Latvijas izciršanas operatīvās plānošanas apvienības „LIOPA” aicinājums
Biedru grupa · 02.01.2018. · Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
kurzemnieks
07.01.2018. 11:31Zviedru kara laikā masveidā izcirta mastu priedes.
“1835.gadā valdības izdarītā mērīšana pierādīja, ka ar tekošām smiltīm bija apklātas 972 pūrvietas, no kurām 703,5 pūrvietas atradās zem ceļojošām kāpām, kuru augstums dažās vietās bija līdz simts un vairāk pēdu augstas. Lai šo postažu apturētu, tika izstrādāts projekts, kas tika celts priekšā pašam ķeizaram. Lai projektu īstenotu, sešu gadu garumā, Valsts kase atvēl 3000 rbļ. gadā , lai apmaksātu darba spēku un segtu citus izdevumus. Darbus vada Nīcas mežkungs barons Manteifelis un Rucavas mežkungs Gočalks. Darbos tiek iesaistīti 400 vīri, 770 saimnieki pieved materiālus no Grobiņas apriņķa mežiem, kuros tika sagatavotas 12700 kubikasis egļu zaru, 5300 stabi un 16800 sklandas žogu celšanai. Līdzās žagariem, smilšu klajumiem virsū tika klāti arī doņi un meldri no Liepājas un Papes ezeriem. Segtajos klajumos kopumā sadēstīja 242000 jaunu kociņu un krūmu.” /Jēkabs Janševskis "Nīca"/
Iepriekšminēto darbu rezultātā, sešu gadu laikā, kāpu erozija tika apturēta. Šo piemēru vajadzētu ņemt vērā, izskatot jaunos meža likuma grozījumus. Kāpu mežu varam nocirst dažu dienu laikā, bet procesi, kas var sākties pēc tam, var valstij izmaksāt ļoti dārgi.
Šobrīd daudzviet dabas parkā “Bernāti”, atrodamas to laiku liecinieces, simt piecdesmit līdz divsimtgadīgas priedes. Daļa no tām ir sasniegušas dižkoku apmērus.
Aizsargs
07.01.2018. 00:10»
Mārtiņš
Kārtējais nabadziņš, kurš žūpošanas dēļ izmests no darba un nu pilnām mutēm rej uz, viņaprāt, nozari, kas tajā vainojama...
Ja tie baļķi ko redzam ostās ir tikai 3% no nozāģētā, tad es vispār ahujevaju cik jūs esat izzāģējuši. Redzi melodams pats iekriti, tagad ņem savus vārdus atpakaļ vai skrien nošaujies.
Aizsargs
07.01.2018. 00:02»
ehhhh
Problēma ir kapitālismā! Palielinoties mežizstrādes jaudai ir nepieciešams resurs. Paņem bankā kredītu, iegādājas tehniku, un viņa ir jāatpelna, tehnikai jāstrādā 24/7 visu gadu. Ja nebūs m3 būs mazāk naudas, būs mazāk naaudas nevares samaksāt reķinus, kredītus,nodokļus, atsavinās tehniku- bankrots. ...
Daudzi laikam nav vēl aptvēruši, ka pilnīgi visās situācijās, gala vinnētāji ir banku augļotāji. Tāpat kā EU politika labvēlīgi vērsta uz lielzemniekiem, lielveikaliem un citiem "liel", jo visi "liel" ir iekalti banku parādu važās, tātad regulējami un manipulējami pēc augļotāju ieskatiem un tas nav par labu valstīm, tautām vai tautsaimniecībām.
Aizsargs
06.01.2018. 23:51»
fakts
mūs apzog mūsu pašu bāleliņi un nekādi tur baismekļi ārzemnieki
Taisnība, bet padomus dod un dalās ar pieredzi citu valstu izlaupīšanā, tieši ārzemju investori, kas pasaulē pazīstami arī zem nosaukuma misionāri. Šādi vārdi tāpat kā demokrātija ir alkatīgo radījumu degradēti, kurus izdzirdot daudziem uzdzen drebuļus. Ari zem ārzemju investoru vārda slēpjas pašmāju balēliņi ar ārzonās reģistrētām kompānijām, bet ko var gribēt, ja pasaulē par "normalu" kļuvusi politikas un likumdošanas pirkšana par naudu. Tas nozīmē tikai vienu, ka tie kuri intensīvāk zags arī intensīvāk lobēs sev vēlamus likumus un nodokļus. Un tā līdz brīdim, kamēr visas planētas nauda un resursi piederēs vienai personai, bet pārējie nabagi vai vergi.
Ceļinieks
06.01.2018. 18:59»
Mežinieks
Es saprotu tikai vienu-Zakovics vai Ķerus,Strīpnieks vai Rozītis,Enğele vai Liopa,Priednieks vai Klauss,Vilkaste vai Muižnieks, visus beigās grauzīs tārpi.Paliks tikai vasaras,rudeņi,ziemas un pavasari, kad atkal viss săks augt un ziedēt.Izmantojiet labāk jums atvēlēto laiku uz šīs zemes un baudiet ...
pa to laiku kamēr tu cirtīsi mežus kāpās, lai baudītu dzīvi Maljorkā? lika pagaidīt!
Mežinieks
06.01.2018. 18:55»
tā viš i
Roberts saprot Aivaru, bet es saprotu Edvīnu:)) Viss komercnoslēpums
Es saprotu tikai vienu-Zakovics vai Ķerus,Strīpnieks vai Rozītis,Enğele vai Liopa,Priednieks vai Klauss,Vilkaste vai Muižnieks, visus beigās grauzīs tārpi.Paliks tikai vasaras,rudeņi,ziemas un pavasari, kad atkal viss săks augt un ziedēt.Izmantojiet labāk jums atvēlēto laiku uz šīs zemes un baudiet dzīvi!!!
tā viš i
05.01.2018. 23:00»
Sakovics
Es jau pārdomāju, ja tik daudz komentāru, tad Liopa ir izcils. Vinam jāpaliek savā vietā un es palikšu savā
Roberts saprot Aivaru, bet es saprotu Edvīnu:)) Viss komercnoslēpums!!!!
Sakovics
05.01.2018. 21:26»
tā viš i
tieši tā, Strīpniekam, Zakovicam, Muižniekam pie pēcsvētku cepeša paliekām ir ko pārdomāt
Es jau pārdomāju, ja tik daudz komentāru, tad Liopa ir izcils. Vinam jāpaliek savā vietā un es palikšu savā!
kļimoviča aita
05.01.2018. 20:52Apvienības nosaukums mīļi krievu fonētikā – vienkārši „ĻOPA”, zviedržīdu - „GOLDBLOOM”.
Vienam gan nepiekrītu - nauda, daudz naudas mums vajag ne jau Latvijas ārstiem, skolotājiem vai policistiem, bet gan lai ATDOTU PARĀDUS ZVIEDRŽĪDU "AIZDEVĒJIEM"!
Tā ka, katram vīram pa cirvim, un - UZ PRIEKŠU!!!
atbilde
05.01.2018. 12:46»
ložņa
Patiesi interesanti, kas ir varas turētāji? Vispārīgs jēdziens, kuru katrs var tulkot pēc sava prāta. Meža nozarē atšķirībā no citām lielākā daļa kapitāla pieder latviešiem. Tādiem latviešiem, kas iegulta Latvijā! tad velns parāvis par ko ir ši satīra? Vai tā tomēr nav vēršanās pret valsts attīstību...
domā, ložņa! ja nevari saprast, kas ir varas turētājs, jāložņā cītīgāk pa Satversmi!
ložņa
05.01.2018. 11:07»
gudri
Medijpratības pamatā ir cilvēka spēja izvērtēt informāciju neatkarīgi no tā, kas ir informācijas avots. Šis ir tikai draudzīgs saržs iepretim tam, ko sistemātiski viena ekonomiska grupējuma interesēs medijos izplata Liopas vadītais kantoris. Visvairāk šajā ziņā grēko Latvijas avīze. Patiešām, ir vērts...
Patiesi interesanti, kas ir varas turētāji? Vispārīgs jēdziens, kuru katrs var tulkot pēc sava prāta. Meža nozarē atšķirībā no citām lielākā daļa kapitāla pieder latviešiem. Tādiem latviešiem, kas iegulta Latvijā! tad velns parāvis par ko ir ši satīra? Vai tā tomēr nav vēršanās pret valsts attīstību?
tā viš i
04.01.2018. 19:44»
hmm
Faktiski jau Zakovicam un kompānijai derētu pārdomāt, vai tiešām par meža nozares seju jāturpina bīdīt šito klaunu
tieši tā, Strīpniekam, Zakovicam, Muižniekam pie pēcsvētku cepeša paliekām ir ko pārdomāt
hmm
04.01.2018. 19:27»
ni ni
drīzāk jau L(i)opiņa kantori grib norakt. Es arī viņa darba devēja vietā šādu izpildījumu nepieņemtu. Vēl pie tam par tik lielu atalgojumu
Faktiski jau Zakovicam un kompānijai derētu pārdomāt, vai tiešām par meža nozares seju jāturpina bīdīt šito klaunu.
ni ni
04.01.2018. 18:43»
hmm
Izskatās , ka L(i)opiņš kādam pamatīgi uzbraucis
drīzāk jau L(i)opiņa kantori grib norakt. Es arī viņa darba devēja vietā šādu izpildījumu nepieņemtu. Vēl pie tam par tik lielu atalgojumu.
fs
04.01.2018. 15:15»
Es
Meža īpašnieks un visi tie, kas no tā pelna, cērtot, plicinot un postot, ne vienmēr ir vienā laivā. Tomēr ir skaidrs, ka pamatā ideja ir lēti iegūt un daudz pārdot, īpaši nepiepūloties, lai no iegūtā iztaisītu lietaskoku - izejmateriālu
Kāds tad ir tavs iztikas avots.
fs
04.01.2018. 15:13»
Kols
Pacelieties gaisā, piderasti, un jūs ieraudzisiet noskalpētu zemi!!!😣 kur esat, zaļie? Kur mūsu meži, skandināvu gnīdas, kas plicina savu koloniju...Viss ir izcirsts...un vainīgo nav
nolaidies uz zemes kosmonaut
Kols
04.01.2018. 14:48Pacelieties gaisā, piderasti, un jūs ieraudzisiet noskalpētu zemi!!!😣 kur esat, zaļie? Kur mūsu meži, skandināvu gnīdas, kas plicina savu koloniju...Viss ir izcirsts...un vainīgo nav..
Es
04.01.2018. 14:12»
Mārtiņš
Aizej līdz mežam un ieelpo svaigu gaisu, komunist! Tev tikai sapņi par sarkano ar sirpi virs galvas. Kur tad līgo izcirtumi? 1-2 % Latvijas mežu? Ja atjaunots mežs Tev arī ir izcirtums, tad palasi, kāda velna pēc valstī ir nepieciešama tautsaimniecība...
Varbūt pats pieturi muti, ja? Izcirtumus redz jebkurā Latvijas nostūrī. Masveidā Izrausies no krēsla un paveries apkārt. Prostituējošas personas gan savu netikumu visādi cenšas attaisnot.
Es
04.01.2018. 14:09Meža īpašnieks un visi tie, kas no tā pelna, cērtot, plicinot un postot, ne vienmēr ir vienā laivā. Tomēr ir skaidrs, ka pamatā ideja ir lēti iegūt un daudz pārdot, īpaši nepiepūloties, lai no iegūtā iztaisītu lietaskoku - izejmateriālu.
tev jāuzlabo savi algoritmi
04.01.2018. 11:49»
Mārtiņš
Kārtējais nabadziņš, kurš žūpošanas dēļ izmests no darba un nu pilnām mutēm rej uz, viņaprāt, nozari, kas tajā vainojama...
tu vicinies ar ticēšanu valstij? Vai tai, kuru apzog katru gadu vietējie oligarhi ar īpašuma daļām arī meža industrijā? Tu taču nebūsi tāds muļķis, ka nezināsi, ka katru gadu mūsu valstī tiek izzagti no 3 līdz 5 miljardiem eur! Katru gadu! Tie dati no 2016.gadā Eiropas Parlamenta komisijas veiktā pētījuma par korupcijas līmeni Eiropas Savienības valstīs.
phe
04.01.2018. 11:27»
Mārtiņš
Kārtējais nabadziņš, kurš žūpošanas dēļ izmests no darba un nu pilnām mutēm rej uz, viņaprāt, nozari, kas tajā vainojama...
fui, komunistisks tavs teksts! kurai valstij tu tici???
Mārtiņš
04.01.2018. 10:58»
Mežinženieris
Nevaru piekrist tam apgalvojumam, ka man būtu grūti pārmest jums nezināšanu. Mans darbs nozarē ir 46 nepārtraukti darba gadi, un ļoti dažādos amatos...
Kārtējais nabadziņš, kurš žūpošanas dēļ izmests no darba un nu pilnām mutēm rej uz, viņaprāt, nozari, kas tajā vainojama.
Pašķirsti vienreiz Centrālo statistikas pārvaldes datu bāzi un tavā šausmu vīzijā atklāsies, ka zāģbaļķus izved tikai ap 3 % (ieved vairāk). Saki viss meli? Tātad netici valstij? Tad kāda velna pēc valstij vajag tādu pilsoni, kas tai netic, ir strādājis x amatos, bet bijis par slinku, lai kaut vienā noturētos lielāko daļu mūža?
Mārtiņš
04.01.2018. 10:48»
Mežinženieris
Mežā kaut ko nepamanīt var tikai tāds, kurš mežā nav strādājis...
Aizej līdz mežam un ieelpo svaigu gaisu, komunist! Tev tikai sapņi par sarkano ar sirpi virs galvas. Kur tad līgo izcirtumi? 1-2 % Latvijas mežu? Ja atjaunots mežs Tev arī ir izcirtums, tad palasi, kāda velna pēc valstī ir nepieciešama tautsaimniecība.
Par meža ceļiem muti būtu turējis - pirms 15 gadiem Latvijā tādu praktiski nebija. Ja nu vienīgi tavā skatījumā meža ceļš ir ziemā uzsaldēts ledus ceļš.
Viks
04.01.2018. 10:21»
Dienas Bizness, 2003.g.8.jūlijs
«Ciršanai pieprasītās koksnes apjoma pieaugums ir loģisks, jo Latvijā iegūstamo koksnes resursu apjoms ir mazāks par koksnes pārstrādes jaudām,» norāda kokmateriālu tirdzniecības SIA Hansa Silvesters direktors un kokzāģētavas SIA Riika Wood meža resursu direktors Māris Liopa...
tad tomēr no zāģētājiem nāk šis klauns Liopa. Tā jau varēja saprast pēc tekstiem un numuriem arēnā.
kaktuss
04.01.2018. 09:55NEZAĻIE KUNGI,JAUTĀJUMS JUMS:KAS PALIKS MEŽOS PĒC JUMS? PĒC CIK GADU DESMITIEM LATVIJĀ ATKAL BŪS IESPĒJAMA ŠĀDA MEŽA PĻAUŠANA?SAPROTU KA ZVIEDRU KUNGI UZTRAUCAS STĀVĒS DĪKĀ ZĀĢĒTAVAS,LATVJU BĀLELIŅIEM SADOTA NAUDA MEŽU MONSTRIEM!
ehhhh
04.01.2018. 00:21»
Mežinženieris
Nevaru piekrist tam apgalvojumam, ka man būtu grūti pārmest jums nezināšanu. Mans darbs nozarē ir 46 nepārtraukti darba gadi, un ļoti dažādos amatos...
Problēma ir kapitālismā! Palielinoties mežizstrādes jaudai ir nepieciešams resurs. Paņem bankā kredītu, iegādājas tehniku, un viņa ir jāatpelna, tehnikai jāstrādā 24/7 visu gadu. Ja nebūs m3 būs mazāk naudas, būs mazāk naaudas nevares samaksāt reķinus, kredītus,nodokļus, atsavinās tehniku- bankrots. Tādēļ jāsamazina m2 audzēs, caurmēri, vēl šis tas. To spiež valsts politika, un kā zināms politika ar praktisko mežsaimniecību neiet kopā, jo tur "augšā" varas gaiteņos ir lobijs, kam nav nekāda sakara ar mežsaimniecību. Pats es savā īpašumā praktizēju , piemēram A nocirstā kailcirtē stādu sausumā Egli stādu 2800 kociņus/ ha, slapjumā melnalksni, bērzu ap 2400 uz ha. Tāpat arī veicot retināšanu atstāju ap 4m2 pa virsu lai audze veidojas noturiga, un to man neviens ierēdnis nevar iestāstīt kad daru nepareizi. Vienīgi mūsdienās nav vairs jēgas no koka, kas ir pārlieku resns kas ir svarigi zaļajiem.
ehhhh
03.01.2018. 23:48»
Rudīte Martišauska
Jā, 1995. gadā man uzsākās tiesvedība, muļķīgi piezvanīju par ciršanas uzsākšanu nepareizai mežniecībai- toreiz nevajadzēja apliecinājumus. Gala rezultāts bija man labvēlīgs, kaut līdz tam bija garš ceļš...
Tāpēc jau Viesturs pēta zaļo vārnu Ādažu militārajā bāzē, domāju ka ne jau tikai par zaļo lĪdžekļiem, dzīve viņam nodrošināta.
Mežinženieris
03.01.2018. 23:39»
Mežinženieris
Nevaru piekrist tam apgalvojumam, ka man būtu grūti pārmest jums nezināšanu. Mans darbs nozarē ir 46 nepārtraukti darba gadi, un ļoti dažādos amatos...
Aiz vārda Amorāli bija jāseko Dienas biznesa 2003 gada 8.jūlija citātam, tad mana iepriekšējā komentāra teksts būs labāk saprotams.
Mežinženieris
03.01.2018. 23:34»
Rudīte Martišauska
Grūti man pārmest nezināšanu, esmu kopā ar mežu no 1970. gada, kad uzsāku studijas...
Nevaru piekrist tam apgalvojumam, ka man būtu grūti pārmest jums nezināšanu. Mans darbs nozarē ir 46 nepārtraukti darba gadi, un ļoti dažādos amatos.
Tas, ka ir tāda dīvaina likumdošana, kura pieļauj, ka visur līgojas izcirtumi, liecina gan par likumdevēju, gan nozares "speciālistu izcili viedo" ieguldījumu savas nozares attīstībā.
Ar riebumu skatos uz tiem kokiem - miroņiem, kuri tiek atstāti pēc cirsmas, kailcirtes, izstrādes. Nokalšanai, lēnai nāvei. Amorāli...
Un tas ir tagad, kad pārcērt tāmi nezinu precīzi cik reižu, salīdzinot ar Vītola laika ciršanas apjomiem. Un tas ir tagad, kad nenormālus daudzumus apaļķoksnes izved uz ārzemēm, arī zāgbaļķus. Zinu, jo kādu laiku strādāju ostā.
Par kādu saprātu šeit var runāt savādāk, kā mežu izlaupīšanu? Ja kāds to ārprātu aizstāv - nopietni ir jāšaubās par tā prāta spējām.
Tagad beidzot pienācis tas laiks, kad ir jāsāk atbildēt par savā laikā pieņemtajiem glupajiem lēmumiem. Žēl tikai, ka arī daudziem bez vainas vainīgajiem, tas ir, tiem, kuri šo lēmumu pieņemšanu ietekmēt nevarēja, jo to darīja pārgudrie, kuri visu zināja labāk un redzēja tālāk, un vienlaicīgi pieņēma par tīru patiesību visu to fufeli, ko tiem borēja ieinteresētie koksnes saņemšanā.
Nav mans pienākums, ne arī vajadzība, šeit skaidrot mežizstrādes tehnoloģiju, taktiku un stratēģiju - taču tieši tāpēc, ka šo lietu kārtošanā daudz ir sadarīts šķērsām un gareniski - tad nu lielie meža īpašnieki ir tur, kur nu viņi ir.
Un ar zaļajiem tur ir maz sakara.
Rudīte Martišauska
03.01.2018. 22:53»
:)
tad tomēr tas čiekurs! tas čiekurs! tas neaizsniedzamais Zelta čiekurs Rudītes sapnis
Par čiekuru gan pakomentēšu. :) Tādiem darbiniekiem kā man čiekurus nedod. Līdz ar to nav nekādu sapņu. Cilvēks dzīvē izdara izvēli, manējā- iet savu ceļu. Mana atzinība ir jaunaudzēs un to cilvēku dzīvēs, kam esmu palīdzējusi.
Tas nenozīmē, ka jebkādi noniecinu savus kolēģus un viņu godam nopelnītās atzinības.
:)
03.01.2018. 22:14»
Rudīte Martišauska
Nu, man Tevis žēl, ja pirksti par resniem, taustiņi nespaidās. Ak, un vīrs arī? Nu, to nu gan nemācēšu izstāstīt, mūs sen nodala laulības līgums. Saki, meitās iet? Malacis! Vēl kaut ko spēj! Ko nevar teikt par Tevi, gļēvuli.:))) Labi, off. Apnika ar anonīmiem mērgļiem diskutēt...
tad tomēr tas čiekurs! tas čiekurs! tas neaizsniedzamais Zelta čiekurs Rudītes sapnis:)
Rudīte Martišauska
03.01.2018. 21:52»
neredzu Rudītes naudas plūsmas
Rudītes stāstam nevar noticēt, jo māte google nesniedz caurspīdību par ilgajiem tiesvedības procesiem un kam tika maksāts, par ko maksāja, ko Rudītes vīriņš darīja. Tad būtu jārunā tai apkrāptajai pusei, vai ne? Un ja patiešām kādam radušās šaubas par Rudītes īpašumiem
Nu, man Tevis žēl, ja pirksti par resniem, taustiņi nespaidās. Ak, un vīrs arī? Nu, to nu gan nemācēšu izstāstīt, mūs sen nodala laulības līgums. Saki, meitās iet? Malacis! Vēl kaut ko spēj! Ko nevar teikt par Tevi, gļēvuli.:))) Labi, off. Apnika ar anonīmiem mērgļiem diskutēt.
Zelta čiekuru par to nedos. :)
vienkārši
03.01.2018. 21:49»
Rudīte Martišauska
Lai radītu pievienoto vērtību, koku no meža laukā jādabū. Tik elementāras lietas vajadzētu saprast par anonīmiem klauniem
tev taču teica, ka Latvijas nākotne nav baļķos! Nesaproti? Esi aizkavējusi 70.tajos?
Dienas Bizness, 2003.g.8.jūlijs
03.01.2018. 21:46«Ciršanai pieprasītās koksnes apjoma pieaugums ir loģisks, jo Latvijā iegūstamo koksnes resursu apjoms ir mazāks par koksnes pārstrādes jaudām,» norāda kokmateriālu tirdzniecības SIA Hansa Silvesters direktors un kokzāģētavas SIA Riika Wood meža resursu direktors Māris Liopa.
Tā pat ir arī šobrīd.
neredzu Rudītes naudas plūsmas
03.01.2018. 21:43»
Rudīte Martišauska
Jā, 1995. gadā man uzsākās tiesvedība, muļķīgi piezvanīju par ciršanas uzsākšanu nepareizai mežniecībai- toreiz nevajadzēja apliecinājumus. Gala rezultāts bija man labvēlīgs, kaut līdz tam bija garš ceļš...
Rudītes stāstam nevar noticēt, jo māte google nesniedz caurspīdību par ilgajiem tiesvedības procesiem un kam tika maksāts, par ko maksāja, ko Rudītes vīriņš darīja. Tad būtu jārunā tai apkrāptajai pusei, vai ne? Un ja patiešām kādam radušās šaubas par Rudītes īpašumiem?
Rudīte Martišauska
03.01.2018. 21:40»
vienkārši
ej, paraudi, Rudīt, lupatiņā, un tad sāc mācīties kā ražot produktus ar augstāku pievienoto vērtību, lai nebalstītu visu Latvijas nākotni uz savu draugu, nabaga cirtēju trauslajiem pleciem
Lai radītu pievienoto vērtību, koku no meža laukā jādabū. Tik elementāras lietas vajadzētu saprast par anonīmiem klauniem.
Komentēju ne draudzības vai ieinteresētības dēļ. Riebjas anonīmi nelieši. Jā, arī Tu.
vienkārši
03.01.2018. 21:30»
Rudīte Martišauska
Grūti man pārmest nezināšanu, esmu kopā ar mežu no 1970. gada, kad uzsāku studijas...
ej, paraudi, Rudīt, lupatiņā, un tad sāc mācīties kā ražot produktus ar augstāku pievienoto vērtību, lai nebalstītu visu Latvijas nākotni uz savu draugu, nabaga cirtēju trauslajiem pleciem.
Rudīte Martišauska
03.01.2018. 21:24»
BĀC!
nepamanīt Martišauskas tiesvedības var tikai tāds, kam nav bijis sakara ar LV, kur nu vēl ar pašvaldību mantu un mežu īpašumiem
Jā, 1995. gadā man uzsākās tiesvedība, muļķīgi piezvanīju par ciršanas uzsākšanu nepareizai mežniecībai- toreiz nevajadzēja apliecinājumus. Gala rezultāts bija man labvēlīgs, kaut līdz tam bija garš ceļš.
Un velti mani centies šantažēt. Visu par mani var izlasīt ar mātes google palīdzību. Ko nevar teikt par zaļo NVO. Neredzu viņu naudas plūsmas, kam maksā, par ko maksā. Jā, ar laiku atrodu, ka Viestura sieva strādā projektā Aizsardzības ministrijas paspārnē. Vai arī Viesturs? To neredzu, caurspīdīgums izpaliek.
Tāpat varu izlasīt, ka stukača Ulmes dēlam ir savs NVO, kas roku rokā strādā ar tēva NVO, ka viņa NVO skolo DELNU utt. Bet atkal- caurspīdīguma ir par maz.
Tāpat var izlasīt, ka Tieslietu ministrs ir aprecējis amatpersonu no VARAM un abas ministrijas, lūk, nostājas pret nozari. Varu tikai minēt, vai Zaļo partijas nostāja balstās zaļo NVO projektu apgrozītās naudās. Jā, jā, tās ir sakritības.
Ja, kādam radušās šaubas par maniem īpašumiem, tad tie nav iegūti privatizācijas ceļā vai kā citādi, apejot likumus un sirdsapziņu.
interesanti gan
03.01.2018. 21:23»
Kātad
Tiem, kuri savu kapitālu grib būvēt uz privātā meža īpašnieka (un arī valsts) rēķina atradīsies tūkstošiem spēcīgu argumentu, lai atspēkotu savu zagšanu. Jūs savā komentārā skaidri izgaismojāt, kādu sabiedrību gribat redzēt - idiotus, kas pat skolā nav dzirdējuši vārdu ilgtspēja un sertifikācija un ...
uz kā rēķina savu kapitālu grib būvēt Latvijas Lauksaimniecības universitātes Meža fakultāte? Uz kā rēķina Daugavpils Universitāte un uz kā rēķina Ogres tehnikums? Visas taču ir slavenajā apvienībā "LIOPA"
Rudīte Martišauska
03.01.2018. 21:08»
Mežinženieris
Mežā kaut ko nepamanīt var tikai tāds, kurš mežā nav strādājis...
Grūti man pārmest nezināšanu, esmu kopā ar mežu no 1970. gada, kad uzsāku studijas.
Jā, Tu esi kļūdījies. Visur nav izcirtumi, tie ir tur, kur tos pieļauj šobrīd spēkā esošie noteikummi. Tiesa tie mainījušies atšķirībā no PSRS laikiem, pateicoties tieši zaļo darbībai, kas ātri atrada atbalsu skandināvu "pieredzē". Mēs pārņēmām lielākas cirsmas apmaiņā pret 5-10 kokiem uz ha sapūdēšanai, tjipa lielākai daudzveidībai.
Jā, tas, ka cirta saprātīgi Slīterē un un daudzviet tur, kur šobrīd ne, bija labi, jo koksne , ko tur ieguva novērsa milzīgo slodzi uz saimnieciskiem mežiem. Katrs aizliegums liek to kompensēt tur, kur atļauts.
Par kopšanas cirtēm- retaines veidojās arī senāk, ja to cirtēji neievēroja noteikumus. Jāpiebilst, ka pie jebkuras cirtes mežs pārdzīvo iejaukšanos vismaz 5 gadus.
Lūk, tā daudzo mežu būvniecība LVM šogad atmaksājas. Tieši A/S nav tik lielu problēmu kā 50% pārējo meža īpašnieku, kam nav ne ceļu, ne meliorācijas- nekas, kas ierobežo dabas daudzveidību. Šodien runāju ar vienu no meža īpašniekiem un arī mežistrādātāju, cilvēku, kurš uzņēmies atbildību gan par saviem darbiniekiem, gan līgumpartneriem. Viņam un daudziem tūkstošiem nozarē strādājošo tā IR katastrofa. Vienlaicīgi tā ir katastrofa visiem valsts iedzīvotājiem.
Žanis
03.01.2018. 21:03»
Jazeps
Pietiek.com parāda savu līmeni, lai ņemtu naudu (par velti būtu bezjēdzīgi tik zemu nolaisties) par tādiem zaļo reklāmrakstiem
Vadzi, Jēzup, pat Vējonis apsveica sabiedrību ar uzvaru par labu dabai. Ko tad tu te izlejies? Atpalicis esi?
Jazeps
03.01.2018. 20:39Pietiek.com parāda savu līmeni, lai ņemtu naudu (par velti būtu bezjēdzīgi tik zemu nolaisties) par tādiem zaļo reklāmrakstiem.
BĀC!
03.01.2018. 20:27»
Rudīte Martišauska
Tu nevis novērtē, bet paud viedokli, kas neatbilst faktiem. Šobrīd necērt ne kāpu priedes, ne jaunaudzes un pat tāda doma nav- apzināti sagrozi informāciju...
nepamanīt Martišauskas tiesvedības var tikai tāds, kam nav bijis sakara ar LV, kur nu vēl ar pašvaldību mantu un mežu īpašumiem.
ai
03.01.2018. 20:20»
Humors ir, nav kas satīra
Tas gan būtu humors, ja par šitām rupjībām pietiek.com dabūtu civilprasību, teiksim 500 000 EUR, tur būtu ko satīrīt
rokas par īsām.. vai kas cits?
:)
03.01.2018. 19:56»
Mežinženieris
Mežā kaut ko nepamanīt var tikai tāds, kurš mežā nav strādājis...
Pilnīgi piekrītu, galvenais ir "zināniski pamatot". Un ne velti tauta jau sen ir teikusi "no kā rokas ēd, tā dziesmu dzied".