Valdību patiesībā veido politiskā apvienība "Mums pieder valsts" jeb saīsināti – MPV.LV
Jānis Urbanovičs · 20.05.2021. · Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Sapņot ir atļauts...
23.05.2021. 19:22»
piekrītu
Malacis Urbanovičs! Latvijai vēl ir izredzes uz attīstību, balsojot par Saskaņu
Lai būtu līdzsvars, ir jābūt liberālo un kanservatīvo blokiem. Tieši Saskaņa ir šī līdzsvara jaucēja! Orientācija uz krievu šovinismu, nekad nebūs pieņemama lielai sabiedrības daļai. Saskaņa izslēdz kreiso spēku konsolidāciju ar savu destruktīvo politiku. Tāpēc jau 30 gadus pie varas nīkuļo vieni un tie paši nejēgas, kuriem nav alternatīvas!
mjā
23.05.2021. 08:55Anonimizētais KNAB lēmums ļauj secināt, ka starp iespējamajiem naudas saņēmējiem lietā figurējis arī Jānis Urbanovičs no “Saskaņas”, kuram it kā maksāts par to, lai “Saskaņa” nebalsotu par “airBaltic” pamatkapitāla palielināšanu 2015. gadā
lasītājs
22.05.2021. 11:54Precīzi noformulēta esošā situācija. Nevar nepiekrist. Tikai un viemīgi mainot vēlēšanu sistēmu, varam patriekt šo laupītāju mafiju.
vietējais
22.05.2021. 05:03»
Tiesu eksperts
Tu nodevējs. Pēc šīs vēlēšanu sistēmas vēlētāji nav vajadzīgi, jo vēlēšanas ir notikušas, ka tajās katrā apgabalā piedalās vismaz VIENS vēlētājs un nobalsojis par vienu sarakstu, lai 5 apgabalos sanākt 100 deputāti. Ta teorētiski - atnāks un nobalsos tie, kam tas izdevīgi un vara būs atdota visnekrietnākajai...
Tiesu ekspert, kur Tu redzi pie mums negodīgu partiju, visas kā viens apgalvo ka ir vislabākās, vis godīgākās, kad tiks pie teikšanas tad nu tik būs paradīze zemes virsū. Tikai 30 gadus nevarēja tik galā ar sprtķiki, cigareti pašā Rīgas sirdī, centrāltirgū. Ko Tu vēlies sagaidīt no tādiem vispār, atmosties no miega beidzot.
viedoklis
22.05.2021. 04:25»
Adata
Piekrītu Tiesu ekspertam. Neejot uz vēlēšnām var notikt kā Rīgā. Uzvarēja Progresīvie ar Par, jo vēlēja tikai 40% iedzīvotāju. Vai gribam, lai valda homoseksuāļi...
Lai kaut ko labotu ir jābūt vēlmei to darīt, bet to nevar izdarīt mūsu valstī ar vēlēšanu palīdzību, jo pie teikšanas tiešā, vai aizkulišu veidā nonāk cilvēki kuri nav ievēlēti, vai pat nav bijuši kandidāti.Tieši šā iemesla dēļ vēlēšanas ir tikai muļķu mierinājums, lolota cerība ka kaut kas beidzot valstī būs kā normāla valstī. Teoretiski vis jau izskatās ļoti pareizi un jauki, bet praksē ja iedziļinās tad situācija ir pavisam cita. Tieši šāda iemesla dēļ rodas tādi OIK, zemes baroni,modernie paverdzinātāji,problēmas izglītībā, problēmas medicīnā un tā varētu uzskaitīt bez gala.
!
21.05.2021. 23:28»
Padoms
Klausiet ko saka okupantu pārstāvis
asv un nato okupacijas apstaklos jeb kadas ,,velesanas,, latvija ir nelegitimas.
Adata
21.05.2021. 18:58»
Tiesu eksperts
Tu nodevējs. Pēc šīs vēlēšanu sistēmas vēlētāji nav vajadzīgi, jo vēlēšanas ir notikušas, ka tajās katrā apgabalā piedalās vismaz VIENS vēlētājs un nobalsojis par vienu sarakstu, lai 5 apgabalos sanākt 100 deputāti. Ta teorētiski - atnāks un nobalsos tie, kam tas izdevīgi un vara būs atdota visnekrietnākajai...
Piekrītu Tiesu ekspertam. Neejot uz vēlēšnām var notikt kā Rīgā. Uzvarēja Progresīvie ar Par, jo vēlēja tikai 40% iedzīvotāju. Vai gribam, lai valda homoseksuāļi?
Urbanovičam un Saskaņai nākošajās vēlēšanās saulīte vairs nespīd, tāpēc spiež uz mums sāpīgu vietu-vēlēšanu likumu. Vai šos gadus saeimā sēdēdams jau to nevarēja ierosināt? Var būt vēl visu var labot šīs saeimas sasaukuma laikā?
viedoklis
21.05.2021. 18:13»
Tiesu eksperts
Tu nodevējs. Pēc šīs vēlēšanu sistēmas vēlētāji nav vajadzīgi, jo vēlēšanas ir notikušas, ka tajās katrā apgabalā piedalās vismaz VIENS vēlētājs un nobalsojis par vienu sarakstu, lai 5 apgabalos sanākt 100 deputāti. Ta teorētiski - atnāks un nobalsos tie, kam tas izdevīgi un vara būs atdota visnekrietnākajai...
Apbrīniju ik naivi vēl var būt cilvēki,cerot ka ar vēlēšanu palīdzību varētu kaut ko valstī mainīt uz labo pusi.Pie mums nepastāv partiju sistēma, bet gan interešu grupiņas kuras raujas pie varas tikai ar vienu mērķi, apmierināt savas personīgās intereses, tādēļ ir galīgi vienalga kura grupa ir pie varas. Neviens no šiem grupējumiem nenes nekādu atbildību ne par savu rīcību, ne par to kas notiek valstī. Ja man nebūtu taisnība, tad jau sen nevaldītu valstī tāds bardaks, korupcija,izsaimniekošana, blēdības, atklāta zagšana.Šiem grupējumiem (partijām pēdiņās) ir izdevīgi ka valstī ir bardaks, vāja policija,vāja tiesu sistēma,uzblīdusi valsts pārvaldes sistēma kuras uzturēšanai ir vajadzīgi milzu līdzekļi un kura ne par koneatbild, bet apzināti sarežģī elementāri risināmas lietas.
ммм
21.05.2021. 15:57»
Staķis Rīgā ir pierādījums
katram Jāņa rakstītajam vārdam
Nevis Jānis, bet Ivans!
Haralds Kalns
21.05.2021. 15:04Urbanovičs pareizi pateica! Tikai neviens,kuram ir tiesības rosināt likumdošanas izmaiņas,nevar vai negrib to darīt!!! MAŽORITĀRĀ vēlēšanu sistēma ir reāls glābiņš.
Uldis
21.05.2021. 13:06»
viedoklis
Man šis vēlēšanu cirks ir līdz kaklam,turpmāk es tajās nepiedalīšos, tam vienkārši nav jēgas.Patreizējā sistēma nestrādā un arī turpmāk viņa nestrādās,tādēļ pat viens mans solis vēlēšanu iecirkņu virzienā nav to pūļu vērts. Laikam mums visiem ir jānogrimst līdz bezdibeņa apakšai, lai saprastu kur patiesībā...
Piekrītu. Vieni komunisti baida ar otriem. Urbanovičam ir daļēji taisnība, tikai partija ir nevis MPV.LV, bet gan komunisti.lv.
John Smith
21.05.2021. 10:52»
Tik stulbi,kā no Aptiekas ielas
Ja tev sajukušas smadzenes, maz esi skolā gājis (beidzis pat augstskolu, bet zināšanu nav), neesi lasījis grāmatas, smadzenes nevāra. Ne par vēlētājiem saņem balsis, bet par iegūto vietu skaitu, par procentiem, sākot , ja ieguva 2 % +. Šos procentus var iegūt pat no dažiem vēlētājiem un pietiek...
https://www.knab.gov.lv/lv/finances/control/state_funding/
Citēju: "Atbilstoši 2019.gada 14.novembra grozījumiem Politisko organizāciju (partiju) finansēšanas likuma 7. 1 pantā, valsts budžeta finansējumu piešķir politiskajai partijai vai partiju apvienībai, par kuru pēdējās Saeimas vēlēšanās nobalsojuši vairāk nekā divi procenti vēlētāju – 4,50 EUR apmērā kalendārā gada laikā par katru iegūto balsi, 0,50 EUR par katru iegūto balsi pēdējās Eiropas Parlamenta vēlēšanās un papildus 100 000 EUR partijai, par kuru pēdējās Saeimas vēlēšanās nobalsojuši vairāk nekā pieci procenti vēlētāju."
Par katru iegūto balsi.
Tik stulbi,kā no Aptiekas ielas
21.05.2021. 10:19»
John Smith
Manuprāt tie kas aicina uz vēlēšanām zinot ka visas partijas nāk no vienas vietas paši ir aizdomīgi. Par katru vēlēšanās piedalījušos vēlētāju partijas saņem naudu no valsts kases. Ja neejam uz velēsanām, rezultāts nemainas, bet ietaupam valsts naudu
Ja tev sajukušas smadzenes, maz esi skolā gājis (beidzis pat augstskolu, bet zināšanu nav), neesi lasījis grāmatas, smadzenes nevāra. Ne par vēlētājiem saņem balsis, bet par iegūto vietu skaitu, par procentiem, sākot , ja ieguva 2 % +. Šos procentus var iegūt pat no dažiem vēlētājiem un pietiek.
Nepublisko šizofrēnisku loģiku ar nepiedalīšanos, aizies, kam to vajag, guli mierīgs un nepļurksti.
John Smith
21.05.2021. 10:02»
Tiesu eksperts
Tu nodevējs. Pēc šīs vēlēšanu sistēmas vēlētāji nav vajadzīgi, jo vēlēšanas ir notikušas, ka tajās katrā apgabalā piedalās vismaz VIENS vēlētājs un nobalsojis par vienu sarakstu, lai 5 apgabalos sanākt 100 deputāti. Ta teorētiski - atnāks un nobalsos tie, kam tas izdevīgi un vara būs atdota visnekrietnākajai...
Manuprāt tie kas aicina uz vēlēšanām zinot ka visas partijas nāk no vienas vietas paši ir aizdomīgi. Par katru vēlēšanās piedalījušos vēlētāju partijas saņem naudu no valsts kases. Ja neejam uz velēsanām, rezultāts nemainas, bet ietaupam valsts naudu.
fakts
21.05.2021. 04:59»
Tiesu eksperts
Tu nodevējs. Pēc šīs vēlēšanu sistēmas vēlētāji nav vajadzīgi, jo vēlēšanas ir notikušas, ka tajās katrā apgabalā piedalās vismaz VIENS vēlētājs un nobalsojis par vienu sarakstu, lai 5 apgabalos sanākt 100 deputāti. Ta teorētiski - atnāks un nobalsos tie, kam tas izdevīgi un vara būs atdota visnekrietnākajai...
Toties tās jau nebūs ne demokrātiskas vēlēšanas ne vairākuma gribas izteikšana,tā būs neleģitīma kriminālnoziedznieku banda.Pieņemu ka nobalsos vismaz kādi 20%,bet tas nebūs tautas vairākums.
Tiesu eksperts
21.05.2021. 00:04»
viedoklis
Man šis vēlēšanu cirks ir līdz kaklam,turpmāk es tajās nepiedalīšos, tam vienkārši nav jēgas.Patreizējā sistēma nestrādā un arī turpmāk viņa nestrādās,tādēļ pat viens mans solis vēlēšanu iecirkņu virzienā nav to pūļu vērts. Laikam mums visiem ir jānogrimst līdz bezdibeņa apakšai, lai saprastu kur patiesībā...
Tu nodevējs. Pēc šīs vēlēšanu sistēmas vēlētāji nav vajadzīgi, jo vēlēšanas ir notikušas, ka tajās katrā apgabalā piedalās vismaz VIENS vēlētājs un nobalsojis par vienu sarakstu, lai 5 apgabalos sanākt 100 deputāti. Ta teorētiski - atnāks un nobalsos tie, kam tas izdevīgi un vara būs atdota visnekrietnākajai partijai, ar kuru tu vari rīt atmosties Kremļa varas sastāvā - NEIEŠU UZ VĒLŠABNĀM - saka nodevēji. To vien gaida organizētā mafija, lai paturētu varu.
Tiesu eksperts
20.05.2021. 23:56»
Žulis
Ir jāmaina ne tikai Vēlēšanu likums, bet arī Politisko partiju likums tā,lai par politiskajām partijām nevar saukties mafiozi ekonomiski grupējumi, kam priekšvēlēšanu solījumi un ideoloģiskie saukļi pēc vēlēšanām ir dziļi pie kājas. Katrai politiskajai partijai ir jābūt savai ideoloģijai un ar'šīm ideoloģiskajām...
Īsti un patiesi Urbanovič: Ir tikai viens veids, kā leģitīmi pārraut šo apburto loku. MPV.LV kartelis ir jālikvidē.
Jāmaina vēlēšanu sistēma: katram, kas sakās pārstāvam tautu, jātiek arī tautas ievēlētam. Nevis sarakstu siltajā vagoniņā, bet gan katram individuāli. Katram ir jāatskaitās savam konkrētam vēlētājam - Vaiņodē, Varakļānos vai Saulkrastos. Katram ir jāpierāda, ka tieši viņš ir vispiemērotākais - vairāk zina, tālāk redz. Ir gan idejas, gan sirdsapziņa. Godīga konkurence, kurā vēlētāji lemj, kam un kāpēc jāuztic mandāts. Vai kuram jāatņem. Nevis kā pašlaik - ar melīgiem solījumiem, ar varas resursu, ar dažādu “dienestu” svētību izmānīt vēlētāju balsis un ātri paslēpties no tautas aiz drošā MPV.LV mūra.
“Saskaņa” iestājas par mažoritārām Saeimas vēlēšanām, par tieši ievēlētiem pilsētu mēriem, par Tautas tieši vēlētu Tautas Prezidentu. Tikai tā, ar visplašāko līdzdalību var atjaunot uzticēšanos varai. Tikai tā var pēc būtības īstenot Satversmes galveno punktu - ka vara pieder Latvijas tautai" - tā ir (1) viena un vienīga izeja, kā raksta Jānis URBANOVIČŠ.
ŽULI, neaizskar partijas vai vēlētāju apvienības, veidojumus - tās visas ir "tādas pašas partijas. (2) Vēl aplamāks, nodevīgāks un bīstamāks variants - nepiedalīties vēlēšanās, ko popularizē ienaidnieki.
Jānis Urbanovičs nepateica, ka "par katru cenu" jāorganizē Mažoritārās vēlēšanu sistēmas likuma REFERENDUMS, ko esmu rakstījis jau reizes desmit, bet aiz borta palikušās partijas neprotas to organizēt, citādi pie šāda Vēlēšanu likuma nelaidīs klāt, netiksi un rakst paliek kā tukša runa, ja nav metodes, piedāvājuma, kā to realizēt.
No laukiem
20.05.2021. 21:56»
Nekādas partijas nav vajadzīgas. Kārlis sen to jau saprata...
Tirgotāju 800% uzcenojums nav spekulācija, bet mantotā īpašuma pārdošana ir spekulācija un tiek aplikta ar nodokļiem bez žēlastības, balstoties vēl uz Godmaņa parex afērā pieņemtiem likumiem. Dīvainības sākas jau ar sludinājuma ievietošanu, kur miljonārs biedrs Līnis prasa procentus no nenotikušiem darījumiem.
Demokrātiju reizi pa reizei uzspēlēt var, bet jābūt sakārtotam rāmim, no kura nedrīkst izkāpt bez tautas referenduma. Jānosaka amatpersonu atbildība, ko tie paši nekad nedarīs, jāierāmē tautas kalpu algu līmenis, attiecīgi pret pārējo labklājības līmeni. Maniakiem un korumpantiem jāatjauno nāves sods. Obligāti jābūt sodam par valsts nodevību, ko saprotams nesagaidīsim no pašreizējiem visu zemju proletāriešiem, kompromisu meklētājiem. Kad tauta nobalsojusi par tādu vai citādu rāmi politiķiem, tad aplokā var ielaist demokrātiju uz kādu brīdi. Varbūt.
zane
20.05.2021. 21:28»
ABC
Kad nacionālo jūdu bandai NA vajadzēja naudīgo amatu saeimas priekšsēdētājs un vajadzēja apspēlēt citas kangaru bandas, tad SC mierīgi piepalīdzēja tiem naciķiem
No ka tad partiju kases tiek papildinātas? No valsts budžeta! No nesamērīgi augstam ierēdņu algām, no uzpūstiem štatiem un kapitālsabiedrību valdes locekļu algām. Bez tā, partijas izdomā visādus, nevienam nevajadzīgus projektus, kuros tiek izšķērdēti miljoni. Pašas partijas ir ieinteresētas liekēžos un nesamērīgi lielās algās. Un, tauta kā aitas, par visu maksā.
20.05.2021. 21:07
»
Žulis
Ir jāmaina ne tikai Vēlēšanu likums, bet arī Politisko partiju likums tā,lai par politiskajām partijām nevar saukties mafiozi ekonomiski grupējumi, kam priekšvēlēšanu solījumi un ideoloģiskie saukļi pēc vēlēšanām ir dziļi pie kājas. Katrai politiskajai partijai ir jābūt savai ideoloģijai un ar'šīm ideoloģiskajām...
Nekādas partijas nav vajadzīgas. Kārlis sen to jau saprata.
Ulmanis par demokrātiju ir sacījis šādus vārdus:
„Ne bads, ne mēris, ne karš, ne zemes trīces nav spējīgi kādu valsti tik ātri izpostīt, kā to spēj demokrātiskie principi, ja tie tiek par tās pārvaldīšanas principiem. Pirmie var gan nodarīt lielus materiālus zaudējumus un apturēt uz laiku tautas progresu, bet tie negriežas pret organiskās vienības ideju, kas visu satur kopā. Tāpēc pēc katras sabiedriskas vai dabas katastrofas tautas organisms atkal salasās, lai dzīvi turpinātu.
Demokrātiskie principi ķeras pie pašu pamatu iznīcināšanas. Tie iznīcina papriekšu galvu un tās funkcijas piešķir rokām, kājām jeb kaut kam citam. No tā ceļas sajukums visā organismā, jo vienas pavēles vietā katra daļa sāk dzīvot pati savu dzīvi, nonākdama savukārt juceklī."
Tagad jel teiciet ,
20.05.2021. 21:02ar ko saskaņas priekšvēlēšanu krekla plēšana ir ticamāka ,par Gobzema pirmsvēlēšanas striptīzu? :D
Viņi visi ir sen jau pliki !!!!
Žulis
20.05.2021. 20:55Ir jāmaina ne tikai Vēlēšanu likums, bet arī Politisko partiju likums tā,lai par politiskajām partijām nevar saukties mafiozi ekonomiski grupējumi, kam priekšvēlēšanu solījumi un ideoloģiskie saukļi pēc vēlēšanām ir dziļi pie kājas. Katrai politiskajai partijai ir jābūt savai ideoloģijai un ar'šīm ideoloģiskajām nostādnēm saistītam rīcības plānam. Atkāpšanās no pašpasludinātās ideoloģijas un rīcības plāna (vai tai pretējai darbībai) būtu jābūt par pamatu politiskas partijas statusa zaudēšanai un šīs partijas deputātu izslēgšanai no Saeimas. Tikai tad partijām var uzticēt deputātu izvirzīšanu Saeimas vēlēšanām.
Silts ar sildīšanu, labs ar gaidīšanu
20.05.2021. 20:35»
juris
Personīgi man, bijušās komunistiskās partijas maukas viedoklis ir pie vienas vietas
No vienas puses jau tā ari būtu, bet kamēr viņu barvedis bunkurā knibinās gar atompogām, vēl biškiņ jāuzgaida. Šitais laikam tas pats fuksis, kurš Biškeku mums solīja, ja kas.
Rieb skatīties kā Latvijas vārdu ķengā
20.05.2021. 20:17Ja to saka biedrs Urbanjanovičs, tad pilnībā piekrītu - valsts tiešām pieder JUMS. Manipulācijas ar latviešvalodīgām izkārtnēm jau sen ir atšifrētas un europas delegātu komanda, teicami veic savu melno darbu paša bunkernija uzdevumā.
lauķis
20.05.2021. 20:13»
Vienīgi var balsot
par Kalašņikova kunga izvēli. Pēc tam neviens nemelos un nesolīs
Jūs esat ļoti asinskārs.Kādreiz sūtņus (tā sauca izvēlētos) par melošanu sēdināja uz mietiem.
Vienīgi var balsot
20.05.2021. 20:05par Kalašņikova kunga izvēli. Pēc tam neviens nemelos un nesolīs.
ABC
20.05.2021. 19:50»
ABC
SC ir tāda pat kangaru banda kā vienotība vai vienotības klons jaunā kangaru banda jeb JKP. Par pederastu par nemaz nerunājot. Viņi visi ir viena komanda, kangari. Ārzemju kaklakungiem svarīgos jautajumos vai savai labklājībai būtiskos jautājumos viņi visi vienmēr ir vienoti...
Kad nacionālo jūdu bandai NA vajadzēja naudīgo amatu saeimas priekšsēdētājs un vajadzēja apspēlēt citas kangaru bandas, tad SC mierīgi piepalīdzēja tiem naciķiem
ABC
20.05.2021. 19:44SC ir tāda pat kangaru banda kā vienotība vai vienotības klons jaunā kangaru banda jeb JKP. Par pederastu par nemaz nerunājot. Viņi visi ir viena komanda, kangari. Ārzemju kaklakungiem svarīgos jautajumos vai savai labklājībai būtiskos jautājumos viņi visi vienmēr ir vienoti.
Zagt visiem nepietiek, tāpēc viņi konkurē savā starpā. Pēc zagšanas viņiem visiem lielākā laime ir apkalpot, šobrīd, rietumu kaklakungu intereses Latvijā. Ja vajag upurēt Latvjijas intereses vai latviešu tautu par labu ārzemju kaklakungu interesēm.
piekrītu
20.05.2021. 19:36Malacis Urbanovičs! Latvijai vēl ir izredzes uz attīstību, balsojot par Saskaņu!!!!
!
20.05.2021. 18:53»
Jūlmalnieks
Par maināmiem sarakstiem , tikai bez *Saskaņas*un ZZS
tikai bez asv un nato okupacijas !
vieniga ceriba uz Sleseru un Gobzemu !
20.05.2021. 18:52»
Secinājums
Ko tik nesarunās pirms vēlēšanām
Ja 3 velesanas uzvarejusas partijas lideris nevar izvest tautu ielas pec uzvaras velesanas,kad partijai atnem tiesibas sastadit valdibu,tad par kadu dermokratiju asv kolonija vispar var runat.3 varianti,balso par Sleseru vai Gobzemu,nebalso vispar ,jev,,velesanu,, urna iemet aploksni ar Vladimira Putina bildi.
juris
20.05.2021. 18:10Personīgi man, bijušās komunistiskās partijas maukas viedoklis ir pie vienas vietas.
viedoklis
20.05.2021. 17:59Man šis vēlēšanu cirks ir līdz kaklam,turpmāk es tajās nepiedalīšos, tam vienkārši nav jēgas.Patreizējā sistēma nestrādā un arī turpmāk viņa nestrādās,tādēļ pat viens mans solis vēlēšanu iecirkņu virzienā nav to pūļu vērts. Laikam mums visiem ir jānogrimst līdz bezdibeņa apakšai, lai saprastu kur patiesībā esam.
vietējais
20.05.2021. 17:48»
Eduards Lunis
------Izlasīju Urbanoviča rakstu un gandrīz nokritu no krēsla!? Aiz pārsteiguma...
Politiķiem ir izdevīgi dažreiz izlikties par muļķiem, tā var cerēt ka viņu sastrādāto nepamanīs.
Secinājums
20.05.2021. 17:45 Ko tik nesarunās pirms vēlēšanām.
Kolonijas pārvaldnieki vēlēšanu sistēmu nemainīs,vinkārši tiem nav tādu tiesību.
Atliek divi varianti,vai nu boikotēt vēlēšanas un patriekt visas tās partijas,vai arī balsot par sistēmu.
Eduards Lunis
20.05.2021. 17:44------Izlasīju Urbanoviča rakstu un gandrīz nokritu no krēsla!? Aiz pārsteiguma!?
Vai tad viņš vēl līdz šim laikam nav uzzinājis un sapratis-PARTIJU VARA LATVIJĀ TĀDĀ VEIDĀ KĀDA IR BIJUSI VISUS ŠOS,,BRĪVĪBAS UN DEMOKRA'TIJAS GADUS-NEATBILT LATVIJAS SAYVERSMĒI-TĀTAD NELIKUMĪGA!
Un atbildēt, jums nelieši , nāksies ,nekādas saskaņas te nepalīdzēs,jo ir sastrādāti drausmīgi ,,darbi,,!?