Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Ivo
15.12.2022. 21:47»
Tatjana Silkāne
Jā, lai nav cilvēcīgi, lai kaut būtu profesionāļi. Ko var teikt par "profesionalitāti", ja pie dg masīvā abpusēja plaušu asinsvadu tromboembolija (PATE) 1 -viena medikamenta - alteplāzes vietā, vienas iejaukšanas-plaušu reperfūzijas vietā ievādīja 25 nevajadzīgās zāles 10 dienu laikā. 1.10.19.-pēdējā...
Tu stulbā govs. Ko tad Tu nestrādā vairs to darbu ka esi tik pārgudra
Tatjana Silkāne
12.09.2020. 12:39»
Lana
Tatjana, pirmkārt, jūtu līdzi...
Paldies, to arī darīšu un daru jau.
Tatjana Silkāne
12.09.2020. 12:37»
Blondīne
,,“ Cilvēki – ir tādi, kas vēlas ātrāk nomirt, un viņi to dara. Un ir ārsti, kas vēlas viņiem palīdzēt.” Bet mana māte līdz pēdējai dienai gribēja dzīvot, vai ārsti palīdzēja viņai, lai viņa dzīvotu? Mēs neprasījām palīdzību mātes miršanai...
Pilnīgi piekrītu!
Tatjana Silkāne
12.09.2020. 12:35»
Gata
Visa cieņa Dr.Strelniekam, māsai Kuzminai un 9 nod. kolektīvam!! Jūs esat pefekti gan medicīnas, gan civecīskā zimā. Pateicoties Jums esmu dzīva un spekus pilna. Personai kura rakstīja šo tekstu pašai kārtīgi jāizmneklējas, un pie ta cita slimnīcā- Tvaika ie
Kad agrāk – tad 30 gadi atpakaļ -padomju Latvijā, rakstīja sūdzības uz ļoti augsti stāvošu personu (manā gadījumā sūdzība rakstīta uz dr.A.Strelnieku galvenā ārsta pienākumu izpildītāja), tad to cilvēku piespied kārtā kārtīgi izmeklēja un pie tā "cita" slimnīcā - sūtīja ārstēties psihiatriskajā slimnīcā, vai situācija mainījās par 30 gadiem?
Tatjana Silkāne
12.09.2020. 12:23»
Tatjana Silkāne
Mātes dg bija masīvā abpusēja plaušu asinsvadu tromboembolija (PATE), kuru ārstē pēc eiropas 31 August 2019 ESC ERS vadlīnijām, kuras LV VM Veselības inspekcijas 202p.g.1o.03. atbildē minētas, ka "Darbā tiek izmantotas...", un kuras pieprasa šai dg pie PE izraisītā hemodinamikas sabrukuma - plaušu reperfziju...
Laboju 2020.g. 19.03. atbildē
Tatjana Silkāne
12.09.2020. 12:21»
kaut kā patoloģija te ir
kaut kad jau visi izsīkst, veselu jau slimnīcā nelika
Mātes dg bija masīvā abpusēja plaušu asinsvadu tromboembolija (PATE), kuru ārstē pēc eiropas 31 August 2019 ESC ERS vadlīnijām, kuras LV VM Veselības inspekcijas 202p.g.1o.03. atbildē minētas, ka "Darbā tiek izmantotas...", un kuras pieprasa šai dg pie PE izraisītā hemodinamikas sabrukuma - plaušu reperfziju, trombolīzi, Latvijā apstiprināts preparāts - alteplāze. Mātei nebija ne absolūtās, ne relatīvās kontrindikācijas trombolīzei, bet nekas no plaušu reperfūzijas metodēm nebija nozīmēts. Jā, slimnīcā iiek slimo cilvēku, kurš pieprasa tūlītējo kvalificēto specializēto palīdzību, mūsu gadījumā tās nebija.
Tatjana Silkāne
12.09.2020. 10:33»
Nezinu
Interesanti, ja šī persona apgalvo ka ir ārste, tad viņai vajadzēja zināt, kas ir neiropatalogs. Ja tekstā tas būtu vienu reizi minēts varētu uzskatīt par pārrakstīsanos, bet tekstā ir arī neiropataloģijas rezidents. Līdz ar to ir skaidrs ka viņa neatšķir neirologu, kas šaja gadijumā bija nepieciešams...
Man ir ārsta diploms, vairāk ka 20 gadu strādāju medicīnā, bet pēdējus 30 gadus nestrādāju medicīnā, kaut 2010. g. izgāju talākizglītības kursus medicīnā. Bet domāju ārsta diploms paliek uz visu dzīvi. Pie tā ja galva ir, tad pašlaik man nebija grūti izpētīt Eiropas vadlīnijas angļu valodā - 2019g.31.augusta PE (PATE), 2016.g.MA(mirdzaritmijas), 2016.g.HSM(hroniskā sirds mazspēja) un 2017.g. pnemonījas un saprast kas notika, ar to 2020.g.19. augustā iesniedzu Arstniecības riska fondam papild prasību. Par neiropatologu - paldies, protams neirologs un sertificētā neirologa vietā bija ārsts-rezidents, tagad atšķiršu un tagad Jūs sapratīsiet, kāpēc es tā rakstīju un kāpēc manis nav reģistrā.
Tatjana Silkāne
12.09.2020. 10:24»
mmmmm
Paldies, lai tie bērni sakumā padoma, vai vini grib lai viņus reanimētu
Skatoties kadā situācijā, ja visus nereanimēt, tad priekš kā reanimācija. Ja nav parakstīts līgums par "nereanimaciju" tad nedrīkst ārstam lemt dzīvot cilvēkam vai nē. Jūs sevi varat iedomāties lomā, kad tieši Jūs lemsiet dzīvos vai nedzīvos. Kāmēr nav oficiāli pieņēmtā līguma par reanimāciju -nedrīkst nereanimēt! Pie tā dr.A.Strelnieks raksta slim. vēst., ka "progresējot kardiopulmonālai mazspējai pacientei izsīkst elpošana un sirdsdarbība", tie vārdi neapstiprināti ne ar kādiem kardiālās vai pulmonālās spējas mērījumiem, no plkst.7:00 -12:15 ir tikai 1-viens monitora mērījums plkst.10 -SF 111x1min,TA 78/48mmHg,elpošana nekā nav mērīta vispār, nav SpO2, EKG bija tikai 10 dienas atpakaļ, nav atkārtota, kaut 22.09. pirmo reiz dzīvē "Atrial fibrillation...Possible anterior myocardial infarction". Nāve nav diagnosticēta, nav pēc algoritma apstiprināta. Nākošajā dienā kardiologs A.Strelnieks pateica, ka māte nomirusi no manas uzvedības nodaļā.
Tatjana Silkāne
12.09.2020. 10:06»
Paeglitis
Briesmigs raksts un briesmigi komentāri. Patiesiba ir tur ārā. Ir loti gruti būt cilvecigam un iejutigam nesakārtotā sistēmā. Taču profesionalitate paliek. Tuvinieki vienmēr bus traucējoši, it seviski, ja paši paralēli kaut ko ārstē. Trūkst Dieva žēlastības un visiem par daudz lepnibas...
Jā, lai nav cilvēcīgi, lai kaut būtu profesionāļi. Ko var teikt par "profesionalitāti", ja pie dg masīvā abpusēja plaušu asinsvadu tromboembolija (PATE) 1 -viena medikamenta - alteplāzes vietā, vienas iejaukšanas-plaušu reperfūzijas vietā ievādīja 25 nevajadzīgās zāles 10 dienu laikā. 1.10.19.-pēdējā dienā pie Kālija 2,64mmol/L, asins spiediens 70/40mmHg dr.A.Strelnieks -kardiologs ievada Furosemidi 40mg i.v. Priekš kā? lai izsaukt aritmiju, samazināt TA? Ievada Sol.Perfolgani 1000ml tas ir 10000mg -tas ir nāves deva! Ievada pie dg PATE Sol.Dopamini, kas sašaurina plaušu asinsvadus. Dod rupji pārkāpjot Eiropas vadlīnijas -Ceftriaxoni2.0g (iepriekš deva 20!), Metronidazoli 500mg -pie pneimonījas un 9 dienas dotiem antibiotiķiem augsta riska pacientei. Bet radiniekus diemžēl daži mediķi uztver ka ienaidniekus, vajadzētu kā palīgus.Lūdzu padalīties ar rakstu soc. tīklos!
Tatjana Silkāne
12.09.2020. 08:53»
Arsts
Visiem ir par ko padomāt. Gan par sevi līdzīga situacija, gan par citiem. Dod Dievs visiem nodzivot mūžu lidz 100 gadiem
Ļoti daudz tukstošiem - 1000iem piemēru var atrast inetā dažādās valstīs, kā arī Latvijā cik ne tikai psibiski bet arī fiziski cilvēks perfekts arī pēc 100 gadiem, cilvēki ir dažādi ar dažādu genētiku, dzīves veidu, attieksmi pret savu veselību. Lūdzu padalaties ar šo rakstu soc.tīklos, facebook.
Tatjana Silkāne
12.09.2020. 08:47»
Bolero_10
Citiem vārdiem - nesauciet ārstu, nevediet uz slimnīcu savus vecos cilvēkus. To tu gribēji pateikt
Ja, tieši TO es gribēju teikt, un šodien es rīkotos tā: pēc 1. dienas izmeklēšanas, paņemtu māti atpakaļ mājās un organizētu ārstēšanu mājās, un ja māte nomirtu, tad lai tas notiktu mājās. Lūdzu padalaties facebook ar šo rakstu.
Tatjana Silkāne
12.09.2020. 08:41»
Arī mediķis
Saprotams, ka grūti glābt tik vecu cilvēku, bet ārstiem jābūt arī psihologiem- vismaz būtu izrādījuši centību, atbalstījuši. Labs, līdzjūtīgs vārds dara vairāk par zālēm
Jā, grūti glābt ne tikai veco cilvēku, bet arī jauno cilvēku, ja iestājoties stacionārā pacientam TA (asins spiediens) 125/73mmHg,bet nākošajā dienā krīt līdz 90/60, tad 24.09. 80/50,25.09. 90/60, 26.09.80/60, 27.09. 70/50mmHg un tā līdz 1.10., bet ārsti TA neceļ ar inotropu, vazopresoru ievadīšanu. Kāpēc? Tāpēc, ka šo zāļu ievadīšana pieprasa vitālo rādītāju novērošanu Intensīvās terapijas palātā(ITP), bet ārsts man nedēļu stāstīja, ka vietas ITP nav un vispār tur infekcija. Deviņas- 9 dienas veco cilvēku "turēja" stacionārā ar TA zem 100-110mmHg, vai ja tas būtu ar jaunu pacientu ar dg masīvā abpusējā plaušu asinsvadu tromboembolīja, tas jauns izdzīvotu, dzīvotu vēl 10 dienas?
Bolero_10
05.11.2019. 00:19»
Jā
Par tādiem mediķi parasti saka: atveda nomirt. Un taisnība ir. Ļaujiet saviem vecajiem vecākiem aiziet mierā un klusumā, savā gultā
Citiem vārdiem - nesauciet ārstu, nevediet uz slimnīcu savus vecos cilvēkus. To tu gribēji pateikt?
Arsts
03.11.2019. 15:30Visiem ir par ko padomāt. Gan par sevi līdzīga situacija, gan par citiem. Dod Dievs visiem nodzivot mūžu lidz 100 gadiem.
Paeglitis
03.11.2019. 15:28Briesmigs raksts un briesmigi komentāri. Patiesiba ir tur ārā. Ir loti gruti būt cilvecigam un iejutigam nesakārtotā sistēmā. Taču profesionalitate paliek. Tuvinieki vienmēr bus traucējoši, it seviski, ja paši paralēli kaut ko ārstē. Trūkst Dieva žēlastības un visiem par daudz lepnibas.
mmmmm
02.11.2019. 18:27»
jautājums
Šai gadījumā es tomēr atbalstīšu ārstu. Jo visam ir nolikts savs laiks...Cilvēks ir mirstīgs. Visi mirst -arī cīnītāji...
Paldies, lai tie bērni sakumā padoma, vai vini grib lai viņus reanimētu,,,,
Nezinu
02.11.2019. 11:08Interesanti, ja šī persona apgalvo ka ir ārste, tad viņai vajadzēja zināt, kas ir neiropatalogs. Ja tekstā tas būtu vienu reizi minēts varētu uzskatīt par pārrakstīsanos, bet tekstā ir arī neiropataloģijas rezidents. Līdz ar to ir skaidrs ka viņa neatšķir neirologu, kas šaja gadijumā bija nepieciešams no neiropataloga. Lidz ar to droši var pieņemt, ka šī persona nav saistita ar medicīnu.
kaut kā patoloģija te ir
02.11.2019. 07:54kaut kad jau visi izsīkst, veselu jau slimnīcā nelika
Blondīne
02.11.2019. 00:48»
Gata
Visa cieņa Dr.Strelniekam, māsai Kuzminai un 9 nod. kolektīvam!! Jūs esat pefekti gan medicīnas, gan civecīskā zimā. Pateicoties Jums esmu dzīva un spekus pilna. Personai kura rakstīja šo tekstu pašai kārtīgi jāizmneklējas, un pie ta cita slimnīcā- Tvaika ie
ļoti tipiska atbilde, kas raksturīga slakteriem no tās slimnīcas. Nekādu kritiku nepieņem. A-slimnīca var nepatikt tikai trakajiem, vai ne.
Gata
01.11.2019. 23:28Visa cieņa Dr.Strelniekam, māsai Kuzminai un 9 nod. kolektīvam!! Jūs esat pefekti gan medicīnas, gan civecīskā zimā. Pateicoties Jums esmu dzīva un spekus pilna. Personai kura rakstīja šo tekstu pašai kārtīgi jāizmneklējas, un pie ta cita slimnīcā- Tvaika ie.
Blondīne
01.11.2019. 21:01 ,,“ Cilvēki – ir tādi, kas vēlas ātrāk nomirt, un viņi to dara. Un ir ārsti, kas vēlas viņiem palīdzēt.” Bet mana māte līdz pēdējai dienai gribēja dzīvot, vai ārsti palīdzēja viņai, lai viņa dzīvotu? Mēs neprasījām palīdzību mātes miršanai.
Kas dot tiesības lemt par citu cilvēku - dzīvot viņam vai nedzīvot? Kas dod tiesības lemt vai cilvēku intensīvi ārstēt vai klusi intensīvi dot viņam aiziet?,, Tikai pats cilvēks var izlemt. Tātad tikai persona pati var pieņemt lēmumu veikt eitanāziju. Latvijas stulbie mediķi uzskata, ka drīkst to darīt cilvēka vietā. NEDRĪKST. Jo cilvēki ir dažādi-ir, kuri grib dzīvot un tādi, kuri vairs ne. Jāņem vērā šīs vēlmes. Esmu eitanāzijas fans, bet tikai gadījumos, kad cilvēks pats izsaka vēlmi beigt savu dzīvi ārstu, radu (ja vajag arī notāra) klātbūtnē un paraksta attiecīgu dokumentu.
Lana
01.11.2019. 20:56Tatjana, pirmkārt, jūtu līdzi!
Otrkārt, nevajadzētu apvainoties uz komentāriem un komentātoriem: ir tādi, kuri īsti neizprot situāciju Latvijas medicīnā, daudzi no viņiem ir Veselības inspekcijas un ministrijas pakalpiņi, ir arī garīgi slimie cilvēki, kuriem nav saprotama termina tikumība definīcija.
Kāpēc es to visu zinu? Līdzīga situācija bija gan arī manu māti, gan ar manu skolas biedru radiem un kas ir zīmīgi - saņemts tas pats secinājums - vārds vārdā "dzīves spēku izsīkums", kaut gan vaina bija ārstējošā "ārsta" spēju izsīkums - esiet uzmanīgi, "ārsts"joprojām "ārstē" Kuldīgas reģionālajā slimnīcā!
Kas Jums jādara? Rakstiet iesniegumu Ārstniecības riska fondā+Kriminālpolicijā un Dievs Jums paligā, jo viņi visi no Jums mēģinās atrakstīties: cilvēkus cienīgā vecumā šajā valstī NOGALINA!Brīdinājums visiem neliešiem, kuri censties apsaukāt mani: jūs raksturosiet tikai un vienīgi SEVI un es šos jūsu pašraksturojumus vienkārši nelasīšu:)
Akacis
01.11.2019. 10:52Raksts ir par:
-personāla attieksmi pret prasīgiem radiniekiem,
-medicīnas personāla personības īpašībām un viņu izpratni par to,kas ir laipns un izpalīdzīgs cilvēks,
-rīcības protokola trūkumu.
Radinieku emocijas var,protams,saprast,interesanti,kā ārstiem mātei un meitai veicas vai veicās viņu ārsta arodā.
P.S. visi bijušie un neklīnicisti ir ļoti skarbi uz kolēģu kritiku.
Pilnīgi skaidrs,ka viss darbs netika izdarīts godam...
Andra
01.11.2019. 10:34»
Gudrā doma
Interesanti ka šādi raksti parādās regulāri, tikko sākas runas par mediķu protestiem, par mazām algām. Šoreiz vismaz nav mistiskais vectēvs, kura mazbērniem no sava uzvārda un vārdā kauns
Precīzi!!!
tpk
31.10.2019. 17:24Raksts kopumā ir diezgan emocionāls, kas saprotami. Bet ir daudz subjektīvā, kas nav pārbaudāms. Konginitīvajā testā 20 balles. 16 ir Parkinsona slimība, tā kā tā robeža ir smalka. Manā ģimenē arī ir bijis, kad arī lielā vecumā cilvēks visu saprot u.tml., bet vecums ir vecums. Ir kaut kāda loģiskā robeža, kad vienkārši vajag samierināties. Ļoti apšaubu, ka visu dzīvi nav bijušas nekādas veselības problēmas. Bet vairākas lietas ir savdabīgas. [a] Raksta autore min, ka ir ārste, bet medicīnas personu reģistrā tāda nav atrodama. Kaut gan korekti saka, ka ir medicīnas izglītība. Tas nenozīmē, ka strādā sfērā. Tas gan savukārt liek uzdot jautājumu, cik daudz tiek sekots nozares jaunievedumiem, lai pateiktu, kas tas vakar bija slikti, šodien ir labi un otrādāk. [b] Tiešām. Kā ir problēmas nozarē, tā ir nozākājoši raksti. Bet ir ļoti daudz pozitīvā, tikai par to nerunā. Kā man teica viens ārsts – tie, kas veseli, nebļaustās. Priecājas, ka tādi ir.
Jojo
31.10.2019. 16:59»
Nejēga
Krievušķas un krievi bieži vien strādā labāk kā latvietītes, atbildīgāk, kā novēroju kādreiz gulēdama Gaiļezera kardioloģijā, kad vajadzēja steidzami pārbaudīt sirdi, nevarēja sagaidīt, kad izsauks, aizvedīs. Tikai tad, kad sāku celt traci, otrā dienā ar lielu kavēšanos aizveda. Un lejā, operāciju zālē...
Ienaidniekam nenovēlu nokļūt jelgavas nāves nometnē slimnīcas ielā, kur apkalpojošais personāls ir rafa okupantu kontingents.
Kika
31.10.2019. 16:56»
švamme
Kādu padziļinātu empātiju un cilvēcību var gaidīt no cilvēkiem, kuri paši jau kuro desmitgadi nespēj sev piesaistīt empātiju un cilvēcību, kurus mūsu pašu valstsvīri ir noveduši līdz pēdējai atzīmei, aiz kuras ir tikai emigrācija...
Labi teikts, paldies! Nevar nepiekrist.
ha ha ha
31.10.2019. 14:01»
Nejēga
Krievušķas un krievi bieži vien strādā labāk kā latvietītes, atbildīgāk, kā novēroju kādreiz gulēdama Gaiļezera kardioloģijā, kad vajadzēja steidzami pārbaudīt sirdi, nevarēja sagaidīt, kad izsauks, aizvedīs. Tikai tad, kad sāku celt traci, otrā dienā ar lielu kavēšanos aizveda. Un lejā, operāciju zālē...
Nu re cik labi, ka pats nokārtoji savu ārstēšanu! Nākošreiz, ka trubas būs aizsērējušas, pats varēsi pie spoguļa tās iztīrīt, kā nekā pirmajā reizē jau noteikti redzēji ekrānā un saprati, ko tie nīstie ārsti dara.
Dakteru klondaika
31.10.2019. 13:44»
nesapraša
Par ārstiem.Kā jau parasti ir labi un ir slikti dakteri.Ar slimnīcām mums bija slikta pieredze.Personigi ar šo slimnīcu mūsu ģimenei ir drausmīgi notikumi.Nezināmos apstāklos mira brālis, vīra māsas meita un nebūt ne gados.Attieksme pret pacientiem bija drausmiga kaut gan kabatiņās tika ieripināta naudiņa...
ir veco ļaužu Latvija.Valsts darbā viņi uztaisa rindas un šķiro maksātspējīgos no nabagiem. Tad savas pūles velta maksātspējīgajiem, pret nabagiem attieksme ir formāla, tāda, kādu radījusi valsts. Tie nabadziņi gaida rindā. Bet rindas garas! Pensijas mazas. Genocīds.
nesapraša
31.10.2019. 13:17»
jautājums
Šai gadījumā es tomēr atbalstīšu ārstu. Jo visam ir nolikts savs laiks...Cilvēks ir mirstīgs. Visi mirst -arī cīnītāji...
Par ārstiem.Kā jau parasti ir labi un ir slikti dakteri.Ar slimnīcām mums bija slikta pieredze.Personigi ar šo slimnīcu mūsu ģimenei ir drausmīgi notikumi.Nezināmos apstāklos mira brālis, vīra māsas meita un nebūt ne gados.Attieksme pret pacientiem bija drausmiga kaut gan kabatiņās tika ieripināta naudiņa.Lūk tā.Tagad cenšamies izvairīties no ārstu apmeklējumiem.Skumji
ESMAIJA
31.10.2019. 10:02Lasu un domāju - kādā veidā izdarīt pašnāvību. Es NEVĒLOS to visu, KAS ŠAJĀ RAKSTĀ STĀSTĪTS pārdzīvot! Un atkal prātā nāk domas par eitanāziju... Tas ir tas, kas veciem un neārstējami slimiem šajā valstī ir NEPIECIEŠAMS! Cita ceļa nav. Mediķu attieksme nereti ir tik briesmīga, ka labāk aiziet pašrocīgi, lai nebūtu ar to jāsaskaras.
Zeze!
31.10.2019. 09:17»
Zeze
Arī Zviedrijā cilvēkus dziļā vecumā vairs necenšas par katru cenu uzturēt pie dzīvības, nemaz nerunājot, ka varētu tikt izmantoti dārgi medikamenti. Un tas ir tikai cilvēcīgi un normāli. Arī diagnoze tur skan tieši tāpat - nomira aiz vecuma. Mēs neesam mūžīgi. lai vieglas smiltis...
Nemuldi!
Ja te nebūcu ccūkas okupanti
31.10.2019. 08:30»
Nejēga
Krievušķas un krievi bieži vien strādā labāk kā latvietītes, atbildīgāk, kā novēroju kādreiz gulēdama Gaiļezera kardioloģijā, kad vajadzēja steidzami pārbaudīt sirdi, nevarēja sagaidīt, kad izsauks, aizvedīs. Tikai tad, kad sāku celt traci, otrā dienā ar lielu kavēšanos aizveda. Un lejā, operāciju zālē...
mēs dzīvotu kā Šveicē. Cionisti ar Ribentropa- Molotova līgumu pēs uzvaras pār PSRS mūs atstāja iznīcināšanai gulagos un šodien turpina to darīt.
Runa ir par
31.10.2019. 08:27»
Zeze
Arī Zviedrijā cilvēkus dziļā vecumā vairs necenšas par katru cenu uzturēt pie dzīvības, nemaz nerunājot, ka varētu tikt izmantoti dārgi medikamenti. Un tas ir tikai cilvēcīgi un normāli. Arī diagnoze tur skan tieši tāpat - nomira aiz vecuma. Mēs neesam mūžīgi. lai vieglas smiltis...
cilvēcīgu attieksmi. Mammīte nomira krievu duņas okupantes nolamāta. Bet ārsts ieliekams uz 16 diennaktim.
Genocīds
31.10.2019. 08:26»
Vaidere par to pasmejas
Latvijā prioritāte bēgļiem ar pēdējā jaunāno telefonu rokās un bērnu pabalstiem. Latvietim kā par bērnu grašus atmet 11 eiro. Korupcija ir liela Latvijā
ir Latvijas vārds.
med
31.10.2019. 07:57»
jautājums
Šai gadījumā es tomēr atbalstīšu ārstu. Jo visam ir nolikts savs laiks...Cilvēks ir mirstīgs. Visi mirst -arī cīnītāji...
Aizdomas par piedzejošanu . Unjā smagi , bet ir laiks aiziet .Gadi, pamatslimība un pārliecinoš smadzeņu bojājums . Nebija pacietība visu lasīt , bet noprotams tur jau bija pilnīgs nekontakts ar pacenti .
Un vēl , ja man poliklīnikā būs prasība izmeklēt , visus ierakstus veikt tāpat kā studiju laikā akadēmisko vēsturi . Tad dienā pieņemšu kādus 5 pacentus , nevis 30-40 kā pašreiz .
Vaidere par to pasmejas
31.10.2019. 06:56Latvijā prioritāte bēgļiem ar pēdējā jaunāno telefonu rokās un bērnu pabalstiem. Latvietim kā par bērnu grašus atmet 11 eiro. Korupcija ir liela Latvijā.
Zeze
31.10.2019. 02:04Arī Zviedrijā cilvēkus dziļā vecumā vairs necenšas par katru cenu uzturēt pie dzīvības, nemaz nerunājot, ka varētu tikt izmantoti dārgi medikamenti. Un tas ir tikai cilvēcīgi un normāli. Arī diagnoze tur skan tieši tāpat - nomira aiz vecuma. Mēs neesam mūžīgi. lai vieglas smiltis.
Nejēga
30.10.2019. 23:26»
ko darīt ar stŗelniekiem un visādām kuzmiņičnām
Vienkārši būtu nošaut, bet to nedrīkst. Tad ko darīt? Jāsāk ar ar revolūciju, bet īstu - visādi kariņi, viņķeļi, pavļuti un citi pļūtīzeri, faktiski visa Saeima ir jānomēž uz visiem laikiem, lai viņi atkal neielien silē. Diemžēl latviešiem vajag citu kungu, kā savulaik krieviem vajadzēja lūgt kaut kādu...
Krievušķas un krievi bieži vien strādā labāk kā latvietītes, atbildīgāk, kā novēroju kādreiz gulēdama Gaiļezera kardioloģijā, kad vajadzēja steidzami pārbaudīt sirdi, nevarēja sagaidīt, kad izsauks, aizvedīs. Tikai tad, kad sāku celt traci, otrā dienā ar lielu kavēšanos aizveda. Un lejā, operāciju zālē krievuškas jautāja - kas notika, ka tevi atveda ekstremālā situācija un tikai otrā dienā tevi atveda uz sirds pārbaudi? Augšā, nodaļā tolaik strādāja tikai latvietes. Un šoreiz kas bija ārsts? Tā ka nekurini ik uz soļa nacionālo naidu.
Cinisms
30.10.2019. 23:21Valda Dombrovska un Jāņa Reira, un daudzu citu mēslu izlolotais veiksmes stāsts praksē. Nožēlojami. Reira bērni Amerikā, Dombrovskis - bez bērniem, bet Briselē vadošā amatā. Tas ir viss, kas jāzina latviešu tautai, lai spriestu. Latvijas vara mūs ienīst.
Jā
30.10.2019. 23:21Par tādiem mediķi parasti saka: atveda nomirt. Un taisnība ir. Ļaujiet saviem vecajiem vecākiem aiziet mierā un klusumā, savā gultā.
Tu slims
30.10.2019. 23:08»
Ķuzim augstāko soda mēru!
Krievene un okupante Lidija Semenovna sita latvieti
Latviski sakot, tu slima cūka. kas tev deva tiesības augsti godājamu policijas priekšnieku apsaukāt. Bet tevīm tiks galā, gudrinieks tāds! Tu pats, pati okupante. Kāds sakars ar nacionālo naidu, ja cilvēks tur no otras gultas vaidiem paliek nervozs, saniknots.
Bet ko tu padarīsi, ka šie cilvēki ir neiecietīgi, "uzsprāgst" ne no kā šoreiz. Re ko saka krievu gaišākie prāti, daži izraksti: - «Не народ, а скотина, хам, дикая орда, душегубов и злодеев.» Булгаков;
- «Наиважнейшею приметою удачи русского народа есть его садистская жестокость.» Горький;
- «Ох, как тяжко жить в России, в этом смердючем центре физического и
морального разврата, подлости, вранья и злодейства.» Аксаков;
- «Русский есть наибольший и наинаглейший лгун во всем свете.» Тургенев;
- «Русская история до Петра Великого сплошная панихида, а после Петра Великого- одно уголовное дело». (Федор Тютчев)
- «Россией управлять не сложно, но совершенно бесполезно». (Александр II)
- Мы производим впечатление великой державы. А больше ничего не производим (А. Муртазаев).
Lauku pāķis
30.10.2019. 22:03Lamu vārdus it kā nerakstīju-nocenzēja... Ak jā, pieminēju mediķus-"valstsvīrus"-korumpantus un ne valstvīrus , bet ar mediķus korumpantus... Priecājaties un labi attiecaties pret Lato Lapsu ,ja nu viņam gadās nonākt jūsu rokās... Sargā jūs... cenzē...
švamme
30.10.2019. 21:50»
laikam piekrītu
1. neviens ārsts tīšām pāri nedarīs pacientiem. Paldies, ka esat
Par otro punktu nepiekritīšu. Med personāla attieksme nedrīkst būt atkarīga ne no pacienta, ne no radinieku attieksmes.
To attīstītās valstīs māca jau med. izglītības iestādēs. Pacientiem ir saasināta uztvere, viņš ir īgns jau tikai tādēļ, ka ir slims, nevarīgs, ka neatrodas savās mājās, un ka viņa labsajūta nav atkarīga no viņa paša. To visu, un daudz vairāk ir jāņem vērā komunicējot gan ar pacientu, gan ar tā radiniekiem. Zinu, ka LV tas netiek ņemts vērā. Tas ir trešo attīstības valstu sindroms. Bet tā nav mediķu vaina.
Iespējams, es neesmu pietiekami informēta par pēdējo gadu LV medicīnas koledžu mācību apjomu. Iespējams, ka to arī tagad māca. Agrāk, krievu laikos, nemācīja. Un Dr.Strēlnieks ir izgājis "krievu" laika skolu.
Būs
30.10.2019. 21:45»
Jozis
Jau agrāk, un arī no visa šeit uzrakstītā, esmu sapratis - ja gribi ar cieņu aiziet labākos medību laukos, bet esi jau gana vecs, 65 un vairāk gadu, neļaujies nokļūt kādā Latvijas slimnīcā...
labi, ja varēsi pats pieņemt lēmumu savā mūža nogalē. Iespējams, ka radi pieņems lēmumu tavā vietā, un mirt nāksies slimnīcā, kur pateicoties tehnoloģijām pēdējās stundas kļūs par nedēļām, kuras diez vai būs labākās. Lielākā daļa vēlas nomirt savās mājās, kad blakus ir tuvākie, nevis svešā slimnīcas gultā. Līdzjūtība tuviniekiem.
Bezpredels
30.10.2019. 21:25Latvijā medicīna sagrauta, padarīta necilvēcīga, jo sevišķi Gaiļezerā, viss pārvērts biznesā un naudas izspiešanā. To es pārbaudīju uz savas ādas, kad šajā slimnīcā bija mans vīrs. Ārsts pateica - gatavojieties bērēm, neko glābt nevar. Viru paņēmu projām, ārstējāmies citur. Pēc trīs gadiem atkal bija sakars ar to pašu ārstu. Kad ierunājos, viņš man saka, atceras - un vīrs vēl dzīvs. Krievu laikā bija ārstu izstrādāta sistēma, nevis okupācijas režīma, darbojās perfekti un atmosfēra bija cilvēcīga. Alkatība sagrāva sistēmu, jaunu neradīja. Par Ģaiļezera nelaimēm varētu sarakstīt grāmatu. Bet pietiek. Nevienā citā valstī tik agresīva attieksme visās jomas nav manīta. Drausmīgā latvija. Bet vēl ir daudz labu ārstu un slimnīcu Latvijā, kur attiecas ļoti cilvēcīgi un rūpīgi, visas māsiņas strādā atbildīgi tur, kur ir atbildīgi vadītāji.