Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Deģenerāts Žulis

09.04.2018. 18:00

»

Čemberlens

Cik amizanti vērot, kā Priedīša kungs nocitē Bērziņa tekstu, kurā viss vēstījums ir par to pašu postcilvēci un norieta laikmetu, tikai bez jēlībām. Un tad Priedītis pasludina Bērziņu par deģenerātu. Diezgan pretrunīgi sanāk


pieķerts melos un stulbumā, nevar nomierināties. Tipiski latviska izdarība: īsts latviešu ķēms nekad nesakaunēsies par savu apgalvojumu, ka 2x2 5, un vienmēr nekaunīgi turpinās pastāvēt uz savu. Cilvēciski vērtīga īpašība! Nav ko piebilst!

Atbildēt

Čemberlens

09.04.2018. 12:45

Cik amizanti vērot, kā Priedīša kungs nocitē Bērziņa tekstu, kurā viss vēstījums ir par to pašu postcilvēci un norieta laikmetu, tikai bez jēlībām. Un tad Priedītis pasludina Bērziņu par deģenerātu. Diezgan pretrunīgi sanāk

Atbildēt

Svetlana

09.04.2018. 10:38

Tas ir labi, ka Priedīša kunga rakstus neapcūko troļļi, kaut gan vērtība pēdējā laikā ir tikai viņa paša komentāram, kas ir papildinājums pie raksta.

Atbildēt

:)))

08.04.2018. 08:42

»

L.Krasts

Jauna latviskuma identitāte - cilvēkēdāji. Kāpēc Dievs tā nemīl latviešus, ka tos ir uztaisījis kā mergļus


Vai tad tik briesmīgs skats ir ,kad psaverīs spogulī ??? :D
Palūdz kādam bomžukam , lai sariktē tev to mūli .

Atbildēt

L.Krasts

08.04.2018. 08:06

Jauna latviskuma identitāte - cilvēkēdāji. Kāpēc Dievs tā nemīl latviešus, ka tos ir uztaisījis kā mergļus?

Atbildēt

:)))

07.04.2018. 18:59

Nākotnes cilvēks citā skatījumā ir kā diena pret nakti tam ko sludina Priedīts ! :)))
Katrs mēs interpretējam realitāti caur savu apziņas prizmu ...un attiecīgi arī prognozējam ...

Atbildēt

visi

07.04.2018. 07:24

visi var būt latvieši ,šeit raksta par dzeltenās rases latviešiem......

Atbildēt

Olģerts

06.04.2018. 20:47

Ar latviešiem ir cauri uz visiem laikiem un labi vien ir, jo nekad nebija nekādas jēgas. Vergu, pielīdēju, muļķu un zagļu bars. Tagad arī cilvēkēdāji.Kādi riebekļi ir pie latvjiem, kas to būtu domājis, ka ir tik slikti.

Atbildēt

Pomeranču Vainadziņš

06.04.2018. 20:04

»

GFD

Latvietis nekad neatzīsies savā dullumā un atslaucīšanas talantā


Tava atzīšanās ir tik aizkustinoša!
Lai tavs Dieviņš nogrābstās, cik ļoti tev dzīvē nav gājis!

Atbildēt

kļimoviča aita

06.04.2018. 18:51



(

Atbildēt

Pomeranču Vainadziņš

06.04.2018. 18:41

»

GFD

Vai stulbs esi, to jau saka tas lops bērziņš, bet nevis autors Priedītis, kuram tu muļķi neesi tiesīgs atslaucīt tu zini, ko un nevis apsaukāt par papu, dumjiķi tāds


Jepp, to saka "lops bērziņš", taču vēstījums šajā sacītajā ir visnotaļ 1:1 tam, ko esejā pareizi sludina Priedīšpaps.

Kas attiecas uz tevis pieminēto atslaucīšanu - atšķirībā no tevis atslaucīšanā acīmredzami neesmu eksperts. Šajos jautājumos palikšu par "dumjiķi tāds".

Lai tev laba veselība un ilgs mūžs!

Atbildēt

Kaspars Krivāns

06.04.2018. 17:20

»

A.P.

Aktuāls ir jautājums par latviešu ģenealoģiskās virzības rezultātiem. Ja kāds vēlas iedziļināties degradācijas un deģenerācijas iemeslos, tad bez ģenealoģiskās analīzes neiztikt. Nākas pētīt šodienas cilvēciskā pagrimuma reprezentantu radurakstus, dzimtu, atsevišķu ģimeņu un personu izcelšanos visdažādākajos...


Nevis "divīds", bet postcilvēks! Kā to var nesaprast, ka tādas "mākslas" pļūtnieki nav cilvēki? Un kur ir ņemts, ka cilvēks ir sev ienaidnieks. Zināms ir tas, ka cilvēkā ir daudz slikta, bet nevis tas, ka viņs pats sev ir sevis bojātājs. Vai tad jaunais cilvēks Bērziņš pats sevi bojā ar cilvēka miesas cepšanu izstāžu zālē? Saprotu, ka sevi nebojā, jo jau ir piedzimis kā līķis no līķiem tēva un mātes.

Atbildēt

GFD

06.04.2018. 16:53

»

Pomeranču Vainadziņš

Labs raksts, paldies autoram...


Vai stulbs esi, to jau saka tas lops bērziņš, bet nevis autors Priedītis, kuram tu muļķi neesi tiesīgs atslaucīt tu zini, ko un nevis apsaukāt par papu, dumjiķi tāds.

Atbildēt

Tukums

06.04.2018. 16:49

»

A.P.

Aktuāls ir jautājums par latviešu ģenealoģiskās virzības rezultātiem. Ja kāds vēlas iedziļināties degradācijas un deģenerācijas iemeslos, tad bez ģenealoģiskās analīzes neiztikt. Nākas pētīt šodienas cilvēciskā pagrimuma reprezentantu radurakstus, dzimtu, atsevišķu ģimeņu un personu izcelšanos visdažādākajos...


Laba bilde pie raksta. Redzot cilvēka gaļas cepšanu var paģībt.Tas patiešām nav jaušams, ,kur radušies tādi pie mums cilvēku gaļas ēdāji hanibali. Kam tādi ir sadzimuši un kur viņus likt. Vai tie ir saucami par cilvēkiem un jāsauc par postcilvēkiem kā to dara Priedītis pie mums viens.

Atbildēt

muļķu zemē viss pa smuko

06.04.2018. 16:46

posthominīdu tusiņskapi "satori" uztur valsts budžets, t.i. visi nodokļu maksātāji, t.sk. A.P. u.c.

Atbildēt

Pomeranču Vainadziņš

06.04.2018. 16:37

Labs raksts, paldies autoram!

Vienīgi, attiecībā uz Artūra Bērziņa izdarībām (nekādi neesmu viņa fans!) - šis paša Bērziņa skaidrojums ļoti sasaucas ar to, par ko še raksta Priedīšpaps:
*************************
"Vienmēr ir bijis tā, ka civilizācijas gruva savā virsotnē. Ja pieņem, ka rietumu civilizācijas subjekts kā gribas un saprāta aktīvais nesējs savu augstāko punktu ir sasniedzis modernismā, pēc dotās loģikas postmodernisma projekts ir griba uz "neko". Tikai "nekas" ir patiesa atbrīvošanās, kurā subjekts secīgi pāriet no savas nosacīti destruktīvās darbības uz savu absolūti destruktīvo darbību, vērstu pret sevi pašu. Pāriet no indivīda uz divīdu. Ja indivīds ir rietumu tradīcijas pamatkoncepcija – cilvēka personības raksturlielumu nedalāmība, uz kuras pamatojas demokrātijas ideja, tad divīds ir postmodernistisks priekšstats par subjektu kā principiāli sašķeltu, fragmentētu, apjukušu, viengabalainību zaudējušu cilvēku. Koncepcijā par cilvēku-konstruktoru sociuma kontekstā ir jūtams neapzināts secīgums savā virzībā uz iepriekšnoteikto galamērķi. Protams, nekas nebeigsies rīt vai parīt. Parazitēšanas potenciāls subjekta nāvē tik drīz netiks izsmelts – agonija var vilkties vēl ilgi, radot vēl neskaitāmas koncepcijas. Kurš no iniciējošajiem aģentiem noprovocēs bojāejas noteicošo punktu, var tikai minēt, taču vairumam no tiem kopīgā iezīme ir zem dažādām maskām paslēpusies patērēšanas stihija, kurā mēs spazmatiskajā saldkaislē pa šķiedrai apēdam paši sevi, vērojot savu sirmo pasauli drūpam."

Atbildēt

A.P.

06.04.2018. 15:41

Aktuāls ir jautājums par latviešu ģenealoģiskās virzības rezultātiem. Ja kāds vēlas iedziļināties degradācijas un deģenerācijas iemeslos, tad bez ģenealoģiskās analīzes neiztikt. Nākas pētīt šodienas cilvēciskā pagrimuma reprezentantu radurakstus, dzimtu, atsevišķu ģimeņu un personu izcelšanos visdažādākajos aspektos. Tikai pēc tam būs saprotams, kā varēja rastiem tādi primāti kā esejā „Civilizācijas norieta enciklopēdija: pagātnes cilvēks” minētie kailas miesas un seksa fani, cilvēka miesas ēdāji, ģimenes un laulības nīdēji Juris Pūce, Artūrs Bērziņš, Jana Kukaine, Andrejs Balodis, Ieva Lange, Ilmārs Šlāpins, Inga Gaile, Inese Kalniņa, Vladislavs Nastavševs, Vents Sīlis. Portāls ”Satori” ir viņu mājas. Tajās ielaiž tikai deģenerātus. Tajā publicē tikai īpaša kaluma jaunās paaudzes „radošās” inteliģences tipus ar aizdomīgu ārieni un perversu prāta produkciju. Nekādi nav saprotams, kā Rozentāla, Purvīša, Valtera, Raiņa, Poruka un citu latviešu ģeniālo personību mantojuma pārņēmēju vidū varēja rastiem tādi kropļi kā „mākslinieks” Artūrs Bērziņš: „Mākslinieks Artūrs Bērziņs šokē ar performanci, kurā tiek ēsta cilvēka miesa. Publiskotas fotogrāfijas un videoieraksts no 6. martā galerijā "Museum LV un GRATA JJ" notikušās mākslinieka Artūra Bērziņa deleģētās performances "Eshatoloģija", kas norisinājās viņa izstādes "Dižā vientulība" ietvaros. Performances laikā tās dalībniekiem – vīrietim un sievietei – no muguras tiek izgriezti nelieli miesas fragmenti, turpat pagatavoti uz pannas un apēsti. Performances autors – mākslinieks Artūrs Bērziņš – par tās vēstījumu raksta: "Vienmēr ir bijis tā, ka civilizācijas gruva savā virsotnē. Ja pieņem, ka rietumu civilizācijas subjekts kā gribas un saprāta aktīvais nesējs savu augstāko punktu ir sasniedzis modernismā, pēc dotās loģikas postmodernisma projekts ir griba uz "neko". Tikai "nekas" ir patiesa atbrīvošanās, kurā subjekts secīgi pāriet no savas nosacīti destruktīvās darbības uz savu absolūti destruktīvo darbību, vērstu pret sevi pašu. Pāriet no indivīda uz divīdu. Ja indivīds ir rietumu tradīcijas pamatkoncepcija – cilvēka personības raksturlielumu nedalāmība, uz kuras pamatojas demokrātijas ideja, tad divīds ir postmodernistisks priekšstats par subjektu kā principiāli sašķeltu, fragmentētu, apjukušu, viengabalainību zaudējušu cilvēku. Koncepcijā par cilvēku-konstruktoru sociuma kontekstā ir jūtams neapzināts secīgums savā virzībā uz iepriekšnoteikto galamērķi. Protams, nekas nebeigsies rīt vai parīt. Parazitēšanas potenciāls subjekta nāvē tik drīz netiks izsmelts – agonija var vilkties vēl ilgi, radot vēl neskaitāmas koncepcijas. Kurš no iniciējošajiem aģentiem noprovocēs bojāejas noteicošo punktu, var tikai minēt, taču vairumam no tiem kopīgā iezīme ir zem dažādām maskām paslēpusies patērēšanas stihija, kurā mēs spazmatiskajā saldkaislē pa šķiedrai apēdam paši sevi, vērojot savu sirmo pasauli drūpam." Ģenealoģiskā analīze ir nepieciešama. Runa ir par jauno paaudzi. Lielākā daļa no vārdā nosauktajiem primātiem strādā augstskolās. Viņu baram ir jāpieskaita arī citi šarlatāni: Gatis Krūmiņš, Artis Buks, Edvīns Šņore, Klāvs Sedlenieks, Iveta Poriņa, Andrejs Mūrnieks. Latviešu jaunās paaudzes kolektīvais portrets ir šausmīgs. Kā tas varēja notikt? Vai patiešām latviešu tautas genofonds ir tik piesārņots un niecīgs, ka rada fundamentāli kroplus pēcnācējus? Kā ar tādu ģenētisko bāzi var kroplie primāti formāli nonākt inteliģences statusā? Lūk, uz kādiem jautājumiem ir nepieciešama objektīva atbilde, rūpējoties par latviešu tautas nākotni! Cilvēks veidojas no diviem komponentiem – ģenētiskā un kultūras. Deģenerātu kultūra var producēt tikai deģenerātus. Šodienas jauno paaudžu apjūsmotā deģeneratīvā kultūra var atstāt vienīgi sliktu ietekmi uz cilvēku.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: