Kāpēc es nekad nebalsošu par „Saskaņu”: privātas pārdomas vēlēšanu sakarā
Inga Gorbunova · 29.06.2018. · Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Ulmanis uzvārdā
14.09.2018. 19:19»
Ulmanis uzvārdā
Es patiesi nebalsošu par Saskaņu, jo: 1) mana ģimene ir cietuši no Krievijas 1941.gadā 14 jūnijā izsūtot manu tēvu un vectēvu, kurš strādāja savos laukos no 4.00 rītā līdz 22:00 vakarā un viņš Krievijā koncentrācijas nometnē kā Vāciešiem tika nobendēts, 2) tālāk argumentus nav vērts likt, jo uz to vēl...
Pieņēmu to kā sekas,ja visi nobalsos par Saskaņu! Tad būs gan Latgales "nevainīga" pievienošana kā Ukrainā austrumi (jo tur izrādās perverss 72 gadus vecs priesteris) utt.! Nepieļausim melus!
Ulmanis uzvārdā
14.09.2018. 19:03Es patiesi nebalsošu par Saskaņu, jo: 1) mana ģimene ir cietuši no Krievijas 1941.gadā 14 jūnijā izsūtot manu tēvu un vectēvu, kurš strādāja savos laukos no 4.00 rītā līdz 22:00 vakarā un viņš Krievijā koncentrācijas nometnē kā Vāciešiem tika nobendēts, 2) tālāk argumentus nav vērts likt, jo uz to vēl Saskaņas vērtības pieļauj pievienošanos Krievijai, kas ar ko līdzīgu 1941.gadam mūs sagaida!
egils l
10.08.2018. 16:20(pray)Sociologi-Lasot Jaunākās ziņas-par tēmu-""Ko Argentīnas Augstākās Masonu ložas pārstāvis viņam svešā Latvijā gatavojas izdarīties? par 8 milj. eiro Nodokļu maksātājiem nozagto naudu...Ko Francis te pazaudējis ?""- Vai jūdokristīgie ""Svētie tēvi"", kas masveidā pa visu pasauli ""Izspēkoja"" arī ""Brīvprātīgi""...pakļaujoties Jūdu ""Safantazētajam mākslīgajam Dievam"", vai tā paša ""Dieva"" vārdā -jūdu marasmātiskā ekstāzē""vardarbīgi pierunāja..brīvprātīgi... nepilngadīgos puisīšus SAJUST...šī Jūdodieva patiesumu...(highfive)
andris a
17.07.2018. 18:22Pievienot(split)(pray)
Alfrēds Kukuts tēmā Bērni un ģimene, Pārdomas, Politika
14. jūl 11:37 · Aptuvenais lasīšanas ilgums - 7 min
CIONAS GUDRO PROTOKOLI - XIII
13.nodaļa
13.1.Rūpes par dienišķo maizi
Rūpes par dienišķo maizi spiež lētticīgos ciest klusu un būt mūsu paklausīgiem kalpiem.
No viņu vidus mēs izraugāmies savai presei piemērotus ļaudis.
Viņu uzdevums ir aplūkot no mūsu interešu viedokļa visu to, ko mēs savās oficiālajās lapās tieši iekļaut nevaram.
Ja strīdīgais jautājums ir izvirzīts, mēs mierīgi varam veikt vēlamos pasākumus un tautai pavēstīt par to kā par notikušu faktu.
Neviens nedrīkstēs prasīt šo pasākumu atcelšanu vai grozīšanu, jo tie tiek attēloti kā līdzšinējā stāvokļa uzlabojums.
Prese visai drīz novērsīs sabiedrisko domu jauniem jautājumiem.
Mēs, Gudrie, taču esam mācījuši ļaudis novājināt sevi mūžīgās slāpēs pēc kaut kā jauna.
13.2. Valststiesību jautājumi
Uz šo jauno jautājumu apspriešanu metīsies dumjie tautas likteņu vadītāji.
Viņi vēl arvien nevar saprast, ka viņiem nav nekādas jēgas par to, ko viņi grib izšķirt.
Valsts mākslas jautājums ir saprotams tikai tiem, kuri jau gadu simteņiem ir to pārzinājuši un ar to nodarbojušies.
No visa teiktā jūs redzēsit, ka mēs tiecamies pēc tautas uzticības, lai vieglāk laistu vaļā mūsu valsts mašīnu.
Jūs būsit ievērojuši, ka sabiedriskās domas atbalstu mēs meklējam tikai tad, ja lieta grozās ap tukšiem vārdiem, ap jautājumiem, kurus mēs paši esam ienesuši pasaulē.
Bet faktiski mēs darām to, ko paši gribam. Pats par sevi saprotams, ka mēs pastāvīgi atgādinām, ka visā darbībā mūs vada cerība un vēlme pēc iespējas kalpot vispārējam labumam.
13.3.Saimnieciskie jautājumi
Lai pārāk nemierīgo ļaužu uzmanību novērstu no valsts mākslas jautājumu apspriešanas, mēs priekšplānā izvirzām it kā jaunus valsts mākslas jautājumus: jautājumus par industriju, lai cilvēki varētu šajā darba nozarē iztrakoties.
Masas ir ar mieru palikt bezdarbībā, atpūsties no “politiskās” darbības (kurai mēs tās audzinājām, lai ar šo masu palīdzību apkarotu lētticīgo valdības) vienīgi ar noteikumu, ja būs jauna nodarbošanās, kurā mēs tām it kā norādīsim tās politisko virzienu.
13.4.Izpriecas un publiskie nami
Lai masas pašas no sevis nenāktu pie atskārsmes, mēs tās izklaidējam ar dažādām izpriecām, spēlēm, kaislībām un tautas namiem.
Drīz mūsu presē parādīsies ziņa par prēmijām visdažādākajās mākslas un sporta nozarēs.
Šādu izpriecu pārpilnība pilnīgi novērsīs masu domas no jautājumiem, par kuru īstenošanu dzīvē mums ar tām nāktos stipri cīnīties.
Ja cilvēki maz pamazām arvien vairāk zaudēs spēju patstāvīgi domāt, viņi skatīsies uz visu ar mūsu acīm. Tad mēs vieni paši ienesīsim jaunus domu virzienus, dabiski, tikai ar tādu personu starpniecību, kuras netiek turētas aizdomās, ka tās ir saistītas ar mums.
13.5. Ir tikai viena patiesība
Tiklīdz mūsu kundzība būs atzīta, brīvdomīgā sapņotāju loma būs nospēlēta.
Līdz tam laikam viņi izdarīs mums vislielākos pakalpojumus.
Tādēļ arī turpmāk mēs gribam masu domas virzīt uz visādām dēkainām mācībām, kuras ir jaunas un arī it kā progresīvas.
Mēs taču ar “progresu” ļoti sekmīgi dumjās lētticīgo galvas esam sagrozījuši.
Starp viņiem nav neviena, kas būtu spējīgs aptvert, ka šis vārds visos gadījumos aizsedz patiesību, ja nav runa par saimnieciskiem atradumiem,
jo ir tikai viena patiesība, kurā nav vietas nekādam progresam.
Kā katra viltus doma, tā arī progress kalpo tikai patiesības aizsegšanai,
lai to neviens, izņemot mūs, Dieva izredzētos, patiesības glābējus, nepazītu.
13.6. Cilvēces lielie jautājumi
Kad vara būs pilnīgi mūsu rokās, mūsu oratori runās par cilvēces lielajiem jautājumiem, kuri saviļņoja pasauli, līdz tā beidzot nonāca mūsu labdarīgajā vadībā.
Kam modīsies aizdomas, ka visi jautājumi radās saskaņā ar plānu,
kuru neviens lētticīgais nav uzminējis daudzu gadu simteņu laikā?
P.S. Man personīgi šķiet, ka š ī g r ā m a t a i r k ā p a m ā c ī b a
J a u n ā s P a s a u l e s K ā r t ī b a s i e v i e s ē j i e mun k ā p a m a t s D A L L E S A D O K T R Ī N A I,kura ir veiksmīgi ieviestaun pašlaik tiek realizēta mūsu dzīvē.
Alfrēds Kukuts
Turpinājums sekos.
Kopēts 2018.gada 3.maijā no Interneta.
Datorsalikums: Alfrēds Kukuts,SVEICIENS NO izpildītājiem- Ušakovi, Ameriki, Abu Meri,Leviti, Šleseri, Godmani-Goldšmiti,Rozencveigs, Stankeviči, Vanagi, Aleksandri,Žilko, Sproģi, Stepanjani ...utml....(split)
Biruta
05.07.2018. 14:37Piekrītu. Nekā personīga. Bet piekrītu Ingai. Arī man tas ir pašsaprotami.
vispār
05.07.2018. 13:44»
Aleksandrs
.. šādu vēsturisku piemēru ir vairāk nekā nepieciešams...tikai neviens nav iedomājies, kas nodeva boļševikiem sarakstus par bagātajiem latviešiem, par latvijas armijā sastāvējušiem karavīriem...tie bija pašu bāleliņi...bet boļševiki sprieduma izpildītāji. Tad jau tagad jākar pie staba visas latviešu...
reāli???Varbūt padomā par to, ka pirms tika izsūtīti cilvēki no Latvijas, jau tika izstrādāti plāni, cik daudz cilvēku jāizsūta no valsts, lai izjauktu etnisko sastāvu un mainītu tautas spēju pretoties ilgstošā laika posmā, lai veidotu padomju pūli katrā no iekarotajām vietām un LV vēl atrodas Baltijai pa vidu??.Tiešām domā, ka tad, ja nebūtu tādu vai kaut kādu sarakstu, čekisti pateiktu - nu labi, ja negribat uzrakstīt kādu uzvārdu, negribat, labi - mēs dodamies mājās, nu mēs saprotam, tas nav tā gluži jauki, labi, labi, - dzīvojiet laimīgi ????Nevajag piemirst, ka pirmskara LV viss bija pienācīgi uzskaitīts,- katrā pilsētas, novada, ciema, pagasta domē bija uzskaites, kas kam pieder, cik maksā nodokļus uttt.Nodokļus maksāja pat šuvēja, kas strādāja mājās.Atlika tikai iepazīties ar pagastu/pilsētu/ciemu pārvaldēs paņemt nodokļu uzskaites un zemesgrāmatas.Čekisti protams paši neredzēja un nekādi neuzzinātu, kam pieder uzņēmumi, fabrikas, zemes un mājas, lopi, vai ne???Padomju armija ar savām bāzēm atradās LV teritorijā jau no 1939.gada 25 000 karavīru sastāvā, un šajā laikā sāka iebraukt militārpersonu ģimenes locekļi( tie arī bija tie, kas sagaidīja krievu tankus ar puķēm un kombinē(sieviešu apakšveļa)gāja uz Operu) , tāpat kā Igaunijā, Un Lietuvā.Tajā laikā vēl viss notika ierastajā kārtībā - fabrikas un fabrikanti strādāja, aizsargi, policisti, karavīri pildīja savus dienesta pienākumus.Saprotams, ka tie, kas mēģina iestāstīt, ka latvieši paši vainīgi pie izvedamo sarakstiem, domā, ka LV bija tāpat kā Krievijā, kur pat vēl 20.gs.50. gados ciemos iedzīvotājiem nebija savas pases.LV pirms kara bija uzskaite kā normālā Eiropas valstī.
krievmīlim
04.07.2018. 14:12»
kārtējam kangaram
nerātnais,latvieši vienmēr ir intelektuāļi,gudri,audzināti,sakarīgi,toleranti,ta-isnu mugurkaulu un augsti turētu galvu,bet tu un tavējie tādi lokani,negudri,padumji,kā poļi saka BIDLAS.Tu īsts vēl arī pēc "manierēm" gejuss
Kas tas, Vienotības kaku stumdītājiem, par mīļvārdiņu, "geji"? Ja latvieši būtu tolerasti, tad šodien krievu ģenētiskā atmiņā nebūtu viņu senču, sarkanarmiešu, aiz bailēm piepļūtītie kerzaviki un visi latvieši, kā auni, būtu sastājušies Vienotībā, vai tagad JKP, vai Par. Latvieši var reizēm kļūt par visbaisāko murgu.
kārtējam kangaram
04.07.2018. 09:11»
nespļauj nu akā
tavējie zagļi un pederasti tāpat drīz pievienosies Vj.Dombrovskim un Maķisam pie staļinistiem, lai būtu rihtīga Vienotība & Saskaņa. SC ir tik pat "normāli" cilvēki, kā tu, krievu garnizonu maukas bērns
nerātnais,latvieši vienmēr ir intelektuāļi,gudri,audzināti,sakarīgi,toleranti,ta-isnu mugurkaulu un augsti turētu galvu,bet tu un tavējie tādi lokani,negudri,padumji,kā poļi saka BIDLAS.Tu īsts vēl arī pēc "manierēm" gejuss.
nespļauj nu akā
04.07.2018. 08:10»
Nost nacionālo Saskaņu un NA
Ingai 1000% taisnība. Saskaņā, protams tāpat kā visās partijās, Saskaņā ir normāli cilvēki, lojāli valstij, kurā dzīvo (te nav runa par varu, bet valsti, kas esam mēs paši), bet partija nav visi biedri, bet tās elite un ekstrēmisti, kuri veido putiniskā režīma politiku, kuri tracina krievus, kuri mudina...
tavējie zagļi un pederasti tāpat drīz pievienosies Vj.Dombrovskim un Maķisam pie staļinistiem, lai būtu rihtīga Vienotība & Saskaņa. SC ir tik pat "normāli" cilvēki, kā tu, krievu garnizonu maukas bērns.
Nost nacionālo Saskaņu un NA
03.07.2018. 22:00»
NUNU
Kāds sakars Saskaņai ar Ingas rakstīto ? Man jau sen piegriezušās runas bez konkrētības. Ja viņa apgalvo, ka Saskaņā ir cilvēki no pieminētās šlakas, tad uzvārdus, lūdzu. Katram apgalvojumam vajadzīgs pamatojums. Nevis kaut kādas fantāzijas. Un par jebkuru tēmu. Šis raksts ir autores personības degradācijas...
Ingai 1000% taisnība. Saskaņā, protams tāpat kā visās partijās, Saskaņā ir normāli cilvēki, lojāli valstij, kurā dzīvo (te nav runa par varu, bet valsti, kas esam mēs paši), bet partija nav visi biedri, bet tās elite un ekstrēmisti, kuri veido putiniskā režīma politiku, kuri tracina krievus, kuri mudina atjaunot okupācijas laika privilēģijas, kurina naidu, kaut ne katru reizi tas atbilst kriminālam naida kurināšanas panta sastāvam, jo nodomi nereti tiek maskēti.
Kā NA, tā Saskaņas partijas pastāvēšana ir naida kurināšanas fakts, abas bāžamas vienā maisā un uz purvu slīcināt.
to Bruno
03.07.2018. 13:12»
Bruno
Vai kāds var izskaidrot kapēc Latviešu partijas atsakās publicēt čekistus kas ir čekas maisos
Latviešu partijas ir par maisu publicēšanu, tam visu šo laiku ir pretojušies čekas projekti, krievmīļi: LC, DPsaimnieks, LPP, ZRP un Vienotība. Ja JKP kopā ar Saskaņu vēlēšanās savāks vairāk, kā 50% balsu, par maisiem varam aizmirst.
kangaram
03.07.2018. 11:21»
fašistu smerdelim
Par to, ko krievi pastrādāja Latvijā tikai 1905. gadā, strēlniekiem vajadzīja izgriezt visus krievu augstmaņus, oficierus un popus, bet jūs, debilo bidlomasu, sadzīt lāģeros celt gaišo nākotni
kāpēc tāds debīls,mācies vēsturi?!
Jansons
03.07.2018. 07:14Patiesība ir viena, tikai katrs viņu pasniedz ar savu mērci.Šis raksts vairāk atgādina pirmsvēlēšanu pasākumu un norādi par ko nedrīkst balsot.
Bruno
02.07.2018. 22:12Vai kāds var izskaidrot kapēc Latviešu partijas atsakās publicēt čekistus kas ir čekas maisos?
Katru gadu no masu mēdijiem man stāsta šausmas ko tie čeksti darīja, kā viņi šāva, kā viņi izsūtīja mūs latviešus, bet kapēc viņus paši latvieši sargā - es to nesaprotu!!!!!
Nopietni? :)
02.07.2018. 21:37»
Vecais Pēkoņtēvs
Par latviešu valodas iznīcināšanas mēģinājumu valodas referendumā es speršu saskaņu līdz pilnīgai tās izmēzšanai pat no tautas atmiņas, ne tikai no manas zemes. Tā tam būs būt
Pēkoņtēvs??? :) T.i. tēvs Pēkonītim??? :)
Kā tad tu spersi? Pēk-pēk? :)
fašistu smerdelim
02.07.2018. 21:22»
to īstenam kangaram
arī latvuvieši labi pastrādāja KRIEVZEMĒ ļenina labā,tādi kā tu-vajadzētu būt zemāk zāles,klusāk ūdens,FARŠTEIN
Par to, ko krievi pastrādāja Latvijā tikai 1905. gadā, strēlniekiem vajadzīja izgriezt visus krievu augstmaņus, oficierus un popus, bet jūs, debilo bidlomasu, sadzīt lāģeros celt gaišo nākotni.
to NUNU
02.07.2018. 21:17»
NUNU
Kāds sakars Saskaņai ar Ingas rakstīto ? Man jau sen piegriezušās runas bez konkrētības. Ja viņa apgalvo, ka Saskaņā ir cilvēki no pieminētās šlakas, tad uzvārdus, lūdzu. Katram apgalvojumam vajadzīgs pamatojums. Nevis kaut kādas fantāzijas. Un par jebkuru tēmu. Šis raksts ir autores personības degradācijas...
Ikviens mērglis, kurš, svinot 9. maiju, ir uzkrāvis uz sevis atbildību par desmitiem miljonu nevainīgu cilvēku zvēriskām slepkavībām Staļina WWII, ir no tās šlakas un pēc viņa tribunāls raud.
:(
02.07.2018. 20:39»
solī
pirms divdesmit pieciem gadiem šim rakstiņam būtu bijusi jēga, bet tagad
Kāpēc? Vai vēstures fakti būtu mainījušies??? Es parakstos zem katra Ingas vārda, arī manai ģimenei ir līdzīgs stāsts, un es to nodevu savam dēlam, viņš - savam!!!Mēs NEKAD nebalsosim par "Saskaņu"!
Vecais Pēkoņtēvs
02.07.2018. 18:04Par latviešu valodas iznīcināšanas mēģinājumu valodas referendumā es speršu saskaņu līdz pilnīgai tās izmēzšanai pat no tautas atmiņas, ne tikai no manas zemes. Tā tam būs būt.
NUNU
02.07.2018. 17:52Kāds sakars Saskaņai ar Ingas rakstīto ? Man jau sen piegriezušās runas bez konkrētības. Ja viņa apgalvo, ka Saskaņā ir cilvēki no pieminētās šlakas, tad uzvārdus, lūdzu. Katram apgalvojumam vajadzīgs pamatojums. Nevis kaut kādas fantāzijas. Un par jebkuru tēmu. Šis raksts ir autores personības degradācijas pazīme.
Aleksandrs
02.07.2018. 15:59.. šādu vēsturisku piemēru ir vairāk nekā nepieciešams...tikai neviens nav iedomājies, kas nodeva boļševikiem sarakstus par bagātajiem latviešiem, par latvijas armijā sastāvējušiem karavīriem...tie bija pašu bāleliņi...bet boļševiki sprieduma izpildītāji. Tad jau tagad jākar pie staba visas latviešu partijas, kuras pieļāva savu tautiešu migrāciju un Latvijas ekonomikas sagraušanu...krievs pie tā nebija vainīgs... un rūgtu asaru liešana par sliktu dzīvi ārzemēs nevienu vairāk neaizkustina vairāk nevienu... būtu palikuši štatos..bet atbrauca nejau palīdzēt bet savas mankārības pēc..
Es
02.07.2018. 15:39»
Karote
Nesaku, ka jābalso par Saskaņu, bet nu, sasaistīt to ar pagātnes notikumiem, piedošanu, ir mazizglītoto līmenis. Tad vajadzētu turpināt, izstāties no ES, jo tur ir vācieši kaklakungi, angļi -nodevēji, poļi -slepkavnieki, lietuvieši- zemgales sirotāji, utt, utjpr. Pieņemu, cien. kundzei šāda loģiska ...
Pagātnes notikumiem un pilsonim 2018. gadā, kas kandidēs vai balsos par Saskaņu (es un citi), ir ļoti relatīva saikne. Mani visvairāk uzjautrina doma, ka ar šādiem bābu pinķšķa rakstiem var nostiprināt tikai jau esošo pārliecību izvēlēties vēlreiz Vienotības grābekli (piere naivajam ir stulbcieta), bet ne pārliecināt tos, kas Saskaņu izvēlēsies kā mazāko ļaunumu. Vecenes var būt nelaime, galvenokārt tiem, kam tās jāpiecieš.
Es
02.07.2018. 15:36Pilnīga tufta, kas ietekmēs tos, kas tāpat negrasījās balsot par Saskaņu. Saskaņa un tās vēlētāji ir LR pilsoņi 2018. gadā nevis kaut kad pagātnē. Punkts.
to īstenam kangaram
02.07.2018. 09:54»
to Karote
Ne tikai Eiropas, bet viss pasaules ļaunums nevar tikt pielīdzināts tam, ko krievs nodarīja tikai WWII. Poļus par slepkavniekiem var nosaukt tikai tāds, kurš pēdējo staļinisko izdzimteni pastūmis zem ledus, bet es vēl 9. maijā tādus redzēju tūkstošiem
arī latvuvieši labi pastrādāja KRIEVZEMĒ ļenina labā,tādi kā tu-vajadzētu būt zemāk zāles,klusāk ūdens,FARŠTEIN!
jautaajums
02.07.2018. 05:51»
to Karote
Ne tikai Eiropas, bet viss pasaules ļaunums nevar tikt pielīdzināts tam, ko krievs nodarīja tikai WWII. Poļus par slepkavniekiem var nosaukt tikai tāds, kurš pēdējo staļinisko izdzimteni pastūmis zem ledus, bet es vēl 9. maijā tādus redzēju tūkstošiem
Bet kas tad to PSRS radīja , kādam nolūkam , un kādam nolūkam to PSRS demontēja?Tikai nesaki ka krievi , būs nepareizi.
to Karote
01.07.2018. 23:14»
Karote
Nesaku, ka jābalso par Saskaņu, bet nu, sasaistīt to ar pagātnes notikumiem, piedošanu, ir mazizglītoto līmenis. Tad vajadzētu turpināt, izstāties no ES, jo tur ir vācieši kaklakungi, angļi -nodevēji, poļi -slepkavnieki, lietuvieši- zemgales sirotāji, utt, utjpr. Pieņemu, cien. kundzei šāda loģiska ...
Ne tikai Eiropas, bet viss pasaules ļaunums nevar tikt pielīdzināts tam, ko krievs nodarīja tikai WWII. Poļus par slepkavniekiem var nosaukt tikai tāds, kurš pēdējo staļinisko izdzimteni pastūmis zem ledus, bet es vēl 9. maijā tādus redzēju tūkstošiem.
Karote
01.07.2018. 21:50Nesaku, ka jābalso par Saskaņu, bet nu, sasaistīt to ar pagātnes notikumiem, piedošanu, ir mazizglītoto līmenis. Tad vajadzētu turpināt, izstāties no ES, jo tur ir vācieši kaklakungi, angļi -nodevēji, poļi -slepkavnieki, lietuvieši- zemgales sirotāji, utt, utjpr. Pieņemu, cien. kundzei šāda loģiska pretruna netraucē , jo mūžīgā upura loma ir tik ērta.
Pilsonis
01.07.2018. 15:05»
to Pilsonis
Kur tad, morālais kropli, kuces bērns, bija tavējie izdzimteņi: LC, DPsaimnieks, LPP, ZRP un Vienotība? Kas rija no visietekmīgākām silēm: ĀM un IeM un vispilnākās, SM siles
Tas ka viņi "izzog" budžeta naudu, pieņem tādus lēmumus, no kuriem dzīvo zaļi - tas viss nav būtiskākais. Jo var būt tā, ka viņi zog, bet sava darba rezultātā dod daudzkārt lielāku labumu.
Tas par ko kangari un kangaru bandu fani klusē, ir vienmēr visos jautājumos ar saviem lēmumiem apkalpot starptautisko mega oligarhu intereses. Par to šie mega oligarhi ļauj viņiem zagt. Ja sāk zagt par daudz, tad kangari saņem pa pirkstiem - tad pēkšņi prokuratūra atver acis un aiztur kādu vai iesaistās mūsu valstij svešas struktūras.
Lai to visu bauri nesaprastu, nekādā gadījumā nedrīkst runāt par valsts pārvaldes mērķiem un pārvaldes principiem, formulu, "pārvaldes matemātiku". Bet ja jārunā, tad bauriem jāiesmērē viltus mērķi, dumji mērķi. Piemēram iestāties ES. Ļoti dumjš mērķis vai arī apzināta diversija. Iestāties ES nevar būt par pašmērķi, bet tikai kā instruments savu mērķu sasniegšanai. Jo iestājoties var notikt tieši otrādi, nespēja sasniegt savus mērķus. Lai to visu bauri nesaprastu, kangari ar lētiem trikiem iesmērē iestāšanos (salīdzinājumā kaut ar Poliju uz super neizdevīgiem nosacījumiem) ES, noklusējot reālos mērķus.
to Pilsonis
01.07.2018. 14:47»
Pilsonis
Tā starp citu: rēķinot no 91. gada, visvairāk valdībās ir bijuši biedri no kangaru bandas NA. Uz šo brīdi no kopējā laika tie ir ap 90...
Kur tad, morālais kropli, kuces bērns, bija tavējie izdzimteņi: LC, DPsaimnieks, LPP, ZRP un Vienotība? Kas rija no visietekmīgākām silēm: ĀM un IeM un vispilnākās, SM siles?
to nelej udeni
01.07.2018. 14:41»
nelej udeni
izsutiti tika burzuazisko nacionalistu atbalstitaji meza banditi
Centās izsūtīt, vai nogalināt visus, kuri nebija pēc jūsu, civilizācijas atkritumu, staļinisko izdzimteņu, atbaidošiem zvēru ģimjiem un līdzības. Nepaguva, izglāba vācietis.
nelej udeni
01.07.2018. 13:53»
Kika
Katra otrā latvieşa ğimeni ir skăruşas şīs šausmas. Tie, kas nepaspěja aizbēgt uz rietumiem, tika izsūtïti vai nošauti
izsutiti tika burzuazisko nacionalistu atbalstitaji meza banditi !
Pilsonis
01.07.2018. 13:46»
Pilsonis
Tā starp citu: rēķinot no 91. gada, visvairāk valdībās ir bijuši biedri no kangaru bandas NA. Uz šo brīdi no kopējā laika tie ir ap 90...
Tikai uz to visu jāskatās savādāk. Partijās viņi spēlē savas lomas, bet reālajā dzīvē, kas nav redzama, viņi visi ir savstarpēji sasaistīti viens ar otru, ar citiem kangariem no citām kangaru bandām.
Un ir cilvēki, kas to visu skaidrā valodā no Saeimas tribīnes jau sen pateica, nekas nav mainījies:
Fragments no
Latvijas Republikas 6. Saeimas ārkārtas sesijas sēdes stenogrammas
1997.gada 28.augustā.
Andris Rubins
Latviju, Saeimu un valdību pārvalda tikai viena partija. Kā mani vēlētāji saka, tā ir Latvijas izsaimniekotāju partija, kuru veido vairākas frakcijas - tās ir “Latvijas ceļš”, “Tēvzemei un Brīvībai”, LNNK, “Saimnieks”, “zemnieki”, kristīgie demokrāti un citi.
http://www.saeima.lv/steno/st_97/st2808.html
Pilsonis
01.07.2018. 13:41»
vēlētājs
Visīstākās kangaru bandas ir čekas projekti: Vienotība, JKP un Par(OIK). Tās mērķis, ar to līdzdalību, iedabūt Saskaņu valdošā koalīcijā. NSL jau sen aizskalota kanalizācijā
Tā starp citu: rēķinot no 91. gada, visvairāk valdībās ir bijuši biedri no kangaru bandas NA. Uz šo brīdi no kopējā laika tie ir ap 90%.
Nevis vienkārši Saeimā, bet valdībās.
Tātad tieši ši kangaru banda bija klāt praktiski visos svarīgākajos lēmumos, viņi lēma, viņu ministri balsoja valdībā. Visu viņu lēmumu rezultātus mēs klaji redzam.
Tikai bauri ir pārāk dumji, lai pieņemtos lēmumus sasaistīt ar iegūto rezultātu
vēlētājs
01.07.2018. 13:33»
Pilsonis
Ko tu tur muldi baur. Itkā kangaru bandas ir tikai SC un ZZS? Kāpēc tu nemini arī NA, V, JKP, NSL, PAR...
Visīstākās kangaru bandas ir čekas projekti: Vienotība, JKP un Par(OIK). Tās mērķis, ar to līdzdalību, iedabūt Saskaņu valdošā koalīcijā. NSL jau sen aizskalota kanalizācijā.
Pilsonis
01.07.2018. 13:23»
Nožēolojami
ir tas , ka esošās valdības ir uztaisījušas vēlēšanu sistēmu,kas nekādi neatbilst demokrātiskai sistēmai un valsts Satversmei. Manuprāt, ne viena no esošajām partijām, nevēlās to mainīt, tāpēc daudzi cilvēki neredz jēgu iet uz vēlēšanām, jo balsojot par mazāko ļaunumu, ko katrreiz pirms kārtējām vēlēšanām...
Jā, skan skaisti. Tikai ja kritisks daudzums par to mazo partiju nenobalso, tad viss kārtējo reizi paliek pa vecam. Vēl vairāk, tās balsis mazjai partijai, tai skaitā stutē kangaru režīmu.
Par cik, bauri ir ļoti dumji valsts pārvaldes jautājumos, maigi sakot pārāk naivi cerēt uz bauriem un viņu balsīm mazajai partijai.
Vēl jau protams jautājums, kas ir mazā partija. Daudzi labprāt par mazajām partijām sauktu visādas kangaru bandas JKP un PAR
Nožēolojami
01.07.2018. 12:47ir tas , ka esošās valdības ir uztaisījušas vēlēšanu sistēmu,kas nekādi neatbilst demokrātiskai sistēmai un valsts Satversmei. Manuprāt, ne viena no esošajām partijām, nevēlās to mainīt, tāpēc daudzi cilvēki neredz jēgu iet uz vēlēšanām, jo balsojot par mazāko ļaunumu, ko katrreiz pirms kārtējām vēlēšanām skandina pie varas esošie ,nav nekādas nozīmes,jo nekas nevirzīsies uz labo pusi,Vecie buki,skaisti muldēs,pildīs savas un draugu kabatas, bet tauta brauks laimi meklēt citur.Manuprāt, vienīgais risinājums ir balsot par mazajām partijām, kas Saeimā ienestu jaunas vēsmas, samazinātu birokrātiju,sakārtotu nodokļu sistēmu,OIK, mainītu esošo vēlēšanu sistēmu,un apvienotu daudzās ministrijas, kas traucē attīstīties tautsaimniecībai,gan laukos,gan pilsētās.
lauķis
01.07.2018. 12:27»
Pilsonis
Gan jau inga nobalsos par kādu no kangaru bandām, kā jau bauram pienākas. Pēc tam izdomās dumjas atrunas, kāpēc kārtējo reizi nobalsoja par kangariem
Bet tas taču esot pilsoniskais pienākums , atbalstīt ļaunumu.
Pilsonis
01.07.2018. 12:06»
Garbuns
Malacis,uzminēji.Vairākums LATVJU būs par "SASKAŅAS CENTRU" un zs.Latvijai tomēr zemniecības iedvesma(zeme,maize,pieniņš),pie tam sorosīdi šos arvien liec tuvāk solītām PASTALĀM.Atkal pēc oktobra apgaismes zemes apstrādātājs sūtīs inglišiem muciņas sviesta un bekoniņus.VISU LATVIJAS TAUTSAINIECĪBAS ...
Ko tu tur muldi baur. Itkā kangaru bandas ir tikai SC un ZZS? Kāpēc tu nemini arī NA, V, JKP, NSL, PAR.
Vēlēšanu sistēma ir tā atslīpēta, ka patriotiem ir saceltas n-tās barjeras, lai Saeimā netiktu. Lai tikai kangaru bandas būtu spējīgas pretendēt uz ievēlēšanu. Pilnīgi viss tam ir pakārtots.
TIKAI TOTĀLS BOIKOTS spēs ko mainīt. Paralēli jāstājās iekšā tajās kangaru bandās. Jāapspēlē kangari esot iekšā. Tikai bauri ir pārāk dumji, lai to paveiktu. Tāpēc arī visādas ingas raksta visādus dumjus rakstus no sērijas, kāpēc es sev negriezīšu roku, bet izduršu aci
Garbuns
01.07.2018. 11:53»
Pilsonis
Gan jau inga nobalsos par kādu no kangaru bandām, kā jau bauram pienākas. Pēc tam izdomās dumjas atrunas, kāpēc kārtējo reizi nobalsoja par kangariem
Malacis,uzminēji.Vairākums LATVJU būs par "SASKAŅAS CENTRU" un zs.Latvijai tomēr zemniecības iedvesma(zeme,maize,pieniņš),pie tam sorosīdi šos arvien liec tuvāk solītām PASTALĀM.Atkal pēc oktobra apgaismes zemes apstrādātājs sūtīs inglišiem muciņas sviesta un bekoniņus.VISU LATVIJAS TAUTSAINIECĪBAS ATDZIMŠANAI!
Pilsonis
01.07.2018. 10:54Gan jau inga nobalsos par kādu no kangaru bandām, kā jau bauram pienākas. Pēc tam izdomās dumjas atrunas, kāpēc kārtējo reizi nobalsoja par kangariem.
Tā kā cionisti- komunisti mūs vada jau
01.07.2018. 10:30»
Saskaņas, cionistu instrumenta,
uzdevums ir nonākt valdībā, solot sociāldemokrātiju. Lai Saskaņa nonāktu valdībā ar sociāldemokrātijas solīšanu, bija jāpanāk dziļš un redzams nabadzības vispārejais līmenis, neticība tiesu varai, kuras politiku nosaka NA. Faktiski bijušie komunisti- cionisti kā Dz. Rasnačs...
kopš okupācijas sākuma 1940. gada. Tad acīm redzama ir cionistu politika izvēloties uzvārdus amatpersonām. Vj. Dombrovskis tas pats V. Dombrovskis, kas Briselē? Hmm. Vj. Dombrovskis nomainīja uzvārdu .. hmm. Ananatolijs Gorbunovs .. kuprainītis.. Jānis Maizītis , mikliņa, mūs visus pabaros, nevis sūdu maiss, kura pierei piederētu nagana spals.. Mūrniece Inārā no NA mums mūrē, Dz. Rasnačs, radošs latvietis, kas apkārt vazājas ar NA nozīmīti pie žaketes atloka, Raivis dzintars, I. Parādnieks.. mongols, izvirtulis. Uldis Sesks... Hmm.. Ušakovs, ausainītis, turklāts Nils - amerikānis... Lāčplēsis pašv. vad. Ušakovs Lāčplēsis... Vai ksds no visiem nosauktajiem ir gudrāks, apdāvinātāks par jebkuru goju? Šaubos. Tos atrod un virza, iestāsta un iegalvo.. VARA vada.
Cionistu anekdote no senākiem gadiem
01.07.2018. 10:18»
Saskaņas, cionistu instrumenta,
uzdevums ir nonākt valdībā, solot sociāldemokrātiju. Lai Saskaņa nonāktu valdībā ar sociāldemokrātijas solīšanu, bija jāpanāk dziļš un redzams nabadzības vispārejais līmenis, neticība tiesu varai, kuras politiku nosaka NA. Faktiski bijušie komunisti- cionisti kā Dz. Rasnačs...
Baptisti slavināja nabadzību, komunisti to ieviesa dzīvē.
Saskaņas, cionistu instrumenta,
01.07.2018. 10:11»
Faktiski tā saucamie nacisti
ir tie paši, kas realizē komunista- cionista Dz. Rasnaca, B. Brokas uzturēto tieslietu sistēmu. NA ļaujot sevi degradēt ar NA atrašanos Tieslietu ministrijas vadībā, tiesu sistēmas nepilnībās . Ne velti tikai tā var panākt NA vainošanu, jo tieslietu sistēma sagrauta, kas arī bija cionistu mērķis, panākt...
uzdevums ir nonākt valdībā, solot sociāldemokrātiju. Lai Saskaņa nonāktu valdībā ar sociāldemokrātijas solīšanu, bija jāpanāk dziļš un redzams nabadzības vispārejais līmenis, neticība tiesu varai, kuras politiku nosaka NA. Faktiski bijušie komunisti- cionisti kā Dz. Rasnačs.
Vj. Dombrovska, kurš nomainīja uzvārdu, tautība nav zināma. Ekonomiku mācījies ASV speciālā cionistu augstskolā. Cionists - V. Zatlers, kas arī ASV mācījās tai pat augstskolā ASV politikā ieveda Vj. Dombrovski, kuru uzturēja nezināmas izcelsmes nauda kaut kādā ar cionistiem saistītā nevalstiskā bibrīdā kā domnīca, pametot politiku.
Cionistu vara izvēlējās visideālāko saskaņā ar cionistu stratēģiju un taktiku Saskaņas VP ka didātu. Baltists Sproģis, bijis bīskaps, atbilsts Jaunajai Derībai, vietējā populācija neatzīst žīdmasonu cionistu Veco Derību utt. Iedomājieties pretējo, jūs ieraudzītu patiesību. E. Levits, kuru jau virzīja VP amatam nederēja, viņa ģimene redzamas žīdu fizionomijas. Iedomājieties žīdu, kas atbilst tam visizteiktāk, tādu nevar likt par kandidātu VP amatam.Paklausîgais cionistiem Sproģis visizteiktāk atbilda pēc fizionomijas VP amatam, kam aitas bija jāved nokaut žīdmasonu lopkautuvē - nabadzībā, verdzībā ar sociāldemokrātiju uz lūpām, valsts parādos.
no Jūrmalas
01.07.2018. 10:03Es nebalsošu par Saskaņu, jo:
* viņi ir viltus sociāldemokrāti, viņu premjera kandidāts Dombrovskis ir superliberālis;
* viņi Rīgā nežēlīgi apzog nodokļu maksātājus (Rīgas satiksme, Kr.Barona iela, nanoūdeņi, Centrāltirgus, Rīgas namsaimnieks...kur salikti visi savējie, kas neko nejāedz no ekonomikas un pat neprot valsts valodu);
* viņi ir kremļa satelītpartija
* viņi nekad nav nosodījuši okupāciju un 9.maijā slavina okupantu armiju
Faktiski tā saucamie nacisti
01.07.2018. 09:55»
ES BALSOŠU
Jo nazistu lidzskrējēji-kolabrocionisti daudz ļaunuma nodarīja četros baigi baigajos gados latviešu tautai
ir tie paši, kas realizē komunista- cionista Dz. Rasnaca, B. Brokas uzturēto tieslietu sistēmu. NA ļaujot sevi degradēt ar NA atrašanos Tieslietu ministrijas vadībā, tiesu sistēmas nepilnībās . Ne velti tikai tā var panākt NA vainošanu, jo tieslietu sistēma sagrauta, kas arī bija cionistu mērķis, panākt, ka populācija netic valsts varai. Cionisti papildus ar robiem likumdošanā maksātnespējas administrēšanā radīja beztiesiskumu un patvaļu, kuru redzamu padarīja visiem, nošaujot gudrāko no administratoriem, jo kļuva bagāts un bīstams varai ar to informāciju, ko zināja.
Tas viss tiek darīts Saskaņas it kā sociāldemokrātijas realizēšanas interesēs.
NA ir tāds pat kā Saskaņa cionistu instruments. Zatlers, cionistu brīvmūrnieks jau mēģināja ievest Saskaņu valdībā. Neizdevās. Cionistu gudro stratēģijai nācā veidot likumdošanu MNA un nošaut Bunkusu. Lai izceltu Saskaņs ar žīdu Vj. Dombrovski kā MP nozīmīgumu un baptistu Sproģi kā VP kandidātu.
Kam tad tas vajadzīgs? Lai radītu haosu, ievestu Saskaņu valdībā, ar Saeimas balsojumu ieviestu otru valsts valodu, mainot Satversmes preambulu. Haosā, beztiesiskumā, tukšās runās valsts tiek novājināta un pakļauta ar parādiem. Savulaik referendums izglāba VAS Latvenero no privatizēšanas. SVF/PB liek mums ar likumdošanu maksāt ar OIK dārgāk par elektrību. Drīz ar Saskaņu balsojumu valdībā SVF/PB, solot sociāldemokrātiju visiem, savā īpašumā iegūs VAS Latvenergo, visvērtīgāko Latvijas bagātību.
info
01.07.2018. 09:52»
Edge
"Tādas nianses izšķir visu...
Zvidriņa prognoze ir novecojusi. 2050.g. Latvijā būs 1.52 milj. Balsojiet par sorosīdiem un būs vēl mazāk.
ES BALSOŠU
01.07.2018. 09:37»
Es arī ne
Paldies, Inga! Lasīju un raudāju.Par izpostītajām dzīvēm,salauztajiem likteņiem. Svēti glabāju savas dzimtas piemiņu un nekad nebalsošu par Saskaņu nevaru saprast tos, kuri aizmirsuši, ko okupācijas vara nodarīja Latvijai un latviešu tautai
Jo nazistu lidzskrējēji-kolabrocionisti daudz ļaunuma nodarīja četros baigi baigajos gados latviešu tautai
?!
01.07.2018. 09:29»
johans
ZZS ir SC filiāle.Varbūt otrādi.Žēl tikai ka nepiedzīvošu no okupantu un kangaru varas brīvu Latviju.Filozofēt par okupantiem un neredzēt kangaru briesmu darbus var tikai paši kangari ar saknēm pat Ulmaņa fašistiskās diktatūras nomeklatūra,kura pat karastāvokļa apstākļos,Dziesmu svētku laikā pamanījas...
A kāpēc tik gari?!
Komunistu- cionistu vara, ar Zatleru virzīja
01.07.2018. 08:26»
Kika
Katra otrā latvieşa ğimeni ir skăruşas şīs šausmas. Tie, kas nepaspěja aizbēgt uz rietumiem, tika izsūtïti vai nošauti
Saskaņu valdībā. VVF, Zatlers ir ASV žīdmasonu brīvmūrnieki. Brīvmūrnieku un masonu organizāciju darbība LV nav aizliegta un tā slēpjas zem nevalstisko oerganizāciju nosaukumiem. Briselē panākta slepena vienošanās, la migrantus no Vācija un tikko ieceļojušos nevalstiskās cionistu organizācijas ar kuģiem bez šķēršļiem ievedīs arī Latvijā.
Žīdmasonu B' nai B' rith izpildvara sajauc tautas ar kariem un migrāciju, genocīdu un politiskām slepkavībām iesaistot šo žīdmasonu kontrolētos brīvmūrniekus - Zatleru, VVF. Pusžīdus kā Lembergs, kurš ir ilumināts. Runā vienu, bet dara pretējo.