Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

ASV protektorāts Latvija

29.06.2020. 10:41

»

Ex-seržants

Pelēko vielu pakustini pats, pirms kaut ko izdod, lai kārtējo reizi nepaliktu par apsmieklu. Jā, tās multenes ar “draudīgajiem ieročiem” tiešam bija iespaidīgas, tikai jeņķi nez kāpēc pa to ieņirdza. Toties iespringa, kad no Kremļa puses sākās runas par mazas jaudas kodolieroču izmantošanu lokālos un...


Nu nevajag te atkal, ka Krievija ir benzīntanks, kura tauta tikai gaida, kad viņu atbrīvos no pataloģiskā sadista un čekista Putina varas. Krievija lielākā graudu ražotāja un eksportētāja pasaulē. Viena no lielākajām gāzes un naftas eksportētājām pasaulē. 13 tūkstoši tanku un viena no trim spēcīgākām armijām pasaulē. Gruzija pamēģināja karot un trijās dienās tika sakauta. Rietumi uzreiz izdarīja secinājumus. ASV karavīri te tikai skata pēc. Putina sabiedrotais batjka Lukašenko pasmējās, ka viņš ar Lietuvā dislocētajiem ASV tankiem tiks galā pats dažu stundu laikā. Krievija ir pēdējā valsts, ar kuru ASV ies karot. Tramps ir biznesmenis un nav pašnāvnieks, uz multenēm viņa ģenerāļi neskatās. Ja būs briesmas, ASV algotņi no šejienes aizbēgs pirmie.

Atbildēt

hm

29.06.2020. 10:40

»

Ex-seržants

Vai tiešām Tu doma , ka ASV nenoreaģetu uz reāliem draudiem ar kaut kādiem tur Poseidoniem. Tu man pārmet loģikas trūkumu, bet pašam tev viņa ir pakaļā. Kremļa taktika ir "gopņiku" uzbrauciens, jo labi saprot ka nekādu bruņošanās sacensību ar ASV neizturēs. Tāpēc jau arī visi šie zemiskie un nodevīgie...


Krievijai un ASV pieder 90% saražoto atomieroču krājumu uz zemes!
Protams, Putins tajā multeņu pasākumā teica, ka agrāk vai vēlāk hiperskaņas ieroču nesējus izstrādās arī citas valstis. Un tā notiks.
Taču šajā stadijā ASV joprojām nav spējušas atrisināt hiperskaņas jautājumu. Pēdējais eksperiments arī izrādījās nesekmīgs, kas notika pirms pāris mēnešiem. Bet tā ir tikai zinātniskā stadija, kurai pagaidām nav atrisinājuma. Līdz ieročiem jāiet vēl gadi 5. Krievi taču arī nestāvēs uz vietas!
Šodien ASV rūpniecības kritums ap 40%, tiek rēķināts , ka gadā tas varētu sasniegt 25%, ārējais parāds vairāk kā 20 triljoni. Tagad grasās piedrukāt ap 5 triljoniem. Korovīruss atsākas citos štatos. Demonstrācijas. Vēlēšanas, kurās republikāņi un demokrāti gatavi viens otru notiesāt pusdienās un pieminekļu demontāža.
Un tu tiešām domā, ka amerikāņiem šodien stāv prātā 3 Baltijas valstu prezidenti? Kā tai anekdotē - ja labi uzvesīsies, baseinā ielaidīs ūdeni.

Atbildēt

Ex-seržants

29.06.2020. 10:23

»

hm

Multenes jau armijas daļās! Un amerikānīem kā nebija tā nav hioerskaņas ieroču nesēju


Vai tiešām Tu doma , ka ASV nenoreaģetu uz reāliem draudiem ar kaut kādiem tur Poseidoniem. Tu man pārmet loģikas trūkumu, bet pašam tev viņa ir pakaļā. Kremļa taktika ir "gopņiku" uzbrauciens, jo labi saprot ka nekādu bruņošanās sacensību ar ASV neizturēs. Tāpēc jau arī visi šie zemiskie un nodevīgie "asimetriskie" paņēmieni, kur nožēlojamu troļļu aktivitātēm paredzēta sava vieta.

Atbildēt

hm

29.06.2020. 10:13

»

Ex-seržants

Pelēko vielu pakustini pats, pirms kaut ko izdod, lai kārtējo reizi nepaliktu par apsmieklu. Jā, tās multenes ar “draudīgajiem ieročiem” tiešam bija iespaidīgas, tikai jeņķi nez kāpēc pa to ieņirdza. Toties iespringa, kad no Kremļa puses sākās runas par mazas jaudas kodolieroču izmantošanu lokālos un...


Multenes jau armijas daļās! Un amerikānīem kā nebija tā nav hioerskaņas ieroču nesēju!
Vēl trakāk! Poseidons, kas var izraisīt 400 m augstus viļņus iziet pēdējos mēģinājumus!
Un tagad noskaiti līdz 10 un padomā, priekš kam ASV Baltija?

Atbildēt

sēlis

29.06.2020. 10:12

Ja blusainie ķēdes kranči rej aizgūtnēm, tad ir skaidrs, ka Putins visu dara pareizi un neļaus kranču saimniekiem izlaupīt Krieviju!

Atbildēt

hm

29.06.2020. 10:09

»

stalins

Nu cik var muldēt


Tad pajautā seržantam, cik viņš vēl muldēs bez naudas. Varbūt drīzi būs, bet pagaidām vēl nav komunism!

Atbildēt

Ex-seržants

29.06.2020. 10:06

»

hm

Merkele par ASV karapēka izvešanu uzzināja ... no medijiem...


Pelēko vielu pakustini pats, pirms kaut ko izdod, lai kārtējo reizi nepaliktu par apsmieklu. Jā, tās multenes ar “draudīgajiem ieročiem” tiešam bija iespaidīgas, tikai jeņķi nez kāpēc pa to ieņirdza. Toties iespringa, kad no Kremļa puses sākās runas par mazas jaudas kodolieroču izmantošanu lokālos un reģionālos konfliktos un atbilde sekoja zibenīgi- uz zemūdenēm bāzēto Trident raķešu aprīkošana ar mazas jaudas kodolgalvām. Kremlī saprata, ka ir apdirsušies, tāpēc tagad jauna taktika, kur vēsturisko jautājumu cilāšanai ir sava noteikta loma.

Atbildēt

hm

29.06.2020. 10:00

»

Ex-seržants

Nenorādīšu , jo viņa nav. Un Lapsa, kas vizu zin, to var apliecināt. Bet jums jau to nesaprast


Tu melo!
Honorāru tu saņemi. Tikai varbūt ne naudā, ko sauc par eiro.
VID, Seržants - altruists! Pasaulē daudzi šādi seržanti (par slimnīcām ar garīgām novirzēm es nerunāju)?

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

29.06.2020. 10:00

»

Ex-seržants

Nenorādīšu , jo viņa nav. Un Lapsa, kas vizu zin, to var apliecināt. Bet jums jau to nesaprast


Tādi kā tu arī par Hitleru ietu karot aiz pārliecības tai aiz naida vien.

Atbildēt

hm

29.06.2020. 09:55

»

Ex-seržants

Kartējā deza.To viņš attiecināja pirmkārt uz Vāciju, bet par Baltijas valstīm izteicās atzinīgi. Trampa pamatotā prasība ir 2% no budžeta , kas LR ir sasniegts (skat 2020. gada budzets...


Merkele par ASV karapēka izvešanu uzzināja ... no medijiem.
Nauda, ko iemaksā Vācija, kas gan mazāk kā 2% nav salīdzināma ar naudu, ko iemaksā Latvijas 2%.
Vēl viens loģikas uzdevums,
Kad Krievijai nebija virsskaņas atomieroču nesēju, ASV bija izdevīgi veidot karabāzes tālu no Amerikas krastiem. Kamēr lielgabalgaļu iznīcinās, līdz ASV nemaz nenonāks.
Šodien, kad hiperskaņas bruņojums jau ir krievu armijā, kad Putins skaidri pateica, ka uzbrukuma gadījumā pirmie triecieni tiks vērsti pa štābiem, kuri dos uzbrukuma pavēles, baltiešu lielgabalgaļai vairs nav pieprasījuma. Viss deep state!
Dažkārt pakustini pelēko vielu!

Atbildēt

Ex-seržants

29.06.2020. 09:55

»

hm

Honorāru nenorādīsi


Nenorādīšu , jo viņa nav. Un Lapsa, kas vizu zin, to var apliecināt. Bet jums jau to nesaprast.

Atbildēt

stalins

29.06.2020. 09:54

»

Ex-seržants

Kartējā deza.To viņš attiecināja pirmkārt uz Vāciju, bet par Baltijas valstīm izteicās atzinīgi. Trampa pamatotā prasība ir 2% no budžeta , kas LR ir sasniegts (skat 2020. gada budzets...


Man ir jautājums.Uzvārdus virs rakstiem var likt jebkurus, bet vai Putins pats parakstītu šo rakstu?
https://www.youtube.com/watch?v tQuEk_cUceY

Tas nav Putina raksts.Bet aiz raksta slēpjas pavisam nopietni geopolitiski plāni Rietumu virzienā...

Atbildēt

Ex-seržants

29.06.2020. 09:48

»

ASV protektorāts Latvija

Speciālveltījums autoram


Vai Tu biju domājis bloga "Самий сок" video ar nosaukumu "Сатанинское отродье: засевший в бункере Путин будет разбит при очередной Отумбе"/.
Atzīšos, ka ne visam piekrītu, ko šis blogs publicē, kaut gan šad tad tur var atrast interesantas lietas.

Atbildēt

Ex-seržants

29.06.2020. 09:39

»

hm

Tu tiešām neatceries, ka jau pašā sākumā Tramps teica, ka ne visiem pienāksies atbalsts, ka atbalsts būs saistīts ar iemaksām. Tāda retorika turpinās visu laiku...


Kartējā deza.To viņš attiecināja pirmkārt uz Vāciju, bet par Baltijas valstīm izteicās atzinīgi. Trampa pamatotā prasība ir 2% no budžeta , kas LR ir sasniegts (skat 2020. gada budzets)
Un ne jau tikai Tramps nosaka vai būt garantijām , bet noteicošais ASV ir tā saucamais "deep state"' , jeb politiskā un militārā elite. Demokrati un republikāņi jautajumā par garantijām ir vienprātīgi.

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

29.06.2020. 09:32

»

Ex-seržants

Precizē lūdzu, ko Tramps ir atteicies garantēt Baltijai


Speciālveltījums autoram:
https://www.youtube.com/watch?v aK6zXzw1VsA
kurš bez Putina pieminēšanas dzīvot nevar.

Atbildēt

Ex-seržants

29.06.2020. 09:30

»

?

Vai 4 dala tu vestisi par Sietlas tautas republikas attistibas perspektivam asv un izanalizesi pasreizejo stavokli tur un asv kopuma


Nē. Apskata nobeigumā sniegšu pamatotu secinājumu, kāpēc tapis šis Putina raksts , kam viņš ir domāts un kāda tam nozīme Kremļa kopējā plānā. Diemžēl , laika limita dēļ nevaru to apsolīt uz sitienu. Pacietieties "draugi", labs nāk ar gaidīšanu.

Atbildēt

hm

29.06.2020. 09:30

»

Ex-seržants

Precizē lūdzu, ko Tramps ir atteicies garantēt Baltijai


Tu tiešām neatceries, ka jau pašā sākumā Tramps teica, ka ne visiem pienāksies atbalsts, ka atbalsts būs saistīts ar iemaksām. Tāda retorika turpinās visu laiku.
Viņš taču nesauks mūsu prezi un neteiks - ej tu galīgi d...
Bet varbūt arī kādreiz tā tieši arī pateiks. Šodien izslēgt nevar neko. Merkelei ledenes deva...

Atbildēt

Ex-seržants

29.06.2020. 09:25

»

ASV protektorāts Latvija

Palasi komentārus. Tu pats citu acīs esi lēts muldoņa un demagogs. Uzkakāt uz galvas Putinam tev nav izdevies. Esi pats sevi apķēzījis


Lūdzu norādi, kura komentāra ir dots atspēkojums manis pieminētajiem vēsturiskajiem faktiem.
Ka attiecas visumā par šo komentu sadaļu, tad uz mani tas iespaidu neatstāj, līdzīgi kā uz jebkuriu sakarīgu cilvēku. Domāju, ka viņi pat nelasa jūsu komentāris , jo labi saprot no kurienes tie nāk.

Atbildēt

!

29.06.2020. 09:22

»

Ja idlu grib apmānīt, kā to dara Volodja Bunkers,

tas jādara primitīvi ar “cirvja metodi”, stāstot par Krievijas suverenitāti. Suverenitāte būs Kremļa korporācijai - žīdiem un oligarhātam, “ārzemju investoriem”, kas ar jauno konstitūciju legalizēs jau iegūtos Krievzemes zemju bagātības - četrus lielākos HES un četras lielākās metalrģijas uzņēmumus, ...


Krievu valodai nav nekada vaina !ar latviesu ieredniem runaju tikai krieviski vai angliski !Bet runajot par lietu,Krievijas oligarhi pec suverenas Krievijas konstitucijas bus spiesti no Londonas jurisdikcijas atgriezties Krievijas jurisdikcija,jo turet naudu ofsoros vairs nevares,jau ieviesta nodokla del izvedemajam kapitalam.Ta ka latvija vares pamacities no Krievijas suverenitates atgusanas metodika,pie tam paslaik loti piemerota bridi,kad asv iet vala melnais maidans .

Atbildēt

Ex-seržants

29.06.2020. 09:21

»

hm

Cik reizes Tramps ir atteicies kaut ko garantēt Baltijai? ASV pat nerunā ar atsevišķu vienu baltiešu prezidentu


Precizē lūdzu, ko Tramps ir atteicies garantēt Baltijai?

Atbildēt

hm

29.06.2020. 09:17

»

Krievija izliekas varena,

žvadzina ieročus un biedē pasauli ar “cirvja metodi


Ja ir ko žvadzināt, tad arī žvadzina.

Atbildēt

hm

29.06.2020. 09:16

»

Ex-seržants

Varbūt pietiks muldēt un laiks atslābt? Putins ar šo melu savārstījumu pats sev kārtīgi ir uzkakājis uz galvas. Ja vari atrast kaut vienu vēsturisko faktu , ko biju pieminējis , lai atspēkotu Putina melus, un varēsi pierādīt ka tā ir nepatiesība, tad nekavējoties atvainošos PIETIEK lasītājiem un Putinam...


Cik reizes Tramps ir atteicies kaut ko garantēt Baltijai? ASV pat nerunā ar atsevišķu vienu baltiešu prezidentu.
Un vēl NATO mums nav vairāk ietekmes, kā tev par Putina dienaskārtību. Un ne mēs ko nosakām. Kā ASV teiks, tā arī būs!

Atbildēt

Krievija izliekas varena,

29.06.2020. 09:15

»

hm

Ja runā par laukiem, krievi jau vairākus gadus pēc kārtas ir lielākie labības eksportētāji pasaulē...


žvadzina ieročus un biedē pasauli ar “cirvja metodi”.

Hibrīdkarš novedīs Krieviju pie pilnīgas sagrāves.

Atbildēt

Baltijai ir gan ko cerēt un tuvākiem kaimiņiem,

29.06.2020. 09:13

»

Ex-seržants

Varbūt pietiks muldēt un laiks atslābt? Putins ar šo melu savārstījumu pats sev kārtīgi ir uzkakājis uz galvas. Ja vari atrast kaut vienu vēsturisko faktu , ko biju pieminējis , lai atspēkotu Putina melus, un varēsi pierādīt ka tā ir nepatiesība, tad nekavējoties atvainošos PIETIEK lasītājiem un Putinam...


ne vien ASV, kura sabrūk. Visi izliekas vāji saskaņā ar Karamākslas principiem, Pentagona stratēģija pret Krieviju nemainās. Plāns “Anakonda” žņaugs un nožņaugs Krieviju, šo bidlu valsti. Bet ex- seržants ir pusbidla, kas tirsā var pats sev iebāzt savas atvainošanās.

Atbildēt

hm

29.06.2020. 09:11

»

VB

Par mums cits stāsts, uzskatu, arī neveiksmīgs


Ja runā par laukiem, krievi jau vairākus gadus pēc kārtas ir lielākie labības eksportētāji pasaulē.
Armija un ieroči viņiem tādi, ka veselā saprātā neuzbruks neviens.
Loģiska Putina politika. Bez tam jaunajā konstitūcijā ir pants, kas aizliedz ierēdņiem turēt naudu ārzemēs.

Atbildēt

Ex-seržants

29.06.2020. 09:08

»

ASV protektorāts Latvija

Ir jāsaprot šī raksta mērķis- uzkakāt uz galvas Putinam, nevis mums kaut ko pastāstīt par vēsturi un gūt no tās mācību nākotnē, kā nevajag darīt. Piemēram, ka nevar uzticēties rietumu valstu dotām drošības garantijām


Varbūt pietiks muldēt un laiks atslābt? Putins ar šo melu savārstījumu pats sev kārtīgi ir uzkakājis uz galvas. Ja vari atrast kaut vienu vēsturisko faktu , ko biju pieminējis , lai atspēkotu Putina melus, un varēsi pierādīt ka tā ir nepatiesība, tad nekavējoties atvainošos PIETIEK lasītājiem un Putinam par to. Patreiz Tu manās acīs esi lēts muldoņa un demagogs.Kas attiecas uz Rietumu garantijām, tad piekrītu daļēji. Baltijas valstīm uz Vācijas un Francijas garantijām kā NATO dalībvalstīm cerēt nav pamata. Vienīgais vērā ņemamais garants ir ASV , ko labi saprot Kremli, tāpēc arī tapis šis savārstījums mērķēts uz ASV auditoriju.

Atbildēt

VB

29.06.2020. 09:04

»

ASV protektorāts Latvija

Neesmu bijis Krievijā 30 gadus. Neizskatās, ka tur viss būtu sagrauts. Stāsta, ka Maskavā uz ielām bedru neesot. Mums kā auniem akli jātic, ka tur viss sagrauts un pilnīga atpalicība, kas patiesībai droši vien atbilst par procentiem 20, ne vairāk. Vidējā pensija tur esot 670 ASV baksi. Tā pats izcilības...


Par mums cits stāsts, uzskatu, arī neveiksmīgs.
Par Krieviju: vajag skatīt laukus, cik derevņas un kādā skatā tās palikušas, nevis tikai lielpilsētas.
Paskaties arī statistiku, cik un kā bija pirms un kā tur ir tagad - tad redzēsi.

Atbildēt

antons mikoss

29.06.2020. 09:01

»

ASV protektorāts Latvija

Šeit autoram jāpiekrīt...


....Krievi Hitleram kalpot negāja.....
Pretīgais putlerist! Melo kā Putlers!
Krievi skaitā vairāki simt tūkstoši karoja pret sarkano mēri.
Kopumā 1.5 mlj dažādu tautu cilvēki, kuri bija sarkano bandītu verdzībā,(pat ap 100000 žīdu) cīnījās pret ļaunuma impērijas dvīņu brāli- sarkano impēriju.

Atbildēt

Ja idlu grib apmānīt, kā to dara Volodja Bunkers,

29.06.2020. 08:35

»

sorositu melu lapeles kasjauns,lv virsraksta labojums

Krievijas pilsoni latvija balsos 5 iecirknos nevis par Putina konstituciju,bet gan par suverenu konstituciju asv 1993 gada sarakstitas konstitucijas vieta !bet nu briesmigi sorositi ,neonacisti un mulki ir sabijusies par Krievijas suverenitates atgusanu no asv kolonialisma


tas jādara primitīvi ar “cirvja metodi”, stāstot par Krievijas suverenitāti. Suverenitāte būs Kremļa korporācijai - žīdiem un oligarhātam, “ārzemju investoriem”, kas ar jauno konstitūciju legalizēs jau iegūtos Krievzemes zemju bagātības - četrus lielākos HES un četras lielākās metalrģijas uzņēmumus, naftas un gāzes atradnes. Ej, bidla, un balso par Volodju Bunkeru Konstituciju, jo viņš sola, ka varēsi līdz mūža galam runāt krievu valodā. Tu bidla, to nesaproti, tev jādod atļauja arī runāt!

Krievijā jau ierosina krimināllietas par to, ka publiski vien piemin ebrejus un armēņus. Piem., cik ebreju un armēņu ir Maskavā. Krievu ir 30 procenti.

Atbildēt

?

29.06.2020. 08:32

»

Krievijas iedzīvotāju skaitu plānots

samazināt desmitkārtīgi, lai risinātu jaunatnes bezdarba problēmu. Volodja Bunkers Konstitucija gaida, kad apmuļķotie Krievijas iedzīvotāji beidz balsot par Volodjas Bunkera Konstituciju...


kapec tu nepartraukti melo ?Krievija referenduma cela pienems suverenu konstituciju,kura noteiks ,ka nacionala jurisdikcija ir primara ,bet starptautiska ir tikai sekundara !tas likvides 1993 gada asv sarakstitas Krievijas konstitucijas paklausanu asv kolonialajam interesem un Krievijas izlaupisanas iespejam bus pielikts punkts.

Atbildēt

sorositu melu lapeles kasjauns,lv virsraksta labojums

29.06.2020. 08:24

Krievijas pilsoni latvija balsos 5 iecirknos nevis par Putina konstituciju,bet gan par suverenu konstituciju asv 1993 gada sarakstitas konstitucijas vieta !bet nu briesmigi sorositi ,neonacisti un mulki ir sabijusies par Krievijas suverenitates atgusanu no asv kolonialisma.

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

29.06.2020. 08:24

»

VB

"Staļins salīdzinot ar Hitleru bija kudiš gudrāks un tālredzīgāks gan politiķis, gan stratēģis...


Neesmu bijis Krievijā 30 gadus. Neizskatās, ka tur viss būtu sagrauts. Stāsta, ka Maskavā uz ielām bedru neesot. Mums kā auniem akli jātic, ka tur viss sagrauts un pilnīga atpalicība, kas patiesībai droši vien atbilst par procentiem 20, ne vairāk. Vidējā pensija tur esot 670 ASV baksi. Tā pats izcilības centra propagandists raksta. Vidējais ienākums uz vienu iedzīvotāju dažus gadus atpakaļ tur pēc Pasaules bankas aprēķiniem bija lielāks par Latviju. Ka viņi tur nabadzībā un atpalicībā dzīvo, neizskatās. Vajag būt drosmei atzīt faktus, ka Latvijas elite 2.pasaules karā izvēlējās zaudējušo pusi. Lietuvieši pirms iet karot par Hitleru paprasīja, kad mums būs mums pienākošā neatkarība un kad Vācija atdos mums atņemto Klaipēdu? bet mūsējie kā auni skrēja karot par šizoīdu Hitleru. Tagad arī kā kranči rej uz Krieviju un tic tukšiem solījumiem, ka rietumi mūs aizsargās. Kaut kā neredz ASV Latvijas ekonomikā ieguldītos miljardus? Nebūs viņiem te ko aizsargāt. Mēs viņiem esam vajadzīgi tikai kā kranči, kas rej pie Krievijas robežas.

Atbildēt

VB

29.06.2020. 08:03

»

ASV protektorāts Latvija

Un PSRS satelīti, kas tika izveidoti kara rezultātā- VDR, Polijas tautas republika, Ungārija, Bulgārija, Rumānija un c. Eiropas valstis no Varšavas līguma? Un PSRS karaspēks visās šajās valstīs VDR, Čehoslovākijā, Ungārijā un c.? PSRS ietekmes zona pēc kara bija ļooti, ļooti liela. Vēsturnieka nevis...


"Staļins salīdzinot ar Hitleru bija kudiš gudrāks un tālredzīgāks gan politiķis, gan stratēģis."
Sarkasms? Jeb neesi nemaz redzējis Krieviju, kur vēl tagad viss sagrauts (Vācijā sen atjaunots)? Domāju, šī Staļina Pirra uzvara vēl 100++ gadus atstās smagas sekas Krievijā. Un viņi vēl to svin?!!!

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

29.06.2020. 07:47

Ir jāsaprot šī raksta mērķis- uzkakāt uz galvas Putinam, nevis mums kaut ko pastāstīt par vēsturi un gūt no tās mācību nākotnē, kā nevajag darīt. Piemēram, ka nevar uzticēties rietumu valstu dotām drošības garantijām.

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

29.06.2020. 07:44

»

stalins

Interesanti , kas bija tie mistiskie , gudrie "viņi"?Manuprāt 'de facto' PSRS politiku noteica tikai un vienīgi Staļins. Un nevajag stāstīt par kautkādu puseiropas okupāciju uz 50 gadiem-PSRS pastāvēšanas mērķis bija visu kapitālistisko valstu sagraušana, imperiālisma likvidācija un vienotas Padomju...


Un PSRS satelīti, kas tika izveidoti kara rezultātā- VDR, Polijas tautas republika, Ungārija, Bulgārija, Rumānija un c. Eiropas valstis no Varšavas līguma? Un PSRS karaspēks visās šajās valstīs VDR, Čehoslovākijā, Ungārijā un c.? PSRS ietekmes zona pēc kara bija ļooti, ļooti liela. Vēsturnieka nevis propagandista uzdevums ir atzīt notikušus faktus, nevis, kalpojot valdošajam politiskajam režīmam, karināt lumpeņiem makaronus uz ausīm, kas te pašreiz tiek darīts. Hitlers bija neizdevies politiķis un stratēģis, kura valdīšanas rezultāts bija 8 miljoni kritušu vāciešu un Vācijas pilnīga sakāve. Staļins salīdzinot ar Hitleru bija kudiš gudrāks un tālredzīgāks gan politiķis, gan stratēģis. Tikai muļķi varēja ticēt un iet karot par šizofrēniķa Hitlera idejām, kas bija daudz kaitīgākas par īstenu vācu un ēbreju mācību par sociālismu.

Atbildēt

Kopš likvidēta KF kā komercsabiedrība starptautiskajā reģistrā pēc 1993. gada

29.06.2020. 07:43

»

...

Arī Krievija nav valsts,SIA KF,tāpat kā Latvija


ar Medvedevu kā izpildirektoru, komerkorporācija- valsts Krievija vairs nepastāv. Šobrīd ar jauno konstitūciju tiek veidota liberālisma apstākļos - nobalsot par jauno konstitūciju Krievijā ar likumu drīkst autobusos, trolejbusos, tramvajos un pat morgos un slimnīcās pirms miršanas, tiek veidots līdzīgs veidojums, kāda ir Latvijas republika. Krievijas Kremļa oligarhāts kļūst par krporāciju, kura apkalpos Krievijas valsti un tās ārējo parādu. LR korporācija sastāv no SAB, VDD, LB, Saeimas koalīcijas, labi algotās un paklausīgās varai partokrātijas.

Atbildēt

Krievijas iedzīvotāju skaitu plānots

29.06.2020. 07:35

»

Katrs cilvēks vidēji patērē visnepieciešamāko

10€, 20€, 30€ vērtībā. Pārējo uzkrāj, vai, pērkot lietas, pārmaksā...


samazināt desmitkārtīgi, lai risinātu jaunatnes bezdarba problēmu. Volodja Bunkers Konstitucija gaida, kad apmuļķotie Krievijas iedzīvotāji beidz balsot par Volodjas Bunkera Konstituciju.

Tad Bunkers jums, krieviem, parādīs pilnībā savu šizofrēniju un izsludinās karastāvokli ar Rietumiem. Armijā iesauks visus rezervistus .. un vakcinēs pret “C19”, sterilizējot. Pēc tam sūtīs uz Baltiju un Ukrainu, lai pats kā kara noziedznieks izvairītos no Hāgas tribunāla.

Streilizētie krievi, iekarojot pasauli, izplatīs zibenssterilizāciju piespiedu kārtā okupētajās valstīs. Volodja Bunkers Konstitucija sevi nevakcinēs, bet izmantos okupēto teritoriju nesterilizētās skaistules, savu gēnu globālai izplatīšanai. Citādi karam nav nozīmes. Visiem liks runāt krieviski.

Atbildēt

...

29.06.2020. 07:28

»

Krievija ir dedarstulielvalsts

On, ona, ono


Arī Krievija nav valsts,SIA KF,tāpat kā Latvija.

Atbildēt

Katrs cilvēks vidēji patērē visnepieciešamāko

29.06.2020. 07:25

»

paardomas

Valstu parādi,ļoti interesanta tēma.Kam tad īsti ir parādā visas valstis,taču ne jau viena otrai?Kam tad īsti pieder tā nauda?Kas raksta likumus,kas pārvalda pasauli?Kāpēc augļotājkantori tiek pārdēvēti par bankām un baņķieriem?Pēc visiem ētikas kanoniem augļošana nedrīkstētu būt.Reliģijas it kā ir...


10€, 20€, 30€ vērtībā. Pārējo uzkrāj, vai, pērkot lietas, pārmaksā.

Ar šādu matemātisku modeli mēs nonāktu pie katra cilvēka vidējā patēriņa mēnesī noteiktā valstī.

Pasaules IKP kontekstā - lai attīstītā valstī viens cilvēks patērētu 10€ dienā, mazattīstītā tad katram jāiegulda IKP 10€, bet jāpatērē 1€.

Ja sarēķina izmantoto enerģiju, tā ir stipri pārtērēta.

Vislētākie ir ekoloģiskie ieroči, jo nav jēgas cilvēkus mocīt ar patēriņu dienā no 1-10€.

Atbildēt

paardomas

29.06.2020. 06:45

»

Ļoti pareizi

bIja daudz , daudz lieku neapmierināto ar bezdarbu un inflāciju cilvēku. Bija gan PSRS, gan Vācijā jāuztur ideoloģijas, kuras bija pretrunīgas. Abas valstis bija jāapgādā ar visādiem labumiem, lai ražotu ieročus. Abas valstis bija jāsalaiž ragos. Kas arī lieluski izdevās . Tā bija pareiza ideoloģija...


Valstu parādi,ļoti interesanta tēma.Kam tad īsti ir parādā visas valstis,taču ne jau viena otrai?Kam tad īsti pieder tā nauda?Kas raksta likumus,kas pārvalda pasauli?Kāpēc augļotājkantori tiek pārdēvēti par bankām un baņķieriem?Pēc visiem ētikas kanoniem augļošana nedrīkstētu būt.Reliģijas it kā ir pret augļošanu,lai gan tieši kristietība ievazāja augļošanu.(sk.bībeles ekonomisko sadaļu)

Atbildēt

stalins

29.06.2020. 06:37

»

ASV protektorāts Latvija

Tāpēc, ka viņi bija gudrāki par Hitleru. Beigās viņi gan karu uzvarēja, gan pusi Eiropas okupēja uz 50 gadiem. Jāatzīst, ka Staļins bija izcils menidžeris. Savu valsti pacēla kā neviens. Nevar salīdzināt ar neizdevušos mākslinieku Hitleru. Garīgajā seminārā bija mācījies cilvēkus vadīt. Kāda ietekme...


Interesanti , kas bija tie mistiskie , gudrie "viņi"?Manuprāt 'de facto' PSRS politiku noteica tikai un vienīgi Staļins. Un nevajag stāstīt par kautkādu puseiropas okupāciju uz 50 gadiem-PSRS pastāvēšanas mērķis bija visu kapitālistisko valstu sagraušana, imperiālisma likvidācija un vienotas Padomju Valsts izveide, iekļaujot tajā visu pasauli.2.pas.kara rezultātā šis mērķis netika sasniegts, var droši teikt, lai arī tika sakauta nacistiskā Vācija un dažas citas valstis, kopējie rezultāti bija bēdīgi.Tāpēc t.s. "Uzvaras diena" PSRS netika svinēta līdz pat 1965.g. Nebia ko svinēt.

Atbildēt

Q

29.06.2020. 05:51

Autors ir īsts pederasts, tāpat kā pederasti bāžas virsū sabiedrībai ar savām dibena lietām, tā ex-seržants ar Krieviju,Krieviju var likt mierā, tā ļoti labi tiek galā ar savām problēmām!

Atbildēt

Ļoti pareizi

29.06.2020. 05:06

»

stalins

ASV un UK jau de facto veica masīvas militāras piegādes PSRS.Stalinam neizdevās izkārtot ne izdevīgāko pozīciju, ne arī sasniegt PSRS nepieciešamos mērķis.Par to var nosodīt Staļinu. Jautājums ir par citu.Kāpēc Kremļa runasvīri tagad muld par visu ko, tai skaitā , izdomājot citu valstu "vainu", bet ...


bIja daudz , daudz lieku neapmierināto ar bezdarbu un inflāciju cilvēku. Bija gan PSRS, gan Vācijā jāuztur ideoloģijas, kuras bija pretrunīgas. Abas valstis bija jāapgādā ar visādiem labumiem, lai ražotu ieročus. Abas valstis bija jāsalaiž ragos. Kas arī lieluski izdevās . Tā bija pareiza ideoloģija - kad karš sasniedz kulmināciju, vājākajai pusei - asiņainā Staļina pusei jāiet talkā - lai kara laikā iznīcinātu vairāk cilvēku.

Kad atkal iestāsies līdzīgs stāvoklis, jārīkojas atbilstoši - ar mākslīga vīrusa izplatīšanu, ko jāturpina ar testēšanu, testiem jau saturot vīrusu, lai paniku uzkurinātu. Pēc tam darbs jāturpina ar vakcinēšanu, saindējot un sterilizējot masas. Armijas jāiznīcina vispirms. Ar vakcināciju un sterilizāciju.

Valstis, kuru priekšgalā ir nacionāli domājošie, jāapvaino “etniskajā šovinismā”, ja nepakļauj savus iedzīvotàjus sterilizācijai ar vakcīnām. Ar likumu jāliedz dzemdēt bērnus. Bērnu dzemdēšanai tiks izdotas valsts atļaujas, ja sterilizācija netiks veikta totāli.


Lai masas nespētu adekvāti novērtēt savu stāvokli, medijiem būs jārunā par citām problēmām, kuras vairs nav aktuālas - par vēstures netaisnību, valstu parādiem un liberālajām brīvībām - viendzimima laulībām, marihuānas labvēlīgo iespaidu u.c.

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: