Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

nesapratu

12.01.2022. 19:18

»

Karma

Zivs pūst no galvas, ne...


Kas ir vecā vara un kāds tam sakrs ar konkrētiem pārkāpumiem, kuri turklāt notika vairāku valžu laikā?

2020.gadā IKN funkcijas valde paplašināja!

Atbildēt

Karma

12.01.2022. 06:43

»

nu gluži

IKN 2015. un 2020./2021. ir dažādas nodaļas funkciju un darbinieku ziņā. Visu pēkšņi RNP bardakā nav iespējams ieraudzīt, turklāt daudzi darbinieki veiksmīgi spēlē duālo teātri - saka kaut ko vienu, bet dara pilnīgi pretēji. Kas ir konsultantu armija un valdes biroja blēži? Tas ir ar kaut kādiem faktiem...


Zivs pūst no galvas, ne?
Nu tad, "Jaņčik", paskaidro nezinātājiem, kas vadīja IKN 2015.gadā un kas 2020./2021.gadā? Ak, jā-viens un tas pats cilvēks! Cik ironiski..
Un te tiek mēģināts iestāstīt, ka IKN 2015.gadā bija pilnīgi cits veidojums, nekā 2021.gadā?! Tu ko-tiešām visus par muļķiem uzskati?! IKN kopš laika gala visticamāk bija pielāgojusies vecās varas vajadzībām, bet, kad notika politiskās varas nomaiņa un attiecīgi vecajai varai lojālā IKN, iespējams, sabotēja jaunās vadības darbu, tad "pēkšņi IKN atvērās acis uz "nelikumībām""?? Baigā sakritība, ne?! :D

Atbildēt

Karma

12.01.2022. 06:34

»

nu

izlasi lūdzu attiecīgos dokumentus un sapratīsi, ko iekšējās kontroles nodaļas darbinieki varēja kontrolēt. Pat valdes lēmums bija veikt iepirkumu pēcpārbaudes! Ja iekšējās kontroles nodaļas darbinieku kompetence iepirkumos būtu apšaubāma, tad diez vai tai valde tādus uzdevumus dotu un acīmredzot IUB...


Atkal kārtējais bla-bla komentārs.... IUB jāierosina pārbaudes procesus par jebkuru saņemto sūdzību, tāds nu tas viņu darbs. Labāk, Jānīt, atbildi, cik IUB ierosinātajos procesos ir pieņemts RNP nelabvēlīgs lēmums???? Ak, jā...-nevienā.... Liela brēka, maza vilna?
Ai, ai, ai, kā atkal samuldējies! :D

Atbildēt

interesanti

30.12.2021. 19:56

»

nu

brīnišķīgi


Nu jā, vienkārši konģeniāli!

Atbildēt

interesanti

29.12.2021. 23:57

»

vienkārši

pakonsultējieties ar savu juristu par pārstāvību un aizstāvību


P.S. Kas tev ir neskaidrs saistībā ar "pārstāvību un aizstāvību", KONKRĒTI?

Atšķirībā no tevis (visticamāk) - personīgi man nav nekādas nepieciešamības "pakonsultēties ar juristu". Drīzāk jau tieši pretēji: ja ir uzskatāms par lietderīgi vai pat akūti nepieciešamu + ja ir atbilstoša motivācija - personīgi man nav (un nekad nav bijis) nekādu problēmu "pakonsultēt" juridiskā aspektā jebkuru sakarīgu (!) interesentu, tostarp jebkuru fiz. / jur. / publ. personāžu, sevišķi jau dzīvokļu īpašnieku / dzīv. māju kopīpašnieku Likumīgo Tiesību kontekstā.

P.P.S. Tā nav pašreklāma - tikai reāli fakti, izrietoši no vismaz pārdesmit gadu "ilgtspējīgas" attiecīgas (privāt)pieredzes.

Atbildēt

interesanti

29.12.2021. 23:35

»

a kas teica

ka RNP darbiniekiem un reizē klientiem neinteresē RNP klientu tiesību ievērošana? Mani interesē


A kas teica, ka runa ir par RNP vadošo locekļu u.c. darboņu neinteresēšanu - NEVIS par to, kas ir runāts visā iepriekšējā diskusijā?

Personīgi mani, tieši tāpat kā iepriekš minētos vairākus simtus tūkstošus dzīvokļu īpašnieku / dzīv.māju kopīpašnieku, interesē SAVAS (dzīvokļu / dzīv.māju īpašnieku) Likumīgās Tiesības un viss ar attiecīgo LT sfēru saistītais, TIKAI un VIENĪGI. Kur pretī - RNP un šī parazītkantora darbinieku godīgums, savstarpējā kasīšanās, "iekšējās / ārējās" problēmas un taml. tukšas pupu mizas mani neinteresē, absolūti.

Pie tā arī paliekam, konsekventi. Un - "nekā persōnīga!", dabiski.

Atbildēt

interesanti

29.12.2021. 23:18

»

vienkārši

pakonsultējieties ar savu juristu par pārstāvību un aizstāvību


Ir sacīts: "Nesakiet, kas man ir (vai nav) jādara, kāds es esmu (vai neesmu) u.t.t., un - es neteikšu (t.i. "nepasūtīšu"), kur jums jāiet!" ;)

Atbildēt

a kas teica

29.12.2021. 20:02

»

interesanti

P.P.S...


ka RNP darbiniekiem un reizē klientiem neinteresē RNP klientu tiesību ievērošana? Mani interesē.

Ir RNP darbinieki, kuri godīgi strādā un ir tādi, kas necenšas godīgi strādāt. Acīmredzot daudzi vadošos amatos esošie necenšas.

Atbildēt

interesanti

28.12.2021. 23:07

»

neinteresanti

Jūs varat domāt/interpretēt faktus kā vien gribat - tās ir Jūsu tiesības, bet, vai tam ir kāda nozīme, tas ir cits jautājums...


P.P.S.

C.: "Un neaizmirstiet, ka RNP darbinieki arī var būt RNP klienti."

---------------------

Ja "RNP darbiniekiem, kas var būt arī RNP klienti", var "neinteresēt" savas (kā RNP "klientu") ekskluzīvās Likumīgās Tiesības, to max. lietderīga izlietošana un pienācīgi efektīva aizsardzība, tad - par ko vispār var / ir vērts runāt ar tādiem personāžiem, kas atļaujas sevi pozicionēt kā "krimināl-komunālbiznesa" shēmotājiem truli paklausīgi "cērpamauni" un "klusie slapinātāji"?!

Atbildēt

interesanti

28.12.2021. 22:46

»

neinteresanti

Jūs varat domāt/interpretēt faktus kā vien gribat - tās ir Jūsu tiesības, bet, vai tam ir kāda nozīme, tas ir cits jautājums...


Patiesībā - neinteresanti un arī absolūti nelietderīgi ir komunicēt truli ieciklētas subjektīvi tendētas pat demonstratīvi prastas demagoģijas formātā.

Skat.vied.iepr., 28.12.2021., 22:19 - virkni reižu, kamēr BEIDZOT "piešķiļ un noseivojas" uz palikšanu.

P.S. To, "vai tam ir kāda nozīme", būtu lietderīgi pajautāt aktuālās "komunālbiznesa" sfēras vienīgajiem (!!!) ekskluzīvajiem Likumīgo Tiesību subjektiem - vairākiem simtiem tūkstošiem (!!!) dzīvokļu īpašniekiem / daudzdzīvokļu māju kopīpašniekiem. Un - NEVIS jebkuriem citiem "trešajiem" personāžiem, kā arī šajā LT sfērā trekni parazitējošajiem "krimināl-komunālbiznesa" shēmotājiem, t.sk. RNP vadības "atbildīgajiem locekļiem" & RNP shēmas realizējošajiem / saimnieku "īpašās vajadzības" apkalpojošajiem metastāžu izpildfunkcionāriem.

Atbildēt

interesanti

28.12.2021. 22:19

»

nemetastāze

RNP (un līdz ar to tās darbinieki) ir RNP klientu pilnvarotā persona un sadarbība ar valsts institūcijām notika esot RNP darbinieku statusā...


Tā ir tipiska "neiespējamā misija" - RNP ir parazītiska "komunālbiznesa" monstrs, kas shēmo savu "kriminālbiznesu" uz aplaupīto "klientu" rēķina. Un, līdz ar to, arī VISI RNP darbinieki parazitē uz RNP aplaupīto "klientu" rēķina, TIKAI un VIENĪGI. Jo - ne ar kādiem citiem fin. resursiem RNP neoperē, nekādu citu resursu RNP rīcībā vienkārši NAV. Tātad - gan RNP kā komercstruktūra, gan RNP darbinieki kā šīs komercstruktūras "krimināl-komunālbiznesa" shēmu praktiskie realizētāji u.c. saistīto RNP interešu apkalpotāji, "pēc noklusējuma" NEVAR pārstāvēt un aizstāvēt savu aplaupīšanas upuru jeb "klientu" Likumīgās intereses.

Vai tas patiešām vēl joprojām nav elementāri (paš)saprotami skaidrs RNP "komunālbiznesa" shēmotājiem un VISIEM šo shēmu praktiskajiem realizētājiem RNP darbiniekiem - neatkarīgi no RNP monstra apakšstruktūru jeb metastāžu nosaukumiem / "komunālbiznesa" shēmas attiecīgu izpildfunkciju deleģējuma??

Palasiet "arī pārmaiņas pēc" aktuālās Likumīgo Tiesību sfēras normatīvo reglamentāciju (t.i. jau iepriekš norādītos DzĪL un DzMPL, kā arī saistītos NA) - varbūt tomēr izdosies saprast, par ko PATIESĪBĀ ir runa.

P.S. Vēlreiz (priekš izcili "nesaprotošiem" demagogiem) - RNP iekšējās "razborkas" un šī parazītkantora struktūrvienību savstarpējā "kasīšanās" nekādā izpratnē / izpausmē NAV uzskatāmas par "klientu interešu aizstāvību". Kā jau iepriekš norādīts - tā ir tipiska vēlamā (bet patiesībā neesošā) uzdošana par esošo un prasta manipulatīva blefošana.

Atbildēt

neinteresanti

28.12.2021. 21:14

»

interesanti

P.S. RNP iekšējās "razborkas" un šī kantora struktūrvienību savstarpējā "kasīšanās" nekādā izpratnē / izpausmē NAV uzskatāmas par "klientu interešu aizstāvību". Kā jau iepriekš norādīts - tā ir tipiska vēlamā uzdošana par esošo un prasta manipulatīva blefošana


Jūs varat domāt/interpretēt faktus kā vien gribat - tās ir Jūsu tiesības, bet, vai tam ir kāda nozīme, tas ir cits jautājums.

Ir svarīgi atcerēties, ka IKN konstātēja būtiskus pārkāpumus RNP darbā un neslēpa to - bet rīkojās, lai pārkāpumi tiktu objektīvi izmeklēti. Tajā skaitā klaji darba tiesību pārkāpumi pret IKN darbiniekiem.

Ja pārkāpumi netiks objektīvi izmeklēti un vainīgos nesodīs, tad droši sagaidīsiet, ka RNP jūs arī turpmāk krāps un pat vēl bezkaunīgākā veidā, jo tās darbību faktiski neviens šobrīd nekontrolē.

Un neaizmirstiet, ka RNP darbinieki arī var būt RNP klienti.

Atbildēt

nemetastāze

28.12.2021. 21:02

»

interesanti

Vai šīs konkrētās u.c. taml. aktivitātes tika realizētas saskaņā ar ekskluzīvo Likumīgo Tiesību subjektu - dzīvokļu īpašnieku / dzīv.māju kopīpašnieku - juridiski adekvāti (balsojumu kvorumi un taml.) pieņemtiem lēmumiem, kā to nosaka saistītajā normatīvajā reglamentācijā (DzĪpL un DzMPL) definētā procesuālā...


RNP (un līdz ar to tās darbinieki) ir RNP klientu pilnvarotā persona un sadarbība ar valsts institūcijām notika esot RNP darbinieku statusā.

Šobrīd tā tiek turpināta tēŗejot savu laiku un resursus, lai izmeklēšana notiktu objektīvi un vainīgie tiktu saukti pie likumā noteiktās atbildības.

Palasiet arī pārmaiņas pēc Trauksmes celšanas likumu.

Atbildēt

interesanti

28.12.2021. 19:41

»

konkrēti

Sadarbība ar Valsts policiju un prokuratūru PS Siltumserviss Rīga līguma izpildes pārkāpumu atklāšanā vairāku miljonu apmērā, pretlikumīgi veicot avārijas remotdarbus un liekot dzīvokļu īpašniekiem par to nekavējoties maksāt. Pat tad, kad remontdarbi mājai vispār nebija nepieciešami...


P.S. RNP iekšējās "razborkas" un šī kantora struktūrvienību savstarpējā "kasīšanās" nekādā izpratnē / izpausmē NAV uzskatāmas par "klientu interešu aizstāvību". Kā jau iepriekš norādīts - tā ir tipiska vēlamā uzdošana par esošo un prasta manipulatīva blefošana.

Atbildēt

interesanti

28.12.2021. 19:36

»

konkrēti

Sadarbība ar Valsts policiju un prokuratūru PS Siltumserviss Rīga līguma izpildes pārkāpumu atklāšanā vairāku miljonu apmērā, pretlikumīgi veicot avārijas remotdarbus un liekot dzīvokļu īpašniekiem par to nekavējoties maksāt. Pat tad, kad remontdarbi mājai vispār nebija nepieciešami...


Vai šīs konkrētās u.c. taml. aktivitātes tika realizētas saskaņā ar ekskluzīvo Likumīgo Tiesību subjektu - dzīvokļu īpašnieku / dzīv.māju kopīpašnieku - juridiski adekvāti (balsojumu kvorumi un taml.) pieņemtiem lēmumiem, kā to nosaka saistītajā normatīvajā reglamentācijā (DzĪpL un DzMPL) definētā procesuālā kārtība?

Tātad - vēlreiz (skat.iepr.): vai dzīvokļu īpašnieki / dzīv. māju kopīpašnieki ir (attiecīgajā normatīvajā reglamentācijā noteiktajā pilnvarojuma kārtībā) deleģējuši savu ekskluzīvo Likumīgo Tiesību subjektu interešu pārstāvību un aizstāvību kādai no RNP "komunālbiznesa" parazītkantora apakšstruktūrām jeb astoņkāja metastāzēm?!

Kā zināms - patvaļīga, likumīgi nedefinēta / Likumīgo Tiesību subjektu nesankcionēta un taml. apzināti prettiesiska pašdarbība ir PRETLIKUMĪGA un NOZIEDZĪGA, pat ja tā tiek motivēta / attaisnota "ar vislabākajiem nodomiem".

Atbildēt

nu gluži

28.12.2021. 11:55

»

Petjka

IKN tika izveidots 2015 gadā un tam izdevās neredzēt ne konsultantu armiju, ne valdes biroja blēžus, ne n-tos korupcijas gadījumus. Pēkšņi visu ieraudzījuši


IKN 2015. un 2020./2021. ir dažādas nodaļas funkciju un darbinieku ziņā. Visu pēkšņi RNP bardakā nav iespējams ieraudzīt, turklāt daudzi darbinieki veiksmīgi spēlē duālo teātri - saka kaut ko vienu, bet dara pilnīgi pretēji. Kas ir konsultantu armija un valdes biroja blēži? Tas ir ar kaut kādiem faktiem un dokumentiem konstatēts?
Jāatceras arī tas, ka IKN bija valdes pakļautībā, kas ir nepareizi, tai vajadzēja būt neatkarīgai un pakļautai kapitāldaļu turētāja pārstāvim. lai konstatētu korupcijas gadījumus, ir vajadzīgas tiesības veikt operatīvās darbības (līdzīgi kā Valsts policijai, KNAB), citādi to praktiski nav iespējams konstatēt.

Atbildēt

Petjka

28.12.2021. 10:42

»

tāds sakars

IKN veica objektīvas dienesta izmeklēšanas par darbiniekiem-pārkāpējiem, tādējādi aizstāvot RNP klientu intereses. Vēl vairāk tas tiek darīts bez atlīdzības pat tagad, kad IKN likvidēja, sadarbojoties ar valsts kompetentajām institūcijām


IKN tika izveidots 2015 gadā un tam izdevās neredzēt ne konsultantu armiju, ne valdes biroja blēžus, ne n-tos korupcijas gadījumus. Pēkšņi visu ieraudzījuši :))))

Atbildēt

konkrēti

28.12.2021. 03:01

»

interesanti

Varētu padomāt, ka dzīvokļu īpašnieki / dzīv. māju kopīpašnieki ir (attiecīgajā normatīvajā reglamentācijā noteiktajā pilnvarojuma kārtībā) deleģējuši savu ekskluzīvo Likumīgo Tiesību subjektu interešu pārstāvību un aizstāvību kādai no RNP "komunālbiznesa" parazītkantora apakšstruktūrām jeb astoņkāja...


Sadarbība ar Valsts policiju un prokuratūru PS Siltumserviss Rīga līguma izpildes pārkāpumu atklāšanā vairāku miljonu apmērā, pretlikumīgi veicot avārijas remotdarbus un liekot dzīvokļu īpašniekiem par to nekavējoties maksāt. Pat tad, kad remontdarbi mājai vispār nebija nepieciešami.

RNP šī līguma ietvaros dzīvokļu īpašnieku labā bija jāpiedzen miljonos mērams līgumsods par līgumā paredzētās sistēmas neieviešanu laikā, bet RNP neko nepiedzen dzīvokļu īpašnieku labā. Varbūt otra puse iedeva kukuli? Varbūt.

Sadarbība ar IUB vairāku, miljonu vērto publisko iepirkumu līgumu prettiesiskā slēgšanā ar neatbilstošiem pretendentiem.

Sadarbība ar Valsts policiju gadījumos, kad Rīgas siltums piestādīja RNP līgumsodus vairāku desmitu tūkstošu euro mēnesī, tāpēc, ka nebija norēķins līdz 20.datumam par siltumu, bet RNP nepamatoti tos pārstādīja saviem klientiem.

u.c.

Atbildēt

interesanti

28.12.2021. 02:29

»

tāds sakars

IKN veica objektīvas dienesta izmeklēšanas par darbiniekiem-pārkāpējiem, tādējādi aizstāvot RNP klientu intereses. Vēl vairāk tas tiek darīts bez atlīdzības pat tagad, kad IKN likvidēja, sadarbojoties ar valsts kompetentajām institūcijām


Varētu padomāt, ka dzīvokļu īpašnieki / dzīv. māju kopīpašnieki ir (attiecīgajā normatīvajā reglamentācijā noteiktajā pilnvarojuma kārtībā) deleģējuši savu ekskluzīvo Likumīgo Tiesību subjektu interešu pārstāvību un aizstāvību kādai no RNP "komunālbiznesa" parazītkantora apakšstruktūrām jeb astoņkāja metastāzēm?! Tipiska pseidosofistika jeb vēlamā uzdošana par esošu un prasta manipulatīva blefošana - lai neteiktu, ka pilnīgas muļķības.

P.S. Interesanti, patiešām - kas KONKRĒTI "tiek darīts bez atlīdzības pat tagad" tieši dzīvokļu īpašnieku uzdevumā (pilnvarojumā), šo ekskluzīvo Likumīgo Tiesību subjektu interešu pārstāvniecībā un aizsardzībā?

Atbildēt

interesanti

28.12.2021. 02:10

»

labs jautājums

Rīgas domei, Ekonomikas ministrijai, Iekšlietu ministrijai, Valsts kontrolei un Saeimai...


"Labs jautājums" ir NEVIS par tikai RNP parazītu kantori, tā vadoņiem, hierarhisko struktūru un taml. sekundārām un šauri lokālām "vietējā mēroga aktualitātēm", BET gan - par absolūti primāro faktoru šajā milzīgajā daudzmiljonu "komunālbiznesa" SISTĒMĀ, t.i. - par vienīgajiem ekskluzīvo Likumīgo Tiesību subjektiem dzīvokļu īpašniekiem / daudzdzīvokļu māju kopīpašniekiem.

Kuru intereses, kā ir neapšaubāmi konstatējams, līdz šim un arī pašreiz faktiski NEVIENS nepārstāv un kuru Likumīgās Tiesības faktiski NEVIENS neaizsargā. Izņemot, protams, katru konkrēto "atsevišķi ņemto" dzīvokļa īpašnieku / dzīv. mājas kopīpašnieku - ar obligātu priekšnosacījumu: ja vien viņš pienācīgi pilnvērtīgi ZINA savas Likumīgās Tiesības un ir spējīgs tās pietiekami lietpratīgi realizēt, kā arī pietiekami efektīvi aizsargāt. Taču, diemžēl - pret mafiozi kriminālrecidīvo "komunālbiznesa" SISTĒMU visbiežāk "viens nav karotājs", kā zināms.

Tieši tāpēc prioritāri aktuāla un kritiski nepieciešama ir minēto ekskluzīvo Likumīgo Tiesību subjektu - dzīvokļa īpašnieku / dzīv. māju kopīpašnieku - (paš)organizācija patstāvīgā un neatkarīgā, pienācīgi kvalificētā un max. efektīvi funkcionālā un atbilstoši rezultatīvā struktūrā (piem. asociācijā vai taml. formāta "domubiedru / cīņubiedru grupā"), kas būtu spējīga jebkurā izpratnē / izpausmē pilnvērtīgi un respektējami aizpildīt pašreizējo dzīvokļu īpašnieku / dzīv. māju kopīpašnieku pārstāvniecības vakuumu jeb robu minētajā SISTĒMĀ.

Atbildēt

tāds sakars

28.12.2021. 00:04

»

interesanti

Kāds sakars RNP un šī kriminālkomunālbiznesa monstra metastāzei "iekšējās kontroles dienestam" ar dzīvokļu īpašnieku / daudzdzīvokļu māju kopīpašnieku Likumīgo Tiesību un interešu pārstāvību un aizstāvību - protams, izņemot to, ka RNP astoņkājis ar visām metastāzēm u.c. taml. komunālbiznesmeņi apzināti...


IKN veica objektīvas dienesta izmeklēšanas par darbiniekiem-pārkāpējiem, tādējādi aizstāvot RNP klientu intereses. Vēl vairāk tas tiek darīts bez atlīdzības pat tagad, kad IKN likvidēja, sadarbojoties ar valsts kompetentajām institūcijām.

Atbildēt

labs jautājums

27.12.2021. 23:55

»

interesanti

Kā tas vispār ir iespējams - vairāki simti tūkstoši (!!!) dzīvokļu īpašnieki / daudzdzīvokļu māju kopīpašnieki (kā "komunālbiznesmeņu" vairākas desmitgades (!!!) ilgstoši, nepārtraukti un arvien nekaunīgāk bandītiski aplaupīti "klienti") ir un "komunālbiznesa" daudzu miljonu apgrozījums katru mēnesi...


Rīgas domei, Ekonomikas ministrijai, Iekšlietu ministrijai, Valsts kontrolei un Saeimai.

RNP vadoņi šobrīd stāda RNP kā konkurētspējīgu uzņēmumu namu pārvaldīšanas jomā un reāli cīnās par katru māju, lai tā būtu pie RNP - kas ir pilnīgā pretrunā ar pašvaldības uzņēmuma dibināšanas mērķi un tiešā veidā kropļo tirgu.

Un kāda RNP hierarhiskā struktūra - agrāk bija namu pārvaldes vadītājs galvenais - tagad ir iecirkņa vadītājs, virs kura nodaļas vadītājs, virs kura pārvaldes vadītājs, virs kura valde, virs kuras padome. Un mākslīgi radīti direktoru un to vietnieku amati ar iespaidīgām algām.

Atbildēt

interesanti

27.12.2021. 21:52

»

Komisārs Katani

es pat nezinu, šobrīd acīmredzot tādas nav


Kā tas vispār ir iespējams - vairāki simti tūkstoši (!!!) dzīvokļu īpašnieki / daudzdzīvokļu māju kopīpašnieki (kā "komunālbiznesmeņu" vairākas desmitgades (!!!) ilgstoši, nepārtraukti un arvien nekaunīgāk bandītiski aplaupīti "klienti") ir un "komunālbiznesa" daudzu miljonu apgrozījums katru mēnesi arī ir, BET - NAV nevienas pašiniciatīvas organizācijas, kas aizstāv šo simtiem tūkstošu cilvēku intereses un pārstāv šo ekskluzīvo Likumīgo Tiesību subjektus jebkurā valsts / pašvaldību pārvaldes līmenī, t.sk. arī saistībā "komunālbiznesa" kriminālshēmotājiem??

Atbildēt

interesanti

27.12.2021. 21:34

»

Komisārs Katani

es pat nezinu, šobrīd acīmredzot tādas nav


Kāds sakars RNP un šī kriminālkomunālbiznesa monstra metastāzei "iekšējās kontroles dienestam" ar dzīvokļu īpašnieku / daudzdzīvokļu māju kopīpašnieku Likumīgo Tiesību un interešu pārstāvību un aizstāvību - protams, izņemot to, ka RNP astoņkājis ar visām metastāzēm u.c. taml. komunālbiznesmeņi apzināti pretlikumīgi un neierobežoti trekni parazitē uz savu "klientu" rēķina?

Atbildēt

Komisārs Katani

27.12.2021. 19:32

»

interesanti

Kura no šajā pašreizējā "valstī" sadibinātajām n-tajām asociācijām un taml. "nagu-ragu kantoriem", kas trekni parazitē visnotaļ apjomīgajā mājokļu īpašumu & komunālbiznesa sfērā uz savu neskaitāmi daudzo "klientu" rēķina, pārstāv un aizstāv dzīvokļu īpašnieku / kopīpašnieku intereses un likumīgās tiesības...


es pat nezinu, šobrīd acīmredzot tādas nav.
Iekšējās kontroles nodaļa acīmredzot prettiesiski likvidēta pārkāpumu slēpšanas un legalizēšanas nolūkā! Pie varas esošās amatpersonas RNP, Rīgas domē un iespējams citur darbojas kā organizēts atoņkājis.

Atbildēt

nē nē

27.12.2021. 19:26

»

Karma

Kas tad nu?! Bijušajam RNP IKN vadītājiņam “Pļeriņam” neiepatikās, kad pret pašu tika pielietotas tās metodītes, kuras pirms tam pats bija naski izmantojis pret citiem RNP darbiniekiem, un nu puisītis ar savām klukstītēm tiktāl apvainojās, ka sākas sūdzèšanas uz visām debesu pusēm?! 😂😂 Vēmiens nāk no...


Kādas metodes?!IKN darīja savu darbu labi, muti neturēja ciet par pārkāpumiem un tāpēc tai nekad nebija "ērti" un "pa spalvai", jo pārkāpumu bija daudz, bet vainīgo, kuri paši atzina savus pārkāpumus, nez kāpēc nekad nebija...

Atbildēt

nu

27.12.2021. 19:16

»

Cits pietiek lasītājs

ārkārtīgi apšaubu, ka iekšējās kontroles nodaļas darbinieku amata aprakstos bija kāds punkts par iepirkumu kontroli. Vēl vairāk apšaubu, ka tās nodaļas darbinieki bija kompetenti šādus jautājumus analizēt


izlasi lūdzu attiecīgos dokumentus un sapratīsi, ko iekšējās kontroles nodaļas darbinieki varēja kontrolēt. Pat valdes lēmums bija veikt iepirkumu pēcpārbaudes! Ja iekšējās kontroles nodaļas darbinieku kompetence iepirkumos būtu apšaubāma, tad diez vai tai valde tādus uzdevumus dotu un acīmredzot IUB neierosinātu daudzos procesus pret RNP par iepirkumu pārkāpumiem...

Atbildēt

Karma

27.12.2021. 17:23

Kas tad nu?! Bijušajam RNP IKN vadītājiņam “Pļeriņam” neiepatikās, kad pret pašu tika pielietotas tās metodītes, kuras pirms tam pats bija naski izmantojis pret citiem RNP darbiniekiem, un nu puisītis ar savām klukstītēm tiktāl apvainojās, ka sākas sūdzèšanas uz visām debesu pusēm?! 😂😂 Vēmiens nāk no šādiem pseidogodīgajiem, kas muti tur ciet, kamēr pašam viss ērti un pats ir “pie šprices”, bet tiklîdz kas nav pa spalvai, tā uguns pakulās un brēkšana pa plašo pasauli, cik viss ir slikti…
Karma ir k**e, kā saka…!!!

Atbildēt

Cits pietiek lasītājs

27.12.2021. 16:09

»

ne gluži

Tikai izlases pēcpārbaužu veidā un pieejamo cilvēkresursu apmērā Iekšējās kontroles nodaļa veica pārbaudes. Valdes darbu "kontrolē" padome, bet padomes darbu "kontrolē" kapitāldaļu turētāja pārstāvis... Tāda tā situācija


ārkārtīgi apšaubu, ka iekšējās kontroles nodaļas darbinieku amata aprakstos bija kāds punkts par iepirkumu kontroli. Vēl vairāk apšaubu, ka tās nodaļas darbinieki bija kompetenti šādus jautājumus analizēt.

Atbildēt

Piebilde

27.12.2021. 16:03

»

Nosalušais Pietiek lasītājs

Mīļais Pietiek.com, palīdziet, jo nav vairs kam lūgt palīdzību...


Te var tikai piekrist, ka kaut kas jādara , lai atbrīvotos no tā "Siltumserviss Rīga", un kaut kad vajadzētu paizmeklēt kā tas Siltumserviss tapa un kādā veidā uzvarēja tajā konkursā. Varētu būt interesanti.

Atbildēt

ne gluži

27.12.2021. 14:47

»

Piebilde

Vispār cik man saprotams, tad iekšējās kontroles nodaļa nekādā mērā nenodarbojās ar iepirkumu kontroli un valdes darba kontroli


Tikai izlases pēcpārbaužu veidā un pieejamo cilvēkresursu apmērā Iekšējās kontroles nodaļa veica pārbaudes. Valdes darbu "kontrolē" padome, bet padomes darbu "kontrolē" kapitāldaļu turētāja pārstāvis... Tāda tā situācija.

Atbildēt

tapēc

27.12.2021. 10:15

»

Blondīne

Piekrītu! Taču KĀPĒC tās kontroles darbinieki to darīja? Viņi taču nevarēja nezināt, ka profesionāļi Rīgā strādā Rīgas siltumā un citās organizācijās tādu nebija pēc definīcijas. Varbūt kāds tajā kontrolē bija ieinteresēts tā spriest? Vai tāda iespēja pastāv?Liels jautājums...


ka kaut kāda mistiska taisnīguma vārdā valsts un pašvaldību iestādēm katrs sūds jāiepērk iepirkumā.
Iepirkumam nedrīkst būt ierobežojumu piedalīties jebkuram. Tātad- tikko kaut nedaudz kļūdies tehniskās specifikācijas jeb darba uzdevuma sagatavošanā, atstājot kaut niecīgāko caurumu, kāds atrod to spraugu un vinnē.
Tie, kas slēdz līgumus, ir teorētiķi, kuriem pa lielam, ir vienalga- var nodrošināt jeb nevar pakalpojumu- galvenais, lai papīri kārtībā un tad ir tā kā ir.

Atbildēt

Nosalušais Pietiek lasītājs

27.12.2021. 09:26

Mīļais Pietiek.com, palīdziet, jo nav vairs kam lūgt palīdzību!
Visu Purvciema, Teikas un Pļavnieku daudzdzīvokļu māju iedzīvotāju vārdā gribu izkliegt savu sāpi :
Tik slikta Rīgas siltums apkures apkalpošana, kā pēdējos gadus, vēl nekad nav bijusi.
Arī agrāk bija reizes, kad radiatori ziemas laikā pēkšņi kļuva auksti, bet priekš tā bija "Avārijas dienests", kuram piezvanot, problēma tika ātri atrisināta.
Pat, ja naktī visā dzīvoklī pārstāja sildīt radiatori, piezvanot Avarijas dienestam, strādnieki 2 stundu laikā atbrauca un siltumu atkal padeva.
Tas ir svarīgi, ja mājās ir mazi bērni un veci cilvēki, kuri nevar paciesties līdz rītam.
Šo ziemu notiek briesmu lietas - par to, ka naktī atbrauc un salabo apkuri, vairs vispār runas nav.
Es zvanīju VESELU NEDĒĻU! katru dienu, Avārijas dienests sūdzību pieņem, saka, ka būs meistari
UN NEKĀ!
Un tā visu ziemu un ne tikai man vienam!
Pēc nedēļas atbrauc nekaunīgs meistars, kaut ko paknibinās, bet pēc pāris dienām atkal nesilda.
Vari zvanīties, sūdzēties un visu pārējo, neviens neklapē ne ar ausi.
Dažreiz atnāk kāds runātīgs meistars un, atgaisojot radiatorus, sāk klāstīt un izskaidrot visu situāciju.
Izrādās, Rīgas namu pārvaldnieks ir noslēdzis līgumu par apkuri mūsu rajoniem ar firmu - Siltumserviss Rīga, apakšfirma : SIA LEP ENERGY, kuru vada tāds Popovs.
Viņa tēvam piederot patiesībā tā firma un tā esot jau Popovu dinastija no PSRS laikiem.
Kā šī firma ieguvusi tiesības uz šo pakalpojumu, var tikai minēt, zinot, kādas tradīcijas valda Rīgas namu pārvaldniekā.
Runātīgais strādnieks - santehniķis stāsta tālāk, ka viņam vispār mūsu rajons un māja nav jāapkalpo, viņš esot tikai uzaicināts viesstrādnieks.
Jautāju kāpēc un viņš atbild - patiesībā lielākā daļa strādnieku no SIA LEP ENERGY esot aizlaidušies prom, jo Popovs nemaksājot algas, aizkavēšanās var būt pat 3-4 mēneši. Un pašas algas esot smieklīgi zemas.
Popovam tagad par māju apkuri vairs nav nekāda interese, jo pašu galveno - finansējumu - ko saņēma pašā sakumā, kad "uzvarēja" tenderu, Popovs jau ir veiksmīgi apguvis.
No strādnieku teiktā - pati pirmā lieta, ko Popovs izdarīja, kad dabūja līgumu ar Rīgas namu pārvaldnieku un tika pie naudas plūsmām, bija :
JAUNU AUTOMAŠĪNU IEGĀDE SEV UN SAVAI SIEVAI!
Sev nopirka Volvo XC 90 vai 60 (īsti nesapratu), bet sievai Opel.
Tiesa gan, pēdējais strādnieks, kas bija izsaukts uz mūsu objektu, zināja teikt, ka beidzot Popovs tomēr sācis maksāt algas, jo palicis vispār bez darbiniekiem.
Tas runātīgais strādnieks stāstīja visādas lietas, kas gan neattiecās vairs uz SIA LEP ENERGY, bet bija interesanti - izrādās, kādreiz jaunībā bijis, tā caucamajos, "nacbolos", kur kopā ar Lindermani, Beno Aijesu un citiem mūsu zemes "patriotiem" Vērmanītes dārzā tusējuši, sūkuši aliņu un kaluši nākotnes plānus.
Un viņu kompānijā biežs, vienmēr gaidīts viesis bijis Raivis Dzintars, kas kopā ar Lindermani un Aijesu Beņķu vienmēr sasveicinājās ar fašistu sveicienu - uz priekšu izstieptu roku.
Tiesa, pēc tam, kad Raivis Dzintars aizgāja politikā, viņa pārstāvji meklēja visus Raivja "nacbolu" draudziņus un gribēja izpirkt fotogrāfijas, kur viņu fīrers kopā ar krievu fašistiem tusējās un apkampās. Daudzas fotografijas izpirka, bet šis tas ir palicis publiskai apskatei.
Tā, lūk, mums te iet, ir arī savs humoriņš.
Ceram uz Jūsu Pietiek.com palīdzību un ļoti gribētos, lai Popova LEP ENERGY līgumu ar Rīgas namu pārvaldnieku vairs neiegūst.
Ar cieņu - nosalušais, bet uzticīgais Pietiek. com lasītājs.

Atbildēt

Čiekurs Egles dēls

26.12.2021. 21:58

»

Blondīne

Piekrītu! Taču KĀPĒC tās kontroles darbinieki to darīja? Viņi taču nevarēja nezināt, ka profesionāļi Rīgā strādā Rīgas siltumā un citās organizācijās tādu nebija pēc definīcijas. Varbūt kāds tajā kontrolē bija ieinteresēts tā spriest? Vai tāda iespēja pastāv?Liels jautājums...


Tāpēc jau Tu esi Blondīne, ka nesaproti tādas vienkāršas lietas :))) Augstas humanitāras izglītības ieguvušajiem valsts pārvaldē strādājošiem tādas niecīgas problēmas, kā profesionāla un kvalitatīva TEHNISKĀ pakalpojuma nodrošināšana ir pilnīgi cita dimensija - galvenais, lai megatonnām saceptie, dabā nestrādājošie NORMATĪVIE AKTI tiek ievēroti. Tad nu viņu uzraugāmajiem uzņēmumiem ir izvēle: nodrošināt kvalitatīvu (vismaz ciešamu) tehnisko pakalpojumu, vai ievērot NORMATĪVOS AKTUS. Pēc savas personiskās pieredzes varu pateikt: cik nozares profesionāļu piedalās NORMATĪVO AKTU izstrādē? Pareizi: NEVIENS!!!!

Atbildēt

Blondīne

26.12.2021. 21:46

»

Čiekurs Egles dēls

Vēl viena pasaka par "tiesiski slēgtajiem" līgumiem. Savulaik Rīgas siltums veica siltumapgādes maģistrālās sistēmas renovāciju, kuras rezultātā visos daudzdzīvokļu namos tika uzstādīti siltummezgli. Šo siltummezglu uzstādīšanai RS ņēma lielu kredītu, kura atmaksa iedzīvotājiem tika izvērsta uz daudziem...


Piekrītu! Taču KĀPĒC tās kontroles darbinieki to darīja? Viņi taču nevarēja nezināt, ka profesionāļi Rīgā strādā Rīgas siltumā un citās organizācijās tādu nebija pēc definīcijas. Varbūt kāds tajā kontrolē bija ieinteresēts tā spriest? Vai tāda iespēja pastāv?Liels jautājums.

Atbildēt

Bijušie aizvainotie

26.12.2021. 20:22

Atkal atlaistie bijušie slinķi no kontroles nodaļas raksta kļauzas? Iepriekšējā asarainā sūdzība pietik.com neradīja lasītāju asaru plūdus, turpinām meklēt nākošās blusas. Gribētos atgādināt, ka līgums, kuru te pagarina, taču tika parakstīts bijušo sliņķu no kontroles nodaļas laikā. Vai ne?

Atbildēt

Čiekurs Egles dēls

26.12.2021. 20:17

Vēl viena pasaka par "tiesiski slēgtajiem" līgumiem. Savulaik Rīgas siltums veica siltumapgādes maģistrālās sistēmas renovāciju, kuras rezultātā visos daudzdzīvokļu namos tika uzstādīti siltummezgli. Šo siltummezglu uzstādīšanai RS ņēma lielu kredītu, kura atmaksa iedzīvotājiem tika izvērsta uz daudziem gadiem, ar niecīgu papildus maksu pie ikmēneša rēķina. Kā uzstādītājs, RS nodrošināja arī siltummezglu un māju apkures sistēmu apkopes un remontus. Attiecīgi tika savākts un apmācīts personāls, nodrošināta materiāli tehniskā bāze, nepieciešamās rezerves daļas, apkopes grafiki, sistēmu savlaicīga sagatavošana apkures sezonai, utt. Katrai inženiertehniskajai brigādei bija piesaistītas konkrētas mājas, kuru inženiertīklus viņi gadu gaitā bija izkoduši no A līdz Z. It kā viss būtu loģiski: RS piegādā pakalpojumu (siltumenerģiju) un arī uztur pakalpojuma nodrošināšanas infrastruktūru. Taču Valsts kontroles gaišās galvas un modrās acis pamanīja kliedzošas nelikumības: nav rīkots iepirkums, tiek nepamatoti šķērdēti dzīvokļu īpašnieku līdzekļi, pilnīgs prettiesiskums! Rezultātā Valsts kontrole piespeida RNP izbeigt līgumu ar RS un "godīgas konkureneces nodrošināšanai" rīkot iepirkuma procedūru. Ar lētākās cenas piedāvājumu uzvarēja kas? Protams: 4 kantori, kurus varētu nosaukt SIA "Džamšuds-1", "Džamšuds-2", utt. Tajā gadā apkures sezona nekādi nevarēja sākties, paši saprotat, kāpēc. Jā, vēl viena nianse: siltummezglu var ieregulēt dažādi - efektīvi, vai ne tik efektīvi. Kad RS konkursu pakāsa un darbiniekiem bija jādodas prom, tika ieteikts siltummezglus uzregulēt maksimāli neefektīvi, ar viszemāko lietderības koeficientu: ja nevaram pelnīt uz uzturēšanu, tad pelnīsim uz siltumenerģijas pārdošanu. Tā Valsts kontrole iestājas par iedzīvotāju līdzkļu taupīšanu.

Atbildēt

Čiekurs Egles dēls

26.12.2021. 20:01

»

Liana

20.gada vasarā 9stāvu mājā Imantā Kurzemes prospektā lifts salūza jūlijā un nedarbojās vairāk kā 3 mēnešus. Uz 8.stāvu bija jākāpj gan grūtniecei, gan jaunajai māmiņai ar zīdaini. Par slimu sunīti, ko pensionāre stiepa katru dienu uz 5 stāvu, nav vērts rakstīt. Mans 80-gadīgais radinieks ar gūžas problēmu...


Strīdi ar liftiniekiem rodas, kad pēc Valsts kontroles un tamlīdzīgu parazītu kantoržurku uzbraucieniem pārtrauc attiecības ar firmām, kurām ir pieredze, personāls, līgumi par rezerves daļām, utt., un izsludina iepirkumu lai "taupītu līdzekļus", kurā ar zemāko cenu uzvar SIA "Uzvarētājs", kurā strādā 3 purni: direktors, sekretāre un jurists-iepirkumu speciālists. Kad ar šo firmu "tiesiski" tiek noslēgts līgums, šie sāk meklēt speciālistus. Un tad izrādās, ka darba tirgū ir pilns ar ekonomistiem, puskoka juristiem, vadībzinību speciālistiem, HR menedžeriem, savukārt liftu apkopes speciālistu rinda pie vārtierm neveidojas, it īpaši ar piedāvāto "konkurētspējīgo atalgojumu". Lielāku piedāvāt nevar, jo juristam alga jāceļ - uzvarēja iepirkumā un dabūja līgumu, direktors aiz lieliem priekiem paņēma jaunu džipu līzingā, kas arī ir prioritāri izdevumi. Tad nu salasa dažus keksus, kas nopirkuši (pagulējuši kursos) liftu apkopes speciālista korkas. Rezultātā firmai rezerves daļu uzkrājuma nav, džeki varbūt var izdarīt iekārtu profilaktisko apkopi, bet uz remontu prātiņš par īsu. Bet kam tas interesē: galvenais, ka līgums ir noslēgts "tiesiski", un visas iepirkumu procedūras ievērotas...

Atbildēt

Liana

26.12.2021. 19:31

20.gada vasarā 9stāvu mājā Imantā Kurzemes prospektā lifts salūza jūlijā un nedarbojās vairāk kā 3 mēnešus. Uz 8.stāvu bija jākāpj gan grūtniecei, gan jaunajai māmiņai ar zīdaini. Par slimu sunīti, ko pensionāre stiepa katru dienu uz 5 stāvu, nav vērts rakstīt. Mans 80-gadīgais radinieks ar gūžas problēmu tā arī palika iesprostots 6. stāvā. Ēst jau, protams, vedām. Toreiz apgalvoja, ka daudzi lifti Rīgā salūzuši, jāgaida rindā, kaut kādi strīdi ar liftiniekiem, neesot rezerves daļas bla,bla,bla.... Paldies RNP un co.

Atbildēt

interesanti

26.12.2021. 17:53

Kura no šajā pašreizējā "valstī" sadibinātajām n-tajām asociācijām un taml. "nagu-ragu kantoriem", kas trekni parazitē visnotaļ apjomīgajā mājokļu īpašumu & komunālbiznesa sfērā uz savu neskaitāmi daudzo "klientu" rēķina, pārstāv un aizstāv dzīvokļu īpašnieku / kopīpašnieku intereses un likumīgās tiesības?

Atbildēt

Jānis Fuj jeb Aita parastā

26.12.2021. 17:03

Mūsu valstī nekas vairs neuzbudina ! Nu un kas , ka prettiesiski ?

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: