Vai arī Baložu lietu „sakārtojis” Sozinovs kopā ar Lūsi?
Māris Bērziņš · 27.09.2017. · Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Es
27.09.2017. 21:33»
Cc
Reklāma kārtējai "superatmaskojošai" grāmatai? Galvenais pērciet...
Lai vai kā, tomēr domāju ka Rīgā kriminālpolicija pēdējos 4 gados ir sagrauta un demoralizēta, vadībā vieni paklausīgi ielikteņi/es par ko liecina fakts ka uz priekšnieku amatiem nekad netiek publicētas vakances itkā tādu nebūtu, konkursi reāli nenotiek! Nekad neviens komentārs kurā minēta precīza amatpersona nav dūmu bez uguns.
Cc
27.09.2017. 21:32»
Autors
Tiešām? Fakts, ka Baložu šefs pēc tam, kad tas viss notika dabūja daudz labāku darbavietu, kurā iecēla Sozinovs, kuram, savukārt, šo lietu vajadzēja dikti strauji atrisināt arī ir tikai anonīms komentārs
Nezināju šo faktu. Bet variants ka tiesas nekļūdās un paaugstinājums ir pelnīts netiek apsvērts? Es protams nezinu situāciju, skatos uz visu no malas un loģikas. Ne vienmēr visur ir savtīgas intereses.
Autors
27.09.2017. 21:32»
Cc
Neesat apsveris domu savu grāmatu publicēt bezmaksas internetā? Vai peļņas gūšana ir obligāta? Es saprotu, ka Jūs tak par savu taisnību cīnaties nevis reklamējat kaut ko
Esmu apsvēris un apsveru. Bet kko janopelna arī ir. Mani šī valsts ir finansiāli iznīcinājusi. Biju, bet biju uzņēmējs, kad tas ārprāts notika. Tagad knapi dzīvoju. Par to visu ir rakstīts tajā darbā. Es izdzīvošu, bet, ko lai daru brīdī, kad uzzinu, ka zobu labošanai (kuri samaitājušies lielisko cietuma apstākļu rezultātā, tā pat kā redze, jo par daudz lasa), ir vajadzīgas zināmas naudas summas. Kuras SIA "Iļģuciema cietums" audzē ģeometriskā progresijā, tikko kā apjēdz, ka ir viens lohs, kurš maksā? Cik patīkami ir apzināties, ka jevari palīdzēt? Summas jav lielas, bet kko ir jānopelna.
Autors
27.09.2017. 21:25»
Cc
Visa raksta pamatā kaut kādi anonīmi komentāri par citu rakstu, kas pasniegti kā absolutā patiesība. Ne visai vērtīgs šis sacerējums izskatās...
Tiešām? Fakts, ka Baložu šefs pēc tam, kad tas viss notika dabūja daudz labāku darbavietu, kurā iecēla Sozinovs, kuram, savukārt, šo lietu vajadzēja dikti strauji atrisināt arī ir tikai anonīms komentārs?
Cc
27.09.2017. 21:24»
Autors
Mana izpratne tieši ta arī ir. Jo es to spriedumu, atšķirībā no Jums, lasījis esmu. Manuprāt, visas trīs instances IR pieļāvušas acīmredzamas un nepiedodamas kļūdas apzinati. Vai Jums, piemēram, ir zināms arī tas, ka ātrie ieradās pie vēl dzīviem mazuļiem un savas nekompetences dēļ viņus aizlaida pie...
Neesat apsveris domu savu grāmatu publicēt bezmaksas internetā? Vai peļņas gūšana ir obligāta? Es saprotu, ka Jūs tak par savu taisnību cīnaties nevis reklamējat kaut ko.
Autors
27.09.2017. 21:21»
skepse autoram
Pie mums Latvijā ir demokrātija - ikvienam šeit var būt savs lietu redzējums un viedoklis, kurus var brīvi un netraucēti izkliegt uz katra stūra. Bet tiesu tas nesaista. Šajā gadījumā - nesaistīja visas trīs tiesu instances. Parasti tauta žēlojas, ka tiesu piemērotie sodi ir pārāk maigi. Baložu lietā...
Mana izpratne tieši ta arī ir. Jo es to spriedumu, atšķirībā no Jums, lasījis esmu. Manuprāt, visas trīs instances IR pieļāvušas acīmredzamas un nepiedodamas kļūdas apzinati. Vai Jums, piemēram, ir zināms arī tas, ka ātrie ieradās pie vēl dzīviem mazuļiem un savas nekompetences dēļ viņus aizlaida pie Dieviem? Liels skandāls būtu vai ne? Par to visu (ar pierādījumiem) ir runa grāmatā, kuru izdevēji atsakās publicēt. Žurnālisti (izņemot tikai dažus) sit uz pleca un saka ka neko izdarīt nevar. Tāpat poltiķi. Sarakstu studijā vajag? Es šādi varētu turpināt ilgi. Ne jau velti ir gandrīz piecdesmit nodaļu par to. Spriedums ir brīvi pieejams. Palasiet, kā mediķi ir liecinājuši par MEITENĒM (un vairāki tā nav kļūda) kuras ir mēģinājuši atdzīvināt un citas muļķības. Tad arī varam turpināt diskusiju.
Cc
27.09.2017. 21:20Visa raksta pamatā kaut kādi anonīmi komentāri par citu rakstu, kas pasniegti kā absolutā patiesība. Ne visai vērtīgs šis sacerējums izskatās.
Neaizstāvu policiju, visur ir kāds kauna traips, tāpat kā žurnālistu un citu profesiju pārstāvju vidū.
Bet nu šoreiz izskatās raksts galīgi ne pa tēmu.
Tā jau es arī anonīmi varu sarakstīt nezin ko par Romas pāvestu, ka šis ticies ar sātanu un zoli spēlejis uz dvēselēm, un to Anniņa no kaimiņmājas redzēja.. un rīt būs raksts par šo sazvērestību kā superliels atklājums un pilnīgi patiesība :)
skepse autoram
27.09.2017. 21:06»
Autors
Neticēsiet. Neviens. Runāju par lietām, kuras skaidri redzu. Jā, jo esmu iesaistīts. Un man nav ko slēpt. Pat vārds ir īstais. Šis vairāk ir plānots citai mērķauditorijai. Kura te rīt no rīta saradīsies. Kad atnāks uz darbu. Kas attiecās uz pārējo. Nevienam nenovēlu piedzīvot to, ko ir nācies piedzīvot...
Pie mums Latvijā ir demokrātija - ikvienam šeit var būt savs lietu redzējums un viedoklis, kurus var brīvi un netraucēti izkliegt uz katra stūra. Bet tiesu tas nesaista. Šajā gadījumā - nesaistīja visas trīs tiesu instances. Parasti tauta žēlojas, ka tiesu piemērotie sodi ir pārāk maigi. Baložu lietā sods mātei bija bargs. Jūsuprāt, tieši Baložu lietā visas trīs instances kļūdījās vai apzināti notiesāja nevainīgu cilvēku?
Linda
27.09.2017. 21:06»
piekrīti, piekrīti
tik pasaki, vai zem Sozinova p(a)iekriti, vai zem Lūša
Ooo, kāds domu lidojums! Jums ar to problēmas? Tukša grāmatas reklāma.
piekrīti, piekrīti
27.09.2017. 20:58»
Linda
Piekrītu, kkāds murgains sacerējums. Autor, kurš pasūta mūziku
tik pasaki, vai zem Sozinova p(a)iekriti, vai zem Lūša?
Autors
27.09.2017. 20:58»
Linda
Piekrītu, kkāds murgains sacerējums. Autor, kurš pasūta mūziku
Neticēsiet. Neviens. Runāju par lietām, kuras skaidri redzu. Jā, jo esmu iesaistīts. Un man nav ko slēpt. Pat vārds ir īstais. Šis vairāk ir plānots citai mērķauditorijai. Kura te rīt no rīta saradīsies. Kad atnāks uz darbu. Kas attiecās uz pārējo. Nevienam nenovēlu piedzīvot to, ko ir nācies piedzīvot man. Un tikai kā lieciniekam. Nedomājot par to, ko nācies pārdzīvot tai sievietei. Jo Sozinovam vajadzēja pēcpusi saglābt. Es tiešām atvainojos, ka viss nav pasniegts vēl saprotamāk cilvēkam, kurš acīmredzami nepazīst sistēmu.
Hehe
27.09.2017. 20:58Bizness sakārtots
Tāpat kā narkotikas
Kaut kā neesmu lasījis par izņemtā kokaīna iznīcināšanu, ja vien tas nenotiek ar Rīgas narkomanu degunu palīdzību
No 10 kilogramiem uztaisa 200 un laiž apritē
Cc
27.09.2017. 20:34Reklāma kārtējai "superatmaskojošai" grāmatai? Galvenais pērciet..
Vienīgais arguments kāpēc māte nav vainīga ir tas, ka viņa noliedz vainu? Tā nu mēdz darīt noziegumus pastrādājušie. Bez emocijām skatoties- svešinieks sleokava ielīda dzīvoklī (neko neuzlaužot, ja pareizi atceros kas medijos bij rakstits) izdarīja 2 slepkavības, neko nenozaga un tik pat kusi aizgāja. Turklāt diez vai te būrmtu pasūtījuma slepkavības kā mēdz uzņēmējus slepkavot. Jocīgi. Nevaru nevienu ne apsūdzēt, ne aizstāvēt, bet ja tiesa spriedumā ir atzinusi par vainīgu tad jau domājams pierādījumi pietika.
Atzīšos, galīgi nesapratu par to pārcelšanu amatā. Ko autors ar to gribēja pateikt? Kur tur kāds lielais atklājums?