Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Dabas aiztavis

11.12.2022. 17:37

»

Skumjais Bruņinieks

Katra reize, kad es tieku uzaicināts kāda "mednieka" mājās, man beidzās ar skandālu...


Nu pa jau tu sevi par veci uzskati samekle sev puzdienas budams ar pliku pakal bez nekadiem paliglidzekliem.

Atbildēt

cits Dabas draugs

10.12.2022. 09:15

»

Dabas draugs

Agresīva demagoģija, kurai nav nekāda sakara ar dabas aizsardzību.Kad sociālos tīklos bija video, kurā vilku māte no izcirtuma nes prom kucēnus un blakus strādā harvesters, autora kungs un pārējie vilku pseidoaizstāvi bija klusi kā kapsēta


Tu labāk pietaupi savu agresīvo malkascirtēju, baļķvedēju un killeru demagoģiju saviem nozares fīreriem! Tai nozares krāpnieku un organizētās noziedzības bandai, kas ir izkārtojusi izlaupīšanai visas sabiedrības dabas resursu. Tiem, kas guļ priekšā likumu izstrādei dabas aizsardzības interesēs un sabiedrības interesēs. Ar kādu makti guļ! Tiem, kas ar aizsargājamu savvaļas dzīvnieku asinīm ir aplējuši ne jau muzejos gleznas, bet Latvijas Satversmi, tiem, kas neizjūt ne mazāko aizturi sūtīt Briselei absolūti feikus datus par Latvijas dabas resursu patieso stāvokli. Tiem, kas ir izkārtojuši un ražo priekš šiem ierēdņiem šos feikos datus uz pasūtījumu. Tiem kas to feiku apmaksā, lai varētu šaut, laupīt un cirst. Lai varētu padarīt mūs atpalicībā jau priekšpēdējā vietā Eiropas Savienībā aizsargājamo dabas vērtību, teritoriju un sugu stāvokļa ziņā. Tiem pietaupi savu demagoģiju!

Atbildēt

Un

09.12.2022. 16:01

»

Dabas draugs

Agresīva demagoģija, kurai nav nekāda sakara ar dabas aizsardzību.Kad sociālos tīklos bija video, kurā vilku māte no izcirtuma nes prom kucēnus un blakus strādā harvesters, autora kungs un pārējie vilku pseidoaizstāvi bija klusi kā kapsēta


ko tieši šādā brīdī darīt?Ņemt vilku mātei kucēnus nost vai visu ģimeni pārvietot,vai sist harvestera vadītāju?Visi,kam par to sāp sirds,jau gadiem cīnās pret mežu izciršanu, pret grozījumiem,kas ļauj cirst jaunus mežus,vācot parakstus un iesniedzot protestus lēmējiem.Nebūtu šo cīņu,nebūtu neviena priede kāpu zonā visā piekrastē un nebūtu kaut 3 koku meži palikuši.Ar to jau,ka to vienu nabaga vilku ģimeni kaut kā mēģinātu glābt,nebūs līdzēts,jo bez medniekiem vēl tiek iznīcināti masveidā veci meži.

Atbildēt

Dabas draugs

09.12.2022. 13:22

Agresīva demagoģija, kurai nav nekāda sakara ar dabas aizsardzību.Kad sociālos tīklos bija video, kurā vilku māte no izcirtuma nes prom kucēnus un blakus strādā harvesters, autora kungs un pārējie vilku pseidoaizstāvi bija klusi kā kapsēta

Atbildēt

Nu

09.12.2022. 08:41

»

Dabas draugs

Autors un pārējie viltus dabas draugi varētu būt godīgi un atklāti pateikt, ka vilku u.c. faunas pārstāvju aizsardzība viņiem ir pie pakaļas. Visa pamatā ir bizness, tāpat kā tiem, kas muzejos lej krāsas uz gleznām un lidlaukos guļ priekšā lidmašīnām. Nekas šajā pasaulē nenotiek par velti.Par visu to...


nevajadzētu visus pēc sevis vērtēt.Cilvēki ir dažādi-vienam nav ausu,lai dzirdētu putna dziesmas, ir tikai milzu ķetnas,kas tik rauš uz iekšu,citam patīk dzīvā radība un naudas grābšanas instinkts nav tik attīstīts.

Atbildēt

Un

09.12.2022. 08:37

»

Laikam

Lauksaimnieku saplosītie lopi nav arguments? Vilkiem nav jālien aplokā aitas plēst vai pagalmā suņus ēst. Ja viņi tā dara, tad spriedums ir viens. Nav te ko muļķīgi salīdzināt ar Līgatnes dabas parku


kā ar pašu mednieku nošautajiem bises brāļiem?Cik nodokļu maksātāju valstij tādā veidā iznīcinājuši?:):):)Tur vilki ar sagādātajiem izdevumiem atpūšas:):):).

Atbildēt

Dabas draugs

08.12.2022. 20:49

Autors un pārējie viltus dabas draugi varētu būt godīgi un atklāti pateikt, ka vilku u.c. faunas pārstāvju aizsardzība viņiem ir pie pakaļas. Visa pamatā ir bizness, tāpat kā tiem, kas muzejos lej krāsas uz gleznām un lidlaukos guļ priekšā lidmašīnām. Nekas šajā pasaulē nenotiek par velti.Par visu to kāds maksā.

Atbildēt

paklau,

08.12.2022. 20:12

»

Laikam

Lauksaimnieku saplosītie lopi nav arguments? Vilkiem nav jālien aplokā aitas plēst vai pagalmā suņus ēst. Ja viņi tā dara, tad spriedums ir viens. Nav te ko muļķīgi salīdzināt ar Līgatnes dabas parku


tu, dauni, nebūsi tas, kas te Latvijā noteiks, kur vilkiem būs jālien, kur nē! Nekasi savu resno puzu, bet uztaisi kārtīgi žogu apkārt savam aitu ganāmpulkam un iegādājies sargsuņus, kā citās ES valstīs lopkopji to dara, ja reiz gribi audzēt aitas mežmalā un gūt peļņu no aitas gaļas.

Atbildēt

Laikam

08.12.2022. 17:19

»

Liana

Raksts vilku aizstāvībai ir labs, bet pretargumenti attēlā redzamo bērnu līmenī- vienam mežā par daudz gaudo, otrs grib visus pēc kārtas apšaut, bet trešais biedē ar vilkiem- cilvēkēdājiem kaut kad nezināmā aizvēsturē , kurus pat armija apkarojusi. Cilvēks pat pēckara peiodā nebija vilku barības kartē...


Lauksaimnieku saplosītie lopi nav arguments? Vilkiem nav jālien aplokā aitas plēst vai pagalmā suņus ēst. Ja viņi tā dara, tad spriedums ir viens. Nav te ko muļķīgi salīdzināt ar Līgatnes dabas parku.

Atbildēt

Liana

08.12.2022. 13:24

»

Tors

Idiņi un neprašas tie kas aizstāv vilkus, vilku ir pārāk daudz un būs vēl vairāk, nepareiza uzskaite utt. Mums gaudo gandrīz katru nakti neskatoties uz to ka intensīvi medijam. Viliku nepaliek mazāk!!! Zaļie ir lielākā mafija un sērga visai pasaulei


Raksts vilku aizstāvībai ir labs, bet pretargumenti attēlā redzamo bērnu līmenī- vienam mežā par daudz gaudo, otrs grib visus pēc kārtas apšaut, bet trešais biedē ar vilkiem- cilvēkēdājiem kaut kad nezināmā aizvēsturē , kurus pat armija apkarojusi. Cilvēks pat pēckara peiodā nebija vilku barības kartē. Vilki gaudoja, zirgi uz ceļa un suņi pagalmā laikam jau sajuta pelēci, bet radinieks, nākdams cauri mežam no darba uz mājām katru dienu, nevienu vilku neredzēja, nazis gan esot bijis kabatā vienmēr vismaz ilūzijai par drošību. Ja redzat vilku, tad visdrīzāk tas slims ar kašķi, tāpēc uzvedība neraksturīga vai iespējams, ka jaunulis apjucis, divkājainu zvēru satiekot. Pamēgīniet vilkus ieraudzīt Līgatnes dabas parka voljērā. Visdrīzāk, ka redzēsiet tikai barības kaulu kaudzītes, bet paši vilki Jums sekos , paliekot neredzami. Labāk būtu uztraukušies par izcirstiem mežiem. Tālu nav jābrauc, tajā pašā Ropažu novadā izskatās briesmīgi.

Atbildēt

Džo

08.12.2022. 11:38

VMD Lūsim jāskaidro, kāds dzīvnieks tika medīts Stopiņos pusdivpadsmitos naktī nepieteiktas kolektīvās vai grupveida medībās. Ticēt nevar, ka no 3 torņiem. Varbūt lūsi medīja.

Atbildēt

nav labi, draugi!

08.12.2022. 11:10

izskatās pēc dabas resursa horizontālā izlaupīšanas principa

Atbildēt

Lasītājs

08.12.2022. 10:24

ja Eiropas Komisija ir piedraudējusi Latvijai ar tiesu darbiem par lūšiem, un te pie mums Latvijā lūšu lieta izskanēja augstos toņos, ir nācis atklātībā fakts, ka valsts ir ilgstoši galinājusi aizsargājamus dzīvniekus vienā mierā, un pie tam ilgstoši ir pārkāpta direktīva, tad ko? Neviens te Latvijā no tiem nozieguma pieļāvējiem ministrijās un Valsts meža dienestā neatbildēs? Būtībā tie ir reāli noziedznieki. Interesanti, kā šī lieta tikusi izskatīta Min.kabinetā, Valsts kancelejā? Interesē kuram ir piemērots sods un kāds?

Atbildēt

Yes

08.12.2022. 08:34

»

Kā tad

To tikai tādi zaļie idioti var izdomāt, ka mezziņi, kuri tāpat ir apkrauti ar darbiem un apgaitas ir nenormāli lielas, vēl nodarbosies ar medībām. Par ārpakalpojumiem pat nav ko runāt,kur tu ņemsi tik daudz cilvēkus ar ieročiem kuri spētu šo darbu veikt? Algosi tos pašus medniekus un maksāsi algu par...


tieši tā, Dauni! Algos un maksās, un skatīsies uz tavu dauņu nagiem, un visu, ko tie dara valsts, pašvaldību un privātās platībās. Būs dauņiem jāatbild par katru soli, jāspēj pierādīt, ka šāvis tikai to, kas paredzēts nošaut ar reālu pamatojumu. Tādu, ko neizdod pašreizējais dauņu kantoris 13.janvāra ielā, saņemot zvanu no centrālā dauņu biroja Republikas laukumā. Skaidrs, ka dauņiem bail no tādas sistēmas kā velnam no krusta.

Atbildēt

Kā tad

08.12.2022. 07:31

»

Nu

tam nevajag pussimts tūkstošu mednieku 3 koku mežos LV.Ar to var nodarboties mežziņi,mežsargi vai kkādi “ārpakalpojuma sniedzēji


To tikai tādi zaļie idioti var izdomāt, ka mezziņi, kuri tāpat ir apkrauti ar darbiem un apgaitas ir nenormāli lielas, vēl nodarbosies ar medībām. Par ārpakalpojumiem pat nav ko runāt,kur tu ņemsi tik daudz cilvēkus ar ieročiem kuri spētu šo darbu veikt? Algosi tos pašus medniekus un maksāsi algu par to , ko tagad viņi dara par saviem līdzekļiem? Daunis.

Atbildēt

piekrītu

08.12.2022. 07:15

»

Nu

tam nevajag pussimts tūkstošu mednieku 3 koku mežos LV.Ar to var nodarboties mežziņi,mežsargi vai kkādi “ārpakalpojuma sniedzēji


mednieku klubu mērķis ir savākt platības. Valdīt un noteikt savus likumus teritorijā. Reāls piemērs tā pati kriminālā Stopiņu lieta. Cilvēki nav muļķi, saprot, ka viss tajā slaktēšanas biznesā Latvijā vieni meli uz meliem likti. Stopiņi vēlreiz parāda, ka nekas medībās šajā valstiņā netiek ne kontrolēts, ne uzraudzīts. Naktī iet kolektīvajās medībām vienā platībā, ko uzdod par individuālajām. Lai nav jāpiesaka. Medības vispār nakts laikā notikt nevar. Meža cūku taču personāži tornī naktī ziemā nevaktēja, tas ir katram skaidrs, 200 m attālumā viens no otra, kā te pasniedz mums. Kontrole pār šiem, ko tie šauj, ar kādiem atļautiem, neatļautiem šauj, cik šauj, cik gaļas velk ārā no meža, cik aizlaiž pa kreisi, nav un nekad nav bijusi Latvijā.

Atbildēt

valodnieciba

08.12.2022. 03:39

Krievu vārdi ir jatveido fonetiski - nevis potjomkins bet paķomkins

Atbildēt

Kompleksu

07.12.2022. 22:53

»

BUŅIS

Tu tomēr neesi pilns rublis - kompleksu nomākts bruņinieks. Manā pusē šādus sauc par daiļdirsējiem


nomākts ir tas,kurš,izmantojot pēdējās tehnoloģiskās iespējas,savas pašapziņas celšanai,resno vēderu izvilkdams no mašīnas,3 soļus aizsteberēdams mežā,ar dzinējiem un suņiem,vai bez,slaktē dzīvniekus 3 pāri palikušajās priedēs,eglēs vai krūmājos.

Atbildēt

BUŅIS

07.12.2022. 18:26

»

Skumjais Bruņinieks

Katra reize, kad es tieku uzaicināts kāda "mednieka" mājās, man beidzās ar skandālu...


Tu tomēr neesi pilns rublis - kompleksu nomākts bruņinieks. Manā pusē šādus sauc par daiļdirsējiem.

Atbildēt

hmm

07.12.2022. 17:10

Kā raidījumā kur tas suns aprakts, Pasaules dabas fonda fīrers un ornitologu biedrības prezidents teica, zaļo ideju mēs stiprināsim samazinot izmešus un kompleksi pieejot resursu apguvei. Kur vēl kompleksāk, kā no meža iegūstot koksni, sēnes ogas un medījumu gaļu. Kāpēc daži subjekti cenšas samazināt mūsu valsts konkurētspēju.

Atbildēt

Zinītis

07.12.2022. 14:26

Mednieki, šaudami vilkus, dara dabai ļoti vajadzīgu darbu. Paldies viņiem par to! Vajadzētu palielināt nošaujamo vilku skaitu.

Atbildēt

Un atkal nepiekrītu

07.12.2022. 14:26

»

nu

nav runa par to, kā nogalina dzīvnieku - ES cīnās par iespēju to darīt, cik var jēdzīgāk.Zemnieki neaudzē lopus, lai gūtu prieku no to noslepkavošanas. Runa ir par "cilvēka"- mednieka "ētisko" izvēli slepkavot tāpat, PRIEKA, IZKLAIDES dēļ, nožēlojamās pašapliecināšanās dēļ,jo patlaban pārtiku - gaļu...


Medības nav tikai izprieca bet arī nepieciešamība. Meža zvēru skaits ir jāregulē, citādi daba sāks regulēt un tad pa mežu skraidīs kašķaini slimi vilki un nāks uz mājām ēst meklēt, jo nomedīt neko nebūs spējīgi.

Atbildēt

nu

07.12.2022. 14:15

nav runa par to, kā nogalina dzīvnieku - ES cīnās par iespēju to darīt, cik var jēdzīgāk.Zemnieki neaudzē lopus, lai gūtu prieku no to noslepkavošanas. Runa ir par "cilvēka"- mednieka "ētisko" izvēli slepkavot tāpat, PRIEKA, IZKLAIDES dēļ, nožēlojamās pašapliecināšanās dēļ,jo patlaban pārtiku - gaļu var nopirkt veikalā. Nav jāskrien uz mežu un jāšauj meža zvēri tikai tāpēc, ka NAV CITA DZĪVĒ,ko jēdzīgāku darīt.

Atbildēt

Tors

07.12.2022. 14:07

Igaunis aizliedza lūšu medības un tās kļuva malu medības - lūšu viņiem jau praktiski nav. Tūdaliņu valsts mēs esam...

Atbildēt

Tors

07.12.2022. 14:06

Idiņi un neprašas tie kas aizstāv vilkus, vilku ir pārāk daudz un būs vēl vairāk, nepareiza uzskaite utt. Mums gaudo gandrīz katru nakti neskatoties uz to ka intensīvi medijam. Viliku nepaliek mazāk!!! Zaļie ir lielākā mafija un sērga visai pasaulei.

Atbildēt

nu

07.12.2022. 14:04

to Mednieks 07.12.2022. 13:55
__-----------------------
Kaut kā mednieki pēdējā gadusimtenī vairāk nogalinājuši cilvēkus, kā vilki nograuzuši simt gadu laikā. Labi vismaz, ka mednieks mednieku pārsvarā.

Atbildēt

Kā tad

07.12.2022. 14:03

»

to Kā tad 07.12.2022. 11:37

spešalī priekš neandertālieša prātiņa - atšķirība ir tā, ka aizgaldā mājlopus neviens netur un nenogalina prieka, izklaides, azarta pēc,savas nožēlojamās dzīves pašapliecināšanās dēļ, neslepkavo tikai tāpēc, ka citādi savu "vīrišķību" nevar pierādīt un izrādīt,zemniekam, kas audzē mājlopus, tā nav visas...


Ieteiktu tev aizbraukt vispirms uz gaļas kombinātu, paskatīties, kā tur notiek lopu kaušana un pēc tam piedalīties medībās un salīdzināt, kur dzīvnieki tiek humānāk nogalināti. Ja jau tev tā nepatīk mednieki, tad esmu pārliecināts, ka pēc gaļas kombināta apmeklējuma tu murgosi visu mūžu par redzēto. Tad tu varbūt sapratīsi kas ir medības un kas slepkavošana.

Atbildēt

Mednieks

07.12.2022. 13:55

Nu cerams, ka kādu drīz nograuzīs, jo savādāk zaļdirsēji un vilku mīļi plēsēju uzskata pa svēto govi.

Atbildēt

to Kā tad 07.12.2022. 11:37

07.12.2022. 13:51

spešalī priekš neandertālieša prātiņa - atšķirība ir tā, ka aizgaldā mājlopus neviens netur un nenogalina prieka, izklaides, azarta pēc,savas nožēlojamās dzīves pašapliecināšanās dēļ, neslepkavo tikai tāpēc, ka citādi savu "vīrišķību" nevar pierādīt un izrādīt,zemniekam, kas audzē mājlopus, tā nav visas dzīves jēga - prieks par slepkavošanu, viņš iegūst pārtikas produktu, medniekam, savukārt, medības ir prieks par slepkavošanu. Un tur nu ir ļoti liela atšķirība.

Atbildēt

glupās grētas

07.12.2022. 13:50

meža cūka jau vienu glupo grētu sapalosīja..Latvijai vilkus nevajag, vārnas nevajag...un glupos arī nevajag...bet nešausim
kur tās nezāles vairojas?

Atbildēt

Klau

07.12.2022. 13:18

»

Skumjais Bruņinieks

Katra reize, kad es tieku uzaicināts kāda "mednieka" mājās, man beidzās ar skandālu...


Tevi pēc visa šitā vēl kaut kur aicina? Ja jau tu esi par to, ka jāmedī kā alu cilvēkam, tad nepērc gaļu veikalā, bet arī ej ar plikām rokām uz mežu medīt. Un ja nevari, tad lasi sēnes un zāli. Bet karbonādīti ar kāpostiem iecirst jau gribas?

Atbildēt

kas LV iegādājas munīciju, termovīzerus

07.12.2022. 12:23

Desmit gadu garumā no armijas bija pazudušas ne tikai šīs iekārtas, bet šaujamieroču munīcija, durkļi, magazīnas, patronas - kopumā vairāk nekā 339 tūkstošu eiro vērtībā (339 663 eiro). Latvijas Televīzijas raidījums “de facto” ziņo, ka starp pazudušajām mantām bija arī nakts redzamības ierīces, kuras Latvijas armijai bija dāvinājušas ASV.
Turklāt, kā noskaidrojās vēlāk, nakts redzamības ierīces nepilnu 160 tūkstošu ASV dolāru vērtībā gada laikā tā arī nebija ņemtas uzskaitē un nevienam nebija nodotas atbildīgā glabāšanā.
Neņemot tās uzskaitē, radās iespēja slēptā veidā šo munīciju un aprīkojumu - tai skaitā durkļus, magazīnas, patronas, tēmekļus, prettiesiskā veidā no šīm noliktavām izgūt, un tālāk arī tad nodot tālāk citām personām.
LTV rīcībā esošā informācija liecina, ka no armijas nozagtās nakts redzamības ierīces, iespējams, tirgotas internetā.

Atbildēt

Kkkkk

07.12.2022. 12:05

Jāved uz fronti, lai izšaudās?

Atbildēt

oļegs zaķis

07.12.2022. 12:01

»

lauķis

Dzimtām neviens neliedz apvienoties un turēt aitu ganāmpulkus suņu aizsardzībā


Tev pilsētā vilku vajag, tad audzini. Man laukos viņus nevajag. dasvidoss

Atbildēt

Dirst nevajag

07.12.2022. 11:40

»

Skumjais Bruņinieks

Katra reize, kad es tieku uzaicināts kāda "mednieka" mājās, man beidzās ar skandālu...


Neviens mednieks nešaus stirnu no 800 metriem un vēl acī. Tas jau vien pierāda, ka muldi. Tev pat nav sajēgas par šaušanu tādā attālumā.

Atbildēt

Kā tad

07.12.2022. 11:37

»

Skumjais Bruņinieks

Katra reize, kad es tieku uzaicināts kāda "mednieka" mājās, man beidzās ar skandālu...


Muļķības negvelz, bruņiniek. Medības ar šaujamieročiem Latvijā ir pilnīgi likumīga nodarbe, bet tas uz ko tu mudini(loki, cilpas, slazdi) ir malumedības. Un ja tev tā riebjas mednieki,tad atgādināšu tev senu krievu sakāmvārdu, gan jau tu zini, ka svešā klosterī ar savu dziesmu grāmatu nav ko līst. Kādas priekšrocības ir cūkai aizgaldā vai trusim būrī, ko audzē lai nokautu un tādi dzīvnieku aizstāvji kā tu aprītu? Tos tev nav žēl, liekulīgais idiot?

Atbildēt

Mednieks

07.12.2022. 11:26

Sen jau esmu novērojis likumsakarību - kā tuvojas pilnmēness, tā vilķins uzcep kādu pret medniekiem vērstu rakstu. Sakritība? Nedomāju vis... Vienu brīdi bija miers no viņa, kad ārzemēs bomžojot, viņu kāds aizdedzināja.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: