Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
ES
22.11.2013. 08:55Var meklēt vai nemeklēt vainīgos, bet nedrīkst laist iekšā kautkādas svešzemju Maksimas lai izplēš te savus taustekļus, nograužot vietējos veikalniekus. Tādām Maksimām ir nospļauties uz šeit dzīvojošiem cilvēkiem jo viņu mērķis ir tikai un vienīgi gūt peļņu.
Ēdelveiss
22.11.2013. 09:13Būtība jau godajamais kungs Lato Lapsa visu pasacījis pareizi...tikai aizmirsis pieminēt tādu "sīkumu" ka Latvijas jurisur. Jā, jā tos visa ranga juroistus, kuri sēž tiesās, prokuratūrās, advokātu birojos, saeimas juridiskajās komisijās un tiesībsarga kantorī. Tiesi viņi, cilvekveidīgie, kuri ieguvusi juridisko izglītību, vaicot valdošā 4.maiaj režīma valdošo politmafijas klanu pasūtījumus, izstradā visus sos 'likumus" uz kuriem atsaucoties un balstoties, jebkurš valdošās politmafijas klanu kloakas pietuvinātasi vai pakalpiņš var palikt nesodīts par JEBKURU noziegumu. Un, vēl viena grupa , par visiem valdošās kliķes un tās 4.maija rezīma veiktajiem noziegumiem, kuru nav pieminējis Lato Lapsa ir lATVIJAS REPUBLIKAS PILSOŅI!!! Teisi viņiem vienīgajiem ir dotas balstiesības un, tiesi viņi , balsojot, DELIĢĒ valsts varu politmafijas klaniem.!!!!
7
22.11.2013. 09:14Valsts būvinspekcija pirms vairākiem gadiem tika likvidēta, lai nedublētos valsts un pašvaldību funkcijas. Par Maximas darbiem atbildīga ir Rīgas pašvaldības būvinspekcija. Rīgā nekādi šādi darbi nevar notikt bez 'otkatiem', konkrēti - cilvēkam ar labi zināmo iesauku Mr20%. Ja būvniecības laikā nākas dot kukuļus, tad būvnieki ekonomē uz darba kvalititāti. Rezultāts ir šādas traģēdijas. Pret derdzīgiem kukuļņēmējiem Rīgas Domē cīnās KNAB. Savukārt Lato Lapsa cīnās pret KNAB, visiem līdzekļiem cenšoties torpedēt viņu darbu, lai viņi nevarētu normāli strādāt. Un tagad, kad šāda situācija ir novedusi līdz cilvēku nāvēm, Lato Lapsam nav kauna vēl kaut ko izteikties?!
Protams, tādiem narcisiem nekad nav kauna. Viņi darīs visu, lai tikai pievērstu sev uzmanību. Kaut pār līķiem ies. :(
:)
22.11.2013. 09:15»
7
Valsts būvinspekcija pirms vairākiem gadiem tika likvidēta, lai nedublētos valsts un pašvaldību funkcijas. Par Maximas darbiem atbildīga ir Rīgas pašvaldības būvinspekcija. Rīgā nekādi šādi darbi nevar notikt bez 'otkatiem', konkrēti - cilvēkam ar labi zināmo iesauku Mr20%. Ja būvniecības laikā nākas...
Vai gadījumā pēdējais gads neparāda, ka pats KNAB cīnās pret KNAB? Un uzvar?
Galvenais
22.11.2013. 09:20Visi zelē versijas, nepievēršot vērību galvenajam - traģēdijas cēlonis ir leišu noziedznieku varzas Maksimas personā alkatiba. Tehnogēnas nelaimes notiek arī civilizētākās valstīs par Latviju, bet vakardienas upuri ir uz minēto noziedznieku sirdsapziņas! Ko citu lai teic, ja ,ignorējot,signalizāciju, plaisas , zinot, ka simptomu iemesls varētu būt uz jumta notiekošie darbi, tiek pakļauti dzivības briesmām un nogalināti gan pašu darbinieki, gan pavisam nevainīgi cilvēki?
Nacisti atraduši kārtējo iemeslu zākāties par Ušakovu un krieviem, varbūt šoreiz jāskatās dienvidu virzienā? Un nevajadzētu aizmirst par pašmāju bāleliņieim visādās ekonomikas ministrijās un darba inspekcijās, kuri šo varzu Latvijā ielaiduši un ļauj tai uzdzīrot.
Pareizākais būtu pieteikt Maximai boikotu - lai vācas uz SAVU zemi.
Biber
22.11.2013. 09:22Visvairāk man ir žēl ugunsdzēsējus... vai neviens no VUGD atbildīgajiem - ģenerālīšiem vai bara vadoņiem vai kā viņus tur godā, nedadomājās, ka arī pussagruvušais jumts var sagāzties otrrez?? RIP
N.Māstrihts
22.11.2013. 09:24Daudzinātā Karamāksla, kas sarakstīta Ķīnā ap 2000 gadu pirms mūsu ēras, māca, ka valstī, lai tā pareizi funkcionētu, valsts amatos jāvirza paši labākie no labākajiem, tostarp politiskajos amatos. No minētā izriet, ka šie arī ir nosacījumi, kas būtu jāpilda, lai nenotiktu Zolitūdes traģēdijas un citas eventuālas.
Sīkumaini cepties par notikušo, līdz ar to nav iemesla, jo LV nebīda labākos varas posteņos, bet tādus, kas akli piekrīt valdošajām valsts un tai uzspietajām ASV un Briseles nostādnēm – eirozonas attīstība dibināta uz katastrofām – katastrofu kapitālisma (valstu katasrofālie parādi PB, SVF), kas kopā ar globalizāciju soļo pa pasauli. ES un eirozona kastrofāli iznīcina valstu suverenitātes, nacionālos maksāšanas līdzekļus, 120 cilvēku dienā pamet Latviju, Latvija tiek pārkrievota..No katastrofu kapitālisma, kā redzams, nevar izvairīties, tādēļ starptautiskās sabiedriskās domas uzstādījumi paliek pie atziņas, ka labāk sīkas katastrofas, nevis kari, kādēļ arī dibināts ANO, NATO, ES, ASV, tiek slēgti starptautiskie līgumi, parakstītas konvencijas.
No iepriekšminētā izriet, ka šādos aptākļos, kad valsts amatpersonas un politiskie līderi nav labākie no sabiedrības un nav ieinteresēti valsts un sabiedrības attīstībā un labklājībā, tad arī tiek kultivēta bezatbildība, nolaidība, valsts un sabiedrības apzagšana (Lembergs ar ofšoriem) atbildību noveļot uz padomēm, domēm, kur atbild kolektīvi, rīko sēdes, seminārus utt., lai pie kriminālstbildības nevarētu saukt atsevišķas personas, kā to noteic Krimināllikums un Kriminālprocesa likums.
No kastrofu kapitālisma uzstādījuma viedokļa var paskatīties uz notikumu tā, kā to redz politiķi un amatpersonas – vienaldzīgi un izsakot teicienus- „tā bija laba mācība, lai neatkārtotos”. Kā Seržans no ZZS ilgstoši murgoja TV raidījumā – „Mēs jums parādīisim, lai tas vairs neatkārtotos” – tādi seržanti ir arī Saeimā. Kā redzams tie ir meli un izlikšanās „ar rūpēm un atbildību par valsts un tautas labklājību”– sākot ar banku Baltiju un beidzot ar banku Krājbanka, Rīgas pils nosvilināšanu,Liepājas metalurgu, Zolitūdi..
„Vakar vakarā, kad sāka iezīmēties patiesie Zolitūdes traģēdijas apmēri, par vienu no populārākajiem saukļiem sociālajos tīklos kļuva aicinājums - nav ko uzreiz meklēt vainīgos, labāk visi korī domāsim labas domas!”
Šos saukļus publicē valsts amatpersonas no Drošības policijas, SAB un citām iestādēm, kas vada sabiedrību kā aunu baru, jo..nav jau zināms, vai Zolitūdē nebija teroristu sprādziena.. Pat šo iespējamo sprādzienu nesteidzās atklāt policija, jo savlaicīgi netika pieaicināti kinologi, kas ar suņiem nosaka sprāgstvielu klātbūtni..bet sprādziens notika ļaužu pārpildītā laikā universālveikalā, mārketā, drupas steigšus pa nakti tiek novāktas, slēpjot iespējamās sprādziena pēdas, liekot pieļaut domu, ka sprādzienā varētu būt iesaistītas valsts struktūras.. ja jau netika savlaicīgi pieaicināti kinologi ar suņiem, lai noteiktu sprādziena iespējamibu..,ko atklāt tāpat būtu apgrūtinoši.. Jebkurā gadījumā, ja būtu bijis sprādziens, to sabiedrībai neatklātu..
No „gaišās puses”, kā aicina paskatīties politiķi un amatpersonas, redzams, ka notikums ir ar attīstības pazīmēm (kārtējais Latvijas veiksmes stāsts) – daudz darba dažādiem dienestiem, kas apguvuši un apgūst jaunu pieredzi. To nevarētu apgūt, ja nebūtu šī notikuma, ko mācībās nevar realizēt.
Visbeidzot daudz darba medijiem.. Komentētāji, izsakot viedokļus, kļūst nozīmīgi, cer ar saviem komentāriem gūt atzinību.. Visi kļūst nozīmīgi un novērtēti, ļaujot tiem brīvi izteikties un komentēt.. līdz nākošajām katastrofām!
vanja
22.11.2013. 09:31Varbūt raksta autoram vajadzēja izteikt kaut formalu jūdzjūtību bojā gājušo cilveku piederīgajiem.
Vecais
22.11.2013. 09:37Var arī atcerēties vecākus laikus,kad Repšes kungs un citi pie varas esošie pieļāva,ka bankas BALTIJA un OLMPIJA nekontrolēti vadīja kriminālnoziedznieki.
paija
22.11.2013. 09:40Lapsa ka tads maituerglis pirmais atskrejis zākaties pie līķiem. Par daudzu bezatbildību, protams, taisnība . Derēja jau arī pieminet kā rodas būvatļaujas Rīgas domē un ka piemeru nekluset ari par saviem iemīļotajiem personažiem diviem V. zēl, ka nav sagruvis bez upiuriem vinu korupcijas piemineklis jaunā VID ēka. Aizskāra atzinums ,ka glabējus nedrīksteja sūtīt ieksa. Domaju,ka glabēju darbs ir iet ieksa arī bīstamas ēkas. Varbūt Lapsa doma, ka vajadzeja gaidīt,kamer nostiprinas jumtu ? ASV 11.septembra norikumos arī gaja ieksā un gaja boja desmitiem glābeju un neviens neteica,ka vinus nevajadzeja sūtīt. Vismaz Lapsa vareja pagaidīt līdz kads dos par to arzinumu nevis vāvuļot ar savuam gudrībam. Par ko atbildīgs Kozlovskis, arī nesapratu
N.Māstrihts
22.11.2013. 09:41»
paija
Lapsa ka tads maituerglis pirmais atskrejis zākaties pie līķiem. Par daudzu bezatbildību, protams, taisnība . Derēja jau arī pieminet kā rodas būvatļaujas Rīgas domē un ka piemeru nekluset ari par saviem iemīļotajiem personažiem diviem V. zēl, ka nav sagruvis bez upiuriem vinu korupcijas piemineklis...
Daudzinātā Karamāksla, kas sarakstīta Ķīnā ap 2000 gadu pirms mūsu ēras, māca, ka valstī, lai tā pareizi funkcionētu, valsts amatos jāvirza paši labākie no labākajiem, tostarp politiskajos amatos. No minētā izriet, ka šie arī ir nosacījumi, kas būtu jāpilda, lai nenotiktu Zolitūdes traģēdijas un citas eventuālas.
Sīkumaini cepties par notikušo, līdz ar to nav iemesla, jo LV nebīda labākos varas posteņos, bet tādus, kas akli piekrīt valdošajām valsts un tai uzspietajām ASV un Briseles nostādnēm – eirozonas attīstība dibināta uz katastrofām – katastrofu kapitālisma (valstu katasrofālie parādi PB, SVF), kas kopā ar globalizāciju soļo pa pasauli. ES un eirozona kastrofāli iznīcina valstu suverenitātes, nacionālos maksāšanas līdzekļus, 120 cilvēku dienā pamet Latviju, Latvija tiek pārkrievota..No katastrofu kapitālisma, kā redzams, nevar izvairīties, tādēļ starptautiskās sabiedriskās domas uzstādījumi paliek pie atziņas, ka labāk sīkas katastrofas, nevis kari, kādēļ arī dibināts ANO, NATO, ES, ASV, tiek slēgti starptautiskie līgumi, parakstītas konvencijas.
No iepriekšminētā izriet, ka šādos aptākļos, kad valsts amatpersonas un politiskie līderi nav labākie no sabiedrības un nav ieinteresēti valsts un sabiedrības attīstībā un labklājībā, tad arī tiek kultivēta bezatbildība, nolaidība, valsts un sabiedrības apzagšana (Lembergs ar ofšoriem) atbildību noveļot uz padomēm, domēm, kur atbild kolektīvi, rīko sēdes, seminārus utt., lai pie kriminālstbildības nevarētu saukt atsevišķas personas, kā to noteic Krimināllikums un Kriminālprocesa likums.
No kastrofu kapitālisma uzstādījuma viedokļa var paskatīties uz notikumu tā, kā to redz politiķi un amatpersonas – vienaldzīgi un izsakot teicienus- „tā bija laba mācība, lai neatkārtotos”. Kā Seržans no ZZS ilgstoši murgoja TV raidījumā – „Mēs jums parādīisim, lai tas vairs neatkārtotos” – tādi seržanti ir arī Saeimā. Kā redzams tie ir meli un izlikšanās „ar rūpēm un atbildību par valsts un tautas labklājību”– sākot ar banku Baltiju un beidzot ar banku Krājbanka, Rīgas pils nosvilināšanu,Liepājas metalurgu, Zolitūdi..
N.Māstrihts
22.11.2013. 09:41»
paija
Lapsa ka tads maituerglis pirmais atskrejis zākaties pie līķiem. Par daudzu bezatbildību, protams, taisnība . Derēja jau arī pieminet kā rodas būvatļaujas Rīgas domē un ka piemeru nekluset ari par saviem iemīļotajiem personažiem diviem V. zēl, ka nav sagruvis bez upiuriem vinu korupcijas piemineklis...
Daudzinātā Karamāksla, kas sarakstīta Ķīnā ap 2000 gadu pirms mūsu ēras, māca, ka valstī, lai tā pareizi funkcionētu, valsts amatos jāvirza paši labākie no labākajiem, tostarp politiskajos amatos. No minētā izriet, ka šie arī ir nosacījumi, kas būtu jāpilda, lai nenotiktu Zolitūdes traģēdijas un citas eventuālas.
Sīkumaini cepties par notikušo, līdz ar to nav iemesla, jo LV nebīda labākos varas posteņos, bet tādus, kas akli piekrīt valdošajām valsts un tai uzspietajām ASV un Briseles nostādnēm – eirozonas attīstība dibināta uz katastrofām – katastrofu kapitālisma (valstu katasrofālie parādi PB, SVF), kas kopā ar globalizāciju soļo pa pasauli. ES un eirozona kastrofāli iznīcina valstu suverenitātes, nacionālos maksāšanas līdzekļus, 120 cilvēku dienā pamet Latviju, Latvija tiek pārkrievota..No katastrofu kapitālisma, kā redzams, nevar izvairīties, tādēļ starptautiskās sabiedriskās domas uzstādījumi paliek pie atziņas, ka labāk sīkas katastrofas, nevis kari, kādēļ arī dibināts ANO, NATO, ES, ASV, tiek slēgti starptautiskie līgumi, parakstītas konvencijas.
No iepriekšminētā izriet, ka šādos aptākļos, kad valsts amatpersonas un politiskie līderi nav labākie no sabiedrības un nav ieinteresēti valsts un sabiedrības attīstībā un labklājībā, tad arī tiek kultivēta bezatbildība, nolaidība, valsts un sabiedrības apzagšana (Lembergs ar ofšoriem) atbildību noveļot uz padomēm, domēm, kur atbild kolektīvi, rīko sēdes, seminārus utt., lai pie kriminālstbildības nevarētu saukt atsevišķas personas, kā to noteic Krimināllikums un Kriminālprocesa likums.
No kastrofu kapitālisma uzstādījuma viedokļa var paskatīties uz notikumu tā, kā to redz politiķi un amatpersonas – vienaldzīgi un izsakot teicienus- „tā bija laba mācība, lai neatkārtotos”. Kā Seržans no ZZS ilgstoši murgoja TV raidījumā – „Mēs jums parādīisim, lai tas vairs neatkārtotos” – tādi seržanti ir arī Saeimā. Kā redzams tie ir meli un izlikšanās „ar rūpēm un atbildību par valsts un tautas labklājību”– sākot ar banku Baltiju un beidzot ar banku Krājbanka, Rīgas pils nosvilināšanu,Liepājas metalurgu, Zolitūdi..
„Vakar vakarā, kad sāka iezīmēties patiesie Zolitūdes traģēdijas apmēri, par vienu no populārākajiem saukļiem sociālajos tīklos kļuva aicinājums - nav ko uzreiz meklēt vainīgos, labāk visi korī domāsim labas domas!”
Šos saukļus publicē valsts amatpersonas no Drošības policijas, SAB un citām iestādēm, kas vada sabiedrību kā aunu baru, jo..nav jau zināms, vai Zolitūdē nebija teroristu sprādziena.. Pat šo iespējamo sprādzienu nesteidzās atklāt policija, jo savlaicīgi netika pieaicināti kinologi, kas ar suņiem nosaka sprāgstvielu klātbūtni..bet sprādziens notika ļaužu pārpildītā laikā universālveikalā, mārketā, drupas steigšus pa nakti tiek novāktas, slēpjot iespējamās sprādziena pēdas, liekot pieļaut domu, ka sprādzienā varētu būt iesaistītas valsts struktūras.. ja jau netika savlaicīgi pieaicināti kinologi ar suņiem, lai noteiktu sprādziena iespējamibu..,ko atklāt tāpat būtu apgrūtinoši.. Jebkurā gadījumā, ja būtu bijis sprādziens, to sabiedrībai neatklātu..
No „gaišās puses”, kā aicina paskatīties politiķi un amatpersonas, redzams, ka notikums ir ar attīstības pazīmēm (kārtējais Latvijas veiksmes stāsts) – daudz darba dažādiem dienestiem, kas apguvuši un apgūst jaunu pieredzi. To nevarētu apgūt, ja nebūtu šī notikuma, ko mācībās nevar realizēt.
Visbeidzot daudz darba medijiem.. Komentētāji, izsakot viedokļus, kļūst nozīmīgi, cer ar saviem komentāriem gūt atzinību.. Visi kļūst nozīmīgi un novērtēti, ļaujot tiem brīvi izteikties un komentēt.. līdz nākošajām katastrofām!
Ilze
22.11.2013. 09:43Viss ir pareizi un taisnība, tikai ne par glābēju dzīvības apdrošināšanu!Tāda pastāv, bet netika dota nauda veselības apdrošināšanai, un tas ir kas cits!
Paijas kundzei
22.11.2013. 09:46»
paija
Lapsa ka tads maituerglis pirmais atskrejis zākaties pie līķiem. Par daudzu bezatbildību, protams, taisnība . Derēja jau arī pieminet kā rodas būvatļaujas Rīgas domē un ka piemeru nekluset ari par saviem iemīļotajiem personažiem diviem V. zēl, ka nav sagruvis bez upiuriem vinu korupcijas piemineklis...
Iet runa par būvuzraugu atbildību, bet nevis par projektiem. RD neceļ un nekontrolē ēku celtniecību, to dara tam speciāli paredzētas un labi atalgotas personas. diemžēl padonju laikos bija cita atbildība un tādi būvuzraugi un celtniecības vadītāji sēdētu cietumā.
Ilze
22.11.2013. 09:46»
Galvenais
Visi zelē versijas, nepievēršot vērību galvenajam - traģēdijas cēlonis ir leišu noziedznieku varzas Maksimas personā alkatiba. Tehnogēnas nelaimes notiek arī civilizētākās valstīs par Latviju, bet vakardienas upuri ir uz minēto noziedznieku sirdsapziņas! Ko citu lai teic, ja ,ignorējot,signalizāciju...
Šis nu gan ir nevietā un nepareizi!Nevajag vainot leišus, mēs paši neko negribam darīt , izpārdodam savu zemi,īpašumus,biznesu! Saraksts ir bezgalīgs!
GW
22.11.2013. 09:50Aicinu tautiešus vairs neiepirkties MAXIMA veikalos - ignorēsim veikalu ķēdi kas biznesa vārdā - klaji pārkāpj drošības noteikumus ( būvdarbu laikā ēkā NEDRĪKSTĒJA atrasties cilvēki !!! ) ...
nezin
22.11.2013. 09:51»
Ilze
Viss ir pareizi un taisnība, tikai ne par glābēju dzīvības apdrošināšanu!Tāda pastāv, bet netika dota nauda veselības apdrošināšanai, un tas ir kas cits
Deputāts Kārlis Seržants vakar tviterī runāja tieši par dzīvības apdrošināšanu.
6
22.11.2013. 09:54»
7
Valsts būvinspekcija pirms vairākiem gadiem tika likvidēta, lai nedublētos valsts un pašvaldību funkcijas. Par Maximas darbiem atbildīga ir Rīgas pašvaldības būvinspekcija. Rīgā nekādi šādi darbi nevar notikt bez 'otkatiem', konkrēti - cilvēkam ar labi zināmo iesauku Mr20%. Ja būvniecības laikā nākas...
Tas gan taisnība!Ja būtu Valsts būvinspekcijas uzraudzība, nekas nebūtu savādāk!
tak
22.11.2013. 09:55»
GW
Aicinu tautiešus vairs neiepirkties MAXIMA veikalos - ignorēsim veikalu ķēdi kas biznesa vārdā - klaji pārkāpj drošības noteikumus ( būvdarbu laikā ēkā NEDRĪKSTĒJA atrasties cilvēki
es jau sen tur neko nepērku - viņi var savus salātus mazgāt tālāk.
domas sakrīt at LL
22.11.2013. 09:57var piebilst, par kādu atbildību var būt runa, ir taču šiem politiķu kungiem baigā aizmugure - zviedru bankas. Neba bez viņu ziņas šie tikuši pie varas, tad jau pilda ko saka, bet ja problēmas ar latviešu tautu un cilvēkiem, nekas Jūs, politiķi turpināsiet būt amatos, galvenais pildiet mūsu uzdevumu, pildiet mūsu makus
GW
22.11.2013. 09:57Intresanti kāpēc atbildīgās amatpersonas nav arestētas?? Laikam lai var noslēpt "otaktus" ...
paija
22.11.2013. 09:57»
Paijas kundzei
Iet runa par būvuzraugu atbildību, bet nevis par projektiem. RD neceļ un nekontrolē ēku celtniecību, to dara tam speciāli paredzētas un labi atalgotas personas. diemžēl padonju laikos bija cita atbildība un tādi būvuzraugi un celtniecības vadītāji sēdētu cietumā
Es nezinu,kas vainīgs, ceru,ka to noteiks izmeklēsana. bet tāpat to nevar zinat Lapsa ,kas jau zin,kam jāatkapjas un ko nepareizi darījuši glābeji . Tikpat labi var pieminet Rīgas FDomi kā citus
Iemesls
22.11.2013. 09:57Iemesls ir visai vienkāršs, sistēma te veidota tā, ka nav neviena reāla atbildīgā. Par piemēru ņemam kaut vai Re un Re. Ja viduslaikos galvenajam būvniekam bija jāškiras no rokas vai sliktākajā gadījumā galvas, ja kāds to būvējuma sabrukuma dēļ gāja bojā, tad Latvijā šie neatbild par pilnīgi neko. Tikai paņem līdz pusei no iepirkuma summas un nodod tālāk apakšniekiem, kas strādā pelēkajā zonā, taisa kaut ko puslegālu, attiecīgi tiek likvidēti un no jauna nodibināti, ja sataisa kaut kādu problēmu, bet tas arī viss. Attīstītajā pasaulē pasaka, ka tāds Re un Re atbild par katra apakšnieka darbinieka sastrādāto, darba līguma un samaksas esamību un tā joprojām, un izrādās, ka būves gan kvalitatīvas, gan lētākas.
Jautājums, kādēļ Latvijā šādas normas vēl arvien nav? Katrs pats var izdomāt iemeslu, bet sponsori šie patiesi dāsni.
Patiesi - vakarējie komentāri par vainīgo nemeklēšanu bija necieņas izrādīšana bojā gājušajiem, lai neteiktu kādu stingrāku vārdu, tāpat kā šodienas, kas pieprasa iepirkumiem vēl vairāk naudas. Tā kaste Daugavas malā, ko sauks par LNB, varētu jau tagad būt visdārgākā bibliotēka pasaulē, tāpat kā tilts.
Pēc Latvijas likuma burta būs apmēram tā - atadīs tačku stūmēju un pateiks, ka vainīgs, pārējie turpinās savu rūpalu un šķūņu stutēšanu, par kuru kvalitāti neviena atbildīgā un garantija tik ilga kā fēnam vai kafijas mašīnai. Un, protams, izmainīs Iepirkuma likumu, lai tādi Re un Re, kur strādā tikai finansisti ar mega algām, vēl vieglāk uzvarētu konkursos, kur jau tagad tiek tēlota vairāku pieteikumu iesniegšana kaut tās lielās firmas jau iepriekš vienojas, kas ņems kuru pasūtījumu (lasīt, kas nokāsīs summu no valsts par starppakalpojumu).
Protams, pa vidu vēl visādas pseidobūvpārvaldes, kur viss par kukuļiem. Korupcijai un šķērdēšanai te nenostrādā neviena bremze, kas pastāv attīstītajā pasaulē.
Šausmas, ka tas bērns tur gaidīja mammu, kas zem gruvešiem. Amerika (Mr 20) bāšanās ziņās uz tā fona jau groteska izskatās.
es
22.11.2013. 09:59Piekrītu Lato Lapsam pilnībā! Tikai - ko ta darīt mums mirstīgajiem, vēlētājiem? Kā tad lai to atbildību pieprasa un kā to bezatbildību un paviršību likvidēt? Vai tas maz vairs iespējams..............
Tāds darbs-dienests
22.11.2013. 10:02»
Biber
Visvairāk man ir žēl ugunsdzēsējus... vai neviens no VUGD atbildīgajiem - ģenerālīšiem vai bara vadoņiem vai kā viņus tur godā, nedadomājās, ka arī pussagruvušais jumts var sagāzties otrrez?? RIP
Mirušos jau nav jāsteidzas glābt, bet jebkurš normāli domājošs cilvēks saprot, ka traumētajiem katra minūte ir dārga, lai viņi nenonāktu mirušo kārtā. Ugunsdzēsējus-glābēju darbs bieži vien ir saistīts ar risku dzīvībai un arī šai gadījumā kavēšanās būtu nepiedodama. Vai viņiem bija jāgaida būvnieku ekspertīzi par būves drošumu? Vainīgi šeit ir celtnieki un MAXIMA. Vieni par savu nekvalitatīvo darbu, bet otri par to, ka veikals netika slēgts būvdarbu veikšanas laikā. Dārza ierīkošana uz jumta nav sienu piekrāsošana, ko var veikt bez objekta darbības apturēšanas. Cilvēkiem liek sodus par to, ka viņi dzīvo ekspluatācijā nenodotā privātmājā. Šeit būvobjektā pilnā sparā notiek saimnieciskā darbība - tirdzniecība. To visu savlaicīgi un adekvāti bija jāskata gan RD Būvvaldē un laikam arī Attīstības departamentā. Kāda gan ir "šāda jautājuma cena" ?
Ilze
22.11.2013. 10:03»
nezin
Deputāts Kārlis Seržants vakar tviterī runāja tieši par dzīvības apdrošināšanu
Bet VUGD pārstāvis teica pretējo! Dzīvības apdrošināšana ir obligāta!
Iemesls 2
22.11.2013. 10:04»
Iemesls
Iemesls ir visai vienkāršs, sistēma te veidota tā, ka nav neviena reāla atbildīgā. Par piemēru ņemam kaut vai Re un Re. Ja viduslaikos galvenajam būvniekam bija jāškiras no rokas vai sliktākajā gadījumā galvas, ja kāds to būvējuma sabrukuma dēļ gāja bojā, tad Latvijā šie neatbild par pilnīgi neko. Tikai...
Šādi tiek izveidots tirgus, jo ES naudas ir galvenais, kas to uztur. Pēc tam, ja privātajiem vajag kaut ko celt, kas ir mikro daļa no visa, tad attiecīgi dabū to, ko vajag.
Nkamais jautājums, vai un kā Latvijā vispār tiek gatavoti plāni krīzes situācijām (un kas to pārbauda, ir taču tik daudz dažādu inspekciju), kaut tai pašā Maximā - kādēļ cilvēki tur gāja atpakaļ, ja bija skaidrs, ka tas šķūnis gāžas, vai šo norādījumu deva kāds no vadības.
nunu
22.11.2013. 10:07Varu saderēt, ka vainīgais izrādīsies "nežēlīga un neiespējama apstākļu sakritība". Nu varbūt arī piesauks pēkšņi uznākušo rudens lietu. Varbūt, kas gan būtu baigi neticami, atradīs pāris strādniekus, kas kaut ko tur neievēroja. Neticami, jo šādā gadījumā vainīgi būtu arī viņu priekšnieki, bet to taču nedrīkst pieļaut.
Lai cik skarbi ir Lapsas vārdi, piekrītu visam. Šorīt asaras par bezjēdzīgajām cilvēku nāvēm mijas ar bezspēcīgām dusmām uz nolādētajiem šīs valsts vadoņiem.
KAS NOTIEK AR ŠO VALSTI ?????? PAR KO IR PĀRVĒRSTA MŪSU LATVIJA ????
22.11.2013. 10:13NO cietušajiem tiek prasīta pacienta iemaksa ?????? Sakot, ka ja jūs atveda ātrā palīdzība tad maksājiet ???? NONSENS !!! Rekur Delfos raksta: http://www.delfi.lv/news/national/politics/no-tragedija-maxima-cietusajiem-prasita-pacienta-iemaksa-apstiprina-stradina-slimnica.d?id=43837926
...
22.11.2013. 10:19Vai tik tā nebija arī darba devēju kaut kāda tur organizācija, kas panāca, ka krīzes laikā tiek būtiski mazināti visas darba aizsardzūbas prasības un lietas, instrukcijas ar pamatojumu, ka ir krīze, darba devējiem šī lieta nav prioritāra. Parāda mūsu prioritātes, kas acīmredzami nav cilvēka dzīvība.
Laura
22.11.2013. 10:19»
Ilze
Bet VUGD pārstāvis teica pretējo! Dzīvības apdrošināšana ir obligāta
Mirušo ģimenēm samaksās, bet tas dzīvību neatdos. Bet kā ar veselības apdrošināsanu, kas apmaksās ārstēšanos ievainotajiem ugunsdzēsējiem?
svetlana
22.11.2013. 10:19Briesmīgi, ka tas notiek 21 gs., kad ir tādas aprēķina programmas, bet agrāk būvētas būves, katedrāles u.c. stāv simtiem gadu, kārtējo reizi pierādas, cik liels ir šī brīža cilvēku stulbums, mantrausība, bet nav brīnums jo skolas pabeidz tie kam ir nauda ne galva, un vadošos amatos strādā cilvēki, kam ir sakari, nevis smadzenes...
///
22.11.2013. 10:20»
KAS NOTIEK AR ŠO VALSTI ?????? PAR KO IR PĀRVĒRSTA MŪSU LATVIJA ????
NO cietušajiem tiek prasīta pacienta iemaksa ?????? Sakot, ka ja jūs atveda ātrā palīdzība tad maksājiet ???? NONSENS !!! Rekur Delfos raksta: http://www.delfi.lv/news/national/politics/no-tragedija-maxima-cietusajiem-prasita-pacienta-iemaksa-apstiprina-stradina-slimnica.d?id=43837926
Pagaidiet nākamo gadu ar jauno reformu, būs vēl interesantākas sekas un cilvēku traģēdijas.
Lapsa nesaprot
22.11.2013. 10:21
Jeb arī varonīgie glābēji gāja bojā tāpēc, ka viņus nāvē aizsūtīja entuziasma pārpilni idioti ar lieliem uzplečiem, kuri nebija parūpējušies par apmācību un pārdomājuši darāmo?
-------------------------------------- --------------------------------------- --
Kad notiek ēkas sagruvums, ugunsdzēsējam ir tikai divas izvēles - vai nu iet iekšā gruvešos, cerībā izglābt vēl dzīvos, vai stāvēt malā un brīnīties. Profesionālis vienmēr izvēlas pirmo, jo tas ir visa viņa darba jēga. Jo nav citas izejas, kā tikai ar SAVĀM PAŠA ROKĀM pieāķēt celtnim paneļa gabalu, vai palikt zem pussabrukušas konstrukcijas domkratu, vai uzcelt uz nestuvēm ievainoto līdzcilvēku. Un nevajag te rakstīt par idiotiem, entuziastiem un citas, pat nezinu, kā lai tās nosauc stulbības. Bet lapsam jau to nesaprast. Nekad.
GODAVĀRDS - lasu un raudu :((((
22.11.2013. 10:24Defos ziņa: Kāds puisēns, kurš pie ceturtdienas vakarā sagruvušā veikala "Maxima" gaidījis savu mammu, nav zinājis, ko par mammas likteni teikt mājās palikušajam mazajam brālītim, vēsta Latvijas Televīzijas raidījums "Rīta Panorāma".
Puika bijis neizpratnē, ko teikt mazajam brālim, kurš palicis mājās par mammas likteni, kura, iespējams, gājusi bojā.
...
22.11.2013. 10:26Lapsam jau tieši izdevīgi, ka notiek šādas traģēdijas. Atkal ir iespēja paspīdēt ar savu superpareizo viedokli un norādīt uz vainīgajiem. Un vēl pašausmināties, cik viss ir slikti, slikti, slikti.
Nelabi jau metas. Ne ar ko neatšķiras no politiķiem, kas šādus gadījumus cenšas izmantot popularitātes gūšanai.
cirks
22.11.2013. 10:27Diez kas viņus sodīs? Vai tas lupata, kurš pats būtu jāsoda? Vai kūkas pārēdušās un konjakus sarijušās tiesneses? Vai policija, kurā vēlmi strādāt izrāda dzīves pabērni, kuru intelekts un izglītības līmenis ir palīgskolas līmenī, kuri neko prātīgu dzīvē nespēj iesākt? Pat ja viņus visus apbērtu ar naudu, vai drīz kas mainītos? Tieneši kā zināms saņem krietni virs tūkstoša, bet vai tas ko ir uzlabojis?
George Walker
22.11.2013. 10:31No one person or company is responsible for this unfortunate incident. We are ALL responsible.
The ROOT cause of accidents in Latvia - both on a personal and on a mass level - are due to the LACK of a Culture of Safety for people and situations at the social level.
Accidents happen and accidents will continue to happen. But, there are FAR TOO MANY accidents in such a small population in such a short period of time.
In everyday life, you can see it with your own eyes:
1. people working in dangerous situations without safety glasses (gardeners - leaf blowing, etc)
2. workman using metal ladders outside working with electricity and electric tools
3. workman outside in rain and wet ground without ground fault electrical cords and protection
4. workman cutting bricks and street / sidewalk pave stones and bricks without improper equipment, tools, setups, eye protection, proper footwear
5. driving habits that are unsafe including speed, drugs and drinking, mobile phones and more
6. poor planning for what to do and how to do in case of an incident
7. lack of preparedness and lack of tools for the response teams
8. poor training and practice of emergency teams
The list goes on and on.
In my opinion, Latvians go about their daily lives with little thought about the safety of what and how they are doing.
My proposal is -- that the top leadership of Latvia needs to join with senior Latvian citizens and put forth a serious Project to create a Culture of Safety awareness at all levels within the Latvian society.
Ingrīda
22.11.2013. 10:36»
6
Tas gan taisnība!Ja būtu Valsts būvinspekcijas uzraudzība, nekas nebūtu savādāk
Agrāk padomju laikos bija noteikumi, kuri paredzēja veikt virkni pasākumu,kas iepriekš jāveic darbojošos vai ekspluatējamos uzņēmumus, un kā jāveic uzraudzība un būvkontrole šādos objektos.Tagad noteikumi tiek izstrādāti nevis drošibai, bet naudas peļņai.Sk.Iepirkumu likums, jaunais Būvniecības likums u.t.t.Qu vadis Lavia???
inspekcija
22.11.2013. 10:361) Kad ēku nodod ekspluatācijā, paraksta attiecīgu aktu. Tie, kas so aktu ir parakstījuši ir pirmie vainīgie.
