Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Aldis Alliks

21.08.2017. 18:05

»

ezītis

Tu biežāk ieskaties spogulī, ķēms


Ai, ai, ai, cik gan mēs droši, cik pārliecināti par savu "anonimitāti" interneta vidē esam... Un ja nu TOMĒR izrādīsies, ka katrs ir samērā viegli, vienkārši "izskaitļojams" un ja nu pēc tam vēl būs viens otrs tāds, kurš - līdzīgi man - diezko negribēs spogulī ieskatīties? ;)

Atbildēt

sm.

21.08.2017. 18:03

Trešais, saukt izmeklēšanas iestāžu darbiniekus Lemberga lietā par neprofesionāliem šķiet atrauti no realitātes. Paskatieties KNAB izmeklētāju vispārējo līmeni. Vai ir kāds no KNAB, kurš ir profesionāli izmeklējis kādu lielu lietu (un kurš šobrīd nav atlaists)? Alternatīva bija vāji tukšmuldētāji bez azarta ko atklāt. Bijušais priekšnieks kā pirmais, un tie, kuri lepojas ar 70-100 eiro sodiem bibliotekārēm viņam seko.

Atbildēt

Aldis Alliks

21.08.2017. 17:58

»

ezītis

Komunicēt ar sapīpējušos, tipa, juristu, nu, nesmīdiniet. Viņiem tik ar Branti sapasētu


Man tāds prieks, tāds prieks, ka esi izvēlējies ar mani NEkomunicēt! Ja Tu zinātu, kāds tas ir atvieglojums, cik ļoti gan sirsniņai manai vieglāk'i palikās! ;)

Atbildēt

ezītis

21.08.2017. 17:53

Komunicēt ar sapīpējušos, tipa, juristu, nu, nesmīdiniet. Viņiem tik ar Branti sapasētu

Atbildēt

Aldis Alliks

21.08.2017. 17:52

»

mja

" Jāvem... "(c), tas tāds spītīgs princips rakstīt kā izrunā vai kā


Uz šādu aizrādījumu jau esmu atbildējis (sk. šajā komentāru sadaļā kaut kur iepriekš) :)

Īsi sakot, man dikti patīk Jāņa Turbada romāns "Ķēves dēls Kurbads" :)

Atbildēt

sm.

21.08.2017. 17:47

Nu lai izdodas!

Bet tas, ka Aivaru Lembergu var saukt par īstu vīru, tikai pierāda apgalvotāja sliktās spējas pazīt cilvēkus. Īsts vīrs nav enerģija darboties ar ļauniem, savtīgiem nolūkiem (tv24 zināms finansists atklāti pateica, ka Lembergs reiz teicis, ka viņa mērķis ir pelnīt savai ģimenei), enerģija apvienojumā ar godaprātu.

Arī par deputāti Sudrabu naivs skatījums. Deputāte sevi pierādījusi kā aukstasinīga mele (noskatieties to sarunu ar Domburu un Āboltiņu). Visticamākie ir tie meli, kad melo, pat nejūtoties neērti. Un tādi cilvēki var samelot jebko.

Bet juridiski uzrakstīt kāda cita izdomāto nešķiet tik lielas algas pelnīti. Bet lai tā būtu.

Atbildēt

Aldis Alliks

21.08.2017. 17:35

Nu, ko, esat iesildījušies, "priedīši", "eglīši", "kalniņi", "lejiņi", "purvāji" un "čūskulāji", ja? ;) Labprāt palasīšu arī Jūsu domas par šo - http://fronte.lv/2015/11/ir-jasak-domat-ka-latviesiem-latvijas-saimniekiem

Atbildēt

Aldis Alliks

21.08.2017. 17:10

»


Atkal man jāsaka - ačgārns sākumpunkts. Pārējais jau ir Jūsu interpretācija un, attiecīgi, Jūsu izvēle un atbildība.

Atbildēt

Aldis Alliks

21.08.2017. 17:08

»

bb

Jautrs raksts un arī komentāri...


Ačgārns "izejas punkts", proti, faktu un apstākļu uzskaitījums. Tālāko (proti, Jūsu interpretāciju) līdz ar to pat nav vērts apspriest.

Atbildēt

Pomeranču vainadziņš

21.08.2017. 17:05

»

U.U.

Jautājums “vai postcilvēkus var uzskatīt par deģenerātiem” tagad ar katru dienu kļūst arvien aktuālāks. Taču konstruktīva atbilde nav iespējama. Postcilvēki vēl maz ir darījuši paši savas būtības analīzē. Pašlaik tas viss, kas ir pateikts par postcilvēkiem, nav pašu postcilvēku produkcija, bet gan cilvēku...


C: "Pašlaik tas viss, kas ir pateikts par postcilvēkiem, nav pašu postcilvēku produkcija, bet gan cilvēku refleksijas rezultāts."

Priedīšpap, tak zini, kurš vēl daļu cilvēces uzskatīja par "mazāk cilvēkiem". Pateizi - Hitlers!

"Refleksija" ir ļoti labs jēdziens. Refleksija satur atspoguļojumu. Un tā nu dzīvē iekārtots, ka mums dikti nepatīk citos tas, kas ir pašos - jo šamējie taču to "reflektē"!

Piemēram, tu citiem pārmet augstprātību, taču no taviem tekstiem un komentiem augstprātība pludo aumaļām (nekavēšu laiku uz psiholoģiju balstītām pazīmēm, ja nu pats neuzprasīsies, protams).

Ir pareizi saukt lietas īstajos vārdos un to pašu augstprātību nosaukt par augstprātību, kur tā gozējas. Atslēga ir tajā, KĀ to dara. Un tajā, KĀ to dari tu, lien ārā kaudze āža kāju. Tev bērnībā bija problēma ar uzmanības dabūšanu no mammas (tas nav nekas neparasts. Bērnības mēdz būt visādas, arī liktens pavērsienu noteiktas).

Ar laiku tu iemācījies uzlikt masku, ka: "man to nevajag." Cilvēki mēdz likt maskas un valkāt aizsargbruņas, lai sevi nesāpinātu. Taču zemapziņu nepiemānīsi. Tā ir pārāka par jebkuru ideoloģiju, tā strāvo cauri maskām un bruņām. Un tā nu tu bērnībā nedabūto uzmanību esi mēģinājis dabūt visu dzīvi (tai skaitā kā studentu uzmanību, būdams pasniedzējs); arī tagad caur narcistiski gudriem rakstiem un tad komentāriem zem liela skaita dažādu pseidonīmu tevī runā tas pats mazais Arturs. Reizēm izdodas. Reizēm galīgi nē (re! tevi pat tiesāja aizmuguriski, ko tu piemini priekšā un pakaļā!).

Protams, katram savs.
Lai nu kā tur būtu, Priedīšpap, es patiešām Tevi (šoreiz īpaši ar lielo burtu!) mīlu šī vārda plašajā neerotiskajā nozīmē (diemžēl daudzi nezina, kā tas ir), jo Tu arī piederi pie Dieva Pasaules daudzajām šķautnēm. Lai Tev veselība un laba izdošanās!

Atbildēt

Aldis Alliks

21.08.2017. 17:04

»

Davids

Aldis skiet laga virs, bus jaatbild uz aicinajumu un tiesam jasakomunice, kad busu LV; kopigie draugi FB ari interesanti. Es gan rakstu so komentaru tadel, ka nedaudz japiekrit kadam no ieprieksejiem viedokliem, ka nu tik metas virsu, lai ari butu, pirmkart, novertejusi, ka kads autors (lai ari kadu...


Attiecībā uz "ad hominem" jau agrāk izmantojušo Priedīša kungu (un ne tikai viņu) esmu jau agrāk paudis savu nostāju - https://www.facebook.com/Aldis.Alliks/posts/1960499324197702 ...

Priedīša kungu es cienu saistībā ar viņa šajā portālā (vairumā) publicētajiem autorrakstiem - allaž ar interesi tos lasu, daudz ko jaunu uzzinu, kaut kam nepiekrītu, daudz kam piekrītu. Ir interesanti.

Taču - "kāda blusa iekož" cilvēkam, kad viņš sāk lasīt un vērtēt citu rakstīto, man - kā jau "2222" bioloģijā, zooloģijā, psiholoģijā, sociālantropoloģijā un sazin kur vēl - nesaprast... Bet nebūšu nedz viņa, nedz daudzu citu "soģis" un "bende". Dievam, Allāham, Jāvem un pašam nelabajam visādi cilvēki esot vajadzīgi...

Atbildēt

Davids

21.08.2017. 16:38

Aldis skiet laga virs, bus jaatbild uz aicinajumu un tiesam jasakomunice, kad busu LV; kopigie draugi FB ari interesanti. Es gan rakstu so komentaru tadel, ka nedaudz japiekrit kadam no ieprieksejiem viedokliem, ka nu tik metas virsu, lai ari butu, pirmkart, novertejusi, ka kads autors (lai ari kadu iespaidu atstajot pec katra ieskatiem un analizes) ari aktivi atbild komentaros (nelasu daudz so portalu, varbut citi ari ta dara, nezinu). Konstruktivi argumenteta kritika, protams, ir normala, passaprotama un nepieciesama lieta, es runaju par klajiem ad hominem variantiem.

P.S. Sorry par rakstisanu bez diakritiskajam.

Atbildēt

U.U.

21.08.2017. 16:21

Jautājums “vai postcilvēkus var uzskatīt par deģenerātiem” tagad ar katru dienu kļūst arvien aktuālāks. Taču konstruktīva atbilde nav iespējama. Postcilvēki vēl maz ir darījuši paši savas būtības analīzē. Pašlaik tas viss, kas ir pateikts par postcilvēkiem, nav pašu postcilvēku produkcija, bet gan cilvēku refleksijas rezultāts. Tātad tas viss ir pateikts no cilvēku loģikas un vērtību sistēmas viedokļa. Cilvēki ir tie, kuri postcilvēkus uzskata par deģenerātiem. Saskaņā ar cilvēku loģiku un vērtību sistēmu postcilvēki ir deģenerāti. Mēs pagaidām nezinām pašu postcilvēku priekšstatus par savu loģiku un vērtību sistēmu. Lietotā terminoloģija ir cilvēku terminoloģija un attiecas uz cilvēku būtības analīzi. Cilvēki tagad šo terminoloģiju piemēro postcilvēku identifikācijā. Taču tā var būt tikai pagaidu darbība. Cilvēkiem ir nepieciešama postcilvēku autorefleksīvā reakcija, jo tā noteikti atšķirsies no cilvēku reakcijas postcilvēku analīzē. Iespējams, mūsu laikmetu (cilvēku un postcilvēku paralēlu eksistenci) var salīdzināt ar paleoantropu un neoantropu paralēlo eksistenci, kas arī nosacīja divu tipu loģikas un vērtību sistēmas pastāvēšanu vienā laikā un telpā.

Atbildēt

bb

21.08.2017. 16:08

Jautrs raksts un arī komentāri.
Bet kopumā autors atstāj dīvainu iespaidu:
1) It kā nejauši pieteicās par konsultantu komisijā, kurā pavisam nejauši visus pazīst, īpaši Sudrabu:-) Tur kā par brīnumu arī algu maksā. Forši! Un galvenais ticami! Tikai sausais atlikums no tā ir, ka puisis caur pazīšanos tika bez konkursa amatā, kurā pie tam vēl var mēģināt piekļūt interesantai info un pagozēties TV kameru priekšā. Un nevajag citus par muļķiem uzskatīt!
2) Interešu konflikts vēl acīm redzamāks kā Sudrabai. Viens no advokāta darba pamatprincipiem - nevar iet lietā, kurā esi bijis citas puses pārstāvis. Tas, ka aizstāvēja kādu no Lembergiem nav problēma, tāds darbs, bet tas izslēdz tagad piedalīšanos paša Lemberga darbības izmeklēšanā.
3) Valodas lietojums un atbildes komentāros drusku biedē. Ceru, ka autors vienkārši uz korķa uzkāpis, ja nē, tad jau citiem speciālistiem darbs.

Atbildēt

lol

21.08.2017. 15:32

»

Aldis Alliks

Kā to, iespējams, var secināt no jau no paša (šeit komentētā) mana viedokļraksta formas un satura (un, piemēram, arī no maniem ierakstiem manā "privātajā" FB profilā - www.facebook.com/Aldis.Alliks) - es esmu ļoti, ļoti, ļoti liels latviešu un citu tautu valodu un dialektu "pērlīšu", īpatnību, vārdu...


Ak, re kā! Slepkavosim, zagsim, terorizēsim un izvarosim, un beigās piesauksim restorative justice?
Vienīgais "atjaunojošais taisnīgums" ir tad, kad katrs dabū tieši to, ko nodarījis citiem. Sistēma nemāca slepkavas, izvarotājus un zagļus neslepkavot, neizvarot un nezagt, tā māca upurus piedot un aizmirst. Fantastiska pieeja! Un galvenais, cik ērti! Beigās "nabaga noziedznieks" vēl var saņemt kompensāciju par savām ciešanām, ko upuris viņam nodarījis, jo nav savlaicīgi piedevis!

Atbildēt

Pomeranču vainadziņš

21.08.2017. 15:20

»

Aldis Alliks

Man tiešām būs patiess prieks Jūs personīgi satikt kaut kur Latvijas ārēs, iepazīt Jūs no tās pašas labākās puses un, protams, mācīties, mācīties un vēlreiz mācīties, kādām man tad īsti ir, Jūsuprāt, jābūt. Mans tālruņa numurs ir 28392222. a.A.A


Bezcerīgs mēģinājums, Alika kungs!
Udo Ulbergs ir tas pats Priedīšpaps (kurš lamā anonīmos komentētājus, taču patiesībā "daudzpseidonīmismu" lietošanā še jebkurš cits Priedīšpapam var ūdeni pienest).

No viņa še attiecībā uz citiem viedokļiem parasti var sagaidīt tikai neargumentētu zākāšanos. "Deģenerāts" is visplašāk pielietotais apzīmējums - apkārt sastaptie "spoguļi" komentāru un cilvēku veidolos Priedīšpapu ārprātīgi kaitina. Tur būtu darbs psihoterapeitam, bet tā jau ir cita tēma.

Atbildēt

apkoposim rezultātus

21.08.2017. 15:19

Kā saprotams no visas šās jezgas, tad oligohrēni pirms vēlēšanām mēģina "noklāt visu perimetru". Katrai gaumei, visām interesēm, viedokļiem, dīvainībām utt., u.tjp.
Kā tas nākas, ka knab izmeklētāji, kuri nopūdelēja oligarhu lietas, šobrīd ieņem ļoti labi apmaksātas deputātu vietas?
Kā tas nākas, ka persona, kura astoņus gadus visu kontrolēja un neko neizkontrolēja, arī ieņem deputātes vietu?
Kāpēc lai kāds labs zēns aa, kurš kādreiz palīdzējis vilcināt procesu, arī nekļūtu par deputātu? Lai nu ko, bet savējos oligohrēni neaizmirst, siltu vietu iedod. Kāpēc oligohrēnam maksāt par saņemtajiem pakalpojumiem pašam, ja labo zēnu var ielikt deputātos un algu viņam maksās citi nodokļu maksātāji?
Jā, drusciņ jāpiestrādā pašam, bet gan jau lapsa izpīārēs, tv pareklamēs, komisija paslavēs. Vēl gads un tad.. trallalā.. olalā! Esam izredzētā tauta!
Ok. Lai tā būtu. Vai nav vienalga, kurš? Bet katrai maizītei sava garoziņa. Ēdot baltmaizīti, virsū var nākties smērēt diezgan pazemojošus mīlas un cieņas apliecinājumus pastulbam baklažānam. Bet nu nauda nesmird, vai ne?

Atbildēt

Vispirms

21.08.2017. 14:59

Dīvaini, ka liekot rakstam "plusu", vairojās mīnusu skaits ;(
Gribu teikt pateicību par autora veselīgo viedokli un mazliet izteikt žēlumu, ka komentāru rakstītāji nemaz negrib sagaidīt normālas atbildes uz saviem komentāriem, bet gan izgāzt žulti un nievas principā. Uz psihiski nestabilu personu komentāriem nav jāatbild ar veselo saprātu ... diemžēl ..

Atbildēt

Aldis Alliks

21.08.2017. 14:17

»

klusais

Vai advokāts,kurš ir bijis algots no kāda saruna iesaistītā var taisni konsultēt izmeklēšanas komisiju?Nepārprotams,neapsprie--žams absurds,kuru var apspriest tikai demagogi un netaisni cilvēki


Vairāk nekā IR publiskotie sarunu fragmentie man kā tehniskam darbiniekam nav bijuši (un, iespējams, arī nebūs) pieejami... Tad nu man jājautā Jums kā, iespējams, daudz vairāk zinošam par mani: kad, kur un kādā sakarā šajās sarunās ir pieminēts vai citādi "iesaistīts" manas pirmās darbavietas (08/1994 - 03/2000) vadītājs?

Atbildēt

klusais

21.08.2017. 13:59

»


Vai advokāts,kurš ir bijis algots no kāda saruna iesaistītā var taisni konsultēt izmeklēšanas komisiju?Nepārprotams,neapsprie--žams absurds,kuru var apspriest tikai demagogi un netaisni cilvēki!

Atbildēt

Aldis Alliks

21.08.2017. 13:27

»


Kā to, iespējams, var secināt no jau no paša (šeit komentētā) mana viedokļraksta formas un satura (un, piemēram, arī no maniem ierakstiem manā "privātajā" FB profilā - www.facebook.com/Aldis.Alliks) - es esmu ļoti, ļoti, ļoti liels latviešu un citu tautu valodu un dialektu "pērlīšu", īpatnību, vārdu spēļu utt. un vispār VĀRDA SPĒKA "pielūdzējs". Ja es nebūtu kļuvis (godīgi sakot, pats joprojām īsti nezinu - kāpēc kļuvu) par juristu, tad es noteikti nodarbotos ar valodniecību, filoloģiju. Arī muldēt, kā redzat, varu "stundām ilgi" :) Īsāk atbildot: DAROT LIETAS TAISNAS (ne velti pēdiņās ielikts) ir mans pašdarināts anglicisms, apzināti "neveikls" tulkojums angļu valodas frāzei MAKING THINGS RIGHT. Patiesām labs jurists (kaut gan varu, godīgi sakot, drusku, drusku piekrist nule tepat lasītajam komentāram, no kura izriet, ka tā politikā iešana un pārāk ilgstoša darbošanās politikā VAR vājināt jurista, un ne tikai, profesionalitāti...), kurš Saeimā deputāts un par kura labajiem nodomiem man šaubu nav, ir precīzi un pareizi latviskojis vienu (juridisko) no šīs frāzes nozīmēm - ATJAUNOJOŠAIS TAISNĪGUMS. Ar cieņu!

Atbildēt

Aldis Alliks

21.08.2017. 13:00

»


Jā.

Atbildēt

stalins

21.08.2017. 12:44

Lemberga kungu apkalpo barins advokaatu. Ists vecis? Manis pēc.Grūtups ar tak bija īsts vecis un citi juristiņi arī īsti veči.Nestrīdēsimies.Bet par morāli labāk šeit mazāk runāt.Vai tad aizliegts runāt Latvijā par to ko runāja Rīdzenē?Da nekas tur aizliegts nebīja,nu jūs variet atļauties vairākus afvokātus ,cik tur prokurorus un tiesnešus ,lai pierādītu ,ka bija gan?

Atbildēt

Aldis Alliks

21.08.2017. 12:08

»

Udo Ulbergs

Šajā portālā aizvadītajos 5 gados nebija sastapts tik reti dumjš eksemplārs, kurš savu dumjību izgāza ne tikai publicētajā tekstā, bet arī enerģiski pievemtajos komentāros. Portāla politika publicēt "visus" ir atbalstāma, jo iegūstam konkrētu materiālu tautiešu prāta līmenim. Tiekamies ar deģenerāta...


Man tiešām būs patiess prieks Jūs personīgi satikt kaut kur Latvijas ārēs, iepazīt Jūs no tās pašas labākās puses un, protams, mācīties, mācīties un vēlreiz mācīties, kādām man tad īsti ir, Jūsuprāt, jābūt. Mans tālruņa numurs ir 28392222. a.A.A.

Atbildēt

Udo Ulbergs

21.08.2017. 11:23

Šajā portālā aizvadītajos 5 gados nebija sastapts tik reti dumjš eksemplārs, kurš savu dumjību izgāza ne tikai publicētajā tekstā, bet arī enerģiski pievemtajos komentāros. Portāla politika publicēt "visus" ir atbalstāma, jo iegūstam konkrētu materiālu tautiešu prāta līmenim. Tiekamies ar deģenerāta ŽUĻA ŽĻUĻA kolēģiem Latvijas ārēs.

Atbildēt

padomju produkts

21.08.2017. 10:17

»

ķiuķis

Advokāta izteicienus un sērijas, ka Aivars ir "kārtīgs vecis"",ar mugurkaulu u.t.t.var saprast - ilgu gadu garumā tas nodrošina labu peļņu, sniedzot viņam juridiskos pakalpojumus ne vienam vien advokātam. Taču vai Aivaram pašam nav bijusi vēlme to visu vienreiz izbeigt.Cik ilgi ilgst prāva, kad beidzot...


Es, kurš arī ira viens padomju produkts, jums pateiks šitā - gan kompartijā, gan čekā mūs jau Artekā vienmēr mācīja, ka viss jānoliedz līdz pēdējam. Kad tomēr kāds liek galdā neapgāžamus pierādījumus, tad jādievojas, ka tie ir safabricēti un ka tas viss kopumā ir buržuāzisko ārvalstu inspirācija un konspirācija.

Atbildēt

Arturs Nagliņš

21.08.2017. 10:00

»

rainītim nagliņam

Būsiet pārlasījies deģenerātu Kļimovu


Labs! :) :)) :))) :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Tiešām labs komentārs!!!

Atbildēt

ķiuķis

21.08.2017. 09:58

Advokāta izteicienus un sērijas, ka Aivars ir "kārtīgs vecis"",ar mugurkaulu u.t.t.var saprast - ilgu gadu garumā tas nodrošina labu peļņu, sniedzot viņam juridiskos pakalpojumus ne vienam vien advokātam. Taču vai Aivaram pašam nav bijusi vēlme to visu vienreiz izbeigt.Cik ilgi ilgst prāva, kad beidzot būs pirmās imstances spriedums, kad otrās un trēšaās instances spriedums? Cik gadu tad būs Aivaram? 70? 75? 80? Kad baudīs laimīgas vecumdienas un sava "darba augļus" kādi nešauboties sakampti noteikti nav mazums? Varbūt pats ķer kaifu no tās tiesāšanās, jo runā ka pats to visu velkot garumā?Kā nekā pats tad uzmanības centrā, bet šamējam jau tas dikti patīk.Kā ar tuviniekiem, vai arī viņi kaifo par gadiem ilgo tiesāšanos? Par viņiem Aivars ir padomājis?Vai racionālam cilvēkam nebija loģiskāk vienoties ar prokuratūru un tiesu par konkrētu, nelielu termiņu, no kura daļa jau atsēdēta, daļas "nelikumīgi prihvatizētās" naudas atgriešanu budžetā, citiem nosacījumiem, piemēram, nelīšana politikā vai vispār aizbraukšana no valsts?Vai tad kāds tic, ka Aivars ir balts un pūkains? Parakstīt vienošanos un nekāda stresa, dari ko gribi, brauc ar visām ģimenēm uz siltajām zemēm, raksti memuārus, izdod agrāko nodarbju kopotos rakstus, taču šāda racionāla domā prātā viņam nav ienākusi? Interesanti, kāpēc?

Atbildēt

Spārītis

21.08.2017. 09:52

»

Ojārs

Koalīcijas padome, "oligarhu sarunas"... Kurš var pateikt, ar ko tās atšķiras viena no otras


Zinātniski izsakoties - svarīga ir secība. Bet šajā gadījumā tā ir loģiska: vispirms aprunājas oligarhi, pēc tam viņu nolemto stratēģiski un taktiski saplāno īstenošanai formālā koalīcija un faktiskā koalīcija (ZZS+SC).

Atbildēt

Alibuba

21.08.2017. 09:45

»


Un ja nu izrādītos, ka viņam nekādas smakas nemaz nav?

Atbildēt

Tante Elita

21.08.2017. 09:43

»

dūmu pūšana

Onkuls Bens no nra teica, ka bagātos un varenos lamāt - tas skaitās slikts tonis


Izklausās prātīgi teikts. Mailītēm nav vērts ar līdakām lekties. Onkuls Darvins nebija muļķis.

Atbildēt

Ojārs

21.08.2017. 09:39

Koalīcijas padome, "oligarhu sarunas"... Kurš var pateikt, ar ko tās atšķiras viena no otras?

Atbildēt

dūmu pūšana

21.08.2017. 09:37

Onkuls Bens no nra teica, ka bagātos un varenos lamāt - tas skaitās slikts tonis.

Atbildēt

Velti pūlēties

21.08.2017. 09:31

»

Marija

Parlamentārās izmeklēšanas komisijai nebūtu jāiejaucas izmeklēšanā, bet apskatīt likumdošanu, Kriminālprocesa likumu un Krimināllikumu. Es pati esmu daudzreiz pārliecinājusies, ka izmeklēšana [pie mums ir sakārtota patiesi tā, kā to raksa, manā skatījumā, ļoti zinošs autors rakstā...


Pie mums NOMENKLATŪIRA, uzņēmēji, bankas un pašvaldību bosi neļaij neko reformēt, iestājās kā siena, apvaino ministrus komunikāciju trūkumā ar šo sastāvu, kas pātvalda valsti.

Atcerie, kad Vaira Vīķe ierunājās, ka tiesās ir korupcija vai tml., tiesneši viņu gandrīz "noliņmčoja"- apvainoja utt. Tak kur vēl tālāk - neviens nedrīkst aizskart šo līmeni.

Ministrus augstskolu nomenklatūra pat piesmeja, kā likās, TV raidījumā, Robertu Ķīli un vispār Kārli Šadurski, bet Jāni Bordānu - kurš gribēja reformēt Maksātnespējas administrāciju un tiesu sistēmu - padzina pat savējie no NA.

Un tagad, lai atņemtu prokuratūrai izmeklēšanas un pārkvalifikācijas tiesības "pēc vajadzībasa" pārkvalificēt pierādījumus, pēc sava prāta un saprašanas - neviena parlamenta komisija to nespēs - būs milzīgs protests, drīzāk tieši no organizētās noziedzības aizstāvjiem, nevis prokuratūras.

Jo jāzina, ka pie šis izmeklēšanas sistēmas nekad nebūs kvalificētu, patstāvīgu izmeklētāju un kvalitatīvas izmeklēšanas, ja to dala .

Pie tam jārealizē tiesu sistēmas uzraudzība jaunā kvalitātē, neatkarīgai prokuratūrai, nevis kā šodien.

Te nu darbs parlamenta komisijai.

Atbildēt

Banānijas peripētijas !

21.08.2017. 09:19

Kurus mēs izmeklēsim ? Vai tos kuri ir - 3A ? Vai tos kuri ir partiju sponsori un stipendiātu uzturētāji ? ..... Nu tad automātiski - viņi ir NEVAINĪGI ! Āmen !!!!

Atbildēt

Marija

21.08.2017. 09:12

»

N

J.Ādamsons (SASKAŅA) no Saeimas stenogrammas.Tālāk. Judina kungs, jūs tomēr skaitāties jurists, bet jums (Dep. A.Judins: “Jūs skaitāties deputāts - tautas kalps!”), pirms veidojāt šo izmeklēšanas komisiju, tomēr vajadzēja painteresēties arī mazliet par vēsturi. Šā projekta pirmā daļa skan: “Par Parlamentārās...


Parlamentārās izmeklēšanas komisijai nebūtu jāiejaucas izmeklēšanā, bet apskatīt likumdošanu, Kriminālprocesa likumu un Krimināllikumu. Es pati esmu daudzreiz pārliecinājusies, ka izmeklēšana [pie mums ir sakārtota patiesi tā, kā to raksa, manā skatījumā, ļoti zinošs autors rakstā:

http://nra.lv/latvija/217528-klementijs-rancans-vai-dalita-izmeklesana-pastav-organizetas-noziedzibas-intereses.htm#comments

Šo rakstu vajadzēja izlasīt ne tikai Ingūnai Sudrabai,m bet arī visiem komisijas deputātiem un arī Judinam

Atbildēt

Jurists Juris

21.08.2017. 08:59

»


Andrejs Judins bija itin labs jurists. Pirms nolēma "iet politikā"... Arī Jānis Bordāns, kurš nolēmis, ka tikai politikā no viņa šai dzīvē varētu būt vismaz kaut kāda jēga, arvien nelabāks kā jurists paliekās. Vien sēdošā jurista Sprūda un ārā izlaistā jurista Krūma draugs Gaidis Bērziņš spējis saglabāt savu kvalifikāciju. Kas vēl mums jurists politikā? Loskutovs. Nav komentāru. Judina līdzskrējējs, ko var gribēt... Stepaņenko - tur gan, tā teikt, visu cieņu! Kas vēl?

Atbildēt

Neticīgā Kursīte

21.08.2017. 08:50

»

ņirga

Izēd mistasti, zosss


Tas sugasvārds ir rakstāms ar diviem, nevis trim, "s" galotnē. Nevienā Latvijas novadā neesmu sastapusies - un nevienā vārdenē neesmu redzējusi - kaut vienu latvju vārdu, kura galotnē būtu trīs vai vairāk "s". Arī portālos ss.lv un ss.com raksta divus "s".

Atbildēt

Neticīgā Kursīte

21.08.2017. 08:32

»

ņirga

Pilnīgi dumjš Aļiks, tipisks 5 palātas iedzīvotājs


To, kas tipisks 5. palātas iedzīvotājs, var zināt tikai tāds, kurš pats tajā bieži uzturas.

Un aiz "5" Jums bija jāliek ".", citādi lasot skan "piecas palātas", nevis "piektās palātas".

Un Alda kunga uzvārds pareizi ir rakstāms bez viena "ļ", toties ar diviem "l".

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: