"Latvijas dzelzceļam" neesot nekādas daļas par darbinieka rīcību, nobraucot suni un aizbēgot
PIETIEK · 14.07.2015. · Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
bad
24.07.2015. 16:27Alkāniem ir jākontrolē kur viņu kvekšķis ir, ja nespēj lai nodod duksi patversmē un pašiem saimniekiem arī jādomā kā nogādāt pie veta. Sorry bet ņemt savā auto iespējams slimu, zarazainu suni, kopā ar neadekvātiem saimniekiem arī netaisos. Tāpat kā braucot ar atļautajiem 90 no sākuma izvērtētu situāciju un tad tikai bremzes grīdā, jo nosisties suņa dēļ vai sakropļot citus arī nav prāta darbs. Atbildība jāprasa no suņu īpašniekiem.
Pasaules
20.07.2015. 16:48glaabeejie un (uz)labotaajiem laikam leekmes laiks :)) Varetu padomat ka Latvijas dzelzcelam butu jainteresee kas vairak kaa vai tas calis pilda darba ligumaa noteiktaas prasiibas. Kadi jautajumi, tadas atbildes. Viss ir vienkarsi.
Vaards
20.07.2015. 14:43Man šķiet, ka konkrētais gadījums tiek pavērsts ačgārni, jo suņa palaišana bez pavadas nav atļauta. Respektīvi, ja saimnieks ir piedzēries un šādi rīkojies, tad, protams, dzelzceļa darbinieka pienākums bija izsaukt policiju un panākt, ka attiecīgajiem tipiņiem uzliek sodu.
Fa
19.07.2015. 17:03Lai nu paliek suns, kur suns. Un pazaļš zellis, kam pamaz pieredzes ētikas lietās.
Bet neglītā gaismā parādās Latvijas Dzelzceļš. Vai tur būtu vainojams tikai preses klerks, kurš acīmredzami nav savā vietā?
hmm
16.07.2015. 23:03»
jautājums
Akciju sabiedrība „Pasažieru vilciens” ir vienīgais iekšzemes sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzējs, kas pārvadā pasažierus visā Latvijas teritorijā pa dzelzceļu. AS „Pasažieru vilciens” dibināta saskaņā ar valsts akciju sabiedrības „Latvijas dzelzceļš” restrukturizācijas programmu. Uzņēmums ...
Es tā saprotu, ka turpmākā teksta daļa tika speciāli izlaista - ir labi parādīt tikai to informāciju, kuri ir izdevīga un nepilnīga:
"... No 2008.gada oktobra AS „Pasažieru vilciens” ir patstāvīgs valsts īpašumā esošs uzņēmums. 2009.gadā uzņēmums ir ieguvis starptautisko kvalitātes vadības sistēmas sertifikātu ISO 9001:2008."
http://www.pv.lv/lv/par_uznemumu/
tā ir
16.07.2015. 11:15»
777
Drīz jau visi portāli piegriezīs muti ciet lai nevar izteikties , starp citu anonīmu šeit nav -kas gribēs tas ātri atradīs no kurienes raksta, bet cenzēt jau gribas jo ne jau visiem patīk ka paceļ jautājumus kas ir neērti
Pareizi. Un visur citur cenšas atkratīties no nevēlamiem komentētājiem, lai tie nepastāstītu kādu patiesību.
777
15.07.2015. 17:46»
Lūdzu atbrīvojiet- pietiek.com
Priekšlikums: Lūdzu atbrīvojiet portālu no garīgi traumētiem "jautājumiem...
Drīz jau visi portāli piegriezīs muti ciet lai nevar izteikties , starp citu anonīmu šeit nav -kas gribēs tas ātri atradīs no kurienes raksta, bet cenzēt jau gribas jo ne jau visiem patīk ka paceļ jautājumus kas ir neērti
dumjajam!
15.07.2015. 17:39»
?
Dumš esi, ka neredzi bildes raksta apakšā no Facebook, vai arī izliecies par dumu
Kurā bildē ir kaut kas par notikušo avāriju?
vavo
15.07.2015. 17:36»
Vova
Tu,idiņ,padomā labāk par to, ka stāvlaukumā atļauti vien 20 km.Ar tādu ātrumu nevienu sabraukt nevar, tātad brauca āzis krietni vien ašāk, labi vēl ka suns šoreiz, bet varēja kāds bērns taču gadīties
Tu, idiņ, labāk pastāsti no kura laika Krasta iela pasludināta par stāvlaukumu.
jautājums
15.07.2015. 16:26»
777
Kas tā tāda ir morālā atbildība
visu pērk un pārdod ari atbildību.
-------------------------------------
Sabiedrība kur visu pērk un pārdod...Morālās atbildības nav! Un tur jau arī ir tā problēma...
Lūdzu atbrīvojiet- pietiek.com
15.07.2015. 16:21»
Lūdzu atbrīvojiet- pietiek.com
Priekšlikums: Lūdzu atbrīvojiet portālu no garīgi traumētiem
Priekšlikums: Lūdzu atbrīvojiet portālu no garīgi traumētiem "jautājumiem"...
Apgrūtinoši dēļ tā "jautājumu" spama lasīt citus komentus...
Skat. "jautājuma" masveidīgos paudumus tikai pie šīs publikācijas un tikai līdz šim:
jautājums 14.07.2015. 19:48
jautājums 14.07.2015. 20:41
jautājums 14.07.2015. 20:50
jautājums 14.07.2015. 21:05
jautājums 14.07.2015. 21:48
jautājums 14.07.2015. 22:43
jautājums 14.07.2015. 23:10
jautājums 14.07.2015. 23:28
jautājums 14.07.2015. 23:33
jautājums 15.07.2015. 00:13
jautājums 15.07.2015. 00:16
jautājums 15.07.2015. 03:14
jautājums 15.07.2015. 14:05
jautājums 15.07.2015. 16:30
Varbūt atjaunot jau sen ieviesto bet nefunkcionējošo reģistrēto lietotāju komentēšanu?
777
15.07.2015. 16:17»
jautājums
Kuram nav pieredze...Bet Latvijā ir kaut kā ļoti aizmirsuši , ka bez kriminālās, civilas, administratīvās atbildības ir vēl morāla un ētiskā atbildība. Ir atbildība pēc būtības, kas balstās morāles un ētikas fundamentālajās vērtībās...
Kas tā tāda ir morālā atbildība???
Kāds ezerā ielaiž šmucīgu ūdeni bet mums no nodokļu naudas jameklē 50 000 lai segtu zaudējumus par ezera atīrīšanu pie kam noslaktētas 4 tonas zivis bet neviens nav vainīgs.
Kur ir tā morālā atbildība visu pērk un pārdod ari atbildību.
jautājums
15.07.2015. 15:30»
Atbilde
labi, ka starp mums ir cilvēki, kas nav spējīgi uz zemisku rīcību. Lapsa varētu mainīt pieeju un negāciju vietā rādīt pozitīvo. Piemēram pilsoni Jautājums. Kurš nekādi nav spējīgs uz zemisku rīcību un nav nekad zemiski rīkojies. Būtu vēl interesantāk. Gan darba biedri apskatītos, gan kaimiņi, kur nu...
Labi gan. Tas dod cerību. Bet neviens nav svēts...Vienīgais Bezgrēcīgais nomira pie krusta Golgātā...
Bet attieksme- neviens nav svēts, tāpēc nelietība ir attaisnojama, jo norma,- ved sabiedrību uz postu, uz bojā eju...
Viss ok , kamēr jūs veicat nelietības, bet vai kā sāp, ja ļaunums vēršas pret jums vai jūsu mīļajiem...Bet agrāk vai vēlāk tas vēršas...
Bet nodarījums, kas nesaņem adekvātu nosodījumu vai sodu, rada nesodāmības apziņu un rada visatļautības sajūtu. Un tas visbīstamāk ir pašam šim jaunajam cilvēkam...
Lai policija izmeklē savas kompetences ietvaros, bet sabiedrisko nopēlumu puisim pelnīti ir jāsaņem. Viņam ir jāsaprot, ko viņš ir izdarījis nepareizi.
Lūdzu atbrīvojiet- pietiek.com
15.07.2015. 15:24Priekšlikums: Lūdzu atbrīvojiet portālu no garīgi traumētiem...
Apgrūtinoši dēļ tā spama lasīt citus komentus...
Varbūt ieviest reģistrēto lietotāju komentēšanu ?
Atbilde
15.07.2015. 15:03»
jautājums
Man atkal šķiet, ka ļoti iederas. Un caur darba vietu ir ļoti gaumīgs tramdīšanas veids
labi, ka starp mums ir cilvēki, kas nav spējīgi uz zemisku rīcību. Lapsa varētu mainīt pieeju un negāciju vietā rādīt pozitīvo. Piemēram pilsoni Jautājums. Kurš nekādi nav spējīgs uz zemisku rīcību un nav nekad zemiski rīkojies. Būtu vēl interesantāk. Gan darba biedri apskatītos, gan kaimiņi, kur nu vēl bijušie skolasbiedri. Kā teikt labs cilvēks.
Varētu visi līdzināties.
Spolgulis
15.07.2015. 14:54»
jautājums
Akciju sabiedrība „Pasažieru vilciens” ir vienīgais iekšzemes sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzējs, kas pārvadā pasažierus visā Latvijas teritorijā pa dzelzceļu. AS „Pasažieru vilciens” dibināta saskaņā ar valsts akciju sabiedrības „Latvijas dzelzceļš” restrukturizācijas programmu. Uzņēmums ...
kāda valsts, tādi pilsoņi. Tāda audzināšana un ģimenes tradīcijas! .... Un komentāri.
kad Tev, mopsi,
15.07.2015. 13:46»
mopsis
pēdējā laikā slima suņa murgi pietiek rakstos. Pie.p.isās nabaga dzelzceļniekam. Kopš kura laika suns kā dzīvnieks tiek respektēts augstāk ka jebkurš cits animālis!? Cik daudz uz ceļiem iet bojā dzīvnieki? Kāds ir paskaitījis? Tiem suņa saimniekiem būtu jāatbild par suņa nepieskatīšanu, saimnieku bildes...
Tavu suni (kurš netīšām tomēr kaut kā izspruks, nedod Dievs) sabrauks kāds, kurš vēsā mierā aizbrauks no notikuma vietas, tad arī varēsi vērtēt, kas ir ko vērts un kas nav - vai aizvest asiņainu suni un viņa sociāli bezatbildīgos saimniekus un sniegt palīdzību dzīvniekam, kā to cilvēkam pieklājas darīt, vai izlikties par "neredzamo" un pazust ap stūri.
Cilvēku vērtē pēc darbiem. Reāliem. Nevis pēc tā, cik labi mācējis "atrakstīties".
jautājums
15.07.2015. 13:05»
He-He
Vagonu iepirkums bija nevis LDz, bet gan "Pasažieru vilciens" pārziņā, kas ir divas vienāda līmeņa valsts akciju sabiedrības Satiksmes ministrijas pārziņā - līdz ar to tavs "loģiskais" secinājums pats par sevi pierāda to, ka mīli nodarboties ar demagoģiju
Akciju sabiedrība „Pasažieru vilciens” ir vienīgais iekšzemes sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzējs, kas pārvadā pasažierus visā Latvijas teritorijā pa dzelzceļu. AS „Pasažieru vilciens” dibināta saskaņā ar valsts akciju sabiedrības „Latvijas dzelzceļš” restrukturizācijas programmu. Uzņēmums tika izveidots līdzšinējo VAS „Latvijas dzelzceļš” struktūrvienību Pasažieru Pārvadājumu uzņēmuma „Elektrovilciens” un PPU „Dīzeļvilciens” vietā un tādējādi kļuva par pirmo VAS „Latvijas dzelzceļš” meitas uzņēmumu.
----------------------------------------------
Kāda māte....Tāda meita! Pat ja pieaugusi un kļuvusi par patstāvīgu uzņēmumu...Tāda audzināšana un ģimenes tradīcijas!
No vienas saknes zari...
He-He
15.07.2015. 12:13»
jautājums
Piekrītu. Attieksme pret suni ir tikai pierādījums, ka tas leģendārais vilcienu vagonu iepirkums varēja būt tikai un vienīgi skandalozs...
Vagonu iepirkums bija nevis LDz, bet gan "Pasažieru vilciens" pārziņā, kas ir divas vienāda līmeņa valsts akciju sabiedrības Satiksmes ministrijas pārziņā - līdz ar to tavs "loģiskais" secinājums pats par sevi pierāda to, ka mīli nodarboties ar demagoģiju...
Kāds
15.07.2015. 11:54»
Vova
Tu,idiņ,padomā labāk par to, ka stāvlaukumā atļauti vien 20 km.Ar tādu ātrumu nevienu sabraukt nevar, tātad brauca āzis krietni vien ašāk, labi vēl ka suns šoreiz, bet varēja kāds bērns taču gadīties
Vova,
1) sēdies, 2! Žēl, ka skolu neapmeklēji, tad zinātu, ka notriekt var arī ar 3 km/h - paskaties cik daudz ir cietušo, kas aizķerti lēnām braucot atpakaļgaitā parkojoties, kad ātrums ir "mežonīgs"... :P
2)es savā komentārā vispār nepaudu attieksmi pret suņa notriecēju (kura rīcību neatbalstu), bet gan par to, ka viņa darba devējam nav jābūt kā ģimenei ar audzināšanas pazīmēm
Vova
15.07.2015. 11:17»
Kāds
Nē nu vēl jau varēja "biedru tiesu" uztaisīt. :D Šoreiz nesapratu ko LL gribēja panākt ar jautājumiem Ldz. Atbilde no viņiem bij korekta un loģiska
Tu,idiņ,padomā labāk par to, ka stāvlaukumā atļauti vien 20 km.Ar tādu ātrumu nevienu sabraukt nevar, tātad brauca āzis krietni vien ašāk, labi vēl ka suns šoreiz, bet varēja kāds bērns taču gadīties !
nekas nenotiek nejauši
15.07.2015. 10:51Lapsas rīcība robežojas ar histērisku vajāšanu.
Tomēr zināmas sakarības jebkurā notikumā ir. Jaunēklis no ldz spēcīgi atgādina kādu no "šlosera" nilveidīgajiem dēliem. Melnās pr kampaņas liecina, ka metodes "jaunu asiņu" iepludināšanai politiskajā smirddīķī nav mainījušās. Pēc gadiem 4-5 šis šuņbraucējs ļoti iespējams sēdēs kādā valdē vai domē.
?
15.07.2015. 08:59»
?
Piekrītu...Arī es esmu nobraucis suni un priecājos, ka tas nebija bērns, jo viss notika tik pēkšņi un tāpat kā šis puisis vienkārši aizbraucu. Protams ,ka nepatīkami. Austrālijā tālbraucējiem tāpēc priekšā ir ķengursitamie uz kuriem kādreiz trāpās arī pa aborigenam, bet tāpēc jau tuksnesī neviens smagais...
...ja nu vienīgi, lai notīrītu tss kas tur pielipis...
Kāds
15.07.2015. 08:56»
Čiekurs Egles dēls
Un kas, pēc PIETIEK domām, LDz bija jādara? Jāpiesien starp divām lokomotīvēm un jāsarauj gabalos? Nu, vai iesākumam, kā pie talebaņiem, publiski 20 nūjas
Nē nu vēl jau varēja "biedru tiesu" uztaisīt. :D Šoreiz nesapratu ko LL gribēja panākt ar jautājumiem Ldz. Atbilde no viņiem bij korekta un loģiska.
?
15.07.2015. 08:56»
Vo
Es domāju, ka ar "Latvijas dzelzceļa" atbildību šeit ir par maz. Tā sabrauktā suņa dēļ vajadzētu no amata atkāpties arī valsts prezidentam, jo tas suņa sabraucējs taču ir Latvijas pilsonis...
Piekrītu...Arī es esmu nobraucis suni un priecājos, ka tas nebija bērns, jo viss notika tik pēkšņi un tāpat kā šis puisis vienkārši aizbraucu. Protams ,ka nepatīkami. Austrālijā tālbraucējiem tāpēc priekšā ir ķengursitamie uz kuriem kādreiz trāpās arī pa aborigenam, bet tāpēc jau tuksnesī neviens smagais ar trīs piekabēm braucot uz 120 neapstāsies...
Ledus
15.07.2015. 08:49»
Caca
Lasu komentus un briinos par cilveeku veertiibu sisteemu, kas caur sho rakstu tiek lieliski izgaismota. Staasts jau nav tik daudz par konkreeto suni, kaa par sabiedriibas attieksmi pret shaada veida cuuciibaam un augsto tolerances liimeni pret taam un pat atziishanu par normu! Cilveeki, atjeedzieties...
Ļoti labi pateikts. Cilvēki nav pieraduši uzņemties atbildību par savu rīcību.
Vo
15.07.2015. 07:27Es domāju, ka ar "Latvijas dzelzceļa" atbildību šeit ir par maz. Tā sabrauktā suņa dēļ vajadzētu no amata atkāpties arī valsts prezidentam, jo tas suņa sabraucējs taču ir Latvijas pilsonis.
Bet nopietni runājot, man ir tikai viens jautājums: Vai ar šādiem rakstiem "PIETIEK" ir nolēmis sevi apzināti diskreditēt un cilvēku acīs padarīt par nenopietnu interneta vietni, vai tā ir kaut kāda iekšēja sazvērestība?
kode
15.07.2015. 07:07Es negribētu, ka manā darba kolektīvā tāds būtu.
Tādam nevar uzticēties
?
15.07.2015. 07:01»
interesanti
Lapsa raksta par ierakstu sociālajā vietnē Facebook, lai gan rakstam pievienots attēls no Twitter, tajā gan ir atsauce uz Facebook, bet tur savukārt nav ne smakas no tāda ieraksta. Interesanti kāpēc gan Facebook "varonis" tā slēpjas
Dumš esi, ka neredzi bildes raksta apakšā no Facebook, vai arī izliecies par dumu?
Fēlis
15.07.2015. 06:00Par palīdzības nesniegšanu sunim?! Jūs nopietni? Droši vien mašīnai arī kāds bamperis čupā, tā ka saimniekiem jābūt pateicīgiem, ka skādi neliek maksāt un kāda gan daļa gar to būtu dzelzceļam? Te nu gan ,,dzīvniekmīļi'' brauc auzās.
P.S. Es arī plenčus neņemtu mašīnā. No tās smakas var sākties smaga migrēna.
likumu citētājam
15.07.2015. 05:53»
jautājums
1 )Dzīvnieku aizsardzības likuma 4.pants norāda, kādas darbības atzīstamas par cietsirdīgu izturēšanos pret dzīvniekiem - 4.panta 1.daļas 4.punkts “dzīvnieka atstāšana bezpalīdzīgā stāvoklī”, bet 7.pants nosaka “Ievainotam vai slimam dzīvniekam sniedzama palīdzība, ja nepieciešams, pieaicinot praktizējošu...
1) Nebija nekādas “dzīvnieka atstāšana bezpalīdzīgā stāvoklī”! Klāt bija dzīvnieka īpašnieki un garāmbraucējs, kurš viņus nogādāja pie vetārsta.
2) Pants drīzāk attiecas uz suņa īpašniekiem, kuru darbību vai drīzāk bezdarbības rezultātā tas izskrēja uz ielas un gāja bojā.
interesanti
15.07.2015. 05:47Lapsa raksta par ierakstu sociālajā vietnē Facebook, lai gan rakstam pievienots attēls no Twitter, tajā gan ir atsauce uz Facebook, bet tur savukārt nav ne smakas no tāda ieraksta. Interesanti kāpēc gan Facebook "varonis" tā slēpjas?
FENIKSS
15.07.2015. 02:31Krimināllikuma pants par palīdzības nesniegšanu attiecas tikai uz cilvēkiem. Suns nav cilvēks. Cik saprotu ir noticis negadījums, un ka tik nesanāk ka pie vainas izrādās suņa saimnieki. Kurš tad maksās par apskādēto automašīnu?
Kad gāju autoskolā instruktors stāstīja par dažādiem gadījumiem kas var gadīties uz ceļa. Dzīvniekus (izņemot zirgus, aļņus, utml.) viņš ieteica triekt nost, jo tie kas cenšas izvairīties vai strauji bremzē mēdz izraisīt sadursmes ar citiem spēkratiem. Un tur nu sekas var būt smagākas kā neliela bukte vai izsits lukturis.
jautājums
15.07.2015. 02:14Lato arī neprasīja ne krimināltiesu, ne izmeklēšanu, bet darbinieka rīcības novērtējumu.
Nezinu, kā Dzelzceļam, bet visiem daudz maz civilizētiem uzņēmumiem ir darbinieku Ētikas kodeksi.
Ko neizmāca vecāki... skolo pasaule!
vispirms
15.07.2015. 01:57Cilvēki ir atbildīgi par tiem, kurus pieradina. Suņa saimniekiem ir jāpieskata savs dzīvnieks. Izejot pastaigā ar suni, dzīvniekam jāuzliek uzpurnis un viņš jāved saitē. Ja cilvēki staigā sadzērušies un suņus palaiž brīvgaitā, tad viņi apdraud jebkuru citu līdzcilvēku. Suns var sakost jebkuru pretimnācēju. Suns var izskriet uz brauktuves. Ja šī iemesla dēļ avarēs auto, kurā brauc arī bērni, ja cietīs cilvēki, vai arī tad Lato pieprasīs vispirms glābt dzīvnieku?
jautājums
14.07.2015. 23:13»
1 )Dzīvnieku aizsardzības likuma 4.pants norāda, kādas darbības atzīstamas par cietsirdīgu izturēšanos pret dzīvniekiem - 4.panta 1.daļas 4.punkts “dzīvnieka atstāšana bezpalīdzīgā stāvoklī”, bet 7.pants nosaka “Ievainotam vai slimam dzīvniekam sniedzama palīdzība, ja nepieciešams, pieaicinot praktizējošu veterinārārstu”.
2)Krimināllikuma 230.pantā – Cietsirdīga izturēšanās pret dzīvniekiem - noteikts, ka par cietsirdīgu izturēšanos pret dzīvnieku, kuras rezultātā tas gājis bojā vai sakropļots, vai par dzīvnieka spīdzināšanu soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz trim gadiem vai ar īslaicīgu brīvības atņemšanu, vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu, konfiscējot mantu vai bez mantas konfiskācijas, un ar probācijas uzraudzību uz laiku līdz trim gadiem vai bez tās. Atbildību pastiprinoši apstākļi minēti šī panta otrajā daļā: par tādām pašām darbībām, ja tās izdarītas publiskā vietā vai nepilngadīgā klātbūtnē vai ja tās izdarījusi personu grupa pēc iepriekšējas vienošanās, vai ja ar to radīts būtisks kaitējums, soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz pieciem gadiem vai ar īslaicīgu brīvības atņemšanu, vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu, konfiscējot mantu vai bez mantas konfiskācijas, un ar probācijas uzraudzību uz laiku līdz trim gadiem vai bez tās.
----------------------------------------
Likumu nezināšana neatbrīvo no atbildības.
Lai nu policija izmeklē, kurš un par ko ir atbildīgs.
sdfsadfsdf
14.07.2015. 22:52"labdarim" vienkārši par īsu pašam savu neizdevušos labdarību apmaksāt ;) Citādi, kāda starpība, čalis brauca līdzi, vai nē? Kas, viņš veterinārs, vai?
Neviens likums nenosaka, ka sabraukts dzīvnieks kaut kur jāstiepj, turklāt, iespējams, nepotēts pret trakumsērgu u.t.t.
Diez vai cilvēks izgāja no rīta no mājas ar domu, ka nu tagad nobrauks suni. Gan jau ka izskrēja priekšā, nepaguva nobremzēt u.t.t. Kur "saimnieku" bildes, kas savu suni nepieskatīja un palaida bez pavadas pa brauktuvi zem auto riteņiem? Ak, jā, gan jau ka nekur nestrādā - sabiedrības zieds? Nez, vai viņi suni turēja atbilstoši viesiem pārējiem labturības noteikumiem - painteresējaties, gan, kaķvecenes ;) Un vai tas ir viņu vienīgais suns?
Kura likuma kuru pantu šis puisis ir pārkāpis un kura tiesa kādā noziegumā viņu atzinusi par vainīgu, ka pret viņu uzsākta sociāla vajāšana?
CSNg izraisīja saimnieku nepiesktīts suns. Sunim klāt bija saimnieki un pašslavinošais "labvēlis" -tātad bezpalīdzības stāvoklī atstāts netika.Kurš likums ir pārkāpts?
Labdarim nācās pašam savu vēlmi pēc labdarības apmaksāt? Nevis spodrināt savu ego uz cita rēķina? Ak, vai... kāds šausmīgs ētikas pārkāpums no autobraucēja puses nesponsorēt svešu labdarību piespiedu kārtā :D :D
Un pietiek kopā ar "labdari "šobrīd nodarbojas ar izspiešanu - tipa, būtu, tu čalīt samaksājis, tevi šis viss nepiemeklētu ;) Šantāža gadījumā nav kriminālnoziegums?
Puis,
OCTA gan nopērc, vai, vēl labāk, pārdod auto (vismaz pārreģistrē uz draudzeni, piemēram). Ja uzliks sodu par braukšanu bez OCTA, samaksā.
Uzraksti DVI iesniegumu, par to, ka, iespējams, nepiederošas personas nelikumīgā veidā rakājušās pa taviem datiem valsts datubāzēs.
Nez, kādā likumīgā veidā pēc auto numura var atrast īpašnieku (kāds, kurš nav policija), tikai nevajag, ka visu facebooku pārmeklējāt un uzdūrāties bildei :D Tām personām, jo īpaši, ja tās būs amatpersonas, sods būs krietni lielāks ;)
jautājums
14.07.2015. 22:33Pagājušajā nedēļas nogalē notikušās „Latvijas dzelzceļa” (LDz) valdes priekšsēdētāja Uģa Magoņa 50. dzimšanas dienas svinības Rundāles pilī apmeklēja „Krievijas dzelzceļa” prezidents Vladimirs Jakuņins, vēsta Latvijas Televīzijas raidījums “De facto”. Jakuņins kopš pagājušā gada marta iekļauts ASV “melnajā sarakstā”. Sankcijas pret viņu vērst plānoja arī Eiropas Savienība, bet Latvijas politiķi un diplomāti tam iebilda.
Atnākušo viesu vidū “De facto” pamanīja gan satiksmes ministru Anriju Matīsu (“Vienotība”), gan Satiksmes ministrijas valsts sekretāru Kasparu Ozoliņu. Tāpat bijušo šīs nozares ministru Aivi Roni. Pavēlu uz viesībām ieradās ekonomikas ministre Dana Reizniece-Ozola (ZZS) kopā ar savu vīru - Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras direktoru Andri Ozolu.
Taču daudz interesantāks ir lūgto viesu saraksts no Krievijas. Viens no viņiem - Salmans Babajevs, kurš ir „Krievijas dzelzceļa” viceprezidents. Šis uzņēmums ir viens no lielākajiem „Latvijas dzelzceļa” sadarbības partneriem.
Turklāt arī pašam Magonim jau pāris gadu pieder daļas Čeļabinskā reģistrētā kompānijā, kas nodarbojas ar kravas pārvadājumiem pa dzelzceļu Krievijā un Kazhastānā.
Magoņa viesu vidū arī Boriss Lapidus – Babajeva kolēģis un „Krievijas dzelzceļa” prezidenta Vladimira Jakuņina padomnieks. Lapidus ir arī Krievijas prezidenta Vladimira Putina pārstāvētās partijas „Vienota Krievija” nodibinātās lobistu komisijas rūpniecības un uzņēmējdarbības jautājumos loceklis.
Taču par svarīgāko Magoņa viesi var uzskatīt Vladimiru Jakuņinu, kurš ir „Krievijas dzelzceļa” prezidents. Viņš uzskatāms par vienu no Putina līdzgaitniekiem - kopā ar Putinu strādājis Valsts drošības komitejā.
Jakuņins ir arī fonda „Russkij Mir” padomes loceklis. Tas ir viens no Kremļa “maigās varas” finansētājiem Latvijā. Jakuņins koordinē attiecības ar prokrieviskajām partijām Eiropā. Saņēmis virkni Krievijas augstāko valsts apbalvojumu. Kopš pagājušā gada marta Jakuņins iekļauts ASV nevēlamo personu sarakstā, pret kuru vērstas ekonomiskās sankcijas, kā arī liegta iebraukšana valstī.
http://www.lsm.lv/lv/raksts/latvija/zinas/asv-melnaja-saraksta-ieklauts-krievijas-oligarhs-apmekle-ldz-sefa-jubileju.a122502/
------------------------------
Atvainojos tas nebija NP, tas bija De facto.
Pietiks par Putinu?
jautājums
14.07.2015. 22:28»
Nu jau PIETIEK
Kaut kādi slima suņa murgi, patiešām. tu vēl tikai aizmirsi Putinu "piešūt pie lietas", tad būtu pilns "latvāņu lumpeņa komplekts
Vajag arī Putinu? Varu!
Tas nemaz nav tik sarežģīti, ņemot vērā Dzelzceļa šefa Magones radniecību, sievas radi, un Nekā Personīgi plaši atspoguļotās dzimšanas dienas svinības, ko apmeklēja augstas Krievijas amatpersonas un uzņēmumu, starp citu zem sankcijām esošo, šefi..
Un personīgais bizness Magonem arī , pēc mediju ziņām , esot Krievijā....Ar kravu pārvadājumiem saistīts.
Tā kā ar Putinu kā reiz nekādu problēmu nav....
Nu jau PIETIEK
14.07.2015. 22:19»
jautājums
Piekrītu. Attieksme pret suni ir tikai pierādījums, ka tas leģendārais vilcienu vagonu iepirkums varēja būt tikai un vienīgi skandalozs...
Kaut kādi slima suņa murgi, patiešām. tu vēl tikai aizmirsi Putinu "piešūt pie lietas", tad būtu pilns "latvāņu lumpeņa komplekts".
jautājums
14.07.2015. 22:10Piekrītu. Attieksme pret suni ir tikai pierādījums, ka tas leģendārais vilcienu vagonu iepirkums varēja būt tikai un vienīgi skandalozs.
Vagonu iepirkums vai sabraukts suns-tās ir tikai vienas parādības divas dažādas ārējās izpausmes. Kas vienkārši ir uzziedējušas mēļiem ziediem no vienas Ļaunuma saknes- kroplas morāli ētisko vērtību sistēmas...Bodlēra motīvs...
...
14.07.2015. 22:09»
Caca
Lasu komentus un briinos par cilveeku veertiibu sisteemu, kas caur sho rakstu tiek lieliski izgaismota. Staasts jau nav tik daudz par konkreeto suni, kaa par sabiedriibas attieksmi pret shaada veida cuuciibaam un augsto tolerances liimeni pret taam un pat atziishanu par normu! Cilveeki, atjeedzieties...
A tas suns pats ir redzēts?! Vai figurē tikai viena "liecinieka" vārdos?!
Ja tas ir reāli, tad jā, vadītājs pelnījis nest atbildību. Bet NEVIENS pierādījums nav minēts. Tikai sirdi plosoša basņa.
Caca
14.07.2015. 21:53Lasu komentus un briinos par cilveeku veertiibu sisteemu, kas caur sho rakstu tiek lieliski izgaismota. Staasts jau nav tik daudz par konkreeto suni, kaa par sabiedriibas attieksmi pret shaada veida cuuciibaam un augsto tolerances liimeni pret taam un pat atziishanu par normu! Cilveeki, atjeedzieties- shodien juus uzskatiet, ka nobraukt suni, tas nav nekas iipashs, vakar - kaada tiesnese uzskatiija, ka pedofili nav jaaliek cietumaa par beerna izmantoshanu 5 gadu garumaa... Kas buus riit? Kaadas veel kropliibas tiks uzskatiitas par normu? Taapeec jau muusu valstii var notikt valsts izzagshana, jo dominee tolerance pret cuuciibaam. LUUK, PAR KO IR SHIS RAKSTS!
jautājums
14.07.2015. 21:43»
Čiekurs Egles dēls
Zini, ir liela pieredze... un ne jau atsēdināšanā, bet tiešām nodalīšanā: pacienti, kam ir JAUTĀJUMS, un pacienti, kam ir VIEDOKLIS. Un bieži vien morālie kropļi ir tie, kas uzmetas par morāles aizstāvjiem...
Kuram nav pieredze...Bet Latvijā ir kaut kā ļoti aizmirsuši , ka bez kriminālās, civilas, administratīvās atbildības ir vēl morāla un ētiskā atbildība. Ir atbildība pēc būtības, kas balstās morāles un ētikas fundamentālajās vērtībās.
Un tāpēc pie mums brūk Maksimas, kur arī visi bija strādājuši formāli un pēc burta, tāpēc medicīnas pakalpojumi ir līmenī, ka paši ārsti izvēlas ārstēties ārzemēs, tāpēc spriedumi ir saprotami tikai tiesnešiem un varmākām...
Nauda tiek tērēta grandioza, bet...viss ir formāli un pēc burta...Un tāpēc nav rezultāta, tāpēc tas ir tikai bezjēdzīgs process. Tāpēc tauta mūk prom no šejienes uz attīstītāku sabiedrību, jo cilvēku uzvedība ir šeit necilvēcīga...Tā nav balstīta humānisma ideālos. Tas ir zinātniski pierādīts, ka daudz labāk izdzīvo un attīstās kopienas, kas balstās uz altruismu. Tas attiecās pat uz sugām mežonīgajā dabā.
Un šajā gadījumā DzelzceLam vajadzēja atbildēt, ka ne viņu kompetencē ir šī incidenta administratīvā vai kriminālā aspekta izvērtējums, bet, kā sociāli atbildīgs Latvijas valsts! uzņēmums, tas savā komunikācijā ar darbiniekiem un sabiedrību kopumā aicina būt atbildīgiem, būt līdzjūtīgiem, būt žēlsirdīgiem.
Čiekurs Egles dēls
14.07.2015. 21:04»
jautājums
Nū...Nedomāju, ka viena formāla atbilde spētu atsēdināt Lato
Zini, ir liela pieredze... un ne jau atsēdināšanā, bet tiešām nodalīšanā: pacienti, kam ir JAUTĀJUMS, un pacienti, kam ir VIEDOKLIS. Un bieži vien morālie kropļi ir tie, kas uzmetas par morāles aizstāvjiem.
Šeit lieta ir vienkārša, kā ķeblītis: situācijas izvērtēšana ir tikai un vienīgi policijas kompetencē, neviens LDz pārstāvis tuvumā nebija, un porasīt LDz sniegt viedokli pēc kaut kāda "aculiecinieka" (kurš ne par ko neatbild) izteikumiem ir pilnīgi juridiski glupi (tā kā LL likumus labi pārzin, to arī apzinās).
P.S. Pēc lācenes Mades nošaušanas LL braši uzbrauca visiem atbildīgajiem dienestiem. Kaut kā viss epopejs noklusa. Gribētos tomēr uzzināt par pieņemtā lēmuma likumību...
jautājums
14.07.2015. 20:48»
Čiekurs Egles dēls
Arī man, pildot darba pienākumus, ir nācies atbildēt uz vēstulēm cilvēkiem, kuriem, spriežot pēc iesniegumu satura, "lifts nebrauc līdz pēdējam stāvam...
Nū...Nedomāju, ka viena formāla atbilde spētu atsēdināt Lato...
Var nākties rakstīt daudzas formālas vēstules...Jo juridiskā tehnika nespēj aizsegt morālo kroplumu.
mopsis
14.07.2015. 20:45pēdējā laikā slima suņa murgi pietiek rakstos. Pie.p.isās nabaga dzelzceļniekam. Kopš kura laika suns kā dzīvnieks tiek respektēts augstāk ka jebkurš cits animālis!? Cik daudz uz ceļiem iet bojā dzīvnieki? Kāds ir paskaitījis? Tiem suņa saimniekiem būtu jāatbild par suņa nepieskatīšanu, saimnieku bildes jāliek portālā, lai visi redz, kādi cilvēki necienīgi izturās pret dzīvnieku, ļaujot tam klīst pilsetā bez pavadas, kad ielās intensīva satiksme. Man arī ir suns - kopts, audzināts un pabarots.
Čiekurs Egles dēls
14.07.2015. 20:33Arī man, pildot darba pienākumus, ir nācies atbildēt uz vēstulēm cilvēkiem, kuriem, spriežot pēc iesniegumu satura, "lifts nebrauc līdz pēdējam stāvam".
Ja uz iesniegumu pēc būtības atbildēt nav iespējams, veram vaļā likumi.lv un atbildam pēc likuma burta. Uzreiz atzīšos, ka neskatoties uz zināmām simpātijām un atbalstam pietiek.com darbībai, saņemot viņu iesniegumu, pilnīgi notetikti atbildētu strikti un formāli, likumdošanas noteiktajā izpratnē.