Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
patiesībā
29.09.2019. 16:16»
jautaajums
Kas ir lumpeņi un kas ir tauta?Vai tik tie lumpeņi nav partijnieki un varneši
Iespējams, ka tas ir tieši tā. Vai, vismaz, arī tā tas varētu tikt uzskatīts.
Kas ir cietumnieks un kas ir cietumsargs - kurā pusē restēm ir ieslodzījums un kurā pusē BRĪVĪBA?
-------
Ir sacīts: "Ja nav iespējams mainīt jebko, kas nešķiet gana ideāls, bet no kā nav iespējams izvairīties – atliek vienīgi izmantot iespēju manīt attieksmi pret to."
Savukārt, kā zināms: "Cilvēks, pats uzdodot jautājumus par viņu interesējošām lietām citiem, patiesībā sniedz tādas atbildes pats par sevi, kādas nekad netiktu saņemtas no šī cilvēka, uzdodot viņam tiešus jautājumus par lietām, kas saistītas ar šo cilvēku." ;)
jautaajums
29.09.2019. 15:49»
patiesībā
C.: "Vēl viens piemērs - kad privatizēja dzīvokļus, ar likumu ļāva pārņemt māju pārvaldīšanu. STOP, mafija saprata, ka naudas "zelta ādere" slīd ārā. Tika pasūtīts likums, ka mājas pārvaldīt var tikai mafijas veidojumi - "profesionālie", sertificētie apsaimniekotāji. Visiem apsaimniekotājiem, kuri gribēja...
Kas ir lumpeņi un kas ir tauta?Vai tik tie lumpeņi nav partijnieki un varneši?
patiesībā
29.09.2019. 14:35»
Asfalts Betonovičs
Ņem ciet vai katru pagasta, novada veci un diez vai kļūdīsies, jo tāda sistēma, kontroles un uzraudzības trūkums. Nebrīnos, ka, ja es būtu tādā amatā, justos kā sistēmas upuris, kas ilgojas pēc cietuma. Tādu cilvēku, kurš nepaņem viegli pieejamu naudiņu, uzskata par slimu, neprašu vai nemākuli un sistēma...
C.: "Vēl viens piemērs - kad privatizēja dzīvokļus, ar likumu ļāva pārņemt māju pārvaldīšanu. STOP, mafija saprata, ka naudas "zelta ādere" slīd ārā. Tika pasūtīts likums, ka mājas pārvaldīt var tikai mafijas veidojumi - "profesionālie", sertificētie apsaimniekotāji. Visiem apsaimniekotājiem, kuri gribēja pārņemt mājas pārvaldi noteica , ka jāiet kursos, jāiegūst sertifikāts. Padomā, cik tādu mājās, kuri pametīs darbu, ies kursos, pat nezinot, ka varēs pārņemt māju savā valdījumā. Un tā valstī valda HAOSS, BARDAKS - apsaimniekotāji plēš naudu no dzīvokļu īpašniekiem pēc mafijas apmēriem, pēc pierakstījumiem un remontu 3-kārtīgiem sadārdzinājumiem. Un ko var te darīt (kā kontrolēt savas naudas izmantošanu) māju dezorganizētā masa? Viņus apsaimniekotāji cērp kā aitas, atstāj plikus un nabagus, valsts vara priecājas un ja protestē - sūta uz tiesu, kur tev priekšā "komercnoslēpumi", Datu aizsardzības likums. Un kur māja ņems naudu tiesāties, kur priekšā milzīgas valsts nodevas, iegūtie ienākumi pieder mafijai Un kur ņems naudu advokātam?"
---------------------------
Tipiska lumpenpropaganda - pamuļķu zombēšanai uz inerti trulu bezcerību un bezierunu pakļaušanos.
PATIESĪBĀ - "ir varianti". Tostarp pat visnotaļ elementāri realizējami un atbilstoši rezultatīvi.
"Dabiski – JA patiešām interesē rezultāts" ((c) - leģ. M. M. Žvaņeckis). ;)
lauķis
29.09.2019. 14:10»
Pomeranču Vainadziņš
Taisnība ir tajā, ka labprātīgi tas parasti nenotiek. Kaut kāda cilvēka ieteikuma rezultātā arī nē
Pievienojos tavai domai.Tikai vai nesanāk tā ka tie kuri paši nonāk pie saprašanas kaut kā izdzīvo,pārējie pārvēršas pīšļos.
Protams
29.09.2019. 13:26»
kulifāna celīte
No visatļautības djermokrāķijas purveļa var izvikt tikai morāli taisnīga diktatora stiprā roka
Latvijā šādi morāli taisnīgi ir vairāki. Atliek tikai izvēlēties pareizo!
kulifāna celīte
29.09.2019. 13:24No visatļautības djermokrāķijas purveļa var izvikt tikai morāli taisnīga diktatora stiprā roka.
History
29.09.2019. 12:17»
agents
kgb agents arturs gaida kremla tankus . Bet NATO nekad neatdos savu buferzonu
Atdos
Denacionalizētais
29.09.2019. 12:12Piemēram, pusi Rīgas centra denacionalizēja ar viltotiem dokumentiem - korupcija. Cietušajiem īrniekiem valsts nav izmaksājusi kompensāciju. Tāpēc daudzi tūkstoši cilvēku ienīst šo smirdīgo valsti!
Pomeranču Vainadziņš
29.09.2019. 11:04»
ha-ha
Mainot cilvēka dabu, var ne tikai izkļūt no zombija stāvokļa, bet arī kļūt par zombiju
Nu, redz, arī tur viss tika darīts "no ārpuses"!
Tak aplams virziens un tāpēc bezceris!
OKI, lai visiem laba diena!
Startēju kafiju un vīnu iedzert, kā arī teātri pabaudīt!
ha-ha
29.09.2019. 11:01»
Pomeranču Vainadziņš
Zombiji ir ar esošo cilvēka dabu - biogaļas izstrādājumi, kuriem patiesībā nav nekādas un pilnīgi nekādas brīvās gribas
Mainot cilvēka dabu, var ne tikai izkļūt no zombija stāvokļa, bet arī kļūt par zombiju.
Rietumos 50. gados tikai veikti šausminoši eksperimenti ar cilvēkiem tādā virzienā. Katrai programmai bija savs nosaukums. Ja nemaldos, tās bija trīs un par tām rakstīja paši rietumnieki.
Pomeranču Vainadziņš
29.09.2019. 10:53»
Atis Priedītis
Šeit Jums piekrītu. Tikai manuprāt, ir ļoti maz cilvēku, kuri saprot, ka " cilvēce pašlaik atrodas lielas aplaušanās priekšā
Tad, kad aplaušanās notiks, sapratīs!
Pomeranču Vainadziņš
29.09.2019. 10:52»
ha-ha
Cilvēka dabas mainīšanas rezultātā tiek iegūts zombijs. Bet nevajag bīties. Zombiji ir bijuši, ir un būs. Iešujot galvā čipus, viņu skaits gan varētu stipri vien pieaugt
Zombiji ir ar esošo cilvēka dabu - biogaļas izstrādājumi, kuriem patiesībā nav nekādas un pilnīgi nekādas brīvās gribas.
Tikai manoties cilvēka dabai, no zombija stāvokļa var izkļūt.
Ja Tu to nesaproti, tad mini trīs reizes, pie kuriem acīmredzami piederi.
Atis Priedītis
29.09.2019. 10:51»
Pomeranču Vainadziņš
Taisnība ir tajā, ka labprātīgi tas parasti nenotiek. Kaut kāda cilvēka ieteikuma rezultātā arī nē
Šeit Jums piekrītu. Tikai manuprāt, ir ļoti maz cilvēku, kuri saprot, ka " cilvēce pašlaik atrodas lielas aplaušanās priekšā".
Pomeranču Vainadziņš
29.09.2019. 10:48»
Atis Priedītis
Labi, citi zina, es nezinu. Tikai vai tiešām kāds sāks to savu dabu pēc kaut kāda cilvēka ieteikuma tā pēkšņi, pie tam labprātīgi, mainīt - stipri šaubos
Taisnība ir tajā, ka labprātīgi tas parasti nenotiek. Kaut kāda cilvēka ieteikuma rezultātā arī nē.
Parasti tas notiek pie sāpīgas aplaušanās. Un tā kā cilvēce pašlaik atrodas lielas aplaušanās priekšā, pieļauju, ka tieši tas būs sākums kaut kam labam.
...
29.09.2019. 10:43»
Atis Priedītis
Tad lūdzu uzrakstiet, kā mainīt to cilvēka dabu? Es to nezinu
Pamēģini sākt ar vēdām.Katram savs ceļš ejams,ar pasaules,kosmosa uzbūvi,savu vietu tajā.
ha-ha
29.09.2019. 10:39Cilvēka dabas mainīšanas rezultātā tiek iegūts zombijs. Bet nevajag bīties. Zombiji ir bijuši, ir un būs. Iešujot galvā čipus, viņu skaits gan varētu stipri vien pieaugt.
Atis Priedītis
29.09.2019. 10:36»
Pomeranču Vainadziņš
"Neviens nezina" no Tavas puses šeit izskan ļoti augstprātīgi...
Labi, citi zina, es nezinu. Tikai vai tiešām kāds sāks to savu dabu pēc kaut kāda cilvēka ieteikuma tā pēkšņi, pie tam labprātīgi, mainīt - stipri šaubos!
pietiek salītājs
29.09.2019. 10:34Vai vecais čekas stukačs pats tik daudz burtu saganījis?Pārmocīsies,un tad kūmiņam būs jāmeklē nākošais autors no kartotēkas.Ziņojiet īsāk,par būtisko!
Pomeranču Vainadziņš
29.09.2019. 10:33»
Atis Priedītis
Spriedums pareizs, tika manuprāt, neviens nezina kā īstenot to "Dabas mainīšana ir tikai katra paša cilvēka varā
"Neviens nezina" no Tavas puses šeit izskan ļoti augstprātīgi.
Patiesībā viss ir ļoti vienkārši. Mūsdienās par to runā Tolle, ir daudzi runājuši un rakstījuši jau pirms viņa.
Tur pat nekas īpašs nav jāzina. Sākot kaut mazliet praktizēt apzinātību, kaut nedaudz pameditējot, Ceļš uzrodas pats no sevis.
Viena no būtiskām Ceļa iezīmēm - samazinās ego. Tieši ego ir pie vainas "cilvēku dabas" stulbībām.
Atis Priedītis
29.09.2019. 10:32»
...
Muļķis,melīgs muļķis
Tad lūdzu uzrakstiet, kā mainīt to cilvēka dabu? Es to nezinu.
manupraat
29.09.2019. 10:31»
Atis Priedītis
Un Tu tiešām domā, ka mūsu latviešu biezie, pēkšņi kļūs par "eņģeļiem". Neņem ļaunā - zags vēl trakāk, jo konkurentu ("krievu") taču vairs nebūs
Tad tik turpini lauziit galvu un gudrot kaa globaalismu padariit demokraatisku (kaa suudus pataisiit par zapti). Apsveicu ar pievieno'sanos valdo'saas kli'kes ideologu pulkam!
...
29.09.2019. 10:30»
Atis Priedītis
Spriedums pareizs, tika manuprāt, neviens nezina kā īstenot to "Dabas mainīšana ir tikai katra paša cilvēka varā
Muļķis,melīgs muļķis.
ha-ha
29.09.2019. 10:30»
Atis Priedītis
Tā varēs teikt tikai tad, kad demokrātija tiks "testēta". Pagaidām tas vēl nav darīts
Paklau, ja tā joprojām nav "testēta", tad iznāk, ka demokrātija atrodas lielā nezināmā statusā. Un pašreiz teikt, ka tā ir absurds vai objektīvs pieņēmums, abējādi nebūs pareizi.
Uz katra soļa pa nezināmajam!
Atis Priedītis
29.09.2019. 10:18»
Pomeranču Vainadziņš
Komunistiem nesanāca, jo pašiem bija attiecīgā cilvēka daba! Turklāt komunisti bija klaji materiālisti, līdz ar to pat viņu ideoloģija bija stipri nepilnīga...
Spriedums pareizs, tika manuprāt, neviens nezina kā īstenot to "Dabas mainīšana ir tikai katra paša cilvēka varā".
...
29.09.2019. 10:17»
Atis Priedītis
Tā varēs teikt tikai tad, kad demokrātija tiks "testēta". Pagaidām tas vēl nav darīts
Priedīt,kamēr tu nenodefinēsi kas ir demokrātija tavā izpratne ,tikmēr tā būs tukša skribelēšana.
Tāpat tu izvairies pateikt kam pieder ANO.
Pomeranču Vainadziņš
29.09.2019. 10:16»
Atis Priedītis
Mainīt cilvēka dabu ir ļoti grūti, komunisti jau pamēģināja un nekas labs nesanāca. Sevišķi jau tāpēc, ka paši zaga uz nebēdu
Komunistiem nesanāca, jo pašiem bija attiecīgā cilvēka daba! Turklāt komunisti bija klaji materiālisti, līdz ar to pat viņu ideoloģija bija stipri nepilnīga.
Tas, ko mēģinu pateikt - cilvēka dabu NO ĀRPUSES nav iespējams mainīt. Dabas mainīšana ir tikai katra paša cilvēka varā. Un, mainoties cilvēkiem, (lasi - saturam!) izveidosies attiecīgā sabiedriski ekonomiskā formācija (lasi - forma!). Tieši saturs ir primārs formas noteikšanai un ne otrādi!
Atis Priedītis
29.09.2019. 10:14»
ha-ha
Un demokrātija nav absurds pieņēmums
Tā varēs teikt tikai tad, kad demokrātija tiks "testēta". Pagaidām tas vēl nav darīts.
ha-ha
29.09.2019. 10:05»
Atis Priedītis
Nu nav patiesa demokrātija komunisms. Tas ir absurds pieņēmums
Un demokrātija nav absurds pieņēmums?
Atis Priedītis
29.09.2019. 10:03»
ha-ha
Zini, Ati, patiesa demokrātija saucas - komunisms! Ceļā uz to jāpārvar vairākas stadijas. Attīstītas demokrātijas, vispusīgas demokrātijas, pilnīgas demokrātijas ... Ceļš patiesi var izrādīties tāls
Nu nav patiesa demokrātija komunisms. Tas ir absurds pieņēmums.
ha-ha
29.09.2019. 10:02»
Atis Priedītis
Protams, ka šobrīd tā ir utopija. Bet kaut kad vēlāk tā tomēr var tikt īstenota. Vismaz es citu variantu izdomāt nevaru, tikai šo - pamēģināt kaut vienā pasaules valstī īstenot patiesu demokrātiju, kaut vai kā eksperimentu. Varbūt, ka sanāks
Zini, Ati, patiesa demokrātija saucas - komunisms! Ceļā uz to jāpārvar vairākas stadijas. Attīstītas demokrātijas, vispusīgas demokrātijas, pilnīgas demokrātijas ... Ceļš patiesi var izrādīties tāls...
Atis Priedītis
29.09.2019. 10:00»
Pomeranču Vainadziņš
Bez cilvēka dabas maiņas nekas nesanāks
Mainīt cilvēka dabu ir ļoti grūti, komunisti jau pamēģināja un nekas labs nesanāca. Sevišķi jau tāpēc, ka paši zaga uz nebēdu.
Pomeranču Vainadziņš
29.09.2019. 09:55»
Atis Priedītis
Protams, ka šobrīd tā ir utopija. Bet kaut kad vēlāk tā tomēr var tikt īstenota. Vismaz es citu variantu izdomāt nevaru, tikai šo - pamēģināt kaut vienā pasaules valstī īstenot patiesu demokrātiju, kaut vai kā eksperimentu. Varbūt, ka sanāks
Bez cilvēka dabas maiņas nekas nesanāks!
"Patiesa demokrātija" būs kārtējais "-isms" - tikpat "pareizs" kā jau daudzi iepriekšējie.
Pateicoties cilvēka dabai, arī "patiesajā demokrātijā" atradīsies dēles, kas piesūksies kopējam labumam.
hm
29.09.2019. 09:50»
Edge
Korupcija ir mūžīga un nenovēršama, jo tā cieši saistīta ar labklājības pieaugumu. Ar vieniem sodiem ne zagšanu, ne korupciju, ne citas negācijas nevar apkarot, tikai ierobežot. Pavērosim notiekošo Ķīnā, kur Staļina pēcteči tagad nonākuši lielu izaicinājumu un problēmu priekšā - t.sk. pieaugošās korupcijas...
kīna ir pārāk liela. Bet "Austrumu tīģeri"?
Labklājības pieaugums arī diskutējams jēdziens vismaz 2 nozīmēs.
1) labklājība neaug kā eksponentfunkcija,
2) labklājība attiecināta pret ko? Laikiem, kad uguni ieguva sitot kramu pret kramu?
Atis Priedītis
29.09.2019. 09:46»
Pomeranču Vainadziņš
Un kā Tu stādies priekšā, kā un no kā ANO varētu finansēt VISU [demokrātisko] valstu medijus
Protams, ka šobrīd tā ir utopija. Bet kaut kad vēlāk tā tomēr var tikt īstenota. Vismaz es citu variantu izdomāt nevaru, tikai šo - pamēģināt kaut vienā pasaules valstī īstenot patiesu demokrātiju, kaut vai kā eksperimentu. Varbūt, ka sanāks!
Secinājums
29.09.2019. 09:42»
Atis Priedītis
Un Tu tiešām domā, ka mūsu latviešu biezie, pēkšņi kļūs par "eņģeļiem". Neņem ļaunā - zags vēl trakāk, jo konkurentu ("krievu") taču vairs nebūs
Nevajag jaukt jūdu pasaules kārtību ar CILVĒKU pasaules kārtību.
Pomeranču Vainadziņš
29.09.2019. 09:42»
Atis Priedītis
Tāpēc es arī minēju ANO. Skaidrs, ka vietējā līmenī būs tikai pērkamība un iebiedēšana
Un kā Tu stādies priekšā, kā un no kā ANO varētu finansēt VISU [demokrātisko] valstu medijus??
Idejām tomēr vajadzētu būt daudz maz saistītām ar realitāti.
Atis Priedītis
29.09.2019. 09:35»
manupraat
Vieniigaa iespeejamaaa demokraatijas forma ir suvereena,nacionaala valsts, jo 'seit valsts vara paarstaav vairaakumu (tautu). Visos citos mode'los demokraatija nav iespeejama, jo jebkuraa gadiijuma valsts vara paarstaavees tikai 'sauru aprindu (partiju, klanu, oligarhu)intereses.Tikai nacionaalaa vienotiiba...
Un Tu tiešām domā, ka mūsu latviešu biezie, pēkšņi kļūs par "eņģeļiem". Neņem ļaunā - zags vēl trakāk, jo konkurentu ("krievu") taču vairs nebūs!
manupraat
29.09.2019. 09:31»
jautaajums
Vēlreiz
Vieniigaa iespeejamaaa demokraatijas forma ir suvereena,nacionaala valsts, jo 'seit valsts vara paarstaav vairaakumu (tautu). Visos citos mode'los demokraatija nav iespeejama, jo jebkuraa gadiijuma valsts vara paarstaavees tikai 'sauru aprindu (partiju, klanu, oligarhu)intereses.Tikai nacionaalaa vienotiiba dod iespeeju tautai ieguut varu. Tur, kur nav nacionaalaas vienotiibas valda naudas vara. Un naudas vara nekad nav bijusi un nebuus demokraatiska.
Edge
29.09.2019. 09:30»
hm
Korupcija nepastāvēja Staļina valdīšanas laikā. Kad par nozagtu graudu maisu draudēja 25 gadi izsūtījums uz Sibīriju vai pat nāvessods...
Korupcija ir mūžīga un nenovēršama, jo tā cieši saistīta ar labklājības pieaugumu. Ar vieniem sodiem ne zagšanu, ne korupciju, ne citas negācijas nevar apkarot, tikai ierobežot. Pavērosim notiekošo Ķīnā, kur Staļina pēcteči tagad nonākuši lielu izaicinājumu un problēmu priekšā - t.sk. pieaugošās korupcijas. Vai ķīnieši 70 gados būs izaudzinājuši pietiekoši daudz jauno "nākotnes cilvēku" (Rainis), kas spēs visu sabiedrību ietekmēt?
jautaajums
29.09.2019. 09:15»
Atis Priedītis
Tāpēc es arī minēju ANO. Skaidrs, ka vietējā līmenī būs tikai pērkamība un iebiedēšana
Vēlreiz.
Kas tavā izpratnē ir demokrātija?
Kam pieder ANO?
Atis Priedītis
29.09.2019. 09:12»
Pomeranču Vainadziņš
Ja vadošos medijus pilnībā sponsorētu no valsts budžeta, vadošie mediji vienbalsīgi mautu odas pie varas esošajiem. Reģoinālā prese to uzskatāmi pierāda
Tāpēc es arī minēju ANO. Skaidrs, ka vietējā līmenī būs tikai pērkamība un iebiedēšana.
Atis Priedītis
29.09.2019. 09:11»
jautaajums
Kam pieder ANO
Demokrātija ir demokrātija. Tikai tā nekad vēl nav realizēta. Pastāv tikai izkropļotas demokrātijas formas. Varbūt Latvija būtu pirmā, kura vismaz mēģina īstenot patiesu demokrātiju. Īsā laikā mēs būtu vismaz Eiropas vidējā līmeņa valsts. Turpinot kā patlaban, drīz būsim pašā Eiropa "pakaļā".
hm
29.09.2019. 08:43Korupcija nepastāvēja Staļina valdīšanas laikā. Kad par nozagtu graudu maisu draudēja 25 gadi izsūtījums uz Sibīriju vai pat nāvessods.
Bet cilvēki tādu varas stingrību uzskata par tirāniju.
Arī Eiropā kādreiz godāja likumu varu. Vesels kontinents - Austrālija par to atgādina.
Šodien topā pasaka par tautas varu. Izrādās ... netiešā, pārstāvnieciskā. Lielā valstī pārstāv miljonu. Kad pirmais Ulmanis viens pārstāvēja Latviju, to sauca par diktatūru.
Meli un divkosība caurauž moderno Rietumu sabiedrību un tos, kuri cenšas iet tajā virzienā.
Kā tu nezagsi, neshēmosi, neņemsi kukuļus, kas no vienas puses nav labi, bet no otras ...
Kā uzskatāms piemērs - ASV prezidenta kandidāts. Kopā ar dēlu nekorumpējās par miljoniem savā valstī, bet Ukrainā, Ķīnā. Runā, ka AAE kukuļus saņēma vai katrs kongresmenis. Nu... nav jau ētiski, taču būt nabaga baltajam zvirbulītim un Amerikā pie varas - pavisam neētiski.
Tāds nu ir sabiedrības pārvaldes mehānisms šodien.
Pomeranču Vainadziņš
29.09.2019. 08:05»
jautaajums
Vai tas jāuzskata par uzslavu labam komentāram
Tas jāuztver kā tā personāža paraksts.
Puisis godīgi atzīst, kā ir.
Pomeranču Vainadziņš
29.09.2019. 08:03»
Atis Priedītis
Bet tas taču būtu skaists eksperiments. Vadošos valsts medijus (3-4) pilnībā sponsorēt no valsts budžeta, bet vēl labāk no ANO speciālajiem šādam mērķim paredzētajiem līdzekļiem. Un visus pērkamos žurnālistus patriekt no darba
Ja vadošos medijus pilnībā sponsorētu no valsts budžeta, vadošie mediji vienbalsīgi mautu odas pie varas esošajiem. Reģoinālā prese to uzskatāmi pierāda.
jautaajums
29.09.2019. 08:00»
Atis Priedītis
Bet tas taču būtu skaists eksperiments. Vadošos valsts medijus (3-4) pilnībā sponsorēt no valsts budžeta, bet vēl labāk no ANO speciālajiem šādam mērķim paredzētajiem līdzekļiem. Un visus pērkamos žurnālistus patriekt no darba
Kam pieder ANO?
Kas ir demokrātija tava izpratnē?
Kam pieder valstis?
šoreiz trāpīts
29.09.2019. 07:55sarkanā bomžu revolūcija, slikti, ka šis 'kapitālims' ir stulbs
Atis Priedītis
29.09.2019. 07:47»
...
Problēma ir tajā, ka mūziku pasūta tas kurš maksā,bet ceturtajai varai maksā varneši.Demokrātija ir tik nodrāzts jēdziens ka tālāk nav kur,būtībā tā ir dēmonu vara
Bet tas taču būtu skaists eksperiments. Vadošos valsts medijus (3-4) pilnībā sponsorēt no valsts budžeta, bet vēl labāk no ANO speciālajiem šādam mērķim paredzētajiem līdzekļiem. Un visus pērkamos žurnālistus patriekt no darba.