2) Lai taisītu ziemas dārzu uz jumta ir jābūt attiecīgam projektam un instrukcijām par darbu veikšanu, saskaņotām un apstiprinātām - otrie vainīgie.
3) Nozīmētā atbildīgā amatpersona, kam pienākums uzraudzīt kārtību un darbu izpildīšanu.
Aģents
22.11.2013. 10:37Varbūt pietiktu tikai ar vienu dienu mūsu kopīgi domātu labu domu, lai šodien kaut vēl vienu dzīvu atrastu. Bet mēs jau to vairs neprotam. Palīdzam ļaunumu kultivēt kā nu kurš protam. Un brīnamies, kāpēc mums tik slikti klājas. Tāpēc, ka pārāk daudziem no mums tas patiesībā ļoti patīk.
kkk
22.11.2013. 10:38»
Aģents
Varbūt pietiktu tikai ar vienu dienu mūsu kopīgi domātu labu domu, lai šodien kaut vēl vienu dzīvu atrastu. Bet mēs jau to vairs neprotam. Palīdzam ļaunumu kultivēt kā nu kurš protam. Un brīnamies, kāpēc mums tik slikti klājas. Tāpēc, ka pārāk daudziem no mums tas patiesībā ļoti patīk...
Vai maz ziniet kā ir zaudēt tuvu radinieku, kas vēl jauns? Tur nekādas labas domas nepalīdz, nekādas.
Rihards
22.11.2013. 10:41»
ES
Var meklēt vai nemeklēt vainīgos, bet nedrīkst laist iekšā kautkādas svešzemju Maksimas lai izplēš te savus taustekļus, nograužot vietējos veikalniekus. Tādām Maksimām ir nospļauties uz šeit dzīvojošiem cilvēkiem jo viņu mērķis ir tikai un vienīgi gūt peļņu
Taisnība.Kamēr spēles noteikumus diktēs ārvalstu investori-nekas nemainīsies.
mērkaķis
22.11.2013. 10:42Ja briseles pakalpiņš un Vemjotības galvenais kakulācis nebūtu likvidējis būvinspekciju - varbūt šāds notikums nebūtu noticis.
robertsb
22.11.2013. 10:45Par vainīgiem protams tiks pataisīti celtnieki, arhitekti un būvnieki. Protams viņi dalās, jo bez dalīšanās nevar Rīgā neko uzcelt. Bet īstie vainīgie ir korumpanti no domes un valsts iestādēm. Cilvēkiem beidzot jāsaprot, ka tā saucamie otkati, var skart pilnīgi visus.
ddd
22.11.2013. 10:45»
Rihards
Taisnība.Kamēr spēles noteikumus diktēs ārvalstu investori-nekas nemainīsies
VArbūt ar ārvalstnieku būvētiem, nevis pašmāju pa roku galam meistariem, ceļiem, uz tiem būtu mazāk nāvju, jo ceļu būtu lētāki, kvalitatīvāki, naudas pietiktu vairāku sataisīšanai. Tāpat kā te - vai ir dzirdēts pēdējā laikā, ka Rietumeiropā kaut kas šādi sagāztos?
N.Māstrihts
22.11.2013. 10:48»
ddd
VArbūt ar ārvalstnieku būvētiem, nevis pašmāju pa roku galam meistariem, ceļiem, uz tiem būtu mazāk nāvju, jo ceļu būtu lētāki, kvalitatīvāki, naudas pietiktu vairāku sataisīšanai. Tāpat kā te - vai ir dzirdēts pēdējā laikā, ka Rietumeiropā kaut kas šādi sagāztos
Divus gadus ar sniegu uz jumtu ziemā šis konstrukcijas izturēja un neradīja nekādas pazōimes, ka bruktu. Domāju, ka tas ir sprādziens un citi vēl sekos.Iestādes slēps, ka sprādziens, bet kas tām ticēs?
Par atbildību
22.11.2013. 10:49»
robertsb
Par vainīgiem protams tiks pataisīti celtnieki, arhitekti un būvnieki. Protams viņi dalās, jo bez dalīšanās nevar Rīgā neko uzcelt. Bet īstie vainīgie ir korumpanti no domes un valsts iestādēm. Cilvēkiem beidzot jāsaprot, ka tā saucamie otkati, var skart pilnīgi visus
Par visu atbild būvnieks (un vajadzētu būt tā, ka pats galvenais, kas par to saņem naudu, nevis kaut kādi šaraškina kantori, ko pēc tam iesaista), arī par to, ka piekritis uzcelt par mazāku naudu, nekā iespējams.
nunu
22.11.2013. 10:53»
N.Māstrihts
Divus gadus ar sniegu uz jumtu ziemā šis konstrukcijas izturēja un neradīja nekādas pazōimes, ka bruktu. Domāju, ka tas ir sprādziens un citi vēl sekos.Iestādes slēps, ka sprādziens, bet kas tām ticēs
Interesants viedoklis un interesanta loģika. Gan par sprādzienu, gan par katastrofu kapitālismu. Interesanti, kas slēpjas zem autora pseidonīma. Drošvien jau nekad neatklāsies.