Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Rīdzinieks
29.04.2014. 11:40»
Re
Visi zagļi un korumpanti vienā maisā bāžami neatkarīgi no politiskās piederības un nacionalitātes. Kāda satarpība latvietis, krievs vai kāds cits, ja tas apzog savus līdzpilsoņus. Iepriekš bija cerība, ka SC nonākot pie varas atvērs jaunu lappusi Rīgā un saimniekos atsķirīgi no iepriekš sociālemokrātu...
Neesmu SC fans, bet rodas iespaids, ka Rīgas naudas kuli ir piespiedis pie savas kāds labi pazīstams personāžs, kura iesaukā dominē skaitlis 20. Būdams ilgus gadus dažādās domes koalīcijās, viņš labprāt nāca talkā nepieredzējušajiem SC politiķiem, kā labāk apsaimniekot Rīgas budžetu.
RAITIS
27.04.2014. 18:08»
pilsonis
Vienīgais, ko tā saucamās latviešu partijas ir darījušas pēdējos 23 gadus, ir baidījušas latviešus ar krieviem, ar Maskavu, ar Maskavas 5.kolonnu, bet tā aizsegā vusu laiku tikai zagušas, zagušas un zagušas. Tas, lai latvieši un visi valsts iedzīvotāji dzīvotu labāk, tas pie varas esošos nav interesējis...
Pilniigi piekriitu shim komentaaram!!!!!
zb
24.04.2014. 22:29»
N.Māstrihts
Tikai vienkāršas cēloņsakarības - izvācoties Krievijas karaspēkam no Latvijas, okupantiem bija jāatgriežas Krievijā, Zolitūdes "guļamrajons" jānograuj līdz ar zemi...
Tu neesi vesels...
Re
22.04.2014. 11:49»
pilsonis
Vienīgais, ko tā saucamās latviešu partijas ir darījušas pēdējos 23 gadus, ir baidījušas latviešus ar krieviem, ar Maskavu, ar Maskavas 5.kolonnu, bet tā aizsegā vusu laiku tikai zagušas, zagušas un zagušas. Tas, lai latvieši un visi valsts iedzīvotāji dzīvotu labāk, tas pie varas esošos nav interesējis...
Visi zagļi un korumpanti vienā maisā bāžami neatkarīgi no politiskās piederības un nacionalitātes. Kāda satarpība latvietis, krievs vai kāds cits, ja tas apzog savus līdzpilsoņus. Iepriekš bija cerība, ka SC nonākot pie varas atvērs jaunu lappusi Rīgā un saimniekos atsķirīgi no iepriekš sociālemokrātu un nacionāļu piekokptām tradīcijām. Un kāds rezultāts? Ar ko krieviski-latviskais tandēms ir labāks? Biļešu cenas sabiedriskajā transportā, komunālie rēķini, nodokļi un nedevas, maksa par stavvietām, administratīvie sodi kļuvuši mazāki? Rīdzinieku nauda tiek tērēta ar vērienu, lai nogultu dažu darboņu kabatās, bet par šīm dzīrēm, ieskaitot darboņu nofenderēto, samaksā ne viens cits kā visi rīdzinieki. Tas pats noteik valsts līmenī. Tas nozīmē, ka nav starpības latietis vai krievs ir pie varas, galvenais lai pie varas nonākušie reāli domātu par valsti un pavalstniekiem. Lai uzņēmējdarbība varētu netraucēti un godīgā ceļā attīstīties, jo tas ir ieņēmumu avots valsts un pašvaldību budžetos. Galvenais, lai cilvēki nepastu Latviju, jo samazinās ne tikai nodokļu maksātāju skaits, bet arī to cilvēku skaits, kuri varetu aizstāvēt savu valsti. Iebraucējiem tā Latvija bijusi, nebijusi, jo tā nav viņu Dzimtene. Iebraucēji noteikti nebūs tie, kuri aizstāvēs Latviju militāras iebrukšanas gadījumā. Visi runā par aizbraucēju ekonomisko zaudējumu, bet reti kurš par drošības zaudējumiem. Lacīša "veiksmes" stāsts ir ar daudz nopietnākām sekām, ja to vērtēt kopainā.
N.Māstrihts
22.04.2014. 09:59»
pilsonis
Vienīgais, ko tā saucamās latviešu partijas ir darījušas pēdējos 23 gadus, ir baidījušas latviešus ar krieviem, ar Maskavu, ar Maskavas 5.kolonnu, bet tā aizsegā vusu laiku tikai zagušas, zagušas un zagušas. Tas, lai latvieši un visi valsts iedzīvotāji dzīvotu labāk, tas pie varas esošos nav interesējis...
Muļķības - visi vnk vainu noveļ cits uz citu - latvija pilna krievvalodīgiem, Ušakam iedeva varu, tad lai atbild. Ta sjau arī ir pirmais pašvaldības jautājums - iedzīvotāju drošiba.
Latviju, kā ES valstus, sistēmiski un sistemātiski ar speciālu projektu un parādiem izzog SVF, PB - komunisti, kas pie varas joprojām - nespēj un nevēlas pārvaldīt valsti, bet gatavi savu privilēgiju dēl to pārdot vai uzdāvināt.
pilsonis
22.04.2014. 09:50Vienīgais, ko tā saucamās latviešu partijas ir darījušas pēdējos 23 gadus, ir baidījušas latviešus ar krieviem, ar Maskavu, ar Maskavas 5.kolonnu, bet tā aizsegā vusu laiku tikai zagušas, zagušas un zagušas. Tas, lai latvieši un visi valsts iedzīvotāji dzīvotu labāk, tas pie varas esošos nav interesējis. Priekš kam jums pensijas! Priekš kam jums bērnu pabalsti! Priekš kam jums bezmaksas medicīna un izglītība! Jums tā vietā visus laiku jābaidās un jādomā par to, ka krievi atnāks. Arī armiju mums nevajag. Mums taču ir NATO. Tādām traģēdijām kā Zolitūde, vajadzēja valsts iedzīvotājus vienot, bet nē, arī to tādas Ēlertes un Āboltiņas izmantoja, lai mēģinātu kurināt naidu pret krievu Ušakovu. Ja Rīgas mērs būtu bijis latvietis vai dajebkas, bet no pareizās partijas, tad brēktu un spiegtu, ka viņš nevar nest par to atbildību, bet kad mērs pagadījās krievs un no nepareizās krievu partijas, tad višus suņus piekarināja viņam. Tā bija vienkārši zemiska varas partijas rīcība. Pēc tā nav ko brīnīties, ka nākamajās Saeimas vēlēšanās uzvarēs Sakaņas centrs. Nav pat vērts diskutēt par to, ka pašreiz pie varas esošie nebūs tie, kas spēs valsti grūtā situācijā vienot. Grūtā brīdī tā izjuks pati pat bez krievu tankiem vēl vieglāk kā Ukraina.
N.Māstrihts
22.04.2014. 09:33»
Viedais
Tikpat labi Zolitūdes traģēdijā var vainot bīskāpu Albertu fon Bukshēvdenu, jo arī tad nebūtu Maximas. Žēl, Māstrīt, ka izrādies vienkārši bezsirdīgs nerealizējies diktatoriņš. Pat mūsu žuļiki pie varas ir galvas tiesu pārāki, jo viņi atšķir labo no ļaunā, piekopjot pēdēdējo cilvēcisko vajību vadīti...
Tikai vienkāršas cēloņsakarības - izvācoties Krievijas karaspēkam no Latvijas, okupantiem bija jāatgriežas Krievijā, Zolitūdes "guļamrajons" jānograuj līdz ar zemi.
Ja būtu nograuts Zolitūdes guļamrajons, nebūtu finansēts Maximas "steigas"un paviršības projekts.
Secīgi - nebūtu gājuši bojā latvieši, kas atradās Maximā.
Šo latviešu, pirmkārt, un tikai, otrkārt, krievvalodīgo okupantu nāvē Maximā, tikai un vienīgi vainojama Krievija, kas joprojām Latviju cenšas pārkrievot.
Putins vnk ir jāved "pie prāta", lai izved no Latvijas krievvalodīgos okupantus, kas nav aizbraukuši uz Krieviju ar Krievijas karaspēku un par Krievijas līdzekļiem, ko tā saņem, pārdodot gāzi. Tas būtu „veļikodušno”, īsti krieviski.
Un Putinam, lai viņam pasaule izrādītu cieņu, nevis bailes, tas jādara nekavējoties, sodot lembergveidīgos un bērziņveidīgos, un brigmaņveidīgos, čepānesveidīgos tautas nodevējus ar ilgiem izsūtījumiem uz Sibīriju par nodevību pret latviešu tautu, vai publiski pēc soda piešķiršanas uzreiz jāapžēlo ar izraidīšanu uz rietumiem.
Par tautas apzagšanu un genocīdu pret latviešu tautu, kurai simtos tūkstošos jācieš vergu gaitās rietumos.Tikai Putins var nojaukt tā saucamo "uzvaras pieminekli" Rīgā, viņam tas jadara, lai iekļūtu vēsturē. Ar vecajiem paņēmieniem - okupāciju, aneksiju, brutālu pārkrievošanu Puitins vēsturē var nonākt tikai kā bēdīgi slavens.
N.Māstrihts
22.04.2014. 09:25»
Viedais
Tikpat labi Zolitūdes traģēdijā var vainot bīskāpu Albertu fon Bukshēvdenu, jo arī tad nebūtu Maximas. Žēl, Māstrīt, ka izrādies vienkārši bezsirdīgs nerealizējies diktatoriņš. Pat mūsu žuļiki pie varas ir galvas tiesu pārāki, jo viņi atšķir labo no ļaunā, piekopjot pēdēdējo cilvēcisko vajību vadīti...
Tikai vienkāršas cēloņsakarības - izvācoties Krievijas karaspēkam no Latvijas, okupantiem bija jāatgriežas Krievijā, Zolitūdes "guļamrajons" jānograuj līdz ar zemi.
Ja būtu nograuts Zolitūdes guļamrajons, nebūtu finasēts Maximas "steigas"un paviršības projekts.
Secīgi - nebūtu gājuši latviešu, kas atradās Maximā.
Šo latviešu, pirmkārt, un tikai ,otrkārt, krievvalodīgo okupantu nāvē Maximā, tikai un vienīgi vainojama Krievija, kas joprojām Latviju cenšas pārkrievot.
Putins vnk ir jāved "pie prāta", lai izved no Latvijas krievvalodīgos okupantus, kas nav aizbraukuši uz Krieviju ar Krievijas karaspēku un par Krievijas līdzekļiem, ko tā saņem, pārdodot gāzi. Tas būtu „veļikodušno”, īsti krieviski.
Un Putinam, lai viņam pasaule izrādītu cieņu, nevis bailes, tas jādara nekavējoties, sodot lembergveidīgos un bērziņveidīgos un brigmaņveidīgos, čepānesveidīgos tautas nodevējus ar ilgiem izsūtījumiem uz Sibīriju par nodevību pret latviešu tautu.
Par tautas apazagšanu un genocīdu pret latviešu tautu, kurai simtos tīkstošos jācieš vergu gaitās rietumos.Tikai Putins var nojaukt tā saucamo "uzvaras pieminekli" Rīgā, viņam tas jadara, lai iekļūtu vēsturē. Ar vecajiem paņēmieniem - okupāciju, aneksiju, pārkrievošanu Puitins vēsturē var nonākt tikai kā bēdīgi slavens.
Re
22.04.2014. 08:48»
Viedais
Manuprāt, pašreiz bilde ir šāda. Ja kāda nosacīti latviska partija grib uzvarēt Rīgas pašvaldības vēlēšanās, tām mazāk ir jālamā Ušakovs, bet jāpārliecina, ka atšķirībā no t.s. nacionāļu Domes sastāviem pirms Ušakova viņi pratīs vadīt pilsētu. Ieteicams, lai mēra kandidāti zinātu sabiedriskā transporta...
20% ne vien politisks, bet arī tautā plaši apcilāts ekonomisks rādītājs. Rīga ir daudzpusīga. Vieniem tas palīdz vairot savas ģimenes labklājību, citiem piekoptās īpatnējās politiski-ekonomiskās rosības rezultātā pieaug izdevumi, kas iecērt liktenīgus robus ģimenes budžetos. Uz needušu rīdzinieku un viņu bērnu rēķina kādiem negodīgiem tautas saimniecību vadītājiem apcirkņi lūzt no personīgiem uzkrājumiem, un viņus tas nemulsina. Tā viņi augot audzināti un tāda ir viņu izpratne par godīgumu. Priekšvēlēšanu politiskie lozungi par labāku dzīvi visiem rīdziniekm, tiklīdz vēlēšanas garām, tiek nomainīti ar uz % balstītu negodpratīgu samniecisko rosību. Atkarībā no tā, cik tiešām saimnieciski labi vai slikti vadīta pilsēta, novads vai valsts, var spriest pēc nabadzīgo (nevis oficiāli reģistreto maznodrošināto) un ekonomiskā trimdā aizceļojušo skaita, salīdzinājumā ar dažu varoņu ikdienas un gada griezumā apjomīgiem ģimenes izdevumiem. Polittehnologu pārdotās reklāmas ar dižo tatas kalpu varoņdarbu sakarstiem ir melīgi, jo statistika atspoguļojot realitāti ir nepielūdzama. Par to ir tas stāsts.
marfa
21.04.2014. 21:50»
paija
Krievi nevis nāk, bet jau rīkojas, Putina un Krimas iedvesmoti...
nu un kāpēc krievi nevarētu nākt viņi tādi paši pilsoņi kā latvieši un šī ir viņu valsts grib un nāk ...
dižēni un vareni kā viena tante teica ...
Viedais
21.04.2014. 20:02»
N.Māstrihts
Kuram muļķim vēl nav skaidrs? Ja okupanti būtu pametuši Latviju kopā ar karaspēku, Zilitūdes guļamrajona nebūtu,tas būtu nojaukts kā Liepājas karosatas masīvs, nebūtu arī Maximas Zolitūdē, neietu bojā latvieši, kas tanī brīdī bija Maximā. Putin, savāc šos okupantus un nebāz galvu Latvijā...
Tikpat labi Zolitūdes traģēdijā var vainot bīskāpu Albertu fon Bukshēvdenu, jo arī tad nebūtu Maximas. Žēl, Māstrīt, ka izrādies vienkārši bezsirdīgs nerealizējies diktatoriņš. Pat mūsu žuļiki pie varas ir galvas tiesu pārāki, jo viņi atšķir labo no ļaunā, piekopjot pēdēdējo cilvēcisko vajību vadīti. Tu neatšķir.
kefrims
21.04.2014. 19:19»
N.Māstrihts
Kuram muļķim vēl nav skaidrs? Ja okupanti būtu pametuši Latviju kopā ar karaspēku, Zilitūdes guļamrajona nebūtu,tas būtu nojaukts kā Liepājas karosatas masīvs, nebūtu arī Maximas Zolitūdē, neietu bojā latvieši, kas tanī brīdī bija Maximā. Putin, savāc šos okupantus un nebāz galvu Latvijā...
vainīgas ir zviedru bankas kuras finansēja šos lētos projektus kā terora ieroci bumbu ar laika degli pret latviešu tautām.
zviedri ir ļauna valsts nacistu atbalstītāji kuri tikai priecājas par citu tautu ciešanām.
N.Māstrihts
21.04.2014. 19:01»
....
nelieti mārstriht labāk paskaidro kāpēc tu nelietis ļauni izņirgājies par solitūdes upuriem
Kuram muļķim vēl nav skaidrs? Ja okupanti būtu pametuši Latviju kopā ar karaspēku, Zilitūdes guļamrajona nebūtu,tas būtu nojaukts kā Liepājas karosatas masīvs, nebūtu arī Maximas Zolitūdē, neietu bojā latvieši, kas tanī brīdī bija Maximā. Putin, savāc šos okupantus un nebāz galvu Latvijā!
....
21.04.2014. 18:41nelieti mārstriht labāk paskaidro kāpēc tu nelietis ļauni izņirgājies par solitūdes upuriem ...
turklāt pats trakākais ka pārējie komentētāji sociopāti tevi toreiz nenosodīja bet pat atbalstīja !?
nelieti mārstriht labāk paskaidro kāpēc tu nelietis ļauni izņirgājies par solitūdes upuriem ... turklāt pats trakākais ka pārējie komentētāji sociopāti tevi toreiz nenosodīja bet pat atbalstīja !?
21.04.2014. 18:41»
N.Māstrihts
Es esmu sociopāts no sociopātu biedrības. Mēs kā anonīmie sociopāti tiekamies 1x nedēļā un izstāstām ceļus, kā atturēties no anonīmās komentēšanas. Pēc pēdējās sanāksmes, esmu noturējies tikai 1 dienu, citiem izdodas 10 un vairāk...
nelieti mārstriht labāk paskaidro kāpēc tu nelietis ļauni izņirgājies par solitūdes upuriem ...
turklāt pats trakākais ka pārējie komentētāji sociopāti tevi toreiz nenosodīja bet pat atbalstīja !?
Viedais
21.04.2014. 14:31»
Re
Rīgā 20% nepietrūka un vēl palika pāri
Manuprāt, pašreiz bilde ir šāda. Ja kāda nosacīti latviska partija grib uzvarēt Rīgas pašvaldības vēlēšanās, tām mazāk ir jālamā Ušakovs, bet jāpārliecina, ka atšķirībā no t.s. nacionāļu Domes sastāviem pirms Ušakova viņi pratīs vadīt pilsētu. Ieteicams, lai mēra kandidāti zinātu sabiedriskā transporta biļešu cenas un kaut maķenīt orientētos komunālā saimniecībā. Valdošā koalīcija rīdziniekus zemapziņā pielīdzina krimiešiem. Mēģinājumi daudzviet sociāli ekonomiskā plāksnē ieriebt visiem Rīgas iedzīvotājiem par to, ka viņu vairākums nobalsoja par SC (bet ventspilniekiem par to, ka viņi atbalsta Lembergu) tikai parāda valdošo partiju zemiskumu un nespēju domāt valstiski.
Re
21.04.2014. 12:14»
cenzura
Kremla agentiem ir uzdots sagatavot sabiedrisko domu,SC nakot pie varas ,balsos par NATO atstasanu. LR ir sagatavota 5.kolona,kura sastav no latviesu lumpeniem,jo sovinistiem trukst ap 20% balsu
Rīgā 20% nepietrūka un vēl palika pāri ;)
N.Māstrihts
21.04.2014. 10:05»
Viedais
N.Māstriht, špions no tevis nekāds, citādi jau sen būtu sapratis, kurš te ir Māliņš. Turklāt virsniekvietnieks. Turklāt Māliņš nav īpaši erudīts tehniskos jautājums, Lai gan humors arī reizēm mēdz būt saldofonisks. Tāpēc "opreģeļis", kurš galu galā ir sīks sociopāts - EX-seržants, Māliņš vai tavs atspulgs...
Es esmu sociopāts no sociopātu biedrības. Mēs kā anonīmie sociopāti tiekamies 1x nedēļā un izstāstām ceļus, kā atturēties no anonīmās komentēšanas. Pēc pēdējās sanāksmes, esmu noturējies tikai 1 dienu, citiem izdodas 10 un vairāk.
Iepriekš bija 1 gads - lielākais sasniegums.
Anonīmie komentētāji, sociopāti, pārsvarā ir vientuļi vīrieši no 40 gadu vecuma, kuri dzīvē pārsvarā ir neveiksminieki, ar retiem izņēmumiem. Anonīmi komentējot, viņi ar komentāriem sev sagādā gandarījumu, ko psihiatri pielīidzina cigaretes izsmēķešanai - kā apbalvojuma veids.Anonīmā kometēšana ir atkarības paveids.
Kad pēc kāda laika anonīmais komentētājs, sociopāts, sagrib "uzsmēķēt" viņš atkal atgriežas portālā, lai pārlasītu komentārus- "izvēlētos vajadzīgo cigarešu marku"..
Sievietes, kā sociopātes, ir maz, lielākā daļa, kas atrodamas komentāros, lai piesaistītu anonīmos sociopātus portālam, portāla vadība it kā publicē sieviešu komentārus, kas patiesībā ir viltoti.. ar mērķi piesaisatīt aktīvu daudzumu anonīmos komentētājus portālam..
tuksnesis
21.04.2014. 08:10hmmmj dombrovskis krela agents bet vai ta kremlis vada valutas fondu ?
Vai ta ir taktika lai valutas fonds mus iznicina un tad atnak krievi ka ukraina ?
....,
21.04.2014. 01:14tieši tā grantiņa kungs šeit pareizi jau pateica ka vienotība un visu latvijai ir maskavas aģenti ...
zaļais
21.04.2014. 00:41valdībām vnk vieglāk manipulēt ar visiem tiem latviešiem krieviem zīdiem ēbrejiem ko tur ...
pasaka tu esi žīds tātad klausi ko mēs tev liekam tu latvietis rej uz krieviem ...
nekādu asimilāciju arī lv valdība nemaz negrib viņi grib segregāciju tieši nevis asimilāciju.
vai nu idiālā gadījumā genocīdu par ko viņi te komentāros visu laiku sapņo ...
manas pavasarīgās pārdmas
20.04.2014. 23:12saskaņas centrs piemēram ir biedēkļi priekš latviešu tantēm ...
kā arī lai krāptu krievus ka atnāks kādreiz saskaņa lai viņi nedumpotos ...
un arī lai latviešiem nebūtu sakarīga opozīcija ...
saskaņieši nemaz negrib pie varas citādi izmantorjot drausmīgo ekonomisko situāciju to jau sen visu varēja noorganizēt.
nekādus zaļos vīriņus nevajdzēja paši latvieši to dombrovski padzītu ar mietu.
tai vietā saskaņieši tikai smējās kā dombrovskis aplaupa gan krievus un latviešus.
krieviem to pasniedz kā labu lietu ka lūk dombrovskis izgāžas tas mums labi.
itkā krievus valsts bankrots nemaz neskartu un viņiem nebūtu jāaizbrauc ...
Viedais
20.04.2014. 23:00»
Kāpēc autors
nesaka nevienu vārdu,ka Latviju pārvalda čekisti un komunisti??? Nevienu vārdu par naida kurinātājiem Ždanoku,Lindermani,Osipovu,Gopoņenko,Krivcovu u.c.??? Kāpēc autors neiesaka atvērt čekas maisus??? Tie visi ir šantažejami.UN,kas ir Zatlers ar RP
Čekas maisu tēma skārta rakstā dievzeme.lv - Briseles "sūkātājs". Turpat arī loma, kas latvju nacionālistiem atvēlēta ES, kā arī Everts (pats to nezinot) atbild Grantiņam, ka 80% LV kapitāla pieder NATO valstīm. Taču es pilnīgi piekrītu Grantiņam (konvertējot viņa lamu šalti sakarīgā runā), ka tas nenozīmē, ka mums būtu jāklanās pašmāju vai Austrumu blēžiem, neatkarīgi no viņu etniskās piederības un politiskās pagātnes.
gailis
20.04.2014. 22:31»
zoss
Atceroties, kā PAREX afēras rezultātā krievu mafija diktēja noteikumus Latvijas valdībai, un Latvijas valdība bučoja pakaļu krievu mafijai un dara to vēl šodien, nav saprotams, kur rodas tie muļķi, kas tic Rinkēvica un tamlīdzīgo tekstiem. Tas, ko viņi runā, ir pilnīgi pretrunā ar to, ko viņi dara...
savkārt pēc tam atnāca dombrovskis un rietumiem atdeva parexa sindicēto kredītu vairāku miljardu apmērā ...
Viedais
20.04.2014. 20:12»
zoss
Liepājas žīdu mafija ar Sesku un Velmeri fiksi pārdod krieviem LM ostu, lai gan tā būtu ideāla vieta NATO kuģiem
Ja Liepājas osta kaut mazliet interesētu NATO, tad alianses kuģi par pīrādziņu tur jau sen atrastos.
jjjjjjj
20.04.2014. 19:12»
zoss
Liepājas žīdu mafija ar Sesku un Velmeri fiksi pārdod krieviem LM ostu, lai gan tā būtu ideāla vieta NATO kuģiem
nato utainajiem plukatām okupantiem nav ko līst iekšā mūsu ostās ...
L.Grantiņš H-86
20.04.2014. 19:01»
Kāpēc autors
nesaka nevienu vārdu,ka Latviju pārvalda čekisti un komunisti??? Nevienu vārdu par naida kurinātājiem Ždanoku,Lindermani,Osipovu,Gopoņenko,Krivcovu u.c.??? Kāpēc autors neiesaka atvērt čekas maisus??? Tie visi ir šantažejami.UN,kas ir Zatlers ar RP
Kapēc lai autors to darītu, ja viņš pats ir viens no viņiem.
latvis
20.04.2014. 18:40»
L.Grantiņš LRTT
Nu nemālē cilvēkiem acis ciet ar izkārnījumiem. Latvieši, ukraiņi un citi, nevēlas ar krieviem uz vieniem krūmiem pačurāt iet, kur nu vēl kopā ar viņiem pret Dombrovski, kurš ir visīstākai Maskavas ieliktenis un VIENOTĪBA SC latviskais variants. Māliņš ir visīstākais provokators ar Lindermani kā fīreru...
man gan taisni patīk iet čurāt kopā ar krievietēm jauks zelta lietutiņš sanāk ...
zoss
20.04.2014. 18:16Liepājas žīdu mafija ar Sesku un Velmeri fiksi pārdod krieviem LM ostu, lai gan tā būtu ideāla vieta NATO kuģiem
Kāpēc autors
20.04.2014. 17:33nesaka nevienu vārdu,ka Latviju pārvalda čekisti un komunisti??? Nevienu vārdu par naida kurinātājiem Ždanoku,Lindermani,Osipovu,Gopoņenko,Krivcovu u.c.??? Kāpēc autors neiesaka atvērt čekas maisus??? Tie visi ir šantažejami.UN,kas ir Zatlers ar RP???
zoss
20.04.2014. 17:27Ja valsts turās uz budžeta konsolidācijas puņķiem, tad vissīkākā provokācija var izraisīt ķēdes reakciju un valsts sabrukumu dažu stundu laikā
Dzintars
20.04.2014. 16:45Pilnībā piekrītu. Uzskatu, ka mēs esam nodoti un mūsu turpmākās pastāvēšanas vārdā, mums agri vai vēlu, katram, būs jāizdara izvēle, būt latviešiem, vai nebūt.
krahhs
20.04.2014. 13:21»
Autors (EX-seržants)
Kas zin, varbūt ari kadreiz tiks. Iesaku tev, no trēšā stava apmīztā padomiskā atrauga sagatavoties tam laikus
kad tiksi izaarsteets,vareesim padiskuteet napoleona,atvainojos ex serzanta kungs
L.Grantiņš LRTT
20.04.2014. 13:03»
gopņiks
ja kāds taisa tikai krievu maidenu vai tikai latviešu maidenu vai kā grantiņš saka ka visi ir noziedznieki un vajaga deokupāciju...
Nu nemālē cilvēkiem acis ciet ar izkārnījumiem. Latvieši, ukraiņi un citi, nevēlas ar krieviem uz vieniem krūmiem pačurāt iet, kur nu vēl kopā ar viņiem pret Dombrovski, kurš ir visīstākai Maskavas ieliktenis un VIENOTĪBA SC latviskais variants. Māliņš ir visīstākais provokators ar Lindermani kā fīreru. Tāds pats KA-KA kā Dimiters.
Šājā rakstā ir redzami krievžīdiskie noziedznieki, kuri sabotē Rietumus:--http://tautastribunals.eu/?p=19463
advokāts
20.04.2014. 07:22Eduards Hodos par maidan un "krievi nāk po ukrainski - piedodiet jevreiski"
http://www.youtube.com/watch?v=LKrqHAq_RBk&feature=youtu.be
gopņiks
20.04.2014. 03:47»
krievu aizstāvji
Также лидер сепаратистов попросил местных жителей сообщать "народной дружине" обо всех подозрительных личностях в городе, "особенно говорящих на украинском языке...
ja kāds taisa tikai krievu maidenu vai tikai latviešu maidenu vai kā grantiņš saka ka visi ir noziedznieki un vajaga deokupāciju.
šādā gadījumā visdrīzāk tā ir provakācija jo maidenam būtu jābūt kopējam krievu latvišu citu pret dombrovska kliķes korupciju.
no otras puses varbūt latvieši tiešām palikuši tik vāji ka nevar neko izdarīt mīļajam dombrovskim.
šādā gadījumā ja krievi var dabūt viņu laukā tad domāju kalatvieīem katrā ziņā nevajdzētu šo procesu traucēt ...
onkols
20.04.2014. 00:08»
mmmzzzs
ukrainas tauta ir gan austrumos gan rietumos...
PSRS ar hitlerisko Vāciju sadalīja EIROPAS KONTINENTU!Zviedru bankas tu saki..?Piediršu es tos sūda sviedrus,kas izdeva LATVIEŠU LEĢIONĀRUS! NEKAS NETIKS AIZMIRSTS!Tu bankas nomainīt gribi? Pret sinepju (lietuviski - šenopis,akcentu uzlikt?)plāksteri?Tevi neapjāja žīdu bankas?
Man,mani nacionāļi ir tuvāki, nekā tavi lindermani un osipi,ždanokas(goda vārds,nopirkšu kucīti,vārdu došu...).
raženais
19.04.2014. 23:50kāpēc tev savā latviskajā dižmanībā liekas ka tas ko krievs dara 9 maijā pie pieminekļa kaut kādā sakarā ir ar tevi ???
raženais
19.04.2014. 23:48»
onkols
Ir vietas,kur krievi var rīkoties,da jeb kā!Mani tas maz uztrauc,ko par viņiem saka Turcijā vai Kiprā! Ja viņiem tur obers par naudu taisa minetu,tā jābūt arī pie mums,jo mēs esam politkorekti?Var būt 9.maijā 2 minetus par 1 cenu? Nu gabals tak nenokritīs,va ne? Pierasts jau! VIEDAIS!Nopērc vazelīnu...
kāpēc tev savā latviskajā dižmanībā liekas ka tas ko krievs dara 9 maijā pie pieminekļa kaut kādā sakarā ir ar tevi ???
onkols
19.04.2014. 23:44»
Autors (EX-seržants)
Ja būsi ievērojis, tad Ex-seržants raksta par konkrētam lietām- potencialā pretinieka bruņojuma raksturojums, taktika, nepiec.pasākumi drošības nostiprināšanā utml., tapēc arī vietejie sovoki un Kremļa skribenti cītīgi velk mīnusiņus savā stulbuma iedomājoties, kas tas mani spēj ietekmēt. Rakstu par...
Kam tāds grantiņš interesē? Purgž tik,kā suns bez zobiem:mēs kārsim,mēs šausim...Labā durkā laikam tup,internets pieejams...Tad jau var karot,vanags,ble...
onkols
19.04.2014. 23:32»
Viedais
Pirmkārt, par valodu. Šeit it kā visu skaidri izklāstīju. Likumdošanā jānosaka nozares, profesijas un amati, kuros ir nepieciešamas valsts valodas zināšanas un tā strikti jāievēro...
Ir vietas,kur krievi var rīkoties,da jeb kā!Mani tas maz uztrauc,ko par viņiem saka Turcijā vai Kiprā! Ja viņiem tur obers par naudu taisa minetu,tā jābūt arī pie mums,jo mēs esam politkorekti?Var būt 9.maijā 2 minetus par 1 cenu? Nu gabals tak nenokritīs,va ne? Pierasts jau! VIEDAIS!Nopērc vazelīnu,pierodi,pēčāk jau pašm iepatiksies,savādāk liksies nepareizi...
onkols
19.04.2014. 23:15»
Fēlis
Varu vien piekrist, tikai par tām plāksnītēm... atvainojiet, bet tad jau arī galvaspilsētā tās jāizkar kirilicā, nemaz nerunājot par Daugavpili, kurā iebraucis, jūties kā citā valstī. Citādas sejas, citādi apģērbi, citāda izturēšanās un minimālas izredzes tapt saprastam latviski pat veikalā. Ja pretī...
Tur laikam uzvārdā kļūda,būs bijis kāds malins...
Sems
19.04.2014. 22:47Tā vien izskatās, ka dažus autorus un vairākus komentētājus pienācis laiks ārstēt ar strāvu
Viedais
19.04.2014. 22:43»
L.Grantiņš H-86
Domāju, ka amēba pat tādu muļķību neatļautos.Interesanti,- Latviju izzog žīdi, krievi un komunisti, kuri pilda Maskavas norādījumus, bet ES un ASV tiek dēvēti par kaklakungiem.Un tikai jāpabrīnās, cik Māliņš "poētiski" izsakās: Krievzeme, nevis Krievija !!! Cik dziļi ielīdis krievam...ka sāk jau no ...
Kā Viedais paziņoju: rakstam pievienotajā attēlā redzamais galvaskauss nav Māliņa galvaskauss ;)
Viedais
19.04.2014. 22:36»
L.Grantiņš H-86
Domāju, ka amēba pat tādu muļķību neatļautos.Interesanti,- Latviju izzog žīdi, krievi un komunisti, kuri pilda Maskavas norādījumus, bet ES un ASV tiek dēvēti par kaklakungiem.Un tikai jāpabrīnās, cik Māliņš "poētiski" izsakās: Krievzeme, nevis Krievija !!! Cik dziļi ielīdis krievam...ka sāk jau no ...
Domāju, ka ar likumu jāaizliedz teikt kaut ko poētisku par Krieviju un vēl virkni valstu, kuras nosauks Grantiņš ;) Par zābaku laizīšanu cilvēkam, kurš ēd Vāczemes maizi gan spriest nepiedienētos
Viedais
19.04.2014. 22:27»
Pretīgs pretīgs raksts
Pretīgs Krievijas propogandas raksts
Lūk, tava teksta spoguļattēls (bez kļūdām)
Lielisks raksts pret ASV un ES propagandu.
Izsvērts viedoklis par pensionāriem, tādus acīmredzamus faktus var uzrakstīt tikai domājošs cilvēks, kam ir izpratne par ASV un ES totalitārisma izpausmēm, par Briseles kontrolētajiem plašsaziņas līdzekļiem.
:) Vai tagad tā māca veidot viedokli ;)
Viedais
19.04.2014. 22:14»
Autors (EX-seržants)
Es neesmu nekāds Māliņš un nevēlos par tādu kļūt (reģistrētais niks ar vārdu "autors" palicis no iepriekšējās reizes). Bet Tu, vecais nelga, esi uzprasījies, tapēc, kad sāksies karš, kurš, cerams, nebūs garš, palūgšu Graubi. lai norīko Tevi manā vadā. Tiksi nozīmēts par snaiperi-dzeguzi un pieķēdēts...
Tu arī nemaz nevari kļūt par Māliņu, tad vajadzēja vai nu no cita cauruma izlīst vai ieprecēties, mainot uzvārdu. Klonēšana arī vēl nav tādā līmenī, tāpēc nesatraucies. Lai gan, ja izrādīsies, ka N.Māstrihts ir šamanis... ;)
Viedais
19.04.2014. 22:07»
!!
Stulbs raksts, kas kūda sabiedrību pret valsti
Nī, nī! Māliņam nepatīk bučot tankus, Māliņam patīk bučot sievišķus. Arīdzan krievu sievišķus ;)
L.Grantiņš H-86
19.04.2014. 22:01»
krahhs
analitisks apkopojums amebas liimenii
Domāju, ka amēba pat tādu muļķību neatļautos.Interesanti,- Latviju izzog žīdi, krievi un komunisti, kuri pilda Maskavas norādījumus, bet ES un ASV tiek dēvēti par kaklakungiem.Un tikai jāpabrīnās, cik Māliņš "poētiski" izsakās: Krievzeme, nevis Krievija !!! Cik dziļi ielīdis krievam...ka sāk jau no kaifa dzejot. Stulbās bildes(ta nazis zobos, ta patrona) un krieviskā leksika parāda, kādus zābakus laiza... .