Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Grantiņam unCo

09.03.2017. 22:12

Kā jūtaties pēc vakardienas "Tiešās runas"?Cik zemu vēl kritīsim okupantu priekšā kuriem te pēc Hāgas likumiem nav pat jābūt.Pamatnācijai jālūdzās okupantam pieņemt latv.val.kā valsts val.!!!!
Jums ir sajūta ,ka okupācija beigusies?

Atbildēt

pamela

07.03.2017. 22:44

Baisi ir lasīt dažu "gudrajo"komentārus,pēc kuru satura atliek vien uzcelt atkal koncentrācijas nometnes.JĀJAUTĀ:"Kapēc krievi var celt traci un draudēt ar nemieriem,ja slēgs viņu skolas krievu mēlē pēc 26 gadiem,bet žīds / Latvijas laika termins/ nevar aizstāvēt kaut VIENĀ Latvijas bērnudārzā savas tautības vērtības? KUR te ir noziegums?ES būtu ĻOOTI lepna,ja tā prastu un darītu LATVIEŠI!Bet redz vējoņi,lembergi,mūrnieces arī utt.bradā ar kājām savu nāciju.Latvija IR pārkrievota ATKAL!KAPĒC tas jūs neuztrauc Grantiņ?Šustins bija,Kargini u.c. ir,bet tā NAV visa žīdu diaspora Latvijā.Mums ir Savickis,Elksniņš,Urbis,Ameriks,Lembergs,Brigmanis un Co.BET TĀ NAV VISA LATVIEŠU TAUTA !!Lai gan G.Astru arī vairs neatrast !!
Nesējiet naidu tur ,kur tā nav !

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

05.03.2017. 15:48

»

tas ir jāzina

PROGNOZE: jau ap 2020.gadu, Latvija varētu būt pustukša. Vairumam pametušo, nospļauties par valsti...


Kārtīga "ebreja" darbs !!!
Bet neaizmirsīsim Karmu !!! Šī nauda satur grandiozu enerģiju, kas praktiski noslaucīs no zemes virsas tās īpašniekus un viņu tuviniekus līdz radniecībass desmitajai pakāpei... . Nekas pasaulē nenotiek tāpat vien, visam ir savs cēlonis un ,ja ir cēlonis, tad sekas ir neizbēgamas. Lai viņus visus velns parauj !!!

Atbildēt

tas ir jāzina

05.03.2017. 13:12

PROGNOZE: jau ap 2020.gadu, Latvija varētu būt pustukša. Vairumam pametušo, nospļauties par valsti!

Bet kā gan savādāk, ja pie varas esošie ar nodokļu palīdzību pārsūknē naudas resursus no cilvēku kabatās savās, atstājot cilvēkus bez naudas un vēlāk arī pajumtes.

Māksliniecei Džemmai Skulmei par ģimenes namu – darbnīcu Mežaparkā ir jāmaksā tūkstošiem eiro nekustamā īpašuma nodoklis (NĪN), sestdien vēsta Latvijas Televīzijas raidījums "Panorāma".
Nams Mežaparkā ir vienlaikus mākslinieces darbnīca un darbu krātuve, un, kā viņa pati saka – viņas garīgā telpa, jo te rodas idejas un iedvesma mākslai. Būtiska loma arī piemājas dārzam.

Māju kopā ar vecākiem viņa sākusi būvēt 1958.gadā, kad Mežaparks bijis strādnieku rajons ar lielāku iedzīvotāju blīvumu nekā pašlaik. Pēdējos 20 gados situācija mainījusies – pieaugot kaimiņu ēku darījumu vērtībai, būtiski pieauguši nodokļi tiem, kas šeit dzīvo gadu desmitiem un īpašumu negrasās pārdot.

Vienam kvadrātmetram zemes Mežaparkā tirgus vērtība ir no 70 līdz 180 eiro, turklāt daudzviet kadastrālā vērtība, no kuras tiek aprēķināts NĪN, ir tuva tirgus vērtībai, atzīmē LTV.

Kā raidījumam stāsta māksliniece, NĪN ir 3490 eiro, un tas nozīmē, ka mēneša maksājums ir 291 eiro. Viņi namā ir seši – trīs pensionāri, divi no kuriem ir ar ļoti niecīgām pensijām, bet pārējie – "vēl augoši, kas mācās," raidījumam izteicās Skulme.


Skulmes dēls, mākslinieks Juris Dimiters LTV izteicās, ka viņi bijuši spiesti pārdot dažādas ģimenes relikvijas, lai varētu samaksāt īri, kā arī nodokli par māju. LTV atzīmē, ka mākslinieces ģimenei pēc maksājumu veikšanas neatliekot līdzekļu, lai veiktu ēkas remontu un siltināšanu.

Kā vēsta LTV, pēdējos gados māksliniecei par Mežaparka namu maksājamais NĪN pieaudzis – 2015.gadā tas bijis 2240 eiro, 2016.gadā – 3009 eiro, bet šogad – 3490 eiro.

Tieslietu ministrijā LTV norādīja, ka pērn kadastrālā vērtību bāze nav mainīta, bet pie milzīga nodokļu kāpuma vainojama Rīgas dome. Pašvaldība 1% likmi paaugstināja uz 1,5%. Pat ja zemes vērtība bijusi tāda pati, kā iepriekš, ja maina likmi, protams, ka gala rēķins ir ievērojams, LTV sacīja Tieslietu ministrijas valsts sekretāra vietniece Laila Medina.

Rīgas domes pašvaldības ieņēmumu pārvaldē LTV noskaidroja, ka Rīgā līdz šim nav tikušas piemērotas atlaides tiem, kuri īpašumā dzīvo ilgus gadus. Vēl vairāk, Rīgā likme no 1% tika pacelta uz 1,5%.

Kas gan saskaitījis, kur paliek nauda un kā tiek rīkoti konkursi par ceļa remontiem? Runā, ka Nilam Ušakovam un viņa radiem ārzemju kontos tagad ir simtiem miljoni. Bet Drosības policija, KNAB, Satversmes aizsardzības birojs un Valsts Ieņēmuma dienests izliekas šīs runas nedzirdam. Kāpēc? Varbūt, ka paši barojas no kukuļiem?

Atbildēt

mūs izlaistie teļi

05.03.2017. 11:37

nevelk godīgiem bērniem līdzi. Visu cieņu ebreju bērniem.

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

05.03.2017. 10:57

»

Palestinis

Tos zhidela bernudarzu ir jasledz ! Pietiks jau ka holokausts par biznesu un cirku parversts! Izredzetie...uzsplauju viniem


Protams, ka jāslēdz, jo tie ir kā bacilis latviešu tautas miesā, tāpat kā krievu.Tajos atražo- audzina nākošos slepkavas- virscilvēkus.Ir jāveic un tiks arī veikta okupācijas seku likvidēšana- dekolonizācija.

Atbildēt

VB

05.03.2017. 06:58

Tomēr, par lietu: būtu takš jocīgi, ka nodibinot dārziņu ebrejiem, saņemot tieši tam finansējumu pat no valsts, to jau 1. dienā aizpildītu latvieši, krievi, azerbaižāņi, čigāni, angļi, vācieši etc un jā, pa kādam ebrejam varbūt tikai ar. Un iesp. pat ne bērni, bet pieaugušie ar - kāpēc ne - tur baro un ir silti?

Par kādu te diskrimināciju var runāt, ja pat virsrakstā rakstīts, tas čigānu, fui, ebreju pasākums vispār kā tāds?!
Par ko tad te cepamies?

Atbildēt

VB

05.03.2017. 06:50

»

gem

Jautājums vai Daugavas vanagi saņem finansējumu no UK, vai tā ir publiska izglītības iestāde vai privāts klubs...


"...bet krogs tas nebūs. Nemaldināsim pārējos ar to kā nav ;)"
Jā, nezinu, iesp. Jums taisnība, atvainojos!
Tas bija tik 1. piemērs, kas ienāca prātā.
Tomēr, Londonā ir pat privātas ielas - pa kurām visi tiešām nevar staigāt / braukt. Un normāli!

Atbildēt

Kāds cits

05.03.2017. 01:53

»

L.Grantiņš LRTT

Jūs(Kāds cits) laikam no mēnes nokritis, ka tādu idiotismu stāstat, vai arī par tādu mācību kā vēsture neesat dzirdējis, kur nu vēl apguvis... .Dievs, atpestī mūs no pārgudriem, ar muļķiem paši tiksim galā


Ko nu man ar Grantiņa kungu strīdēties? Tikai manis rakstītais ir kādas ebreju meitenes stāstītais, tajā laikā, kad biju vēl pietiekoši jauns un smuks, un viņai patiku. Bet ar to nepietika, lai viņa kļūtu mana sieva, jo, diemžēl, neesmu ebrejs. Tā ka tas viss no dzīves, nevis kāds kaut ko izdomāja.

Atbildēt

www.govlawyer.lv

05.03.2017. 01:12

1. Rakstos nav pierādījumu, ka neuzņēma tautības dēļ.

2. Var būt neiespējami panākt uzņemšanu, pat ja
ir pārkāpts likums, bet varbūt, ka var juridiski
panākt kaut ko citu.

Atbildēt

gem

05.03.2017. 01:02

»


Ja mamma ebrejiete, tad sīkais var arī iet ebreju bērnudārzā. Nekādas pretrunas bioloģiskajos procesos nesaskatu - ja jau Hitlera radinieku y-DNA ir neāriski E1b1b1, tad Trešais Reihs bija joks.

Man gan nāk prātā PSRS laiku anekdote, kur ebreju sīkais apmeklēja krievu skolu un pēc grūtas skolas dienas atnāk mājās un saka - kā viņš ienīst ebrejus, kas viņu uz tādu skolu nosūtījuši... :D

Atbildēt

gem

05.03.2017. 00:38

»

VB

Domu izsakot civilizētāk, nkāda vaina


Jautājums vai Daugavas vanagi saņem finansējumu no UK, vai tā ir publiska izglītības iestāde vai privāts klubs?

UK ar šīm privātajām reliģiskajām izglītības iestādēm arī nav viss vislabākajā kārtībā, bet tas ir tikai tāpēc, ka nenotiek kontrole. Pēc likuma - tāpat nekādas diskriminācijas nevar būt.

Daugavas vanagiem pilnīgi noteikti kroga nav - ja tāds būtu, tad tam ir jāatbilst striktiem noteikumiem. Ja tur nav bārmeņa, tad tas nevar tikt saukts par krogu. Tas visticamāk ka atbilst tam ko mēs dēvētu par viesu namu. Arī jums nekas neliedz uzbūvēt atsevišķu ēku un tajā rīkot pasākumus un privātās ballītes un aicināt savu draugus un lietot tur alkoholu, bet krogs tas nebūs. Nemaldināsim pārējos ar to kā nav ;)

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

04.03.2017. 23:25

»

Kāds cits

Viss ir šajā Rīgas kopienā, iespējams, visā Izraēlā, pakļauts vienam mērķim,- būt par gudrākajiem šajā vietā un šajā pasaulē...


Jūs(Kāds cits) laikam no mēnes nokritis, ka tādu idiotismu stāstat, vai arī par tādu mācību kā vēsture neesat dzirdējis, kur nu vēl apguvis... .Dievs, atpestī mūs no pārgudriem, ar muļķiem paši tiksim galā.

Atbildēt

Kāds cits

04.03.2017. 22:47

»

jautājums

Nu kundze ir atbildējusi godīgi, pēc būtības par iemesliem, kas un kāpēc. Nākamreiz vienkārši sniegs formālu atbildi, ka ir rinda priekšā-kā tas no teksta izriet...


Viss ir šajā Rīgas kopienā, iespējams, visā Izraēlā, pakļauts vienam mērķim,- būt par gudrākajiem šajā vietā un šajā pasaulē.
Cik man ir zināms, tad ebreju bērnam jau no mazotnes liek apzināties, ka viņš ir vislabākais, visgudrākais un vis..., vis... Līdz ar to arī ģimene ir pieņēmusi šo vis... un mērķtiecīgi rīkojas, lai šo ieceri īstenotu.
Un visbiežāk arī tā notiek, ka bērns izaug mērķtiecīgs, izglītots, tātad gudrs, un savā dzīvē daudz ko sasniedz. Lai tā notiktu, vecāki sadarbojas ar ebreju iestādēm jau no bērna piedzimšanas, tradīcijās iepotē, ka esi atšķirīgs no citiem, un arī iepotē arī savas tautas apziņu, piederību. Meitenes prec tikai savas tautas zēnu,vienalga, lai cik neglīts viņš arī būtu, ļoti retos gadījumos ir savādāk, tādā veidā tauta saglabā savu identitāti, nevis jau kā pierasts šeit, ievest āfrikāņu sievieti latvietim vai krievam, vai otrādi - tas ir labi! Laba tur nav nekā.
Ja tā būtu rīkojušies žīdi, tad tādas Izraēlas valsts nebūtu, bet šiem cilvēkiem ir svarīga sava valsts, nevis kā citiem, mums zināmajiem...
Un ir tikai dabīgi, ka šo tradīciju kopumu žīdi nevēlas jaukt, ielaižot savā vidū, šobrīd, paši nezinot ko. Kā arī atklāt metodes, kā tas tiek darīts, jo mūsu attīstību vada ministrs Šadurskis. Tas izsaka visu.

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

04.03.2017. 21:31

»

jautājums

Tevis nosauktie, jau nu konkrēti ivritu nemācīsies-viņiem tas bez vajadzības.Tā ir padomju kultūra nevis ebreju...


Ceri ceri, A.P., ka kargins un suharenko pārtaps par Blaumaņa "joskēm"... . Latvijā nav ebreji, bet tiem noziedzniekiem, kuri par tādiem uzdodas, gaida tas, ko viņi pelnījuši.... .Tiesiskums tiks atjaunots, čekas maisi atvērti un čekisti - rīkļurāvēji pielikti pie sienas... .

Atbildēt

tavs Jozefs

04.03.2017. 20:19

meloja līdz pēdējam.Satikās pa kluso ar Zāru,bet izlikās,ka viņu uz Silmačiem velk vienīgi bizness.Pat Pindacīšai,kura pati savām acīm redzēja,kā viņš bučojas ar Sāru,viņš meloja.Aleksis bija godīgs,jo pēc '"amiziera"atsevišķā kabinetā ar Antoniju uzskatīja,ka viņa pienākums ir viņu precēt.Ābrams bija spiests samierināties,jo Jozefs bija viņa vienīgais dēls,un visi bija Jozefa pusē.Skaidrs,ka viņam nebija citas izejas.Aleksis arī beigās pateica Antonijai,ka viņu negrib.Tā kā tavs Joske nav ne ar ko labāks par manu Aleksi.

Atbildēt

jautājums

04.03.2017. 19:44

»

jautājumam

Nemelo!Nemaz Joske nemācēja pastāvēt par savas meitenes precēšanu.Viņš meloja vienīgajam cilvēkam,kurš bija pret,savam tēvam,ka viņam ar to Zāru nekā nav.Tikai pateicoties latvietei,saimniecei Antonijai,Joske tika pie Zāras


Joske atteicās precēt, tēva izraudzīto līgavu
--------------------------------
Ābrams. Hm! So!... So, so... Un kas ir ar frailen Feitelson?
Joske. parausta plecus.
Ābrams. Joske! Ich sog der! Swai Haiser in Friedrichstadt!
Joske. Es viņu negrib.
---------------------------------------------
Bet Aleksis taisijās precēt bagātu saimnieci Antoniju, lai gan mīlēja kalponi Elīnu.
Un Antonija varēja lietas nokārtot, jo Abrams ļoti gribēja ar Joski izlīgt- dusmīgs dēls bija par nepamatotiem apvainojumiem krāsns uzsperšanā.
Un dēla līgavu, kas bija -plike kā viene šuname adatiņa- arī pieņēma. Kas pierāda, ka attiecibas ar dēlu bija daudz svarīgākas par mantiskajiem apsvērumiem
Joske noteikti par savu miļoto meiteni daudz vairāk cīnījās kā Aleksis, kurš tikai pūta un elsa kā sila priede...

Atbildēt

jautājumam

04.03.2017. 19:29

Nemelo!Nemaz Joske nemācēja pastāvēt par savas meitenes precēšanu.Viņš meloja vienīgajam cilvēkam,kurš bija pret,savam tēvam,ka viņam ar to Zāru nekā nav.Tikai pateicoties latvietei,saimniecei Antonijai,Joske tika pie Zāras.

Atbildēt

jautājums

04.03.2017. 19:26

»

L.Grantiņš LRTT

Neķer latviešus uz mušpapīra, tas domāts mušām ! Latvijas izzadzēju banda, kura ieklīdusi pēc okupācijas, pārvertusies par "Latvijas vēsturisko minoritāti"? Nesmīdini !!! Neaiztiec Blaumani, tam nav nekāda sakara ar karginiem, krasovickiem, suharenkiem, godmaņiem un citiem cionistu izdzimumiem !!! Okupantiem...


Tevis nosauktie, jau nu konkrēti ivritu nemācīsies-viņiem tas bez vajadzības.Tā ir padomju kultūra nevis ebreju.
Ebreji,kas pieder savai ticībai un kultūrai, vienmēr ir bijusi vēsturiski piederīgi Latvijai. Un kad latvieši dzīvoja mierā ar ebrejiem- tas nesa šai zemei labklājību.
Ceru, ka, vēsturiskā vēsturiskā tradīcija pašlaik atjaunojas.

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

04.03.2017. 18:12

»

jautājums

1. Kāpēc viņiem latvieši nav labi? Bet viņiem latvieši šķiet lieliski...


Neķer latviešus uz mušpapīra, tas domāts mušām ! Latvijas izzadzēju banda, kura ieklīdusi pēc okupācijas, pārvertusies par "Latvijas vēsturisko minoritāti"? Nesmīdini !!! Neaiztiec Blaumani, tam nav nekāda sakara ar karginiem, krasovickiem, suharenkiem, godmaņiem un citiem cionistu izdzimumiem !!! Okupantiem un viņu iesētajiem cionistu noziedzniekiem nav vietas Latvijā... .

Atbildēt

jautājums

04.03.2017. 17:11

»

L.Grantiņš LRTT

Ja viņiem latvieši nav labi, kāpēc viņi atrodas Latvijā ? Viņi šeit atrodas okupācijas rezultātā, tātad, prettiesiski


1. Kāpēc viņiem latvieši nav labi? Bet viņiem latvieši šķiet lieliski!
Tāpēc ebreji arī grib, lai latvieši paliktu par latviešiem newvis kļūtu par ebrejiem. Tāpēc arī savā dārziņa neņem-grib lai latvieši iet uz latviešu dārziņiem, kuri ir ļoti labi.
2. Kādas okupācijas? Tā ir Latvijas vēsturiskā minoritāte.
Jau Skroderdienās Silmačos figurē Abrams, Joske un Zara! Un Joske , starp citu, par savas meitenes precēšanu prata pastāvēt, kamēr latviešu Aleksis ir kā slapja vista...mīl vienu, prec citu- pateikt kaut ko bail...

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

04.03.2017. 16:15

»

jautājums

Ja jums ebreji nav gana labi, tad ko jūs par visu varu gribat savu sīko dabūt viņu dārziņā


Ja viņiem latvieši nav labi, kāpēc viņi atrodas Latvijā ? Viņi šeit atrodas okupācijas rezultātā, tātad, prettiesiski.

Atbildēt

To Pietiek

04.03.2017. 16:11

1. Vai tas foto virs sa rasta ir ists un atradas
pie bernudarza ieejas durvim?

2. Vai foto ar tekstu ir/nak no Pietiek?

Paldies par atbildi.

Atbildēt

jautājums

04.03.2017. 16:10

Ja jums ebreji nav gana labi, tad ko jūs par visu varu gribat savu sīko dabūt viņu dārziņā?
vīnogas skābas?

Atbildēt

Saša Lavents no BB grupiņas:

04.03.2017. 15:49

Kādiem cīņas līdzekļiem iegūt varu pār citām tautām un tās kalpināt savā labā, to žīdiem jau no bērnības māca viņu vecāki, skolotāji un rabīni; to gudrības avots ir Talmūds, kuŗa sastādīšana ir vilkusies ap 1000 gadu. Pēc talmūda mācības tikai žīdi ir cilvēki; visas citas tautas – goji, akumi – uzskatāmas kā dzīvnieki.

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

04.03.2017. 14:32

»

jautājums

Nu kundze ir atbildējusi godīgi, pēc būtības par iemesliem, kas un kāpēc. Nākamreiz vienkārši sniegs formālu atbildi, ka ir rinda priekšā-kā tas no teksta izriet...


Pareizi, šajā bērnudārzā stiprinās "identitāti", ka viņi ir "izredzētie" un, tas citu tautību bērniem nav jāzina. Tiek audzināti sātanisti... , kuriem mēs esam lopi(gojas). Tas ir iemesls, kāpēc šajā bērnudārzā nav vietas citu tautību bērniem. Mūsdienu leksikā runājot, tie ir žīdu nacissti !

Atbildēt

Viesturs

04.03.2017. 13:32

»


Tieši tā gudri ļaudis dara.

Atbildēt

jautājums

04.03.2017. 13:17

»

derdz

hm, lai jau ir .. bet tad jau latviešu tauta arī var noteikt, ka ar Latvijas valsts politiku, utt., var Saeimā iestāties un nodarboties ar valsts lietām tikai latvieši ... utt., jo tā latviešu valsta un viņi zin labāk gan lai saglabatu tautas dzīvotspēju, utt


Ar būt Saeimā un noteikt politiku-iet uz vēlēšanām, var tikai Pilsoņi. Nevis, katrs kurš te dzīvo, vai kuram tā iegribas.
Lai kļūtu par pilsoni ir vai nu jāpiedzimst, vai jāiet cauri speciālai procedūrai- naturalizācijai.
Lai kļūtu par ebreju arī procedūra, tad vispirms sāc ar...apgraizīšanos un atteikšanos no cūkgaļas...
Jums, ko, maz ar to dīvaino meiteni Līgu-Fatimu, kas klīst melnā burkā kā spoks, jo grib būt muslime?
Pēc tautības latviete, starp citu...Vai tas puisis Mārtiņš, kur, lūdzu, ISIS ievajadzējās pakarot. Vai Kļimovičš, kas savas aitas nevar noganīt...
tā ir, kad ap svešām kultūras tradīcijām sāk grābstīties...
Ebreji latviešus noteikti negrib par judaistiem pataisīt- pa ko vien viņiem pienākas pateicība un atzinība.

Atbildēt

derdz

04.03.2017. 13:07

hm, lai jau ir .. bet tad jau latviešu tauta arī var noteikt, ka ar Latvijas valsts politiku, utt., var Saeimā iestāties un nodarboties ar valsts lietām tikai latvieši ... utt., jo tā latviešu valsta un viņi zin labāk gan lai saglabatu tautas dzīvotspēju, utt.!! :)

Atbildēt

jautājums

04.03.2017. 12:55

»

Yes

Pareizi! Te ir Latvija, un nav jāvairo krievvalodīgās iestādes par budžeta naudu, lai apmaksā krievija vai izraēla šādus bērnudārzus


Un kā ar igauņu, poļu, lietuviešu skolām? Mēs esam finansējuši no Kārļa Ulmaņa laikiem, tai skaitā , visticamāk, arī ebreju skolas, finansējam un , cerams, arī finansēsim.
Ebreju kopiena ir absolūti neagresīva un drīzāk norobežojas no svešajiem, nevis tiecās svešos asimilēt. Ebreju diaspora nekādā veidā neapdraud latviešu kultūras tradīcijas pastāvēšanu.
Jo vairāk ebreju bērnu apgūs ivritu, jo mazāk lietos krievu valodu- viņi lietos ivritu savā starpā.
Un es absolūti neredzu, kāpēc par to dārziņu kādam ir jākrīt zemē un jāspārdas ar kājām...
Lūk, arābu valodu aicina par velti apgūt visiem, kas tik vēlas...kas bēgļu kontekstā tā zīmīgi...
http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/246379/riga-bez-maksas-vares-apgut-arabu-valodu

Atbildēt

Yes

04.03.2017. 12:42

»

jautājums

Ļoti var būt, ka ģimenes valoda ir krievu un tieši tāpēc ir tas dārziņš, kur bērniem māca ivritu, jo vecāki nevar iemācīt to, ko paši neprot. Vismaz ebreju skolā ivritu noteikti māca...


Pareizi! Te ir Latvija, un nav jāvairo krievvalodīgās iestādes par budžeta naudu, lai apmaksā krievija vai izraēla šādus bērnudārzus!

Atbildēt

jautājums

04.03.2017. 12:29

»

Jautājums

Tik visi žīdi, tāpat jā žīdu skolā, runā krieviski


Ļoti var būt, ka ģimenes valoda ir krievu un tieši tāpēc ir tas dārziņš, kur bērniem māca ivritu, jo vecāki nevar iemācīt to, ko paši neprot. Vismaz ebreju skolā ivritu noteikti māca.
Bet kāds man var paskaidrot, kāpēc latviešu bērnam ir jāiet krievvalodīgā dārziņā, kur māca ivritu?
Ja tas ir krievu bērns,vai vecāki saprot, ka tā nav tikai valodas apmācība, kā būtu ar angļu, franču, vācu, bet pilnīgi atšķirīga kultūras vide, dzīves filozofija un vērtību sistēma, kas ir dibinātas uz fundamentālas reliģiskās tradīcijas?
Nē, es gribu, nē man ir tiesības...un kas būs nākamā prasība? Kāpēc dārziņā Ziemassvētkus nesvin?
Nu nelien svešā dārziņā ar savu dziesmu grāmatau...

Atbildēt

jautājums

04.03.2017. 11:51

Nu kundze ir atbildējusi godīgi, pēc būtības par iemesliem, kas un kāpēc. Nākamreiz vienkārši sniegs formālu atbildi, ka ir rinda priekšā-kā tas no teksta izriet.
Un es vispār viņai piekrītu-tur bērns atrod un nostiprina savu identitāti, kas saskan ar ģimenēs vērtībām un tadīcijām. Nu nebūs nekas labs, ja dārziņa un ģimenes audzināšanas tradīcijas fundamentāli atšķiras. Pa dienu dārziņā viens, bet vakarā mājās kaut kas pilnīgi cits. Sīkais vienkārši apjuks.Un te nab runa tikai par valodu, bet par kultūras tradīciju, vērtību sistēmu.
Un tas var radīt mazajam arī psiholoģisku traumu- viņš instinktīvi, intuītīvi jutīs, ka tur neiederas-ka ir svešais, pārijs.
Es vispār brīnos par vecākiem, kas grib , lai bērns ietu svešas kultūras tradīcijas bērndārzā vai skolā. Es savējos noteikti nelaistu ne pie ēbrejiem, kas judaisti, ne muslimiem, jo manējie ir no kristīgas ģimenes. Un kultūras tradīcija atšķiras!
Un te tomēr būtu vispirms jārēķinās ar bērna psiholoģiskās labklājības aspektiem, nevis vecāku ambīcijām, dīvainībām, vai uzskatiem par tiesībām.
Vienīgais, kur man ir pretenzijas pret ēbrejiem, tad viss centralizēto eksāmenu grafiks tiek pieskaņots viņu velmēm un vajadzībām, jo viņiem ir jūnijā kaut kādi reliģiskie svētki-un tad viņi nevar, un tā diena viņiem nav laba. Un tur nu es tiešām nesaprotu, kāpēc visiem citiem bērniem tādēļ ir jācieš.

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

04.03.2017. 11:11

Tiek nelietīgi lietots vārds EBREJI. Tas ir tas pats, kas nozagtu mantu saukt par savējo. Latvijā nekad nav bijuši ebreji, bet žīdi- Hazārijas ieklīdeņi(sātaniskās judaisma ticības produkti), kuriem nav nekas kopīgs ar semītiem. Latvijā ir hazāru mafija, kuriem vieta ir aiz restēm.

Atbildēt

Jānis

04.03.2017. 10:34

»

Kurš

no komentētājiem grib savu bērnu sūtīt ebreju bērnu dārzā, tam jārēķinās ar viņu valodas, kultūras, svētku u.c. īpatnībām. Rasistiem būtu jāzina, ka Latvijā ir arī poļu, igauņu, lietuviešu, ebreju , ukraiņu skolas. Un arī tās daļēji finansē pašvaldības. Šī nav vienas nācijas valsts, bet jau pirms tās...


Latvija ir latviešu kā valstsnācijas valsts. Ne velti visas pārējās sauc par mazākumtautībām.

Atceros, kā šī pati Umanovska lielījās par PSRS laika simboliem un relikvijām un tur notikušajiem kompartijas pasākumiem, kad mums, Saeimas komisijai, izrādīja namu Skolas iela 6.

Atbildēt

motorhead

04.03.2017. 10:30

Nesaprotu, kuri vecāki varētu būt tik durni, lai ievietotu bērnu žīdu dārziņā.

Atbildēt

DJ Spals

04.03.2017. 09:20

Manuprāt šī "informācija" ir nekas cits, kā nevajadzīgs mēģinājums uzjundīt antisemītiska rakstura kaislības. Bērnu dārza vadītāja sniedza lielisku un loģisku atbildi par tradīciju ievērošanu.

Atbildēt

VB

04.03.2017. 07:21

»

interesanti

Ko tā Umanovska teiktu, ja kāda kroga īpašnieks pie durvīm uzliktu uzrakstu- "Žīdiem ieeja aizliegta", pamatojot to ar tādiem pat argumentiem, ka šeit tiek svinētas Lieldienas, Ziemassvētki un Jāņi un tiek gatavota tikai cūkgaļa


Domu izsakot civilizētāk, nkāda vaina.
Piem. Daugavas vanagu krodziņa Londonā, cittautieši kā arī angļi ar visp. netiek ielaisti - viņiem pieklājīgi paskaidro, ka šī ir pilnīgi privāta iestāde, tikai privātiem pasākumiem domāta un ir ok!

Atbildēt

VB

04.03.2017. 07:18

»

Ādolfs

Ādolfs karojot par cilvēcīgumu balstījās uz zinātnieku atzinumiem


Diezko jau nu daudz nē - vairāk tieši no savas, visai subjektīvās, pieredzes.
Tas lasāms viņa paša grāmatā, starp citu.

Atbildēt

Rīga, 25.febr.

04.03.2017. 07:10

Saeima galīgajā lasījumā lems par likumiem, kas noteiks piecu īpašumu nodošanu bez atlīdzības Latvijas Ebreju draudžu un kopienu padomei.

Ebreju kopienai plānots nodot ēku Abrenes ielā 2, Rīgā, kas ir bijusī ebreju skola un patlaban stāv tukša, ēku Ernesta Birznieka-Upīša ielā 12, Rīgā, kas ir bijusī ebreju reliģiskā skola un tagad ir Finanšu ministrijas īpašums, ēku Ludzas ielā 25, Rīgā, kur kādreiz bijusi ebreju slimo kopšanas biedrība, ēku Kļavu ielā 13, Jūrmalā, kas ir bijusī sinagoga, bet tagad tajā izvietoti divi pašvaldības uzņēmumi, kā arī bijušo sinagogas ēku Lielajā ielā 31, Kandavā.

Likumos, kuros minēti pašvaldībām piederoši īpašumi, tiks noteiktas šo pašvaldību tiesības nodot īpašumus Ebreju draudžu un kopienu padomei.

Atbildēt

Ādolfs

03.03.2017. 23:32

Ādolfs karojot par cilvēcīgumu balstījās uz zinātnieku atzinumiem.

Atbildēt

interesanti

03.03.2017. 23:25

Ko tā Umanovska teiktu, ja kāda kroga īpašnieks pie durvīm uzliktu uzrakstu- "Žīdiem ieeja aizliegta", pamatojot to ar tādiem pat argumentiem, ka šeit tiek svinētas Lieldienas, Ziemassvētki un Jāņi un tiek gatavota tikai cūkgaļa?

Atbildēt

gem

03.03.2017. 20:24

Vispirms, nav saprotams, kāpēc PIETIEK vispār publicē šādus rakstus un neseko līdzi komentāriem, kas ir naida runas, kuras pie tam balstās uz 110 gadus veciem Krievijas impērijas safabricētiem antisemītiskiem rakstiem, kurus mūsdienās izmanto senili prātu izkūkojuši pamuļķi vai vēl izmanto arābi, lai pamatotu savu naidu pret ebrejiem. Runas brīvība nozīmē atbildību par saviem vārdiem - ne jau runāt visu kas uz mēles, ko var darīt papagaiļi, ne jau domājoši cilvēki.

Par šo rakstu un arī pašas Gitas Umanovskas attieksmi. Vispirms ir jautājums - kuŗi no ebrejiem Latvijā ievēro šīs tradīcijas, ja jau šī kundze atsaucas uz kaut kādām mistiskām ebreju tradīcijām? Jautājums vai viņa pati ir kvalificēta mācīt šos bērnus, ja pašai visticamāk, ka ģimenē nav nemaz nekādu šo tradīciju bijis. Pirmskaŗa Latvijā ebreji nemaz nebija tikai jūdaisti - mani māc aizdomas, ka tie kas strādāja rūpnīcās pārsvarā bija ateisti un laukos arī kristieši.
Latvijā dzīvo tikai 5000 ebreji - nav tak grūti uztaisīt aptauju un noskaidrot cik daudzi no šiem ebrejiem ģimenēs ievēro jūdaisma tradīcijas(kopš padomju laikiem muhahaha) utt. un cik reāli šo ebreju bērni atbilstu šīs kundzes kritērijiem par to, kuri ir un kuri nav uzņemami bērnudārzā. Un jautājums - cik no šiem ebrejiem vēlētos sūtīt savus bērnus šajā bērnudārzā?


Ja kas - bērna attīstībai taisni ir lietderīgi apmeklēt šādus citu tautību bērnudārzus... lai vēlāk ir normāla attieksme pārvarot bailes pret svešo. Ej nu sazini - varbūt šis vecāks vēlas sūtīt bērnu šādā bērnudārzā, jo ir biznesa kontakti ar Izraēlu... būtu Latvijā japāņu vai ķīniešu bērnudārzi, tiem tāpat nebūtu tiesības šķirot ko var un ko nevar uzņemt. Šī vispirms ir Latvijas pilsoņu valsts un ja Abu Meri un Linda uztaisītu bērnus un izdomātu sūtīt savus bērnus uz šo bērnudārzu, tāpat būtu jāuzņem, pat ja pēc tautības būtu arābs.


"Rīgas Ebreju kopiena esot pārliecināta, ka ievēro visus Latvijas un starptautiskos likumus. Umanovska atgādina, ka arī mūzikas un sporta skolās netiek uzņemti pilnīgi visi bērni, bet tikai tie, kuriem ir dotības, ko arī varētu uzskatīt par diskrimināciju."


TAUTĪBA nav dotība - to nevar iemācīties vai pēkšņi piedzimt par tās tautības pārstāvi, ja vecākiem nav sakņu... pat ja mūsdienās politiķi apgalvo pretējo un arī tad šī kundze iet pret ES un pasaules liberāļu ģenerālo līniju. Tikai Izraēlā var neuzņemt bērnudārzā arābu bērnus(un mani māc šaubas, ka Izraēla nenāk pretī tiem arābiem, kas vēlas kļūt par ebrejiem), ja ir aizdomas ka šo vecākiem ir nodoms sarīkot teroraktu. Latvijā un nekur citur šādu tiesību nav un kamēr šī kundze nav emigrējusi, varbūt nevajag apkaunot savu nāciju ar savu stulbumu?

Mans secinājums, ka šī kundze uzprasās uz to ka viņa var tikt iesūdzēta tiesā - un nevis par to, ka diskriminē un neuzņem bērnus pēc tautības pamata, bet par to ka palaiž muti un neseko līdzi tam ko saka un saka ka diskriminācija pēc tautības ir ok. Wtf?!

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: