Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Sākas

24.05.2019. 01:48

»

Sākas

Dikļu anomālijas


atkal pidar-comas lapseņu anomālija?
Egmaŗ Sudedaj, izlaizi sev starp pakaļkājām kārtējo reizi lapseņpūžņa plānpŗātiņ!

Atbildēt

Lasu rakstu, nevis likumus

20.05.2019. 22:28

»

Nesapratam

Publikācija taču ir saite uz likumprojektu - skat. šeit: http://titania.saeima.lv/LIVS13/saeimalivs13.nsf/webSasaisteOpenView&restricttocategory 158/Lp13


Nepraša. Ja no raksta neko nesapratu, likumu vai likuma projektu arī nelasu - ko es no tā sapratīšu, ja neesmu juriste.

Atbildēt

Agai

20.05.2019. 21:30

»

Aga

Un ko tie, kuri pamanījušies bikses deldēt LU ir ļoti intelektuāli attīstīti


Tie būs vienā sarakstā ar analfabētiem:)

Atbildēt

Nesapratam

20.05.2019. 21:28

»

Nesapratu

Šo likumprojektu neesmu lasījusi un nesaprotu, ko tas nozīmē, kādas funkcijas tas pilda vai pildīs, kuras gatavojas deleģēt, piešķirt ar likumu privātpesronu firmai


Publikācija taču ir saite uz likumprojektu - skat. šeit: http://titania.saeima.lv/LIVS13/saeimalivs13.nsf/webSasaisteOpenView&restricttocategory 158/Lp13

Atbildēt

haļava

20.05.2019. 11:45

Noteikti var-- jā aicina tikai Gundars Bērziņš, pats piebrauks ar busiņu un visu sakārtos Par goda doktora diplomu pieskapēs. Un ordeni arīdzan

Atbildēt

Aga

20.05.2019. 06:54

Un ko tie, kuri pamanījušies bikses deldēt LU ir ļoti intelektuāli attīstīti?

Atbildēt

Sākas

20.05.2019. 06:38

»

atkal

trakomājas plānprātiņiem izlaidums


Dikļu anomālijas?

Atbildēt

Nesapratu

19.05.2019. 23:20

Šo likumprojektu neesmu lasījusi un nesaprotu, ko tas nozīmē, kādas funkcijas tas pilda vai pildīs, kuras gatavojas deleģēt, piešķirt ar likumu privātpesronu firmai?

Tie būs "jaunie mākleri" vai kas?

Atbildēt

VID pindosi mani vienreiz pieķēra darījumā

19.05.2019. 22:27

»

Darījumu pakalpojuma definīcija

Laba doma, tomēr "nekustamā īpašuma darījumu starpniecības pakalpojumi – par atlīdzību sniegti pakalpojumi: nekustamā īpašuma darījuma piedāvājuma izteikšana, nekustamā īpašuma darījuma noslēgšanai nepieciešamo sarunu vešana (!!!)un dokumentu sagatavošana, nekustamā īpašuma darījuma noteikumu, tostarp...


uzdodoties par klientiem. Nevis es nodokļus maksāju, bet viņi savu naudu man iztērēja un vēlāk man sūdzējās, kad es viņiem atklāju, ka viņi ir no VID, jo uzvedās neadekvāti....ka esmu viņus apčakarējis- viņi oficiāli nevarēja VIDam pierādīt, kāpēc man naudu devuši "uz rokas" Redzi, neko nevarēja pierādīt. Viss bija sashēmots. To viņi vienīgais konstatēja un iemācījās, ka var būt tā, ka pieķer, bet pierādījumu nav. Kā to panākt? To var tikai perfekti izprotot un realizējot saistību tiesības. Kā sacīja.A.Grūtups? Procenti no procentiem! Atta! Domā ar savu galvu!

Atbildēt

Sodīšanas funkcija var būt

19.05.2019. 22:15

»

Darījumu pakalpojuma definīcija

Laba doma, tomēr "nekustamā īpašuma darījumu starpniecības pakalpojumi – par atlīdzību sniegti pakalpojumi: nekustamā īpašuma darījuma piedāvājuma izteikšana, nekustamā īpašuma darījuma noslēgšanai nepieciešamo sarunu vešana (!!!)un dokumentu sagatavošana, nekustamā īpašuma darījuma noteikumu, tostarp...


tikai saskaņā ar LAPK vai Kriminālprocesa likumu. Ne citādi. Atrod personu, kura reģistrē visu formāli. Zem viena jumta ar mutvārdu pilnvaru varat strādāt desmit.. Vislabāk ir gūt procentus no procentiem, tas visdrošāk. Kāpēc galvu lauzi par VID? Tev enerģija jātērē, kā sev sashēmot! Es neko vairs tev neteikšu. Domā pats.

Atbildēt

Darījumu pakalpojuma definīcija

19.05.2019. 21:04

»

Nesatraucies!

Klients diktē noteikumus. Bet privātā organizācija ir, lai visādi KNAB un Kontroles dienests un citi specdienesti par tavu naudu kontrolētu tavas naudas atmazgāšanu un konstatētu to... Uzspļauj tai reģistrācijai, , zem citas izkārtnes to dari.. kā konsultants utt. Es taču tev teicu - shēmo! Arī juridiski...


Laba doma, tomēr "nekustamā īpašuma darījumu starpniecības pakalpojumi – par atlīdzību sniegti pakalpojumi: nekustamā īpašuma darījuma piedāvājuma izteikšana, nekustamā īpašuma darījuma noslēgšanai nepieciešamo sarunu vešana (!!!)un dokumentu sagatavošana, nekustamā īpašuma darījuma noteikumu, tostarp ar darījumu saistīto tiesību un pienākumu, izskaidrošana,(!) kā arī citi par atlīdzību sniegti pakalpojumi, kas nepieciešami nekustamā īpašuma darījuma noslēgšanai", - kā jau zināms, priekš VID ir vainīguma prezumpcija, proti, būs jāpierāda, ka KONSULTĀCIJA - nav starpnieciskais darījums un sodīšanas funkcijas būs tai pašai privātai organizācijai - pēc "jēdzieniem", nevis atbilstoši likuma prasībām

Atbildēt

Nesatraucies!

19.05.2019. 20:28

»

Par konkurenci

Par Jums un Jūsu kvalifikāciju spriedīs, ņemot vērā tos, kuriem nav nedz izglītības, nedz arī pieredzes, jo reģistra noteikumi to pieprasīšanu neparedz. Un ja agrāk "spriedums" bija "mākleri - blēži", tagad būs "mākleri - analfabēti". Tik un tā - pakalpojums ir bīstams+dārgs (būs dārgāk, ņemot vērā ...


Klients diktē noteikumus. Bet privātā organizācija ir, lai visādi KNAB un Kontroles dienests un citi specdienesti par tavu naudu kontrolētu tavas naudas atmazgāšanu un konstatētu to... Uzspļauj tai reģistrācijai, , zem citas izkārtnes to dari.. kā konsultants utt. Es taču tev teicu - shēmo! Arī juridiski...Shēmo tā, ka pret tevi neko nevar pierādīt! Muļķi lai reģistrējas! Tev gribas nodokļus maksāt? Tad nederi tam darbiņam.

Atbildēt

Par konkurenci

19.05.2019. 20:05

»

Par privāto reģistru piekrītu

Konkurenci nevar aprēķināt. Faktiski tas bizness balstās uz sakritībām - nejaušām - sakrīt piedāvājums ar pieprasījumu un notiek darījums. Mākleru psiholoģija māca Klienta psiholoģisko vadību, augsta līmeņa manipulāciju. Konkurencē šeit noteicošais bieži ir māklera reputācija un piedāvājuma daudzums...


Par Jums un Jūsu kvalifikāciju spriedīs, ņemot vērā tos, kuriem nav nedz izglītības, nedz arī pieredzes, jo reģistra noteikumi to pieprasīšanu neparedz. Un ja agrāk "spriedums" bija "mākleri - blēži", tagad būs "mākleri - analfabēti". Tik un tā - pakalpojums ir bīstams+dārgs (būs dārgāk, ņemot vērā reģistra un apdrošināšanas maksājumus). Jautājums - kam būs labums, izņemot to pašo privāto organizāciju?

Atbildēt

Par privāto reģistru piekrītu

19.05.2019. 17:32

»

māklerim

Kā Jūs domājat, kāpēc klients ies pie Jums, nevis pie notāra vai zvērinātā advokāta, kuri nebūs reģistrā, bet kuru juridisko zināšanu līmeni neviens neapšauba - kā konkurēsiet:)? Jūsu bizness kļus daudz grūtāk, turklāt privātā organizācija no JUms prasīs ko vēlēsies vadības "labā/kreisā roka/kāja":). ...


Konkurenci nevar aprēķināt. Faktiski tas bizness balstās uz sakritībām - nejaušām - sakrīt piedāvājums ar pieprasījumu un notiek darījums. Mākleru psiholoģija māca Klienta psiholoģisko vadību, augsta līmeņa manipulāciju. Konkurencē šeit noteicošais bieži ir māklera reputācija un piedāvājuma daudzums Klienta izvēlei. Sadarbība mākleru starpā. Daudz knifu kā pelnīt NĪ turgū. Man ir bijis, ka dienā nopelnu 1000 €, citreiz 5 min. 500 €. Ja neprot domāt, shēmot, tostarp shēmojot kopā ar notāru, tad nesanāks. Notāri nav shēmotāji. Tas ir māklera īstais darbs un maize. Lielākais trūkums - māklera profesija ir dzīvesveids. Tādēļ pašam stingri jāplāno sava dzīve, lai nav tā, ka to dara darbs pats par sevi.

Citreiz jānodarbina cits mākleris, saņemot savu daļu... Utt. Viss nav izstāstāms 5 min.

Atbildēt

māklerim

19.05.2019. 16:01

»

Pats esmu NĪ mākleris

kopš 2007. gada. Zinu daudzus profesionāļus ar stāžu šai jomā. Darbs nenormētu darbalaiku, nepateicīgs un ne katram tas derīgs. Labi, ja vispār kāds to dara. Tie, kuri mēģina to darbu darīt, ātri paši saprot visas grūtīas, kas jāpārvar. Darbs ir ļoti sarežģīts gan no psiholoģijas viedikļa, gan juridiskā...


Kā Jūs domājat, kāpēc klients ies pie Jums, nevis pie notāra vai zvērinātā advokāta, kuri nebūs reģistrā, bet kuru juridisko zināšanu līmeni neviens neapšauba - kā konkurēsiet:)? Jūsu bizness kļus daudz grūtāk, turklāt privātā organizācija no JUms prasīs ko vēlēsies vadības "labā/kreisā roka/kāja":). Nožēlojama nākotne!

Atbildēt

Pats esmu NĪ mākleris

19.05.2019. 15:34

kopš 2007. gada. Zinu daudzus profesionāļus ar stāžu šai jomā. Darbs nenormētu darbalaiku, nepateicīgs un ne katram tas derīgs. Labi, ja vispār kāds to dara. Tie, kuri mēģina to darbu darīt, ātri paši saprot visas grūtīas, kas jāpārvar. Darbs ir ļoti sarežģīts gan no psiholoģijas viedikļa, gan juridiskā.Šis darbs ir drīzāk izaicinājums, kuram jāsakrīt ar darītāja paša motivāciju. Degradēt šo darbu neļauj gan Klients, gan likumdošanas normatīvie akti, gan notāru kantori, valsts iestādes. Starpniecības pakalpijumos šai sfērā tiesiskā atbildība attiecas arī uz pašu mākleru. Nav diskriminācijas. Augstākās izglītības prasība var būt tikai formāla, bet ir bezjēdzīga. Lai kļūtu par mākleru un sekmīgi darītu šo darbu, ir nepārtraukti jāmācās neatkarīgi no izglītības limeņa.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: