Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

www.ALDA.club

06.11.2021. 16:28

Mūsu arodbiedrība palīdzēs štatu samazināšanas gadījumos.
Darba likums tiks ievērots 100%.
Tikai 40 EUR gadā vai 5 EUR mēnesī.
Sīkāk: www.alda.club

Atbildēt

Roza Luksemburga

25.07.2021. 15:24

Nesaprotu, kapec tads uztraukums par to , ka kas VIENS skolotajs uz 30 berniem varetu but bistams. Vai tad 30 berni savstarpeji saskaroties daudz ciesak nav viens otram vairak bistami? Ja jau obligati skolotajiem, tad berniem no 6.g. ari!

Atbildēt

Roza Luksemburga

25.07.2021. 15:02

»

Ko darīt?

Es esmu skolotāja. Es gribu strādāt klātienē. Bet es negribu, ka mani aplaiž ar slimību kāda nevakacinēta kolēģe


Ja jau esat pati vakcineta, par ko uztraukums? Vai ari neticat vakcinai?

Atbildēt

trombs

20.07.2021. 17:40

»

Lauķis

Negribu trombu smadzenēs


neuztraucies, tev nav smadzeņu...

Atbildēt

man pat e pasts

19.07.2021. 08:31

pilns ar informāciju atpaliķušu skolotāju dēļ

Atbildēt

par maz izsitāt

19.07.2021. 08:29

naudu no Rīgas domes, šantāžisti. Kur kvalitatīva izglītība? daudz cilvēku redzu katru dienu, raudāt gribas, depresija

Atbildēt

Lai iet prom

18.07.2021. 13:13

-+LIZDAi nav skaidra viedokļa un Vanagai arī ne. Kaut ko čivina riņķī apkārt.Grib iztapt visiem.
Skolotājs egoists, kurš nerēķinās ar citiem, ar bērniem lai tad tāds vispār iet prom no skolas. Man kauns, ka mums ir tādi skolotāji, kuri tagad uzstāda noteikumus, domājot tikai par sevi. Bet es negribu, ka manus bērnus māca nevakcinēts skolotājs Punkts.

Atbildēt

elpas atsvaidzinātājs

15.07.2021. 23:51

»

dabiski

Ķiplokmaize un kefīrs.Skolotājs ar ķiploku elpu-tas būtu sajūtams antivaksers


Ja būsiet nesekmīgi manā priekšmetā,es jums ieteikšu risinājumu.Tāpat jums ieteiks risinājumu kāda kolēģa priekšmetā.Cenas demokrātiskas,vecākiem nebūs jāņem ātrais kredīts.Un arī izglītojamie tiks uzraudzīti apmaksātajās stundas.

Atbildēt

Saprātu vajag ieslēgt , ja tāds piemīt

15.07.2021. 20:18

»

Ko darīt?

Es esmu skolotāja. Es gribu strādāt klātienē. Bet es negribu, ka mani aplaiž ar slimību kāda nevakacinēta kolēģe


Tam ka ikviens , kas strādā , vai kā citādi iziet sabiedrībā un ir saskarē ar cilvēkiem nevar un nekad garantēti nevarēs 100% izvairīties no inficēšanās, NEKAD! Tādēļ ir beidzot jāpārtrauc tā histēriskā ,jau vājprāta pakāpē sakāpinātā baidīšanās un biedēšana, visu cilvēku uzlūkošana par neliešiem , jo lūk kādam nelaimīgajiem gadījies saslimt.
Mierīgi , bez bailēm jāiet uz darbu, jākomunicē ar cilvēkiem , tāpat kā līdz šim. Protams , jāstiprina sava veselība ar tām metodēm , kam katrs cilvēks tic-cits vakcīnām , cits imunitātei , cits šamaņiem ....

Atbildēt

dabiski

15.07.2021. 17:56

Ķiplokmaize un kefīrs.Skolotājs ar ķiploku elpu-tas būtu sajūtams antivaksers.

Atbildēt

Manas domas.

15.07.2021. 17:27

»

Žulis

No Jūsu komentāra sapratu, ka mūsu domāšana atšķiras tik lielā mērā, ka diskusija nav iespējama. Jūs kā aksiomu uzskatāt to, ka iešpricēt sev eksperimentālu šķidrumu, par kura iedarbību atbildību neuzņemas ne tā ražotāji, ne izplatītāji - tas nozīmē būt atbildīgai pret līdzcilvēkiem. Jūs uzskatāt, ka...


Antivakcers Žulis pilnībā iznīcina vakseri Inesi. Mani tas atgādina Manabalss.lv balsošanu, kur pret piespiedu injekciju 40 ooo, bet pretstats skolotāju injekcēšanu 1700. Pilnīgs auts vakseriem.

Atbildēt

wow

15.07.2021. 17:20

Nozarē nav jāstrādāā, ja tāda attieksme. Te nav egoistu klubs!

Atbildēt

mRNA vakcīna nenovērš

15.07.2021. 17:01

»

Ko darīt?

Es esmu skolotāja. Es gribu strādāt klātienē. Bet es negribu, ka mani aplaiž ar slimību kāda nevakacinēta kolēģe


salsimšanu un attiecīgi vīrusa padošanu tālāk - FAKTS

Atbildēt

lauķis nav skolā gājis

15.07.2021. 16:55

»

lauķis

Inese,vai jūs vispār saprotat ko nozīmē būtgam,atbildīgam, atbildīgam par visu?Vai jūs saprotat kas ir apziņa?Vai jūs saprotat ka darbojas imunitāte?Vai apjēdzat ka jūsu ķermeneis nesat jūs pati


nesaprot, ka ka mRNA vakcīnas rezultātā imūnsistēma uzbrūk paša organisma šūnām. mRNA mezendžerim nonākot asisvadu šunās imūnsistēma uzbrūk tām, kā plānots, bet rezultātā rodas trombi. Gribas dabūt trombu smadzenēs? Vai sirdī?

Atbildēt

lauķis

15.07.2021. 15:54

»

Inese

Piekrītu, ka jautājums diezgan bezjēdzīgs, taču Jūsu skaidrojumi tādi paši. "Pārliecinoši lielākā daļa nevakcinēto ir veseli cilvēki, kuru imunitāte ir tik spēcīga, ka spējusi nosargāt šos cilvēkus no saslimšanas visa pus otra gada garumā, kopš šeit plosās tas kovids." Muļķības! Te ar imunitāti visai...


Inese,vai jūs vispār saprotat ko nozīmē būtgam,atbildīgam, atbildīgam par visu?Vai jūs saprotat kas ir apziņa?Vai jūs saprotat ka darbojas imunitāte?Vai apjēdzat ka jūsu ķermeneis nesat jūs pati?

Atbildēt

ja tu tā gribi,

15.07.2021. 15:39

»

protams

,ne malkā , bet tavā galvā


var arī tavā skaidbetona piestampātajā analfabēta galvā.

Atbildēt

citronliānis

15.07.2021. 14:45

Atbalstu prasību pēc tiesībam brīvi izplatīt šo vīrusu.Nekādas potes!Nekādus testus!Nekādas maskas!

Atbildēt

Žulis

15.07.2021. 14:41

»

Inese

Piekrītu, ka jautājums diezgan bezjēdzīgs, taču Jūsu skaidrojumi tādi paši. "Pārliecinoši lielākā daļa nevakcinēto ir veseli cilvēki, kuru imunitāte ir tik spēcīga, ka spējusi nosargāt šos cilvēkus no saslimšanas visa pus otra gada garumā, kopš šeit plosās tas kovids." Muļķības! Te ar imunitāti visai...


No Jūsu komentāra sapratu, ka mūsu domāšana atšķiras tik lielā mērā, ka diskusija nav iespējama. Jūs kā aksiomu uzskatāt to, ka iešpricēt sev eksperimentālu šķidrumu, par kura iedarbību atbildību neuzņemas ne tā ražotāji, ne izplatītāji - tas nozīmē būt atbildīgai pret līdzcilvēkiem. Jūs uzskatāt, ka iespēja saslimt ir kā loterija, kam "ar imunitāti ir visai mazs sakars". Pret šādiem "dzelžainiem argumentiem" jebkāda loģika ir bezspēcīga.

Atbildēt

Inese

15.07.2021. 14:16

»

Žulis

Un tam, ka Jūs ar slimību aplaiž kāda vakcinēta kolēģe Jūs esiet ar mieru piekrist? Vai no vakcinētām kolēģēm pielaista slimība Jums liekas patīkamāka? Jūsu prātam šodien ir mests liels izaicinājums. Ja Jūs atzīsiet, ka vakcinētie spēj gan slimot, gan pārnēsāt vīrusu, saskarsmē starp vakcinētajiem un...


Piekrītu, ka jautājums diezgan bezjēdzīgs, taču Jūsu skaidrojumi tādi paši. "Pārliecinoši lielākā daļa nevakcinēto ir veseli cilvēki, kuru imunitāte ir tik spēcīga, ka spējusi nosargāt šos cilvēkus no saslimšanas visa pus otra gada garumā, kopš šeit plosās tas kovids." Muļķības! Te ar imunitāti visai mazs sakars. Tā ir loterija - kāds būs pietiekamā un neveiksmīgā kontaktā, un slimība būs klāt. Es esmu vakcinēta, lai gan arī, šo pusotru gadu, strādajot PII (bērnudārzi, ka zināms, nebija slēgti) nesaslimu, lai gan fanātiski neberzu rokas ar ziepēm katras 5 minūtes un bez konkrētām prasībām masku pašdarbībā neliku. Un imunitāte mūsu ģimenē visiem ir lieliska - prakstiski neslimoju. Un tad? Man nav jābūt atbildīgai pret citiem? Pret bērniem, kuri nebūs vakcinēti? Pret viņu vecākiem? Nesaku, ka vakcinētie vispār nepārnēsā covid, taču tomēr tas ir mazāk iespējams kā nevakcinētām personām, un tas tagad jau ir skaidrs.

Atbildēt

protams

15.07.2021. 14:02

»

tāpēc

nedzejo glupi ja tev nesanāk gudri un nepird malkā


,ne malkā , bet tavā galvā.

Atbildēt

tāpēc

15.07.2021. 12:53

»

ir ir

un dzejot glupi arī nav malku cirst ,tikai vari pirst


nedzejo glupi ja tev nesanāk gudri un nepird malkā.

Atbildēt

Žulis

15.07.2021. 12:39

»

Ko darīt?

Es esmu skolotāja. Es gribu strādāt klātienē. Bet es negribu, ka mani aplaiž ar slimību kāda nevakacinēta kolēģe


Un tam, ka Jūs ar slimību aplaiž kāda vakcinēta kolēģe Jūs esiet ar mieru piekrist? Vai no vakcinētām kolēģēm pielaista slimība Jums liekas patīkamāka? Jūsu prātam šodien ir mests liels izaicinājums. Ja Jūs atzīsiet, ka vakcinētie spēj gan slimot, gan pārnēsāt vīrusu, saskarsmē starp vakcinētajiem un nevakcinētajiem nebūs nekādas atšķirības. Bet, ja Jūs teiksiet, ka vakcinētie nevar slimot un pārnēsāt šo vīrusu, tad nebūs pamata Jums kā vakcinētajai baidīties no nevakcinētajiem. Iespējams, ka Jūs atkārtosiet to, kas Jums iestāstīts, ka vakcinētie slimo vieglāk kā nevakcinētie. Bet arī tad Jums nav nekāda pamata cilvēkus šķirot, jo tas slimības smagums jau attieksies nevis uz Jums, bet tiem nevakcinētajiem. Un ir vēl viena nianse šai problēmai. Nevakcinēts - tas nenozīmē ka slims vai inficēts. Pārliecinoši lielākā daļa nevakcinēto ir veseli cilvēki, kuru imunitāte ir tik spēcīga, ka spējusi nosargāt šos cilvēkus no saslimšanas visa pus otra gada garumā, kopš šeit plosās tas kovids.
Uz Jūsu uzdoto jautājumu "Ko darīt?", manuprāt vienīgā loģiskā atbilde ir: pieprasīt no valdības atcelt bezjēdzīgos ierobežojumus, beigt šķirot cilvēkus vakcinētajos un nevakcinētajos, un atsākt normālas klātienes mācības skolās.

Atbildēt

Jocīgi

15.07.2021. 12:35

»

Ko darīt?

Atvainojos, nevakcinēta


Bet tas ka jūs var "aplaist" ar slimību kāda no vakcinētajām kolēģēm, tas jūs neuztrauc?
Jūs esat vakcinēta, ja jā, tad vai tad jūs kovids var apdraudēt? Vakcinētajiem kovids tak sliktakajā gadījumā kā iesnas?

Atbildēt

Tā jau viš i, ko šam padarīsi...

15.07.2021. 12:07

»

Tā viš i!

Ir "mēs" - tie, kas čakarē un "jūs"- tie, kurus "mēs" čakarējam. Pierādījumi tam ir uz katra soļa. Un jums to tagad var droši teikt acīs, jo jūs esiet par stulbiem, lai kaut ko mainītu. Sistēma strādā. Jūs paši plēšaties savā starpā un apkarojat viens otru, bet visu mums vajadzīgo pienesat klāt kā uz...


C.: "...jūs esiet par stulbiem, lai kaut ko mainītu."

Un - jūs?

C.: "Jūs paši plēšaties savā starpā un apkarojat viens otru."

Un - jūs?

Kurš ir sistēmas vergs un piečakarētais - sistēmai neizbēgami pakļāvīgs un no sistēmas pilnībā atkarīgs "čakarētājs", vai Cilvēks, kurš tiek čakarēts par to, ka NEPAKĻAUJAS lopiski stulbai "čakar"-sistēmai?

Atbildēt

Tā jau viš i, ko šam padarīsi...

15.07.2021. 11:50

»

Tā viš i!

Ir "mēs" - tie, kas čakarē un "jūs"- tie, kurus "mēs" čakarējam. Pierādījumi tam ir uz katra soļa. Un jums to tagad var droši teikt acīs, jo jūs esiet par stulbiem, lai kaut ko mainītu. Sistēma strādā. Jūs paši plēšaties savā starpā un apkarojat viens otru, bet visu mums vajadzīgo pienesat klāt kā uz...


Tādā gadījumā - tev un citiem kustoņiem no "mēs" pasugas nav un nevar būt absolūti nekādu ilūziju par to, ka esat Cilvēki, vai varētu par tādiem kļūt jebkādā perspektīvā. Vai tas ir "sasniegums" un "izcilība", ar ko varētu atļauties plātīties, pie tam vēl publiski "droši teikt acīs"? Ja tu u.c. taml. "mēs"-veidīgie neradījumi tā patiešām uzskatāt, tad jūs esat pat nesalīdzināmi stulbāki bio’gaļas izstrādājumu atkritumi ar totāli sačakarētu skaidbetonu starpausu tilpumā. Un, līdz ar to, pareizais jautājums ir - kurš kuru čakarē, PATIESĪBĀ. ;)

Ir sacīts: "Nekas nav tā, kā izskatās (un, īpaši jau, subjektīvi truli tendenciozi "rādās")..."

Un, arī: "Pasaule pazudīs nevis no tā, ka ir pārāk daudz cilvēku, bet tādēļ, ka ir daudz necilvēku."

-------

P.S. Izrādās, ka tu tomēr neesi spējīgs pierādīt to, ko esi apgalvojis.
Nu ja, dabiski: "gudri" *irst nav malku cirst. ;)

Atbildēt

lauķis

15.07.2021. 11:14

»

Skaldi un valdi rezultātus redzam

Tādēļ jau veic dažādu tautību sajaukšanu lai būtu mūžīgie ķīviņi savā starpā, bet pēc trijām, četrām paaudzēm tādiem sāk dzimt debiliķi


Rita likums.
Nevis tautību bet rasu sajukšanās.Pirmās pakāpes krustojums veiksmīgs,tālāk seko strauja degradācija.To zina katrs ciltslietu zootehniķis,tomēr cilvēki ir stulbāki par lopiem un doma ka tas uz viņiem neaattiecas.It īpaši bīstama ir krustošanās ar žīdiem,peleko rasi.

Atbildēt

Tā viš i!

15.07.2021. 11:09

»

Tā jau viš i, ko šam padarīsi...

"Jūs" - tas esi arī tu, diemžēl. Jo - arī tevi, tieši tāpat kā visus citus "muļķīšus" šajā muļķu zemes "valstī", pastāvīgi un n-tajās versijās netraucēti izčakarē, aplaupa līdz apakšveļai un plikai pakaļai, izdrāž visos caurumos, izsmej un kritizē un taml. mentāli un reāli izspēko gan līdzcilvēku aunu...


Ir "mēs" - tie, kas čakarē un "jūs"- tie, kurus "mēs" čakarējam. Pierādījumi tam ir uz katra soļa. Un jums to tagad var droši teikt acīs, jo jūs esiet par stulbiem, lai kaut ko mainītu. Sistēma strādā. Jūs paši plēšaties savā starpā un apkarojat viens otru, bet visu mums vajadzīgo pienesat klāt kā uz paplātes un priecājieties, ja mēs no tās pienestās paplātes kādu grasīti atmetam arī jums par "jūsu pūlēm".

Atbildēt

111

15.07.2021. 10:36

»

Latvija - neizdevusies valsts

Skolotāji, ja jūs mēģinās piespiest vakcinēties, raksties atlūgumus visi reizē! Jau tā pedagogu trūkst, gribu redzēt, kas notiks pēc šāda jūsu "gājiena


Liekas, Latvijas valdība neko nezin par Eiropas Padomes Parlamentārās Asamblejas pieņemto speciālo rezolūciju 2361(27.01.2021), kurā aizliegts cilvēkus piespiest vakcinēties.
Tā nosaka-visi pilsoņi jāinformē, ka vakcīna nav obligāta un atteikšanās gadījumā neiestāsies sekas ne politiskajā plānā, ne arī sociālajā.
Valdībai jāgarantē, ka neviens netiek diskriminēts, ja atsakās vakcinēties jebkādu iemeslu dēļ.
Valdībai jāsniedz plaša informācija par vakcīnām un to blaknēm, kā arī par nosļēgtajiem līgumiem ar vakcīnražotājiem. Datiem jābūt pieejamiem.
Vai Latvijā vispār nav juristu?

Atbildēt

Tā jau viš i, ko šam padarīsi...

15.07.2021. 09:55

»

Tā viš i!

Nekādi protesti jums - muļķīšiem nesanāks. Ar protestiem kaut ko var panākt tikai tad, ja ir vienotība. Bet viss ir noorganizēts tā, lai jūs ar saviem debilajiem prātiņiem nekad nespētu vienoties. Kad vieni protestē un "pauž sašutumu", citiem ir iemācīts šos protestētājus izsmiet un kritizēt. Kad nu...


"Jūs" - tas esi arī tu, diemžēl. Jo - arī tevi, tieši tāpat kā visus citus "muļķīšus" šajā muļķu zemes "valstī", pastāvīgi un n-tajās versijās netraucēti izčakarē, aplaupa līdz apakšveļai un plikai pakaļai, izdrāž visos caurumos, izsmej un kritizē un taml. mentāli un reāli izspēko gan līdzcilvēku aunu bars, gan varas turētāju un ekspluatētāju sileslopi. Un tieši tāpat arī tu pats, vēl pieturēdams muti un piekrītoši klusējot atbalstīdams varas un pūļa varmākas, palīdzi šim procesam notikt.

Teiksi, kā tā nav? Nu tad - pierādi, ka attiecībā personīgi uz tevi tā tas patiešām nav!

Atbildēt

Tā viš i!

15.07.2021. 09:28

Nekādi protesti jums - muļķīšiem nesanāks. Ar protestiem kaut ko var panākt tikai tad, ja ir vienotība. Bet viss ir noorganizēts tā, lai jūs ar saviem debilajiem prātiņiem nekad nespētu vienoties. Kad vieni protestē un "pauž sašutumu", citiem ir iemācīts šos protestētājus izsmiet un kritizēt. Kad nu tie vieni ir apklusuši, ar protestiem un sašutumu klajā nāk nākamā grupiņa no jūsu aunu bara. Tā atkal tiek nokritizēta un apsmieta. Un tā tas turpinās un turpināsies bezgalīgi. Jūs nepārtraukti ķīvējaties savā starpā par to, kā vajag "pareizi protestēt" un kuri ir tie pareizie, kuru aicinājumiem var uzticēties un pievienoties, bet no kuriem jāturas pa gabalu. Lielākā daļa no jums vispār trīc par savu amatu un izdzīvošanu, bet par grašiem ir gatavi kalpot jebkam un darīt jebko, arī ņemt rokā steku un iekaustīt tos, kas pārāk skaļi uzdrošinās protestēt. Rezultātā jūs visus kopā var netraucēti izčakarēt, aplaupīt līdz apakšveļai un izdrāzt visos caurumos. Jūs vēl, viens otru pieturēdami palīdzēsiet šim procesam notikt.

Atbildēt

tumsoņas

15.07.2021. 07:51

atpakaļ uz vagu

Atbildēt

Aha

15.07.2021. 07:40

Negribu, negribu, bet kāds tad ir risinājums? Atlikt mācības klātienē? Jeb vakcinētais skolotājs vada stundu klātienē, nevakcinētais pa televizoru!? Stulbums kaut kāds. Jādomā par skolēniem nevis savas iedomas jāliek visam pa priekšu.

Atbildēt

Tālavas taurētājs

14.07.2021. 22:22

»

bus,bus !

Latviesu algotni deokupeja Afganistanu ,prasisim un gaidisim ,lai deokupe Iraku un Mali un piedevam ,lai nelien Melnas juras akvatorija


Ja pasaulē atzītas vakcīnas būtu bezmaksas pieejamas tikai Latvijas vēsturiskajiem pilsoņiem un pilsonības mantiniekiem, tad krievu okupanti atkal brēktu, ka viņus diskriminē pirms repatriācijas uz roģinu.

Atbildēt

Krīze gada beigās, bezdarbs un haoss

14.07.2021. 21:24

»

Mūs hatavo haosam un sociāliem nemieriem

Vai mūs gatavo haosam un sociāliem nemieriem? 09.02.2021. 09:08...


Covid-19 krīzē skarto atbalstam novirzīs papildu piecus miljonus eiro

SABIEDRĪBA Šodien 16:25
  Jauns.lv / LETA

Covid-19 krīzē skarto atbalstam novirzīs papildu piecus miljonus eiro, paredz trešdien valdībā atbalstītie grozījumi noteikumos par atbalstu Covid-19 krīzes skartajiem uzņēmumiem apgrozāmo līdzekļu plūsmas nodrošināšanai.

Atbilstoši Valsts ieņēmumu dienesta (VID) datiem kopumā līdz šā gada 30. jūnijam saņemti 43 850 iesniegumi, kuros izmaksai pieprasītā summa ir 547 148 242 eiro.
Līdz šā gada 30. jūnijam VID ir izskatījis 37 390 iesniegumu, izmaksājot atbalstu 418 392 339 eiro apmērā un atsakot izmaksu 33 770 905 eiro apmēra. Šobrīd izskatīšanai VID procesā ir 6460 iesniegumu, kuros izmaksai pieprasīts atbalsts 94 984 999 eiro apmērā.

Prognozēts, ka no šā gada 1. jūlija līdz 15. jūlijam iesniegtajiem iesniegumiem finansējums nepietiks.
Tādējādi Ministru kabinets lēma papildināt atbalsta programmu ar papildu finansējumu piecu miljonu eiro apmērā, kas nepieciešams pieteikumiem par 2021. gadu visu iesniegumu apmaksai.

Atbildēt

Mūs hatavo haosam un sociāliem nemieriem

14.07.2021. 21:19

»

Nekas nenotiks, kā jau daudzreiz

Viena daļa savakcinēsies, citi pametīs darbu. Tas arī , iespējams, vēlamais mērķis , lai reāli domājošus cilvēkus dabūtu no skolām prom. Paliks konjunktūristi, vakances aizpildīs talcinieki no Muceniekiem un savā studētajā profesijā nepieprasītie bezdarbnieki - ,,misionāri,, . Jau septembrī , pat gadu...


Vai mūs gatavo haosam un sociāliem nemieriem? 09.02.2021. 09:08
Šteinbuka norāda, kad Latvijā būs redzams patiesais bezdarba līmenis
SABIEDRĪBA 25. janvārī 09:24
Jauns.lv / LETA

Patiesais bezdarba līmenis Latvijā būs redzams pēc dīkstāves pabalstu izmaksas perioda, proti 2021. gada beigās, pirmdien intervijā TV3 raidījumam "900 sekundes" sacīja Fiskālās disciplīnas padome priekšsēdētāja Inna Šteinbuka.

"Kāda būs reālā situācija ar bezdarbu rādīs tikai laiks, kad dīkstāves pabalsts vairs nebūs un daudzi uzņēmumi bankrotēs," teica Šteinbuka.

Viņa atzīmēja, ka būs uzņēmumi, tostarp arī līdz šim veiksmīgas kompānijas, kuras nespēs atgūties pēc krīzes.

Inkluzīvais kapitālisms bez cilvēktiesībām izvēlēties uzņēmējdarbības veidu un bez cilvēktiesībām uz īpašumu? Vai 4. maija valsts finanšu korporācija mūs gatavo sociāliem nemieriem un haosam?

Sociālie nemieri K. Švābe “Covid-19 Lielais restarts”

https://straight2point.info/wp-content/uploads/2020/08/COVID-19_-The-Great-Reset-Klaus-Schwab.pdf


65.-68.lpp.


1.3.2. Sociālie nemieri

Viena no visdziļākajām briesmām, kas draud sociālo ierobežojumu un cilvēktiesību ierobežojumu Covid-19 laikā un laikā pēc pandēmijas, ir sociālie nemieri. Dažos ārkārtējos gadījumos tas var izraisīt sabiedrības sabrukumu un politisku sabrukumu. Neskaitāmi pētījumi, raksti un brīdinājumi ir uzsvēruši šo īpašo risku, pamatojoties uz acīmredzamo novērojumu, ka tad, kad cilvēkiem nav darba, ienākumu un izredžu uz labāku dzīvi, viņi bieži izmanto vardarbību.

Šis citāts atspoguļo problēmas būtību. Tas attiecas uz ASV, taču tā secinājumi ir derīgi lielākajai daļai pasaules valstu.
Tie, kas kļūst bezcerīgi, bez darba un bez aktīviem, var viegli vērsties pret tiem, kuriem ir labāk.

Jau tagad aptuveni 30% amerikāņu bagātība ir nulle vai negatīva. Ja no pašreizējās krīzes izkļūst vairāk cilvēku, kuriem nav ne naudas, ne darba, ne piekļuves veselības aprūpei, un, ja šie cilvēki ir izmisuši un dusmīgi, tādas ainas kā nesenā ieslodzīto bēgšana Itālijā vai laupīšana, kas sekoja viesuļvētrai Katrīna Ņūorleānā 2005. gadā varētu kļūt par ikdienu.

Ja valdībām nāksies izmantot paramilitāros vai militāros spēkus, lai apspiestu, piemēram, nemierus vai uzbrukumus īpašumiem, sabiedrība varētu sākt sadalīties.

Arī pirmspandēmijas laikā pasaulē sociālie nemieri pieauga visā pasaulē, tāpēc risks nav jauns, bet to ir palielinājis COVID-19.

Ir dažādi veidi, kā definēt, kas ir sociālais nemiers, taču pēdējo divu gadu laikā visā pasaulē ir notikuši vairāk nekā 100 nozīmīgi pret valdībām vērsti protesti gan bagātajās, gan nabadzīgajās valstīs, sākot no dzelteno vestu nemieriem Francija uz demonstrācijām pret policistiem tādās valstīs kā Bolīvija, Irāna un Sudāna. Lielāko daļu (pēdējo) nomāca brutāli uzbrukumi, un daudzi pārgāja “ziemas guļas” stāvoklī (tāpat kā pasaules ekonomika), kad valdības piespieda savus iedzīvotājus palikt mājas ieslodzījumā, lai ierobežotu pandēmiju. Bet pēc tam, kad tiek atcelts aizliegums pulcēties grupās un iziet ielās, ir grūti iedomāties, ka vecās sūdzības un uz laiku nomākta sociālā trauksme vairs neizraisīsies, iespējams, ar jaunu spēku.

Pēcpandēmijas laikā bezdarbnieki, sociāli noraizējušies, nožēlojamie, aizvainotie, slimie un izsalkuši būs dramatiski noskaņoti.

Notiks personiskas traģēdijas, kas izraisīs dusmas, ar aizvainojumu un uzbudinājumu dažādās sociālajās grupās, ieskaitot bezdarbniekus, nabadzīgos, migrantus, ieslodzītos, bezpajumtniekus, visus atstātos ... Vai tas viss spiediens nevarētu beigties ar izvirdumu? Sociālajām parādībām bieži piemīt tādas pašas īpašības kā pandēmijām, un, kā minēts iepriekšējās lappusēs, pagrieziena punkti attiecas vienādi uz abiem. Kad nabadzība, atņemšanas un bezspēcības sajūta sasniedz noteiktu pagrieziena punktu, graujoša sociālā rīcība bieži kļūst par pašu pēdējo iespēju.

Krīzes pirmajās dienās ievērojamas personas atkārtoja šādas bažas un brīdināja pasauli par pieaugošo sociālo nemieru risku. Viens no tiem ir zviedru rūpnieks Jēkabs Valenbergs. 2020. gada martā viņš rakstīja: “Ja krīze turpināsies ilgi, bezdarbs varētu sasniegt 20-30 procentus, savukārt ekonomikas sarukt par 20-30 procentiem ... Atveseļošanās nenotiks. Būs sociālie nemieri. Būs vardarbība. Tam būs sociālekonomiskas sekas: dramatisks bezdarbs. Iedzīvotāji dramatiski cietīs: daži nomirs, citi jutīsies šausmīgi. ” Tagad mēs esam pārsnieguši to robežu, ko Valenberga uzskatīja par“ satraucošu ”, jo daudzās pasaules valstīs bezdarbs pārsniedz 20% līdz 30% un lielākā daļa ekonomiku, kas 2020. gada otrajā ceturksnī saruka, pārsniedzot līmeni, kas iepriekš uzskatīts par satraucošu. Kā tas notiks un kur visdrīzāk notiek sociālie nemieri un kādā mērā?

Šīs grāmatas rakstīšanas laikā COVID-19 jau ir atraisījis globālu sociālo nemieru vilni. Tas sākās ASV ar Black Lives Matter protestiem pēc Džordža Floida nogalināšanas 2020. gada maija beigās, taču tas strauji izplatījās visā pasaulē. COVID-19 bija noteicošais elements: Džordža Floida nāve bija dzirkstele, kas iededzināja sociālo nemieru uguni, taču pamatā bija pandēmijas radītie apstākļi, jo īpaši tās atklātā rasu nevienlīdzība un augošais bezdarba līmenis. kas pastiprināja protestus un tos turpina.

Atbildēt

Policisti ar nepacietību gaida pavēli par obligāto vakcināciju

14.07.2021. 21:16

Covid-19 sertifikāts būs obligāts ne tikai mediķiem

SABIEDRĪBA Šodien 17:52
  Jauns.lv / LETA

Covid-19 sertifikāts būs obligāts mediķiem, sociālās aprūpes darbiniekiem un izglītības nozarē strādājošajiem, paredz trešdien Ministru kabinetā atbalstītie grozījumi Covid-19 infekcijas izplatības pārvaldības likumā.

No likumprojekta izriet, ka pakalpojumu sniedzējiem veselības aprūpes, ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijās un izglītības jomā būs jānodrošina epidemioloģiski droši pakalpojumi, tostarp izglītības programmas īstenošana, un epidemioloģiski droša darba un mācību vide. 
Izglītības jomā prasība par sadarbspējīgu sertifikātu būs attiecināma arī uz tām personām, kas nav tieši iesaistītas izglītības pakalpojuma sniegšanā, bet līgumattiecību izpildes laikā izglītības pakalpojuma sniegšanas vietā nonāk saskarē ar izglītojamajiem. 

Par epidemioloģiski drošiem pakalpojumiem būs uzskatāmi tādi, kurus sniedz personas ar Covid-19 sertifikātu.
Tieslietu ministrijā (TM) skaidroja, ka epidemioloģiski drošu pakalpojumu sniegšanas pienākums noteikts tām nozarēm, kurās nodarbinātajiem darba pienākumos ir darbs situācijās, kurās tiem ir palielināts risks inficēt citas personas, it īpaši strādājot ar personām, kurām Covid-19 infekcija var radīt palielinātus riskus veselībai, kā arī kontaktējoties ar lielu skaitu personu, kuru veselības stāvoklis nav zināms.

""Delta" vīrusa paveids ir saistīts ar smagāku slimības gaitu, kā rezultātā pieaug hospitalizēto cilvēku skaits, tai skaitā smaga slimības gaita tiek novērota arī vairāk jaunāka gadagājuma cilvēkiem un arī bērniem. Tā kā bērni pašreiz netiek vakcinēti, bet bērni pieder tai sabiedrības grupai, kur notiek plaša infekcijas izplatība, bērni kļūst par vērā ņemamu infekcijas pārneses faktoru un personu grupu, kurai netiek nodrošināta aizsardzība vakcinācijas veidā," atzinusi TM.

Savukārt ārstniecības iestādēs un sociālās aprūpes institūcijās infekcijas izplatība var saistīties ar plašu saslimšanu un smagām sekām, līdz ar to arī šādu pakalpojumu sniedzējiem jānodrošina Covid-19 sertifikāts, kas apliecina vakcinācijas vai pārslimošanas faktu.
Gala lēmumu par likuma izmaiņām pieņems Saeima.

Atbildēt

Nekas nenotiks, kā jau daudzreiz

14.07.2021. 21:13

»

Latvija - neizdevusies valsts

Skolotāji, ja jūs mēģinās piespiest vakcinēties, raksties atlūgumus visi reizē! Jau tā pedagogu trūkst, gribu redzēt, kas notiks pēc šāda jūsu "gājiena


Viena daļa savakcinēsies, citi pametīs darbu. Tas arī , iespējams, vēlamais mērķis , lai reāli domājošus cilvēkus dabūtu no skolām prom. Paliks konjunktūristi, vakances aizpildīs talcinieki no Muceniekiem un savā studētajā profesijā nepieprasītie bezdarbnieki - ,,misionāri,, . Jau septembrī , pat gadu nestudējuši pedagoģiju , sāks mācīt jaunatni.

Atbildēt

J. Bordāns, tieslietu ministrs

14.07.2021. 21:03

Tieslietu ministrija: Covid-19 sertifikātu neieguvušu darbinieku atlaišana atbilst LR Satversmei

SABIEDRĪBA Šodien 15:15
  Jauns.lv / LETA

Tiesības darba devējam atlaist Covid-19 sertifikātu neieguvušu darbinieku atbilst Satversmei, norāda Tieslietu ministrija (TM).

Trešdien Ministru kabineta sēdē tiks skatīti grozījumi Covid-19 infekcijas izplatības pārvaldības likumā, kas paredz pēc 1. oktobra darba devējam tiesības atlaist Covid-19 sertifikātu neieguvušu darbinieku.
Likumprojekta autori norāda, ka grozījumi likumā paredz jaunu pieeju Covid-19 infekcijas izplatības mazināšanai un katra indivīda veselības aizsardzībai, nosakot pienākumu valsts institūcijām sniegt epidemioloģiski drošus pakalpojumus, bet darba devējam - pienākumu nodrošināt epidemioloģiski drošu darba vidi.


TM skaidroja, ka Satversmes 96. pantā paredzētajām tiesībām uz privātās dzīves neaizskaramību personai ir tiesības lemt par savu ķermeni, pieņemt lēmumus, kas skar personas dzīvi un plašas iespējas to vadīt un veidot pēc saviem ieskatiem.
Savukārt saskaņā ar Satversmes 116. pantu Satversmes 96. pantā noteiktās tiesības var ierobežot likumā paredzētajos gadījumos, lai aizsargātu citu cilvēku tiesības, demokrātisko valsts iekārtu, sabiedrības drošību, labklājību un tikumību.
"Tāpat Satversmes 99. pantā paredzētās tiesības uz domas, apziņas un reliģiskās pārliecības brīvību, tādējādi personai ir tiesības formēt savu viedokli attiecībā uz vakcināciju no tai pieejamās informācijas un tās uztveres īpatnībām, kā arī savas ticības vai pārliecības. Vienlaikus Satversmes 116. pants pieļauj ierobežot vienīgi reliģiskās pārliecības paušanu, taču reliģiskās pārliecības iekšējās izpausmes nav ierobežojamas," skaidroja TM.


Saistībā ar minētajām personas pamattiesībām, ministrijā uzsvēra, ka likumprojekts neparedz personām veikt obligātu vakcināciju.
"Neviena persona nedrīkst tikt pakļauta piespiedu vakcinācijai pretēji tās gribai neatkarīgi no iemesliem, kas veido šādu gribu. Likumprojektā paredzēti konkrēti kritēriji, pie kuriem darba devējs var prasīt, lai darbinieks būtu vakcinējies, kā arī paredzēts darba devēja pienākums lēmumu pieņemt, vērtējot katru gadījumu individuāli, un ņemot vērā samērīguma, tiesiskuma un vienlīdzības principu," pauda TM.
Tāpat ministrijā uzsvēra, ka vakcinācija kā priekšnoteikums darba vai amata pildīšanai skar Satversmes 106. pantā paredzētas tiesības brīvi izvēlēties nodarbošanos un darbavietu atbilstoši savām spējām un kvalifikācijai. TM informēja, ka Satversmes tiesa vairākkārt atzinusi, ka Satversmes 106. pants tieši negarantē tiesības uz darbu, bet gan tiesības brīvi izvēlēties nodarbošanos un darbavietu, tostarp arī tiesības saglabāt esošo nodarbošanos un darbavietu. Satversmes 106. pantā nostiprinātās pamattiesības aizsargā personu pret visām valsts darbībām, kas ierobežo personas brīvību izvēlēties nodarbošanos.

Pēc TM stāstītā, Satversmes tiesa atzinusi, ka likumdevējam ir rīcības brīvība izvirzīt prasības attiecībā uz konkrētu profesionālo darbību, ciktāl tas nepieciešams sabiedrības interesēs. "Tiesības brīvi izvēlēties nodarbošanos, tostarp tiesības saglabāt esošo nodarbošanos, var ierobežot, taču attiecīgajam ierobežojumam ir jābūt noteiktam ar pienācīgā kārtībā pieņemtu likumu, tam jāatbilst kādam no Satversmes 116. pantā noteiktajiem leģitīmajiem mērķiem un jābūt samērīgam," skaidroja TM.
Kopumā ministrija secinājusi, likumprojektā paredzētais regulējums izstrādāts tādu mērķu sasniegšanai, kas atbilst Satversmes 116. pantā noteiktajiem leģitīmajiem mērķiem.

Atbildēt

bus,bus !

14.07.2021. 20:41

»

Deokupāciju un dekolonizāciju

Fiziski un emocionāli veselīga vide Latvijā nav kopš 1940.gada, kopš šeit iebruka krievu tumsoņu orda. Par izglītību okupācijas transformēšanās otrajā posmā pēc 90tajiem, vispār nerunāsim


Latviesu algotni deokupeja Afganistanu ,prasisim un gaidisim ,lai deokupe Iraku un Mali un piedevam ,lai nelien Melnas juras akvatorija !

Atbildēt

No citas puses

14.07.2021. 20:38

»

Latvija - neizdevusies valsts

Skolotāji, ja jūs mēģinās piespiest vakcinēties, raksties atlūgumus visi reizē! Jau tā pedagogu trūkst, gribu redzēt, kas notiks pēc šāda jūsu "gājiena


Kangari jau sen perina savu ārzemju kaklakungu sapņus par attālinātu izglītību mūsu bērniem.
Otra lieta ko perina kangari ir ateikties no zināšanām, tas skola2030 ietvaros

Atbildēt

nepaliec mājās

14.07.2021. 20:22

»

lauķis

Vai jūs runājat par to Satversmi kuras nav


Nu ja tā paskatās tad Jums taisnība. Citas jau nav.
Pagaidām jāiztiek ar to pašu kuras nav.

Atbildēt

Latvija - neizdevusies valsts

14.07.2021. 20:15

Skolotāji, ja jūs mēģinās piespiest vakcinēties, raksties atlūgumus visi reizē! Jau tā pedagogu trūkst, gribu redzēt, kas notiks pēc šāda jūsu "gājiena".

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: