Menu
Pilnā versija
Foto

Morālie teroristi uzņem apgriezienus

Latvijas mednieku asociācija* · 15.01.2019. · Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    6   5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

koijotam

15.01.2019. 18:24

»

koijots

Ar medniekiem ir tāpat, kā ar gejiem, - šaudaties tur likumu ietvaros cik tīk, bet, nu nevajag sevi eksponēt ar līķiem un ar to plātīties


mednieki to arī dara likuma ietvaros un bildes izvieto medniekiem domātos portālos, bet jūs, zālēdāji, nez kapēc tur lienat, velkat tās bildes ārā un publicējat, lai pēc tam varētu ķēzīties. Paši gan no sulīgas karbonādes neatsakāties bet medniekus apdirst-svēta lieta.

Atbildēt

mednieks

15.01.2019. 18:19

šodien jau tuklā veidemane Neatkarīgajā arī nolika visus medniekus un izteica savu vienīgo pareizo viedokli. Diez vai pate ir tāda dabas mīļotāja, neizskatās, ka šamā pati pārtiktu tikai no zāles.

Atbildēt

alexai

15.01.2019. 18:15

»

Alexa

Diemžēl komentētājiem nepiekrītu. medībām ir jābūt. tikai ir jāmedī visi , ne tikai stirnas, aļņi, cūkas, no kurām sanāk labi konservi un desas, bet , piemēram, lapsas, no kurām konservus neuztaisīsi, nemedī, jo jēga kāda no viņām, vai ne? un līdz ar to , to lapsu tik nenormāli daudz sāk savairoties...


Latvija nav trakumsērga, tā ko visi uzskata par trakumsērgu, ir kašķis un kašķaina lapsa nevienam nemetas virsū bet klusiņām nosprāgst kaut kur mežā. vari skriet mierīgi, neviena lapsa tevi neaiztiks

Atbildēt

Pareizi,koijot!

15.01.2019. 18:12

»

koijots

Ar medniekiem ir tāpat, kā ar gejiem, - šaudaties tur likumu ietvaros cik tīk, bet, nu nevajag sevi eksponēt ar līķiem un ar to plātīties


Tā tāda indeve,raksturīga cilvēku sugai - plātīties ar to ,kas pašam visvērtīgākais,dārgākais. Lapsa

Atbildēt

?

15.01.2019. 18:01

»

Vārds

Lai veicas dabūt renkuli vēderā


Pats sev novēli renkuļus vēderā ?? nu,nu , diez vai tā ir laba doma... bet zālēdājiem jau organismā esot dzelzs trūkums..ko tik nesadomās un nesarunās.

Atbildēt

Vārds

15.01.2019. 17:47

»

vārds

Beidzot arī publicēts sakarīgs un argumentēts raksts! Lai veicas


Lai veicas dabūt renkuli vēderā!

Atbildēt

Gregs

15.01.2019. 17:33

»

aktinium

Cik gan gardam vajadzētu būt vilka gaļas cepetim


Dombrovska ar Barviku tās visas pārdod

Atbildēt

antons mikoss

15.01.2019. 17:29

Esmu pirmais cilvēks še, kurš nebaidas no sevis. Eūū! Vai te ir kāds vēl bez manis. Tikai niki un boti. Būtu vēl kāds- varētu padiskutēt. Esmu gan mednieks, gan dabas aizstāvis. Euū! Kur visi palikuši?

Atbildēt

uyuyuyyuy

15.01.2019. 17:06

tikai deģenerāla kropla un stulba sieviete var fotografēties ar liikiem

Atbildēt

Vietējais

15.01.2019. 17:03

Pats savu pirmo šāvienu no medību bises esmu izdarījis 10 gadu vecumā. Tas bija pēckara laiks, kad ar pārtiku bija ļoti smagi, mājas cūkgaļu tiku pagaršojis tikai būdams jau 7 gadus vecs.
Tā ka varu teikt, ka esmu šobrīd izgājis gandrīz pilnu mednieka ciklu- tas ir, vismaz līdz brīdim, kad esmu sapratis šīs nodarbes bezjēdzīgumu, vai pat kaitīgumu šobrīd.
Nenoliedzami ir tas, ka jaunatnei patīk ieroči, pašam arī patika,un ir arī vēlams, lai jaunie ar tiem būtu pazīstami, tāpēc būtu jāveicina visādi šaušanas pasākumi dažādos stendos, pieaugušu treneru uzraudzībā, pirmkārt, lai var izšaudīties cik tik vēlas, otrkārt, neapdraudētu, ar pārsteidzīgu rīcību neapzinoties riskus, citus apkārtējos, un treškārt, būtu pazīstami ar ieročiem, to bīstamību, arī drošības noteikumiem.
Bet izsniegt mednieku apliecības un ieroču atļaujas agrāk par 18 gadiem -tas gan būtu pārsteidzīgi.

Atbildēt

Aicis

15.01.2019. 16:37

Nekā personīga, tas vienkārši ir milzīgs bizness, aiziet uz mežu un nošaut dzīvnieku. Ne tev ir jākopj, ne jābaro, un beigās protams šī gaļa ir daudz veselīgāka par antibiotiku pilno cūkgaļu. Un mednieki šo savu rūpalu aizstāvēs visiem spēkiem. Kāds ir pareķinājis šo tūkstošu mednieku kopīgi nomedīto naudas izteiksmē. Nez PVN par pārtikas produktiem mednieki maksā?

Atbildēt

koijots

15.01.2019. 16:26

Ar medniekiem ir tāpat, kā ar gejiem, - šaudaties tur likumu ietvaros cik tīk, bet, nu nevajag sevi eksponēt ar līķiem un ar to plātīties.

Atbildēt

hmmm...

15.01.2019. 16:00

Jocīgi ! Spiežu plusiņu, cipariņš nemainās ni un ni! Vai tas tā būtu "spešel"noregulēts, lai mazāk redz to atbalstītāju?

Atbildēt

Melns: baltu

15.01.2019. 15:51

Krītam galējībās,kā parasti. Jāmedī obligāti! Aizliegt medības! Kāpēc esam tik akli,ka neredzam jēdzīgus risinājumus medniecībā(un ne tikai tajā) ? Ar mēru, ar apdomu,ar prātu jārīkojas tā ,lai minimāli kaitētu dabai un gūtu OPTIMĀLU ,ne maksimālu labumu sev.Bet pašlaik ir tāds aptrakušu ,alkatīgu vēlmju laiks.Vieni kampj, cik jaudas,kaut jau rīklē sprūst. Citi uzmācīgi,neatlaidīgi (sin.liekulīgi) sludina veģetārismu,vegānismu. Vēl citi bez jēgas un dziļākas saprašanas it kā aizstāv dzīvniekus. Absurds! Laiku,ko tērē pārējo - "neticīgo" -pārvilināšanai savā ,vienīgi "pareizajā" pusē, lietderīgāk izmantot jēdzīgākiem nolūkiem,kaut vai lasot grāmatas par dzīvo dabu!

Atbildēt

Alexa

15.01.2019. 15:28

Diemžēl komentētājiem nepiekrītu. medībām ir jābūt. tikai ir jāmedī visi , ne tikai stirnas, aļņi, cūkas, no kurām sanāk labi konservi un desas, bet , piemēram, lapsas, no kurām konservus neuztaisīsi, nemedī, jo jēga kāda no viņām, vai ne? un līdz ar to , to lapsu tik nenormāli daudz sāk savairoties, jo stirnas apšauj, lapsām ēdamais jāmeklē tuvāk pie civilizācijas, jālien pie cilvēkiem tuvāk. kāpēc es šo rakstu, man pagājšgad no pagalma, lapsas aiznesa divus kaķus, trešajam izdevās izglābties ar dziļām brūcēm uz kājas. agrāk no rītiem skrēju rīta rosmi, pēc šiem gadījumiem, vairākkārtīgi redzēju, ka lapsas klīst pa ceļu, no šīs domas atteicos. jo nav vēlmes, ka kautkur no krūmiem, man skrienot, kāda lapsa virsū neuzmetas (piemēram, slima ar trakumsērgu). beigās sanāk, ka nevis mēs dzīvojam, bet manu dzīvi regulē lapsas. medniekiem, kad , lūdzam, vai nevar pakontrolēt šo situāciju, tad viņiem nav interesanti, nav viņu teritorija uttt, tūkstots un viens iemesls....

Atbildēt

Pomeranču Vainadziņš

15.01.2019. 15:23

"Arī tie, kuri izvēlas neēst gaļu neafišē, ka kaitē ne tikai savai veselībai, bet netieši visai pasaulei. Lai iegūtu augu gadu ar viņiem nepieciešamajām vielām bagātos augus, tiek izmantots milzums ķīmijas, plastmasas iesaiņojuma, izcirsti meži, no ierastajām dzīves vietām padzīti savvaļas dzīvnieki, kurus vēlamies taču aizsargāt… "

Eu, šis nudien reāli iespārda!
Kaut ko absurdāku nav gadījies lasīt.

Atbildēt

deģenerātu atraugas

15.01.2019. 15:22

Mednieki pamatā ir deģenerāti, kuriem jāārstējas psihiatriskajā slimnīcā, bet viņiem, jebkuram no šiem asinskārajiem tipiem, gluži otrādi, valsts ļauj iegādāties, glabāt un lietot šaujamieročus, kas pārspēj pat nacinonālo brunoto spēku kareivju ekipējumu: snaiperšautenes un gludstobru. Abi šie veidi ir lieliski pielietojami cilvēku pasūtījuma slepkavībās. Ar optisko tēmekli, protams, ir labāk trāpīt, nekā ar zemessarga (kas pārstāv valsts bruņotos spēkus) neērto pagali. Bet lai nevar atrast trasējuma pēdas- tad tik pucē ar bisi. Nenormāli, ka ar valsts aizsardzību un patriotismu nemotivēti slepkavas atrodas valsts aizsardzībā un vēl pieprasa morālu gandarījumu! Tas ir absurds. Jājautā, kādas kriminālas autoritātes visu to lobē Saeimā un Iekšlietu ministrijā...

Atbildēt

Pilnīgi un totāli murgains raksts, kur tiek noķengāti visi dzīvnieku aizstāvji.

15.01.2019. 15:11

Es varu iedomāties kādas samazgas ir galvā tam, kurš rakstā var visus tos, kuri nepiekrīt dzīvnieku nogalināšanai nodēvēt par divkošiem, kliedzējiem utt... Es faktiski nekad nēesmu spējis izprast tos jūsu tā saucamos “medniekus”, kuriem ir bijusi vēlme soc tīklos vai portālos eksponēt sevi kopā ar nogalinātu dzīvnieku. Vai jūs cienītais (kaut cienītais rakstīt laikam negribētos) uzskatat to par pareizu ? Vai uzskatat, ka nogalināt dzīvniekus un pēctam ar to asiņainajiem līķiem taisīt selfijus ir normāli ? Vai uzskatat par normālu izteicienus kautvai tai pašai “lūšu medniecei” kura pēc lūša nogalināšanas izsaka nožēlu par to ka nav nogalinājusi lūšu mazuļus ? Ja to uzskatat par normālu tad man ir jautājums par jūsu garīgo veselību. Ja kādu jūs saucat par DIVKOŠIEM.....un uzskatat, ka dzīvniekus ir jāšauj nost, tad KĀPĒC vienā brīdī visos portālos tiek izpūsts, kā glābēji redz riskējuši ar dzīvību un glābuši ledū ielūzušu suni ar kucēniem un visi applaudē, bet turpat mežā tiek apšauta lūšu ģimene ar lūsēniem - tad kā tas saucas ? Varbūt tad priekškam glābt kādu dzīvnieku un ja sekojam jūsu loģikai tad to ielūzušos ledū suņukus pilsētas centrā nemaz nevajadzēja glābt, bet izsaukt medniekus un turpat šos nobliezt.... iesprūda kaķis kokā - saucam medniekus un bliukt.. kaķis nokrīt zemē un viss ir ok.... vai tā ?

Atbildēt

eksis

15.01.2019. 15:06

LMA* staigā pa plānu ledu.
Tieksme nogalināt bez vajadzības nav dabiska. Tādēļ tāpat kā, piemēram, nekrofilija vai zoofilija, tā drīzāk ir patoloģija nevis filozofiska pārliecība.

Atbildēt

aktinium

15.01.2019. 14:51

Cik gan gardam vajadzētu būt vilka gaļas cepetim!
P.S. Starp citu - kur paliek Latvijā nomedīto lopu ādas?

Atbildēt

vārds

15.01.2019. 14:26

Beidzot arī publicēts sakarīgs un argumentēts raksts! Lai veicas!

Atbildēt

Lapas:    6   5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: