tautību. Tautības ir gucuļi, hazāri, tatāri, poļi, ungāri, rumāņi un kas nu vēl tur ir. Šobrīd tiek postulēts, ka "ukraiņi" - tā ir varena tauta, kas izveidojusi Kijevas krievzemi (nez kāpēc ne Kijevas ukrainu - laikam tāpēc, ka tajā laikā Kireva nebija okraina (nomale), bet centrs). Tās ir blēņas. Ukraiņus kā tautu, spēlējoties ar nacionālismu, izdomāja Ļeņins, tāpat kā baltkrievus. Visi viņi, līdz tam, bija mazkrievi, jeb Krievijas latgalieši.

Atbildēt

nu jā

20.03.2024. 13:17

»

Хм

в 2016 хотели как раз разрешить и другим писать "латыш...


Поэтому это уже какой-то двойной сюр начинается, когда латыши начинают попрекать "вы, русские, держитесь за свою русскость, нет чтобы стать латышами"

Tā jau ir. Tāpēc šo jēdzienu tautība vajadzētu aizstāt ar citu ,,Izcelsmes tautība" (ja kādam tā ir vajadzīga savu sakņu pierādīšanai savā pilsoņa - latvieša pasē), bet labāk iztikt bez tā. Labāk būtu vienoties, ka visiem LR pilsoņiem ir nacionalitāte ,,Latvian-latvietis". Tas pilnīgi atbilstu starptautiskajai praksei, un draudzīgi atkrieviskot/latviskot citas izcelsmes tautības latviešus. IR ĪSTAIS LAIKS. Aicinu visus izprast šo piedāvājumu, jo sadarboties tā, kā to jau dara Ukrainas patrioti ar savām žīdu un krievu saknēm.

Atbildēt

Хм

20.03.2024. 12:49

»

Nu

Tas ir kopš 2016.gada, tie kas 90tajos gados tautību ierakstīja, tā arī palika, nevienam jau ierakstu neanulēja


в 2016 хотели как раз разрешить и другим писать "латыш"
Но может в начале 90-тых и проскакивали такие варианты. Ну или просто прикрывали глаза и разрешали таким "простым" гражданам как Лавентс или Инкинс вписывать желаемые национальности. А для просто простых граждан и тогда смотрели на происхождение.

Но в любом случае titulnācija латыши означает исключительно этническое определение, и нижеприведенные примеры это только подтверждают.
Поэтому это уже какой-то двойной сюр начинается, когда латыши начинают попрекать "вы, русские, держитесь за свою русскость, нет чтобы стать латышами"

Atbildēt

Nu

20.03.2024. 12:39

»

Хм

Нет, это не так...


Tas ir kopš 2016.gada, tie kas 90tajos gados tautību ierakstīja, tā arī palika, nevienam jau ierakstu neanulēja.

Atbildēt

Хм

20.03.2024. 11:33

https://ir.lv/2016/09/15/tautibu-latvietis-tomer-nevares-iegut-pilsoni-bez-latviskas-izcelsmes/

Pēc Zaļo un zemnieku savienības un nacionālās apvienības politiķu ierosinājuma un kaismīgām debatēm šo normu tika nolemts izņemt no likuma.

Saeima šodien galīgajā lasījumā nolēma no likuma izslēgt iepriekš atbalstīto normu, kas paredzēja iespēju pilsoņiem bez latviskas izcelsmes mainīt savu tautības ierakstu pret ierakstu “latvietis”, ziņo LETA.

Это, кстати, к часто на портале упоминаемому "русские могут стать латышами, было бы желание". Нет, даже суперлояльный, например, Anatolijs, не сможет стать латышом, если у него нет прямях родственников латышей

Atbildēt

Хм

20.03.2024. 11:31

»

Nu

Pie sākotnējās perkļičkas katrs varēja pats sev izdomāt tautību. Edvīns Inkēns izvēlējās būt arābs. Un neko. Aleksandrs Lavents bija gruzīns, kļuva par ebreju, kā liela daļa "gruzīnu". Tas padomju laikos bija - pēc kāda no vecākiem tautības (kuru arī bija iespējams mainīt). Ja nepieciešama Izraēlas ...


Нет, это не так
https://ir.lv/2016/09/15/tautibu-latvietis-tomer-nevares-iegut-pilsoni-bez-latviskas-izcelsmes/

Pēc Zaļo un zemnieku savienības un nacionālās apvienības politiķu ierosinājuma un kaismīgām debatēm šo normu tika nolemts izņemt no likuma.

Saeima šodien galīgajā lasījumā nolēma no likuma izslēgt iepriekš atbalstīto normu, kas paredzēja iespēju pilsoņiem bez latviskas izcelsmes mainīt savu tautības ierakstu pret ierakstu “latvietis”, ziņo LETA.

Saeimā otrajā lasījumā pieņemtajos grozījumos Vārda, uzvārda un tautības ieraksta maiņas likumā tika paredzēta iespēja Latvijas pilsoņiem, kuri vismaz 15 gadus dzīvo Latvijā, prot valsts valodu, ir piederīgi latviešu kultūrai un apzinās un vēlas publiski nostiprināt savu piederību latviešu tautai, tiesības mainīt savu tautības ierakstu pret ierakstu “latvietis”.


https://lvportals.lv/skaidrojumi/260095-vai-un-ka-ir-iespejams-mainit-tautibu-2013

Tautību, bērnam piedzimstot, norāda bērna vecāki, veicot dzimšanas fakta reģistrāciju. Ministru kabineta (MK) 2013.gada 3.septembra noteikumu Nr.761 "Noteikumi par civilstāvokļa aktu reģistriem" 76.punkts noteic: "Bērna tautību civilstāvokļa aktu reģistra ierakstā norāda atbilstoši radinieka tautībai tiešā augšupējā līnijā divu paaudžu robežās, ja vecāki var pierādīt bērna radniecību ar minēto personu."

Tas nozīmē, ka bērnam var norādīt gan vecāku tautību vai viena no vecāku tautībām, gan radinieka tautību tiešā augšupējā līnijā divu paaudžu robežās. Taču ir jāņem vērā, ka radniecība ir jāpierāda.

Один раз национальность можно менять, но и то
Persona ir tiesīga vienu reizi mainīt tautības ierakstu pret savu tiešo augšupējo radinieku tautību divu paaudžu robežās, ja tā var pierādīt savu radniecību ar minētajām personām.

Atbildēt

Nu

20.03.2024. 11:11

»

Хм

Это ваша трактовка термина titulnācija, которая совершенно противоречит всем официальным трактовкам и пояснениям, включая и саму конституцию и особенно преамбулу...


Pie sākotnējās perkļičkas katrs varēja pats sev izdomāt tautību. Edvīns Inkēns izvēlējās būt arābs. Un neko. Aleksandrs Lavents bija gruzīns, kļuva par ebreju, kā liela daļa "gruzīnu". Tas padomju laikos bija - pēc kāda no vecākiem tautības (kuru arī bija iespējams mainīt). Ja nepieciešama Izraēlas pilsonība, tad tur gan ir vairāk jāiespringst, vismaz vectēvu vai vecmāmiņu atrodot (nu vismaz vecvec), kas laikam pārāk lielu problēmu te nevienam nesagādā.

Atbildēt

Хм

20.03.2024. 10:54

»

Taču

Nācija ir tauta, kurai ir sava valsts. Tautu veido tautieši ar savu tautību un etnisku izcelsmi.Tās valsti uzskata par nacionālu valsti, un tās tautu par titulnāciju, no kuras aatvasina valsts nosaukumu...


Ну вот тут все правильно.
А не "Latvijas Republikas pilsoņi jau ir tā titulnācija, kas ir latvieši valststiesiskā nozīmē."

Atbildēt

Хм

20.03.2024. 10:41

»

Taču

Jums taisnība. Latvijas Republikas pilsoņi jau ir tā titulnācija, kas ir latvieši valststiesiskā nozīmē.Un katrs pats lai izlemj, kad un kāpēc uzsvērt vai noklusēt savas izcelsmes tautību


Это ваша трактовка термина titulnācija, которая совершенно противоречит всем официальным трактовкам и пояснениям, включая и саму конституцию и особенно преамбулу.
Un katrs pats lai izlemj, kad un kāpēc uzsvērt vai noklusēt savas izcelsmes tautību.
согласно официальной политике, лояльные граждане других национальностей должны принять латышскость (latviskums), и это служит доказательством лояльности Латвии как национальному государству, которое образовали латыши (это записано в конституции)
Отсюда-никто не может просто вписать в паспорт "латыш", если не имеет этнического обоснования: один или оба родители латыши.

Atbildēt

vēl labāk

20.03.2024. 10:20

»

nu jā

,,Lūgties Krieviju, lai uzņem atpakaļ


likt osvovoditeliem braukt mājās...

Atbildēt

Nu

20.03.2024. 09:59

»

nu jā

,,Tad iznāk, ka Krievijas garā roka kontrolē Eiropas parlamentu un Balto namu, jo tiešas ietekmes Krievijai nav...


Kur ož pēc pilsoņu kara, pūkainīti krāsainais? ASV ir pametusi savu kārtējo projektu, Eiropa mirst nost bez Krievijas energoresursiem, bet krieviem viss ir. Kam ir īstais laiks? Lūgties Krieviju, lai uzņem atpakaļ?

Atbildēt

nu jā

20.03.2024. 09:42

»

Nu

Jā, tas ir tikpat argumentēti kā 37. gada tīrišanas prāvās, kad visus apsūdzēja spiegošanā ko nu kura labā un antipartejiskā darbībā. Tagad ir atrasts ienaidnieka tēls un vainīgais visām nedienām - krievi un Krievijas ietekme. Sākot ar ārpuskārtas sankcijām un beidzot ar Latvijas banku sistēmas pilnīgu...


,,Tad iznāk, ka Krievijas garā roka kontrolē Eiropas parlamentu un Balto namu, jo tiešas ietekmes Krievijai nav".

Tā iznāk gan. Moskovijas impērijas atliekai rokas ir izaugušas zem ceļgaliem, bet māla kājas ļodzās, ož pēc pilsoņu kara, un finiera droni taranē stratēģiskos bumbvedējus, un vidusmēra krievs vairs nevar tērēt savus baksus Rietumu kurortos, un okupeklis Rīgā ir nojaukts, un izraidīšanas rīkojumi jau ir sadrukāti ...IR ĪSTAIS LAIKS

Atbildēt

Nu

20.03.2024. 09:10

»

nu jā

Tādā šaurā nozīmē, ka mūs pārvalda krievi no ārpuses un iekšpuses, un Ždanoka no Eiropas, tiešām iznāk, ka latviešu valsts iespējas ir apcirptas. Ar to būs jātiek galā šajos juku laikos. IR ĪSTAIS LAIKS


Jā, tas ir tikpat argumentēti kā 37. gada tīrišanas prāvās, kad visus apsūdzēja spiegošanā ko nu kura labā un antipartejiskā darbībā. Tagad ir atrasts ienaidnieka tēls un vainīgais visām nedienām - krievi un Krievijas ietekme. Sākot ar ārpuskārtas sankcijām un beidzot ar Latvijas banku sistēmas pilnīgu sagraušanu. Kaut gan visi lēmumi nāk no ASV vēstniecības un Briseles. Vietējiem politiķiem nekādas teikšanas nav. Tad iznāk, ka Krievijas garā roka kontrolē Eiropas parlamentu un Balto namu, jo tiešas ietekmes Krievijai nav.

Atbildēt

nu jā

20.03.2024. 09:03

»

Nu

Vai šiem kritērijiem atbilst latvieši un Latvija? Valsts it kā ir, bet to kontrolē citi. Īpašums ir īpašuma tiesība + valdījums. Ja valsti pārvalda no ārpuses, tad iznāk, ka latviešiem savas valsts nav


Tādā šaurā nozīmē, ka mūs pārvalda krievi no ārpuses un iekšpuses, un Ždanoka no Eiropas, tiešām iznāk, ka latviešu valsts iespējas ir apcirptas. Ar to būs jātiek galā šajos juku laikos. IR ĪSTAIS LAIKS.

Atbildēt

Lapas:    6   5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: