Menu
Pilnā versija
Foto

Ārprātīgā eskalācija

Arturs Priedītis · 28.02.2019. · Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

riebekle

07.03.2019. 11:58

»


Ta ir katra cilvèka izvele.Tikai kàda daĺa tev par to.Vai tu vinus uzturi.Bet ir viens moments, ka ir labàk komunicèt ar dzivnieciniem nekà ar tadu homosapiensu kà tu.Vari apvainoties vai ardities,bet no tavas puses tas ir pretigs koments.Jauku dienu

Atbildēt

Edge

01.03.2019. 13:22

»


"Aiz manis stāv zvaigznes. Ko tu man padarīsi?!" /Rainis/
Uz kā dzirnām ūdeni lej panikas cēlājs A.P.? Esiet modri, pilsoņi - perestroikas aktīvisti nevaid miruši.

Atbildēt

Edge

01.03.2019. 13:13

»


Kas gan strādās valsts pārvaldē, ja visus korumpantus salikšu cietumā? - tā Aleksandrs Meņšikovs (1673-1729) - valstsvīrs un karavadonis, Rīgas ģenerālgubernators, jautāja Krievijas imperatoram Pēterim 1.
Korupcija ir nemirstīga, bet korupcijas sērgu esošajos apstākļos un esošajā sistēmā samazināt neizdosies.
Kad vietējā varas inteliģence vairs nebūs vajadzīga, tad beigsies arī tās degradācijas process. Reiz vēsturē jau tas notika - ja kāds atceras notikumus pēc 1560. gada, kad spēkā stājās aizliegums aborigēniem nēsāt ieročus, brīvi pārvietoties utt.utml.

Atbildēt

ddt

01.03.2019. 13:05

»

mh

Vai apsardzes,DD,Latvijas krieviskā armija utml.mūs aizstāvēs


Viņiem pat pārtaisītajā zvērestā iestrādāts, ka tauta un valsts vairs nav jāsargā, bet tā vietā ierakstīts, ka jāsargā valdība !!! Domā kā vēlies

Atbildēt

kur Atmodas līderis?

01.03.2019. 13:01

»

nacionālsociālists

Pamazām un neatlaidīgi jau sen viss notiek lai tautu kas apdzīvos šo zemi sauktu par latvijieši


Kamdēļ tas publicists D.Īvāns nekandidē par Valsts prezidentu, bet mums cenšas ieskalot vienu blēdīgu ēbreju Levitu, kurš ir vainīgs pie daudzām Latvijas nelaimēm: bija Kluba 21 un Latvijas ceļa dibinātājs, Tieslietu ministrs un Birkava valdības vicepremjers, atbildīgs par prihvatizācijas likumiem, arī Bankas Baltija krahs un tūkstošu apzagšana notika viņa ministrēšanas laikā! Tagad sev melīgi pieraksta citu nopelnus un cer ietikt par prezidentu, kur galvenais "darbs" būs 200 milj. euro atdošana krieviskajai ēbreju kopienai!

Atbildēt

Secinājums

01.03.2019. 11:50

»


Viens likums - viena taisnība visiem partijniekiem un augļotājiem , bet , ne visiem.

Atbildēt

mh

28.02.2019. 23:29

»

hm

Latvija savas valstiskās tiesības ir atdevusi Briselei un Vašingtonai...


Vai apsardzes,DD,Latvijas krieviskā armija utml.mūs aizstāvēs?
Citādi komentārs ir pareizs

Atbildēt

fzss

28.02.2019. 21:42

kaut ko līdzīgu jau pērn pravietoju :DDDDDDD

Atbildēt

kapitālists-revolucionārs

28.02.2019. 21:02

»

Aizver žaunas, Induli Durka!

Lec atejā, tava jurta deg


Pareizi.Gribas palaupīt,pavarot,nu,ja vajadzēs,arī paslaktēt.Kā mums ziņos,ka nu iet vaļā?

Atbildēt

J

28.02.2019. 20:42

Tiešām nezināju ka Krievijā arī vairs neeksistē ГОСТ, tā taču var tirgot jebkuru indi to nosaucot par pārtiku. Līdz šim domāju,ka tādas lietas praktizē tikai eurosertifikātu mafija.
https://youtu.be/pkD3GVnR6Uo

Atbildēt

Finks

28.02.2019. 20:27

»

madob

piekrītu, situācija valstī ir ārprātīga un kaut kādas radikālas izmaiņas ir absolūti nepieciešamas. Tikai neredzu tos gaišos nesašmucētos darboņus kam valsts labklājība būtu svarīgāka par pašu kabatu


Ja gaišos un nesašmucētos meklē starp darboņiem, tad točno nevar atrast. Bezcerīgi tos arī meklēt Mežparkā, Balezera apkaimē vai našistu apsēstajā Jurmaleņā.

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

28.02.2019. 19:56

Par METAFIZISKO atbildību tu, Arturo, nošāvi greizi !!! No tās neviens nevar "izsprukt" !!! Tavs tautietis palīdzēja noziedzniekam atgriesties, tad par ko uztraukums dzelzs Arturam ?

Atbildēt

Aizver žaunas, Induli Durka!

28.02.2019. 19:50

»

eķļis

Radikālas-nekādā gadījumā revolūciju nevajag.Kā pamazām,bet neatlaidīgi


Lec atejā, tava jurta deg!

Atbildēt

A. K

28.02.2019. 18:44

»

nacionālsociālists

Pamazām un neatlaidīgi jau sen viss notiek lai tautu kas apdzīvos šo zemi sauktu par latvijieši


Vai tas pats, kas dažus gadus pirms minētajiem varoņdarbiem publiski raudāja par Brežņeva nomiršanu un aicināja tautu mobilizēties un turpināt gaišo ceļu brālīgo republiku saimē PSKP nākamā ģenseka vadībā?!?

Atbildēt

Asiirietis

28.02.2019. 17:38

»

madob

piekrītu, situācija valstī ir ārprātīga un kaut kādas radikālas izmaiņas ir absolūti nepieciešamas. Tikai neredzu tos gaišos nesašmucētos darboņus kam valsts labklājība būtu svarīgāka par pašu kabatu


Nav tik traki, tas ka valdošā 4.maija kliķe nepieļauj Latvijas patriotu nonākšanu TV ekrānos un bloķē izteikties valsts radio, nenozīmē ka tādu nav. Neiet cauri arī viltus patriotu radīšana, kuri šajā laikmetā tiek ātri atšifrēti.
Krievu okupācijas gals vairs nav aiz kalniem, tāpat kā neizbēgami sodu saņems ik viens, kurš sadarbojies ar noziedznieku bandām un izlaupījis mūsu zemi.

Atbildēt

nepūtiet miglu

28.02.2019. 17:33

Tas nav Jēzus, kas ar to buldozeru. Jēzus zin, kā ir, kad tevi nepatiesi apvaino un nelietīgi izmanto tavu vārdu. Nav te nekāda demokrātija, un tas, ka tautai ir vara, ir meli. Vai tad tautas vairākums to grib, lai mazākuma pārstāvjiem ir nesamērojami lielākas bagātības?
Tauta tikai tiek barota ar solījumiem un mānīta ar vēlēšanām.
Varbūt tas ir kāds puķu Andris, kas ar to buldozeru...

Atbildēt

hm

28.02.2019. 16:54

Latvija savas valstiskās tiesības ir atdevusi Briselei un Vašingtonai.
Finanses - pakļautas ES, attiecībā pret bankām un ofšoriem, tur parādi komandē ASV. Savas naudas mums nav
Tieslietas - pakļautas ES, regulām + ja kas var vērsties ES tiesā, kurai pieder noteicošais lēmums.
Lauksaimniecība - apgūst vienīgi Eiropas naudu.
Ārlietas - tām vispār nav un nevar būr savas valsts viedoklis. Kā liek, tā runā, kā liek, tā balso.
Aizsardzība - pilnīgi pakļaujas NATO.
Labklājība, veselība, kultūra, iekšlietas - jā tās ministrijas, izņemot ES diktētās regulas, struktūrfondu naudas, varētu dēvēt par kaut kādā mērā valstiskām. Vietējās ministrijas.
Kur valsts patstāvība un spēja lemt?
Par attaisnojumu jāsaka, ka līdzīgā situācijā atrodas visas mazās valstiņas.
Vietā pat salīdzināt, kur valdīja lielāka patstāvība un neatkarība - LPSR vai šodien Latvijai

Atbildēt

Jons

28.02.2019. 15:50

»

nacionālsociālists

Pamazām un neatlaidīgi jau sen viss notiek lai tautu kas apdzīvos šo zemi sauktu par latvijieši


Padomju okupantu aktīvākie atbalstītāji uz barikādēm Baltijas apgabala karaspēka aizsegā un 4.maijā tiešā OMON apsardzē ieguva sev un saviem radiem tiesības uz paradīzi Latvijā.Uz ES demonstratīvi tiek deleģēti tikai bijušie PSKP aktīvisti vai ar interfrontes ideoloģiju saistītie.Pārējā tauta dzīvo nabadzībā,neziņā par nākotni,ar lielām problēmām veselības un sociālajā aprūpē.Vienīgais glābiņš ir bēgšanā no valsts uz labklājības zemēm,cilpa vai pašizolēšanas no realitātes.

Atbildēt

nacionālsociālists

28.02.2019. 15:16

»

eķļis

Radikālas-nekādā gadījumā revolūciju nevajag.Kā pamazām,bet neatlaidīgi


Pamazām un neatlaidīgi jau sen viss notiek lai tautu kas apdzīvos šo zemi sauktu par latvijieši!
Stop OIK, stop Rail Baltic, stop imigrantiem no Ukrainas!
Kur ir palicis publicists kurš mūs informēja Atmodas pirmsākumos par Daugavas HES, Rīgas Metro, imigrantiem no PSRS republikām???

Atbildēt

nacionālsociālists

28.02.2019. 15:03

»

madob

piekrītu, situācija valstī ir ārprātīga un kaut kādas radikālas izmaiņas ir absolūti nepieciešamas. Tikai neredzu tos gaišos nesašmucētos darboņus kam valsts labklājība būtu svarīgāka par pašu kabatu


Garlībs Merķelis - "Latvietis, bieži pat žāvādamies, mierīgi noskatās, kā cieš un mirst viņa bērni un tuvākie radi. Viņš ir pārāk pieradis nejust līdzcietību pret sevi, lai varētu to just pret citiem. Attīstībā latvieši atpalikuši par daudziem gadsimtiem".Y

Atbildēt

madob

28.02.2019. 14:53

piekrītu, situācija valstī ir ārprātīga un kaut kādas radikālas izmaiņas ir absolūti nepieciešamas. Tikai neredzu tos gaišos nesašmucētos darboņus kam valsts labklājība būtu svarīgāka par pašu kabatu.

Atbildēt

nacionālsociālists

28.02.2019. 14:43

»

jautaajums

Vai tomēr Priedīts nevarētu rakstīt latviski


Garlībs Merķelis par latviešu tautu -- "Var novērot bezjūtības izpaudumus, kas katrā svešiniekā izraisa ārkārtīgu sašutumu".

Atbildēt

nacionālsociālists

28.02.2019. 14:40

Garlībs Merķelis - "Visa senāk tik kareivīgā latviešu tauta tagad mierīgi nes savas važas važas, tā ir trula kā lauva, kas jau gadiem ilgi krātiņā vadāts apkārt dīkdienīgiem zēniem par izpriecu un kas tikai šad tad, klusi un drūmi rūkdams, izrāda savu nepatiku, vai, pareizāk, tā ir mierīga kā mirējs, kas, iekšēju krampju mocīts, vairs nespēj vaimanāt par savām ciešanām; tikai viņa mirēja izskats, pārgrieztās acis un briesmīgās, lai gan retās krampju lēkmes izteic klātesošajiem, ko viņš jūt.

Atbildēt

Eduards Lunis

28.02.2019. 14:35

---Visu cieņu ,Priedīša kungs! Paldies !
Tikai -2019.g. 4. maijā, Rīgā,pl 12-os, pretim Okupācijas muzejam, notiks-LATVIJAS GLA'BŠANAS SAPULCE!
-tiks atklāti, patiesi izvērtēti ,pie varas nelikumiģi , neatbilstoši Satversmei, tikušie , Latviju izzagušie un izni'vinājušie triju karu postā Tautu. Pamatojoties uz nodarītajiem noziegumiem,tiks izteikta neuztici'ba un izvēlēta viņu vieta'Pagaidu valdība.Apmēram tā!?

Atbildēt

no "Ulbergs"

28.02.2019. 14:34

Viss pareizi.Secīgi no ši autora."Vēlreiz par valsts drošību."
https://pietiek.com/raksti/velreiz_par_valsts_drosibu

Atbildēt

oi,jei!

28.02.2019. 14:26

Vienā dienā cehs.lv un Arturs P..Masīvs gāziens.Vai pieprasīja avansu atprečot?Kādēļ tāda steiga?

Atbildēt

nacionālsociālists

28.02.2019. 14:26

»


Garlībs Merķelis - "Viņš [latvietis] ir gudrs, attapīgs, asprātīgs, ja vien tam ir brīvs laiks un iespēja tādam būt. Gandrīz arvien viņš runā līdzībās un gleznās kā austrumnieki, un viņa spriedumi parasti ir ļoti pareizi, bieži dzēlīgi asprātīgi.

Atbildēt

Patriotiskais gars

28.02.2019. 13:53

Cik var noprast to satiksmes vadītāju bachamu ne jau UŠAKOVA KUNGS iecēla,bet šis palika no "iepriekšējiem" un kaut kas ĻOTI bija ieinteresēts šai indivīdā,jo nostumt ta to nekādi nevarēja?!

Atbildēt

Teds

28.02.2019. 13:50

»

jautaajums

Vai tomēr Priedīts nevarētu rakstīt latviski


Jā, tas tiešām ir ļoti būtiski, vai domāta latviešu tauta, vai Latvijas nācija, kas ir kopums ar kolonistiem un okupantiem. Tagad mēģinot aizstāvēt it kā taisnību, mēs paralēli palīdzētu nostiprināties 4.maija kliķei un prettiesiski integrētajiem okupantiem.

Atbildēt

jautaajums

28.02.2019. 13:37

Vai tomēr Priedīts nevarētu rakstīt latviski?
Kas ir Latvijas tauta un kas ir latviešu tauta Priedīša izpratnē?

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: