Kad padomju okupācijas varas kolaborantam nepatīk vēsturiskā patiesība: intervija ar Lato Lapsu
Diena · 19.02.2021. · Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Peķkai
19.02.2021. 15:52»
Pēteris
Esam sasnieguši Krievijas līmeni, tagad tuvojamies Ziemeļkorejai
Evolūcija prasa simtiem tūkstošu gadu, bet daži lopiņi, kā tu, krievu garnizonu maukas bērns, līdz krievam būsi degradējies vienas paaudzes laikā.
USA
19.02.2021. 14:52»
VAU
Malacis Vansovič,tā turpināt ar latvaniem
Aizver muti, krievu kranci! Un izskalo bikšeles no Pļutkina.
Ha ha ha
19.02.2021. 14:51»
Piekrītu Lapsam
Un te ir atšķirība ar Igauniju - viņi pašā atmodas sākumā skaidri un gaiši atkratījās no visiem šiem kolaboracionistiem...
Nu gan sasmīdināji, igauņi esot no visiem kolaboracionistiem atkratījušies !!!
Ja kaut viena republika būtu atkratījusies no kremļa okupantu sistēmas, tad viena iedzīvotāju daļa saņemtu mūža ieslodzījumu, vēl vienu daļu izraidītu no valsts, bet atlikušie dzīvotu neiedomājamā trūkumā, jo baudītu visas iespējamās ekonomiskās sankcijas no austrumiem, rietumiem, dienvidiem un ziemeļiem. Kremļa marionešu nauda strādā visos kontinentos un kalpo daudz pretīgākiem mērķiem kā varat iedomāties, tā ir globāla problēma visai cilvēcībai.
!
19.02.2021. 14:21»
to hihi
Te uzmanību piesaista divas lietas...
Tādiem jābūt visiem žurnālistiem, neatkārtot Krievijas noriešanas propagandu! Un Vansovičam, tās padomju lietas ir gadījušās, tādas "netīras", kas citiem tiesnešiem "gadījās" reti. Jeb Vansovič specializējās uz tādām lietām, kas padomju tiesās bija izplatīta parādība, jo nekatram, tā laika tiesnesim, varēja uzticēt šādas svarīgas lietas.
to to
19.02.2021. 14:09»
to hihi
Vari nesaukāties, man urlu rupjības nekādi neietekmē. Taču tas parāda vienu - trūkst argumentu
Tiešā, Māri, tā ir?
to hihi
19.02.2021. 13:55»
Žulis
O, te viens čekas trollis, bet vvarbūt pats Vansovičs ierunājās. Tu esi ne tikai stulbs, bet arī smieklīgs. Kāpēc grāmata tapa tieši par Vansoviču? Kāpēc vispār kāda grāmata ir tieši par to, par ko tā ir? Visapkārt taču ir neskaitāms daudzums citu tēmu! Šādas aidomas par pasūtījumu varētu izteikt jebkuras...
Vari nesaukāties, man urlu rupjības nekādi neietekmē. Taču tas parāda vienu - trūkst argumentu.
Ja patiešām interesē problēmas būtība, ieraksti meklētājā intervētās personas vārdu un uzvārdu un tad pievieno vēl vārdu "blogs". Tici man, uzzināsi daudz interesanta.
Ferdinands
19.02.2021. 13:16»
nevajag muldēt
Es neesmu Romka, ja kas. Man vienkārši tie dzeltenie riebj. It sevišķi tie, kas dzeltē par naudu nevis aiz stulbuma vai aiz pārliecības
Ja riebj, tad nelasi. Vai arī patīk viss, kas riebj? Tad pie psihiatra jāiet, ja tā.
Ferdinands
19.02.2021. 13:12»
to hihi
Te uzmanību piesaista divas lietas...
Un ja būtu par kādu tiesnesi grāmata, tad jūs jautātu, kāpēc nav par advokātu?
Zināt, kā zinātnisko sauc šo jūsu argumentācijas metodi un kādos gadījumos to izmanto?
Dieva dzirnas maļ lēni, bet ...
19.02.2021. 13:11»
vaidies
Biju domājis, ka biedrs Vanzovičs vairāk draudzējas ar galvu
Zeme ir apaļa un viss ļaunais romkam kādreiz nāks atpakaļ, ko šamējais savā komunistu rokaspuiša karjerā sastrādājis... Nu sēdēs viņš katlā ar karstu sēru un piķi ... un tad pienāks notiesātie ar malkas klēpīšiem ... un nekāds šodienas piķis šim nepalīdzēs ...
Briesmīgi
19.02.2021. 12:44kā Baiba Strautmane varēja tādu kolaborantu apprecēt un sadzīvot vel ar tādu vairākus bērnus!
Prokuratūras - noziedznieku midzeņi
19.02.2021. 12:28Tas, ka prokuratūras ir noziedznieku midzeņi, nevienam nav noslēpums. Noslēpums vien ir tas, kā
Saeima vienmēr apstiprina ģenerālprokuroru, kas neko nedara, lai izskaust vilkačus no prokuratūrām, bet pat pats sāk pa naktīm vilka ādā drasēt kopā ar pārējiem. Un pa dienām arī. Ja ģenerālprokurors necīnās pret prokuroriem- noziedzniekiem, tad viņš pats ir noziedznieks.
AK-4....
19.02.2021. 12:12»
latvānis
Ja latvieši būtu kā franči, tad 1991.gadā Lembergs, Gorbunovs, Godmanis, Gailis, Birkavs, Ulmanis un daudzi krievu okupanti būtu pakārti augsta staba galā
Nekas jau vēl nav nokavēts!
latvānis
19.02.2021. 11:47»
TT
Pēc friču patriekšanas no Francijas kolaboracionistus atšāva lielā skaitā, bez kādas īpašas tiesas, daudzus vienkārši nolinčoja. Dabūja smagi ciest arī viņu radinieki.Bet latvānija jau nav Francija, te šādi mēsli sēž augstos krēslos un čakarē tautu
Ja latvieši būtu kā franči, tad 1991.gadā Lembergs, Gorbunovs, Godmanis, Gailis, Birkavs, Ulmanis un daudzi krievu okupanti būtu pakārti augsta staba galā.
gan gan
19.02.2021. 11:46»
Z
Jā, nav skaidrs, kāpēc Lapsam tāds satraukums tieši par vienu advokātu. Pieminēt padomju laika spriedumus ir absolūti nevietā. Advokāts Latvijā, faktiski nav advokāts, bet ir tāds kā reketa laika lietu ,,risinātājs'' - organizē un paši aktīvi piedalās reideru ,,uzlidojumos'', ņem no klientiem milzu ...
Problēma jau nav advokātos un citos ''lietu kārtotājos'' , bet viņu klientos. Ne jau nu sēž advokāts un pats no sevis izdomā ka nu tagad ies un kaut ko kārtos. Tie ir klienti , kuri piepras ''atrisināt lietu'' un par katru cenu. Par jebkuru cenu. Tad jau jautājums, kāpēc šādas lietas vispār rodas un kāpēc viņas nerisniās citādi? Ja vēl var saprast ka kāds ''biezais'' negib sēdēt ilgus gadus (Vaškevičs; Lembergs; Sprūds; Rimševičs), ir nauda un tad nu ko tikai nav advokātam jāizdomā, jo dzīve cietumā var arī beigties. Bet lielajās civillietās taču nevienam tas nedraud. Tajā pati minētā Juraša. Vai tad viņa pati izdomāja ''kārtot lietas''? Vidusaziāti karo, bet vietējie uz tā labi nopelna. Vietējiem nekāds sliktums no tā nerodās un arī viesnīcai nedraud fiziska nokļūšana Vidusāzijā.
Tā kā ja ir pieprasījums, būs arī piedāvājums.
Mir,družba,vodka,balalaika
19.02.2021. 11:30»
Piekrītu Lapsam
Un te ir atšķirība ar Igauniju - viņi pašā atmodas sākumā skaidri un gaiši atkratījās no visiem šiem kolaboracionistiem...
Formalitaate.Esam ASV vasalji,meerkjis kalpot ASV intereseem.
Piekrītu Lapsam
19.02.2021. 11:22»
josifs
Iestajoties ,,demokrātijai,,Latvijā 90.g.sakas Latvijas izzagšana,pie varas palika pamatā visi tiesībsargājošās iestādēs padomju laika,milicijas darbinieki,VDK darbinieki,tiesneši,prokurori un advokāti.Galvenais prokurors bija Skrstinš,vinam bija draugs Vaškevičs,kurš vesels būdams ārstējās arzemēs,...
Un te ir atšķirība ar Igauniju - viņi pašā atmodas sākumā skaidri un gaiši atkratījās no visiem šiem kolaboracionistiem.
Un tagad brīnās, kas te pie mums notiek.
Bet problēma ir tur, ka mēs kā nācija joprojām sevi nespējam noformulēt - kas tad mēs esam? Un kādi ir mūsu mērķi?
paardomas
19.02.2021. 11:22Bēdīgākais ir tas ka tā PSRS nekur nav zudusi,tikai tagad tā saucas ES,cita šilte un nedaudz citas metodes,būtība iepriekšējā.Un vēl bēdīgāk ir ka lielākā daļa to vēl nav sapratusi.
Znatoks
19.02.2021. 11:16Jā, redzams, ka paaudžu nomaiņa neko nedod, vecie klitori apmāca jaunos un viss turpinās, vecās metodes joprojām sevi labi attaisno visādu klitoru un citu locekļu vidū. Prasās visu tā saukto eliti nolaist podā
Žulis
19.02.2021. 11:13»
to hihi
Te uzmanību piesaista divas lietas...
O, te viens čekas trollis, bet vvarbūt pats Vansovičs ierunājās. Tu esi ne tikai stulbs, bet arī smieklīgs. Kāpēc grāmata tapa tieši par Vansoviču? Kāpēc vispār kāda grāmata ir tieši par to, par ko tā ir? Visapkārt taču ir neskaitāms daudzums citu tēmu! Šādas aidomas par pasūtījumu varētu izteikt jebkuras grāmatas autoram. Otrais - Lapsas patiesais sašutums. Jā, es arī esmu sašutis, ka šāds nelietīgs cilvēks, kurš ir kā tāds ķēdes suns kalpojis okupācijas režīmam un kuram par to būtu bijis jāstājas tiesas priekšā, šodien ir miljonārs un atļaujas uzsākt tiesas procesu pret cilvēku, kurš viņa noziegumus nodod atklātībai. Un sevišķi sanikno tas, ka "brīvās Latvijas" tiesa un prokuratūra ir gatava nostāties šī nelieša pusē.
muldoņa
19.02.2021. 11:04»
nevajag muldēt
Tā grāmata ir pilnīgs mēsls. Pārpublicēti veci, neko nemozīmējoši spriedumi. Tad jau visi, kas padomju laikos negāja uz čeku ar bisi ieviest demokrātiju, arī ir kolaboranti...
Sorosists? Pederasts? Parasts idiots?
Z
19.02.2021. 11:01Jā, nav skaidrs, kāpēc Lapsam tāds satraukums tieši par vienu advokātu. Pieminēt padomju laika spriedumus ir absolūti nevietā. Advokāts Latvijā, faktiski nav advokāts, bet ir tāds kā reketa laika lietu ,,risinātājs'' - organizē un paši aktīvi piedalās reideru ,,uzlidojumos'', ņem no klientiem milzu naudas, bet tad savstarpēji vienojas ar pretējās puses tā saucamo advokātu, par ko klients nezin un joprojām tic, ka viņu nu tik pārstāvēs, nu tik profesionāli palīdzēs. Pat pēc atklātajām Grūtupa kafijas pauzēm ar norādēm tiesnešiem, kādam jābūt spriedumam, Grūtups kā bija tā palika advokāts, viņu tas neskāra. Tātad, arī advokātu padome atbalsta. Jo glumo, novecojušo likumu par advokatūru mainīt neprasa. Ir naivi un dumji vienu Vansoviču vainot sakaros, jo tos joprojām izmanto visi, kam ir kaut mazākā iespēja - gan 60 gadīgie, gan 30 gadīgie. Tā ir sistēma. Advokatūra smird pa gabalu. Pašlaik izplatīta parādība, ka advokāti pretējai pusei uzsūta VID, u.c. represīvās iestādes, lai radītu papildus problēmas pretējai pusei tiesvedība slaikā, pieprasa no datu bāzēm uz lietu absolūti neattiecināmus dokumentus un tos visādos iespējamos veidos, aizsedzoties ar likumu, kas ļauj gan izprasīt, bet ne jau par visu un visiem, organizē reideru darbības un paši aktīvi piedalās ,,reideru'' uzlidojumos, saskaņo reideru darbības ar paziņām policijā uc. struktūrās. Normālā tiesiskā valstī šādi ,,advokāti'' jau sen vairs nebūtu advokāti. tam Piemēram, bieži reideru sakarā pieminētā lietu ,,risinātāja'' Juraša, tad vēl zem galda staigāja. Tam nav sakara ar padomju laiku. Šī patvaļa un visatļautība, greizie likumi, ir šīs, 30 gadus vecās sistēmas izveidots un atbalstīts, jo to mainīt neviens negrasās.
volis
19.02.2021. 10:59»
josifs
Iestajoties ,,demokrātijai,,Latvijā 90.g.sakas Latvijas izzagšana,pie varas palika pamatā visi tiesībsargājošās iestādēs padomju laika,milicijas darbinieki,VDK darbinieki,tiesneši,prokurori un advokāti.Galvenais prokurors bija Skrstinš,vinam bija draugs Vaškevičs,kurš vesels būdams ārstējās arzemēs,...
Tavi priekšlikumi! Augonis ir ielaists un nav ārstējams?
Romčik
19.02.2021. 10:55»
nevajag muldēt
Tā grāmata ir pilnīgs mēsls. Pārpublicēti veci, neko nemozīmējoši spriedumi. Tad jau visi, kas padomju laikos negāja uz čeku ar bisi ieviest demokrātiju, arī ir kolaboranti...
Atceries, cik nāvessodus piespriedi. Un kā tur ar notiesājošo spriedumu 1988. gadā par padomju karoga "zaimošanu"? Ko, komunistu pakaļskrējēj?
josifs
19.02.2021. 10:37Iestajoties ,,demokrātijai,,Latvijā 90.g.sakas Latvijas izzagšana,pie varas palika pamatā visi tiesībsargājošās iestādēs padomju laika,milicijas darbinieki,VDK darbinieki,tiesneši,prokurori un advokāti.Galvenais prokurors bija Skrstinš,vinam bija draugs Vaškevičs,kurš vesels būdams ārstējās arzemēs,kuru nevar dabūt atvest uz Latviju,lai statos tiesas priekšā,par valsts līdzekļu izlietošanu savtīgos nolūkos,bijušais VDK darbinieks.Visi šie saucamie padomju laika darbinieki izveidoja veselu ķēdi,kuru nav iespējams pārcirst,un viņi diktē un strādā pēc padomju savienibas likumiem,jo vini turpina padomju laika rezīmu.Vini sadarbojas ar kriminālām autoritātēm un vinus piesedz,un visiem ir labi,un miljonāri Lavija aug ka sēnes.
TT
19.02.2021. 10:12»
SS
Tas bija jādara jau 30 gadus iepriekš. Igauņi visus komuņagas lustrēja un sāka ar tīru lapu, bet Latvijā visi tie cūkas zaga, zog un zags vēl ilgi. To turpina viņu ielikteņi un atvases
Jā,skumīgi, bet fakts!
Pēteris
19.02.2021. 09:56»
nevajag muldēt
Es neesmu Romka, ja kas. Man vienkārši tie dzeltenie riebj. It sevišķi tie, kas dzeltē par naudu nevis aiz stulbuma vai aiz pārliecības
Tavi elki noteikti ir Re.Baltica, IR, Baltijas Izcilības centrs, Delna, Providus, Sorosa fonds u.t.t. Tad ar tevi viss skaidrs. Tie nav dzelteni. Tie ir zili.
SS
19.02.2021. 09:52»
TT
Pēc friču patriekšanas no Francijas kolaboracionistus atšāva lielā skaitā, bez kādas īpašas tiesas, daudzus vienkārši nolinčoja. Dabūja smagi ciest arī viņu radinieki.Bet latvānija jau nav Francija, te šādi mēsli sēž augstos krēslos un čakarē tautu
Tas bija jādara jau 30 gadus iepriekš. Igauņi visus komuņagas lustrēja un sāka ar tīru lapu, bet Latvijā visi tie cūkas zaga, zog un zags vēl ilgi. To turpina viņu ielikteņi un atvases.
nevajag muldēt
19.02.2021. 09:52»
Pēteris
Romka, nestreso! Aiceries par karmu
Es neesmu Romka, ja kas. Man vienkārši tie dzeltenie riebj. It sevišķi tie, kas dzeltē par naudu nevis aiz stulbuma vai aiz pārliecības.
Pēteris
19.02.2021. 09:48»
nevajag muldēt
Tā grāmata ir pilnīgs mēsls. Pārpublicēti veci, neko nemozīmējoši spriedumi. Tad jau visi, kas padomju laikos negāja uz čeku ar bisi ieviest demokrātiju, arī ir kolaboranti...
Romka, nestreso! Aiceries par karmu!
TT
19.02.2021. 09:31»
Tā vins i
Principā, jau Latvijas valsts prokuratūras izskatā pārvēršas par totalitāras valsts instrumentu vārda brīvības apspiešanā. Izmeklējošā publicistika tiek vajāta arī Krievijā Navaļnija 3 gadu cietuma izskatā. Tik pat labi par Lato Lapsu varētu sūdzēties Šķēle, Lembergs, KNAB amatpersonas utt. utjp. Nu...
Pēc friču patriekšanas no Francijas kolaboracionistus atšāva lielā skaitā, bez kādas īpašas tiesas, daudzus vienkārši nolinčoja. Dabūja smagi ciest arī viņu radinieki.Bet latvānija jau nav Francija, te šādi mēsli sēž augstos krēslos un čakarē tautu.
Eduards Lunis
19.02.2021. 09:26---Arī man ir ar ko,,palepoties,, attiecībā uz policijas ,prokuratūras, tiesu ,,darbu,,!
vai nevaru palīdzēt attīrīt Latviju no šiem klitoriem!?
nevajag muldēt
19.02.2021. 09:25Tā grāmata ir pilnīgs mēsls. Pārpublicēti veci, neko nemozīmējoši spriedumi. Tad jau visi, kas padomju laikos negāja uz čeku ar bisi ieviest demokrātiju, arī ir kolaboranti.
Interesanti, kas ir finansējis to grāmatu - taču ne jau dzeltenā lapsa pati. Runā, ka kaut kādi celtnieki, kam advokāts iztraucējis pagrābt no valsts dažus miljonus. Un, lai būtu pa īstam demokrātiski, lapsa beidzot varētu nopublicēt savu cenrādi.
Kolaborant!
19.02.2021. 08:47»
smiekls
"reklamējošais busiņš esot bijis novietots pie advokāta Vonsoviča lepnās Mežaparka savrupmājas...
Tu?
Aga
19.02.2021. 08:33»
vaidies
Biju domājis, ka biedrs Vanzovičs vairāk draudzējas ar galvu
Process būs slēgts. Neviens neko neuzzinās. Un izrādīsies, ka to var izdarīt vienas dienas laikā kādā pagrabā tāpat kā Krievijā.
:)))))
19.02.2021. 08:32Jautri iedomāties, kā Romčikam piere kūp, mēģinot izdomāt - kādu iesniegumu tagad uzrakstīt un kam piezvanīt, lai Lapsa dabūtu vēl vienu kriminālprocesu par to, ka nosaucis padomju kolaborantu par klitoru.
Lai gan kas nu Romčiks par klitoru - tāda uzpūtusies prostata vien ir.
Tā vins i
19.02.2021. 08:29Principā, jau Latvijas valsts prokuratūras izskatā pārvēršas par totalitāras valsts instrumentu vārda brīvības apspiešanā. Izmeklējošā publicistika tiek vajāta arī Krievijā Navaļnija 3 gadu cietuma izskatā. Tik pat labi par Lato Lapsu varētu sūdzēties Šķēle, Lembergs, KNAB amatpersonas utt. utjp. Nu tad pasakām, ka mūsu valsts ne ar ko neatšķiras no kaimiņvalstīm.
Kolaboracionisms (no franču: collaboration — ‘sadarbība’) šaurākā nozīmē ir jebkura sadarbība ar okupācijas varu, savukārt starptautiskajās tiesībās ar šo terminu saprot apzinātu, brīvprātīgu un tīšu sadarbību ar pretinieku, darbojoties tā interesēs pret savu valsti. Terminam ir izteikti negatīva nokrāsa, saistot to ar pakalpību, līdzskrējējiem un oportūnismu. Daudzās pasaules valstīs kolaboracionisms tiek atzīts par noziedzīgo nodarījumu, kuru kvalificē kā valsts nodevību.
Termina tā mūsdienu izpratnē autors ir Filips Petēns, kurš 1940. gadā pēc Francijas sakāves piekrita vāciešu piedāvājumam vadīt Višī Francijas marionešu valdību, aicinot tautiešus "sadarboties" (collaboration) ar vāciešiem. Pakāpeniski šo terminu sāka attiecināt arī uz citām pronacistiskām marionešu valdībām un pašpārvaldēm okupētajās teritorijās, kurās darbojās vāciešiem lojāli vietējie iedzīvotāji, kā arī vietējiem iedzīvotājiem, kas darbojās okupācijas varas administratīvajā un represīvajās institūcijās, kā arī dienēja policejiskos un militāros formējumos.
Pēc Otrā pasaules kara bijušie kolaboracionisti daudzās valstīs tika pakļauti kriminālvajāšanai un sabiedrības nosodījumam. Jau vēlāk šis termins tika attiecināts arī uz sadarbību ar fašistu, padomju un citiem okupācijas režīmiem Otrā pasaules kara laikā vai jebkuru citu okupācijas režīmu pēc Otrā pasaules kara.
otrs smiekls
19.02.2021. 08:28»
smiekls
"reklamējošais busiņš esot bijis novietots pie advokāta Vonsoviča lepnās Mežaparka savrupmājas...
Izskatās, Romka sāk sajust karstu elpu pakausī un mēģina paspirināties.
Kamēr prokurori un izmeklētāji netiks tiesāti tautas vārdā
19.02.2021. 07:52par kriminālprocesu safabricēšanu, nekas nekad nemainīsies.
Lai tiesātu prokurorus un izmeklētājus par kriminālprocesu safabricēšanu, ir jābūt atbilstošai likumdošanai.
to hihi
19.02.2021. 07:43Te uzmanību piesaista divas lietas.
1.Kāpēc ''grāmata'' tapa tieši par Vansoviču? Viņš taču ir vienkārši advokāts, nav amatpersona. Tajā pašā laikā daudz padomijas bijušo ieņem dažādus amatus, ir arī AT tiesneši. Arī advokātu vidū ir daudz bijušo padomlaiku tiesnešu. Ne pirms ne pēc Vansoviča kampaņas citu kampaņu ar līdzīgu saturu nav bijis. Kāpēc tā? Atbilde varētu būt jādā, liekas 2020 gada, žurnālā Klubs, kur sadaļā ,,Runā, ka .,, norādīts uz kampaņas pasūtījuma raksturu un iespējamajiem tās iemesliem. Cerams, izmeklēšana u8n tiesa viesīs lasītājiem lielāku nskaidrību par notikušo. Piekritīsiet, tas ir interesanti.
2. Otrais par ko jārunā, ir Lapsas patiesais sašutums, ka kāds atļāvies par viņu uzrakstīt iesniegumu, sakarā ar to nelietīgie policisti un prokurori ne tikai atļāvušies sākt lietu, bet arī turēt Lapsu aizdomās (kādas šausma) neslavas celšanā. Varētu noticēt patiesumam Lapsas sašutumā, bet ... . Šajā portālā ne vienu reizi vien atrodamas publikācijas, ka Lapsa regulāri kaut kur vēršās ar iesniegumiem. Arī policijā un prokuratūrā. Pat priecājās, ja tie sāk kādu lietu un kādu ''piežmiedz''. Publikācijās par to lasāms patiess Lapsas prieks. Tad jau šādas darbības ir Lapsas pieņemamas. Kāpēc tad sašutums ka to dara Vansovičs. Jeb tas tāpēc . ka tas vērsts pret pašu Lapsu? Tad jau nevajag vēlēt citiem to, kas pašam tik ļoti nepatīk. Vai arī - veselīgi nobaudīt paša metodes pret sevi, tad ir reālāka pasaules uztvere.
Katrā ziņ'\a mūs gaida interesanti notikumi. Tiekot piežmiegtamn Lapsa kļūst hipersktīvs un interesants.
VB
19.02.2021. 07:18»
vaidies
Biju domājis, ka biedrs Vanzovičs vairāk draudzējas ar galvu
"Nāktos iztirzāt, ko nozīmē te daudzkārt pieminētais vārds “kolaborants”" - nu, šo varētu izlaist...
"cik pamatoti vai nepamatoti tas lietots attiecībā pret konkrēto personu" - a k`qapēc tas jādara tiesai?
Tur taču tāpat viss skaidrs - tiesa varētu ilgt nepilnu 1/2 stundu...
Dievs tava zeme deg
19.02.2021. 07:11Kolaboranti okupanti, kā viens veselums, kā nesaraujami valgi par pagātnes noziegumiem tos tur kopā.
smiekls
19.02.2021. 06:44"reklamējošais busiņš esot bijis novietots pie advokāta Vonsoviča lepnās Mežaparka savrupmājas"
Lapsa - Tie ir absolūti meli, es nekad nebūtu uzdrošinājies iebraukt Vonsoviča privātmājas pagalmā, lai novietotu busiņu pie privātmājas, es to vienkārši atstāju ielas pretējā pusē.
vaidies
19.02.2021. 06:39Biju domājis, ka biedrs Vanzovičs vairāk draudzējas ar galvu.
Pašam uzprasīties uz skaļu tiesas prāvu, kurā, protams, galdā tiks likti visi viņa padomju laika spriedumi... Arī piespriestie nāvessodi... Duraks.