
Vecāki nesapotēja bērnu pret difteriju – un sešgadīgais puisītis aizgāja
Kristīne Pitkeviča · 02.06.2020. · Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Arnis
06.06.2020. 21:06Drausmīgi komenti, tāds naids, ka pat tel aparāts zibšņo ((( ko te kašķējaties, ja grib lai tak nepotē. Tik pēc tam lai neskraida bļaudami un mīzdami biksās - glābiet, es nodokļu maksātājs jurists.
Anna
05.06.2020. 23:25»
Bet kas, bija cilvēki, kam ienāca prātā, ka vakcīna var būt bīstama
Cik tad bija to braucēju? Mākslas pasaules cilvēki, zinātnieki. Vienkāršie cilvēki braukāja pa PSRS,kur visi vienādi bija vakcinēti. Manuprāt, ļoti pareizi, tad nebija tādu gadījumu, kad gudri vecāki muļķības dēļ zaudē bērnu. PSRS laikā visas vakcīnas cilvēkiem bija bez maksas, bet valsts tāpat par tām maksāja. Šodienas politika atbalsta trūcīgos, bet bieži vien tie ir jauni cilvēki ar pamatskolas izglītību, kuri nevēlas strādāt. Visam naudas nepietiek. Pasaulē ir tendence pārtraukt vakcinācijas un par to - par cilvēku muļķību - ārsti satraucas un dalās personīgos pārdzīvojumos un runā, lai cilvēki attopas.
05.06.2020. 14:41
»
Anna
Okupācijas gados neviens pat nevarēja iepīkstēties pret vakcināciju. Tā bija obligāta. Skolās nostādīja bērnus rindā, un medmāsa visus sapotēja, tāpat pirmā pote dzemdību nodaļā pret bakām - nevienai mātei neko neprasīja. Bērnudārzos visi rindā un ar vienu lielo alumīnija karoti visiem pēc kārtas deva...
Bet kas, bija cilvēki, kam ienāca prātā, ka vakcīna var būt bīstama?
Vai tad nebija tā, ka bija atbildīgie, kuri atbildētu ar savu brīvību.
Robežas ciet? itkā bija, bet daudzi tāpat brauca uz ārzemēm + apskaties karti, 350 miljoni cilvēku, bezmaz vai puse Eirāzijas
Anna
05.06.2020. 11:06»
Pilsonis
Okupācijas gados neviens nebaidījās vakcīnas. Nebija mērķis ar vakcīnām pelnīt. Mērķi bija citi, to sasniegšanai bija nepieciešama laba cilvēku veselība, tai skaitā imunitāte...
Okupācijas gados neviens pat nevarēja iepīkstēties pret vakcināciju. Tā bija obligāta. Skolās nostādīja bērnus rindā, un medmāsa visus sapotēja, tāpat pirmā pote dzemdību nodaļā pret bakām - nevienai mātei neko neprasīja. Bērnudārzos visi rindā un ar vienu lielo alumīnija karoti visiem pēc kārtas deva zivju eļļu šķidrā veidā. Runas nevarēja būt, ka varbūt vecāki dos mājās vai kā citādi. Robežas bija ciet, visi potēti, infekcijas kā masalas, garais klepus u. c. bija izskaustas. Ja bija sifiliss, gonoreja piebrauca milicija, savāca visu ģimeni un aizveda uz veneroligisko dispanseru. Biju bērns un mācību stundas laikā aizveda klasesbiedreni. Tēvs viņai bija jūrnieks, brauca pa ārzemēm. PSRS jau seksa nebija, tā propagandēja.
Marija
05.06.2020. 10:51»
Jokohama
Par lielās farmas naudu sacerējumus varētu likt pietiek com katru dienu
Jums taisnība var publicēt sacerējumus, izdomājumus, varbūtības, kuras ievietotas internetā, bet ne zinātniskos pētījumus, zinātnieku un mediķu atzinumus,balstoties uz pētījumiem. Zinātne nebalstās uz emocijām,tāpat medicīna nebalstās tikai uz zāļu tējām, bet tie ir papildus līdzekļi, lai izveseļotos,kuras ārsti pat iesaka, tāpat kā veselīgu dzīvesveidu. Ja jums ir bakteriala infekcija, ilgstoša diareja vai citas saslimšanas, domāju, ka lietojat farmācijas firmu medikamentus, neiebilstat pret biznesu, vai ne?
Pilsonis
05.06.2020. 10:40Okupācijas gados neviens nebaidījās vakcīnas. Nebija mērķis ar vakcīnām pelnīt. Mērķi bija citi, to sasniegšanai bija nepieciešama laba cilvēku veselība, tai skaitā imunitāte.
Ja kapitālisma galvenais mērķis ir peļņa, tad izskaidrojiet, kā var būt izdevīga laba cilvēku veselība?
Jokohama
05.06.2020. 02:10Par lielās farmas naudu sacerējumus varētu likt pietiek com katru dienu!
Marija
04.06.2020. 08:16»
Hmm...
Vācu sirds centrs ir informējis, ka šī persona vairāk pie viņiem nestrādā un šāds gadījums tur nav noticis
Ja jau tādu informāciju ieguvāt, tad varbūt oficiālo atbildi varat ievietot netā?Diez vai Vācijas mediķi atbildi sniedza telefoniski, vai ne? Ja sniedza telefoniski, tad, liekot pārliecināties, jūs ticat, ka tūkstošiem zvanītāju tiks sniegtas atbildes? 😂
Marija
04.06.2020. 08:12»
edgara A
Nepreciizas zinjas, trolliit
Izcilie Sensāciju mednieki! Tiešām jāsmejas! Jūs tik lasiet un dzeriet zāļu tējas un nekas jūs neķers. Viens no jūsu vadoņiem, arī medicīnas pretinieks ne tikai vakcinācijas jomā, gandrīz sakāvās ar apsargu, kad sieviņu nogādāja slimnīcā ar strutām galvā, lai mediķi ātrāk palīdzētu. Lasiet netā!
Marija
04.06.2020. 08:05»
Hmm...
Vācu sirds centrs ir informējis, ka šī persona vairāk pie viņiem nestrādā un šāds gadījums tur nav noticis
Salti melti! Vācijas sirds centrs sniegs atbildi kaut kādiem svešiem garāmgājējiem no malas. Atkal sarosījušies gaismas tīmekļa, atmiņūdens un musulmaņa sievas pērēja, neatkarīgā deputāta fani. TV radīja sižetu, netā to var redzēt. Sākumā apšaubīja ārstes esamību, tagad jau atbrīvota no darba. Kā jums meļi nav kauna. Ievērojamie Latvijas Sensāciju mednieki, kam nabaga Vācijas mediķi sniedza atbildi. Kā tad atbildi saņēmāt rakstiski vai telefoniski. Jāsmejas!
edgara A
04.06.2020. 07:57»
Andris
Antidebīl*** iesaku painteresēties kāda bija dzīve pirms vakcīnām: B hepatīts, Tuberkuloze, Difterija, Stinguma krampji, Garais klepus, Poliomielīts, Vējbakas, b tipa Haemophilus, influenzae infekcija, Pneimokoku infekcija, Masalas, epidēmiskais parotīts, masaliņas, Cilvēka papilomas vīrusa infekcija...
Nepreciizas zinjas, trolliit.
Hmm...
03.06.2020. 20:38»
Zebra
Tev par uz baltu sienu rādīs, tu teiksi, ka melna vai pelēka. Protams, ja kādu vienmēr, visi māna, tad nu ar laiku cilvēks var nojukt, pamēģini nomainīt vidi
Vācu sirds centrs ir informējis, ka šī persona vairāk pie viņiem nestrādā un šāds gadījums tur nav noticis.
Neticiet? Sazinieties paši!
03.06.2020. 17:31
»
Zebra
Nomierinies un nelamājies, citādi tavs čips darīs tev sāpīgi, sāpīgi, viņu tev čipu ievadīja, pat nepamanīji tad, kad pēdējo reizi asinis analīzēm ņēma. Prodestējam pret analīzēm, davai
nabaga prodestētājs
Zebra
03.06.2020. 17:28»
Hmm...
Šis izskatās, ka būs pēdējo dienu lielākais fake, kāds ir lasīts...
Tev par uz baltu sienu rādīs, tu teiksi, ka melna vai pelēka. Protams, ja kādu vienmēr, visi māna, tad nu ar laiku cilvēks var nojukt, pamēģini nomainīt vidi.
Zebra
03.06.2020. 17:18»
Nix
Atkal kropļi reklamē vakcīnas. Nu atslābstiet vienreiz, Liwelās farmas prostitūtas! Ne mats nenokrīt no cilvēka galvas, ja Dievs tā nav paredzējis
Nomierinies un nelamājies, citādi tavs čips darīs tev sāpīgi, sāpīgi, viņu tev čipu ievadīja, pat nepamanīji tad, kad pēdējo reizi asinis analīzēm ņēma. Prodestējam pret analīzēm, davai !
Nix
03.06.2020. 16:00»
Žēl
Pilns internets pat no šķietami saprātīgiem cilvēkiem ar "atmaskojumiem" par vakcīnām. Tādām muļķībām tic ne tikai Latvijā. Par atteikumu vakcinēties vai vakcinēt bērnu būtu jāsoda un ar to šo pseidoziņu problēmu jāslēdz. Pasaule tādu tumsonību nevar atļauties...
Atkal kropļi reklamē vakcīnas. Nu atslābstiet vienreiz, Liwelās farmas prostitūtas! Ne mats nenokrīt no cilvēka galvas, ja Dievs tā nav paredzējis.
Uldis
03.06.2020. 14:39»
Harijs Poters
Kāpēc jocīgi? To, ka pases "izdala" un pat patur savā īpašumā valsts taču nav jocīgi? Vai izraksta dzimšanas apliecības? Vai tiešām dokumentu noformēšana svarīgāka par bērnu dzīvību un drošību? Saeima un MK nav vajadzīgi. Ir Veselības ministrija, lai to kārto. Nav svarīgi, kur ražo - Olainē, Indijā ...
Viņķele garantē :) Tas tā, humoram :)
Harijs Poters
03.06.2020. 14:25»
zini
Man šķistu jocīgi, ja valsts pēkšņi sāktu piedāvāt vakcīnas (nez tās vakcīnas izstrādātu Saeimā vai pietiktu ar MK). Un tas nekādi nenozīmē, ka katram bērnam ir jādur iekšā pilnīgi visas pieejamās vakcīnas
Kāpēc jocīgi? To, ka pases "izdala" un pat patur savā īpašumā valsts taču nav jocīgi? Vai izraksta dzimšanas apliecības? Vai tiešām dokumentu noformēšana svarīgāka par bērnu dzīvību un drošību? Saeima un MK nav vajadzīgi. Ir Veselības ministrija, lai to kārto. Nav svarīgi, kur ražo - Olainē, Indijā vai Šveicē. Svarīgi, ka to iepērk Latvijas valsts un garantē gan kvalitāti, gan arī nekaitīgumu.
Pilsonis
03.06.2020. 13:51»
zini
Man šķistu jocīgi, ja valsts pēkšņi sāktu piedāvāt vakcīnas (nez tās vakcīnas izstrādātu Saeimā vai pietiktu ar MK). Un tas nekādi nenozīmē, ka katram bērnam ir jādur iekšā pilnīgi visas pieejamās vakcīnas
Protams, ka izzagtajā, piesmietajā un izmirstošajā valstī nav resursu vakcīnu izstrādāšanai + tas galīgi nav rentabli.
Jautājums jau ir par atbildību. Kurš atbildēs, ja kas? Laikam jau tāpat kā pie jebkuras tipiskas afēras mūsu valstī, neviens. + vakcīnu upuru skaits pasaulē aug katru dienu, informācija izplatās
Pilsonis
03.06.2020. 13:47»
Harijs Poters
Uldi, bet jums nešķiet jocīgi, ka VALSTS nepiedāvā ABSOLŪTI nevienu vakcīnu? Vakcīnas piedāvā TIKAI farmakoloģiskās firmas. Un reklamē tās tādas NVO, kā PVO. Tiešām esat gatavs durt savam bērnam iekšā pilnīgi visu? Bez garantijas, bez vakcīnas sastāva zināšanas, bez pētījumu pārbaudes, bez blakņu pētījumiem...
Jā, viņi ir kā sektanti, tā ir viņu vakcīnu reliģija
zini
03.06.2020. 13:12»
Harijs Poters
Uldi, bet jums nešķiet jocīgi, ka VALSTS nepiedāvā ABSOLŪTI nevienu vakcīnu? Vakcīnas piedāvā TIKAI farmakoloģiskās firmas. Un reklamē tās tādas NVO, kā PVO. Tiešām esat gatavs durt savam bērnam iekšā pilnīgi visu? Bez garantijas, bez vakcīnas sastāva zināšanas, bez pētījumu pārbaudes, bez blakņu pētījumiem...
Man šķistu jocīgi, ja valsts pēkšņi sāktu piedāvāt vakcīnas (nez tās vakcīnas izstrādātu Saeimā vai pietiktu ar MK). Un tas nekādi nenozīmē, ka katram bērnam ir jādur iekšā pilnīgi visas pieejamās vakcīnas.
Harijs Poters
03.06.2020. 12:40Uldi, bet jums nešķiet jocīgi, ka VALSTS nepiedāvā ABSOLŪTI nevienu vakcīnu? Vakcīnas piedāvā TIKAI farmakoloģiskās firmas. Un reklamē tās tādas NVO, kā PVO. Tiešām esat gatavs durt savam bērnam iekšā pilnīgi visu? Bez garantijas, bez vakcīnas sastāva zināšanas, bez pētījumu pārbaudes, bez blakņu pētījumiem un aprakstiem? Tad jūs tam vienkārši ticat un tā ir jūsu Ticība.
Uldis
03.06.2020. 11:33»
Patiess
prieks, ka portāls spējis sapulcināt visus Hārvarda, Stenforda, Kembridžas, Oksfordas absolventus medicīnā,bioloģijā un molekulārajā bioloģijā. Tagad var izpausties ar savām lieliskām, uz pierādījmiem balstītām atziņām, ka vakcīnas ir "fufelis", tikai vienu nesaproru, kāpēc atkal nav norādīti vispasaules...
Nē, mēs neesam eksperti ar atziņām. Mēs esam vecāki ar jautājumiem uz kuriem ārsti un valsts atsakās atbildēt. Aicinu visus ģim. ārstu un kompetentos SPKC darboņus konsultēties ar Hārvarda, Stenforda, Kembridžas, Oksfordas absolventiem medicīnā, bioloģijā un molekulārajā bioloģijā, lai viņi varētu atbildēt uz elementāriem jautājumiem.
Patiess
03.06.2020. 10:58prieks, ka portāls spējis sapulcināt visus Hārvarda, Stenforda, Kembridžas, Oksfordas absolventus medicīnā,bioloģijā un molekulārajā bioloģijā. Tagad var izpausties ar savām lieliskām, uz pierādījmiem balstītām atziņām, ka vakcīnas ir "fufelis", tikai vienu nesaproru, kāpēc atkal nav norādīti vispasaules masoni, kuri tās ir radījuši...
Uldis
03.06.2020. 10:12»
alias
Autisms nav jauna slimība, pēdējā laikā par to vienkārši daudz vairāk runā. Eugen Bleuler jau 1908. gadā lieto šo nosaukumu. Pirms tam to uzskatīja par bērnu šizofrēniju
Cik bija gadījumu 1908. gadā un pirms tam? Tieši tāpēc arī nerunāja par to tik daudz, jo nebija par ko runāt.
Harijs Poters
03.06.2020. 09:05»
jaajaa
...un tie, kas savus bērnus nevakcinē, uzraksta papīru, ka atsakās no valsts atbalsta gadījumos, ja viņš saslims ar slimību, pret kuru varēja vakcinēties...lai viss godīgi, vai ne
"......un tie, kas savus bērnus nevakcinē..".
.
Jums būs jāaplaužās :) Ģimenei, pašai ir jāizlemj vakcinēt vai nē. Ģimene arī maksā nodokļus un saņem visus nepieciešamo svalsts pakalpojumus arī invaliditātes gadījumā. Ārstam PERSONISKI jāatbild, ja viņš uz kādas NVO rekomendācijas pamata grib jums piedāvāt KOMERCIALIZĒTU vakcīnu. Kad vakcīnas taisīs pati VALSTS un atbildēs par to tad arī diskutēsim par jūsu ieteikumu.
alias
03.06.2020. 08:12»
Uldis
Autisms ir relatīvi jauna "slimība" - faktiski tie ir simptomi. Labi korelē ar vakcinācijas uzspiešanu. Pirms masveida vakcinācijas par autismu medicīniskajā literatūrā praktiski nekā nav
Autisms nav jauna slimība, pēdējā laikā par to vienkārši daudz vairāk runā. Eugen Bleuler jau 1908. gadā lieto šo nosaukumu. Pirms tam to uzskatīja par bērnu šizofrēniju.
Manas domas.
03.06.2020. 07:18Papētiet, kas notiek tagad Vācijā un Krievijā ar vakcinācijām, kādus likumus gribēja un grib pieņemt. Tie, kas nepēta mūsdienas procesus, kļūs par procesa upuriem. Par to var grāmatu sarakstīt.
asv launuma imperija
02.06.2020. 23:56»
Daudz jautājumu.
Klausījos vienu ārstu, ne vakcinēti bērni ar autismu neslimo. Ko domāt?Nav zināms, kas tais vakcīnām iekšā, kāds pēta. Steidzamā kārtā ar laiku ne pārbaudītas vakcīnas taisās visiem grūst pret korona vīrusu. Normāli. Dzirdēju, ka vakcīna jāpārbauda vismaz gadus septiņus. Un kas nes atbildību, kad saiet...
ar autismu saslimt parsvara tie ,kuri apmekle makdonaldus un skatas holivudas pasakas.
Uldis
02.06.2020. 23:30»
Andris
Antidebīl*** iesaku painteresēties kāda bija dzīve pirms vakcīnām: B hepatīts, Tuberkuloze, Difterija, Stinguma krampji, Garais klepus, Poliomielīts, Vējbakas, b tipa Haemophilus, influenzae infekcija, Pneimokoku infekcija, Masalas, epidēmiskais parotīts, masaliņas, Cilvēka papilomas vīrusa infekcija...
Iesaku Jums painteresēties pašam. Visas minētās slimības gandrīz bija iznīdētas ilgi pirms vakcīnu parādīšānās. Domas dalās, kāds ir galvenais iemesls, bet faktori noteikti ir labāka sanitācija un kopumā dzīves līmeņa uzlabošanās.
Uldis
02.06.2020. 23:26»
nezināšana - tumsoņu patvērums
Izskatās ka esi stulbs un nesaproti, ka starp cilvēkiem ir tādi dabas defekti, kuru organisms nespēj pārciest nekādas pārslimošanas un pie pirmās šie atstiepj pekas. Lai iegūtu imunitāti uz visu mūžu, vakcīnas izraisa novājinātu vīrusa plosīšanos organismā, kurā organisms izveido antiķermenīšus, kas...
1. Imunitāte nav uz visu mūžu no vakcīnām. Aizejiet pie imunologa un pārbaudiet, ja neticat.
2. Par to, vai izslimo vājākā veidā labu pētījumu vai nu nav vispār, vai, piemēram, attiecībā uz masalām, ir grūti pateikt, vai ir vieglākā veidā vai vienkārši savādāk.
Pirms publicēt svešu informāciju, kas acīmredzami nāk no ražotāju un valsts med. aparāta bukletiem un nozākātu citus par tumsoņām ieteiktu iepazīties ar nopietnāku literatūru.
Uldis
02.06.2020. 23:20»
Faktus
Viena tante teica otrai. Faktus un pierādījumus. Nevis trampismus
Autisms ir relatīvi jauna "slimība" - faktiski tie ir simptomi. Labi korelē ar vakcinācijas uzspiešanu. Pirms masveida vakcinācijas par autismu medicīniskajā literatūrā praktiski nekā nav.
nezināšana - tumsoņu patvērums
02.06.2020. 22:57»
Hater
Tad jau izklausas ljoti droshas taas potes :-D
Izskatās ka esi stulbs un nesaproti, ka starp cilvēkiem ir tādi dabas defekti, kuru organisms nespēj pārciest nekādas pārslimošanas un pie pirmās šie atstiepj pekas. Lai iegūtu imunitāti uz visu mūžu, vakcīnas izraisa novājinātu vīrusa plosīšanos organismā, kurā organisms izveido antiķermenīšus, kas nodrošina aizsardzību no vīrusa turpmākos cilvēka dzīves gadus. Cilvēks bez vakcīnām vai un pats ļoti grūtā slimības laikā izslimo slimību - daudz stiprākā veidā, kā novājinātais vakcinētais vīrusa variants, līdz iegūst dabisko aizsardzību vai arī nomirst.
Ideja par vakcīnām ir tāda pati, kā var iegūt imunitāti pret čūsku indi. Čūsku inde nenogalina organismu - pie vainas ir organisma reakcija pretojoties svešam un nezināmam, tāpat kā neiizglītoti cilvēki baidās no tā kas viņiem ir nesaprotams un nogalina paši sevi un savus bērnus.
Hater
02.06.2020. 22:11»
nelej udeni
normalas valstis ,kur vakcinacija pret gripu ir par velti,pirms vakcinacijas tev jaaizpilda speciala veidlapa,kur ir obligati jautajumi gan par tavu pasreizejo veselibas stavokli ,gan par parciesto slimibu hronologiju.bet pec potes sanemsanas tev vismaz 1/2 stunda ir japavada iestada ,kur sanemi vakcinaciju...
Tad jau izklausas ljoti droshas taas potes :-D
segregācijas likums
02.06.2020. 22:07»
Pieņemt
likumu, ka nevakcinētie nedrīkst piedalīties sabiedriskās aktivitātēs, lai neapdraudēto pārējo drošību (t.sk. apmeklēt bērnudārzus, skolas utt
Ja tu esi vakcinēta cūka, kā tev var piemesties gripa no nevakcinētas? Nomirs nevakcinētā. Tev tak viss būšot kārtībā.
Ar ko tu domā? Ar asti?
Faktus
02.06.2020. 22:02»
Daudz jautājumu.
Klausījos vienu ārstu, ne vakcinēti bērni ar autismu neslimo. Ko domāt?Nav zināms, kas tais vakcīnām iekšā, kāds pēta. Steidzamā kārtā ar laiku ne pārbaudītas vakcīnas taisās visiem grūst pret korona vīrusu. Normāli. Dzirdēju, ka vakcīna jāpārbauda vismaz gadus septiņus. Un kas nes atbildību, kad saiet...
Viena tante teica otrai. Faktus un pierādījumus. Nevis trampismus.
Autisms ir jauna slimība? Pirms vakcīnām tāda nebija?
Kā domājošs cilvēks vispār var izplatīt tādas muļķības?
Daudz jautājumu.
02.06.2020. 21:58Klausījos vienu ārstu, ne vakcinēti bērni ar autismu neslimo. Ko domāt?Nav zināms, kas tais vakcīnām iekšā, kāds pēta. Steidzamā kārtā ar laiku ne pārbaudītas vakcīnas taisās visiem grūst pret korona vīrusu. Normāli. Dzirdēju, ka vakcīna jāpārbauda vismaz gadus septiņus. Un kas nes atbildību, kad saiet grīstē. Nodokļu maksātājs. Pasaulē jautra situācija, pa daudz tautas esot, klimats uzsilst. Jābūt uzmanīgiem, neviens īsti nezin, kas var notikt. Ko tev iegrūž, vai apstaro?
Tiesnesis
02.06.2020. 21:57»
Difterijas vakcīna arī satur formaldehīdu kas ir kancerogēna viela + dzīvsudrabu
Likums un taisnība ir visiem viena. Tikai virtuvju kaucēji, komentāru lielmutes neaizstāv savas tiesības tā kā tas būtu jādara. Ne kā ASV - piebildīšu. Reti kurš Latvijas tipa situāciju valstīs cenšās ko reāli darīt. Ko tad es, mana bals neko nenozīmē, utt, utp. Ar mūsdienu komunikācijas līdzekļiem vispār nav iespējams būt "viens". Domubiedrus atrast var praktiski par jebkuru tēmu. Arī par savu tiesību aizstāvību. Savākties, piemest cik kurš var un grib un noalgot juristu. Tik jādara.
jaajaa
02.06.2020. 21:55»
point
“Publications by the World Health Organization show that diphtheria is steadily declining in most European countries, including those in which there has been no immunization. The decline began long before vaccination was developed. There is certainly no guarantee that vaccination will protect a child...
...te prasītos par tiem 30k bik vairāk...cik ilgā laikā ?...un cik kopā bērnu pa šo laiku tika vakcinēts ?...un cik bija saslimušo pavisam (jo droši vien, ka bija arī nevakcinētie) ?...un cik saslimšanu % starp nevakcinētajiem ?...un ja ar polio tiešām ir tā, kā rakstāt, tad jātaisa "vakcīna pret vakcīnu"...cita ceļa nav...un tas mutējušais, kas šodien ir "ļaunais", savu labo darbu jau iepriekš ir paveicis...:)
Andris
02.06.2020. 21:52Antidebīl*** iesaku painteresēties kāda bija dzīve pirms vakcīnām: B hepatīts, Tuberkuloze, Difterija, Stinguma krampji, Garais klepus, Poliomielīts, Vējbakas, b tipa Haemophilus, influenzae infekcija, Pneimokoku infekcija, Masalas, epidēmiskais parotīts, masaliņas, Cilvēka papilomas vīrusa infekcija, Rotavīrusu infekcija, ...
Tas sākumam. Tā dir** un nevakcinēt savus bērnus viņi var atļauties tikai tāpēc ka lielākā daļa ir vakcinējušies un slimību izplatība nenotiek - tik strauji. Covid-19 parāda kā viens sūd** vīrusiņš spēj dažos mēnešos uz ausīm nolikt visu pasauli.
Viņi nav aizdomājušies kāpēc pirms vakcīnām līdz pieaugušam vecumam nodzīvoja aptuveni 2 no 10 bērniem?
Aizdomāties visiem - neļaujat uzreiz vai ļoti īsā laikā izdarīt vairākas vakcīnas. Vakcinācijai protams ka arī ir jāievēro pārbaudīti un apstiprināti noteikumi. To dažreiz nedara neapzinīgi (po**ujistiski) ārsti/medmāsas/utt, kuriem rūp vien "plāna izpilde".
papildjautājums
02.06.2020. 21:45»
Elmars
"Latvijas Televīzija Berlīnē satiek Kristīni Pitkeviču. Viņa ir anestezioloģe Berlīnes Sirds centrā..." Nu izcils speciālists par vakcīnām
kurš un cik maksāja honorāru Petkevičai par rakstu
02.06.2020. 21:41
Difterijas vakcīna arī satur formaldehīdu kas ir kancerogēna viela + dzīvsudrabu.
Protams mazās devās, bet kā tas ietekmē veselību mēs droši nezinam.
Jūs jau ziniet tos kapitālisma likumus
point
02.06.2020. 21:25“Publications by the World Health Organization show that diphtheria is steadily declining in most European countries, including those in which there has been no immunization. The decline began long before vaccination was developed. There is certainly no guarantee that vaccination will protect a child against the disease; in fact, over 30,000 cases of diphtheria have been recorded in the United Kingdom in fully immunized children.” Leon Chaitow, Vaccination and Immunization, CW Daniel Company, Ltd., p. 58.
Difterija stabili samazinās gandrīz visās Eiropas valstīs, ieskaitot tās, kurās nav veikta imunizācija. Samazināšanās sākās ilgi pirms tika izgudrota vakcīna. Nev nekādas garantijas, ka vakcīna pasargā bērnu no saslimšanas. Faktiski 30.000 UK reģistrētās saslimšanas ar difteriju ir tieši vakcinēto vidū. Tieši tāpēc sabiedrībā intensīvi tiek potēts šis mīts par ‘kolektīvo vakcināciju’ un to, ka ‘vakcinēto kritiskā masa’ pasargās arī nevakcinētos.
Kaut gan ikviena saslimšana ir atkarīga no individuālas imūnsistēmas, kuras darbība joprojām nav līdz galam izprasta. Tā ir ļoti kompleksa sistēma un tās darbība ir atkarīga no daudziem faktoriem, apkārtējās vides tīrības, pārtikas, stresa, personiskās higiēnas utt. Visu to pilnībā ignorē šo mītu izplatītāji un stāsta tikai par antivielām, kuras it kā palīdz radīt organisma cīņa ar vakcīnā esošo novājināto vīrusu. Bet kāda imunitāte var būt šodienas junk food, pārtikas ķimikāliju un toksisko medikamentu novājinātiem cilvēkiem?
Turklāt šobrīd polio uzliesmojumi pasaulē rodas tieši no tā vīrusa, kas bija vakcīnās – tas ir mutējies un šo gadījumu skaits tagad pārsniedz dabiskos -nu ko tagad darīt, taisīt vakcīnu pret iepriekšējām vakcīnām? Tas vislabāk parāda to, cik muļķīga ir šāda pieeja.
02.06.2020. 21:14
»
xxx
Es domāju, ka līdz galam netiek izprasta vakcīnas jēga - arī vakcinētie var saslimt, tikai viņi izslimo vieglāk tās smagās slimības
Tas ka vakcīna nepasargā ne no saslimšanas ne no nomiršanas, tas tak skaidrāks par skaidru.
Galvenā problēma jau ir tā, ka nav kas tās vakcīnas pārbauda tautas interešu vārdā + neviens neatbild
Bet tie kas veic vakcināciju bieži nevar atbildēt uz elementāriem jautājumiem
02.06.2020. 21:11
»
Uldis
Nezinu par Franciju, bet ASV vakcīnu ražotāji, atšķirībā no citu produktu ražotājiem, nevar tikt iesūdzēti tiesā par produktu izraisītajām sekām. Tiesvedību bija tik daudz, ka vairs nebija ekonomiski izdevīgi pētīt un radīt jaunas vakcīnas. Tāpēc tagad kompensācijas maksā paši nodokļu maksātāji...
Jums ir taisnība
https://www.hrsa.gov/vaccine-compensation/index.html
2018. gadā no vakcīnām cietušajiem ASV tika izmaksāti 4 miljardi $
xxx
02.06.2020. 20:55»
Bet vakcinētie taču pēc vakcinācijas ir pasargāti. Kas jūs sev durat vakcīnas, kas ne no kā nepasargā
Es domāju, ka līdz galam netiek izprasta vakcīnas jēga - arī vakcinētie var saslimt, tikai viņi izslimo vieglāk tās smagās slimības.
Un stasts ir par to, ka arī ārstiem sāp tādas nāves.
Lai viegls turpceļš puikam!
jaajaa
02.06.2020. 20:13»
Hmm...
Citi Vācijā dzīvojošie stāsta, ka šādus gadījumus Vācijas mediji parasti ļoti pamatīgi iztirzā un nelaiž garām izdevību uzbrukt pretvakcinēšanās atbalstītājiem, bet par šo gadījumu neesot nekādas ziņas. Līdz ar to jautājums - Vai vispār šāds gadījums ir bijis? ... Šis raksts pēc savas uzbūves un satura...
...apskatījos "ģīmju grāmatā"...nu nedomāju, ka viņa melo...kāda vajadzība ?...uz ko uzķertos ?...var jau diskutēt, bet nepotēt sīkos pret difteriju, paļaujoties uz to, ka tās slimības "vairs nav" (pie tam vakcīnai pateicoties) ir stulbi...
Hmm...
02.06.2020. 19:24»
jaajaa
...fake ?...tad tas bērns ir dzīvs
Citi Vācijā dzīvojošie stāsta, ka šādus gadījumus Vācijas mediji parasti ļoti pamatīgi iztirzā un nelaiž garām izdevību uzbrukt pretvakcinēšanās atbalstītājiem, bet par šo gadījumu neesot nekādas ziņas. Līdz ar to jautājums - Vai vispār šāds gadījums ir bijis? ... Šis raksts pēc savas uzbūves un satura izskatās ļoti labi atstrādāts PR gara darbs, lai pēc iespējas vairāk cilvēku uzķertos.