Ar Krievijas karodziņu vējstiklā vizinās Valsts policijas inspektore Tatjana Prohorova
PIETIEK · 17.03.2017. · Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
kozlovskis ir valsts nodevējs
17.03.2017. 22:20Kas gan šaubījies līd šium, ka Kozlovskis ir valsts nodevējs. Šis gadījums tikai to apliecina.
reptilis
17.03.2017. 22:20Ukrainā bija tieši šī problēma...ar nelojāliem kadriem policijā un armijā,un flotē:(((...
Justine
17.03.2017. 22:10»
[...]
Es saprotu, ka tu esi totāli kontuzēta šmara, kurai ar domāšanu ir problēmas
Man ir augstaka izglitiba, bet nezinu, ko nozime "kontuzeta smara"??? Izskatas, ka argumentu vieta tiek izmantoti apvainojumi. Neprasme diskutet, protams, norada uz problemu neesamibu domasana, kas tiek parmesta man.
Justine
17.03.2017. 22:05»
kukulītis
Cepiens vietā. Nav gadījies redzēt britu policistu ar Pakistānas karodziņu pie atloka, franču policisti arī nevicinās ar Angolas atribūtiem, pamēģini Polijā pavicināties ar Ru karodziņu un pastrādāt policijā...
Iespejams, ka Tu arpus bij.Psrs neesi bijis, tapec neko tadu neesi redzejis. Savukart daudzmacionala Kanada nav nekads brinums, ja automasina, uz ieredna galda, nerunajot jau par maju, atrodas vina dzimtas zemes simbolika, un tapec vins nav sliktaks Kanadas pilsonis. Beidzam tacu reiz tas raganu medibas - balelins ar sarkanbalto, bet sauro pieroti, nav ne ar ko labaks par LV pilsoni, kas sava gimene komunice krieviski.
jurisx
17.03.2017. 20:46»
Apollo
Savāc savus mugurkaulniekus troļļus - (jurisx, Lucifers) un aizved viņus pie saviem saprāta radiem mugursmadzeniekiem Ērgļu ielas apkaimē
Tev-apollo -dirsīs uz galvas un tu klusēsi.? Cūka tu esi , varbūt- vepris.
nesamierināmais
17.03.2017. 19:05un šitādu prohujevu dēļ taps likums par lojalitāti varas struktūrās. Latviešiem tas ir pašsaprotami, krievam vajag instrukciju (tas ir redzēt uz papīrīša cik ir atļauts, un vēl arī: kur varētu atrast spraugas - tā viņiem nacionāla nepieciešamība)
švamme
17.03.2017. 18:57»
jā
Tur nu Tev ir taisnība,arī ASV tā ir. Bet ir vairāki bet. Pirmkārt tie visi ir imigranti,un to pēcteči. Tātad lai krievs nenoliedz to ka šeit ir imigrants vai okupants. Otrkārt Ziemeļamerikā nav tādas latviešu,ķīniešu skolas. Latvijā gan ir krievu. Trešokārt nekur(izņemot etniskajos rajonos)nevienā ...
un arī godu tas nedara, cilvēkiem IR jāmāk valsts valoda, bez tās pilnīgi nekur netiksi, un demostratīva valodas nelietošana drīzāk pazemos pašu nevis kādam ko pierādīs.
Bet Latvijā, izmantojot neizvesto dekolonizāciju, okupanti mēģina pamattautai bāzt acīs visas likumu nepilnības, ka pēc viņu domām, viņi panāks savu, jo kas skaidrs loģiskam cilvēkam, nav skaidrs krievam, viņam vajag likumu katram dzīves gadījumam, viņš arī sava lieveņa priekšu nesaslaucīs, ja nebūs Valsts Instrukcija to darīt.
[...]
17.03.2017. 18:35»
Justine
Tatad, ja persona ir valsts varas parstavis (drikst zinat, kuri tie ir??? Kriterijs - amatpersonas deklaracijas aizpildisana?), tad vins sava masina (nekur nav teikts, ka ta ir IeM masina, visticamak, privata tikai ar mentu caurlaidi, lai var nolikt pie darba) un pie dzives vietas svesas valsts karogus...
Es saprotu, ka tu esi totāli kontuzēta šmara, kurai ar domāšanu ir problēmas.
fyou
17.03.2017. 18:20»
Justine
Tatad, ja persona ir valsts varas parstavis (drikst zinat, kuri tie ir??? Kriterijs - amatpersonas deklaracijas aizpildisana?), tad vins sava masina (nekur nav teikts, ka ta ir IeM masina, visticamak, privata tikai ar mentu caurlaidi, lai var nolikt pie darba) un pie dzives vietas svesas valsts karogus...
Ja tu dulburi nezini kas ir varas pārstāvis,tad tāda lieta kā būt lojālam un kalpot Latvijas valstij tev ir absolūti sveša lieta. Militāristiem un iekšlietu darbiniekiem ir jānodod zvērests valstij.
jā
17.03.2017. 18:12»
Justine
Kanada daudzi tas pilsoni savas masinas un pie savam majam izkar ari savas dzimtenes karogus, to dara gan kiniesi, gan latviesi. Kas gan tur slikts, ja krievs, dzivodams Latvija, sadi godina savu etnisko dzimteni. Vai tas ir aizliegts ar kadu likumu? Ta tacu nav nacisma vai PRSR simbolika. Par ko ir...
Tur nu Tev ir taisnība,arī ASV tā ir. Bet ir vairāki bet. Pirmkārt tie visi ir imigranti,un to pēcteči. Tātad lai krievs nenoliedz to ka šeit ir imigrants vai okupants. Otrkārt Ziemeļamerikā nav tādas latviešu,ķīniešu skolas. Latvijā gan ir krievu. Trešokārt nekur(izņemot etniskajos rajonos)nevienā pašvaldības iestādē,veikalā,muzejā,restorānā ar Tevi neviens neielaidīsies sarunā ja jautāsi latviski,vai ķīniski. Latvijā krievs gan var uzstājīgi pieprasīt ar Tevi runāt krieviski.
Augusts
17.03.2017. 18:06Jelgava taču Krievija pēc būtības. Kamēr Rāviņš lišķosies, krievi avantūristi un speciālie cilvēki izpaužas šajā pilsētā uz nebūšanu.
hm
17.03.2017. 17:45»
hihi
Palasi rūpīgāk PIETIEK un redzēsi, ka latvieši apspriež ļoti daudzas lietas (arī ekonomiku, rūpniecību, būvniecību, skolas, medicīnu un daudzas citas). Ne tikai nepatriotisko krieveni Prohorovu, kurai veltīts šis konkrētais raksts
Un ja tai sievietei krievu karogs rotā krūšturi vai biksītes? Vai tetovējumu? Vai apģērbs saskaņots ar karoga krāsām? Vai iegādājusies kādu krievu firmas ražojumu ar krievu karogu? Starp citu, mūsu karogs tiek atļauts dažos gadījumos komercizstrādājumiem. Krieviem varētu būt līdzīgi.
Un tā kā viņa ir krieviete un krievu valoda viņai ir dzīmtā, tajā viņa domā, un 100% esmu pārliecināts, ka arī komunicē krieviski darba laikā, kaut tas dažreiz nebūtu nepieciešams.
Tāpēc bauriem izdalīsim dakšas un uz raganām?
uz tulas menteni
17.03.2017. 17:31»
iesniedz atlūgumu, bidla
Pēc definīcijas - valsts amatpersona. VALSTS! Latvijas valsts
Algu saņem no Latvijas budžeta, bet lojalitāti izrāda krievijai. Lai krievija viņai maksā algu!
iesniedz atlūgumu, bidla
17.03.2017. 17:30»
Justine
Tatad, ja persona ir valsts varas parstavis (drikst zinat, kuri tie ir??? Kriterijs - amatpersonas deklaracijas aizpildisana?), tad vins sava masina (nekur nav teikts, ka ta ir IeM masina, visticamak, privata tikai ar mentu caurlaidi, lai var nolikt pie darba) un pie dzives vietas svesas valsts karogus...
Pēc definīcijas - valsts amatpersona. VALSTS! Latvijas valsts!
kukulītis
17.03.2017. 17:28»
Justine
Manuprat, cepiens nevieta, tikpat labi varam cepties par to, kapec lieli patrioti Kanadas latviesi kar LV karogus Toronto, bet uz LV atpakal neparcelas. Tas pats ar Lv krieviem, sirdi Krievija, bet ar pratu se pat, jo te dzive labaka, un kada starpiba, kur vina strada, mentene vai maizes ceptuvee
Cepiens vietā. Nav gadījies redzēt britu policistu ar Pakistānas karodziņu pie atloka, franču policisti arī nevicinās ar Angolas atribūtiem, pamēģini Polijā pavicināties ar Ru karodziņu un pastrādāt policijā.
Ja šī pro..vorova turpinās darbu LV policijā, prasu kozlovska atkāpšanos! Pietiek te 9.maija bidlomordu! Latviešiem policijā vietas un darba nav, jo visas vietas aizņēmušas krievaļas. Demisiju ķuzim! Punkts. Putina gaidaļas!
Justine
17.03.2017. 17:26»
guatemala
ja tu esi privātpersona, tad vari nokārties ar Krievijas karogiem, bet, ja tu esi Latvijas varas pārstrāve, tad nav ko publiski plātīties ar savu mīlestību pret okupantu un agresoru valsti
Tatad, ja persona ir valsts varas parstavis (drikst zinat, kuri tie ir??? Kriterijs - amatpersonas deklaracijas aizpildisana?), tad vins sava masina (nekur nav teikts, ka ta ir IeM masina, visticamak, privata tikai ar mentu caurlaidi, lai var nolikt pie darba) un pie dzives vietas svesas valsts karogus (KF, Kubas, ASV vai jekuras citas) izkart nedrikst, bet privatpersona var??? Vai ir kads normativais akts, kas aizliedz valsts amatpersonai sadas darbibas?
zatlera Āzis rihards
17.03.2017. 17:16Pleskavas divīzijas gaidīšanas svētki, no 16.marta līdz 9.maijam.
Apollo
17.03.2017. 17:03Savāc savus mugurkaulniekus troļļus - (jurisx, Lucifers) un aizved viņus pie saviem saprāta radiem mugursmadzeniekiem Ērgļu ielas apkaimē.
Lucifers
17.03.2017. 16:25»
ppp
Pirms vairākiem mēnešiem stāvot pie kases lielveikala rindā viens krievs krievu valodā sāka skaļi stāstīt it kā savai sarunu biedrenei,bet tā lai pārējie arī dzirdētu...
Tieši par šādiem tipāžiem jau ir šis raksts un situācijas analīze! Nav ko p.ļūtīt politkorektas muļķības par pareiziem un nepareiziem karodziņiem vai lentītēm. Secinājums ir triviāls - diemžēl visdažādākās Latvijas varasiestāžu struktūras ir krietni bagātinātas ar 5.kolonnu un citiem Trojas zirga iemītnieku paveidiem! Un ppp minētajam piemēram ir dziļš fons
LOL
17.03.2017. 15:57»
I
Nesaprotu kur ir problēma? es savā mašinā lieku ko gribu!!! ko lūri svešos auto
ībli, komplektā ar Valsts iekšlietu struktūru caurlaidi, būs gan problēma. ja tik ļoti simpatizē, ka jārotājas ar visādiem simboliem, p*s uz savu ruslandi! ir kaut kādas saprāta robežas, kurās vajadzētu ierakstīties, ja cilvēks vairāk līdzinās primātam, tad man rodas jautājums, ko viņš dara policijā?
I
17.03.2017. 15:52Nesaprotu kur ir problēma? es savā mašinā lieku ko gribu!!! ko lūri svešos auto?
dzulis
17.03.2017. 15:30»
Kindzuls
Ja tas ir personiskais auto, tad dari, ko gribi likuma ietvaros un ar cieņu pret zemi, kur dzīvo...
Salonā uz priekšējā stikla bija IeM atļauja. Par to jau tas stāsts. Lasi uzmanīgāk!
Hmmm
17.03.2017. 14:50Par ko ir šis raksts?
Mūsu likumdošanā ir parādījušies "aizliegtie" karogi? Kurš vēl bez Krievijas karoga ir aizliegts? Indijas vai Kubas karodziņus drīkst auto karināt?
Ja tur vēl būtu PSRS karogs, tad varbūt par administratīvo pārkāpumu varētu runāt.
Kindzuls
17.03.2017. 14:45Ja tas ir personiskais auto, tad dari, ko gribi likuma ietvaros un ar cieņu pret zemi, kur dzīvo.
Ja tas ir kantora auto, tad nu esi tik laipns un ievēro arī kantora noteikumus.
Punkts. Priekš kam visa jezga!?
Caurlaide izsniegta nepareizi? Nu tad izsniedzēju aiz apkakles un atbilstoši nopelnītajam izrakstīt rēķinu. Punkts.
Ko var muļļāties?
P.S.Kur var paskatīties kādu valstu karodziņi drīkst parādīties un kādu valstu nedrīkst personiskajā auto un kādi likumi, noteikumi to nosaka?
Bende
17.03.2017. 14:10Mani vairāk interesētu DProstitūtu komentāri par šo faktu, kas tiks veikts šajā sakarā un kādi lēmumi tiks pieņemti???!!!
ir zināms no dažādiem avotiem, ka par identiskiem faktiem daudzām amatpersonām ir liegta pielaide valsts noslēpumam....
hihi
17.03.2017. 13:28»
hm
Laikam jau latviešiem nekā prātīgāka nav ko apspriest. Par darbu nedrīkst. Ja priekšnieks uzzinās, iedos balto biļeti. Bērni nav vajadzīgi jo gatavojamies izmirt. Citās sfērās neveiksmes un pagrimšana. Atliek krievi un rusofobijas pielūgsme brīvajā laikā...
Palasi rūpīgāk PIETIEK un redzēsi, ka latvieši apspriež ļoti daudzas lietas (arī ekonomiku, rūpniecību, būvniecību, skolas, medicīnu un daudzas citas). Ne tikai nepatriotisko krieveni Prohorovu, kurai veltīts šis konkrētais raksts.
hm
17.03.2017. 13:07Laikam jau latviešiem nekā prātīgāka nav ko apspriest. Par darbu nedrīkst. Ja priekšnieks uzzinās, iedos balto biļeti. Bērni nav vajadzīgi jo gatavojamies izmirt. Citās sfērās neveiksmes un pagrimšana. Atliek krievi un rusofobijas pielūgsme brīvajā laikā.
Stulbākais tik tas, ka var pierunāt arī sekas.
spindzele
17.03.2017. 12:57es saprotu, ka kārtējo reizi Pietiek izprasīja info, vai ne? un ne ministrija, ne policija pati pēc savas iniciatīvas neko nav paudusi, vai ne? bļāviens, cik sapuvis šis iekšlietu aparāts, tas ir kaut kas murgains.
guatemala
17.03.2017. 12:52»
Justine
Manuprat, cepiens nevieta, tikpat labi varam cepties par to, kapec lieli patrioti Kanadas latviesi kar LV karogus Toronto, bet uz LV atpakal neparcelas. Tas pats ar Lv krieviem, sirdi Krievija, bet ar pratu se pat, jo te dzive labaka, un kada starpiba, kur vina strada, mentene vai maizes ceptuvee
ja tu esi privātpersona, tad vari nokārties ar Krievijas karogiem, bet, ja tu esi Latvijas varas pārstrāve, tad nav ko publiski plātīties ar savu mīlestību pret okupantu un agresoru valsti.
ppp
17.03.2017. 12:50Pirms vairākiem mēnešiem stāvot pie kases lielveikala rindā viens krievs krievu valodā sāka skaļi stāstīt it kā savai sarunu biedrenei,bet tā lai pārējie arī dzirdētu :
...nekas, LV drīz viss notiks, jau ir savesti čečeni, šai valstij nav daudz atlicis...
Es šim aizrādīju, ka nevajag tā runāt-par to var nonākt arī policijā.
Uz ko šis bravurīgi izvilka IeM apliecību Es - teicu ka ziņošu IeM, šis piebilda - i skaži čtobi vaše praviķeļstvo i miņistr perestaļi varovaķ!
Tādi lūk kadri strādā VP.
Latvieši Kanādā izkar Kanādas karogu
17.03.2017. 12:49»
Justine
Manuprat, cepiens nevieta, tikpat labi varam cepties par to, kapec lieli patrioti Kanadas latviesi kar LV karogus Toronto, bet uz LV atpakal neparcelas. Tas pats ar Lv krieviem, sirdi Krievija, bet ar pratu se pat, jo te dzive labaka, un kada starpiba, kur vina strada, mentene vai maizes ceptuvee
Ir starpība starp krievu okupantu, krievu kolonistu, krievu šovinistu un krievu Latvijas patriotu. Visiem tautība viena. Prohoroviene NAV Latvijas patriote.
guatemala
17.03.2017. 12:46»
murka
Cepiens par to, ka šī "etniskā" strādā represīvā struktūrā un ir lojālāka etniskajai dzimtenei, nekā valstij, kas kuci baro. Latvijas karoga krāsas šās kuces auto nav saskatāmas
Murka labi noņaudēja. Žēl tikai, ka kucei piekāst uz to visu. vēl trakāk, ka valsts iestāžu kučveidīgie vadītāji to visu vēlas slēpt, un tadējādi atbalsta. pretīgi paliek no kuču smakas visapkārt.
Justine
17.03.2017. 12:39Manuprat, cepiens nevieta, tikpat labi varam cepties par to, kapec lieli patrioti Kanadas latviesi kar LV karogus Toronto, bet uz LV atpakal neparcelas. Tas pats ar Lv krieviem, sirdi Krievija, bet ar pratu se pat, jo te dzive labaka, un kada starpiba, kur vina strada, mentene vai maizes ceptuvee.
murka
17.03.2017. 12:23»
Justine
Kanada daudzi tas pilsoni savas masinas un pie savam majam izkar ari savas dzimtenes karogus, to dara gan kiniesi, gan latviesi. Kas gan tur slikts, ja krievs, dzivodams Latvija, sadi godina savu etnisko dzimteni. Vai tas ir aizliegts ar kadu likumu? Ta tacu nav nacisma vai PRSR simbolika. Par ko ir...
Cepiens par to, ka šī "etniskā" strādā represīvā struktūrā un ir lojālāka etniskajai dzimtenei, nekā valstij, kas kuci baro. Latvijas karoga krāsas šās kuces auto nav saskatāmas.
hm
17.03.2017. 12:19»
Justine
Kanada daudzi tas pilsoni savas masinas un pie savam majam izkar ari savas dzimtenes karogus, to dara gan kiniesi, gan latviesi. Kas gan tur slikts, ja krievs, dzivodams Latvija, sadi godina savu etnisko dzimteni. Vai tas ir aizliegts ar kadu likumu? Ta tacu nav nacisma vai PRSR simbolika. Par ko ir...
Bet kāpēc šī negodina Latviju un Latvijas valsts karogu?
bidlas
17.03.2017. 12:19Valsts policija, tāpat kā debloīdā valsts pārvalde, ir pilna ar šiem "ķužainajiem", kuri noēd Latvijas nodokļu maksātāju naudu, gaidot "atbrīvošanu" no austrumiem
ķuzim, kozlovam un godmaņa resnajam matracim sen bija laiks atkāpties
Justine
17.03.2017. 11:44Kanada daudzi tas pilsoni savas masinas un pie savam majam izkar ari savas dzimtenes karogus, to dara gan kiniesi, gan latviesi. Kas gan tur slikts, ja krievs, dzivodams Latvija, sadi godina savu etnisko dzimteni. Vai tas ir aizliegts ar kadu likumu? Ta tacu nav nacisma vai PRSR simbolika. Par ko ir cepiens????
Opis
17.03.2017. 11:44Līdzīgi kā Polijā - būtu jāatlaiž visi nelojālie un padomju laika darbinieki.
Vai Kozlovskis
17.03.2017. 11:39dažus gadus atpakaļ 16 martā uz leģionāru gājienu neskatījās no SC busiņa?
Lienošā rusifikācija
17.03.2017. 11:30Kārtējais pierādījums, kas valda Latvijā. Ja iekšlietu ministrs(vai viņš ir latvietis?)piesedz, policija klusē, tad rodas jautājums, kā labā viņi strādā? Kā ar jaunajiem likumiem par valsts drošību? Pieliekam klāt Vējoni, Kučinski,prezidenta komisiju, kas iesaka dot krievvalodīgiem lielākas tiesības runāt sabiedriskās vietās krieviski (visās valsts iestādēs ierēdņi uzreiz pāriet uz krievu valodu, pārkāpjot valodas likumu). Bez krievu valodas zināšanām valsts iestādēs darbā neņem, jo kā apkalpos kolonistus. Cik daudz latvieši paliek bez darba, jo nezina krievu valodu.
nieva
17.03.2017. 11:26Vai šādi ierēdņi būs lojāli Latvijai, kad Krievija atkal nāks atbrīvot Latviju?
Mareks
17.03.2017. 11:12Bijušais Drošības policijas darbinieks Kozlovskis un Ivara Godmaņa sieva Ilze Pētersone Godmane daudz ko slēpj, kā krieviski runājošie pārņem varu Latvijas valsts represīvajos dienestos un izmanto dienesta stāvokli.
Tā dēvētajos Panamas dokumentos minēti Rīgas domes deputāta Igora Kuzmuka un Valsts policijas vecākās inspektores Tatjanas Kungurovas vārdi, teikts Finanšu ministrijas (FM) informatīvajā ziņojumā par atbildīgo institūciju rīcību saistībā ar publiski izskanējušo informāciju par «Panamas dokumentiem». .
«Panamas dokumenti» tika iegūti no Panamas juridiskās kompānijas «Mossack Fonseca» datu centra publiskotajiem vairāk nekā 11 miljoniem dokumentu, kuros atklāts, kā šī firma palīdzējusi pasaules politiķiem un slavenībām slēpt savu mantu no nodokļu iestādēm..
FM ziņojumā norāda, ka, izvērtējot 2016.gada 9.maijā internetā publicēto «Panamas dokumentu» datubāzi - vietnē «offshoreleaks.icij.org» -, konstatēts, ka Latvijas vārds ir saistīts ar 2941 ārzonas juridisko personu, ar 162 fiziskajām personām, ar 18 starpniekpersonām un ar 153 adresēm. Starp «Panamas dokumentos» esošajām fiziskajām personām tika identificētas divas amatpersonas..
šo kuci ārā no policijas!
17.03.2017. 10:32Viņa ir kuce, kas ieņemta 9.maijā alkoholiķu un deģenerātu orģijās par godu uzvarai pār fašismu.
kante
17.03.2017. 09:55kā saka fedjka no 13.kvartiras - ar bašku moskavā, ar ūkstu (dupsi) Latvijā.