Vai tiešām vajag, par nākotni nedomājot, atteikties no dzelzceļa elektrifikācijas?
Pietiek lasītājs · 02.05.2020. · Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
3,14zģec
07.05.2020. 21:14»
iespējams, ka
Zinu pat vairāk nekā ļoti labi un vairāk nekā publiski ir izskanējis
neticu. No meliem, kas tur valda, nedzims jauna patiesība, no meliem dzims jauni meli ...
Sapnis ar realitātes nokrāsu
06.05.2020. 21:58»
iespējams, ka
Zinu pat vairāk nekā ļoti labi un vairāk nekā publiski ir izskanējis
... ka pavisam tuvu maksātnespēja piezagusies un būs valsts maciņā jāiegrābjas...
iespējams, ka
06.05.2020. 19:55»
zvizģec podkralsja ņezametno
Būtu labi, ja rakstītājs pārzinātu LDz šībrīža reālo situāciju
Zinu pat vairāk nekā ļoti labi un vairāk nekā publiski ir izskanējis.
jaajaa
05.05.2020. 11:40»
Dollārs Franklins
Ķīna vēl pagaidīs, tad vēl pagaidīs. Uzorganizēs ļoti jeiropejusku uzņēmumu un nopirks visu LDz infrastruktūru ar smalku mājienu, "jums no zemūdenes nav kur pazust". Mēs te jeiropas uzņēmums esam gatavi ieguldīt un uzturēt , pat nopirkt to ar ko jūs nemākat saimniekot. Tikai būs daudzi teikumi smalkā...
…:D...klausies, bet tā ir tiešām laba ideja...Eiropai mēs ar savu attieksmi drīz būsim apnikuši, nospļausies, atļaus ar pārdot ķīniešiem...redz, kā Volvo, bija vārguļīgs zviedru dahaģjaga, tagad viss kārtībā, rūpnīcas strādā, algas tautai maksā, cienījamas mašīnas taisa...:)
Dollārs Franklins
05.05.2020. 10:56Ķīna vēl pagaidīs, tad vēl pagaidīs. Uzorganizēs ļoti jeiropejusku uzņēmumu un nopirks visu LDz infrastruktūru ar smalku mājienu, "jums no zemūdenes nav kur pazust". Mēs te jeiropas uzņēmums esam gatavi ieguldīt un uzturēt , pat nopirkt to ar ko jūs nemākat saimniekot. Tikai būs daudzi teikumi smalkā drukā nesaprotamā valodā.
Zinošais
04.05.2020. 16:53»
jaajaa
…:D...nu kas nu būs briesmīgi dārgs un nerentabls pasākums tuvākajā nākotnē, tā ir lidošana...Bafets ir oficiāli pārdevis visas akcijas aviokompānijās...jautājums... vai viņš jau ir sācis caur trešajām firmām uzpirkt bankrotējošos ?...atbilde...nē !...tālāk domā pats...
Velns slēpjoties detaļās !
Savukārt lēts un dārgs ir relatīvas kategorijas !
"Lētums vai dārdzība" rodas tīri politiski jo izmaksas veido dažādi nodokļi, piemēram vai degvielai piemēro akcīzi ! ir arī objektīvas atškirības, jo "gaisa un jūras" ceļi atšķirībā no dzelz vai zemes ceļiem nav jāuztur !
fakts
04.05.2020. 12:18»
jaajaa
…:D...nu kas nu būs briesmīgi dārgs un nerentabls pasākums tuvākajā nākotnē, tā ir lidošana...Bafets ir oficiāli pārdevis visas akcijas aviokompānijās...jautājums... vai viņš jau ir sācis caur trešajām firmām uzpirkt bankrotējošos ?...atbilde...nē !...tālāk domā pats...
Smieklīgi! Lidošana no vienas pilsētas uz otru būšot dārga un nerentabla, bet vilciens, kurš pa ceļam apstājas desmitos pieturu, kurā pasažieti kāpj iekšā un ārā, būšot lēts un rentabls.
jaajaa
04.05.2020. 11:49»
fakts
Tam nav vajadzīgs Rail pilnīgi pietiek at Air
…:D...nu kas nu būs briesmīgi dārgs un nerentabls pasākums tuvākajā nākotnē, tā ir lidošana...Bafets ir oficiāli pārdevis visas akcijas aviokompānijās...jautājums... vai viņš jau ir sācis caur trešajām firmām uzpirkt bankrotējošos ?...atbilde...nē !...tālāk domā pats...:)
fakts
04.05.2020. 11:00»
jaajaa
...par RailBaltic vispār runa neiet kā par peļņas projektu...tas ir vajadzīgs man, lai tiktu uz darbu kaut kur Eiropā, kad šeit vairs vispār nebūs, ko darīt
Tam nav vajadzīgs Rail pilnīgi pietiek at Air.
jaajaa
04.05.2020. 08:31»
viesis
Nu nu, tas, ka kāda grupa noteikti uzvārīsies no šī projekta, nebūt nenozīmē izdevīgumu visai sabiedrībai un valstij... un attiecībā uz RailBaltic, nu nebūs nekāda dižā peļņa no tranzīta šeit, nav nekur nekas tāds aprēķināts. tā, ka būs vien pašiem jāsavelk jostiņas un jāmaksā par to, ka daži no šī ...
...par RailBaltic vispār runa neiet kā par peļņas projektu...tas ir vajadzīgs man, lai tiktu uz darbu kaut kur Eiropā, kad šeit vairs vispār nebūs, ko darīt...:)
jaajaa
04.05.2020. 08:19»
viesis
Nu nu, tas, ka kāda grupa noteikti uzvārīsies no šī projekta, nebūt nenozīmē izdevīgumu visai sabiedrībai un valstij... un attiecībā uz RailBaltic, nu nebūs nekāda dižā peļņa no tranzīta šeit, nav nekur nekas tāds aprēķināts. tā, ka būs vien pašiem jāsavelk jostiņas un jāmaksā par to, ka daži no šī ...
…:D...žēl, ka ES nav ar mieru to naudu uzdāvināt, sadalot uz galvām...katram pa 200 EUR sanāktu...:D...varbūt, pat Tu kaut ko sāktu saprast..:)
viesis
04.05.2020. 06:48»
jaajaa
…:D...vajag elektrificēt...pilnīgi noteikti...tā ir dāvana Latvijai...un arī par RBaltic vispār nav vērts uztraukties...somi un igauņi par tranzītu visu nosegs, pat ja šeit vairs nebūs nekā
Nu nu, tas, ka kāda grupa noteikti uzvārīsies no šī projekta, nebūt nenozīmē izdevīgumu visai sabiedrībai un valstij... un attiecībā uz RailBaltic, nu nebūs nekāda dižā peļņa no tranzīta šeit, nav nekur nekas tāds aprēķināts. tā, ka būs vien pašiem jāsavelk jostiņas un jāmaksā par to, ka daži no šī projekta būs uzvārījušies... un no tā gan Latvija paliks tikai tukšāka :(
P.S. tukšs sauklis par to, ka jāattīsta infrastruktūra un dzīve tūlīt ies uz augšu, ir tāds ne visai sekmīgu studentu lozungs, ja jēdzīgu priekšlikumu nevar izdomāt, tad met šo lozungu, vismaz kaut kas :)
jaajaa
03.05.2020. 17:06»
nu bet
Tu taču gribi iegāzt desmitiem miljonu elektrifikācijā, kas nevienam īsti nav vajadzīga un no kuras lielākā daļa naudas aizies prom no Latvijas. Turklāt tā nekādi neietekmē tranzītu, jo nav manīts, ka Līdz Latvijas robežai pienāktu elektrificēta līnija un tagad tāpēc būtu jāmaina lokomotīves uz robežas...
...to grib(gribēja) ES, un tā ir ES nauda...Latvijai naudas nav jau sen, un kaut ko kaut kur "iegāzt" tā var tikai aizņemoties, un ar "lielo" atļauju...un ES teritorijā paliks tikai "zaļie" transporta koridori...da spried pats, viss tur ir pārāk vienkārši...leiši un poļi mūs "no trases" būs veiksmīgi noņēmuši...:)
nu bet
03.05.2020. 16:26»
jaajaa
...:D...varbūt kaut ko uz cipariem pamatotu pastāstīsi...:D
Tu taču gribi iegāzt desmitiem miljonu elektrifikācijā, kas nevienam īsti nav vajadzīga un no kuras lielākā daļa naudas aizies prom no Latvijas. Turklāt tā nekādi neietekmē tranzītu, jo nav manīts, ka Līdz Latvijas robežai pienāktu elektrificēta līnija un tagad tāpēc būtu jāmaina lokomotīves uz robežas. Lai gan arī tas ir vienkāršs un ātri paveicams darbs.
jaajaa
03.05.2020. 14:42»
tev sanāca tā
Sabēri tajā sapņu kazino visu savu naudu, tagad stāvi ar cepuri pie durvīm un gaidi kad tev pēc dažiem gadiem atmaksās naudu par jauno auto. Podaiķe na propitaņije, ļjuģi dobrije
...tā situācija, ko apraksti, šai valstij jau ir gandrīz pienākusi...vīrusa ietekmē IKP nokritīs, Māstrihtas kritēriji nostrādās, naudu neviens vairs neaizdos, procentu maksājumi paliek...
jaajaa
03.05.2020. 14:39»
tev sanāca tā
Sabēri tajā sapņu kazino visu savu naudu, tagad stāvi ar cepuri pie durvīm un gaidi kad tev pēc dažiem gadiem atmaksās naudu par jauno auto. Podaiķe na propitaņije, ļjuģi dobrije
...:D...varbūt kaut ko uz cipariem pamatotu pastāstīsi...:D..
tev sanāca tā
03.05.2020. 14:29»
jaajaa
...:)...Jums sanāca tā...esmu ticis iekšā sapņu kazino, kur par likmi pretī noteikti plusā dod trīs...bet nelikšu, jo pie izmaksu lodziņa rinda, slinkums gaidīt
Sabēri tajā sapņu kazino visu savu naudu, tagad stāvi ar cepuri pie durvīm un gaidi kad tev pēc dažiem gadiem atmaksās naudu par jauno auto. Podaiķe na propitaņije, ļjuģi dobrije!
ha-ha
03.05.2020. 14:00»
Žulis
Daži momenti, kas man, kā nespeciālistam šajā rakstā likās apšaubāmi. Pirmkārt, izņemot emocijas, šeit nav minēts nekāds ar skaitļiem pamatots elektrifikācijas projekta izdevīgums un tā atmaksāšanās iespējas nākamo gadu laikā, ņemot vērā no un uz Krieviju ceļojošo kravu samazinājuma tendenci. Otrkārt...
Bija laiks,kad atsacijamies no metro un spēkstaciju būvēm,iespējamās slāvizācijas dēļ,tā mums apgalvoja augsts VĻKJS nomeklatūrists,liekās ,tagadējais brīvības izcīnītājs D.I.Tagad situācijā ir nelāgāka.Latviju slāvizē atkal,tāpat kā krievu laikos.Dzelzceļu elektrifikācijas un arī ceļu būvēm tiek piesaistīti slāvu cilmes cilvēki ar tik pierasto krievu saziņas valodu.
Fēlis
03.05.2020. 13:52»
Žulis
Daži momenti, kas man, kā nespeciālistam šajā rakstā likās apšaubāmi. Pirmkārt, izņemot emocijas, šeit nav minēts nekāds ar skaitļiem pamatots elektrifikācijas projekta izdevīgums un tā atmaksāšanās iespējas nākamo gadu laikā, ņemot vērā no un uz Krieviju ceļojošo kravu samazinājuma tendenci. Otrkārt...
Vai tu beidzot neielektu atejā? Lūdzu!
jaajaa
03.05.2020. 13:02»
Žulis
Daži momenti, kas man, kā nespeciālistam šajā rakstā likās apšaubāmi. Pirmkārt, izņemot emocijas, šeit nav minēts nekāds ar skaitļiem pamatots elektrifikācijas projekta izdevīgums un tā atmaksāšanās iespējas nākamo gadu laikā, ņemot vērā no un uz Krieviju ceļojošo kravu samazinājuma tendenci. Otrkārt...
...:)...Jums sanāca tā...esmu ticis iekšā sapņu kazino, kur par likmi pretī noteikti plusā dod trīs...bet nelikšu, jo pie izmaksu lodziņa rinda, slinkums gaidīt...:)
Žulis
03.05.2020. 12:45Daži momenti, kas man, kā nespeciālistam šajā rakstā likās apšaubāmi. Pirmkārt, izņemot emocijas, šeit nav minēts nekāds ar skaitļiem pamatots elektrifikācijas projekta izdevīgums un tā atmaksāšanās iespējas nākamo gadu laikā, ņemot vērā no un uz Krieviju ceļojošo kravu samazinājuma tendenci. Otrkārt, visai apšaubāmi ir tas, ka patreizējās graujošās ekonomiskās krīzes apstākļos, Eiropas savienība atvēlēs 75% finansējumu šim projektam. Un ne jau par Eiropas naudu būs jāsāk šī projekta realizācija. Nezinu, kā konkrēti ar šo projektu, bet Eiropa parasti atmaksā (vai neatmaksā) naudu tikai pēc tam, kad projekts pilnībā realizēts par vietējo naudu. Treškārt, nav korekti ceļiem atvēlētos 75 miljonus pretstatīt dzelzceļa elektrifikācijai vajadzīgajiem izdevumiem. Ceļu uzturēšanai un izbūvei taču tāpat ir vajadzīga nauda. Tātad elektrifikācijai domātie miljoni šajos krīzes apstākļos, kad strauji sarukuši budžeta ieņēmumi, ir visīstākais papildus slogs uz budžetu un to nevar atvieglot uz ceļu naudas rēķina.
jaajaa
03.05.2020. 11:35»
Caurums
Privatie investori drosi var elektrificet !!! Droshi
...:D...privātie no 400 mio dāvanām toč neatsakās...:D
jaajaa
03.05.2020. 11:32»
Zinošais
Ir pat sliktāk, jo ES līdzšinējā politika ir bijusi vērsta uz to lai panāktu savi ieguldīto līdzekļu atpelnīšanu skatoties no ES viedokļa ko savukārt nosaka donorvalstis...
...kas negrib "melno darbu", tas nedabū neko...Latvija nav tādā situācijā, lai kādam noteikumus diktētu...:)
jaajaa
03.05.2020. 11:26»
viesis
Nu nez vai vajag elektrificēt par katru cenu. Elektrificētas līnijas uzturēšana nākotnē ir daudz dārgāka nekā parastās līnijas, un, ja nebūs kravu, tas nozīmē, ka par uzturēšanu maksāsim visi no savām kabatām, lūk arī viss ekonomiskais izdevīgums... šobrīd jau daudz līdzekļu aiziet par ES naudu uzcelto...
…:D...vajag elektrificēt...pilnīgi noteikti...tā ir dāvana Latvijai...un arī par RBaltic vispār nav vērts uztraukties...somi un igauņi par tranzītu visu nosegs, pat ja šeit vairs nebūs nekā...:)
Atsiljotie
03.05.2020. 11:18Vai tiesham kads doma ka ES un Vacija pec shi virusa bus ta aptrakusi un ar joni grudis tados projektos ka RBaltic un kaut kada elektrifikacija ... Kur nelabi smird pec OTKATIEM un megasadardzinasanas???
Pievienojos
03.05.2020. 11:02»
Manuprāt
neko viņi nevar atdot ! Kāpēc jāatdod ja pašiem ir robeža ar ES...
Vispār jau runa iet par patdsmit miljoniem Baltkrievu kravu. Bez oglēm. Baltkrieviem ir tikai divas iespējas tikt līdz Baltijas jūrai - tas ir caur Latviju vai Lietuvu. Ekonomika abiem ir vienāda. lietuva būvē par savu naudu. Latvijai pat ar ES līdzfinansējumu neesot izdevīgi. Nu nu.
Linkaits ir valsts interešu nodevējs un Lietuvas biznesa ietekmes aģents Latvijā.
Zinošais
03.05.2020. 10:18»
viesis
Nu nez vai vajag elektrificēt par katru cenu. Elektrificētas līnijas uzturēšana nākotnē ir daudz dārgāka nekā parastās līnijas, un, ja nebūs kravu, tas nozīmē, ka par uzturēšanu maksāsim visi no savām kabatām, lūk arī viss ekonomiskais izdevīgums... šobrīd jau daudz līdzekļu aiziet par ES naudu uzcelto...
Ir pat sliktāk, jo ES līdzšinējā politika ir bijusi vērsta uz to lai panāktu savi ieguldīto līdzekļu atpelnīšanu skatoties no ES viedokļa ko savukārt nosaka donorvalstis !
ES ļoti efektīvi kontrolē savas politikas realizāciju ne tikai vērtējot projekta attiecināmās izmaksas, uzturēšanu, bet arī var ieturēt nākotnes finansējumu ja noteikumi netiek ievēroti;
projektu realizācijas izdevumi lielākoties atgriežas donorvalstīs, jo tur izstrādā vai ražo projektam vajadzīgo aprīkojumu !
To lieliski var redzēt Rail Baltic projektā - projektē ārzemnieki un vietējie ir tikai "melnā darba darītāji !
viesis
03.05.2020. 09:56»
jaajaa
...pilnīgi piekrītu, stulbuma kalngals...par ES naudu vajadzēja elektrificēt pat tad, ja pēc tam nebūs kravu, no kā uzturēt(ar Latgali vien varētu būt par maz)...būvniecība pati par sevi būtu Latvijai uzdāvināts kopprodukts...cik nu saprotu es, tad tagad tā nauda "aiziet" neatgriezeniski, nākošie lēmumi...
Nu nez vai vajag elektrificēt par katru cenu. Elektrificētas līnijas uzturēšana nākotnē ir daudz dārgāka nekā parastās līnijas, un, ja nebūs kravu, tas nozīmē, ka par uzturēšanu maksāsim visi no savām kabatām, lūk arī viss ekonomiskais izdevīgums... šobrīd jau daudz līdzekļu aiziet par ES naudu uzcelto zemes ceļu uzturēšanai. Uzbūvēt viegli, bet vajag aizdomāties par nākotni, ka uzbūvētais ir jāapsaimnieko, jāuztur. Bez tam, viens tāds monstrs jau veidojas- par RailBaltic jau samērā atklāti runā, kā par politisku nevis ekonomisku projektu. Arī visi priecājas, ka būvēšanas laikā ieplūdīs naudiņa, bet vajag padomāt, ka pēc uzbūvēšanas mums visiem būs viņš jāuztur, nekādas ES palīdzības šajā jautājumā nebūs un visdrīzāk sevi šī līnija neatpelnīs.
Opis
03.05.2020. 09:12»
Jūsmiņš
Šobrīd, visticamāk, politiķi ir iegājuši Latvijas valsts ekonomisko interešu nodevības totāla pieauguma fāzē...
Jūsmot drīz varēsi uz rūtotu sauli, kopā ar savu Puzes sarkano baronu.
zvizģec podkralsja ņezametno
03.05.2020. 07:54Būtu labi, ja rakstītājs pārzinātu LDz šībrīža reālo situāciju ...
autoram
03.05.2020. 00:59Par kura nākotni iet runa? Par tevi, kuram interesē kas notiek ārpus Rīgas?
Vienīgais iemesls kāpēc attīstīt elektrifikāciju būtu tad, ja kāds uz to nopelnītu ar starpniekprocentiem.
Manuprāt
02.05.2020. 23:57»
Pievienojps
Principā tas ir ekonomisks noziegums. Latvija atdod Baltkrievijas tranzītu Lietuvai praktiski uz visiem laikiem. Jautājums. Vai jūs ieguldītu 100 miljonus EUR lai katru gadu no Baltkrievijas tranzīta tirpinātu saņemt ap 200 milj.? Lietuvieši veiks elektrifikāciju bez ES līdzfinansējuma. Kur tad izdevīgums...
neko viņi nevar atdot ! Kāpēc jāatdod ja pašiem ir robeža ar ES !
Tad kad būs situācija ka esošas jaudas būs nepietiekamas tad arī varēs domāt !
Vajadzētu saprast, ka līdz šim dzelzceļa bizness ir bijis pārāk vienkāršs - paņemt no beramkravu tonnas uzcenojumu un visa pievienotā vērtība ! Jāsaprot taču ka politikas dēļ ogles nebūs izdevīgi lietot un un arī citu tādu kravu apjoms mazināsies bet ko likt vietā nav !
Dzelzceļu, vienalga elekrificētu vai nē, nav izdevīgi lietot neliela apjoma kravu pārvadāšanai tuvā attālumā !!!
polkovņik FSB
02.05.2020. 23:26»
Latvis
Lai te būtu tranzīts ir jāmazina nodokļi, dzelzceļam un ostām jāpieder valstij. Citādi, ostas atmaksājas, bet dzelzceļam zaudējumi ar visu tranzītu. Ja to nedara, tad dzelzceļš jāsāk samazināt(likvidēt), jo uzturēšana vien ir dārga...
Jāpieder V.V.P. valstij!Tad business rulez!
le crochett
02.05.2020. 23:25Austrumu robeža-Rīga,pats pateici,vaņka.Stulbs,un vēl stulbāks.
Jūsmiņš
02.05.2020. 22:12Šobrīd, visticamāk, politiķi ir iegājuši Latvijas valsts ekonomisko interešu nodevības totāla pieauguma fāzē.
Nepietiek jau ar to, ko ir sadarījis Bordāns ar savu kliķi Ventspilī, tagad iztopot Meironi, vai sazin kādu politisko spēlīšu dēļ, jāaptur arī dzelzceļa elektifikācija.
Rodas iespaids, ka pie varas esošie politiskie spēki vispār ir pārstājuši domāt valstiski.
Mani, inženieri un ekonomistu, pārņem šausmas domājot par to, kur valsti ved šādi politiķi.
jaajaa
02.05.2020. 22:10»
Latvis
Lai te būtu tranzīts ir jāmazina nodokļi, dzelzceļam un ostām jāpieder valstij. Citādi, ostas atmaksājas, bet dzelzceļam zaudējumi ar visu tranzītu. Ja to nedara, tad dzelzceļš jāsāk samazināt(likvidēt), jo uzturēšana vien ir dārga...
...ne jau Tu par to elektrifikāciju maksā, bet ES...kas maksā, tas pasūta mūziku...Tev nevajag elektrificētu dzelzceļu - Tavas tiesības...bet nekam citam naudu nedos...būvē, attīsti, ko gribi, bet par savu naudu, kā to dara leiši vai poļi...Klaipēdā gāzei termināli uzbūvēja, kamēr tas nebūs pilnībā noslogots nav, ko cerēt, ka ES atbalstīs Skulti...elementāra tā rēķināšana makroekonomikā...leišiem, poļiem šaurā sliede ir - tur arī stāvēs termināli, kas pārkraus no platās uz šauro...elektrificēts tur viss būs, lieliski, kā Grēta prasa...un kaut kam jaunam dabūt naudu varēs tikai tad, kad visas esošās jaudas noslogotas...tā tas notiek...:)
Latvis
02.05.2020. 21:59Lai te būtu tranzīts ir jāmazina nodokļi, dzelzceļam un ostām jāpieder valstij. Citādi, ostas atmaksājas, bet dzelzceļam zaudējumi ar visu tranzītu. Ja to nedara, tad dzelzceļš jāsāk samazināt(likvidēt), jo uzturēšana vien ir dārga.
Sākumā varētu atstāt tos plecus, kur iet električkas, tad jāskatās tālāk. Kur atmaksājas, kur nē--- kur jāturpina likvidācija.
jaajaa
02.05.2020. 21:24»
Jā, vajag
Ja brīvostās kravu apjomi krīt, bet brīvostu uzņēmēji nebankrotē un neatbrīvo ostu infrastruktūru konkurētspējīgākiem, tad nav ekonomiska pamatojuma attīstīt dzelzceļu
...tā dzelzceļa elektrifikācija bija ES dāvana, kopprodukts, algas, kaut kāda kustība, lai ir iemesls vispār uz Latviju naudu "dzīt"...beigās te paliks trīs lielie zemnieki, trīs mežacirtēji un varbūt kāds makšķernieks...viss, vairāk nevajag...nekādā lielā rūpniecībā neviens te naudu neguldīs, tiem, kam viņa jau ir , savu problēmu pietiek...ar ko Latvija nodarbosies, ko ražos, kādas vērtības radīs, lai ar radīto nodrošinātu pienācīgu dzīvi 1,9 miljoniem iedzīvotāju ?...:)
jaajaa
02.05.2020. 21:14»
Jā, vajag
Ja brīvostās kravu apjomi krīt, bet brīvostu uzņēmēji nebankrotē un neatbrīvo ostu infrastruktūru konkurētspējīgākiem, tad nav ekonomiska pamatojuma attīstīt dzelzceļu
…:D..."neatbrīvo ostu infrastruktūru konkurētspējīgākiem"...vienu nosauc...šodien uz pārdošanu ir visi(nu gandrīz visi) termināļi...:)
Jā, vajag
02.05.2020. 21:11Ja brīvostās kravu apjomi krīt, bet brīvostu uzņēmēji nebankrotē un neatbrīvo ostu infrastruktūru konkurētspējīgākiem, tad nav ekonomiska pamatojuma attīstīt dzelzceļu.
jaajaa
02.05.2020. 19:51»
Dollārs Franklins
Zaļās naudaszīmes tik sapņaini čaukst it sevišķi tās ar Franklina ģīmi...
…:D...redzi, šoreiz "māģiskā naudaszīmju polekcionēšanas kāre" arī ir iebraukusi kārtīgās auzās...tāpēc, ka nevarēs tos 400 mio "apgūt" citā veidā, vienkārši "sadegs"...:)
Pievienojps
02.05.2020. 19:47Principā tas ir ekonomisks noziegums. Latvija atdod Baltkrievijas tranzītu Lietuvai praktiski uz visiem laikiem. Jautājums. Vai jūs ieguldītu 100 miljonus EUR lai katru gadu no Baltkrievijas tranzīta tirpinātu saņemt ap 200 milj.? Lietuvieši veiks elektrifikāciju bez ES līdzfinansējuma. Kur tad izdevīgums pēc Linkaiša loģikas? Izskatās pēc valsts nodevības. Linkaits ir labākais Lietuvas satiksmes ministrs Latvijā. Kamēr tiek karots ar krievu spiegiem, tiek palaista garām citu ietekmes aģentu darbība. Vēl graujošāka.
jaajaa
02.05.2020. 19:41...pilnīgi piekrītu, stulbuma kalngals...par ES naudu vajadzēja elektrificēt pat tad, ja pēc tam nebūs kravu, no kā uzturēt(ar Latgali vien varētu būt par maz)...būvniecība pati par sevi būtu Latvijai uzdāvināts kopprodukts...cik nu saprotu es, tad tagad tā nauda "aiziet" neatgriezeniski, nākošie lēmumi par centralizēto finansējumu dēļ vīrusa ir apstājušies...un tīri no EK viedokļa pēc pēdējiem idiotiem mēs izskatāmies...vispirms saskaņo, tad atsakās...gribu, negribu...un no nākotnes "lielās" loģistikas viedokļa mēs sevi no spēles arī esam izslēguši, ostas ar var aizbērt...vagoni ripos tur, kur būs elektrovilkme(caur Baltkrieviju, Lietuvu, Poliju)...ir lietas, ko man nesaprast...tad kāda velna pēc tagad palielināt valsts parādu, uztraukties par kaut kādu "ekonomiku"?...tad dzīvojam "zaļi" un miers...ar pliku pakaļu, protams...
Dollārs Franklins
02.05.2020. 18:34Zaļās naudaszīmes tik sapņaini čaukst it sevišķi tās ar Franklina ģīmi.
Neiedziļinoties tēmā, kurš ir tuvāk silei(būvnieks utt) tā draudzīgais lūgums tiek realizēts, tiekoties zoo, restorānā, viesnīcā utt sarunās var sarunāt lielo Lv un mazo pasaules mēroga šeptu virzību.
Vajadzēja Ventspili nogrūzt no sliedēm Lūdzu, ka pat valsts kantoriem uzdotie jautājumi (kaut kur šeit bija raksta) kāds bija pamatojums un no kā nāca iniciatīva uzlikt banu Aivara draudzīgajam interešu klubiņam neviens neko nezin, līdzīga shēma izskatās arī AB, nesaku, ka darboņi un interešu klubiņi ir balti un pūkaini, bet izskatās pēc bērneļu plūkšanās smilšu kastē, kad ir ieradies jauns saimbieks
Jo šeit toni nosaka naudaszīmju čaukstoņa un māģiskā kolekcionēšanas kāre.
Kā teiktu Бородач -я не вкурсе(neko nezinu).