Jaunu simbolu meklējumos: par Danas Reiznieces-Ozolas rakstu
Ex-seržants · 16.12.2019. · Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Klementīns
22.12.2019. 12:23»
Fēlis
Aha. "Turklāt būtu tālredzīgi un taisnīgi, ja konfiscētie līdzekļi tiktu atdoti Latvijas valstij". Hi hi. Tik pat labi varējām gaidīt, ka krievi pēc okupācijas atdos mums Anglijā glabāto 1. republikas zeltu, kuru angļi bija atdevuši kremlim. Aiz labas gribas ekvivalentu atdeva angļi. Labāk lai neatrod...
Par ko Tu tagad murgo, kādu 1.LV zeltu angļi krieviem atdeva?
odesa mama
19.12.2019. 16:35»
Murka
Domāju, ka, pirmkārt, būtu jāuztraucas tiem politisko spēku ielikteņiem, kas pieraduši baroties ostu valdēs, turklāt spējot atrasties vienlaicīgi vairākās darba vietās. Jā, Nil, tas attiecas arī uz Tavu un Tava “cīņu biedra” A.Amerika “domubiedru grupu...
Ko tu skribelē,pie siles un rebēs jau 30 gadus taču tavi sorosoīdnažuki.Kauna ta vairs nava?!
paldies
19.12.2019. 16:08»
Murka
Rakstā vairākas reizes minētas ASV "kompetentās iestādes". Pie tam minētas tā, it kā tās būtu kāda patiesības ministrija. Jautājums autoram. Kuras valsts "kompetentās iestādes" savulaik apgalvoja, ka Sadama Huseina rīcībā esot ķīmiskie ieroči, ka tie tūlīt, tūlīt tikšot likti lietā pret Izraēlu, kam...
par komentu. Manuprāt, atpalikušā valstī mēs dzīvosim ar Kariņu un Bordānu - mēs jau esam palikuši par ASV satelītu. Tūliņ ostās izvietos bāzes un aleluja :D
Murka
19.12.2019. 15:58»
jaajaa
…"Ja pierādīt nevar, līdzekļi tiek konfiscēti."...kas tas par sviestu !!...kur ?...ASV ?...bez tiesas kādam kaut ko drīkst atņemt
Komunisti ir atgriezušies! Apsveicu! Lozungs "Atņemt un sadalīt" ir ieguvis otro dzīvi! :)
Murka
19.12.2019. 15:53Rakstā vairākas reizes minētas ASV "kompetentās iestādes". Pie tam minētas tā, it kā tās būtu kāda patiesības ministrija. Jautājums autoram. Kuras valsts "kompetentās iestādes" savulaik apgalvoja, ka Sadama Huseina rīcībā esot ķīmiskie ieroči, ka tie tūlīt, tūlīt tikšot likti lietā pret Izraēlu, kam sekoja iebrukums, bet minētie ieroči tā arī atrasti netika?
Murka
19.12.2019. 15:49Domāju, ka, pirmkārt, būtu jāuztraucas tiem politisko spēku ielikteņiem, kas pieraduši baroties ostu valdēs, turklāt spējot atrasties vienlaicīgi vairākās darba vietās. Jā, Nil, tas attiecas arī uz Tavu un Tava “cīņu biedra” A.Amerika “domubiedru grupu”.
Nez', uz Latvenergo valdi un citām valdēm, kur šobrīd valdošo (ne Lemberga un ne Saskaņas) ielikteņi barojas, šis arī autoraprāt attiecas?
...
19.12.2019. 15:06»
Olegs Ivankins
Daudzus labus kadrus izmeta šī kundze no VID
Tā skaļā brēkāšana par tiem negodprātīgajiem, ka vērsīsies ar visu likuma bardzību, liks ietummā, blablabla tā arī beidzās - ar neko
Tāds pirdiens vannā vien sanāca, liels troksnis, daudz smakas, jēgas nekādas
Pilsonis
19.12.2019. 12:57»
Domātājs
Piekrītu Jūsu sarakstītajam, jo nevar nepiekrist. Ja tranzīts izbeigsies, tad Lemberga "izrāde" aizies tālu, otrā plānā...
Grūti jau padomāt, ja kangari piečurājuši pilnas smadzenes ar savām melu čurām.
Būsim savas valsts nodevēji, panāksim valsts īpašumam sankcijas, sagrausim reputāciju, nesīsim zaudējumus jo mums ir nevarība
Ārprāts cik dumji ir cilvēki
man
19.12.2019. 12:28»
ESMAIJA
Ne jau iekš Lemberga viss šis notiek. Iemesls ir pavisam cits. Bezkompromisa tiesiskums jau pirms vēlēšanām savu daļu ir apsolījis sponsoriem un nu tas ir jāpilda, bet katram skaidrs ir tas, ka Lembergs šiem plāniem stāvēs priekšā kā mūri un... ja tik vienkārši šīs lietas var sakārtot, ja neviens neprasa...
bija neliela naudiņa Parexā. Kad tur sākās nepatikšanas, domāju, vajadzētu pārlikt uz Latvijas Krājbanku, bet noslinkoju. :) Tagad Citadelē no problems.
Domātājs
19.12.2019. 11:57»
cilveks444
Arī Reizniece-Ozola metusies kaisīt pelnus uz galvas. Ak, piedodiet, piedodiet bargās ASV! Pirmajā acu uzmetienā - histēriska muļķe tā Dana Reizniece Ozola, jo, šķiet, neapjēdz, ka pēc Lemberga nāks citi, kurus izolēs no politikas. Un viņu vienīgie grēki, atšķirībā no Lemberga, būs vēlme redzēt Latvija...
Piekrītu Jūsu sarakstītajam, jo nevar nepiekrist. Ja tranzīts izbeigsies, tad Lemberga "izrāde" aizies tālu, otrā plānā.
Kas attiecas uz pasažieru pārvadājumiem pa dzelzceļu, tad tie paši sevi nevar uzturēt, tos uzturēt var: valsts, pašvaldība vai ņemot naudu no preču pārvadājumiem un vienalga kāda ir valsts iekārta.
Nevarība sakārtot valsts prokuratūru, ir novedusi pie šādas muļķības ar vēršanos pēc ASV palīdzības. Savādāk Lembergu notiesāt nevarēja, jo apsūdzētājs ir tā sarakstījis apsūdzību, ka tiesā visās lietām jāsabrūk.
GTi
19.12.2019. 11:03Autors raksta: "Otrkārt, kā jau izteicās ASV vēstniecības pārstāvis attiecībā uz pieņemtajām sankcijām, tad process ir atklāts un turpinās."
ASV ne ar pušplēstu vārdu nav pieminējuši vēl vienu būtisku šo afēru dalībnieku - melno naudas shēmu, naudas atmazgātāju advokātu Meroni. Tas nozīmē, ka process nav atklāts un tur ir bandītu interešu shēmu pārdale.
ESMAIJA
19.12.2019. 10:11Ne jau iekš Lemberga viss šis notiek. Iemesls ir pavisam cits. Bezkompromisa tiesiskums jau pirms vēlēšanām savu daļu ir apsolījis sponsoriem un nu tas ir jāpilda, bet katram skaidrs ir tas, ka Lembergs šiem plāniem stāvēs priekšā kā mūri un... ja tik vienkārši šīs lietas var sakārtot, ja neviens neprasa paskaidrojumus un faktus, tad kādēļ šādus pakalpojumus neizmantot. Pat koalīcijas Prezidents iedrošināja, ka neviens līdzeklis nedrīkst būt smādējams, lai iznīcinātu neleģitīmu cilvēku. kaut vai tā robežotos ar valsts nodevību. Reiz tika rīkots referendums par Latvenergo privatizāciju - tauta nostājās pret. Tad referendumu ar likumu pataisīja nepieejamu... kas tad vēl varētu traucēt? Neviens un pēdējais, kas vēl palicis , kas bija labi sakārtotas un darboties spējīgas varēs mierīgi tikt izandelētas vai dāvinātas.Kā tas notika ar Citadeli... un patiesībā, kā tas jau noticis ar visu Latviju...turklāt bez Lemberga piedalīšanās.
Bet Reizniece ir īsta tautu meita - paguļas zem katra, kas vairāk maksā.
Fēlis
19.12.2019. 07:30»
Naivajam seržanatam
Ir redzams, ka seržantam sapratne par amerikāņiem un to kūltūru ir aprobežota, jo izpartne veidojusies skatoties kino ar laimīgām beigām. Amerika ir korporācija, kurai seržanta sentementālie murgi ir sveši. Seržants ir vienkārš muļķis vai dezinformātors, kurš stipri pārvērtē amerikāņu rūpes par aborigēniem...
Aha. "Turklāt būtu tālredzīgi un taisnīgi, ja konfiscētie līdzekļi tiktu atdoti Latvijas valstij". Hi hi. Tik pat labi varējām gaidīt, ka krievi pēc okupācijas atdos mums Anglijā glabāto 1. republikas zeltu, kuru angļi bija atdevuši kremlim. Aiz labas gribas ekvivalentu atdeva angļi. Labāk lai neatrod. Kaut procentu tūkstošdaļas tiks tērētas Latvijā par ''pienu un maizi".
Bezzāģis
19.12.2019. 07:24Ys, gaidu da jebkādu līkumiskāa demokrātiskas valsts ūsas temīdas kantori, lai izmēstu staļļus un Latvija kļūtu par 150% satelīt valsti ūsai! Ja paši nevar vadīt valsti tad ir vajadzība pēc "zvans draugam" opcijas. Tikai kuram draugam zvanīt, kura palīdzība būs mazāk sāpīgāka.
tranzītu nokāva tavs sponsors
19.12.2019. 06:38»
Oi, kāda performance
te nu tu beidzot atklāji savu ienākumu avotu, agrāk domāju tevi neitrālu esam, tagad redzu tavu agonālo histēriju, priekškars
koments bija domāts 444, ko agrāk uzskatīju par I.Jurču
Oi, kāda performance
19.12.2019. 06:33te nu tu beidzot atklāji savu ienākumu avotu, agrāk domāju tevi neitrālu esam, tagad redzu tavu agonālo histēriju, priekškars.......
cilveks444
19.12.2019. 03:04Arī Reizniece-Ozola metusies kaisīt pelnus uz galvas. Ak, piedodiet, piedodiet bargās ASV! Pirmajā acu uzmetienā - histēriska muļķe tā Dana Reizniece Ozola, jo, šķiet, neapjēdz, ka pēc Lemberga nāks citi, kurus izolēs no politikas. Un viņu vienīgie grēki, atšķirībā no Lemberga, būs vēlme redzēt Latvija brīvu un neatkarīgu.
Tiem, kas nebija mājās, kad prātu dalīja un neizprot teikuma jēgu – “un viņu vienīgie grēki, atšķirībās no Lemberga, būs vēlme redzēt Latviju brīvu un neatkarīgu”, skaidroju kā īpaši aprobežotiem, salīdzinot, ar piemēru, kur tiek nosodīts, teiksim, dzērājs, kurš ļoti mīl tauriņus. Arī tad, ja nosodītā “dzērēja” vietā, kurš mīl skaistus tauriņus, pēc tam principiāli tiks vajāti visi, kas mīl skaistus tauriņus (dotajā gadījumā neatkarību un brīvību), tādi JKPisti vērsīsies pret jebkuru, kas vēlas redzēt Latviju brīvu un neatkarīgu, tā būs nodevība pret valsti no JKP puses.
Tas neizbrīna, ja vērojam, kas notiek pasaulē, kā tādi “dērmokrātijas” ieviesēji, kratot mēģenes ar baltu veļas pulveri, vienkārši okupē citas valstis. Latvijas gadījumā pagaidām pietiek ar nodevēju pulciņu, kurš sagrābis varu Latvijā. Bet, kā jau rakstīja Dž.Pērkinss, ja netiks galā ar viltu, ja vajadzēs, nāks amerikāņu jaunatne ar ieročiem. Viņi jau ir atnākuši, starp citu. Sargā, ļoti iespējams, vietējos kangarus un nodevējus.
Tās abas ir viltus “dērmokrātu” metodes, kā sagrābt savās ķetnās valstis. Jo, lai tauta neceltu pamatīgu traci, nevēlamo politiķu novākšana tiek sākta ar tiem, kas vispirms ar pērkamu mediju starpniecību ir padarīti toksiski. Vai tie būtu “oligarhi”, vai kādi citi “ļaunekļi”. Tiek radīti bubuļi, viņiem piekabina birkas, saceļ traci medijos! Histērija sit augstu vilni, un “stipra kārts”, stiprs politiķis tiek sists. Tauta klusējot sagremos. Jo augsne ir sagatavota.
Cilvēki, kas pēc trim dienām aizmirst, ko partijas ir solījušas, ir viegli manipulējami. Tas arī tiek darīts. Dēmonizē nevēlamos – un viss. Muļķa sabiedrība, kurai pēc tam plēsīs deviņas ādas nodokļu veidā un ar cenu pieaugumiem, rāda ar īkšķi uz leju un auro priekā. Cik ilgi, tas cits jautājums. Bet, kad problēmas pienāks un tās jau ir klāt, tad manipulatori izdomās kaudzēm attaisnojumus, kāpēc ir tik slikti, ka sliktāk vairs nav kur. Ja nesanāks ar shēmām, tad – iebrukums militārs.
Turklāt Latvijā pat iebrukt nevajag, ASV kontingents jau ir šeit. Tātad – bez problēmām noliks pie vietas. Jo Latvijas varas elite tam visu sagatavoja, pieņēma speciālu likumu par ASV militāristiem, kuri Latvijā drīkst uzdarboties pēc pilnas programmas. Viss izdarīts, lai “putniņš” (Latvija) nevarētu izsprukt no būra. Paši manipulatori un agresori, protams, mazgāsies balti. Teiks - tagad Saule ap Zemi riņķo, tāpēc Latvijā viss tūtē, bet viņi – ni, ni, ni – ne pie kā nav vainojami. Izdomās pašus neticamākos melus, iepakos spīdīgā papīrā, un tauta norīs indes devu, kas būs ietīta krāšņā iepakojumā.
Bet, ja atgriežamies pie Reiznieces-Ozolas, ja paskatāmies nedaudz atpakaļ, tad redzam, ka Dana jau atdevās amerikāņiem, kad laipni ļāva iznīcināt ABLV banku. Kā lēta ielas meita atdevās. Tāpēc Reizniece-Ozola var netēlot to, kas nav, bet atzīties, ka tāpat, kā JKPisti un Vienotība, ir gatava zemoties ASV priekšā. Ignorējot Latvijas valsts intereses, ļaujot graut Latvijas valsts ekonomiku.
Un arī Kučinskis izturas kā memļaks, jo viņš taču vēl ir Nacionālās drošības komisijas vadītājs, kuram bija jāceļ trauksme par to, ka trīs Latvijas valsts interešu nodevēji, lai personīga naida dēļ izrēķinātos ar sen ietekmi politikā zaudējušo Lembergu, panāca, ka dēļ ASV sankcijām tiek grautas Latvijas ostas, loģistika, tranzīts. Latvijas ekonomika.
Diez, kurš maksās par dzelzceļa infrastruktūras uzturēšanu, kad tranzīts būs piebeigts? Kādas cenas būs pasažieru vilcienu biļetēm, ja visas infrastruktūras uzturēšanas izmaksas paliks uz pasažieru pārvadātāju pleciem? Kurš reiz atbildēs par to, ka Latvijas valsts tiek izvarota pilnīgi un galīgi? Vai tiešām tie, kas to dara, cer, ka viņus nekad neķers taisnīga atmaksa? Jo aiz viņiem, redz, stāv lielās ASV? Oi, dzīvē pārvērtības notiek vienā mirklī – šodien varens un liels, rīt jau ar ubaga tarbu kaklā!
Q
19.12.2019. 01:22»
Andris
Var paciest iespējamo tuvojošos krīzi un sekas, ko tagad radīja viss juceklis ap ostām un pašvaldību atlaišanām. Ir vien BET...ja pēc tam tiešām paliek labāk. Ja viss netiek smalki gatavots, lai ostas tiktu prihvatizētas un ar citu rokām izsaimniekotas. Tā kā ir tagad, turpināties nevar, bet vai tiešām...
Vai tad ostu stāsts nav parex-citadele2 ?
Kåds vēl būtu iemesls pārņemt ostas, ja ne nodot privatizēšanai savējiem? Valsts intereses? :)
Ja?
19.12.2019. 01:17»
Domātājs
Vai KF tranzīts ies caur LV? Tas tagad ir atkarīgs no Krievijas. Domāju, ka krievi savas kravas novirzīs uz Pēterburgas ostām, izņemot amonjaku. Protams, ja tās ogles ir krievu, ne ar KF papīriem noformētās Novorossijas ogles, jeb Ukrainas
Vai tad stāsts par KF? Vai tad ne par China PR?
vajag sekot laikam līdz
19.12.2019. 01:16»
jaajaa
…"Ja pierādīt nevar, līdzekļi tiek konfiscēti."...kas tas par sviestu !!...kur ?...ASV ?...bez tiesas kādam kaut ko drīkst atņemt
Nu jau labu laiku arī KL ir pants. NIL var konfiscēt.
Domātājs
18.12.2019. 23:31Vai KF tranzīts ies caur LV? Tas tagad ir atkarīgs no Krievijas. Domāju, ka krievi savas kravas novirzīs uz Pēterburgas ostām, izņemot amonjaku. Protams, ja tās ogles ir krievu, ne ar KF papīriem noformētās Novorossijas ogles, jeb Ukrainas.
vecais spekulants
18.12.2019. 22:54Vai Valsts kanceleja zina cik maksa tada Rigas osta . Un ,ka korumpanti ,kas sagrabusi so zelta bedri ,cik vini maksa nodoklus . Cik zinu ,ka viniem ir aizliegts maksat no ostas . Un visi valdiba to pat nepiemin. Zinasanai ! Griekija nesen pardeva kiniesiem vien nelielu ostu par 3 miljardiem eiro .
Ex-seržants
18.12.2019. 22:32»
ha-ha
"Bet ja runā par Krieviju, kur nozagtās un ārvalstu aktīvos noslēptas naudas cipari apgrozās ap 3 trilj. USD, tad tur ir vērts aizdomāties...
Par Krievijā nozagto naudu tu vari palasīt netā ko raksta paši krievi un Navaļnijs tālu nav vienīgais. Liekas, ka tas bija Bellingcat, kas nesen veica pētijumu- salīdzināja Krievijas oficiālos datus par pārdotās naftas apjomu naudas izteiksmē ar to , kas uzrādijās importētāju atskaitēs. Starpība bija vairāku LV gada budžetu apjomā.
Attiecība par Lemberga naudu, tad, ja lasīji manu rakstu nevis pa diognāli bet no apakšas uz leju, tad bija jāredz , ka neapgalvoju ka tādi aktīvi eksistē. Tomēr tas netraucē to pārbaudīt LV tiesībsargiem sadarbībā ar ārvalstu kolēģiem, protams, ja ir politiskā griba. Galu galā cilvis visus šos gadus necilvēcīgi strādājis (kontrolējis naudas plūsmas naftas tranzīta pilsētā, kur kā pats teica mats bez viņa ziņas nenokrītot). Gan jau kaut ko būs iekrājis nebaltām dienām.
Paldies par uzmanību. Pametu šo portālu uz nenoteiktu laiku.
ha-ha
18.12.2019. 22:06 "Bet ja runā par Krieviju, kur nozagtās un ārvalstu aktīvos noslēptas naudas cipari apgrozās ap 3 trilj. USD, tad tur ir vērts aizdomāties."
Seržant, kur tu tādus datus vari dabūt?
Vai pats palīdzēji zagt un guldīt?
Varbūt ko zini par Lemberga naudu arī? Vai tur ar svecīti nestāvēji?
"Gudrāi" pensionārei
18.12.2019. 21:51»
Gudrā pensionāre
Maukai bija 4 bērni, katrs no cita tēviņa, kur tie palikuši, atņemti
Kalab tev ir jaraksta par sevi un tavu ģimeni?
Kam rūp tava bēda?
Ex-seržants
18.12.2019. 21:42»
Naivajam seržanatam
Ir redzams, ka seržantam sapratne par amerikāņiem un to kūltūru ir aprobežota, jo izpartne veidojusies skatoties kino ar laimīgām beigām. Amerika ir korporācija, kurai seržanta sentementālie murgi ir sveši. Seržants ir vienkārš muļķis vai dezinformātors, kurš stipri pārvērtē amerikāņu rūpes par aborigēniem...
Neko es nepārvērtēju. Nebūtu normāli, ja kāda valsts neizskatītu savas ģeopolitiskās un ekonomiskās intereses par primāram. Jautājums ir par to, kuras lielvalsts intereses visvairāk sakrīt ar LV interesēm- ASV, Krievijas, vai varbūt Ķinas, vai citiem vārdiem sakot, ar ko visizdevīgāk ir draudzēties. Un runa iet ne tikai par ekonomiskam interesēm, bet arī par valsts pārvaldes modeli uz ko ir vērts orientēties, jo ir skaidrs, ka valstīm ar attīstītām demokrātijām, ka piem., ASV un ES, vienmēr būs vieglāk atrast. kopīgu valodu nekā ar totalitāriem un neprognozējamiem režīmiem.
Ja runā par to nozagtās naudas atdošanu, tad arī šeit ir tiešs izdevīgums. Nezinu Vai ASV likumdošana paredz tādu procedūru un ne jau Lemberga dēļ viņi to mainīs. Bet ja runā par Krieviju, kur nozagtās un ārvalstu aktīvos noslēptas naudas cipari apgrozās ap 3 trilj. USD, tad tur ir vērts aizdomāties. Skaidrs, ka nav jēga atdot naudu tās nozadzējiem, bet to var darīt tad, kad lietas tur sakārtosies un čekistu banda nokļūs Hāgas tribunālā. Tad šāds žests nestu milzīgas politiskas dividendes. Putina propogandas jājamzirdziņš- apdraudējums no Rietumiem , kas vēlas tikt pie Krievijas resursiem ir blefs lai noturētos pie varas. Dabisko zemes dzīļu resursu nozīme pamazām samazināsies attīstoties tehnoloģijam un cīņa notiks par noieta tirgiem , kur svarīgas būs tieši tehnoloģijas , kas Krievijai nav. Tāpēc arī atliek vicināt kodolrungu draudot ar radioaktīvajiem pelniem. Starp citu, bez Rietumu tehnoloģijām pat naftu izkačāt nevar Arktiskajā šelfā, tāpēc arī tāds satraukums par sankcijām.
Naivajam seržanatam
18.12.2019. 20:56Ir redzams, ka seržantam sapratne par amerikāņiem un to kūltūru ir aprobežota, jo izpartne veidojusies skatoties kino ar laimīgām beigām. Amerika ir korporācija, kurai seržanta sentementālie murgi ir sveši. Seržants ir vienkārš muļķis vai dezinformātors, kurš stipri pārvērtē amerikāņu rūpes par aborigēniem pretstatā savām ģeoplotiskām un ekonomiskām interesēm.
no UK izmestais
18.12.2019. 20:23Si palaistuve grib tikt par ZZS vaditàju , Kucis par vietnieku .Ne kauna ne goda. Aste deg.
Ex-seržants
18.12.2019. 20:13»
Lūre
nu kā var šo jauno simbolu nesaskatīt danā? Kā tad zemniecības čempione var vēl tiešāk to pateikt? Un laksto visi apkārt bez jēgas Te taču pat šuplinskai jāpaliek otrajā plānā
Tur jau nav nekas slikts ka kundze mērķē sevi par jaunu simbolu. Mani uzjautrina tajā raksta nosaukumā vārdu salikums- "Jāmeklē jauns simbols". Sanāk, ka visu šo laiku līdz sankciju ieviešanai smagos noziegumos apsūdzēta persona, pie tam, kas uzlikusi mīksto tiesas spriedumam par mēra amata ieņemšanu, priekš ZZS ir bijis simbols. Tad varbūt tagad viņu varētu kanonizēt par svēto kā tādu mocekli, kam nav naudas par ko pienu bērniem nopirkt. Sory, bet neviļus rodas iespaids, ka kundze meklē savai partijai līdzīgu simbolu, vai pati vēlas par tādu kļūt.
Lūre
18.12.2019. 19:53nu kā var šo jauno simbolu nesaskatīt danā? Kā tad zemniecības čempione var vēl tiešāk to pateikt? Un laksto visi apkārt bez jēgas Te taču pat šuplinskai jāpaliek otrajā plānā
Ex-seržants
18.12.2019. 18:48»
Andris
Var paciest iespējamo tuvojošos krīzi un sekas, ko tagad radīja viss juceklis ap ostām un pašvaldību atlaišanām. Ir vien BET...ja pēc tam tiešām paliek labāk. Ja viss netiek smalki gatavots, lai ostas tiktu prihvatizētas un ar citu rokām izsaimniekotas. Tā kā ir tagad, turpināties nevar, bet vai tiešām...
Kariņš izteicās, ka ostu vadībā plānots salikt profesionāļus , kurus izvēlēsies konkursa kārtībā nevis kā līdz šim- sievas un čomu čomaki , kas maksā otkatus partiju melnajās kasēs. Garantijas protams nav, ka būs tā ka publiski pateikts , bet tāpēc arī nepieciešama sabiedrības kontrole par procesu. Apvienojieties sabiedriskās organizācijās un pieprasiet no attiecīgām institūcijām informāciju. Par to neviens cietuma neliks. To var darīt arī individuāli. Ja ierēdņi pateiks ka infa ir slepena, tad prasiet pamatojumu. Infa par konkursa gaitu valsts iestāžu amatos nedrīkst būt slepena. Tas ir pilsoniskās sabiedrības veidošanās process.
apdalītais
18.12.2019. 18:43Kad ņems pie olām Reiznieces Ozolu- Šlesera ielikteni? Tur viegli saskaitīt noVIAA Ventspilij iedotās summas.
Andris
18.12.2019. 18:35Var paciest iespējamo tuvojošos krīzi un sekas, ko tagad radīja viss juceklis ap ostām un pašvaldību atlaišanām. Ir vien BET...ja pēc tam tiešām paliek labāk. Ja viss netiek smalki gatavots, lai ostas tiktu prihvatizētas un ar citu rokām izsaimniekotas. Tā kā ir tagad, turpināties nevar, bet vai tiešām būs labāk?
ha-ha
18.12.2019. 18:13Lemberdzēni lien ārā no katras šķirbas.Taisni brīnums par Lembja spēju darboties kā stipendiju vaisliniekam.
Ex-seržants
18.12.2019. 18:12Attiecībā uz tiem ventspilniekiem , kuri nav pa tiešo iesaistīti Lemberga shēmās, bet kurus, visticamāk, arī skars sankciju ekonomiskais vektors, pilnīgi piekrītu Bordāna teiktajam- vajadzēja domāt ko ievēlat. Ne mazākās līdzjūtības.
Vairākus gadus atpakaļ, tas bija 2013, kad toreizējais tieslietu ministrs Bordāns tika izslēgts no Dzintara-Parādnieka partijas par to, ka sāka mīt uz papēžiem NA piesegtajai maksātnespējas administratoru mafijai ( nacionāļi bija tā iespringuši, ka pat draudēja izjaukt valdošo koalīciju, ja Bordāns nedemisionēs) , komentējot šajā portālā uzrakstīju, ka tā ir Bordāna zvaigžņu stunda. Neesmu pravietis, bet kļūdījies nebiju. Lai Tev pietiek izturības, mazo vecīt !
PS: šeit var atrast to manu 2013.gada komentāru- 10.11.2013. 22:30
https://pietiek.com/raksti/bordana_pazinojums_par_tiesnesi_puci_sakrit_ar_polijas_uznemuma_sudzibu_liepajas_metalurga_lieta/komentari
Edis
18.12.2019. 18:09Es ari patiesi biju tik naivs,ka domaju,ka sliktaka saeima par ieprieksejo nevar but.Redzu,ka var gan.Neko iznemot jaunus sudus vini Latvijas Republikai neatnesis.Punkts.
jaajaa
18.12.2019. 18:01…"Ja pierādīt nevar, līdzekļi tiek konfiscēti."...kas tas par sviestu !!...kur ?...ASV ?...bez tiesas kādam kaut ko drīkst atņemt ?...:)
zars
18.12.2019. 17:43Nu jau ir ta ka neesmu neviena politpulcina fans. "Jautribu" rada tas veids ka lembis tika iznicinats. Vai turpmak zeni kam ir gali vashingtona savus politiskos oponentus novaks shada vai lidziga veida? Un kuri bus nakamie? Nacionali? Shos nemil ne austrumos, ne rietumos.
bs
18.12.2019. 17:37Ja neesi kompetents serżants,tad neraksti te savas fantāzijas.Ja amīši nojaustu par Lemberga ārzonu kontiem,tie visi jau sen būtu ciet.Frāzes par Lemberga kukuļdošanu arī skan dīvaini,vai tad viņš kukuļo zzs biedrus-nē,tiem viņš var vienkārši pavēlēt vai palūgt.Laikam jau labo partiju biedri nevar atteikties no Aivara naudiņas,nevar to sadalīt.Kukuļošanai vienmēr ir divas puses,un normāli tiek uzskatīts,ka kukuļa ņemšana ir smagākais noziegums,bet latviešu kukuļņēmēji savam elektorātam iestāstījuši,ka kukuļņēmēju nav ir tikai viens sliktais kukuļdevējs,citu slikto nevar būt pēc definīcijas.Labāk seržant nomurgo kādu versiju,ko tad Lembrgs kukuļoja bez Ventspils attīstības ağentūras.
Pensis
18.12.2019. 17:28»
Gudrā pensionāre
Maukai bija 4 bērni, katrs no cita tēviņa, kur tie palikuši, atņemti
Tur pat, kur tavi - duriku hatā!
zirdziņa smiekli
18.12.2019. 17:10Domāju, ka Dana Reizniece savu rakstu saskaņoja ar Lembergu - nestāstiet muļķības, ka tas ir viņas viedoklis. Domā, ka Lembergs negrib, lai savējie visiem spēkiem turas pie varas? Arī "atsakoties" no viņa. Kas tad šahisti ieveda valdībā? Kas sastādīja valdības, ielika Prezidentus? Šī dāma to zina,- tagad ZZS noņemta no trases un dara visu iespējamo, lai tiktu atpakaļ un dara to ar visiem iespējamiem līdzekļiem. Arī ar gājienu ar zirdziņu.
VB
18.12.2019. 17:02"Tāpēc esmu gatavs šodien paciest zināmas neērtības, ja tādas radīsies."
Bet cik daudziem tās var vairs nebūt tikai neērtības, bet jau nepārdzīvojami finansiāli triecieni, padomājat? Baidos, ka pārāk daudziem...