Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

hùtes pirksts

09.11.2019. 19:15

Latvijas valsts svētku nedēļā ārsti u.c. arī ļoti aizdomīgi pieslējušies tipi un keri aicina nolaist valsts karogus un iedegt sveces...Citi pretvalstoņi no zz un puzes jau dzeltenās vestes aicina vilkt.Pēc kâ tas ož ? Tiek organizēts kas ? Tauta nav dumja .

Atbildēt

izskatās

07.11.2019. 20:47

Izskatās ,ka nu kāds ar mediķu rokām grib valdību gāzt .Naudu gatavi kaut vai no pensijām atņemt năkošajā budžetā.Kā vispār iespējams 2.5 slodzes strādāt ? Nav skaidrības par konkretiem algu cipariem ,viss ir slēpts.Ciparu un uzvārdu vietā figurē abstrakti saukļi : naudas par maz,vajag vairāk ,nepietiek,palielināt...

Atbildēt

Rubinšteins

07.11.2019. 17:22

Vot, nelaiķis Pēteris Apīnis bija Dēmons.

Atbildēt

32G

07.11.2019. 17:08

Kāda tur vēl "veselības nozare". Īstajā vārdā tas ir medicīnas bizness. Kur beidzas veselība, tur sākas medicīna.

Atbildēt

jauna vienotiba

07.11.2019. 15:47

visu galu izdzimteni kopojieties

Atbildēt

Ojārs

07.11.2019. 15:33

»

hm

Medicīna, kā viss mūsu valstī, ir pārvērsta par biznesu. Kas nepieciešams biznesam? Lielākas algas, vairāk slimo un slimību...


Viedi vārdi. Dakteriem vajadzētu sākt pašiem ar sevi - beidzot saprast, ka kukuļiem un nelegālajiem maksājumiem ir jāpieliek punkts. Kaut vai tikai tāpēc, ka arī lielai daļai no labi pelnošajiem tās naudas tērcītes bez valsts medicīnas atbalsta apstāsies.
Kamēr ārstu biedrība pati nesāks ar nozares pašattīrīšanos, kamēr pieļaus to, ka vieni netraucēti iedzīvosies uz valsts rēķina, bet citiem nebūs ko ēst, tikmēr arī no sabiedrības un nodokļu maksātājiem saņems pelnīto.

Atbildēt

sakne

07.11.2019. 14:42

visas problēmas ir no valsts sistēmas nesakārtotības, no kuras cieš visi ar to saistītie, taču daudzi to neredz un nesaprot. pacienti un mediķi ir kā grēkāži, bet sistēma plāta rokas.tad analizēsim šo sistēmu, tostarp arī LĀB, kas ir šīs sistēmas sastāvdaļa, kura daudzus gadus funkcionē kā nolietota sulu spiede.

Atbildēt

ļaunā ērce

07.11.2019. 13:51

Vajag prasīt deputātam Zariņam, viņam esot 77 miljoni,tad jau pietiks.Un viss būs labi, tomēr labi nebūs.Kurš dakterītis ir nabadziņš ,arī māsiņas,tādi viņi paliks.Dažus centiņus jau dabūs.Tā nauda tāpat aizies šuri-buri:te ļoti vajadzīgas iekārtas,te ārzemju braucieni u.c. sīkumi un atkal piešķirtā naudiņa cauri.Un tas lielais brēcējs arī nau nekāds dieviņš un nabadziņš.Nu jā viņam vēl maz....

Atbildēt

Bordelis

07.11.2019. 12:30

Bandītu kārtība te ieviesta visās struktūrās, arī bordelī galvenā pelņa nonāk sutenera kabatā, bet beztiesiskās m...as iztiek ar atmestajiem grašiem.
Piedodiet māsiņas par salīdzinājumu, bet tā nesamērīgā starpība ir visās profesijās, tā kā izkārtni valsts, var droši nomainīt pret m...māju un tā būs tikai fakta konstatācija, nevis apvainojums.

Atbildēt

nu gnu

07.11.2019. 11:32

ārstu kopums neprofesionāls,nākuši no nabadzīgām mājām...tāpēc badīgi...algas pielikums bezjēdzīgs..ārsti ar slaukšanas pieredzi izsūks jebkuru algu fondu, liekot savus darbus apdarīt jaunajiem un māsām...mēneša beigās uzmetot viņiem pa simtniekam...bezcers...

Atbildēt

Kauns par ārstu streikiem

07.11.2019. 09:57

Pirms 10 gadiem, kad man bija 56 gadi, pirmo reizi mūžā sāku staigāt pie ārstiem, lai noskaidrotu, kāpēc man aizkrīt viena auss, kāpēc sākušās nepārtrauktas iesnas. Rezultāts- no 10 ārstiem 9 pateica, ka neko nevar atrast, ka esmu vesela, viens pateica- ko es varu gribēt- vecs cilvēks. Tas bija LOR profesors, kuram 10 minūšu vizīte maksāja 40.- latu. Tikai pati pa šiem gadiem lasīju, domāju un beidzot sapratu, ka tas viss ir no viena zoba, kurš bija labots, nesāpēja, bet bija vaininieks. Pa tiem gadiem secināju, ka pie mums var paļauties tikai uz sevi. Un lai tie ārsti vispirms paskatās uz sevi, pirms prasīt naudu.

Atbildēt

Hameleoni

07.11.2019. 09:45

"Nabadzīgā" LĀB priekšsēde Rīgas centrā savas ģimenes ārsta praksei nomā tādas telpas, par kurām maksa droši vien tūkstošos eiro mēnesī. Varbūt šos karaliskos apartamentus pat nopirkusi? Ļoti nabadzīga...

Atbildēt

Es

07.11.2019. 09:41

»

Par kādu vispār demonizāciju iet runa ?

Es brīnos, ka ārsti bļauj ka naudas nav, bet tikai nākas dzirdēt par 40000 lielām algām un ka vidējā ārstu alga ir no 3000 līdz 11000 mēnesī. Jūs ko aptrakuši esat ? Pie tik zemas kvalitātes tik milzīgas algas. Piedevām vizītēs pie ārstiem esmu maksājis no 30 līdz 60 euro atkarībā pie kura ārsta jāiet...


Analīzes nododu regulāri, maks. 15-20 EUR, ja pēc paša iniciatīvas. Gulbja laboratorijas izcenojumi redzami internetā. Katru gadu egju uz apmaksātu sonogrāfiju, 4 EUR ar kapeikām. Jums ir regulāri MR vai CT izmeklējumi? Nopietni? Kontrole dinamikā pēc terapijas, vai tukša muldēšana?

Atbildēt

Es

07.11.2019. 09:37

»

KĀPĒC?

Kāpēc atkal tiek noklusēts, ka ārsti Latvijā pelna divas reizes vairāk nekā ir vidējā alga valstī...


Pirmkārt, sabiedrība ir neveselīga, ar sliktiem paradumiem. Jā, arī trīskārša alga pacientu skaitu nemazinās. Otrkārt, nav normāli kursēt starp vairākām darba vietām. Tā tiek paveikts mazāk. Cilvēks arī izdeg. Izņemot naudas skaitīšanu, jūs pats kaut ko dzīvē protat?

Atbildēt

Es

07.11.2019. 09:33

Nekorekts aicinājums. Par problēmām ir jārunā. Esmu sarūgtināts par tādu attieksmi. Tas nozīmē, ka mediķi ir mierā ar esošo? Nopietni?

Atbildēt

KĀPĒC?

07.11.2019. 09:20

Kāpēc atkal tiek noklusēts, ka ārsti Latvijā pelna divas reizes vairāk nekā ir vidējā alga valstī?
Nepieciešams publicēt VID datus, cik tad patiesībā ārsti pelna.
Summa norādīta par 1 slodzi, bet absolūti lielākā daļa strādā daudz vairāk!
Algas tiks paaugstinātas, tāpat trūks personāls, un jūs redzēsit, ka tāpat visi strādās vairāk.

Atbildēt

Par kādu vispār demonizāciju iet runa ?

07.11.2019. 09:18

Es brīnos, ka ārsti bļauj ka naudas nav, bet tikai nākas dzirdēt par 40000 lielām algām un ka vidējā ārstu alga ir no 3000 līdz 11000 mēnesī. Jūs ko aptrakuši esat ? Pie tik zemas kvalitātes tik milzīgas algas. Piedevām vizītēs pie ārstiem esmu maksājis no 30 līdz 60 euro atkarībā pie kura ārsta jāiet. Par magnētisko rezonansi bija jāmaksā 120 euro, ultrasonogrāfija 35 euro, rentgens 20 euro utt.... analīzes vispār kaudze naudas utt..... KUR PALIEK VISA ŠĪ NAUDA ? Ja ņem vērā ka visi taču maksā un rindas visur mēnešiem uz priekšu pieraksti !!!! Jūs tur ko - esat prātu zaudējuši ? Beidziet varbūt taisīt visur starpniekfirmas kas sūc visu naudu nost un tik Baltezerā ceļas arvien jaunas kotedžas.

Atbildēt

...

07.11.2019. 08:03

»

Jāreformē nozare

Es piekrītu, ka naudas pietrukst visiem, bet nekādi nevaru pieņemt tādus alkatigus vienas nozares pārstāvjus, no kuriem lielākā daļa saņrm krietni virs LV vidējā atalgojuma un tāpat maz. Protams, ka algas nav R-Eiropas limenī, tāpat kā jebkurai LV profesijai. Naudas veselības nozarē grūž nenormāli daudz...


...nevaru pieņemt tādus alkatigus vienas nozares pārstāvjus...
Ne jau nozares pārstāvji ir alkatīgi,alkatīga ir radītā sistēma.Dažu alkatīgu mediķu dēļ NEDRĪKST vainot visus.Savu naidu var vērst pret Viņķeli un partijām.

Atbildēt

Jāreformē nozare

07.11.2019. 07:55

Es piekrītu, ka naudas pietrukst visiem, bet nekādi nevaru pieņemt tādus alkatigus vienas nozares pārstāvjus, no kuriem lielākā daļa saņrm krietni virs LV vidējā atalgojuma un tāpat maz. Protams, ka algas nav R-Eiropas limenī, tāpat kā jebkurai LV profesijai. Naudas veselības nozarē grūž nenormāli daudz, bet to met melnajā caurumā, to apēd tādi nelietderīgi grupējumi kā ģimenes ārsti, kuram katram gadā valsts maksā virs 100000 eiro pardarbu, papildus tie gūst nepamatotus nodokļu atvieglojumus, deklarējot jaunu auto un dzivokli, kas itkā saimnieciskai darbībai iegādāti. Kāpēc tad tā nevar pārējie mediķi darīt, par to neviens nerunā, bet ta Veide vienmēr vaimanā: mums mazs, gribam vēl. Neviens nerunā, ka viņi izvairās no nodoklu nomaksas un sanem kukuļus - atvainojos ziedojumus. Visi viņi saņem no pacientiem vairāk un to saprot kā pašsaprotamu - visiem, kas piekrīt saņem pat 50 centus, nav vietas medicīnas nozarē. Piekrītu algu paaugstinājumam, bet tikai reformējot sistēmu, izvertējot, kur tā nauda un vai lietderigi tiek tērēta.

Atbildēt

...

07.11.2019. 06:25

»

toTa nevar turpinăties

Ko katrs saprot ar "normālu ārstu"...Es 100x labāk eju pie rezidenta vai ārsta ar Āzijas izcelsmi nekā pie uzpūtīga korifeja. Mums bija situācija, kad tuvinieks nonāca uzņemšanā - ļoti paveicās, ka veicais korifejs tika aizsaukts operēt un mūsu tuvinieku uzņemšanā pārņēma rezidents. Rezidents bija ļoti...


Kāds tam sakars ar padomju naftalīnu?Toni nosaka slimības ministrija ar partijniekiem priekšgalā(demokrāti un liberasti).Ja nu patīk ka dakteris ir aziāts tad derēs Indija vai Pakistāna,te ir latviešu mājvieta.

Atbildēt

toTa nevar turpinăties

06.11.2019. 23:49

Ko katrs saprot ar "normālu ārstu"...Es 100x labāk eju pie rezidenta vai ārsta ar Āzijas izcelsmi nekā pie uzpūtīga korifeja. Mums bija situācija, kad tuvinieks nonāca uzņemšanā - ļoti paveicās, ka veicais korifejs tika aizsaukts operēt un mūsu tuvinieku uzņemšanā pārņēma rezidents. Rezidents bija ļoti profesionāls, iejūtīgs, uzmanīgs, visu izskaidroja, dokumentācija bia korekti aizpildīta, neparakstījās pat uz mūsu uzsauktu kafiju no slimnīcas automāta. Jāmainās paaudzēm! Jaunie ārsti arī cieš no tā padomju naftalīna, kas nosaka toni medicīnas sistēmā.

Atbildēt

Ta nevar turpinăties

06.11.2019. 23:40

Beidzot ir jāpieverş uzmanība tam bardakam veselibas aprupes jomā. Obligato veselibas apdrošinăşanu Viņķele un & izgaza.Ărstiem un măsăm atalgojums noźēlojams, tapec, izņemot dażus ărstus, lielakā daļa gaida aploksnes. Pie normala ărsta savlaicīgi vairs nevar tikt pat par naudu vajag arī pazīšanos.

Atbildēt

Andris

06.11.2019. 23:33

Kaut kāds jocīgs raksts,PSRS laiku stilā... To jūsu reputāciju jau nevienam nevajag graut, to jūs paši dakteri ar savu alkatību esat sagrāvuši. Raksta sākumā raksta ,ka galvenā rūpe (atkal) esot nauda, bet it kā mēdijiem adresētā info sniedz nevis darba samaksas rādītājus , bet med. personāla nodzīvoto gadu statistiku...

Māsinām tos dakterus vajag papurināt... Piemēram dažos krogos ir "obšaks" tur dienas laika tiek saliktas visas dzeramnaudas un darba beigās līdzīgi sadalītas starp kroga personālu... Tiek ari tiem kuri darba specifikas dēļ netiek pie dzeramnaudām. Ja mediķi savā starpā spētu ,kko līdzīgu izveidot, iespējams nevajadzētu nekādus streikus...

Atbildēt

to Landlady Lata

06.11.2019. 22:59

+ vēl ņemiet vērā, ka te tā zobārsta vai friziera vietiņas īre ir 10x lielāka nekā LV. Es kā kārtīgs emigrants kādreiz arī atvaļinājumos apskraidīju LV zobārstus un ginekoloģes, sak, tak lētāk un lai jau mana naudiņa paliek LV. Tagad es sen jau tā nedaru, Luxemburgā medicīnas pakalpojumi ir tikai mazmazdruzciņ dārgāki, bet toties nesalīdzināmi kvalitatīvāki.

Atbildēt

to Landlady Lata

06.11.2019. 22:53

Es nezinu, vai Luksemburgu var pielīdzināt jūsu iedomātajai cilvilizētajai pasaulei, bet kā reizi šodien biju pie zobārsta (un pēcāki nolēmu sevi par drosmi apbalvot ar frizieri). Pie zobārsta vizīte stundu: salaboja vienu zobu, vienam izņēma nervu, anestēzijas, rentgens, vēl kaut kāds super puper izmekējums žokļa kaula stadijas noteikšanai, jo domājam par to, vai likt tiltu vai implantu - 300,075 eiro. Frizieris - 1.5 stundas (krāsošana, griešana, blow dry) - 75 eiro. Manuprāt, normāla proporcija. LV frizieris ar visu to pašu būtu varbūt 50, zobārsts vairāk (un tas nebūtu izdarāms stundas laikā, LV zobārsti ir čammas, viņi velk laiku ar takšķēšanu)

Atbildēt

Landlady Lata

06.11.2019. 22:16

Amerikā un citviet civilizētajā pasaulē ārsts ir unikāla un cienījama profesija, ko ir grūti iegūt - daudzi mācību gadi, augstas izmaksas, atbildība... Latvijā ārstu grib pielīdzināt frizierim, pārdevējasm, šoferim... Jā, PSRS gadi nav aizgājuši nebūtībā, vienlīdzība rullē!

Atbildēt

Mūsuprāt

06.11.2019. 21:50

»

viesis

Nevar īsti saprast, kam pienākas sods- nabaga medmāsiņām, kuras vergo par ubaga grašiem, vai politiķiem, kuri šādu cilvēkus izsūcošu sistēmu ir radījuši, un kuru dēļ atrodamies uz iznīcības robežas


vienmēr atradīsies kāds, kurš gribēs vienkāršas lietas pārprast.
Vai tad ir tik grūti saprast, ka domāts tiem kuri pārkāpuši zvērestu un nav starpības, vai tā ir trūcīga medmāsiņa vai deputāts, ministrs, milicis utt.
Vai jūs piemēram gribētu lidot ar lidmašīnu, kurā pilotu jebkurā brīdī var uzpirkt lobiji, vai teiksim braukt ar autobusu uz Liepāju, kur šoferis solītu jūs aizvest 15min. laikā. Tākā nav starpības

Atbildēt

Latvijas ārstu biedrībai

06.11.2019. 21:45

Tas, ko dara mediji šobrīd, ir strutaina furunkuļa pārgriešana, lai strutas var iztecēt un organisms (medicīnas sistēma) atlabt. Iespējams, būs vajadzīgas arī antibiotikas (likumu izmaiņas, lai pielīdzinātu "pateicības" korupcijai, jauns ārstu kontroles dienests, pacientu ombuds ar plašām juridiskajām pilnvarām). Šobrīd tieši pacienti un viņu tuvinieki ir novesti līdz galējam izmisumam. Ārsti un slimnīcu vadītāji ir ļāvuši nonākt līdz šādai galējai pacientu izmisuma un bezpalīdzības stadijai, nereaģēdami uz signāliem par izspiešanu, par rupju attieksmi, par darba laika kavēšanu un cilvēkiem, kas smagā stāvoklī gaida gaiteņos 3, 4 un vairāk stundas uz savu ķīmiterapiju vai starošanu. Jums, ārsti, bija visas iespējas nenovest savu profesijas prestižu līdz lielceļa laupītāja līmenim. Jūs to neizmantojāt! Tagad vārds pacientiem ar mediju palīdzību!

Atbildēt

P.

06.11.2019. 21:29

Vidējais vecums tāds, vidējā alga šitāda...

Un kāds ir vidējais cietumsods izspiedējiem?

Atbildēt

jautājums

06.11.2019. 20:29

Tā nav demonizācija.
Vienkārši tauta ir novesta līdz kritiskājai pacietības robežai. Tā tomēr vairs turpināties nevar.
Vismaz onkoloģija ir jāsakārto. Tas jau ir aiz labā un ļaunā robežas.
Es galīgi neesmu Bojāra fans, bet tēma ko pacēla Aizliegtais paņēmiens ir precīzi tas, ar ko ir jānodarbojas sabiedriskajam medijam par nodokļu maksātāju naudu.
Tas ko pateica Austrumu slimnīcas valdes priekšsēdētāja - cik laimīgi ir slimnieki, ka var iedot ārstam aploksnīti... Tas jau prasās pēc psihiatra palīdzības.
Onkologu skaits Centrā ir jāpalielina vismaz 2-3 reizes. Tā mafija ir jālauž.
Un tauta ir jāizglīto par onkoloģija. Nu nav tur ārsts noteicējs...Borisam Teterevam taču nauda bija un pieejamas klīnikā tai pašā Izraēlā, kas ir vadošās pasaulē. Valteram naudu Vācijai savāca, bet...Arī PSRS laikā un tā laika terāpijas bija kas uzvarēja slimību.
Un tas var skart ikvienu -pašu vai tuviniekus. Arī pašus ārstus.
Visas sabiedrības interesēs ir to purvu sakārtot. Un pirmkārt onkoloģijā ir jāpalielina jauno ārstu un rezidentu skaits.


Atbildēt

kode

06.11.2019. 20:23

Nu tās dainu valodā nosauktās "pateicības" slimnīcās ir tradīcija kā dziesmu svētki.Nu jau oficiāli tiek teikts,ka slimnieki esot paši vainīgi ,ka nekorekti dod tās pateicības.Nu tad jāorganizē kursi ,kā pareizi un "cieņu nepazemojoši" kuvieru iedot .Ārstam taču jāpārvietojas ļoti ērtā pēdējā izlaiduma braucamajā un jādzīvo lepnā mājā uzreiz ,jo ir mācījies 10 gadus. Tas nekas ,ka te nav ne Zviedrija ,ne Vācija,ne šveice. Arī medmāsām naktsmaiņās visi mani paziņas ir maksājuši.Protams citā līmenī.

Atbildēt

viesis

06.11.2019. 19:53

»

Mūsuprāt LRTT

Tāpat nekas nenotiek, tagad visam ir sponsori, šodien gan tos dēvē par lobijiem un tie ir legalizēti valdības uzpircēji un faktu sagrozītāji, lai nodrošinātu savai nozarei maksimālo peļņu. Tātad pofig cilvēks, pofig veselība un zvēresti (hipokrāta un deputāta), galvenais ir peļņa...


Nevar īsti saprast, kam pienākas sods- nabaga medmāsiņām, kuras vergo par ubaga grašiem, vai politiķiem, kuri šādu cilvēkus izsūcošu sistēmu ir radījuši, un kuru dēļ atrodamies uz iznīcības robežas...

Atbildēt

viesis

06.11.2019. 19:50

»

paardomas

Manuprāt nevajag jaukt trulo medicīnas sistēmu ar konkrētiem ārstiem un māsām,viņi šo sistēmu neizdomāja.Tieši tāpat viņi neapstiprināja galveno ārstu un valdes locekļu algas.Būtu prātīgāk visiem pievienoties un izvirzīt savas prasības...


Tieši tā, politiķu uzskatā, viss maksā tik cik maksā, izņemot cilvēku darbu. Latvijā nezin kāpēc tiek propagandēts viedoklis, ja tu neesi bankas prezidents, ministrs vai vismaz deputāts, tad tavs darbs neko nav vērts. Bet vairums cilvēku līdz tam, ka šis uzskats ir nenormāli nepareizs, nav spējīgi aizdomāties, tādēļ arī ir tik daudz bļāvēju par "alkatības dēmona apsēstajiem ārstiem".

Atbildēt

Mūsuprāt LRTT

06.11.2019. 19:49

»

manupraat

Veseliibas apruupes sisteema tie'saam ir demonizeeta. Un to nav dariiju'si ne masu medijji, ne medi'ki, bet gan valdiiba un ministrijaa seedo'sie


Tāpat nekas nenotiek, tagad visam ir sponsori, šodien gan tos dēvē par lobijiem un tie ir legalizēti valdības uzpircēji un faktu sagrozītāji, lai nodrošinātu savai nozarei maksimālo peļņu. Tātad pofig cilvēks, pofig veselība un zvēresti (hipokrāta un deputāta), galvenais ir peļņa !!!
Pārkāpjot zvērestu pienākas sods un dotajā situācijā, kad esam novesti uz iznīcības robežas visās sfērās, vēlams būtu augstākais soda mērs kāds vien iespējams.

Atbildēt

Neliešiem atlikušas pēdējās 1000 stundas

06.11.2019. 19:38

»

švamme

Iebļāvās gadījuma darbu strādnieks ar nepabeigtu vidusskolas izglītību un log-mazgātāju kursiem


Salīdzinājumam es mācos visu savu mūžu, kaut neesmu izgājis caur čekas šķīstītavu kā parasti dēvēju Latvijas augstskolas un līdzīgas iestādes ārvalstīs, kuras pārsvarā ir cionistiem piederošas šķīstītavas, kurās atlasa pašus nelietīgākos kadrus. Kaut neesmu saistīts ar medicīnu, mani klienti nesūdzas par mana darba kvalitāti, bet apstākļos, kad cilvēkiem nav apgrozāmo līdzekļu ir jāsāk domāt vai augstākā izglītība ir risinājums mūsdienu problēmām.
Jā starp citu, 40% pasaules miljardieru nav augstākās izglītības. Izdari secinājumus, kas tad ir vērtība, zināšanas un pieredze vai čekistu-cionistu mandāts apzagt pārējo sabiedrību.
Augstākā izglītība automātiski nenozīmē cionistu vai čekistu mandātu, bet šāds mandāts vienmēr liecina par augstāko izglītību - paradokss ???

Atbildēt

ha-ha

06.11.2019. 19:10

»

švamme

Iebļāvās gadījuma darbu strādnieks ar nepabeigtu vidusskolas izglītību un log-mazgātāju kursiem


Kamēr tu 12 gadus mācījos es strādāju un maksāju nodokļus,tā kā ar savu mācīšanos nebāzieties virsū un tev taču ar automātu nedzina to darīt un nevaino cilvēci savā nepareizajā profesijas izvēlē.Tas, kā jūsu nozare ir kļuvusi par korupcijas un gandrīz vai mafijas sinonīmu ,vainojiet savu menedžeru badīgumu,visatļautību un zemo sociālās atbildības līmeni un pirmkārt jau to,kā jūs kūda izbijušie okupantu ideologi,kuri ar pilniem makiem un biksēm nevar vien sagaidīt deboļševizāciju un maksu par saviem noziegumiem pret tautu.

Atbildēt

švamme

06.11.2019. 18:39

»

56

Kukuļizpiedējus ārstus asinsdesās ! Atradušies te - izredzētā šķira ....Un nevajag tikai par 10 gadu mācīšanos te sākt ! Visi mēs visu mūžu mācamies, bet 7000 mēnesī nepelnam


Iebļāvās gadījuma darbu strādnieks ar nepabeigtu vidusskolas izglītību un log-mazgātāju kursiem.
Tātad pēc tavas ļeņina mazbērna sapratnes tramvaja vadītājam jāsaņem tikpat cik ārstam?
Atņemt izglītotiem un pārdalīt visiem!!!!! Šarikovu dzīres!

Atbildēt

56

06.11.2019. 18:17

Kukuļizpiedējus ārstus asinsdesās ! Atradušies te - izredzētā šķira ....Un nevajag tikai par 10 gadu mācīšanos te sākt ! Visi mēs visu mūžu mācamies, bet 7000 mēnesī nepelnam !

Atbildēt

Wins

06.11.2019. 17:49

»

vēlreiz

Noteikumus uzstāda slimības ministrija,nevis ārsti un māsas,viņi pat ļoti gribēdami nevar neko mainīt,bet grib.Tāpēc arī streiko


Viņiem nekas neliedz piedāvāt konkrētas izmaiņas, jo tieši viņi ir tie, kam tas ir ikdienas darbs.
Es nesaku, ka jābūt visam izstrādātam līdz detaļām, bet ārstiem būtu jāredz, kur viņu nozarē nejēdzīgi tiek tērēta nauda.
p.s. par eveseliba šoreiz nerunāsim. :)

Bet līdz šim, vienīgās prasības - vairāk naudas.
Piem. http://www.lgaa.lv/node/144

Atbildēt

manupraat

06.11.2019. 17:47

Veseliibas apruupes sisteema tie'saam ir demonizeeta. Un to nav dariiju'si ne masu medijji, ne medi'ki, bet gan valdiiba un ministrijaa seedo'sie.

Atbildēt

Necaurspīdīgs dakteru atalgojums

06.11.2019. 17:16

Ārsti varētu piekrist sniegt deklarācijas kaā valsts amatpersonas. Dabūs papildus nodokĺu naudu, bet tas aizies dažiem nevis ar 39tūkst. mēnesī, bet, piemēram, 50t.mēnesī. Pārējie kā nabagi bija tā paliks un streikos pa ielām.

Atbildēt

hm

06.11.2019. 17:08

Medicīna, kā viss mūsu valstī, ir pārvērsta par biznesu. Kas nepieciešams biznesam? Lielākas algas, vairāk slimo un slimību.
Kā sadalās valsts subsīdijas, tas pašu ārstu - biznesmeņu ziņā. Tāpēc jau viens saņem 39, bet cits tikai 1 tūkstoti algā. Radīts caurais maiss, kurā var bērt naudu bezgalīgi. Slimnieku un slimību ārstēšanu ilgums un daudzums pieaugs, viens saņems 40, cits 1,5 t., kas būs maz, bet visi ārsti korī bļaus, ka nepietiek. Arī tie, kuru alga 10 t. Valstī tā iekārtots.
Slimību profilakse vispār tiek ignorēta.
Ja ieviestu kārtību, naudas pietiktu. Taču līdzīga situācija izveidota visapkārt'. Valstī vajag saimnieku.

Atbildēt

paardomas

06.11.2019. 16:34

»

ragana

Kāda tur demonizācija? Varbūt ārstiem jāsāk ar savu alkatības dēmonu ierobežošanu un pamāzām der atgriezties reālaja sav biedrībā? Tā muļķa sabiedrība un žurnāluisti nesapratīs kā jaunajam ārstam 30 gadu vecumā ir jābūt ne tikai ģimenei ar berniem, auto, bet arī izmaksātai privātmājai... Un, protams...


Manuprāt nevajag jaukt trulo medicīnas sistēmu ar konkrētiem ārstiem un māsām,viņi šo sistēmu neizdomāja.Tieši tāpat viņi neapstiprināja galveno ārstu un valdes locekļu algas.Būtu prātīgāk visiem pievienoties un izvirzīt savas prasības.
Kādreiz partijnieki brēca ka viss maksa tik cik tas maksā.Tātad arī cilvēkiem jāmaksā tik cik tas maksā,vismaz vidēji Eiropā.

Atbildēt

eksis

06.11.2019. 16:03

Bet kuri tad ir tie ārsti, kas saņem 5,10 un 39k mēnesī? Tas bija Letas izdomājums?

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: