Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
urciks
21.06.2016. 17:15»
Niknais
pāris vietās nodzēst nepārtrauktās baltās strīpas neizmaksās dārgi, katrā ziņā piekrītu autoram ka 70 km ceļa posms bez nevienas iespējas ceļa malā nostāties ir daudz bīstamāks satiksmes drošībai nekā tad ja ir vismaz dažas vietas kur ir iespēja apstāties, kautvai nokārtot dabiskās vajadzības...
Vispār jau pastāv prasības, kuras reglamentē ceļu konstrukciju. Līdz ar to tāda "balto strīpu nodzēšana" nebūt nav tik vienkārša.
Niknais
05.06.2016. 19:14»
Ina Fominova
Te nu gan nav ko vainot celju uztureetaajus. Latvijaa ir tik smiekliigi attalumi, ka tos var nobraukt bez atpuutas. Bet noziegums ir braukt nogurusham un miegainam. Lielbritaanijaa arii uz aatrgaitas shosejaam nav biezhas atpuutas vietas. Pareizaak, to vispaar nav, bet ik pa gabalam ir iespeejas nobraukt...
Atšķirība starp tevis norādīto piemēru Lielbritānijā ir būtiska, - tur šoferi ir informēti pēc kāda attāluma viņiem būs iespēja uztankoties vai atpūsties, bet uz Tīnūžu šosejas nav nekādas informācijas, tajā skaitā lielākajā dalā uz šī ceļa norādījumos pat nav atzīmēts cik tālu atrodas pilsētas kas norādītas nobrauktuvē - piemēram , nav zināms cik km ir līdz Ogrei no Tīnūžu šosejas, tā kā es uzskatu ka informācijas neesamības dēļ ceļu uzturētāja vaina šoreiz ir, un pie tam pietiekami pamatota.
Ina Fominova
04.06.2016. 20:56Te nu gan nav ko vainot celju uztureetaajus. Latvijaa ir tik smiekliigi attalumi, ka tos var nobraukt bez atpuutas. Bet noziegums ir braukt nogurusham un miegainam. Lielbritaanijaa arii uz aatrgaitas shosejaam nav biezhas atpuutas vietas. Pareizaak, to vispaar nav, bet ik pa gabalam ir iespeejas nobraukt no celja kaadaa benziintankaa kur ir arii veikali un kafejniicas ( vairaaka ), bet reizeem attalumi arii ir diezgan lieli starp shiim vietaam. Piemeeram, M25, kas ir lokveida aatrgaitas shoseja apkaart Londonai un ir 188 kilometrus gara, ir tikai 4 shaadas vietas, taaad vairaak kaa 40 km starp taam, bet ikvienam sheit ir jaaizveertee savs staavoklis, par ko sheit arii regulaari briidina plakaati, uzraksti, jo taa jau buus kriminaalatbildiiba ja izraisiisi avaariju noguruma iespaidaa. Bez atpuutas vietaam pie celjiem veel ikvienam ir iespeeja nobraukt tuvaakajaa nobrauktuvee un atrast vietu, kur atpuusties vai paguleet. Stulbs paarmetums.
skabarga
03.06.2016. 09:36»
Oposums
svētie komentētāji laikam nekad nav braukuši cīnoties ar miegu, nu cik var dirst es atvainojos
Pats tu esi *irsējs!
Visi kādreiz ir dzēruši, pīpējuši, sazin ko vēl darījuši. Taču tas nenozīmē, ka šie "visi" tagad jāaizstāv. Un ka pārējiem jādara līdzi, kā tie "visi". Ceļš ir paredzēts braukšanai, nevis gulēšanai. Jāizguļas ir mājās. Bet pie mums jau tā ir - tādi tādus aizstāv. Normālam cilvēkam šajā valstī dzīvot kļūst arvien neiespējamāk. Jo visapkārt vieni dauņi.
Oposums
01.06.2016. 23:37svētie komentētāji laikam nekad nav braukuši cīnoties ar miegu, nu cik var dirst es atvainojos
01.06.2016. 18:48
»
Niknais
pāris vietās nodzēst nepārtrauktās baltās strīpas neizmaksās dārgi, katrā ziņā piekrītu autoram ka 70 km ceļa posms bez nevienas iespējas ceļa malā nostāties ir daudz bīstamāks satiksmes drošībai nekā tad ja ir vismaz dažas vietas kur ir iespēja apstāties, kautvai nokārtot dabiskās vajadzības...
Ja pusotru stundu nespēj iztikt bez gulēšanas un čurāšanas, tad jāiet pie ārsta un jāvalkā pamperi nevis jābrauc pie auto stūres.
UV
01.06.2016. 18:12»
..
pēc šitāda komenta spriežot tavu "tālbraukumu" pieredze ir krājusuies pārvietojoties pa ceļiem vai neceļiem aiz LV austrumu robežas
Tā ir taisnība. Ar pilnu atbildības sajūtu varu teikt ka to cilvēku kvalifikācija ir apmēram uz pusi augstāka nekā to kas braukā pa EIROPU.
..
01.06.2016. 17:48»
UV
Tālbraucēji vienmēr atradīs vietu kur apstāties.Šī ir nekompotentu cilvēku cepšanās par lietām no kurām tiem nav nekādas saprašanas
pēc šitāda komenta spriežot tavu "tālbraukumu" pieredze ir krājusuies pārvietojoties pa ceļiem vai neceļiem aiz LV austrumu robežas.
LG
01.06.2016. 17:36»
UV
Tālbraucēji vienmēr atradīs vietu kur apstāties.Šī ir nekompotentu cilvēku cepšanās par lietām no kurām tiem nav nekādas saprašanas
Tavs salīdzinājums ir tāds pats kā apgalvot ka sods par čurāšanu ir noteikts likumā bet tajā pašā laikā Pilsētai nav pienākuma ierīkot tualetes, jo čurāt gribētāji tāpat kaut kur atradīs kur pačurāt.
Ja uz valsts ceļiem nav atpūrtas vietu, un tiek ieteikts gulēt kautkur citur kur var, tad kāpēc ir jāsoda šoferi par to ka viņi nav izgulējušies?
UV
01.06.2016. 14:58»
LG
Tie kas te komentāros iecepjās un apgalvojot ka pieturas vietu neesamība ir normāla parādība, lai tad atbild arī uz jautājumu kur tad tālbraucējšoferiem atpūsties ja nav nekādas informācijas un ceļa kompleksā nemaz nav paredzēti stāvlaukumi...
Tālbraucēji vienmēr atradīs vietu kur apstāties.Šī ir nekompotentu cilvēku cepšanās par lietām no kurām tiem nav nekādas saprašanas.
Miega apnoja_tas ir nopietni
01.06.2016. 13:04»
..
"Miegainība pie stūres ir dārga izprieca un likuma pārkāpums
Kāda likuma - tavas dzīvības un veselības "likuma" vismaz - iečeko vismaz šo, tad sapratīsi, par ko raksta bazars www.diena.lv/sodien-laikraksta/miega-apnoja-sagrauj-lenam-14036665 Tas, ka šo piuenācīgi daudzi nenovēwrtē, nenozīmē, ka šī problēma pastāv. Un tā ir bīstama pirmām kārtām transporta un mehānismu vadītājiem vismaz...
LG
01.06.2016. 10:17Tie kas te komentāros iecepjās un apgalvojot ka pieturas vietu neesamība ir normāla parādība, lai tad atbild arī uz jautājumu kur tad tālbraucējšoferiem atpūsties ja nav nekādas informācijas un ceļa kompleksā nemaz nav paredzēti stāvlaukumi?
Un vēl kas, ja ceļa kompleksā stāvlaukumu nav un gudrenieki iesaka stāvēt citu ceļu malās tad rodas jautājums kāpēc stāvlaukumu problēma ir uzkrāmēta citiem ceļu uzturētājiem - pašvaldībai un privātajiem kuru ceļos smagās automašīnas atpūšās un tajā skaitā nokārto savas vajadzības un izlādē atkritumus.
..
01.06.2016. 09:43»
antons mikoss
Braucu pa šo ceļu vismaz 50x gadā. Tas ir labākais ceļš Latvijā. Avāriju skaita ziņā tas ir 5-6 vietā...
"Miegainība pie stūres ir dārga izprieca un likuma pārkāpums"
Kāda likuma?
nāk miegs
01.06.2016. 09:29Garlaicīga grāmata,filma,dziesma,blakussēdētājs,ceļš un viss kas cits ārpus manis.Tas ir pa-latviski.
antons mikoss
01.06.2016. 09:23Braucu pa šo ceļu vismaz 50x gadā. Tas ir labākais ceļš Latvijā. Avāriju skaita ziņā tas ir 5-6 vietā.
Daudziem ir ko teikt par to. Piem. P. Apinim liekas, ka par daudz izzāģētu koku, citam patīk izgulēties pie stūres, vēl citam nepatīk nepārtrauktā līnija.
Jau kāds te rakstīja, ka apstāšanās vietu ir pietiekami un nobrauktuvju vēl vairāk. Tā tas ir.
Kokus bija jāizcērt, lai būtu drošība visos laika apstākļos, jāizguļas pie sievas, nevis jātraucas pa naktīm pie draudzenēm. Miegainība pie stūres ir dārga izprieca un likuma pārkāpums.
Niknais
01.06.2016. 08:49»
urciks
Tu esi parēķinājis cik tāds atpūtas laukums izmaksātu? Atpirkt privāto zemi, izprojektēt stāvvietu, nobrauktuvi uz to, izbrauktuvi no tās, zemes darbi, asfaltēšanas darbi, apgaismojums, soliņi, atkritumu urnas, ziemā sniega tīrīšana utt. Esi gatavs par to visu maksāt
pāris vietās nodzēst nepārtrauktās baltās strīpas neizmaksās dārgi, katrā ziņā piekrītu autoram ka 70 km ceļa posms bez nevienas iespējas ceļa malā nostāties ir daudz bīstamāks satiksmes drošībai nekā tad ja ir vismaz dažas vietas kur ir iespēja apstāties, kautvai nokārtot dabiskās vajadzības
urciks
01.06.2016. 08:44»
alias
Šis ceļš patiešām ir lēns, garlaicīgs un bez jebkādas iespējas legāli apstāties. Braucot ar atļauto ātrumu tur patiešām var nejauši iemigt, it sevišķi naktī. Saprātīgas patiešām būtu skaļās ceļu apzīmējumu līnijas, arī kaut viens atpūtas laukums būtu ļoti noderīgs...
Tu esi parēķinājis cik tāds atpūtas laukums izmaksātu? Atpirkt privāto zemi, izprojektēt stāvvietu, nobrauktuvi uz to, izbrauktuvi no tās, zemes darbi, asfaltēšanas darbi, apgaismojums, soliņi, atkritumu urnas, ziemā sniega tīrīšana utt. Esi gatavs par to visu maksāt?
urciks
01.06.2016. 08:40»
hm
Tas ir Latvijas garlaicīgākais un šabloniskākais ceļš. Vienveidība...
Tu piedāvā būvēt līkloču ceļus? Cik tas papildus izmaksās? Pa ceļu ir jābrauc, nevis jāizklaidējas.
urciks
01.06.2016. 08:37»
Latweets
akdies, cik tieši atputas vietas vajag 60km garā posmā, kad miegainības pazīmes ir parādījušās uzreiz pēc Tīnūžu apļa??? ar tām padsmit nobraukuvēm nepietiek lai nobrauktu un pasnaustu...
Ja jau uzreiz aiz Tīnūžu apļa čučis sanāca, tad varēja griezties riņķī un braukt atpakaļ līdz tuvākajai iespējai apstāties.
01.06.2016. 05:04
»
autors
Ņemšu vērā Jūsu padomu un apmeklēšu ārstu. BEt kas attiecās uz to ka gandrīz 70 kilometru garumā nav paredzēta pat iespēja vienreiz piestāt ceļa malā tas tikuntā man nešķiet normāli
Ja pusotru stundu nespēj iztikt bez gulēšanas, tad tiešām labāk nodot tiesības un pārdot auto nevis kļūt par slepkavu.
pacif
01.06.2016. 00:58peec statistikas dzerajsoferu izraisiito avaariju skaits ir mazaaaks kaa miegsoferu. dzeeraaju ceelonis un sods ir skaidrs bet miegaino sodiit ir problemaatiski. viens komenteetaajs seit apgal oja ka Asv atpuutas vietu bav ja tastiesaam taa ir tad tur miegavaariju procents ir lielaaks. kaa ciiniities ar alkaholikiem ir skaidrs, tapat skaidrs ir kaa ciiniities ar miega aavaarijaaam tas ir atpuutas vietu ieriikosana
vcb
01.06.2016. 00:01Feiks kaut kāds sarakstīts, lai pavērotu publikas reakciju un paskaitītu, cik idioti uzķeras uz šī sviesta un iekomentē.
Ciniķis
31.05.2016. 21:31Par to, ka šis ceļš ir nenormāli garlaicīgs un braucot ar 90 miegs sāk uzmākies pēc pirmajām 5 minūtēm, pilnībā piekrītu. No šī viedokļa man labāk patīk "baltie" ceļi - vismaz brauc, nevis pārvietojies. Attiecībā uz to, ka nepietika prāta nogriezties pa pirmo nobrauktuvi - nu, pietiek mums grūtdieņu, kuriem galva nestrādā. Jācer tikai, ka šī iemesla dēļ atļautais ātrums šeit netiks pazemināts uz 70 km/h. Tad bojā gājušo, iespējams, būs vēl vairāk. Ja šeit atļautu kaut cik normālu ātrumu, kaut vai tos pašus 110, kā Igaunijā, domāju, nelaimes gadījumu būtu mazāk un cilvēki arī ātrāk nokļūtu tur, kur vajag.
cip
31.05.2016. 20:27"noturot autovadītāju, piemēram, aiz Tīnūžiem, ja policijai nebūtu iespējas norādīt braucošajam vadītājam, ka ir jānogriežas no šosejas, pirmā legālā vieta, kur vadītājs varētu nostāties ceļa malā, nepārkāpjot noteikumus (balto līniju), būtu kaut kur pēc 50 kilometriem, tātad pirms Kokneses"
Šitais gan taisnība, būs jāizmēģina jo LV miličiem nav autiņi aprīkoti ar tablo aizmugurē kas norāda ka jāseko, līdz ar to jāstājās pirmajā legālājā vietā - tātad Koknesē
vilijs
31.05.2016. 19:04»
Latweets
paņēmu karti. nobrauktuves/krustojumi ceļā no Rīgas ir sekojoši: 1.1, 2, 3.3, 5, 6.8, 20.3, 29.2, 34.6, 40, 48, 58, 62km...
Tiešām LATVEETS
au
31.05.2016. 19:03»
alias
Šis ceļš patiešām ir lēns, garlaicīgs un bez jebkādas iespējas legāli apstāties. Braucot ar atļauto ātrumu tur patiešām var nejauši iemigt, it sevišķi naktī. Saprātīgas patiešām būtu skaļās ceļu apzīmējumu līnijas, arī kaut viens atpūtas laukums būtu ļoti noderīgs...
tiem, kas "ierej", jo grib izlikties par krutākiem, teikšu - tas ir patiess stāsts, kas "varēja notikt", bet, par laimi, nenotika.
Esmu vadītājs ar 30 gadu nevainojamu stāžu, un teikšu - šis ceļš vedina uz aizmigšanu, bez iespējas droši apstāties un pasnaust, neizraisot bīstamību sev un citiem. Drošāk braucu pa bedraino Rīgu, nevis Kokneses šoseju
autors
31.05.2016. 17:11»
Miega apnoja_tas ir nopietni
Autora atziņa, ka "..parādījās pirmās miegainības pazīmes.." var liecināt ne tikai par fizisku nogurumu labākajā gadījumā, be gan par krietni nopietnāku problēmu - miega apnoju, - slīmību kuras bīstamība ir tajā, ka sirgstošais uz īsu mirkli nekontrolēti zaudē apziņu. Lūk, tas, autors brīžam bijis uz...
Ņemšu vērā Jūsu padomu un apmeklēšu ārstu. BEt kas attiecās uz to ka gandrīz 70 kilometru garumā nav paredzēta pat iespēja vienreiz piestāt ceļa malā tas tikuntā man nešķiet normāli
Foma
31.05.2016. 17:01»
Miega apnoja_tas ir nopietni
Autora atziņa, ka "..parādījās pirmās miegainības pazīmes.." var liecināt ne tikai par fizisku nogurumu labākajā gadījumā, be gan par krietni nopietnāku problēmu - miega apnoju, - slīmību kuras bīstamība ir tajā, ka sirgstošais uz īsu mirkli nekontrolēti zaudē apziņu. Lūk, tas, autors brīžam bijis uz...
Nu skaidrs, visi kas miegā krāc, marš uz CSDD nolikt tiesības plauktiņā
Miega apnoja_tas ir nopietni
31.05.2016. 16:44Autora atziņa, ka "..parādījās pirmās miegainības pazīmes.." var liecināt ne tikai par fizisku nogurumu labākajā gadījumā, be gan par krietni nopietnāku problēmu - miega apnoju, - slīmību kuras bīstamība ir tajā, ka sirgstošais uz īsu mirkli nekontrolēti zaudē apziņu. Lūk, tas, autors brīžam bijis uz mirkli "autopilotā", tādejādi zaudējot kontrolipār auto tekstā pavīd vairākārt. Tāpēc ieteikums - pirms vainot ceļu, labāk būtu aiziet izmeklēties uz miega apnojas esamību. Un ja tāda ir - ģuļot lietot speciālu apnoju mazinošu elpošanas ierīci. Vel jo vairāk tad, ja miegā krāc (viena no apnojas pazīmēm). Kas zina, varbūt tad būs vienas, grūti izskaidrojamas avarijas mazāk un arī tuviniekiem aiztaupīti kreņķi.
nu nu
31.05.2016. 12:12Esmu braucis no Austrijas uz Rīgu non-stopā ap 1500km (ar 3 īsām tankošanās reizēm pa ceļam) un tikai netālu no Lietuvas-Latvijas robežas naktī radās problēmas ar koncentrēšanos noguruma dēļ, bet te cilvēks nevar 60km nobraukt???? Varbūt vajadzēja iepriekšējā naktī normāli izgulēties un tad nebūtu problēmu?
Latweets
31.05.2016. 09:50paņēmu karti. nobrauktuves/krustojumi ceļā no Rīgas ir sekojoši: 1.1, 2, 3.3, 5, 6.8, 20.3, 29.2, 34.6, 40, 48, 58, 62km.
ja brauc uz 100, tad jebkura nobrauktuve ir ik pēc 6-8 minūtēm. Ja ar to nepietiek, tad nelīdzēs arī oāze ar ateju un soliņiem pēc 30km, jo atradīsies nogurušie, kas līdz tai bez diendusas nespēs aizbraukt.
ods
31.05.2016. 08:49Labā ziņa,ka tur naktī autors sastapa Ceļu Policiju,kas uzrauga šo ceļu.Un,"neguli,apzags!"...
autors
31.05.2016. 08:22»
UV
Esmu tālbraucējs šoferis ar 45 gadu darba stāžu.Mans viedoklis ir tāds-ŠĀDAM CILVĒKAM PIE STŪRES NAV KO DARĪT
Lai vai kā, sevi es attaisnot netaisos un Tev ir taisnība, tomēr, ja šī raksta dēļ radīsies vismaz viena vieta kurā legāli varēs apstāties uz šī ceļa vai vismaz norādes par atpūtas vietu atrasšanos tad raksts nebūs rakstīts par velti
Baiba
31.05.2016. 07:41atslēgas vārdi ir "vēlā nakts stundā". Ceļu būvniekiem un uzturētājiem nav jāuzņemas atbildība par to, ka cilvēkiem naktī nāk miegs. Nebrauc pārguris!
UV
31.05.2016. 07:11Esmu tālbraucējs šoferis ar 45 gadu darba stāžu.Mans viedoklis ir tāds-ŠĀDAM CILVĒKAM PIE STŪRES NAV KO DARĪT.
Latvijas neceļi
31.05.2016. 06:19»
no rajona
Soseju izmantoju reti, tacu ari es biju sasutusi, kad man vajadzeja nogriezties no sosejas uz mazaka celja. Sosejai nav paredzetas papildus joslas, kur samazinat atrumu, tas jadara braucot pa to pasu joslu, kur citi brauc liela atruma.... ari apmale ir saura, kur nav iespejams pilniba nobraukt auto...
Papildu joslu neesamība, tā nu gan ir viena specifiska Latvijas īpatnība. Daudz nozīmīgākā problēma par atpūtas vietu neesamību. Ne tikai uz rakstā minētā ceļa vien. Ja, piemēram, cilvēks brauc kolonnā ar pa E67 no Tallinas puses un viņam jānogriežas,teiksim, uz Muceniekiem no vienīgās joslas, tad tas ir viens nervus pamatīgi kutinošs pasākums, ja aizmugurē kādas 3 fūres un pretējā virzienā intensīva kustība. Nu vai tiešām tik grūti papildjoslas šādas vietās būtu tik megasarežğīti uzprojektēt?! Dārgie būvnieki, ja reiz paši esat tik stulbi, nu aizbrauciet tepat uz Lietuvu, Poliju un apskatieties, kā tam vajadzētu būt! Laikam no redzētā būsiet pamatīgi pārsteigti.
švamme
31.05.2016. 03:50»
autors
nezinu jo neesmu bijis ASV, tāpēc ticu Tavam teiktajam ka ASV ir tā kā Tu apgalvo - atpūtas vietas uz ceļiem ir reta parādība un apstāšanās iespējas netiek nodrošinātas, ja šādas lietas ASVC šoferus nesatrauc tātad tāda prakse ir visā ASV un tādēļ šādi ceļi tur nav pārsteigums, bet Latvijā Tīnūžu ceļš...
neko tammlīdzīgu es neapgalvoju, es devu salīdzinājumam mērogu, attālumus, manā štatā 6 mil. iedzīvotāju, 109 tūkst. kvardātkilometri, Latvija 64 tūkstoši km/2, un tādu štatu ir 48, jau uz Floridu braucot šķērsoju 5 štatus, pie brāļa uz Kanādu braucu, šķērsoju 4 status, visa mana ideja ir par attālumiem un mērogiem, uz cik lielu attālumu nobraukšanu atmaksājas atpūtas zonas būvniecība !!
ja,ja
31.05.2016. 03:37»
švamme
nu gan vārgi Latvijā autovadītāji. Kādi Latvijā attālumi? nieks salīdzinot ar patiešām milzīgām teritotijām. Es no savas dzīves vietas ASV katru gadu vedu ciemiņus no Latvijas uz Floridu un tas ir 900 jūdzes (1440km), nobraucu to vienā dienā, trīs reizes apstājos ieliet benzīnu, uzkost un pačurāt; ceļā...
galvenais cura stavus,tad neiemigsi nekad !
autors
31.05.2016. 01:23»
švamme
man jau pašai paliek smieklīgi turpināt, nu bet lūdzu piedodiet - pēdējo reizīti...
nezinu jo neesmu bijis ASV, tāpēc ticu Tavam teiktajam ka ASV ir tā kā Tu apgalvo - atpūtas vietas uz ceļiem ir reta parādība un apstāšanās iespējas netiek nodrošinātas, ja šādas lietas ASVC šoferus nesatrauc tātad tāda prakse ir visā ASV un tādēļ šādi ceļi tur nav pārsteigums, bet Latvijā Tīnūžu ceļš uz kura nav iespēju apstāties 60 km ir pirmais, un tāpēc arī ir problēmas
švamme
31.05.2016. 01:11»
LG
Piekrītu ka šoferim pirms gara ceļa ir jāizguļas, bet piedodiet, šoferim ir tiesības arī uzzināt cik tālu uz šī ceļa būs tuvākā vieta kurā viņš varēs izgulēties, ja izlasa rakstu tad problēma ir ir tieši šīs informācijas neesamībā
man jau pašai paliek smieklīgi turpināt, nu bet lūdzu piedodiet - pēdējo reizīti:
man izlasījās, ka autors informācijas neesamību piemin garāmejot, galvenā tēma man izklausās tieši atpūtas vietu neesamība, vai nobaukšanas malā iespēja. Tas ir otrās pakāpes ceļš attīstītās valstīs, (atkal tikai no info komentāros, jo pati to nepārzinu, neesmu pat acīs redzējusi) ja tikai 2 joslas, ne paatrinājuma, bremzēšanas joslu, ne nogriešanās pa kreisi joslas pa vidu, tas viss stāsts par otrās vai zemākas pakāpes ceļu. Fakts, ka tas noklāts ar asfaltu vēl nepadara to ar šoseju. Diemžēl ceļu kvalitāte atbilst vispārējam Latvijas Valsts civilizācijas līmenim.
no rajona
31.05.2016. 00:46Soseju izmantoju reti, tacu ari es biju sasutusi, kad man vajadzeja nogriezties no sosejas uz mazaka celja. Sosejai nav paredzetas papildus joslas, kur samazinat atrumu, tas jadara braucot pa to pasu joslu, kur citi brauc liela atruma.... ari apmale ir saura, kur nav iespejams pilniba nobraukt auto.
CIk saprotu, tad cilveki, kuri seit komente, nekad nav braukusi pa celju, kurs ir buvets atbilstosi 21 gadsimta drosibas standartiem (un ja nemaldos, tad soseja tika planota loti sen, bet to izveidoja lidz galam saja gadsimta)
Sis celjs ir atrgaitas soseja, nevis vienkars meza celjs.
Apbrinoju inzenierus, kuri projekteja un pielava sada celja izbuvi. Nudien drosmigi, bet varbut stulbi...
LG
31.05.2016. 00:03»
švamme
Neapšaubāmi, ka informācijai par atpūtas vietu un servisa vietu atrašanos ir jābūt, bet tā info arī nepasargās miegaino šoferi no aizmigšanas. Kā jau minēju ASV uz highway-iem atpūtas stāvvietas ir 128-160 un VAIRĀK km atstatus viena no otras; un uz highway ir AIZLIEGTS APSTĀTIES, ceļa segumu nejūt (...
Piekrītu ka šoferim pirms gara ceļa ir jāizguļas, bet piedodiet, šoferim ir tiesības arī uzzināt cik tālu uz šī ceļa būs tuvākā vieta kurā viņš varēs izgulēties, ja izlasa rakstu tad problēma ir ir tieši šīs informācijas neesamībā.
švamme
30.05.2016. 23:59»
LG
Ceļam ir jābūt drošam, ceļu uzturētājs šajā gadījumā ir lēmis ka atpūtas vietu nodrošinājums un informācijas pieejamība par atpūtas vietu un servisa vietu atrašanos nav prioritāra. Ceļu uzturētāja ieskatā satiksmes drošību paaugstina radari un 50 kilometru garš , nepārtraukts liegums ceļa malā apstāties...
Neapšaubāmi, ka informācijai par atpūtas vietu un servisa vietu atrašanos ir jābūt, bet tā info arī nepasargās miegaino šoferi no aizmigšanas. Kā jau minēju ASV uz highway-iem atpūtas stāvvietas ir 128-160 un VAIRĀK km atstatus viena no otras; un uz highway ir AIZLIEGTS APSTĀTIES, ceļa segumu nejūt (tas ir -tas nemodina vadītāju kā Latvijā), ātrums liels (ja pārsniedz mazliet, tad ap 140km/h; atļauts 75ml/h braucu ar 85ml/h), tad jau laikam visiem tur būtu jāguļ. Nav šaubu, ka Latvijā daudz kas ir caur girsu projetēts, celts un organizēts, bet šeit (ja ticēt Jums, jo pati nezinu to ceļu) 50 vai 60 km nespēj nobraukt neaizmidzis, nu nav tas cilvēks adekvāts.
Nekādā ziņā neattaisnoju atpūtas vietu neesamību uz Latvijas taisnajiem, garajiem, vienmuļajiem ceļiem
Lauķis
30.05.2016. 23:46Pilnīgas muļķības, ka ceļa posmā Tīnūži - Koknese nav kur apstāties lai pagulētu. Nobrauktuvju no šī ceļa ir pietiekoši, ja nejēdz tās izmantot - tad jau pats vien vainīgs.
Taču tas nu gan ir fakts, ka CSN ļoti daudzi ir aizmirsuši, vai arī nekad nav zinājuši - tāpēc nezin, vai arī speciāli ignorē šos satiksmes noteikumus. Un avārijas tāpēc vien ir likumsakarīgas, lai cik nožēlojami tas arī nebūtu.
LG
30.05.2016. 23:41Ceļam ir jābūt drošam, ceļu uzturētājs šajā gadījumā ir lēmis ka atpūtas vietu nodrošinājums un informācijas pieejamība par atpūtas vietu un servisa vietu atrašanos nav prioritāra. Ceļu uzturētāja ieskatā satiksmes drošību paaugstina radari un 50 kilometru garš , nepārtraukts liegums ceļa malā apstāties. Komentētāji mīļie, ko mēs te aizstāvam, ceļa uzturētāju, vai miegaino šoferi?
atpūtas vietu katrā kvartālā
30.05.2016. 23:10ja tik stauji persona spēj iemigt, tad jau jāpieprasa atpūtas zonas ik pa 3km.No raksta spriežot apmēram tik daudz viņš spēj nobraukt pirms saprot (vai atceras), ka noguris
Niknais
30.05.2016. 22:54»
Avo
aha, nav dancojošu punduru un neona gaismiņu visa ceļa garumā. Ko vēl vajadzēs, lai ceļu padarītu par aizraujošu un interesantu? Pamēģini pabraukt pa tuksnesi un tad redzēsi, kas ir vienmuļš ceļš
Izskatās ka visi ir apmierināti ar Tīnūžu ceļa uzturētāju risinājumiem, diemžēl no jūsu apmierinājuma pakāpes nekas nebūs atkarīgs no tā ka jūsu joslā kāds autopilots turpinās braukt Jūsu virzienā, un pēc avārijas varēsiet sūdzēties dievam ka Jums bija taisnība , bet autopilotam redz nebija jo viņs ir neapzinīgs šoferis ka nejēdza atrast vietu kur atpūsties.
Tie kas te runā par nogurušo šoferu sodīšanu tukši pļurkst, jo nav likuma pēc kura viņus varētu sodīt.
Avo
30.05.2016. 22:33»
hm
Tas ir Latvijas garlaicīgākais un šabloniskākais ceļš. Vienveidība...
aha, nav dancojošu punduru un neona gaismiņu visa ceļa garumā. Ko vēl vajadzēs, lai ceļu padarītu par aizraujošu un interesantu? Pamēģini pabraukt pa tuksnesi un tad redzēsi, kas ir vienmuļš ceļš.